5 Οκτωβρίου 2012

Σκουρλέτης: "χαλαρή η στάση της αστυνομίας απέναντι στους εργαζόμενους του Σκαραμαγκά"!!!!!!!!!

Στο παρακάτω βίντεο ο κ.Σκουρλέτης διαμαρτύρεται για την χαλαρή στάση της αστυνομίας (το ξύλο της αρκούδας και 100 συληφθέντες!), απέναντι στους επί 7 μήνες(!!!!) απλήρωτους εργαζόμενους που "επιχείρησαν να εισβάλουν στο Πεντάγωνο", και μάλιστα την συγκρίνει με αυτή που δείχνει (η αστυνομία ντε...) απέναντι στα "παιδιά από τα εξάρχεια του πίνουν μπύρες". Να τον ευχαριστήσουμε που μας λέει στα μούτρα πως ένας επί 7 μήνες απλήρωτος εργαζόμενος αξίζει λιγότερο σεβασμό ακόμη και από κάποιον που ..."πίνει μπύρες"(!!!!!!!!!!!!!!!!!!)*, και πως έπρεπε προφανώς, τους απλήρωτους εργάτες να τους τσακίσουν τα ΜΑΤ ακόμη περισσότερο. Η αηδία δεν με αφήνει να σχολιάσω άλλο. Σας τον χαρίζω...


 *Οχι πως ο δεύτερος δεν αξίζει κάθε σεβασμου, αλλά η σύγκριση είναι τουλάχιστον ανίερη....
Το βίντεο το βρήκα στο lenin reloaded...

73 σχόλια:

  1. παρε και μια φωτο που απαθανατιζει τη χαλαρη αυτη σταση

    http://news247.gr/eidiseis/koinonia/to_xtuphma_me_anapodo_gklop_poy_kanei_to_guro_toy_diadiktuoy.1956427.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Manny, πολύ όμορφο συνοδευτικό γιατο άρθρο....

      Διαγραφή
  2. Ελά παιδιά, περιμένω....
    -Χρήστο;
    -Αστυάνακτα;
    -Θάνο, που μου έλεγες για τους "συντρόφους του ΣΥΡΙΖΑ";
    -Κανένας αναρχικός (που τους ψηφίσατε μονοκούκι) τίποτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επίσης λέει για τους απεργούς: "θα ΄πρεπε να υπάρχει μεγαλύτερη αυτοσυγκράτηση και ψυχραιμία"...
    Δηλαδή να διεκδικήσουν τα λεφτά τους... πιο "υπεύθυνα" βρε αδερφέ...

    Θα περιμένεις πολύ TRASH...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και θα μπορούσαν να ειναι πιο υπεύθηνοι. Θα μπορούσαν π.χ., αντί κινητοποιήσεων να περιμένουν τις εκλογές και να ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ ευελπιστόντας πως με "διαπραγματεύσεις" θα μπορούσαν "κάποτε και να" πάρουν κάτι... Ενώ τώρα τι κατάλαβαν;
      (Αφού ο Χρήστος μας έγραψε, παίρνω την θέση του)

      Διαγραφή
    2. Είπε κάτι διαφορετικό χθες ο Δένδιας; Ρωτάω. Είδα την συνέντευξη, το ίδιο είπε. Βεβαίως σεβόμαστε τα δικαιώματα των ανθρώπων, αλλά υπάρχουν και κανόνες, κλπ.

      Σας πληροφορώ επίσης ότι οι "αναρχικοί" στο τουίτερ κάνουν πως δεν είδαν τίποτε. Κι ας φαίνονται ξεκάθαρα να τρώνε ξύλο άνθρωποι με μαύρες σημαίες στο βίντεο.

      Το ξεβράκωμα της αρκούδας.

      Διαγραφή
    3. καλά αυτή την είδαν την συγκέντρωση έξω από την ΓΑΔΑ, και άρχισαν να εγκαλούν και το ...ΠΑΜΕ που ήταν εκεί, γιατί τάχα δεν ...ήταν!
      Μετά την απεργία, οι κώλοι σφίξανε πολύ βλέπω, και ο βρώμικος πόλεμος ξανάρχισε δρυμίτερος από ποτέ....

      Διαγραφή
  4. Ειναι και ο Μαρμαρας, Μαρμαρααααα, δεν σχολιαζουμε σήμερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή δεν θέλω να σας αφήσω σε αγωνία σας ενημερώνω, οι σύντροφοι της ιδεολογικής μου τάσης ήταν και χθες στο πεντάγωνο δίπλα στον σ. Χαλβατζή και θα είναι πάντα δίπλα- δίπλα όποτε το ΚΚΕ θα συναινεί για κοινές κοινωνικές και εργατικές κινητοποιήσεις!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Οπότε περιμένουμε καιτα σχόλια σας (με την συνηθισμένη συναισθηματική φόρτιση που τα διακρίνει) για την ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΕΣΗ του κόμματος που ΨΗΦΙΣΑΝΕ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝΕ οι ...."οι σύντροφοι της ιδεολογικής σου τάσης"..., και που μας είπε ορθά-κοφτά πως και λίγο ξύλο έφαγαν οι εργάτες.
      Και παρεπιτόντως, και στην περιπτωση που δεν το κατάλαβες, εάν ο κ.Σκουρλέτης και οι όμοιοι του δεν σε εκπροσωπούν, δεν αγωνίζεσαι να τους κάνεις κυβέρνηση, τους πολεμάς.... Αλλιώς κοροϊδεύετε σύσωμοι την κοινωνία
      "εγώ διαφωνώ με τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ, σας καλώ να τον ψηφίσετε, αλλά αν σας λυσσάξει στο ξύλο σαν κυβέρνηση, εγώ και πάλι ευθήνη δεν έχω γιατί θα ...διαφωνώ!"
      Μας το έπαιξε το παιχνίδι ο Τσοχατζόπυλος με τον Σημίτη Μαρμαρά, έρχεσαι δεύτερος και καταϊδρωμένος....

      Διαγραφή
    4. Βασικα οι καλοι στο συριζα εχουν ενωθει με το καλο πασοκ και οι κακοι στο συριζα εχουν ενωθει με το κακο πασοκ
      Και ποσο μου αρεσει, σε ενα κομμα τοσες φωνες, εχει για ολους κολυβα, για αριστερους για δεξιους και για κεντρωους...

      Διαγραφή
    5. "Επειδή δεν θέλω να σας αφήσω σε αγωνία σας ενημερώνω, οι σύντροφοι της ιδεολογικής μου τάσης ήταν και χθες στο πεντάγωνο δίπλα στον σ. Χαλβατζή και θα είναι πάντα δίπλα- δίπλα όποτε το ΚΚΕ θα συναινεί για κοινές κοινωνικές και εργατικές κινητοποιήσεις!"

      Η μονη ταση που δικαιολογειται να υπαρχει μεσα στο Συριζα ειναι η ταση για εμετο

      Διαγραφή
    6. Τουλάχιστον εμείς φραξιονίζουμε φανερά ρε βλάκα...

      Διαγραφή
    7. @marmaras:
      Αφού λοιπον "εσείς φραξιονίζετε φανερά" (και γαμώ τις κατακτήσεις για το κίνημα), δεν σε εμποδίζει κάτι να διατυπώσεις δημόσια την κριτική σου για ό,τι είπε ο κομματικός σου εκπρόσωπος (και φυσικά με τους ανάλογους χαρακτηρισμούς πάντα, αλλιώς σου επιστρέφονται δικαίως καιστο πολλαπλάσιο). Ή μήπως όχι τελικά;
      Περιμένω....
      Υ.Γ.
      Την χάσαμε την ψυχραιμία και το υφάκι μας βλέπω...

      Διαγραφή
    8. Συμφωνώ μαζί σου απαράδεκτος ο Σκουρλέτης! Αλλά εξήγησε μου και τις μασημένες δηλώσεις της Παπαρήγα για την "είσβολή κατάληψη" στο Πεντάγωνο: "...Τα ναυπηγεία είναι ένας κλάδος που βρίσκεται σε κρίση εδώ και πολλά χρόνια και τώρα έχουμε τη σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι…»... «...Κανονικά έπρεπε να δεχθούν την αντιπροσωπεία, δεν λέω να μπουν όλοι οι εργαζόμενοι».

      Απαντώντας αν έγιναν καλώς όσα έγιναν χθες είπε: «Όταν οι εργαζόμενοι φτάνουν σε ένα σημείο απόγνωσης τι μπορούν να κάνουν; Τι να σας πω; Τουλάχιστον, δεν μπορώ να πω -δεν έχω στοιχεία, ότι είχαν αποφασίσει, είτε γίνει, είτε όχι το ραντεβού, να κάνουν κατάληψη στο υπουργείο Άμυνας. Θα μπορούσε να είχε γίνει το ραντεβού και μετά κάτω από μια οργή να υπάρχει μια πιο μεγάλη διαμαρτυρία. Από τη στιγμή που είχαν ένα ραντεβού θα το έκαναν, θα έπαιρναν την απάντηση, δεν θα τους ικανοποιούσε και τότε δικαιολογημένα θα υπήρχε οργή… Όμως οι εργαζόμενοι δεν αντέχουν, αύριο η ανεργία θα γίνει πολύ μεγαλύτερη».

      Διαγραφή
    9. http://redflyplanet.blogspot.com/2012/10/blog-post_3752.html
      http://redflyplanet.blogspot.com/2012/10/blog-post_4868.html
      http://redflyplanet.blogspot.com/2012/10/blog-post_9906.html

      ελπιζω ειτε να αστειευεσαι ειτε να τρολαρεις

      Διαγραφή
    10. @marmaras:
      "Απαράδεκτος ο Σκουρλέτης;"
      Μα δεν εκπροσωπούσε τον εαυτό του όταν τα έλεγε αυτά. Τον ΣΥΡΙΖΑ εκπροσωπούσε!
      Οπότε δεν την βγάζεις τόσο εύκολα καθαρή. Είναι "απαράδεκτος" (βλέπω φτώχεινε πολύ το κατά τα άλλα πλούσιο λεξιλόγιο σου)ο ΣΥΡΙΖΑ (που σύσωμο και με κάθε επισημότητα εκπροσωπεί ο Σκουρλέτης) ναί ή ού;
      Και εσύ μου με καλείς να κάνω αύριο κυβέρνηση τον κατ'εσέ (!!!!!!!!!) "απαράδεκτο", τι ακριβώς είσαι; Απατεώνας ή βλακας;

      Διαγραφή
  5. Παντως εγώ το ΠΑΣΟΚ σαν αντίπολευση, δεν το θυμάμαι να έχει υπερθεματίσει ποτέ ξύλο σε εργαζόμενους (έστω για τους μικροπολιτικούς σκοπούς βρε αδερφέ).
    Οπότε ο χαρακτηρισμός "ΠΑΣΟΚοι" για τον ΣΥΡΙΖΑ είναι κατάφορα άδικος. Για το ΠΑΣΟΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το σημερινό ποστ, παρακαλώ να αρχειοθετηθεί σαν απάντηση σε μελλόντικές αντεγκλίσεις.
    α, ξέχασα:
    -Από ΑΝΤΑΡΣΥΑ κανείς να πάρει θέση, ή σας την έφαγε η γατούλα την γλώσσα; Τι θα γίνει, θα τους πάρετε παραμάζωμα διαδυκτιακώς ή προέκυψε "ζητηματάκι';

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από Ανταρσύα; Ναι, προχτές μου γραψε κάποιος ότι κάνουμε "μόκο" για τους 15 (είχε βγάλει ήδη ανακοίνωση ο Ρίζος).

