22 Μαΐου 2013

Κινέζικες επενδύσεις ή επενδύσεις στην Κίνα ?

«Χρυσές δουλειές» με τους Ελληνες πλοιοκτήτες, έκανε η κινέζικη ναυπηγική βιομηχανία
Πηγή : Ημερησία

«Χρυσές δουλειές» έκαναν στην κυριολεξία τα ναυπηγεία της Κίνας στη διάρκεια της επίσκεψης του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά στο Πεκίνο. Εκτός από την υπογραφή δανείων άνω των 263,4 εκατ. δολαρίων μεταξύ των Ελλήνων εφοπλιστών και των κινεζικών τραπεζών Εxim και China Development, με τα οποία διασφαλίζεται η συνέχεια εννέα ναυπηγικών συμβολαίων, εξασφάλισαν και 14 νέες παραγγελίες των οποίων η συνολική αξία δεν έχει ακόμα αποτιμηθεί καθώς οι ναυπηγικές τιμές βρίσκονται σε πτώση.

Υπολογίζεται ότι σήμερα στην Κίνα εκτελούνται 184 παραγγελίες πλοίων από Έλληνες εφοπλιστές, ενώ η XRTC -που ενεργεί ως σύμβουλος της China Development στην Ελλάδα- εκτιμά ότι τα τελευταία επτά χρόνια τα κινεζικά ναυπηγεία δέχθηκαν συμβόλαια ύψους 17 δισ. δολαρίων από την ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα. Οι νέες παραγγελίες αφορούν τους ομίλους Λασκαρίδη, Μαρινάκη και Γκιόχα. 


Ομιλος Λασκαρίδη

Ο όμιλος Λασκαρίδη συνδέεται από την αγορά με την παραγγελία περισσότερων από δέκα πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου στα ναυπηγεία Penglai Zhongbai Jinlgu Ship Industry. Ο Θ. Λασκαρίδης, που βρέθηκε στην Κίνα με τον πρωθυπουργό, φέρεται να υπέγραψε με τα Jinglu συμφωνία που περιλαμβάνει κατ' αρχήν την άσκηση option για την κατασκευή δύο πλοίων ξηρού φορτίου, χωρητικότητας 64.000 τόνων το καθένα, και νέο συμβόλαιο για την ναυπήγηση τεσσάρων πλοίων του ίδιου τύπου.

Επίσης υπέγραψε συμβόλαια για την κατασκευή δύο kamsarmax μαζί με option για άλλα δύο πλοία, ενώ φέρεται ότι συμφώνησε με τα Jinglu την αγορά δύο panamax από resale. Αυτό το ναυπηγικό πρόγραμμα μέσα στα επόμενα τρία χρόνια θα αυξήσει το στόλο του ομίλου Λασκαρίδη, σε πλοία ξηρού φορτίου, στα 30 πλοία.

Σύμφωνα με στοιχεία της Golden Destiny η Capital Ship Management του ομίλου Μαρινάκη, υπέγραψε με τα ναυπηγεία Guanzhou συμφωνία η οποία αφορά την κατασκευή δύο product τάνκερ και περιλαμβάνει option για άλλα δύο πλοία ίδιου τύπου.

Επίσης η εταιρεία Navarone (Γκιάχος) συμφώνησε με τα ναυπηγεία Yangfan την κατασκευή πλοίων 36.000 τόνων το καθένα. 

Μνημόνιο 5 δισ.

Στο πλαίσιο του Ελληνοκινεζικού Ναυτιλιακού Χρηματοδοτικού Σχήματος ύψους 5 δισ. δολαρίων, η εταιρία Paragon Shipping του Μιχάλη Βοδούρογλου, υπέγραψε δανειακή σύμβαση ύψους 69 εκατομμυρίων δολαρίων η οποία αφορά την εν μέρει χρηματοδότηση κατασκευής δύο πλοίων μεταφοράς κοντέινερ. Τα πλοία κατασκευάζονται στα ναυπηγεία Zhejiang Ouhua και θα παραδοθούν το 2014. Το δάνειο θα χορηγηθεί από την China Development Bank, ενώ ως σύμβουλος της συμφωνίας ενήργησε η XTRC του Γ. Ξηραδάκη σε συνεργασία με το δικηγορικό γραφείο Norton Rose.

1 σχόλιο:

  1. Πως γίνονται ακριβότερα τα Ελληνικά Ναυπηγία. Ξέρετε; Όχι από τους μισθούς, αλλά από την τρελή φορολόγηση. Επειδή τα συνεργία είναι ανεξάρτητα, αλλά υπάρχουν δουλειές που γίνονται με υποεργολαβίες, όλες στην σειρά πληρώνουν φόρους. Αποτέλεσμα, για μία σειρά από 4 υποεργολαβίες, το κόστος για το φόρο να είναι το 70% της δουλειάς και μόνο το 30% μισθοί και κέρδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.

Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog

ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά