6 Οκτωβρίου 2012

Το πορτοφόλι Λυκειο Μανταμάδου

Το είδα στο: Ταξική Αντεπίθεση

2 σχόλια:

  1. Απ΄αφορμή το βιντεάκι που έχεις ανεβάσει, θα σου πω ένα περιστατικό πέρα για πέρα αληθινό.
    Επιστρέφω με το τρόλεϊ από τη δουλειά μου.
    Είμαι μία στάση πριν από το τέρμα και το τρόλεϊ είναι άδειο μόνο 3-4 άτομα στο πίσω μέρος.
    Εγώ κάθομαι στην πρώτη θέση πίσω από τον οδηγό.
    Σηκώνομαι, δίπλα μου όρθιος ίσως για να κατέβει, είναι μόνον ένα παλικαρόπουλο, δεν θάνε πάνω από 20-22 χρόνων.
    Μελαμψός, Πακιστανός;
    Μπαγκλαντεσιανός;
    Δεν ξέρω, προχωρώ δυο βήματα για την πόρτα,οπότε με αγγίζει στο μπράτσο "κυρία" μου λέει "το πορτοφόλι σας"
    Και μου απλώνει το χέρι να μου δώσει το πορτοφόλι που είχε πέσει στο πάτωμα, στην θέση που καθόμουν.
    Ήταν μόνος, θα μπορούσε να κάτσει στην θέση μου και να κατέβει στο τέρμα,πλουσιότερος κατά 3.000 ευρώ.
    Γυρνούσα από πελάτη με εισπράξεις ! ! !


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ετσι ειναι, δεν πρεπει να εισαι προκατειλημενος απεναντι σε ανθρωπους εξαιτιας της φυλης τους, πρεπει να δινεις σε ολους την ευκαιρια απλα και ανθρωπινα χωρις να χρειαζεται καν να το παμε στο αμιγως πολιτικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.

Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog

ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.