      Όπως έγραψα σ' αυτόν και στην παρέα του, ούτε για Ιντυμήντια δεν κάνουν πλέον...

      Διαγραφή
  7. -Τι λέει το "μέτωπο" του Αλαβάνου για όλα αυτά;
    -Ποιά η γνώμη της "Ιskra"; (την θέλατε και "Ισκρα" τρομάρα σας....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Μουγκαφόν. Πού, δύσκολα τώρα...Τους έκαψε τη γούνα ο Σκορβούτος.

      Διαγραφή
  9. Εφτά μηνες απλήρωτο τον έκανες Επαίτη
    (αυτοσχεδιάστε :) σύντροφε Σκουρλέτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και να θυμίσω απλά
    πως μιλάμε για εκπρόσωπο κόμματος, το οποίο είχε στο πρόγραμμά του την υπερεπαναστατική ιδέα, της κατάργησης των ΜΑΤ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΤΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΥ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΟΣΘΟΛΟΓΕΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΝ ΠΙΛΟΤΩΝ ΠΟΥ ΗΑ ΑΞΙΑ ΕΝΟΣ ΜΑΧΗΤΙΚΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΟΣΟ ΕΝΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ. ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ
    ΝΑ ΠΕΡΝΟΙΥΝΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΞΥΝΤΑΞΙ ΣΤΑ [ 35 ] ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΣ. ΑΛΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ? ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΤΟΣΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ [ΤΥΧΕΡΟΥΣ]
    ΤΩΝ [560]ΕΥΡΩ? ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΨΗΦΕΙΣΑΤΕ [ ΣΥ.ΡΙΖ.Ο-ΠΑ.ΣΟ.Κ.] ΚΑΙ
    ΟΧΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΜΕ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΠΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΕ ΣΗΜΕΡΑ
    ΕΙΤΑΝ ΚΑΘΩΡΙΣΜΕΝΑ ΑΠΩ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΟΥ [ ΜΑΣΤΡΙΧ ] ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΤΟ ΛΟΙΔΟΡΟΥ
    ΣΑΤΕ.ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΑΥΤΟ ΕΙΤΑΝ ΤΟ [ Κ .Κ .Ε ] ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΤΙΡΗΣΕΙ ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ως πρώην εργαζόμενος του Σκαραμαγκά ….
    Και ιδρυτής των εργοστασιακών επιτροπών ….
    Που προσπαθούσαν να πάρουν την διοίκηση της Τρίαινας από τους εργοδοτικούς …. Πράγματι οφείλω να απαντήσω …. Όχι σαν Συριζαίος ΚΚΕ ήμουνα …. Ψάχτε το ….
    Κατά αρχάς συμφωνώ με τον σύντροφο Μαρμαρά …. Και θα ήθελα να συμπληρώσω …. Και ο Λαφαζάνης και ο Κουρουπλής ήταν εκεί παρόλο που δεν βλέπει …. Ακούει …. Την περίπτωση όμως της προβοκάτσιας την έχετε αποκλείσει ???? γιατί ο Σκουρλέτης μόνο για μαλάκας δεν μοιάζει …. Είστε σίγουροι συντρόφια …. Σε χαλεπούς καιρούς ζούμε …. Έχουμε τρόπους να αγωνιστούμε …. Δεν χρειάζεται να τα βάλουμε με τον στρατό …. Παιδιά μας είναι …. Και έχουν και όπλα κατ εντολή μας …. Ουδείς αναμάρτητος …. Και εγώ την πάτησα ….
    Πριν καταλάβω ποιος είπε το σκάσε …. Παραλίγο να δώσω μπράβο ….
    Στον Κασιδιάρη …. Ευχαριστώ ….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΧΡΗΣΤΟΣ:
      "...Ως πρώην εργαζόμενος του Σκαραμαγκά ….
      Και ιδρυτής των εργοστασιακών επιτροπών ….
      Που προσπαθούσαν να πάρουν την διοίκηση της Τρίαινας από τους εργοδοτικούς …. Πράγματι οφείλω να απαντήσω …. Όχι σαν Συριζαίος ΚΚΕ ήμουνα …. Ψάχτε το …. ..."
      Λοιπόν το ψάχνω αφού το ζητάς. Φαντάζομαι πως θα με διευκολύνεις στέλνοντας μου ένα e-mail στην διεύθηνση επικοινωνίας που υπάρχει στο fadomduck2, (στην κατανοητή περίπτωση που δεν θέλεις να τα βγάλεις στον αέρα) με το ονομετεπώνυμο, το συνδικάτο, την ΚΟΒ που είσουνα και τον αριθμό του κομματικού βιβλιάριου που είχες (το τελευταίο για να αποφύγουμε την πλαστοπροσωπία). Με ένα τηλεφωνάκι θα το τσεκάρουμε και θα ζητήσω και συγνώμη για την καχυποψία μου. Σε άλλη περίπτωση βεβαίως θα καταγγελθείς δημόσια σαν απατεώνας.
      Επί του προκείμενου τώρα. Ο κομματικός σου εκπρόσωπος λέει ορθά-κοφτά πως η αστυνομία που λιάνισε στο ξύλο και συνέλαβε πάνω από 100 εργάτες είχε και "πολύ χαλαρή στάση". Δηλαδή πόσους έπρεπε να σακατέψουν και να συλλάβουν τα ΜΑΤ για να μην έχουν "πολύ" αλλά λίγο "χαλαρή στάση";
      Πάνω σε αυτό σε προκαλώ να τοποθετηθείς, και όχι στον αν ο Σκουρλέτης μου φαίνεται ή όχι για ηλήθιος (γιατί προσωπικά μπορεί και να μου φαίνεται)
      -"Δεν χρειάζεται να τα βάλουμε με τον στρατό …. Παιδιά μας είναι …."
      1)Δεν ξέρω σε ποια ταινία είδες κάποιον "να τα βάζει με τον στρατό"
      2)Πρόσεχε λίγο τα επιχειρήματα σου, γιατί αυτό στην χούντα φορέθηκε πολύ...

      Διαγραφή
    2. Σιούλας Χρήστος ΚΟΜΕ …. Μεγάλα εργοστάσια ….
      Αγίου Κωνσταντίνου (45?) …. (5ός ?) κομματικό βιβλιάριο ….
      Κάπου σε κάποιο συρτάρι …. Για πολύ νεότερους αν και πρόλαβα να το πάρω ….
      Καθοδηγητής Κερασουνλής Κυριάκος …. Οικοδόμος με κάτασπρα χεράκια ….
      Αδελφικός φίλος του Φωλόπουλου στο Περιστέρι …. Τον κατηγόρησε για κλέφτη …. Για το αξίωμα της δημαρχίας …. Και με την υποστήριξη της Αλέκας μας ….
      Άλλο κατόρθωμα του έβγαλε κάποιες δεκάδες συντρόφους να συμμετάσχουν σε απεργία της ΓΕΣΕΕ έξω από τα ναυπηγεία των 6000 εργαζομένων …. Εμένα σαν νεώτερο με περιφρούρησε …. Για φόλι …. Δεν με άφησε να απεργήσω ….
      Και έτσι από νεώτερος …. Έγινα ο παλαιότερος …. Και έπρεπε να βρω άλλους δυο …. Να φτιάξουμε τριάδες …. Οι τριάδες είναι καλό κόλπο …. Μέχρι να φας την μία …. Άλλες δύο ξεφυτρώνουνε !!!! αυτά τα ολίγα ρώτα παλιούς ξέρουν …. Δεν είμαι Κερασουνλής ούτε Δαμανάκη …. Αγωνίζομαι ακόμα …. Το Mail εύκολο …. Απλά πάτα πάνω στο όνομα μου …. Δεν το έχω κρυφό …. Για τα υπόλοιπα που ρωτάς ….
      Διάβασε πιο κάτω ….

      Διαγραφή
    3. Δεν ζήτησα το μέηλ σου -σε παράπαμψα στο δικό μου για να μου απαντήσεις, χωρίς να εκθέσεις τα στοιχεία σου δημόσια.
      Και ρώτησα πάρα πολύ συγκεκριμένα πράγματα και όχι τις βρωμιές που αναπαράγετε, αυτοί που θεωρούν πως τελικά ο Σαμαράς ρίχνει λίγο ξύλο στους εργάτες.
      Λοιπόν, ζήτησα:
      -Ονοματεπώνυμο
      -Αριθμό κομματικού βιβλιάριου για να μπορέω να το διασταυρώσω πως υσχίει στην περίπτωση που πετάξεις το όνομα κάποιου γνωστού σου που όντως ήταν κάποτε στο κόμμα.
      -Κομματική οργάνωση βάσης για να απευθήνω την ερώτηση.
      -Και συνδικαλιστική οράνωση συγκεκριμένα για να τσεκάρω και από εκεί.
      Δεν απάντησες σε τίποτα.
      Και ξαναμανά ρωτάω: Τι έχεις να πεις σχετικά με τις επίσημες θέσεις του κόμματος σου πως το ξύλο που έφαγαν οι απλήρωτοι επί εφτά μήνες εργάτες ήταν "πολύ χαλαρό";
      Νομίζω πως εκφράζομαι στα ελληνικά και μπορώ να γίνω κατανοητός...

      Διαγραφή
    4. Και για να γίνω λίγο πιο παραστατικός στο τι εννοώ:
      Με λένε ...Βαλεντίνα Τερέσκοβα ...φυσικά και είμουν κοσμοναύτρια... εκπαιδευτής; Γιούρι Γκαγκάριν... έκανε παρέα και με τον Όλεγκ Μπλαχίν αλλά τσακώθηκαν για το ποδόσφαιρο... Αριθμός στρατιωτικού μητρώου ...κάπου την έθαψα την ταυτότητα.... Βάση: Καζακστάν(;), Μπαϊκονούρ(;)
      Πολύ άτιμο μηχάνημα αυτό το σογιούζ, συνέχεια επισκευή ήθελε... Ρώτα κανένα παλιό να σου πει... Αν κλικάρεις στο nick θα βρεις και το e-mail μου....

      Διαγραφή
  13. Εγώ ως πρώην εργαζόμενος στα ΜΑΤ...λέω να το ψάξουμε...γιατί ο Δένδιας μόνο για μαλάκας δεν μοιάζει...μήπως θέλανε να μπούνε σε καμιά εκκλησία όλοι αυτοί...ύποπτο μου φάνηκε...μήπως κινδυνεύει η Ορθοδοξία...μήπως υπάρχει δάκτυλος σιωνιστικός...σε χαλεπούς καιρούς ζούμε...έχουμε τρόπους να βαρέσουμε...δεν χρειάζεται να βαράμε μόνο με γκλομπ...και εγώ την πάτησα...ψήφισα μια φορά ΜΕΡΑ...ουδείς αναμάρτητος...Ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ' Όχι σαν Συριζαίος ΚΚΕ ήμουνα …. Ψάχτε το …'

    'Άλλος ένας που επικαλείται ότι κάποτε ήταν στο ΚΚΕ.... Αυτό δεν μπορώ να το εξηγήσω.... 'Ήμουν στο ΚΚΕ'.... Προσωπικά χέστηκα.... Και η Δαμανάκη ήταν, και ο Ανδρουλάκης.... το θέμα είναι τι στηρίζεις σήμερα και αύριο.... Σαν συριζέος του σήμερα πως σου φαίνεται που πάτε χέρι χέρι με τους εργατοπατέρες του ΠΑΣΟΚ?


    'ο Κουρουπλής ήταν εκεί παρόλο που δεν βλέπει …. Ακούει …'

    Άκουγε όταν ψήφιζε το πρώτο μνημόνιο ή άκουσε μετά....
    Είναι ξεφτίλα να επικαλείσαι την αναπηρία κάποιου και ιδικά αυτού του πασοκου που τον μαζέψατε, αφού πρώτα είχε ξεκωλιάσει κάθε κοινωνικό δικαίωμα που είχε απομείνει στον ελληνικό λαό.... Το ότι είχε αναπηρία και δεν σκέφτηκε τους χιλιάδες σαν και αυτόν, που τους έστειλε στον Καιάδα του μνημονίου, μου δείχνει το πόσο σκυλί τον αφεντικών είναι.... Και το γεγονός ότι τα αδέσποτα του ΠΑΣΟΚ τα μάζεψε ο ΣΥΡΙΖΑ φανερώνει ότι αυτό το μόρφωμα είναι ικανό για τα πάντα αρκεί να γίνει κυβέρνηση...


    'ο Σκουρλέτης μόνο για μαλάκας δεν μοιάζει ….'

    Καθόλου 'μαλάκας' δεν είναι.... Ίσα ίσα εκτελεί την γραμμή του Σύριζα που λέει ότι δεν θα κατεβάσει τον κόσμο στον δρόμο.....
    Τον μαλάκα κάνει (όπως και όλος ο Συριζα) σε ότι έχει να κάνει με το κεφάλαιο και τους Έλληνες εφοπλιστές.... Γιατί αυτοί είναι πατριώτες κατά τον Αλέξη.... Και εσύ σαν πρώην εργαζόμενος στον Σκαραμαγκά και σαν αγωνιστής θα είσαι υπερήφανος για την θέση αυτή. Γιατί ούτε βίδα δεν φτιάχνουν οι πατριώτες σας στα 'ελληνικά' ναυπηγία.... Μπράβο για την επιλογή σου τον Συριζα.... Αγωνιστική και πάνω απο όλα με την στήριξη του Σ.Ε.Β για κυβέρνηση.....

    'Δεν χρειάζεται να τα βάλουμε με τον στρατό'

    Είδες να απειλείτε ο στρατός απο τους εργαζόμενους?
    Άντε γ!@#$$#@ σου υπουργέ φώναζαν... (Με βαθύ νόημα αυτό το σύνθημα....:()
    Αλλά τι να σου κάνουν όταν έχουν την ΓΣΕΕ να τους καθοδηγεί!!!


    Τον ξεπεσμό που έχει ο Συριζα αυτή την στιγμή δεν τον περίμενα με τίποτα... Όχι ότι θα έκανε 'επανάσταση' απλά να κράταγε τα προσχήματα..... Ούτε αυτό....
    Καλύτερα απο την άλλη για να βγαίνουν συμπεράσματα πιο γρήγορα που αν το ΚΚΕ είχε μπει στην διαδικασία συγκυβέρνησης δεν θα μπορούσαμε να έχουμε....
    Τραβάνε το αφτί του Αλέξη τα αφεντικά με περισσότερη δύναμη απο ότι περίμεναν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ντρεπομαι που εστω και για λιγα λεπτα αναρωτηθηκα μηπως πρπει να τους ψηφισω[ας οψεται ο εκλογικος νομος] μια ΜΕΤΩΠΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "Τσουβάλιασαν" τους εργαζόμενους των ναυπηγείων μετά την ανενόχλητη εισβολή τους στο Πεντάγωνο
    Αυγή, 5/10/2012

    1. Ο τίτλος δεν έχει καμία ρητή επεξήγηση στο ίδιο το κείμενο. Πιο συγκεκριμένα, πουθενά το κείμενο της εφημερίδας δεν εξηγεί τι εννοεί με τον όρο "ανενόχλητη." Είναι συνεπώς παραπλανητικός σε ό,τι αφορά το κείμενο, και αδικαιολόγητα προβοκατόρικος.

    2. Δεν είναι όμως τόσο αδικαιολόγητα προβοκατόρικος αν αναλογιστεί κανείς ότι τα περί "ανενόχλητης εισβολής" αποτελούσαν τον κορμό της παρέμβασης του εκπροσώπου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Πάνου Σκουρλέτη, στο MEGA. Η επανάληψη των περί "περίεργης χαλαρότητας" της αστυνομίας αποδεικνύει ότι ο Σκουρλέτης μίλησε με βάση την κεντρική γραμμή του κόμματος και όχι, όπως διατείνονται διάφοροι καλοθελητές, ότι "έλεγε βλακείες" ή "δεν κάνει για εκπρόσωπος Τύπου", ή, όπως διατείνεται ο ίδιος, ότι "τα λόγια του προβλήθηκαν αποσπασματικά και διαστρεβλώθηκαν." Εδώ άλλωστε δημοσιεύτηκε και το βίντεο και η μεταγραφή των όσων είπε επί δυόμιση περίπου λεπτά για το θέμα χωρίς καμία παράλειψη.

    3. Τι σημαίνει για ένα κόμμα "της αριστεράς" και για μια εφημερίδα "της αριστεράς" να χαρακτηρίζει ως εισβολή σε στρατιωτικό κέντρο αποφάσεων μια διαδήλωση (πράγμα που έκανε με τα πρώτα του λόγια και ο εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος); Τι είδους συνδηλώσεις για την διαδήλωση των απλήρωτων εργατών έχει ως στόχο να δημιουργήσει η φράση "εισβολή στο Πεντάγωνο"; Κατ' αρχάς, η λέξη "Πεντάγωνο" για το ΥΠΕΘ είναι ήδη καταχρηστική: σε αντίθεση με το Πεντάγωνο στις ΗΠΑ δεν έχει τέτοιο σχήμα. Η λογική της χρήσης της είναι να υπερτονίσει την στρατηγική του σημασία για την άμυνα της χώρας. Και η αποδοχή της χρήσης της λέξης, αντί του πολύ πιο ουδέτερου σημασιολογικά "ΥΠΕΘ" έχει τον στόχο ακριβώς αυτού του υπερτονισμού. Γιατί υπερτονίζει την στρατηγική σημασία του ΥΠΕΘ ο ΣΥΡΙΖΑ και η Αυγή όταν το θέμα είναι οι οργισμένες οικονομικές απαιτήσεις απλήρωτων εργαζομένων; Πώς διαφέρει αυτή η στάση από την στάση του Υπουργού κ. Δένδια, που στην εμφάνισή του στην τηλεόραση έκανε ακριβώς αυτό--παρουσίασε δηλαδή το θέμα ως απειλή για την εθνική ασφάλεια;

    4. Η "εισβολή" είναι επίσης μία λέξη με κυρίως στρατιωτική σημασία. "Εισβολή" έκαναν τα τουρκικά στρατεύματα στην Κύπρο το 1974. Εισβολή έκαναν στα στρατεύματα του Χίτλερ στην Πολωνία. Όταν δεν έχει στρατιωτική σημασία, έχει εγκληματολογική: ληστές εισέβαλλαν στην κατοικία και έκλεψαν τα τιμαλφή, για παράδειγμα. Τι είδους αναπαράσταση των εργατικών διεκδικήσεων προβάλλει η χρήση της λέξης "εισβολή", η οποία προϋποθέτει σημασιολογικά την είσοδο ενός αλλότριου και εχθρικού υποκειμένου σε έναν χώρο που δεν τού ανήκει; Είναι στρατός εχθρών ή κλέφτες οι Έλληνες που ζητούν τα δεδουλευμένα τους από έναν τομέα όπου το πολιτικό προσωπικό έχει αποδεδειγμένα κλέψει δισεκατομμύρια;

    Αλήθεια, πιστεύετε ακόμα ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι κόμμα της "αριστεράς", πόσο μάλλον της "ριζοσπαστικής";

    http://leninreloaded.blogspot.gr/2012/10/5102012.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πάντως αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι κάθε φορά που μια κοινωνική ομάδα είτε η νεολαία είτε οι εργαζόμενοι και η εργατική τάξη αντιδρούν πέρα από την αστική νομιμότητα με βίαιο τρόπο πάντα είναι προβοκάτσια . Όχι μόνο δεν καταδικάζω την ενέργεια αυτή των εργαζομένων αλλά την επικροτώ κιόλας και προτείνω οι εργαζόμενοι να μη φοβούνται να αντιδρούν έτσι και ναι να το κάνουν και να μην λογαριάζουν ούτε αστική νομιμότητα ούτε τέτοιες μπούρδες .
    Με αυτές τις ακραίες πολιτικές που εφαρμόζονται όχι μόνο είναι φυσιολογικό αλλά πλέον αναγκαίο και επιτακτικό τέτοιου είδους δυναμικές ενέργειες ναι και βίαιες. Έτσι είναι. Ο ξεσηκωμός του λαϊκού κινήματος ναι έχει και βίαιες αντιδράσεις πως να το κάνουμε αυτό πάει ανάλογα με τις βίαιες πολιτικές που εφαρμόζονται.
    Μακάρι ο λαός να αγριέψει συνολικά και να ξεσηκωθεί έτσι μαζικά και δυναμικά ενάντια σε κεφάλαιο-ΕΕ-ΔΝΤ-ΝΑΤΟ με τέτοιες μορφές πάλης εδώ που είμαστε αυτό το έχουμε ανάγκη.
    Και όσο αφορά την νομιμότητα ένα λέω:
    ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥ ΑΠΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΑΝΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Leo:
      Στο τέλος με μπέρδεψες λίγο με το σύνθημα. Δηλαδή ο "απεργός, ο άνεργος, και ο μετανάστης", δεν είναι εργάτες; Και αν όχι γιατί αναφέρονται δίπλα και ξέχωρα από αυτούς;

