Φτάνοντας σήμερα το πρωί στο σχολείο , βλέπω μια ομάδα παιδιών να παίζουν κάνοντας τους χρυσαυγίτες.
Σηκώνουν τα δεξιά τους χέρια και με χαιρετούν φασιστικά.
Το σοκ , απίστευτο.
Η πίεση ξεπέρασε το 20…
Τα μαζεύω γύρω μου και αρχίζω αν τους μιλάω.
Γιατί το κάνουν αυτό , τι σημαίνει , που το είδαν , τι τους άρεσε σε αυτό ;
Οι απαντήσεις τους σαφέστατες. Τους εντυπωσίασε η στρατιωτική δομή και η πειθαρχία. Τους εντυπωσίασε το παρουσιαστικό των ναζί. Τους άρεσε ο τρόπος που διέταξαν τους δημοσιογράφους στη συνέντευξη τύπου του Αρχημαλάκα , το βράδυ των εκλογών.
Αφού κατάλαβα ότι αδυνατούσαν να ανταπεξέλθουν σε οποιαδήποτε παραγωγική συζήτηση , απομακρύνθηκα.
Στο γραφείο των καθηγητών όλοι μιλούσαν για τα αποτελέσματα των εκλογών και εστίαζαν στο φαινόμενο ”χρυσό αυγό”.
Σχολιασμοί , αλλά κανένας δεν έμπαινε στην ουσία.
Ώρα να διδάξω με το παράδειγμα.
Μπαίνω στην τάξη , για μάθημα.
Ανοίγω την πόρτα και κραυγάζω ”εγέρθητι”.
Τα παιδιά αποσβολωμένα με κοιτάζουν παράξενα.
Επαναλαμβάνω το παράγγελμα και τους λέω πως όποιος δεν σηκωθεί την ώρα που μπαίνω ΕΓΩ θα υποστεί τις συνέπειες της ανυπακοής και προσβολής του καθηγητή.
Και σηκώνονται όλοι…
Μέσα μου έτρεμα από θυμό και απόγνωση.
ΟΥΤΕ ΈΝΑΣ ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕ ΤΗΝ ΒΛΑΚΕΙΑ ΜΟΥ!
Το συνέχισα κι άλλο.
Όταν θα σηκώνομαι από την έδρα θα σηκώνεται , σε ένδειξη σεβασμού και όλη η τάξη ΕΙΠΑ.
Στο πρώτο τέταρτο σηκώθηκα και κάθισα στην έδρα πάνω από 10 φορές.
Κανονικό καψόνι.
Όλη η τάξη σηκωνόταν την ώρα που σηκωνόμουν.
Πόσο είπαμε πως είχε φτάσει η πίεση την ώρα που έφτασα;
Ε , καμία σχέση…τώρα είχε χτυπήσει κόφτες.
Κανένας , μα κανένας δεν αντέδρασε.
Ρε πούστη μου , ας βρισκόταν έστω και ένας να με αμφισβητούσε , να με έβριζε , να με πλάκωνε…
Κανένας.
Το χόντρυνα κι άλλο το παιχνίδι λοιπόν.
Μέσα στο τμήμα υπήρχαν δύο από τα παιδιά που με χαιρέτησαν ναζιστικά το πρωί.
Μόλις ο ένας από τους δύο πήγε να γυρίσει στιγμιαία στο πίσω θρανίο , σηκώθηκα έξαλλος και άρχισα να του φωνάζω , τι συμπεριφορά είναι αυτή , που νομίζει ότι βρίσκεται , δεν σέβεται καθόλου τον δάσκαλο και τους συμμαθητές του.
Κατά σύμπτωση έπεσε και το στυλό του άλλου , από τους δύο. Άρχισα να φωνάζω και σε αυτόν.
Τους έβγαλα έξω από την τάξη και τους έστειλα στον διευθυντή.
Στο διάλειμμα πήγα στο γραφείο του διευθυντή και ζήτησα να αποβληθούν για δύο μέρες οι συγκεκριμένοι μαθητές , γιατί δεν σεβάστηκαν το δάσκαλο και τους συμμαθητές τους και παρεμπόδισαν το μάθημα.
Ο διευθυντής τους απέβαλε!!!
Το ίδιο συνέβει και στα άλλα τμήματα που είχα μάθημα (όμως δεν απέβαλα άλλους).
