Όταν η πραγματικότητα δε συμφέρει τον ΣΥΡΙΖΑ τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα. Κι αυτό ισχύει για όλα. Πρόσφατα, γράφαμε για την αλλοίωση φωτογραφιών από πρωτοβουλίες του ΚΚΕ με διεθνή απήχηση. Σε τουλάχιστον δύο περιπτώσεις εκδηλώσεων του ΣΥΡΙΖΑ σε χώρες του εξωτερικού, αυτές προπαγανδίστηκαν με αφίσες όπου δέσποζαν φωτογραφίες του πανό που είχε αναρτήσει το ΚΚΕ στην Ακρόπολη, έλειπε όμως η υπογραφή «ΚΚΕ» και το σφυροδρέπανο. Σωστή καπηλεία, δηλαδή.
Αυτή τη φορά θύμα του ΣΥΡΙΖΑίικου «φώτοσοπ» έπεσε γνωστό χαρακτικό του Τάσσου Αλεβίζου, που απεικονίζει διαδηλωτές με υψωμένες ελληνικές και κόκκινες σημαίες με σφυροδρέπανο. Στην ιστοσελίδα του Π. Λαφαζάνη, αναρτήθηκε η εικόνα, μόνο που απ' τις σημαίες που κρατούν οι διαδηλωτές έχουν εξαφανιστεί τα σφυροδρέπανα (βλέπε σε αντιπαραβολή την πρωτότυπη και τη δημοσιευμένη εικόνα)! Τους το 'παμε κι άλλη φορά, δεν είναι ό,τι καλύτερο να σουλατσάρουν με κλεμμένες ταυτότητες και διαβατήρια. Πόσο μάλλον όταν αυτά φωνάζουν από μακριά ότι είναι κλοπιμαία.
Αυτή τη φορά θύμα του ΣΥΡΙΖΑίικου «φώτοσοπ» έπεσε γνωστό χαρακτικό του Τάσσου Αλεβίζου, που απεικονίζει διαδηλωτές με υψωμένες ελληνικές και κόκκινες σημαίες με σφυροδρέπανο. Στην ιστοσελίδα του Π. Λαφαζάνη, αναρτήθηκε η εικόνα, μόνο που απ' τις σημαίες που κρατούν οι διαδηλωτές έχουν εξαφανιστεί τα σφυροδρέπανα (βλέπε σε αντιπαραβολή την πρωτότυπη και τη δημοσιευμένη εικόνα)! Τους το 'παμε κι άλλη φορά, δεν είναι ό,τι καλύτερο να σουλατσάρουν με κλεμμένες ταυτότητες και διαβατήρια. Πόσο μάλλον όταν αυτά φωνάζουν από μακριά ότι είναι κλοπιμαία.
Για το παρόν θέμα:
ΑπάντησηΔιαγραφήξεκαθαρίζοντας εξ αρχής
- ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΕΡΓΟΥ ΤΕΧΝΗΣ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝ ΚΙ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ-ΜΙΚΡΟΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. Βεβαίως αλλου τύπου αλλοιώσεις ή διαφορετικές ερμηνείες έχουν γίνει σε πλείστα έργα παγκοσμίου φήμης και κάποιες είναι ιδιαίτερα γνωστές αλλά κι επιτυχημένες.
- ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΤΑΣΣΟΥ για την ενέργεια αυτή.
- ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΊ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΔΙΚΌ ΤΟΥ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΠΑΛΙ ΣΚΟΠΟΎΣ. Και εδώ όμως κάποιοι θεωρούν το έργο καλλιτεχνών όχι μονο ιδεολογικά αλλά και πρακτικά δικό τους. ΑΠΌ ΠΟΥ ΚΙ ΩΣ ΠΟΥ;
όμως
1. Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί αποδίδεται σε όλο τον ΣΥΡΙΖΑ αυτό που έκανε κάποιο στέλεχός του στην προσωπική του (όπως τουλάχιστον λέει η ανάρτηση ΤΟΥ 902) Ιστοσελίδα. Ιδιαιτέρως η Ισκρα δε θα χε κανένα πρόβλημα να συμπεριλάβει και τα σφυροδρέπανα. Εξ όσων γνωρίζω σφυροδρέπανο ως σύμβολο έχουν αρκετά κόμματα στην Ελλάδα. Γιατί ενοχλήθηκε μόνο το ΚΚΕ;
2. Εαν δημοσιεύονταν αυτούσιο το χαρακτικό του Τάσσου, είστε βέβαιοι ότι δεν θα κατηγορούνταν πό το ΚΚΕ πάλι ο ΣΥΡΙΖΑ για καπηλεία και χρησιμοποίηση των συμβόλων;
3. Τι ακριβώς αναδεικνύει μ' αυτό το δημοσίευμα ο 902; Τι Θέλει να πει; Οτι το συγκεκριμένο εργο ανήκει στο ΚΚΕ; από που η αποκλειστιοκότητα αυτή; Ποιο το ιδεολογικό διακύβευμα έτσι ώστε να το προβάλλει τόσο;
αστυάνακτας
Μπέρτολτ Μπρεχτ - Πέντε δυσκολίες για να γράψει κανείς την αλήθεια.