      Διαγραφή
  18. Το σύνθημα αυτό αναφέρεται και σε αυτούς που απεργούν και στους ανέργους και στους μετανάστες και σε κάθε εργάτη γενικά. Δεν ξεχωρίζει τον ένα με τον άλλον απλά αναφέρεται συγκεκριμένα σε όλους αυτούς που πληρώνουν την καπιταλιστική κρίση, αγωνίζονται ενάντια στον καπιταλισμό , σε αυτούς τους ανθρώπους δηλαδή που αντιμετωπίζονται από το αστικό κράτος με αυτό το βάρβαρο τρόπο που δηλαδή αντιμετωπίζονται με αντιλαϊκά μέτρα, με καταστολή, με αντιδραστικούς νόμους και ένα σωρό άλλα. Δεν υπάρχει καμιά προσπάθεια δηλαδή διαχωρισμού ίσα ίσα που ακριβώς αυτό εννοεί ότι για εμάς νόμος είναι το δίκιο αυτών που χτυπάει το κεφάλαιο και ο ιμπεριαλισμός και το δίκιο αυτό είναι ίδιο για όλους αυτούς. Και φυσικά δεν είναι αποκομμένοι ο ένας από τον άλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Leo:
      Κατά συνέπεια το παλιό παραδοσιακό "ο νόμος είναι το δίκιο του εργάτη" υπερκαλύπτει και με το παραπάνω και όλες τις υπόλοιπες υποκατηγορίες της εργατικής τάξης. Ποιός ο πολιτικός λόγος που προστέθηκαν οι δεύτερες;

      Διαγραφή
  19. για να κάνει ρίμα …. Απλό ….
    Δεν του ξέφυγε ο τόνος μην φοβάσαι
    Τα συνθήματα τα γράφεται ωραία …. Στην πράξη κολλάτε ….
    Ο τελευταίος που θα ήθελε την κατάργηση της πολιτικής νομιμότητας ….
    Είναι ο αγωνιζόμενος λαός …. Εκτός και θέλει να πάρει τα βουνά ….
    Και τα όπλα θεμιτός τρόπος αγώνα είναι …. Μη κατακριτέος ….
    Αν βέβαια έχεις τα κότσια …. Να αναλάβεις τις ευθύνες για τις συνέπειες των πράξεων σου …. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να γίνεις διάσημος …. Επιλογή είναι ….
    Όπως ας πούμε εργάτες απεργοί και μετανάστες να βουτήξουνε τις βαριοπούλες ….
    Και να αρχίζουν να σπάνε τα μάρμαρα του Παρθενώνα …. Δεν γνωρίζω την κατάληξη του αγώνα …. Σίγουρα όμως θα ακουστούνε και στην Κίνα …..
    Δεν νομίζω ότι συμφωνείτε με αυτό …. Γιατί η Αλέκα σας είχε κατηγορήσει τον Τσίπρα ποιο παλιά για υπόθαλψη της τρομοκρατίας …. Μήπως δεν γνωρίζει η αριστερά σας τι ποιεί η δεξιά σας …. Και αν δεν θυμάστε θυμάμαι εγώ πολύ καλά ….
    Ανατρέξτε σε παλιές ανακοινώσεις ….. ψάξτε το ….
    Και προς θεού δεν είμαι κατά του αγώνα των εργαζομένων του Σκαραμαγκά ….
    Πρώην συνάδελφος τους είμαι απολυμένος …. Και δικασμένος 40κάτι φορές ….
    Για διάφορα αδικήματα στο χώρο των ναυπηγείων …. Με την βιομηχανία μηνύσεων που είχε εξαπολύσει η εργοδοσία και η ιδιωτική της αστυνομία ….
    Ο τρόπος όμως που βλέπετε τα πράγματα δεν είναι μόνο εκνευριστικός …. Αλλά και αποκαρδιωτικός …. Μην φοβάστε δεν του ξέφυγε ο τόνος του ΣΥΡΙΖΑ ….
    Και στο κάτω κάτω η ουρά του γαιδάρου δεν θα στάξει από αυτό …..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Χρήστος:
      Η ουρά του γαϊδάρου θα στάξει από το γεγονός πως είσαι ψεύτης (είμουνα στο ΚΚΕ, σε εργοστασιακές επιτροπές κλπ), καθώς εκλίθεις να αποδείξεις διακριτικά το αληθές των υσχιρισμών σου και δεν το έκανες.
      Θα στάξει επίσης για το γεγονός πως πουλάς τρελίτσα για την θέση του κόμματος σου πως δύο εργάτες στο νοσοκομείο και 104 στην ΓΑΔΑ αποτελούν "πολύ χαλαρή" προσέγγιση εκ μέρους της αστυνομίας.
      Δεν θα αλλάξουμε κουβέντα. O Leo μιλάει και μόνος του. Αλωστε εσείς δεν έχετε ανάγκη από "καθοδήγα", έτσι δεν είναι;
      Ξανά-μανά λοιπόν:
      Εκανα δύο ερωτήσεις, η μία αφορά τα στοιχεία σου, που εσύ με προσκάλεσες να "τα ψάξω", και η άλλη αφορά την επίσημη θέση του κόμματος σου πως οι εργάτες του Σκαραμαγκά δεν έφαγαν αρκετό ξύλο.
      Εαν δεν απαντήσεις σε αυτά τα δύο, άλλη κουβέντα δεν πιάνουμε...

      Διαγραφή
  20. Το δίκιο είναι και του εργάτη μετανάστη και του απεργού εργάτη και του άνεργου αλλά και κάθε εργάτη. Απλώς επειδή στοχοποιείται πλέον κάθε απεργός, στοχοποιούνται οι μετανάστες (σκούπες, φασίστες κλπ ), οι άνεργοι πληθαίνουν και ζουν και αυτοί μια τραγική κατάσταση που μέρα με τη μέρα χειροτερεύει, το σύνθημα αυτό είναι και για αυτές τις κατηγορίες της εργατικής τάξης που πλέον βρίσκονται μόνιμα στο στόχαστρο του καπιταλισμού και του ιμπεριαλισμού. Για αυτό γίνεται αυτή η αναφορά. Το σύνθημα βεβαίως και είναι για την εργατιά συνολικά άλλωστε το λέει και στην αρχή απλά στη συνέχεια αναφέρεται συγκεκριμένα όπως είπα και στις κατηγορίες αυτές που πλέον χτυπιούνται βάναυσα με κάθε τρόπο από το σύστημα. Αυτό είναι όλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αλλά επειδή ούτε το Mail δεν μπορείς να βρεις ….
    Ας το ξαναβάλω και πιο κάτω ….
    Σιούλας Χρήστος ΚΟΜΕ …. Μεγάλα εργοστάσια ….
    Αγίου Κωνσταντίνου (45?) …. (5ός ?) κομματικό βιβλιάριο ….
    Κάπου σε κάποιο συρτάρι …. Για πολύ νεότερους αν και πρόλαβα να το πάρω ….
    Καθοδηγητής Κερασουνλής Κυριάκος …. Οικοδόμος με κάτασπρα χεράκια ….
    Αδελφικός φίλος του Φωλόπουλου στο Περιστέρι …. Τον κατηγόρησε για κλέφτη …. Για το αξίωμα της δημαρχίας …. Και με την υποστήριξη της Αλέκας μας ….
    Άλλο κατόρθωμα του έβγαλε κάποιες δεκάδες συντρόφους να συμμετάσχουν σε απεργία της ΓΕΣΕΕ έξω από τα ναυπηγεία των 6000 εργαζομένων …. Εμένα σαν νεώτερο με περιφρούρησε …. Για φόλι …. Δεν με άφησε να απεργήσω ….
    Και έτσι από νεώτερος …. Έγινα ο παλαιότερος …. Και έπρεπε να βρω άλλους δυο …. Να φτιάξουμε τριάδες …. Οι τριάδες είναι καλό κόλπο …. Μέχρι να φας την μία …. Άλλες δύο ξεφυτρώνουνε !!!! αυτά τα ολίγα ρώτα παλιούς ξέρουν …. Δεν είμαι Κερασουνλής ούτε Δαμανάκη …. Αγωνίζομαι ακόμα …. Το Mail εύκολο …. Απλά πάτα πάνω στο όνομα μου …. Δεν το έχω κρυφό …. Για τα υπόλοιπα που ρωτάς ….
    Διάβασε πιο κάτω ….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέβαια τώρα εδώ το πιο κάτω δεν ισχύει ….
      Προς άρση παρεξηγήσεων ….
      Και για να καταλαβαινόμαστε δηλαδή ….

      Διαγραφή
    2. Δεν ζήτησα το μέηλ σου -σε παράπεμψα στο δικό μου για να μου απαντήσεις, χωρίς να εκθέσεις τα στοιχεία σου δημόσια.
      Και ρώτησα πάρα πολύ συγκεκριμένα πράγματα και όχι τις βρωμιές που αναπαράγετε, αυτοί που θεωρούν πως τελικά ο Σαμαράς ρίχνει λίγο ξύλο στους εργάτες.
      Λοιπόν, ζήτησα:
      -Ονοματεπώνυμο
      -Αριθμό κομματικού βιβλιάριου για να μπορέσω να το διασταυρώσω πως υσχίει στην περίπτωση που πετάξεις το όνομα κάποιου γνωστού σου που όντως ήταν κάποτε στο κόμμα.
      -Κομματική οργάνωση βάσης για να απευθήνω την ερώτηση.
      -Και συνδικαλιστική οράνωση συγκεκριμένα για να τσεκάρω και από εκεί.
      Δεν απάντησες σε τίποτα.
      Και ξαναμανά ρωτάω: Τι έχεις να πεις σχετικά με τις επίσημες θέσεις του κόμματος σου πως το ξύλο που έφαγαν οι απλήρωτοι επί εφτά μήνες εργάτες ήταν "πολύ χαλαρό";
      Νομίζω πως εκφράζομαι στα ελληνικά και μπορώ να γίνω κατανοητός...


