«Εμφύλιος πόλεμος» στο εσωτερικό της ΟΛΜΕ στο… παρά πέντε των πανελλαδικών. Μετά από μαραθώνια πολύωρη συνεδρίαση οι συνδικαλιστικές παρατάξεις των ΔΑΚΕ, ΠΑΣΚ και Αυτόνομη Παρέμβαση, που πρόσκεινται σε Ν.Δ, ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ αντίστοιχα και οι οποίες διαθέτουν την πλειοψηφία στο ΔΣ της Ομοσπονδίας κατέθεσαν αιφνιδιαστικά πρόταση να μην πραγματοποιηθεί τελικά η απεργία.
Το κλίμα φορτίστηκε έντονα, καθώς προηγουμένως αρκετοί πρόεδροι τοπικών ΕΛΜΕ τάχθηκαν υπέρ της απείθειας στην εντολή για πολιτική επιστράτευση, προτείνοντας την πραγματοποίηση της απεργίας με κάθε κόστος…
Τελικά, μετά από ψηφοφορία στην οποία ψήφισαν 85 πρόεδροι ΕΛΜΕ βρέθηκαν 18 ψηφοδέλτια υπέρ της απεργίας, 9 κατά και 57 λευκά. Ακολουθεί νέα συνεδρίαση των μελών των ΕΛΜΕ του ΔΣ της Ομοσπονδίας, μετά από σειρά νέων αντιπαραθέσεων και ανταλλαγής απόψεων, στην οποία και καλούνται να ψηφίσουν την νέα πρόταση του ΔΣ της ΟΛΜΕ.
Πηγή : enikos.gr
Τίτλοι τέλους για την θεατρική παράσταση των ΔΑΚΕ, ΠΑΣΚ και Αυτόνομη Παρέμβαση, καθώς η ΟΛΜΕ (προ)αποφάσισε να μην κάνει ούτε μισή μέρα απεργία. Για άλλη μια φορά το ΠΑΜΕ επιβεβαιώθηκε πανηγυρικά, καθώς αποκαλύφθηκε ο βρώμικος ρόλος των συνδικαλιστικών παρατάξεων της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίοι σε απόλυτη συνεργασία με την κυβέρνηση περνούν αλυσίδες, σήμερα στους καθηγητές και αύριο σε όλους τους εργαζόμενους της χώρας.
Πιστεύω ότι πιο ταιριαστό πολιτικό σχόλιο για την περίπτωση είναι αυτό το τραγούδι
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=nliOB4U0UyU
Μην ξεχνάμε και τους "υπερεπανάστες" μας. Μία από τα ίδια και αυτοί. Παραδέχονται ανοιχτά πως τελικά "δεν υπήρχαν οι όροι για απεργία". Τότε γιατί την κύρηξαν, ρωτάω εγώ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά την ΠΑΣΚ, τη ΔΑΚΕ και τη Συνεργασία που κατέβασαν πρόταση για αναστολή της απεργίας, η εκπρόσωπος των Παρεμβάσεων στο ΔΣ της ΟΛΜΕ Αγγελική Φατούρου, έκανε την εξής -αποκαλυπτική για το ρόλο των Παρεμβάσεων - δήλωση κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης των προέδρων των ΕΛΜΕ:
«Στις γενικές συνελεύσεις συμμετείχαν 20.000 εκπαιδευτικοί. Οι 13.000 περίπου υπερψήφισαν την πρόταση της ΟΛΜΕ. Απ'αυτούς οι 10.000 για το γαμώτο και 3.000 αποφασισμένοι να κάνουν απεργία που είναι μουτζαχεντίν. Συνεπώς δεν υπάρχουν όροι να πάμε σε απεργία. Επειδή όμως δεν μπορεί να μην γίνει και τίποτα, προτείνω την Παρασκευή να απεργήσουν 500 συνδικαλιστές. Οι επιτηρητές να πάνε κανονικά στα εξεταστικά κέντρα και οι υπόλοιποι που δεν εμπλέκονται στη διαδικασία των πανελλαδικών να πραγματοποιήσουν συλλαλητήρια έξω από τα εξεταστικά κέντρα χωρίς να υπάρχουν απεργιακές φρουρές έξω από τα εξεταστικά κέντρα».