Τι άλλο να σας πω…
Να σας πω για τον εκφασισμό που ζούμε όλοι μας ;
Να σας πω πως πρέπει να κρεμαστούν οι υπεύθυνοι που εξέθρεψαν αυτό το φαινόμενο ;
Να σας πω πως το έγκλημα που έχει διαπραχθεί έχει δηλητηριάσει την συμπεριφορά των παιδιών μας ;
Να σας πω πως σκέφτομαι να μηνύσω τον Άρειο Πάγο που έδωσε άδεια σε αυτό το έκτρωμα ώστε να συμμετάσχει σε δημοκρατικές διαδικασίες ;
Να σας πω πως αυτοί είμαστε ;
Ήθελα να δείξω στα παιδιά , με τη δύναμη του παραδείγματος , ότι όποιος ασπάζεται το απόλυτο κακό πρέπει να είναι έτοιμος και να το υποστεί.
1)Αύριο σκέφτομαι να επαναλάβω πάλι την ίδια συμπεριφορά…
2)Αύριο σκέφτομαι να πάω στο σχολείο και να εξηγήσω στα παιδιά το λόγο της συμπεριφοράς μου και να ζητήσω συγνώμη.
Πηγη
Το σοκ , απίστευτο.
Η πίεση ξεπέρασε το 20…
Τα μαζεύω γύρω μου και αρχίζω αν τους μιλάω.
Γιατί το κάνουν αυτό , τι σημαίνει , που το είδαν , τι τους άρεσε σε αυτό ;
Οι απαντήσεις τους σαφέστατες. Τους εντυπωσίασε η στρατιωτική δομή και η πειθαρχία. Τους εντυπωσίασε το παρουσιαστικό των ναζί. Τους άρεσε ο τρόπος που διέταξαν τους δημοσιογράφους στη συνέντευξη τύπου του Αρχημαλάκα , το βράδυ των εκλογών.
Αφού κατάλαβα ότι αδυνατούσαν να ανταπεξέλθουν σε οποιαδήποτε παραγωγική συζήτηση , απομακρύνθηκα.
Στο γραφείο των καθηγητών όλοι μιλούσαν για τα αποτελέσματα των εκλογών και εστίαζαν στο φαινόμενο ”χρυσό αυγό”.
Σχολιασμοί , αλλά κανένας δεν έμπαινε στην ουσία.
Ώρα να διδάξω με το παράδειγμα.
Μπαίνω στην τάξη , για μάθημα.
Ανοίγω την πόρτα και κραυγάζω ”εγέρθητι”.
Τα παιδιά αποσβολωμένα με κοιτάζουν παράξενα.
Επαναλαμβάνω το παράγγελμα και τους λέω πως όποιος δεν σηκωθεί την ώρα που μπαίνω ΕΓΩ θα υποστεί τις συνέπειες της ανυπακοής και προσβολής του καθηγητή.
Και σηκώνονται όλοι…
Μέσα μου έτρεμα από θυμό και απόγνωση.
ΟΥΤΕ ΈΝΑΣ ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕ ΤΗΝ ΒΛΑΚΕΙΑ ΜΟΥ!
Το συνέχισα κι άλλο.
Όταν θα σηκώνομαι από την έδρα θα σηκώνεται , σε ένδειξη σεβασμού και όλη η τάξη ΕΙΠΑ.
Στο πρώτο τέταρτο σηκώθηκα και κάθισα στην έδρα πάνω από 10 φορές.
Κανονικό καψόνι.
Όλη η τάξη σηκωνόταν την ώρα που σηκωνόμουν.
Πόσο είπαμε πως είχε φτάσει η πίεση την ώρα που έφτασα;
Ε , καμία σχέση…τώρα είχε χτυπήσει κόφτες.
Κανένας , μα κανένας δεν αντέδρασε.
Ρε πούστη μου , ας βρισκόταν έστω και ένας να με αμφισβητούσε , να με έβριζε , να με πλάκωνε…
Κανένας.
Το χόντρυνα κι άλλο το παιχνίδι λοιπόν.
Μέσα στο τμήμα υπήρχαν δύο από τα παιδιά που με χαιρέτησαν ναζιστικά το πρωί.
Μόλις ο ένας από τους δύο πήγε να γυρίσει στιγμιαία στο πίσω θρανίο , σηκώθηκα έξαλλος και άρχισα να του φωνάζω , τι συμπεριφορά είναι αυτή , που νομίζει ότι βρίσκεται , δεν σέβεται καθόλου τον δάσκαλο και τους συμμαθητές του.
Κατά σύμπτωση έπεσε και το στυλό του άλλου , από τους δύο. Άρχισα να φωνάζω και σε αυτόν.
Τους έβγαλα έξω από την τάξη και τους έστειλα στον διευθυντή.
