Το ΚΚΕ πρωτοστατεί μαζί με εργατικά σωματεία και άλλες αγωνιστικές συσπειρώσεις του λαϊκού κινήματος στην αλληλεγγύη σε όσους έχουν ανάγκη, ταυτόχρονα με τη διεκδίκηση μέτρων ανακούφισης.
Παρέμβαση έκανε στον Υπουργό Ανάπτυξης – Μεταφορών και Δικτύων για μείωση εισιτηρίων και κατάργηση διοδίων τις μέρες του Πάσχα έκανε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ Θανάσης Παφίλης.
Σε ανακοίνωσή του το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ απευθύνει κάλεσμα αγωνιστικής δράσης και οργάνωσης της έμπρακτης αλληλεγγύης, ειδικά απέναντι σε όσους βιώνουν με οξυμένο τρόπο τις συνέπειες της καπιταλιστικής κρίσης, απολυμένους, ανέργους, μετανάστες.
Αναλυτικά αναφέρει: «Αυτές τις ημέρες χρειάζεται ακόμη περισσότερο, δίπλα στον οργανωμένο αγώνα, να εκφραστεί η αλληλεγγύη με κάθε δυνατό τρόπο σε άνεργους, απολυμένους, μετανάστες, σε οικογένειες που ζουν με οξυμένο τρόπο τις συνέπειες της καπιταλιστικής κρίσης. Το ΚΚΕ πρωτοστατεί μαζί με εργατικά σωματεία και άλλες αγωνιστικές συσπειρώσεις του λαϊκού κινήματος στην αλληλεγγύη σε όσους έχουν ανάγκη, ταυτόχρονα με τη διεκδίκηση μέτρων ανακούφισης. Την ίδια στιγμή απαιτούμε τη διευκόλυνση στη μετακίνηση των λαϊκών οικογενειών, την κατάργηση των διοδίων για τις ημέρες του Πάσχα και μειώσεις στα εισιτήρια των πλοίων και των άλλων μέσων μεταφοράς».
Σε αυτήν την κατεύθυνση, το ΚΚΕ πρωτοστατεί και μέσα από το μαζικό εργατικό - λαϊκό κίνημα, τόσο διεκδικώντας μέτρα άμεσης ανακούφισης, όσο και οργανώνοντας έμπρακτα την αλληλεγγύη.
Το επιτακτικό της δράσης αυτής επιβεβαιώνει η ίδια η πραγματικότητα που ζουν τα εργατικα - λαϊκά στρώματα, συνισταμένες της οποίας είναι το πετσόκομμα των μισθών και των συντάξεων, η διαρκής και εντεινόμενη φοροληστεία, η αύξηση των διοδίων και των εισιτηρίων, η αυξανόμενη ανεργία.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, η ανεργία έχει σκαρφαλώσει στο 27,2%, ενώ το πενιχρό επίδομα ανεργίας (360 ευρώ) δεν παίρνει ούτε το ένα πέμπτο των ανέργων.
Οι κατώτεροι μισθοί έχουν διαμορφωθεί σε περίπου 490 ευρώ καθαρά για τους εργαζόμενους άνω των 25 ετών και 420 ευρώ καθαρά για τους εργαζόμενους κάτω των 25 ετών.
Ακόμα οι μισοί σχεδόν συνταξιούχοι (46%) λαμβάνουν κύρια σύνταξη κάτω από 500 ευρώ, ενώ δύο στις τρεις συντάξεις (67%) δεν υπερβαίνουν τα 700 ευρώ!
Παρά τις συνθήκες αυτές, το κεφάλαιο και τα πολιτικά του όργανα επιβαρύνουν παραπέρα τις εργατικές και λαϊκές οικογένειες σε σημείο που είναι πολύ δύσκολο να ικανοποιήσουν στοιχειώδεις ανάγκες.
Μια 4μελής οικογένεια που θα θελήσει να «στρώσει» γιορτινό τραπέζι θα χρειαστεί τουλάχιστον 200 ευρώ.
Οι τιμές των εισιτηρίων στις συγκοινωνίες έχουν πάρει φωτιά. Το απλό εισιτήριο στο μετρό κοστίζει 1,4 ευρώ, δηλαδή όσο δύο καρβέλια ψωμί, και η ετήσια κάρτα απεριορίστων διαδρομών κοστίζει 450 ευρώ, δηλαδή πιο πολλά από το μισθό που παίρνει ένας εργαζόμενος κάτω των 25 ετών.
Στην ακτοπλοΐα, οι τιμές των εισιτηρίων έχουν αυξηθεί πάνω από 300% τα τελευταία δέκα χρόνια, ενώ μόνο το 2012 αυξήθηκαν 15-30%.
Ακόμα, τα διόδια έχουν φθάσει στα ύψη, απόρροια της πολιτικής ιδιωτικοποίησης των οδικών αξόνων. Μόνο για διόδια μια διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη με επιστροφή στοιχίζει 46 ευρώ, ενώ αντίστοιχα από την Αθήνα στην Καλαμάτα 22,80 ευρώ. Το κόστος αυξάνεται ακόμα πιο πολύ, καθώς η βενζίνη έχει από 1,6 έως 1,7 ευρώ το λίτρο, ακινητοποιώντας χιλιάδες αυτοκίνητα.