Δηλαδή οι Παρεμβάσεις έκαναν καθαρό ότι σε τίποτα δεν διαφέρουν απο την ΠΑΣΚ, την ΔΑΚΕ και την Συνεργασία. Εκαναν ξανά καθαρό ότι εξαρχής πίστευαν ότι δεν υπήρχαν προϋποθέσεις για να γίνει η απεργία. Η τελική τοποθέτησή τους κάνει καθαρό ότι έχουν τεράστιες ευθύνες γιατί επιδίωξαν να σύρουν τον κλάδο σε μια απεργία που οι ίδιοι δεν είχαν καν διάθεση να την υπερασπίσουν.
http://www.902.gr/eidisi/neolaia-paideia/17190/oi-paremvaseis-sti-synedriasi-ton-proedron-ton-elme-horis-tsipa-o
Η απεργία θα πραγματοποιούνταν κανονικά αν δεν μας επιστράτευαν. Όποιος πήγε σε Γ.Σ. θα είδε ότι για πρώτη φορά μετά από χρόνια όχι απλα υπήρχε μαζική συμμετοχή στις Γ.Σ., αλλά και διάθεση για συμμετοχή. Πολλοί συνάδελφοι μίλησαν, τοποθετήθηκαν, πρότειναν. Το να ζητάς όμως από εναν κλάδο -που η τελευταία του μεγάλη κινητοποίηση ήταν το 1997- να απεργήσει με το τσεκούρι της επιστράτευσης να επικρέμεται πάνω από το κεφάλι του, ενώ δεν τον στηρίζει και η ΑΔΕΔΥ, θα ήταν τουλάχιστον επικίνδυνο. Η συζήτηση για τις ευθύνες του προεδρείου της ΟΛΜΕ είναι άλλο "¨καπέλο". Όταν όμως λέμε ότι δεν υπήρχαν οι προϋποθέσεις για την απεργία εννοούμε ακριβώς την κατάσταση που περιέγραψα πριν. Και στη δική μας Γ.Σ. τέθηκε το σπάσιμο της επιστράτευσης, αλλά δυστυχώς δε μπορούσαμε να εγγυηθούμε ότι αυτό θα ήταν επιτυχές.
ΑπάντησηΔιαγραφή@Άγνωστος Χ:
Διαγραφή-Περίμενες στήριξη από την ΑΔΕΔΥ;
Δηλαδή πήγες σε μία απεργία με ηγεσία κυβερνητική (ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ) και περίμενες στήριξη από την ΑΔΕΔΥ που επίσης ελέγχει η κυβέρνηση (ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚΕ);
Και πάνω σε αυτά στήριξες και ολόκληρο πλάνο αγώνα;
Μένω έκθαμβος...
@Άγνωστος Χ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή θέλεις να μου πεις πως όταν αποφασίζατε 6ήμερη απεργία εντός των εξετάσεων, το ενδεχόμενο της επιστράτευσης δεν είχε περάσει καν από το μυαλό σας, ενώ ήταν ηλίου φαεινότερο κάτι τέτοιο.
Δεν ξέρω τι να πω, υποτίθεται πως ο συγκεκριμένος κλάδος έχει και ένα ανώτερο του Μ.Ο. πνευματικό επίπεδο. Δεν μπορώ να πιστεψω πως η πλειοψηφεία του είναι νοητικά στερημένη.
Αν πάλι σας είχε περάσει από το νου, πως ακριβώς προετοιμάσατε τον κόσμο για αυτό το ενδεχόμενο;
Εγώ πάλι λέω (και το ΠΑΜΕ εξ'αρχής) πως η απόφαση για 6ήμερη στις εξετάσεις πάρθηκε ακριβώς για να προλάβει να γίνει επιστράτευση (με την πρόταση του ΠΑΜΕ για κλιμάκωση θα κερδίζοταν σίγουρα μία τουλάχιστον μέρα εντός των εξετάσεων, και θα είχαν γίνει και άλλες 2 ημέρες απεργίας πριν), και μην γίνει καμμία απολύτως απεργία.