Διαγραφή“Κι η τέχνη πρέπει, σ’ αυτούς τους καιρούς των αποφάσεων ν’ αποφασίσει. Μπορεί να κάνει τον εαυτό της όργανο µιας µικρής µερίδας ορισµένων που παίζουν τις θεότητες της µοίρας για τους πολλούς και που απαιτούν µια πίστη που πρέπει πρώτ’ απ’ όλα να είναι τυφλή, και µπορεί να σταθεί στο πλευρό των πολλών και να βάλει τη µοίρα τους στα δικά τους χέρια. Μπορεί να παραδώσει τον άνθρωπο στις συγχύσεις, τις αυταπάτες και τα θαύµατα, και µπορεί να παραδώσει τον κόσµο στον άνθρωπο. Μπορεί να µεγαλώσει την αµάθεια και µπορεί να µεγαλώσει τη γνώση. Μπορεί να κάνει έκκληση στις δυνάµεις που αποδείχνουν τη δύναµη τους καταστρέφοντας, και στις δυνάµεις που αποδείχνουν τη δύναµη τους Βοηθώντας.
Όποιος σήµερα θέλει να πολεµήσει την ψ ε υ τ ι ά και την α µ ά θ ε ι α και να γράφει την α λ ή θ ε ι α έχει ξεπεράσει το λιγότερο 5 πέντε δυσκολίες. Πρέπει να έχει το (1)θ ά ρ ρ ο ς να γράφει την αλήθεια παρόλο που παντού την καταπνίγουν, την (2)ε ξ υ π ν ά δ α να την αναγνωρίσει παρόλο που τη σκεπάζουν παντού, την (3) τ έ χ ν η να την κάνει ευκολοµεταχείριστη σαν όπλο, την (4)κ ρ ί σ η να διαλέξει εκείνους που στα χέρια τους η αλήθεια θ’ αποχτήσει δύναµη, την (5) π ο ν η ρ ι ά να τη διαδώσει ανάµεσα τους.“
Αυτά.
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΔιαγραφήΕΚ Α' 25/4-3-1993
ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 2121
Πνευματική ιδιοκτησία, συγγενικά δικαιώματα και πολιτιστικά θέματα
Άρθρο 66: Ποινικές κυρώσεις
1. Τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον ενός έτους και χρηματική ποινή 2.900 - 15.000 Ευρώ, όποιος χωρίς δικαίωμα και κατά παράβαση των διατάξεων του παρόντος νόμου ή διατάξεων των κυρωμένων με νόμο πολυμερών διεθνών συμβάσεων για την προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας, …
3. Αν το όφελος που επιδιώχθηκε ή η ζημία που απειλήθηκε από τις πράξεις των παρ. 1 και 2 είναι ιδιαίτερα μεγάλα, επιβάλλεται φυλάκιση τουλάχιστον δύο ετών και χρηματική ποινή 2 έως 10 εκατομμυρίων δραχμών. Αν ο υπαίτιος τελεί τις παραπάνω πράξεις κατ΄ επάγγελμα ή αν οι περιστάσεις κάτω από τις οποίες έγινε η πράξη μαρτυρούν ότι ο υπαίτιος είναι ιδιαίτερα επικίνδυνος για την προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας ή των συγγενικών δικαιωμάτων, επιβάλλεται κάθειρξη μέχρι 10 ετών και χρηματική ποινή 5 έως 20 εκατομμυρίων δραχμών, καθώς και αφαίρεση της άδειας λειτουργίας της επιχείρησης, στα πλαίσια της οποίας εκτελέσθηκε η πράξη. Θεωρείται ότι η πράξη έχει τελεσθεί κατ΄ επάγγελμα και όταν ο δράστης έχει καταδικασθεί για αδικήματα του παρόντος άρθρου ή για παράβαση των διατάξεων περί πνευματικής ιδιοκτησίας που ίσχυαν πριν από αυτό με αμετάκλητη απόφαση σε ποινή στερητική της ελευθερίας. Η προσβολή της πνευματικής ιδιοκτησίας και των συγγενικών δικαιωμάτων σε μορφή κακουργήματος εκδικάζεται από το αρμόδιο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων.
