2 Μαΐου 2012

Για να ευθυμήσουμε!

Κάπου ανάμεσα στα sms συνάδελφων πολιτικάντηδων που μου ζητούν με την ψήφο μου να στηρίξω Πάνο Καμμένο (ρε παιδιά εμένα βρήκατε? Στέλνετε σε όλο τον κόσμο και ο,τι κάτσει? Που βρήκατε το προσωπικό μου κινητό? Το μοιράζει ο σύλλογος όπου βρει χωρίς να με ρωτήσει? Με ποιο δικαίωμα?), τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από παντελώς άγνωστα  σε μένα-υποψήφια πάντα- άτομα, τα τηλέφωνα στο σταθερό στη δουλειά, για τον ίδιο λόγο από ξεχασμένους γνωστούς, που γνωρίζουν την πολιτική μου τοποθέτηση, αλλά με θυμήθηκαν μετά από χρόνια, μπας και έχω αλλάξει γνώμη, βρήκα αυτό το βίντεο. Εμένα μου έφτιαξε τη διάθεση για μερικά δευτερόλεπτα. Μετά το ξανασκέφτηκα.

5 σχόλια:

  1. Επίσης πολύ καλό
    http://www.youtube.com/watch?v=tXSp-ESUkCU&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xexe ναι το εχω δει..αλλα την λυπηθηκα ρε συ
      (θα μου πεις ομως, που παει ξεβρακωτη στα αγγουρια
      ακουσαν τον Λακη που ελεγε ολο νεοι ανθρωποι νεοι ανθρωποι και το πιστεψε. Και δεν ειναι η μονη)

      Διαγραφή
    2. ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
      1. ΥΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟ ΟΜΟΛΟΓΙΟΥΧΟΙ.
      2. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ-ΙΔΙΟΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΟΡΥΚΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ
      3. ΦΟΡΟ ΣΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΕΩΣ 12.000 5% ΕΝΩ ΣΤΑ 14.000 ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΑ 2.000 ΕΥΡΩ.
      4. ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΕ.
      5. Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΩΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΣ.
      ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ Ε?
      ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΟΠΟΙΟΣΨΗΦΙΣΕΙ ΚΑΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΙ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ 3ΛΟΓΙΑ.
      ΘΕΟΔΩΡΟΣ

      Διαγραφή
  2. Θοδωρε εκατσες και τις διαβασες? Εγω τις διαβασα μεχρι ενα σημειο.
    Δεν ειχε δρακο και βαρεθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΣΤΗΝ ΝΕΤ.
      ΤΕΛΙΚΑ Ο ΚΟΥΒΕΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΛΟΓΟ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΕΝΑΣ ΠΑΠΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΤΟΣΟ ΑΠΑΛΑ ΚΑΙ ΗΡΕΜΑ ΠΟΥ ΣΕ ΦΕΡΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΠΝΟΥ ΓΡΗΓΟΡΑ,ΑΡΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΠΝΟΥ ΔΑΓΚΩΤΟ ΚΟΥΒΕΛΗ.
      ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ.
      ΒΑΣΙΚΑ ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΛΕΓΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΓΕΛΟΥΣΑ ΜΕΤΑ ΑΡΧΙΣΑΝΕ ΤΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ.
      ΧΑΑΟΥΧΑΧΑ.
      ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΘΕΣΗ ΙΔΕΩΝ.
      ΘΕΟΔΩΡΟΣ

      Διαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.

Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog

ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.