Στο διάλειμμα πήγα στο γραφείο του διευθυντή και ζήτησα να αποβληθούν για δύο μέρες οι συγκεκριμένοι μαθητές , γιατί δεν σεβάστηκαν το δάσκαλο και τους συμμαθητές τους και παρεμπόδισαν το μάθημα.
Ο διευθυντής τους απέβαλε!!!
Το ίδιο συνέβει και στα άλλα τμήματα που είχα μάθημα (όμως δεν απέβαλα άλλους).
Τι άλλο να σας πω…
Να σας πω για τον εκφασισμό που ζούμε όλοι μας ;
Να σας πω πως πρέπει να κρεμαστούν οι υπεύθυνοι που εξέθρεψαν αυτό το φαινόμενο ;
Να σας πω πως το έγκλημα που έχει διαπραχθεί έχει δηλητηριάσει την συμπεριφορά των παιδιών μας ;
Να σας πω πως σκέφτομαι να μηνύσω τον Άρειο Πάγο που έδωσε άδεια σε αυτό το έκτρωμα ώστε να συμμετάσχει σε δημοκρατικές διαδικασίες ;
Να σας πω πως αυτοί είμαστε ;
Ήθελα να δείξω στα παιδιά , με τη δύναμη του παραδείγματος , ότι όποιος ασπάζεται το απόλυτο κακό πρέπει να είναι έτοιμος και να το υποστεί.
1)Αύριο σκέφτομαι να επαναλάβω πάλι την ίδια συμπεριφορά…
2)Αύριο σκέφτομαι να πάω στο σχολείο και να εξηγήσω στα παιδιά το λόγο της συμπεριφοράς μου και να ζητήσω συγνώμη.
Πηγη
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟ ΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΑΛΛΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΥΣ,ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ,ΚΑΝΩΝΤΑΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΑΚΟ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ...
ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΔΗΘΕΝ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΔΟ ΤΟΥΣ...
ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΟΙ ΧΑΦΙΕΔΕΣ ΤΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΜΜΕ...
Mη βιάζεσαι... σωστά όπως λές πρώτα δεν τους έπαιζαν για να μην τους εκθέσουν με αποτέλεσμα να μπουν στη βουλή... τώρα όμως τους παίζουν γιατί απ' ότι φαίνεται σε έναν μήνα πάμε για εκλογές και θέλουν να ψαλιδίσουν μέρος από το ποσοστό τους και να το σπρώξουν αλλού που να είναι πιο εύκολα διαχειρίσημο... άλλωστε το σύστημα δεν προκειται να κάψει την εφεδρεία Χ.Α τόσο γρήγορα...
Διαγραφήόσο για το κείμενο για παραβολή καλό είναι γιατί σε περίπτωση που ήταν πραγματικότητα ο παραπάνω καθηγητής θα είχε μπλεξίματα...
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΝΩΝΥΜΕ 1.15
Διαγραφήhttp://www.zougla.gr/greece/article/agria-simploki-stin-kali8ea--tris-travmaties-egiptiakis-katagogis
ΑπάντησηΔιαγραφήπαιδιά κάτι πρέπει να γίνει ξεσάλωσαν τα τάγματα η βασιλοχουντική και Μάυδες σε ανυπεράσπιστουσ
ΤΑΞΙΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΝΤΟΥ
-κάποιος από μακριά-
Αφού κοιτάζουμε να βγάζουμε τα μάτια μας με τα ίδια μας τα χέρια, μοιραία θα βγουν στο δρόμο οι βρυκόλακες του παρελθόντος, πουλώντας μας το παρελθόν για μέλλον. Είμαστε άξιοι της τύχης μας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω πως η Γερμανική κινηματογραφική ταινία " ΤΟ ΚΥΜΑ" είναι μια αρκετά ψυχαναλυτική άποψη για το πως διαμορφώνεται ο ναζισμός. Μάλιστα το πείραμα το κάνει ένας καθηγητής Λυκείου στην τάξη του. Είναι αρκετά ενδιαφέρουσα για τις μέρες μας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν θέλεις να βοηθήσεις τους μαθητές σου πρόβαλλε την για να καταγράψεις και τις αντιδράσεις τους και τότε ίσως μπορέσεις να ξεκλειδώσεις τη συνείδηση τους
Ο φασισμος ειναι η πιο αντιδραστικη, πιο εγκληματικη, πιο αντιλαικη και πιο αντικομμουνιστικη εκφραση της δικτατοριας των αστων, αυτο ειναι γνωστο, το θεμα λοιπον ειναι σημερα που εμαφνιζεται πιο δυναμικα στην χωρα μας "πατωντας πανω στην ανεμελια" μας, εμεις τι κανουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρισμενες προτασεις επειδη δεν θελω και γω να μεινω μονο σε αφορισμους, εξαλου οτι γραφεται σε ιστοσελιδες μονο καποιοι readers τα βλεπουν, το θεμα ειναι τι γινεται στους χωρους δουλειας, τις γειτονιες, τα σχολεια, τα πανεπιστημια.