Η μεθόδευση καταγγέλθηκε εξ'αρχής.
Αλλά έτσι είναι, όταν αναγορεύεις την ΔΑΚΕ σε "επαναστατική δύναμη", αυτά παθαίνεις.
Από το σχόλιο σου βλέπω πως δυστυχώς δεν διδαχτήκατε κάτι...
tRASH, τη δεδομένη χρονική στιγμή η ηγεσία είναι αυτή. Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί ζητούσαν απεργία διαρκείας μέσα στις εξετάσεις, όποιος είναι καθηγητής το ξέρει. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Τι να κάνουμε δηλαδή, να την αντιστρέψουμε για να συμφωνεί με τις δυνάμεις του ΠΑΜΕ; Έχει δίκιο το ΠΑΜΕ σε μια σειρά ζητήματα κριτικής που ασκεί -κι εννοείται ότι έχουν διαχρονικά τεράστιες ευθύνες η ΔΑΚΕ και η ΠΑΣΚΕ- αλλά δε μπορεί να μη λαμβάνει υπόψη τις διαθέσεις του κλάδου στον οποίο απευθύνεται. Δες τα αποτελέσματα των ψηφοφοριών στις ΕΛΜΕ. Ακόμη κι εκεί που στο Δ.Σ. πλειοψηφεί το ΠΑΜΕ η πρόταση του απορρίφθηκε πανηγυρικά στις συνελεύσεις. Δε σου λέει τίποτα αυτό;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιακρίνω μια χαιρεκακία αναφορικά με την κατάληξη που είχε όλη αυτή η "περιπέτεια". Η ΔΑΚΕ δεν είναι επαναστατική δύναμη. Αλλά μια επαναστατική δύναμη -το ΠΑΜΕ- θα έπρεπε τουλάχιστον να αφουγκραστεί διαθέσεις, να ελιχθεί και να μην απομονωθεί -ξέρεις τι κράξιμο έχει πέσει;.Και στην τελική, πολύ κουνάει τώρα τελευταία το κόμμα το δάχτυλο στους εργαζόμενους.
Και για το θέμα των συμμαχιών: οι ναυτεργάτες πόσους συμμάχους είχαν εξασφαλίσει πριν προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις; Οι χαλυβουργοί; Οι αγρότες; Με αυτή τη λογική, κανένας κλάδος δε θα έπρεπε να αποφασίζει αν δεν έχει εξασφαλίσει ένα πλέγμα συμμαχιών.
Τέλος πάντων, αυτό το "δε διδαχθήκατε τίποτα" μου κάθεται πολύ άσχημα. Προφανώς όμως, πρέπει και το ΠΑΜΕ να διδαχθεί κάτι από όλη αυτή τη διαδικασία. Οι καλές προθέσεις υπάρχουν, η αγωνιστικότητα υπάρχει, όπως και η ταξικότητα. Δεν αγνοείς όμως τις διαθέσεις των εργαζομένων. Προσπαθείς να προσαρμόσεις την τακτική σου για να τους κερδίσεις. (Τόνισα: τακτική. Μη μου αρχίζετε πάλι τα κλασικά για οπορτουνισμούς κτλ).
@Άγνωστος Χ:
ΔιαγραφήΚοίτα να δεις τι γίνεται.
Λες:
«Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί ζητούσαν απεργία διαρκείας μέσα στις εξετάσεις,»
Ο.Κ. το ζητούσαν.
Ήταν έτοιμοι να το κάνουν όμως;
Αποδείχτηκε περίτρανα πως όχι!
Όταν λοιπόν το ΠΑΜΕ έλεγε, πάμε πρώτα σε μία 48ωρη, να δούμε την συμμετοχή (διαφορά λόγων-πράξης) και βλέπουμε αν έχει συμμετοχή να το τραβήξουμε, πάταγε πολύ γερά στα πόδια του. Αυτό είναι που λέγεται τακτική.
Βέβαια η ΔΑΚΕ (και οι ΠΑΣΚ, Παρεμβάσεις, ΑΠ φυσικά) είχε πολύ καλύτερη «τακτική» (με τον τρόπο που το θέτεις εσύ) από το ΠΑΜΕ, αφού και «επαναστατικά» υπερθεμάτισε, και καμμία (ούτε καν η 48ωρη με ενδεχόμενη κλιμάκωση που πρότεινε το ΠΑΜΕ) απεργία δεν έκανε!