Παρέμβαση έκανε στον Υπουργό Ανάπτυξης – Μεταφορών και Δικτύων για μείωση εισιτηρίων και κατάργηση διοδίων τις μέρες του Πάσχα έκανε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ Θανάσης Παφίλης.
Σε ανακοίνωσή του το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ απευθύνει κάλεσμα αγωνιστικής δράσης και οργάνωσης της έμπρακτης αλληλεγγύης, ειδικά απέναντι σε όσους βιώνουν με οξυμένο τρόπο τις συνέπειες της καπιταλιστικής κρίσης, απολυμένους, ανέργους, μετανάστες.
Αναλυτικά αναφέρει: «Αυτές τις ημέρες χρειάζεται ακόμη περισσότερο, δίπλα στον οργανωμένο αγώνα, να εκφραστεί η αλληλεγγύη με κάθε δυνατό τρόπο σε άνεργους, απολυμένους, μετανάστες, σε οικογένειες που ζουν με οξυμένο τρόπο τις συνέπειες της καπιταλιστικής κρίσης. Το ΚΚΕ πρωτοστατεί μαζί με εργατικά σωματεία και άλλες αγωνιστικές συσπειρώσεις του λαϊκού κινήματος στην αλληλεγγύη σε όσους έχουν ανάγκη, ταυτόχρονα με τη διεκδίκηση μέτρων ανακούφισης. Την ίδια στιγμή απαιτούμε τη διευκόλυνση στη μετακίνηση των λαϊκών οικογενειών, την κατάργηση των διοδίων για τις ημέρες του Πάσχα και μειώσεις στα εισιτήρια των πλοίων και των άλλων μέσων μεταφοράς».
Σε αυτήν την κατεύθυνση, το ΚΚΕ πρωτοστατεί και μέσα από το μαζικό εργατικό - λαϊκό κίνημα, τόσο διεκδικώντας μέτρα άμεσης ανακούφισης, όσο και οργανώνοντας έμπρακτα την αλληλεγγύη.
Το επιτακτικό της δράσης αυτής επιβεβαιώνει η ίδια η πραγματικότητα που ζουν τα εργατικα - λαϊκά στρώματα, συνισταμένες της οποίας είναι το πετσόκομμα των μισθών και των συντάξεων, η διαρκής και εντεινόμενη φοροληστεία, η αύξηση των διοδίων και των εισιτηρίων, η αυξανόμενη ανεργία.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, η ανεργία έχει σκαρφαλώσει στο 27,2%, ενώ το πενιχρό επίδομα ανεργίας (360 ευρώ) δεν παίρνει ούτε το ένα πέμπτο των ανέργων.
Οι κατώτεροι μισθοί έχουν διαμορφωθεί σε περίπου 490 ευρώ καθαρά για τους εργαζόμενους άνω των 25 ετών και 420 ευρώ καθαρά για τους εργαζόμενους κάτω των 25 ετών.
Ακόμα οι μισοί σχεδόν συνταξιούχοι (46%) λαμβάνουν κύρια σύνταξη κάτω από 500 ευρώ, ενώ δύο στις τρεις συντάξεις (67%) δεν υπερβαίνουν τα 700 ευρώ!
Παρά τις συνθήκες αυτές, το κεφάλαιο και τα πολιτικά του όργανα επιβαρύνουν παραπέρα τις εργατικές και λαϊκές οικογένειες σε σημείο που είναι πολύ δύσκολο να ικανοποιήσουν στοιχειώδεις ανάγκες.
Μια 4μελής οικογένεια που θα θελήσει να «στρώσει» γιορτινό τραπέζι θα χρειαστεί τουλάχιστον 200 ευρώ.
Οι τιμές των εισιτηρίων στις συγκοινωνίες έχουν πάρει φωτιά. Το απλό εισιτήριο στο μετρό κοστίζει 1,4 ευρώ, δηλαδή όσο δύο καρβέλια ψωμί, και η ετήσια κάρτα απεριορίστων διαδρομών κοστίζει 450 ευρώ, δηλαδή πιο πολλά από το μισθό που παίρνει ένας εργαζόμενος κάτω των 25 ετών.
Στην ακτοπλοΐα, οι τιμές των εισιτηρίων έχουν αυξηθεί πάνω από 300% τα τελευταία δέκα χρόνια, ενώ μόνο το 2012 αυξήθηκαν 15-30%.
Ακόμα, τα διόδια έχουν φθάσει στα ύψη, απόρροια της πολιτικής ιδιωτικοποίησης των οδικών αξόνων. Μόνο για διόδια μια διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη με επιστροφή στοιχίζει 46 ευρώ, ενώ αντίστοιχα από την Αθήνα στην Καλαμάτα 22,80 ευρώ. Το κόστος αυξάνεται ακόμα πιο πολύ, καθώς η βενζίνη έχει από 1,6 έως 1,7 ευρώ το λίτρο, ακινητοποιώντας χιλιάδες αυτοκίνητα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ
Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.
Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog
ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.
Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.