Εκει να δωσουμε την πολιτικη,ιδεολογικη και ταξικη μαχη για να τον αφοπλισουμε, να τον εξουδετερωσουμε.
Τα ταξικα συνδικατα πρεπει να μπουν σαυτην, με εκδηλωσεις, μερες αφιερωμενες εναντια στον φασισμο, πολιτιστικες εκδηλωσεις.
Οπου μπορουμε σε πολιτιστικους συλλογους να προωθησουμε αναλογες εκδηλωσεις.
Οι εκπαιδευτικοι του χωρου μας να επιδιωξουν κατι αναλογο σε σχολεια, σχολες, παντου.
Ιδιαιτερα να προσεγγισουμε χωρους οπου συχναζουν νεοι ανθρωποι, τα γηπεδα, οι συναυλιες, οι αθλητικοι χωροι και αλλα σημεια ειναι τετοιοι.
Να δουμε πως θα παρεμβουμε, σταθερα, οχι περιστασιακα, να εξηγησουμε στους νεους τι ειναι ο φασισμος, να τους κανουμε μαχητες εναντια του.
Προσεξτε, η αντιπαραθεση με βρισιες η ξυλο, τρεφει τους φασιστες, δεν τους αποδυναμωνει.
Απεναντι τους να υψωσουμε τον πολιτισμο και την κουλτουρα της εργατικης ταξης, να δημιουργησουμε αντιφασιστικους ομιλους αν το κρινουμε σκοπιμο, να καλεσουμε σαυτους κυρια εργατες, αλλα και νεους, εκει να ζυμωσουμε την αναγκη ιδεολογικης αντιπαραθεσης με το νεοναζισμο και το φασισμο.
Το ΚΚΕ, η ΚΝΕ, θα μπορουσαν να δουν "εβδομαδα δρασης" εναντια στο φασισμο, η οτι αυτοι νομιζουν καλυτερο, ομως και ο χωρος των οπαδων και φιλων του Κομματος πρπει να συμβαλει.
Παντου να χτιστουν μετεριζια οχι μονο λαικης αντεπιθεσης οπως λεμε, αλλα και αντιφασιστικης δρασης.
Μην υποτιμησουμε το νεοφασισμο, θα ναι αργα στο μελλον οταν θαχει για τα καλα ριζωθει σε ενα κομματι του λαου και πολυ περισσοτερο σε ενα κομματι της νεας γενιας.
Δραση τωρα εναντια στο φασισμο......
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΓΙΟΚ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΗΝ ΕΔΩΣΕΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΣΟΥ ΕΙΧΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΑ ΦΩΤΑ.
ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΕΙΣ ΡΕ ΥΙΟΚ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΓΙΟΚ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΜΙΣΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ.
ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ.
Ο ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΕΙΜΑΙ Ο ΑΠΟ ΠΑΝΩ
ΔιαγραφήΘοδωρε, το κειμενο ειναι αναδημοσιευση. Δεν το εχει γραψει ο yiok
Διαγραφή: ]]
ΩΡΑΙΑ ΟΤΕ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΚΑΚΟ.
ΔιαγραφήΘΕΟΔΩΡΟΣ
Τα παιδιά έχουν διάφορα χαρακτηριστικά. Η κοινωνία μας και η αστική κουλτούρα συγκεκριμένα (κατ' εμέ) έχει επιλέξει κάποια από αυτά και τα έχει αναδείξει ή καλύτερα "προσαρμόσει" στις ανάγκες της, που δεν είναι άλλες από την εμπορευματικοποίηση. Ζώντας μάλιστα τα πιτσιρίκια μέσα σε μια όλο και πιο πιεστική κατάσταση, με απαιτήσεις όχι μόνο στα όρια του παραλογισμού, αλλά και αδιέξοδες, μπορεί να αναδειχθούν και κάποια άλλα χαρακτηριστικά που καταρρίπτουν την -ήδη παραμορφωμένη από την κυρίαρχη αντίληψη- "τυπική" εικόνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι κι αλλιώς τα παιδιά εντυπωσιάζονται από την εικόνα και το "εκτός ορίων" (πολλοί κρατάνε αυτά τα χαρακτηριστικά σε παραλλαγές και μέχρι τα βαθιά τους γεράματα...). Όταν μάλιστα τα όρια πλέον γίνονται ιδιαίτερα καταπιεστικά, αυτή η τάση αποκτά και μια πραγματική υλική βάση.