Απόλυτη επιτυχία δηλαδή στους στόχους τους.
Και αν μου λες πως μετά από όλο το αυτό το κοροϊδιλίκι, εσύ έχεις ακόμη πρόβλημα με το ...ΠΑΜΕ(!!!), τότε χάνουμε τα λόγια μας, -γιατί λογική-μηδέν!
-Από εκεί και πέρα δεν μπορείς να συγκρίνεις τις απεργίες των χαλυβουργών ή των ναυτεργατών με αυτή των καθηγητών, γιατί έχουν μία πολύ βασική διαφορά που είναι δομική. Οι πρώτοι απέργησαν...
Και δευτερευόντος, φυσικά και μία απεργία των καθηγητών εντός των εξετάσεων χρειάζεται πολύ περισσότερες κοινωνικές συμμαχίες από την απεργία σε μία φάμπρικα ή ένα λιμάνι.
Οι επιπτώσεις της πρώτης αφορούν σχεδόν όλες τις ελληνικές οικογένειες, της δεύτερης τον ιδιοκτήτη αποκλειστικά, και της τρίτης όσουν θα χρειάζοταν καράβι τις συγκεκριμένες μέρες. Το ίδιο είναι;
Εδώ τα πράγματα κραυγάζουν.
Η πλειοψηφεία της ΟΛΜΕ εκμεταλεύτηκε την συνδικαλιστική απειρία (23 χρόνια να γίνει απεργία!) αλλά και τον μικροαστική νοοτροπία ενός ολόκληρου κλάδου (που την γνωρίζει άριστα) για να τον οδηγήσει στην ήττα χωρίς καν να δώσει μάχη.
Και μετά σας φταίει το ...ΠΑΜΕ!
Και φυσικά και θα πέσει κράξιμο, όταν οι κατα φαντασία απεργοί (και αναφέρομαι στις ηγεσίες ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ-Παρεμβάσεων-ΑΠ), κατάγγελαν το ΠΑΜΕ ως (άκουσον-άκουσον) «απεργοσπαστικό».
Η βάση του κλάδου σας, καλό θα είναι να βγάλει συμπεράσματα, και για το που οδηγούν οι υπερεπαστατικές κορώνες, και για το όριο των εικονικών αγώνων που εξαγγέλονται μόνο και μόνο για να εξαγγελθούν.
Εσύ κατάλαβες ότι μου φταίει το ΠΑΜΕ; ΟΚ, πάω πάσο. Σε μια περιφέρεια που το ΠΑΜΕ παίρνει 2,5%, είμαι ένας από αυτούς που το στηρίζουν, αλλά δε βαριέσαι...Το κακό είναι ότι η κριτική -σωστή ή λανθασμένη- δε μπορεί να αντιμετωπίζεται με όρους κανιβαλισμού. Εγώ δε μιλάω ούτε για ΔΑΚίτες, ούτε για ΠΑΣΚίτες, μιλάω για απλούς συναδέλφους που περίμεναν από το ΠΑΜΕ πράγματα και αναγνώριζαν γενικά το ρόλο του. Αν λοιπόν η φθορά που υπέστη το ΠΑΜΕ στον μεγαλύτερο κάδο του δημοσίου με όλη αυτή τη διαδικασία δε σας απασχολεί, εγώ πάω πάσο...
Διαγραφή@Άγνωστος Χ:
ΔιαγραφήΑν μετά από όλο αυτό το καζίκι από ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ-ΑΠ-Παρεμβάσεις, εκείνος που "υπέστη φθορά" είναι το ...ΠΑΜΕ(!!!), τι να πω;
Αν είμουν καθηγητής θα αυτοκτονούσα...
@Άγνωστος Χ:
ΔιαγραφήΛες:
"...δε μιλάω ούτε για ΔΑΚίτες, ούτε για ΠΑΣΚίτες,..."