      Και για να γίνω λίγο πιο παραστατικός στο τι εννοώ:
      Με λένε ...Βαλεντίνα Τερέσκοβα ...φυσικά και είμουν κοσμοναύτρια... εκπαιδευτής; Γιούρι Γκαγκάριν... έκανε παρέα και με τον Όλεγκ Μπλαχίν αλλά τσακώθηκαν για το ποδόσφαιρο... Αριθμός στρατιωτικού μητρώου ...κάπου την έθαψα την ταυτότητα.... Βάση: Καζακστάν(;), Μπαϊκονούρ(;)
      Πολύ άτιμο μηχάνημα αυτό το σογιούζ, συνέχεια επισκευή ήθελε... Ρώτα κανένα παλιό να σου πει... Αν κλικάρεις στο nick θα βρεις και το e-mail μου....
      Διαγραφή

      Διαγραφή
    3. Τουλάχιστον για την Αλέκα και τον τρομοκράτη Τσίπρα ….
      Βρήκες τίποτα ????

      Διαγραφή
    4. @Χρήστος:
      Ναι, βρήκα πως ακόμα περιμένω την άποψη σου σχετικά με τις επίσημες θέσεις του κόμματος σου πως το ξύλο που έφαγαν οι απλήρωτοι επί εφτά μήνες εργάτες ήταν "πολύ χαλαρό"....
      Δεν θα την βγάλεις με την τρελλίτσα καθαρή. Δηλαδή αν είσασυτε εσείς κυβέρνηση και η αστυνομία δεν "ηταν πολύ χαλαρή", τι θα κάνατε; θα τους γαζώνατε;
      Περιμένω...
      Όπως περιμένω και 5-6 απαντήσεις από ερωτήματα που σου έθεσα σε άλλο ποστ (τοτε που σε είχε πιάσει ο ποιητικός οίστρος...)

      Διαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΧΡΗΣΤΟΣ, είναι ευχάριστο το ότι γράφεις χωρίς ασυναρτησίες και με σοβαρότητα. Ίσως η σοβαρότητα του θέματος να σε παρακίνησε. Από τα γραφόμενα σου είναι φανερό ότι αν είχες σχέσεις με το ΚΚΕ, αυτές ήταν πρίν από το 1990, οπότε δεν δικαιούσε σήμερα να το χρησιμοποιείς σαν επιχείρημα!. Επείδή ισχυρίζεσαι ότι ήσουν από τους ιδρυτές της εργοστασιακής επιτροπής, να θυμίσω οτι την ίδρυσε το ΚΚΕ και όχι εσύ προσωπικά. Η εργοστασιακή επιτροπή δρούσε με γραμμή απειθαρχίας και διαπάλης με τον εργοδοτικό συνδικαλίσμό, χωρίς να δεσμεύεται από τις αποφάσεις των διοικήσεων. Τώρα καταγγέλεις το ΠΑΜΕ γιατί εφαρμόζει αυτη τη γραμμή, δηλαδή τη γραμμή της ταξικής πάλης. Κατηγγειλε την ΕΟΚ και την "κοινωνικοποήση" του ΠΑΣΟΚ. Αυτά και μόνο είναι αρκετά για έναν εργάτη για να καταλαβαίνει την αντιλαίκή πολιτική ενός κόμματος, όπως ο ΣΥΡΙΖΑ. Στο κάτώ-κάτω τα στερνά τιμούν τα πρώτα!
    Όλα τα άλλα για την Παπαρήγα για τί τα αναφέρεις, αφού δεν έχουν καμιά σχέση με την πραγματικότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι έγινε ρε Χρήστο, ακόμη να το βρεις το κομματικό σου βιβλιάριο;
    Και γιατί δεν το παρέδωσες, αλήθεια;
    Και με τις ερωτησούλες μου (τις πολιτικές), τι θα γίνει τελικά; Θα με αφησεις να αγωνιώ άδικα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αν δεν με γελα η μνημη μου παλιοτερα χρηστακο ελεγες οτι ησουνα και στην "Τ" κτλ.
    πολυθεσιτης αυτο το παλληκαρι τελικα.
    το ΚΚΕ ελεγε για τον συριζα τον περιβοητο δεκεμβρη οτι χαιδευει τα αυτια ολων αυτων με τις κουκουλες, οσο για το θεμα φωλοπουλου μην το ανοιγεις δεν σε παιρνει, μα καθολου λεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 'Εκτός και θέλει να πάρει τα βουνά ….
    Και τα όπλα θεμιτός τρόπος αγώνα είναι …. Μη κατακριτέος ….
    Αν βέβαια έχεις τα κότσια ….'

    Μη καλέ... Τι είναι αυτά που λές τώρα....?
    Να πάρει τα όπλα? Μαλακίες θα κάνουμε.... Μια ψήφο στον Συριζα και το λύσαμε το πρόβλημα αυτός είναι αγώνας....

    Αλλά δεν άκουσα γιατί να πάρει τα όπλα?
    Και που να τα στρέψει?
    Ούτε αυτό το άκουσα....
    Πάλι στα λεγόμενα σου αποφεύγεις έτσι για τα μάτια του κόσμου να το πεις ολοκληρωμένα δηλαδή κάπως έτσι....:

    Εκτός και θέλει να πάρει τα βουνά για την ανατροπή του καπιταλισμού ….
    Και τα όπλα θεμιτός τρόπος αγώνα είναι όταν έχουν στόχο την λαϊκή, εργατική εξουσία και τον Σοσιαλισμό …. Μη κατακριτέος αφού η εξουσία ανήκει στους εργάτες ….
    Αν βέβαια έχεις τα κότσια να παραμερίσεις ξεπουλημένους εργατοπατέρες και οπορτουνιστές επαναστάτες ….



    Αλλά απο την στιγμή που έφυγες απο το ΚΚΕ (αν ήσουν για εμένα δεν έχει να κάνει) σου έμεινε να σκέφτεσαι την ταξική πάλη που η κορύφωση της είναι τα όπλα (γιατί το κεφάλαιο δεν θα στα δώσει αμαχητί) σαν μέσον προβολής και έχεις το θράσος να λές:

    'Υπάρχουν πολλοί τρόποι να γίνεις διάσημος …. Επιλογή είναι ….'

    Οι εκατοντάδες χιλιάδες νεκροί του ΕΑΜ και του ΕΛΑΣ καθώς και του ΔΣΕ δεν πέθαναν για την δημοσιότητα αλλά για αξίες που στο παραμάγαζο του κεφαλαίου τον Συριζα αγνοείτε.... Η μόνη αξία που ξέρετε είναι αυτή του €...
    Και ναι αυτοί θυσιάστηκαν από επιλογή τους..... αντίθετα με τον ελληνικό λαό που σήμερα τον θυσιάζετε εσείς και οι δεξιοί υποστηρικτές του κεφαλαίου για να μην χάσουν τα κέδροι τους τα αφεντικά του Αλέξη.....

    ''Όπως ας πούμε εργάτες απεργοί και μετανάστες να βουτήξουνε τις βαριοπούλες ….
    Και να αρχίζουν να σπάνε τα μάρμαρα του Παρθενώνα …. Δεν γνωρίζω την κατάληξη του αγώνα …. Σίγουρα όμως θα ακουστούνε και στην Κίνα …..'


    Αυτό είναι αγώνας? Και το συγκρίνεις με την ένοπλη ταξική πάλη? Όχι στο ΚΚΕ δεν ήσουν αλλά ούτε σε κατασκήνωση της ΚΝΕ δεν είχες πάει.....
    Το να σπάς δεν σημαίνει ότι αγωνίζεσαι..... Εκτός και θεωρείς αγωνιστές τους χούλιγκαν............
    Και εργάτες με πάλη για την εξουσία το τελευταίο που θα ήθελαν να σπάσουν ήταν τον Παρθενώνα....
    Γιατί τα αρχαία, η λαϊκή εξουσία θα τα μετέτρεπε σε λαϊκή περιουσία όχι τώρα που πουλιούνται δεξιά και αριστερά ή 'κλέβονται'.

    Μετά απο αυτά που έγραψες δεν αξίζει καμία πολιτική αντιπαράθεση μαζί σου....
    Είσαι άξιος εκφραστής του ΣΥΡΙΖΑ και έβγαλα ακόμα περισσότερα συμπεράσματα για το πως εκτιμάτε το ΕΑΜ....

    Έχω νεκρούς συγγενείς που πήρανε τα όπλα για να μπορώ έγω να γράφω και να σκέφτομαι... Και σίγουρα δεν τα πήραν για να γίνουν διάσημοι....
    Μου γύρισε τα άντερα αυτό το σχόλιο γιατί υποτίθεται ότι είναι και από αριστερό....
    Καμία σκέψη για ενότητα με δαύτους.... Κάλπικοι μέχρι το μεδούλι......


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mπερδεύεις τον Leo με τον Χρήστο. Ο Leo πουθενά δεν δήλωσε ΣΥΡΙΖΑ.

      Διαγραφή
    2. Στα αποσπάσματα που απαντώ δεν είναι απο τον Leo επομένως δεν μπερδεύτηκα.....

      Διαγραφή
  27. Ξεμπερδέψτε με ρε παιδιά ….
    Τι είναι το "Τ" που ήμουνα ????
    Υπάρχουν εδώ διαφωνούντες μαζί σας που δεν είναι ΣΥΡΙΖΑ …. Έλα ….
    Ήρωας ο Leo …. Πάντως το μεγαλύτερο μέρος της αριστεράς που λοιδορούσαμε στον ΣΥΡΙΖΑ είναι …. Και σε αυτό έχετε δίκιο …. Σας διευκολύνει δηλαδή …. Να μην έχετε 100 ταμπέλες να κολλάτε …. Όλα σε ένα και καθαρίσατε ….
    Εγώ πάντως στο Συνασπισμό ήμουν για λίγο χρονικό διάστημα …. Όσο και ο Κάππος δηλαδή που δίκιο έχετε να μην τον θυμάστε …. Το ΚΚΕ παρέμεινε πολύ περσότερο από μένα …. Μέχρι που κατάλαβε ότι τα πληρωμένα στελέχη του …. Πάνε να το διαλύσουν …. Και αποχώρησε μέσα από (δημοκρατικό) διάλογο με τα μέλη του …. Αναλαμβάνοντας η κλίκα της Αλέκας …. Με τα γνωστά αποτελέσματα της περιχαράκωσης …. Που έκλεισε το ΚΚΕ στην γυάλα της ιστορίας ….
    Σήμερα όμως τα πράγματα αλλάξανε ξεμυτίστε …. Βγάλαμε τον φελλό και σας καλούμε …. Αν πήγαμε πίσω δεν έχει σημασία ποιος φταίει …. Στο 40 φτάσαμε ….
    Και έχουμε ανάγκη το ΕΑΜ …. Με σύγχρονα όπλα …. Τα καριοφίλια δεν μπορούν να προσφέρουν τίποτα …. Η ενότητα είναι τώρα επιβεβλημένη …. Όσο ποτέ ….

