Η μεγάλη αλήθεια είναι πως η σχολική δραστηριότητα είναι κοινωνική σε σχέση με το νόημα, το περιεχόμενο και τη μορφή της.
Παράλληλα είναι και ατομική, σε σχέση με το συγκεκριμένο αποτέλεσμα, παίρνοντας υπόψη πως οι αφομοιωμένες γνώσεις, οι ικανότητες και το ήθος είναι απόκτημα του κάθε μαθητή χωριστά σαν μονάδα.
Γι' αυτό οι γονείς πρέπει να έχουν πάντα στο νου τους πως, κάτω από ορισμένες συνθήκες, υπάρχει κίνδυνος να μετατραπεί η μάθηση σε δραστηριότητα με κατεύθυνση ατομικιστική:
"μαθαίνω για τον εαυτό μου".
Για να διατηρηθεί το κοινωνικό νόημα της μόρφωσης είναι ανάγκη να θεωρεί το παιδί σαν κάτι το φυσικό την κοινή, μαζί με τους συμμαθητές του κατάκτηση της μόρφωσης και να είναι πάντα πρόθυμο να μεταδίδει κάθε φορά που χρειάζεται, τις γνώσεις του, τις ικανότητες του, τη δεξιότητα του.
Παράλληλα είναι και ατομική, σε σχέση με το συγκεκριμένο αποτέλεσμα, παίρνοντας υπόψη πως οι αφομοιωμένες γνώσεις, οι ικανότητες και το ήθος είναι απόκτημα του κάθε μαθητή χωριστά σαν μονάδα.
Γι' αυτό οι γονείς πρέπει να έχουν πάντα στο νου τους πως, κάτω από ορισμένες συνθήκες, υπάρχει κίνδυνος να μετατραπεί η μάθηση σε δραστηριότητα με κατεύθυνση ατομικιστική:
"μαθαίνω για τον εαυτό μου".
Για να διατηρηθεί το κοινωνικό νόημα της μόρφωσης είναι ανάγκη να θεωρεί το παιδί σαν κάτι το φυσικό την κοινή, μαζί με τους συμμαθητές του κατάκτηση της μόρφωσης και να είναι πάντα πρόθυμο να μεταδίδει κάθε φορά που χρειάζεται, τις γνώσεις του, τις ικανότητες του, τη δεξιότητα του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ
Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.
Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog
ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.
Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.