Μα καλά όταν έθετες ως προϋπόθεση για την πραγματοποίηση της απεργίας την (έμπρακτη κιόλας) στήριξη της ΑΔΕΔΥ, δεν ήξερες ποιοί κάνουν κουμάντο (και) εκεί;
Το ξαναλέω λοιπόν:
Ο μόνος που δεν πούλησε τελικά τους καθηγητές ήταν το ΠΑΜΕ.
Όλοι οι υπόλοιποι έκαναν την "υπέρβαση", για να μην κάνουν τελικά καμμία απολύτως κινητοποίηση. Ακόμη και οι Παρεμβάσεις!
Και μου λες πως ΕΧΕΙ ΦΘΟΡΑ ΤΟ ΠΑΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΣΌταν σε οποιονδήποτε άλλο κλάδο, τώρα θα έτρωγαν ξύλο(κυριολεκτικά όμως) όλοι οι υπόλοιποι εκτός του ΠΑΜΕ...
από ( http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/05/blog-post_1533.html )
ΔιαγραφήΑς θυμηθούμε εδώ τους υφιστάμενους συσχετισμούς στην ΟΛΜΕ για να έχουμε μια ρεαλιστική εικόνα του συσχετισμού δύναμης τον οποίο θα πρέπει να ανατρέψουμε για να υπάρχει ελπίδα για κάτι διαφορετικό:
ΨΗΦΙΣΑΝ 423 ΑΠΟ 424 ΣΥΝΕΔΡΟΥΣ
ΑΚΥΡΑ 2
ΔΑΚΕ 120, 3 ΕΔΡΕΣ
ΠΑΣΚ 107 , 3 ΕΔΡΕΣ
ΣΕΚ 80, 2 ΕΔΡΕΣ
ΠΑΜΕ 59, 2 ΕΔΡΕΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ 51, 1 ΕΔΡΑ
ΑΓΩΝ.ΚΙΝΗΣΕΙΣ 2
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ 2
ΣΥΝΟΛΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΠΟ ΑΔΕΔΥ
ΔΑΚΕ 120, 32ΕΔΡΕΣ
ΠΑΣΚ 106, 28 ΕΔΡΕΣ
ΣΕΚ 79, 21ΕΔΡΕΣ
ΠΑΜΕ 58, 16 ΕΔΡΕΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ 49, 13 ΕΔΡΑ
ΑΓΩΝ.ΚΙΝΗΣΕΙΣ 2
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ 2
http://enotikoaristero.wordpress.com/2011/06/28/αποτελεσματα-εκλογων-για-δσ-ολμε/
Εκλογές ΑΔΕΔΥ 2010:
Στο 34ο συνέδριο της ΑΔΕΔΥ που πραγματοποιήθηκε στις 1, 2 και 3 Δεκεμβρίου 2010 τα αποτελέσματα είχαν ως εξής: (μέσα στη παρένθεση αναγράφονται τα αντίστοιχα αποτελέσματα του 33ου συνεδρίου το 2007)
Ψήφισαν: 842 (816)
Άκυρα- Λευκά: 4 (3)
Έγκυρα: 838 (813)
ΠΑΣΚ: 376- 38 έδρες (346- 36 έδρες)
ΔΑΚΕ: 236- 24 έδρες (269-28)
ΤΑΞ. ΔΗΜΟΣ/ΛΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ (ΠΑΜΕ): 96- 10 έδρες (89 -9 έδρες)
ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΕΝΟΤΗΤΑ (ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ/ΔΗΜ. ΑΡ.): 84- 9 έδρες (72- 8 έδρες)
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ: 43- 4 έδρες (34- 4 έδρες)
ΤΑΞΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ- ΑΓΩΝ. ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: 3- 0 έδρες (3-0 έδρες)
http://deltioaket.blogspot.com/2011/04/34.html
Εγώ που είμαι στο χώρο της εκπαίδευσης έχω να σου πω ότι δεν αφουγκράζεσαι σωστά τη διάθεση του κόσμου και τα λες για να τα λες κάποια πράγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ. Οι καθηγητές χρησιμοποιούσαν την απεργία διαρκείας ως δικαιολογία για την απεργοσπασία τους σε όλες τις άλλες απεργίες του κλάδου και των εργαζομένων. Δηλαδή, έλεγαν "δεν κάνουμε απεργία, γιατί δεν γίνεται απεργία διαρκείας". Οι ίδιοι από το σχολείο μου που τα έλεγαν αυτά δούλεψαν κανονικά την Τρίτη και δεν πάτησαν καν στις συνελεύσεις.