    Αλλά για να γυρνάμε και στο θέμα …. Καμιά σχέση δεν μπορεί να έχει η στρατηγική της ΕΕ Σκαραμαγκά με το ΠΑΜΕ και την λογική του …. Μιλάμε για διαφορετικές εποχές …. Σε ένα στρατοκρατούμενο γκέτο …. Με πλαστικές ηλεκτρονικές κάρτες και μηχανογραφημένους φακέλους από την δεκαετία του 70 !!!!
    Σε θάβανε στο αμπάρι και σε στέλναν αδιάβαστο …. Για τον γύρο του κόσμου ….
    Το κόμμα δούλευε με οργανώσεις τριών ατόμων που σχημάτιζαν δέντρο με πολλά κλαδιά …. Μέσα στην ΕΣΑΚ αργότερα …. Που βλέπαμε τον συνάδελφο και αναρωτιόμασταν ….και μετά δημιουργήσαμε την ΕΕ με στόχο να πάρουμε το συνδικάτο της ΤΡΙΑΙΝΑΣ που ποτέ δεν έγινε …. Όχι γιατί οι εργαζόμενοι του Σκαραμαγκά …. Αγαπούσαν τον εργοδότη περσότερο από το Κόμμα …. Αλλά γιατί το Κόμμα είχε φάει τα παιδιά του …. Τα ικανά στελέχη για αυτή την δουλειά ήταν εκτός ναυπηγείων …. Έχω αναφερθεί περίπου ποιο πάνω με ένα ενδεικτικό παράδειγμα ….Αλλά ένα άτομο δεν φτάνει για αυτή την δουλειά …. Χρειάζεται τακτική και πολιτική τοποθέτηση που δεν γνωρίζω τι συμφέροντα εξυπηρετούσε ….
    Υπάρχει βέβαια και μια ομοιότητα …. Για να μην αδικώ τον φίλο μου το kk ….
    Η ΕΣΑΚ είχε τις καλύτερες προθέσεις …. Αλλά ποτέ δεν κατάφερε να πάρει την ΓΕΣΕΕ …. Δεν έφταιγε ο κόσμος για αυτό …. Ο πολιτικός μας λόγος έφταιγε ….
    Είναι ποτέ δυνατό να φταίει ο αναγνώστης για την αποδοχή η όχι του ποιητή ????
    Αν ο ποιητής δεν έχει την δυνατότητα να τον εκφράσει …. Τι ποιητής είναι ????
    Ας αλλάξουμε λοιπόν τροπάρι ….
    Της Κασσιανής …. Δεν μας πήγαινε ποτέ ….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Χρήστος:
      Το θέμα της ανάρτησης είναι η επίσημη θέση του κόμματος σου πως δύο εργάτες στο νοσοκομείο και 104 στην ΓΑΔΑ αποτελούν "πολύ χαλαρή" προσέγγιση εκ μέρους της αστυνομίας.
      μετά από χίλιες και κάτι λέξεις που έγραψες, σε αυτό δεν αναφέρεται καμμία!
      Πρώτα λοιπόν θα απαντήσεις σε αυτό, και μετά να κουβεντιάσουμε ό,τι άλλο θες. Ξαναβάζω λοιπόν την μπάλλα στο γήπεδο και περιμένω απάντηση. Αν είσαστε εσείς κυβέρνηση και η αστυνομία δεν "ήταν πολύ (κι'όλας!) χαλαρή", ποια ακριβώς τύχη θα περίμενε τους επί 7 μήνες απλήρωτους εργάτες;
      Και φυσικά προέκυψε και ένα δεύτερο θεματάκι από την κουβέντα, που πας και πάλι να κάνεις το παγώνι. Υσχιρίστηκες ψευδώς πως είσουν στο ΚΚΕ, και ζήτησες "να το ψάξουμε" και από πάνω.
      Μια και δεν ουδέποτε πέρασες από εκεί λοιπόν, δεν είσαι μόνο απατεώνας αλλά και θρασίμι...
      Και ακόμη περιμένω τις απαντήσεις στα ερωτήματα που σου έθεσα στο προηγούμενο ποστ. (http://redflyplanet.blogspot.com/2012/09/blog-post_9431.html). Αν τις "ξέχασες" στο ίδιο συρτάρι με το κομματικό σου βιβλιάριο, τις επαναλαμβάνω:
      -Το τι δουλειά έχουν οι Ραυτόπουλοι, οι Μητρόπουλοι, οι Κατσέληδες, οι Σακοράφες και άλλοι πολλοί στα θέματα της "αριστεράς", μάλλον εσύ πρέπει να μας το εξηγήσεις. Εκτός αν ο ΣΥΡΙΖΑ που τους περιμάζεψε, δεν είναι "αριστερά", οπότε πάω πάσο...
      -για την τελευταία απεργία:
      Που ήταν εχθες το 27%; Γιατί μου φάνηκε πως το 4,5% είχε πολλαπλάσιο κόσμο...
      Περιμένω να μου το εξηγήσεις εσύ, μια και εγώ "έχω μείνει πολύ πίσω"...
      -Τι δουλειά μπορεί να έχει η "αριστερά" με το ...σχέδιο Μάρσαλ;
      http://leninreloaded.blogspot.gr/2012/09/blog-post_5844.html?showComment=1348837506927#comment-c5521953204443873231
      -Εκείνο που λέει λοιπόν ο Τσίπρας, είναι πως ούτε λίγο ούτε πολύ, εκείνο που χρειάζεται είαι ένα οικονομικό πλάνο ανάσχεσης του κομμουνισμού στην Ευρώπη (αυτό ήταν το σχέδιο Μάρσαλ)!
      Είναι σχιζοφρενής (αφού δεν διατρέχει κανέναν "κομμουνιστικό κύνδινο" η Ευρώπη), είναι ηλήθιος, είναι ανιστόριτος, θεωρεί το ακροατήριο του όλα τα παραπάνω μαζί;

      Διαγραφή
  28. αντε παλι με το ΚΚΕ που τρωει τα παιδια του. δεν βαρεθηκατε αυτο το παραμυθι;;;
    μυθος των ανικανων για να δικαιολογησουν την υποχωριση τους και να τα ριξουν αλλου.
    οχι μαλακακο δεν θα αλλαξουμε τροπαρι. ειμαστε κομμουνιστες και ετσι θα μιλαμε. εσυ και το συναφι σου αλλαξτε τροπαρι και μην βαζεις πρωτο πλυθηντικο.ειμαστε εμεις ως ΚΚΕδες και εσεις ως πολιτικοι αλητες
    και ναι πολλες φορες ειναι θεμα και του αναγνωστη, δλδ τον βαρναλη τον δεχονται ολοι;;;;;;τον καταλαβαινουν ολοι;;;;;
    βρειτε εκει στην κουμουνδουρου αλλα, ισως με την χρηματοδοτηση απο το σχεδιο μαρσαλ να σας ερθει καμια καλυτερη ιδεα.
    λαμογια...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χάριν της ενότητας ο Σκουρλέτης ….
    Σου λέει …. Αντί να χαδεύω τα αφτιά των τρομοκρατών ….
    Ας τους τα τραβήξω και λίγο ….
    Να πάρω και κάνα μπράβο από την Αλέκα ….
    Απλό όσο και το αυγό με την κότα δηλαδή ….
    http://www.left.gr/article.php?id=9614

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΧΡΗΣΤΟΣ:
      Δηλαδή χαρακτηρίζεις τους απλήρωτους εργαζόμενους των ναυπηγίων "τρομοκράτες";
      Αυτό σκεφτόσουνα να πεις τόσες μέρες απατεώνα (εφόσον ψευδώς και αποδεδειγμένα υσχιρίστηκες πως είσουν μέλος του ΚΚΕ);
      Περιττό δε να σου πω, πως ο διάλογος αυτός θα καταχωρηθεί αρχειακά. Οπου αλλού πας να μιλήσεις, θα έχω να δείχνω τον ΣΥΡΙΖΑίο που έλεγε ψέμματα πως πέρασε από το ΚΚΕ, και ερωτόμενος για την θέση του κόμματος του, σχετικά με το ξύλο που έφαγαν οι εργάτες του Σκαραμαγκά, χαρακτήρησε "τρομοκράτες" τους δεύτερους...
      Εγώ πάντως μπορεί να φανώ μεγαλόψυχος, και να ζητήσω από τα παιδιά να κόψουν τα υπόλοιπα σου σχόλια, προκειμένου να μην αυτοεξευτελιστείς περισσότερο, αφού είναι ολοφάνερο πως έχεις χάσει το μέτρο.
      -Στριμόκωλα τα πράματα με το ΠΑΜΕ, έτσι;
      (είδες τι καλός που είμαι; χωρίς μπινελίκι το σχόλιο...)