4. Με την ποινή των παραγράφων 1,2 και 3 τιμωρείται όποιος δεν κατέβαλε σε οργανισμό συλλογικής διαχείρισης την αμοιβή που προβλέπεται στο άρθρο 18 παρ. 3 του παρόντος νόμου.
5. Με την ποινή της παρ. 1 τιμωρείται όποιος : α) χρησιμοποιεί ή διανέμει ή κατέχει με σκοπό θέσης σε κυκλοφορία συστήματα ή μέσα που έχουν ως μοναδικό σκοπό να διευκολύνουν τη χωρίς άδεια αφαίρεση ή εξουδετέρωση τεχνικού συστήματος που προστατεύει ένα πρόγραμμα ηλεκτρονικού υπολογιστή, β) κατασκευάζει ή εισάγει ή χρησιμοποιεί ή θέτει σε κυκλοφορία ή κατέχει με σκοπό θέσης σε κυκλοφορία συσκευές ή άλλο υλικό αναπαραγωγής έργου που δεν ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές που θα έχουν καθοριστεί κατά το άρθρο 59 του παρόντος νόμου, γ) κατασκευάζει, εισάγει ή χρησιμοποιεί ή θέτει σε κυκλοφορία ή κατέχει με σκοπό θέσης σε κυκλοφορία αντικείμενα ή ενεργεί πράξεις που μπορούν να ματαιώσουν το αποτέλεσμα των παραπάνω προδιαγραφών, δ) αναπαράγει ή χρησιμοποιεί έργα χωρίς χρησιμοποίηση των συσκευών ή χωρίς εφαρμογή των συστημάτων που θα έχουν καθοριστεί κατά το άρθρο 60 του παρόντος νόμου, ε) θέτει σε κυκλοφορία ή κατέχει, με σκοπό να θέσει σε κυκλοφορία υλικούς φορείς ήχου ή εικόνας ή ήχου και εικόνας, χωρίς το ειδικό επίσημα ή την ταινία ελέγχου που θα έχει προβλεφθεί κατά το άρθρο 61 του παρόντος νόμου.
6. Σε περίπτωση μετατροπής της στερητικής της ελευθερίας ποινής, το ποσό της μετατροπής ορίζεται στο δεκαπλάσιο των ορίων του ποσού της μετατροπής που προβλέπονται κάθε φορά στον Ποινικό Κώδικα.
7. Αν συντρέχουν ελαφρυντικές περιστάσεις, η χρηματική ποινή δεν μπορεί να μειωθεί κάτω από το ήμισυ του ελάχιστου ορίου που προβλέπεται κατά περίπτωση στον παρόντα νόμο.
8. Σε κάθε περίπτωση, το δικαστήριο μπορεί να διατάζει δημοσίευση περίληψης της καταδικαστικής απόφασης, με δαπάνη εκείνου που καταδικάστηκε.
9. Όποιος χωρίς δικαίωμα προβαίνει σε προσωρινή ή διαρκή αναπαραγωγή της βάσης δεδομένων σε μετάφραση, προσαρμογή, διευθέτηση και οποιαδήποτε άλλη μετατροπή της βάσης δεδομένων, σε διανομή της βάσης δεδομένων ή αντιγράφων της, σε ανακοίνωση, επίδειξη ή παρουσίαση της βάσης δεδομένων στο κοινό, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον ενός (1) έτους και χρηματική ποινή ενός (1) έως πέντε (5) εκατομμυρίων δραχμών.
10. Όποιος προβαίνει σε εξαγωγή ή/και επαναχρησιμοποίηση του συνόλου ή ουσιώδους μέρους του περιεχομένου της βάσης δεδομένων χωρίς άδεια του κατασκευαστή τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον ενός έτους και χρηματική ποινή ενός (1) έως πέντε (5) εκατομμυρίων δραχμών.