Β.Στις συνελεύσεις δεν ψηφίστηκε η πρόταση του ΠΑΜΕ, γιατί το ΠΑΜΕ είπε ότι αν ψηφίσετε την πρότασή μας πάμε για σπάσιμο της απεργίας και το εννοούμε.
Γ.Αναφορικά με την πρόταση της ΟΛΜΕ υπήρχαν δύο ερμηνείες (συμβολική απεργία και αληθινή απεργία διαρκείας). Πολλοί από αυτούς που την ψήφισαν, ψήφισαν συμβολική απεργία και την Παρασκευή θα έμπαιναν κανονικά. Αυτό συνέβη και στην ΕΛΜΕ Πειραιά, όπου πρώτη δύναμη είναι το ΠΑΜΕ. Χαρακτηριστικά, όταν ψήφισαν και ενώ έμπαινε θέμα για τα αιτήματα και πώς θα οργανωθεί η απεργία η μισή αίθουσα είχε αδειάσει και γρήγορα-γρήγορα και ανώδυνα ψήφισαν το πλαίσιο της ΟΛΜΕ.
Γ. Πολλοί που δεν ήταν επιτηρητές ψήφισαν ανώδυνα την πρόταση για απεργία διαρκείας, γιατί είχαν σκοπό να κρυφτούν στα σπίτια τους, ενώ το ΠΑΜΕ είπε ότι θα δηλώσουμε όλοι απεργοί και εμείς που δεν είμαστε στη διαδικασία των εξετάσεων.
Δ. Το ΠΑΜΕ είπε, επίσης, ότι θα πάμε έξω από τα εξεταστικά κέντρα να διαδηλώσουμε και όχι να εμποδίσουμε τη διαδικασία των εξετάσεων. Ο καθένας θα αναλάβει τις ευθύνες του και ο κλάδος δεν ήθελε να αναλάβει καμία ευθύνη.
Ε.Την επόμενη μέρα στα σχολεία δήλωναν πολλοί καθηγητές ότι ψήφισαν απεργία διαρκείας για να δηλώσουν την οργή τους και όχι επειδή θα έκαναν, ενώ όλοι οι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ, της ΠΑΣΚΕ, και μέρος της αυτόνομης παρέμβασης μίλαγαν για απεργία συμβολική, προέτρεπαν και δήλωναν και οι ίδιοι ότι δε θα κάνουν απεργία.
Ερώτημα: Αφού οι Παρεμβάσεις την εννοούσαν την απεργία και έβλεπαν ότι οι ΠΑΣΚΕ, η ΔΑΚΕ και η αυτόνομη Παρέμβασης τα έπαιρναν όλα πίσω, γιατί δεν συντάσσονταν με την πρόταση του ΠΑΜΕ που έλεγε πραγματική απεργία για να σπάσουμε την επιστράτευση; Μήπως γιατί μόνος στόχος τους είναι το ΠΑΜΕ και δεν ενδιαφέρονται για το κίνημα;
Αν ήθελαν να σπάσουν την επιστράτευση, γιατί απέτρεψαν και αυτοί τον κλάδο να απεργήσει την Τρίτη και δεν ήθελαν να γίνει απεργία από την Πέμπτη, όπως πρότεινε το ΠΑΜΕ, ώστε να πάρει τα πάνω του ο κλάδος, αλλά οδηγούσαν ένα φοβισμένο κλάδο να ρίξει μπουνιά στο μαχαίρι, ενώ ήξεραν ότι δεν υπήρχε περίπτωση να το κάνει;
Το αντιπάμε κόλλημα τους τους οδήγησε να συνταχθούν με αυτούς που ήταν σίγουρο ότι θα ξεπουλούσαν τον κλάδο και θα τον αλυσόδεναν. Τώρα, θα αναλάβουν και τις ευθύνες τους για το τι συνέβη.
Lucid:εκπαιδευτικός