      Διαγραφή
    2. @Χρηστος:
      Και για να μην ξεχνιώμαστε, επαναλαμβάνω τα θεματα στα οποία κάνεις τον κινέζο και δεν παίρνεις θέση:
      Το θέμα της ανάρτησης είναι η επίσημη θέση του κόμματος σου πως δύο εργάτες στο νοσοκομείο και 104 στην ΓΑΔΑ αποτελούν "πολύ χαλαρή" προσέγγιση εκ μέρους της αστυνομίας.
      μετά από χίλιες και κάτι λέξεις που έγραψες, σε αυτό δεν αναφέρεται καμμία!
      Πρώτα λοιπόν θα απαντήσεις σε αυτό, και μετά να κουβεντιάσουμε ό,τι άλλο θες. Ξαναβάζω λοιπόν την μπάλλα στο γήπεδο και περιμένω απάντηση. Αν είσαστε εσείς κυβέρνηση και η αστυνομία δεν "ήταν πολύ (κι'όλας!) χαλαρή", ποια ακριβώς τύχη θα περίμενε τους επί 7 μήνες απλήρωτους εργάτες;
      Και φυσικά προέκυψε και ένα δεύτερο θεματάκι από την κουβέντα, που πας και πάλι να κάνεις το παγώνι. Υσχιρίστηκες ψευδώς πως είσουν στο ΚΚΕ, και ζήτησες "να το ψάξουμε" και από πάνω.
      Μια και δεν ουδέποτε πέρασες από εκεί λοιπόν, δεν είσαι μόνο απατεώνας αλλά και θρασίμι...
      Και ακόμη περιμένω τις απαντήσεις στα ερωτήματα που σου έθεσα στο προηγούμενο ποστ. (http://redflyplanet.blogspot.com/2012/09/blog-post_9431.html). Αν τις "ξέχασες" στο ίδιο συρτάρι με το κομματικό σου βιβλιάριο, τις επαναλαμβάνω:
      -Το τι δουλειά έχουν οι Ραυτόπουλοι, οι Μητρόπουλοι, οι Κατσέληδες, οι Σακοράφες και άλλοι πολλοί στα θέματα της "αριστεράς", μάλλον εσύ πρέπει να μας το εξηγήσεις. Εκτός αν ο ΣΥΡΙΖΑ που τους περιμάζεψε, δεν είναι "αριστερά", οπότε πάω πάσο...
      -για την τελευταία απεργία:
      Που ήταν εχθες το 27%; Γιατί μου φάνηκε πως το 4,5% είχε πολλαπλάσιο κόσμο...
      Περιμένω να μου το εξηγήσεις εσύ, μια και εγώ "έχω μείνει πολύ πίσω"...
      -Τι δουλειά μπορεί να έχει η "αριστερά" με το ...σχέδιο Μάρσαλ;
      http://leninreloaded.blogspot.gr/2012/09/blog-post_5844.html?showComment=1348837506927#comment-c5521953204443873231
      -Εκείνο που λέει λοιπόν ο Τσίπρας, είναι πως ούτε λίγο ούτε πολύ, εκείνο που χρειάζεται είαι ένα οικονομικό πλάνο ανάσχεσης του κομμουνισμού στην Ευρώπη (αυτό ήταν το σχέδιο Μάρσαλ)!
      Είναι σχιζοφρενής (αφού δεν διατρέχει κανέναν "κομμουνιστικό κύνδινο" η Ευρώπη), είναι ηλήθιος, είναι ανιστόριτος, θεωρεί το ακροατήριο του όλα τα παραπάνω μαζί;

      Διαγραφή
  30. Βρε παιδιά …..............
    Παιδιά μου αγαπημένα ………………….
    Συντρόφια μου καλά και καλοδιαβασμένα ………
    Διάβασμα για το διάβασμα …. Μη διάβασμα είναι …….
    Εδώ μέσα είναι οι απαντήσεις …. Αν δεν τις καταλάβατε ………….
    Ξαναδιαβάστε τες κακό δεν κάνει …. Ακονίζει και το μυαλό μάλλον…….....
    Σκαλί σκαλί καταχτιέται η αυτογνωσία και χτίζετε το μέλλον στη ζωή τελικά ….

    Εκείνο το χαρτάκι της αριστερής ενότητας γιατί δεν το υπογράψατε τελικά με τους μπάτσους είστε ???? η με την αριστερά …. Αλλά μάλλον η αριστερά είναι ο αντίπαλος σας τελικά …. Και αυτή πάντα πολεμούσατε …. Το εσωτερικού σας έφταιγε …. Οι Μαοϊκοί σας βρωμάγανε …. Οι τροτσκιστές σας χάλαγαν ….
    Και οι αναρχικοί …. Σας σκότωσαν την μάνα …. Κανέναν δεν δεχτήκατε ….
    Με κανέναν δεν κουβεντιάσατε …. Ότι ζωντανό κινούμενο και με δυνατότητα να απαντήσει σας έφερνε αποστροφή …. Το βρίζατε και το διαγράφατε …. Από την μνήμη …. Κρατώντας μόνο τα γραφόμενα των παππούδων μας των πεθαμένων….
    Και διαβάζοντας τα όπως οι καλόγεροι τα ευαγγέλια …. Κατά λέξη και κατά γράμμα …. Τι να απαντήσουν οι παππούληδες …. Το είπαν ξαρχής ξαρχής από το πρώτο το κεφάλαιο …. (δεν φτιάξαμε θρησκεία …. Μαχαίρι φτιάξαμε …. Και πρέπει να το κρατήσετε σωστά …. Από την λαβή γιατί από την άλλη κόβει) ….
    Δεν φταιν αυτοί για το κακό …. Ο αναγνώστης φταίει …. Το διάβασμα θέλει τρόπο .... όπως και να το κάνεις ….

    Δεν είμαστε όλοι ΣΥΡΙΖΑ ορέ αδέρφια …. Είμαστε και Ενιαίο Κοινωνικό Μέτωπο …. Αν δεν σας θυμίζει κάτι …. Ξαναδιαβάστε την ιστορία του ΕΑΜ αλλά με άλλο τρόπο και ανοιχτό μυαλό ….
    Είμαστε οι τρομοκράτες που μας χαιδέυανε τα αυτιά μέχρι που ακούσαμε …. Οι Μαοϊκοί …. Οι τροτσκιστές …. Οι αναρχικοί …. Όλα τα αποβράσματα της αριστεράς …. Και τα θρασίμια που νομίζατε ότι σκοτώσατε …. Τις ψυχές τους …. Γιατί είχαν το θράσος …. Άκουσον άκουσον να λεν τα πράγματα με το όνομα τους …. Και να διαβάζουν τα ιερά βιβλία με άλλον τρόπο και ανοιχτό μυαλό ….

    Τα μιλήσαμε τα συμφωνήσαμε και το φτιάξαμε το ΕΑΜ …. Το Α Κ έγινε λόγω εποχής …. Στο ότι δεν καταφέρατε να το κάνετε εσείς …. Και το κάναμε εμείς …. Μην μας ρίχνετε και την ευθύνη …. Δεν φταίει για όλα ο ΣΥΡΙΖΑ …. Εμείς τα θρασίμια φταίμε που πήραμε ένα κόμμα του 3% και το πήγαμε στο 30% …. Είχαμε το θράσος δηλαδή να του προσθέσουμε την μηδενική μας ταυτότητα …. Την μηδενιστική …. Κατ εσάς ….
    Αυτό όμως το μηδέν είναι όλα τα λεφτά …. Και έπεται συνέχεια ….

    Τώρα αν σας καλούμε σε ενότητα και αγώνα …. Δεν είναι από φόβο η ανάγκη …. Από αγάπη για τον άσωτο είναι …. Αδέρφια μας είστε το αίμα νερό δεν γίνετε …. Τι να φοβηθεί ο ελέφαντας από τα τσιμπήματα των κουνουπιών ???? λίγο αίμα δικαιούνται ας το πιουν …. Μην το κάνουν όμως και εμετό από αηδία ….
    Αδερφικό είναι ………………………………

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Χρήστος:
      Για ποιούς μπάτσους μιλάς Χρήστο; Για αυτούς που κατά το κόμμα σου έδειξαν "πολύ χαλαρή στάση" απέναντι στους 7 μήνες απλήρωτους εργαζόμενους, στέλνοντας στο νοσοκομείο μόνο 2 και συλαμβάνοντας μόνο 104, κατά την επίσημη θέση του κόμματος σου;
      Επιμένεις ακόμη πως πέρασες από το Κόμμα, απατεωνίσκο;
      Και ωπς! Τι έχουμε εδώ; (http://die3odos.wordpress.com/2012/10/11/%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CF%87%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%AF%CF%83%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/) Ανάρτηση βίντεο από "αναρχικούς", με φασίστες που επιτίθονται στο ΠΑΜΕ, πολιτική κάλυψη των φασιστών από την "Αυγή", και κατέβασμα του βίντεο αμέσως μετά; Τι τρελλός συγχρονισμός μπάχαλου-φασιστών -ΣΥΡΙΖΑ είναι αυτός, "ενωτικέ" Χρηστάκο; Αλλά αυτοί είναι το "αίμα σου" Χρηστάκο. Τα κατακάθια της κοινωνίας που επιτίθονται στα εργατικά συνδικάτα με τις άναρθρες κραυγές "κομμουνια" και "προδότες", που προμοτάρονται από "τα παιδιά των εξαρχείων που πίνουν μπύρες" που λέει και ο Σκουρλέτης στο βίντεο από πάνω, και στο τέλος εξωραΐζονται από την "Αυγή", ως "διαδηλωτές που αποδοκιμάζουν χλιαρά" το ΠΑΜΕ...
      Παίξε την κασέτα σου τώρα. Δεν καταλαβαίνεις πως εκτίθεσαι; Αλλά όταν η αλαζονία παντρεύεται με την έλειψη φυσικής εφυΐας, αυτά είναι τα αποτελέσματα. Και αφού σου αρέσει τόσο να μετράς κουκιά, πως εξηγείς πως οι ίδιοι πεντακόσιοι (το πολύ) νοματαίοι που βλέπαμε στον ΣΥΝ του 3% στις διαδηλώσεις, εξακολουθούν να είναι οι ίδιοι στον ΣΥΡΙΖΑ του 27% (που μου το έκανες και 30%); Κάτι το σάπιο υπάρχει στο βασίλειο σης Κουμουνδούρου....
      Το θέμα της ανάρτησης όμως είναι η επίσημη θέση του κόμματος σου πως δύο εργάτες στο νοσοκομείο και 104 στην ΓΑΔΑ αποτελούν "πολύ χαλαρή" προσέγγιση εκ μέρους της αστυνομίας.
      μετά από χίλιες και κάτι λέξεις που έγραψες, σε αυτό δεν αναφέρεται καμμία!
      Πρώτα λοιπόν θα απαντήσεις σε αυτό, και μετά να κουβεντιάσουμε ό,τι άλλο θες. Ξαναβάζω λοιπόν την μπάλλα στο γήπεδο και περιμένω απάντηση. Αν είσαστε εσείς κυβέρνηση και η αστυνομία δεν "ήταν πολύ (κι'όλας!) χαλαρή", ποια ακριβώς τύχη θα περίμενε τους επί 7 μήνες απλήρωτους εργάτες;
      Και φυσικά προέκυψε και ένα δεύτερο θεματάκι από την κουβέντα, που πας και πάλι να κάνεις το παγώνι. Υσχιρίστηκες ψευδώς πως είσουν στο ΚΚΕ, και ζήτησες "να το ψάξουμε" και από πάνω.
      Μια και δεν ουδέποτε πέρασες από εκεί λοιπόν, δεν είσαι μόνο απατεώνας αλλά και θρασίμι...
      Και ακόμη περιμένω τις απαντήσεις στα ερωτήματα που σου έθεσα στο προηγούμενο ποστ. (http://redflyplanet.blogspot.com/2012/09/blog-post_9431.html). Αν τις "ξέχασες" στο ίδιο συρτάρι με το κομματικό σου βιβλιάριο, τις επαναλαμβάνω:
      -Το τι δουλειά έχουν οι Ραυτόπουλοι, οι Μητρόπουλοι, οι Κατσέληδες, οι Σακοράφες και άλλοι πολλοί στα θέματα της "αριστεράς", μάλλον εσύ πρέπει να μας το εξηγήσεις. Εκτός αν ο ΣΥΡΙΖΑ που τους περιμάζεψε, δεν είναι "αριστερά", οπότε πάω πάσο...
      -για την τελευταία απεργία:
      Που ήταν εχθες το 27%; Γιατί μου φάνηκε πως το 4,5% είχε πολλαπλάσιο κόσμο...
      Περιμένω να μου το εξηγήσεις εσύ, μια και εγώ "έχω μείνει πολύ πίσω"...
      -Τι δουλειά μπορεί να έχει η "αριστερά" με το ...σχέδιο Μάρσαλ;
      http://leninreloaded.blogspot.gr/2012/09/blog-post_5844.html?showComment=1348837506927#comment-c5521953204443873231
      -Εκείνο που λέει λοιπόν ο Τσίπρας, είναι πως ούτε λίγο ούτε πολύ, εκείνο που χρειάζεται είαι ένα οικονομικό πλάνο ανάσχεσης του κομμουνισμού στην Ευρώπη (αυτό ήταν το σχέδιο Μάρσαλ)!
      Είναι σχιζοφρενής (αφού δεν διατρέχει κανέναν "κομμουνιστικό κύνδινο" η Ευρώπη), είναι ηλήθιος, είναι ανιστόριτος, θεωρεί το ακροατήριο του όλα τα παραπάνω μαζί;
      Υ.Γ.
      Μέχρι να φτάξεις τον ΕΛΑΣ και την ΟΠΛΑ, κανένα δικαίωμα δεν έχεις να πιάνεις στο στόμα σου το ΕΑΜ.