προφανως δεν το καταλαβαινεις
ΑπάντησηΔιαγραφήας κανουμε μια προσπαθεια.
ο τασος ηταν κομμουνιστης, ΚΚΕς, το εργο του ειναι ΓΙΑ ΤΟ ΚΚΕ, τα εργα του υπαρχουν στον περισσο στην εδρα της Κ.Ε., δεν ειναι απλα εργα, ειναι στρατευμενα κομμουνιστικα, εμπνευσμενα απο την δραση του ΚΚΕ.
οσο για ποιο λογο να το κανει η ισκρα.
ας το παρουμε απο ποιο αρχη, ειναι ο δικτυακος τοπος που δεν ντρεπεται να χρησιμοποιει το ονομα ισκρα. συνεχιζουμε, το εκανε για τους ιδιους λογους που εχει κανει και ολα τα αλλα.
αν ειχε ο γοντικας πορταλ (λεμε τωρα, γιατι αν ειχε προσωπικο πορταλ δεν θα ηταν κομμουνιστης μελος κομμουνιστικου κομματος) και εγραφε οτι ηθελεδεν θα ειχε ευθυνη και το κομμα; αν δεν συμφωνει ο τσυριζα, να αναλαβει τις ευθυνες του και να πραξει τα δεοντα απεναντι στον διαστρεβλωτη, ψευτη στην τελικα καθεξη προβοκατορα πιλαφ και τον βοθρο που αποκαλει αριστερο πορταλ ενημερωσης
Αστυάνακτα, αφού διαφωνείς με ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΕΡΓΟΥ ΤΕΧΝΗΣ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝ ΚΙ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ, τί συνεχίζεις το σχολιασμό; Γιατί τα υποθετικά ερωτήματα του τύπου τι θα γινόταν αν δημοσιεύονταν αυτούσιο το χαρακτικό; Ε, δεν δημοσιεύθηκε αυτούσιο αλλά έγινε φωτοσοπ. Πώς καταφέρνεις να επιχειρηματολογείς ενάντια στο ΚΚΕ για δήθεν αποκλειστικότητα κλπ. Το σφυροδρέπανο έσβησε στην τελική, τί περίμενες; Ποιός θα αντιδρούσε, η ΚΟΕ...;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘ.Κ.
ο Τασσος ειναι απαραδεκτος Τι δουλια εχουν τα σφυροδρεπανα σε μια κοκκινη σημαια που κρατανε εργατες. Δεν καταλαβενε οτι αυτο ειναι σεχταρισμός Ευγε στον Π. Λαφαζανη που διορθωσε το σφαλμα αυτό
ΑπάντησηΔιαγραφήεντάξει λοιπόν αστυάνακα,για την οικονομία της συζήτησης ας αφήσουμε στην άκρη την νέα "εξυπνάδα" μέλους του σύριζα...η αφίσα που είχε βγεί σαν σύριζα και ήταν με μέλη της ΚΝΕ?η χαριτωμενιά της αυγής την επόμενη των εκλογών με την σημαία της ΚΟΕ?η συστηματική ΚΛΟΠΗ της δράσης του ΚΚΕ στην ακρόπολη?υπάρχει ολόκληρο κατεβατό αλλά είναι βαρετό να το συνεχίσω...αααα,τέλος με τα αν και τα ίσως κουβέντα δεν γίνεται...με γεγονότα ΝΑΙ γίνεται....
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει κανείς το λινκ του δημοσιεύματος. Η ερώτησή μου δεν είναι για να ελέγξω το δημοσίευμα αλλά για να έχουμε ένα ποιο δυνατό αποδεικτικό στοιχείο Αν και πολλή συχνά όταν νιώσουν την αντίδραση όπως με την απάντηση του Μπογιόπουλου αναδημοσιεύουν και στο διαδίκτυο χάνεις αυτό που έχει γίνει
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιάννης
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή ρε σύντροφοι αυτο σας πείραξε ; Το ότι Λαφαζανηδες βιάζουν καθημερινά το κομμουνισμο σε κάθε αναφορά - κολοτουμπα που κάνουν δεν τρέχει τίποτα ; Με τέτοια δημοσιεύματα θα πιστέψουμε ότι σ όλα τ αλλα είναι τέλειος .