      Διαγραφή
  31. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ''Τα μιλήσαμε τα συμφωνήσαμε και το φτιάξαμε το ΕΑΜ …. Το Α Κ έγινε λόγω εποχής …. Στο ότι δεν καταφέρατε να το κάνετε εσείς …. Και το κάναμε εμείς …. Μην μας ρίχνετε και την ευθύνη …. Δεν φταίει για όλα ο ΣΥΡΙΖΑ …. Εμείς τα θρασίμια φταίμε που πήραμε ένα κόμμα του 3% και το πήγαμε στο 30% ….''

    Φτιάξατε το ΕΑΜ? Πότε έγινε αυτό?

    ΑΑΑαααα τότε που ο Συριζα ήθελε να γίνει κυβέρνηση και για να μην χάσει το μπόνους των 50 εδρών γίνατε όλοι αυτοί που είπες + συνδικαλισταράδες και Βουλευτές του Πασοκ =
    ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ......
    Kαι όχι ΕΑΜ.... Γιατί θα σας έκραζε η ιστορία αν βεβιλόνατε το ΕΑΜ για να γίνετε κυβέρνηση…..
    Το ακομμάτιστο το εκφράζει το Συριζα ή το ΕΚΜ....
    Σέρνεστε ακόμα απο την ιστορία του ΚΚΕ.... Ποτέ δεν κάνατε κάτι διαφορετικό παρά μόνο κακές αντιγραφές των πρωτοβουλιών του ΚΚΕ:
    ΕΑΜ-ΕΔΑ
    ΚΚΕ-‘ Κ’ΚΕ ''Εσ''
    Συνασπισμός-
    ΚΚΕ- Συνασπισμός
    ΚΚΕ- Συν Σύριζα
    ΚΚΕ- Σύριζα
    ΚΚΕ- Σύριζα ΕΚΜ
    ΚΚΕ- συνεχίζεται....
    ΠΑΜΕ-... Ουρά των εργατοπατέρων

    Σαν χώρος πάντως σας εκφράζει η ενότητα και η σταθερότητα. Όταν θα διασπαστεί ο Συριζα ΕΚΜ πάλι θα κλάψω απο τα γέλια όπως έγινε τώρα στο τέλος με την Δημαρ...


    Το ΚΚΕ έκανε άνοιγμα στον λαό με το ΠΑΜΕ.....
    Στον τόπο δουλειάς δηλαδή και όχι στην κάλπη....
    Και αυτό φαίνεται ότι σας πονάει....
    Αυτό δεν μπορέσατε να το ανεχτείτε το πολεμήσατε και το πολεμάτε ενωτικά με τους συντρόφους σας τον ΣΕΒ και τους ''Πατριώτες'' εφοπλιστές....
    Και απο 3% σε 30% δεν φτάσατε επειδή σας εμπιστεύτηκε ο λαός σε έναν μήνα αλλά τα αφεντικά... Μετά τις κολοτούμπες με την 'καταγγελία' των μνημονίων που έγιναν 'μη μονομερής ενέργειες' και στο τέλος 'επαναδιαπραγμάτευση' και το όχι έξω απο την ΕΕ και το € καθώς και με την ''υγιή επιχειρηματικότητα'' δώσατε τα διαπιστευτήρια σας στα αφεντικά.... Και θα γίνετε και κυβέρνηση…..
    (οι ψηφοφόροι του ΚΚΕ που ψήφισαν Συριζα έφαγαν την φόλα της ενωμένης αριστεράς, και το φυσάνε και δεν κρυώνει...)

    Στην €βουλή ο αρχηγός σας για την επανάσταση πήγε.... Γιατί δεν τους είδα και πολύ τρομαγμένους σε αντίθεση με το ΕΑΜ που είχε φέρει τα πάνω κάτω σε τρεις υπερδυνάμεις... Γερμανία-Αγγλία-Αμερική....

    Ούτε στην σταγόνα απο τον ιδρώτα (για τα αίμα δεν υπάρχει ούτε σκέψη) των αγωνιστών του ΕΑΜ δεν μπορείτε να συγκριθείτε σήμερα....
    Μια διαχείριση στην πίνα του λαού είστε άξιοι να κάνετε....
    Ο αγώνας έχει ξεκινήσει εδώ και χρόνια στους τόπους δουλειάς αλλά εσείς ή απών θα είστε ή θα βάζετε εμπόδια: Χαλυβουργία Βόλου.....


    Υ.Γ Στην Πατρα είχε προγραμματίσει συγκέντρωση ο Συριζα ΕΚΜ το απόγευμα κατά του ‘κατακτητή’ η οποία δεν έγινε ποτέ..... Γιατί?
    Επειδή είχε κάνει το πρωί συγκέντρωση που ούτε το 3% δεν ήταν και είχε κάνει και πορεία στην απεργία (στις 26 Σεπτέμβρη) , επομένως το βράδυ δεν υπήρχε λόγος να κατέβουμε στον δρόμο κατά τον Σύριζα...(?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. http://my--creations.blogspot.gr/search?updated-max=2012-06-13T06:21:00-07:00&max-results=7
    αυτο ως απαντηση στο πως θα φεροντουσαν οι μπατσοι με κυβερνηση ΣΥΝ.

    ας δουμε λοιπον ποιοι ειναι αυτοι που καλουν σε συμπορευση;
    αυτοι που ειναι τοσο ηλιθιοι ή ανιδεοι που θελανε κοινη καθοδο για να παρουμε το μπονους των 50 εδρων.
    που μετα το αλλαξαν το παραμυθι για τις μονοεδρικες, παλι ηλιθιοι ή ανιδεοι.
    αυτοι που στην πανω πλατεια κανανε κολητηλικια με την χρυση αυγη και κατω με οτι γκρουμπουσκολο υπηρχε αρκει να μην εμφανιζονται κομματα, συνδικατα κτλ. μεχρι να φυγουν απο την πλατεια γιατι μετα αποκτουσαν ξανα κομματικη ταυτοτητα στα καναλια προσπαθωντας να τσιμπησουν ψηφαλακια απο τα λαμογια του πασοκ (οπως τα πρωτοπαλληκαρα του ακη, και των πρωτεργατων του πραξηκοπηματος της ΓΣΕΕ το 85.
    αυτοι που στις 20/10/11 ηταν ηθικοι αυτουργοι με τους αλαλαγμους του κοκκινου σε δολοφονια κομμουνιστη εργατη.
    αυτοι που ολα τα χρονια ηταν κωλος και βρακι με τους πασοκους ΚΑΙ τους νεοδημοκρατες σε συνδικατα/δημους κτλ
    αυτοι που το στελεχος τους στην πατρα υπεγραφε ως προισταμενος της αντιστοιχης πολεοδομιας το χαρτι για το πρωτο πογκρομ πριν 3 χρονια (ο ρεδφλαι μπορει να με βοηθησει με το ονομα γιατι δεν το εχω)
    αυτοι που πριν τις πρωτες εκλογες του μαη υπογραφανε στο περιστερι για να παρει χωρο ο ναζιστικος συρφετος και στις απειλες που εκτοξευανε στον συντροφο (ακομα και για την οικογενια του) κανανε την παπια (ΚΑΙ ΚΟΤΕΣ)
    αυτοι που παλιοτερα χτυπαγανε γυναικες (τει αθηνας)
    αυτοι που λεγανε το κομμα αυτιστικο (αποφαση συνεδριου)
    αυτοι που υπογραφουν μειωσεις, με αποκορυφωμα την ανακοινωση στην εθνικη ασφαλιστικη (ουτε η εργοδοσια τετοια ανακοινωση)
    και τελος (προς το παρων) αυτοι που θελουν να ερθει καινουργιο σχεδιο ΜΑΡΣΑΛ.
    ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΣΑΛ;;;;;ΛΑΚΕΔΕΣ ΤΩΝ ΑΣΤΩΝ, ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ
    ΠΟΥ ΤΣΙΡΙΖΑΤΕ ΣΑΝ ΚΡΑΓΜΕΝΗ ΑΔΕΡΦΗ ΕΠΕΙΔΗ ΣΠΑΣΑΜΕ ΤΟ ΚΟΜΠΡΕΜΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΕ ΜΥΣΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΟΔΟΣΙΑ
    ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΑΚΟΜΑ;;;;
    ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΛΕΓΕΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ;;;;
    ΡΕ ΟΥΣΤ ΘΡΑΣΙΜΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το σωστό λινκ
      http://my--creations.blogspot.gr/2012/05/blog-post_09.html

      Α, και ο προιστάμενος στην Πολεοδομία Πάτρας είναι ο Βασίλης Τσονάκας.

      Διαγραφή
  34. μιλαμε για τον ιδιο που ηταν προισταμενος τοτε με που μπηκαν οι μπουλντοζες που ηταν και υποψηφιος, μην χωσουμε λαθος ονομα, το θενκς πηγαινει για το my crazy creations

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.

Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog

ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.