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοψοχερης
Οπα φίλε κοψοχέρι σου έχουν ξεφίγει πάμπολλα δημοσιεύματα. Απο που βγάζεις το συμπέρασμα οτι δεν τρέχει τίποτα με τις αναφορές του; Με όλλα τρέχει και με τις αναφορές και με την παραχάραξη των συμβόλων!
Διαγραφήπερίεργα συμπεράσματα βγάζεις
Γιάννης
To έχουν ξανακάνει με τα πανό του ΚΚΕ στην Ακρόπολη και τα εμφάνισαν σαν δικά τους, συριζεϊκά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι στην συνιστώσα τους ΚΟΕ που αφαίρεσαν το σφυροδρέπανο(Εφημερίδα Αυγή στις 6 Μαίου). Για αυτά δεν υπάρχει καταδίκη έστω και για τα μάτια από τον επίσημο συριζα.
Άρα δεν είναι ούτε τυχαίο, ούτε μεμωνομένο, ούτε εκκφράζει μία άποψη στον συριζα. Είναι αλλεργικοί στα σφυροδρέπανα.Ilief
Εμμετός απο "ανένταχτα" πληκτρολόγια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπολύμανση χρειάζεται το μπλογκ.....
rednready2
Εδώ υπάρχουν δύο διαφορετικές δουλειές που πρέπει να γίνουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μία, που έγινε ήδη, είναι να ξεμπροστιάσεις το Σύριζα ή τέλος πάντων τους ιντερνετάκηδές του που είτε αλλοίωσαν είτε χρησιμοποίησαν μια αλλοιωμένη εικόνα, που στην προκειμένη περίπτωση είναι και ένα σημαντικό, πολιτικό έργο τέχνης.
Προφανώς και δεν μας ενδιαφέρει η επίδοση του Λαφαζάνη στο φωτοσοπ και στο μπλόγκινγκ. Μας ενδιαφέρει η τελική πολιτική του θέση σαν εκπρόσωπος ενός πολιτικού κόμματος, και δη σοσιαλ...κάτι... Λίγη σημασία αν έκαναν λάθος οι άνθρωποί του ή αν την έβαλαν εσκεμμένα. Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο και είναι απαράδεκτο. Δεν είναι "λάσπη" λοιπόν να καταγγείλεις αυτό το αποτέλεσμα.
Η δεύτερη δουλειά, είναι η καταγγελία της αλλοίωσης των κομμουνιστικών συμβόλων και η αποκατάστασή τους γενικώς. Αυτή είναι διαχρονική, γίνεται έτσι κι αλλιώς και δεν τελειώνει ποτέ.
Δε νομίζω ότι είναι υποχρεωμένο το 902 να βρει το βιογραφικό του έργου του Τάσσου και το πώς αλλοιώθηκε και από ποιόν, για να καταγγείλει τη χρήση της από τα πόρταλ του Σύριζα. Αν θέλει να το κάνει ΚΑΙ αυτό, μπορεί να βοηθήσει και θα είναι και μια ποιοτική δουλειά. Όμως άλλο το ένα, άλλο το άλλο.
Και τελικώς, την αλλοίωση μπορεί να την έκανε ακόμα και ένα γυμνασιόπαιδο στην Αμερική γιατί θεωρούσε το σφυροδρέπανο ταυτόσημο του διαβόλου και φοβόταν μη του βάλουν 0 στον έλεγχο. Ή να την έκανε το γραφείο προπαγάνδας της CIA. Και λοιπόν; Η προέλευση της πρώτης αλλοίωσης κάνει λιγότερο ή περισσότερο μεμπτή τη χρήση της από το Σύριζα;
Τελικά οι ΣΥΡΙΖΑίοι μας λένε πως είν είναι διανοητικά ανάπηροι. Είτε γιατί ψηφίζουν ως "αριστερούς" λυσσασμένους αντικομμουνιστές που προσπαθούν να εξαλείψουν τα κομμουνιστικά σύμβολα ακόμη και από την ιστορία, είτε γιατί θεωρούν καθυστερημένο τον Λαφαζάνη που (και καλά) δεν γνώριζε το χαρακτικό του Τάσου, αλλά οστόσω τον ψηφίζουν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μαζεύεται παιδιά, μην προσπαθείτε, γελοιοποιείστε περισσότερο....