Καταρχάς λοιπόν οι ναζίδες προβάλουν εικόνα:
Αυτή της απόλυτης οργάνωσης, της απόλυτης δύναμης, ιδεολογίας, αξιών κλπ. Πολύ δύσκολα ο πιτσιρικάς (ειδικά αν ζει σ' ένα ουσιαστικά απολίτικο συντηρητικό ή έστω και "προοδευτικό" περιβάλλον) θα αμφισβητήσει την βάση αυτών των πραγμάτων:
-Δεν ξέρει ότι το "άτρωτο" δεν οφείλεται στην απόλυτη οργάνωση και δύναμη, αλλά στην κάλυψη, την ανοχή και την προώθηση του κράτους.
-Δεν ξέρει ότι η εντυπωσιακή παρουσία έχει από πίσω της κάτι αναβολικά για...ταύρους
- Δεν γνωρίζει ότι το "σύστημα αξιών" τους είναι μια μίξη της πιο απίστευτης υποκουλτούρας τύπου Λιακόπουλου και υποπροϊόντων του Χόλλυγουντ.
Όλα αυτά μπορεί και να μην ήταν ιδιαίτερα επικίνδυνα κατά την γνώμη μου (πιο επικίνδυνος ήταν ο φασισμός της φυλλάδας του Κουρή μια περίοδο...), αν δεν συνοδεύονταν από κάτι πολύ πραγματικό:
Την ουσιαστική και με υλικούς όρους υποβάθμιση της ζωής τους, την αίσθηση του αδιεξόδου των ίδιων ή των οικογενειών τους, την αυξανόμενη υποκρισία και αδιαφορία από αυτούς που θα έπρεπε και θα μπορούσαν να νοιαστούν για τις ανάγκες τους. Αν λοιπόν δεν απαντηθούν οι υλικοί όροι, δεν γίνεται με νουθεσίες, διδασκαλίες, μαθήματα κλπ. να συγκρατηθεί αυτό το πράγμα. Ίσα-ίσα που αν σε αντιληφθούν ως μέρος του προβλήματος και του αδιεξόδου θα είναι χαρά τους να σου αυξήσουν την πίεση, ακόμη κι αν αυτό τα φέρει σε ακόμη πιο δύσκολη θέση (και το λέω από προσωπική πείρα :)).
Οι ναζίδες δεν εμφανίστηκαν χθες. Η δράση τους υπάρχει σχεδόν δεκαετίες (προσωπικά είχα "στριμωχθεί" από μια τέτοια ομάδα σχεδόν 15 χρόνια πριν, με τον κλασσικό τρόπο: Μόνος, βράδυ, χωρίς τίποτε το "προκλητικό" πάνω μου πέραν φυσικά της φυσιογνωμίας) Η δράση τους όλα αυτά τα χρόνια όχι μόνο δεν παρεμποδίστηκε από πουθενά, αλλά τον τελευταίο καιρό το κράτος (όπως έχω ξαναγράψει εδώ) τους στηρίζει ακόμη και απροκάλυπτα, ως "καθαριστές".
Πρέπει να ξεφύγουμε από κάποια στερεότυπα:
1. Η Ελληνική κοινωνία βγήκε μέσα από την ανεξέλεγκτη βία και τρομοκρατία δεκαετιών των ταγματασφαλιτών, χιτών και διάφορων (παρα)κρατικών συνεργατών των ναζίδων, οι οποίοι σταθερά έδιναν στην ακροδεξιά μια κοινωνική βάση, έστω και κατεσταλμένη μια περίοδο.
2. Η φασιστική βία έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, δεν είναι κάθε μορφή βίας φασιστική.
3. Όταν οι ανάγκες γίνονται πιεστικές τα "πρέπει" λυγίζουν. Ο άλλος έχει ανάγκη να σε αισθανθεί δίπλα του, αλλιώς η κριτική σου πάει στο βρόντο.
Και κάτι πιο συγκεκριμένο: Η Αλέκα είπε πριν λίγες μέρες ότι "Ένα τέτοιο ΚΚΕ δεν το χρειάζεται ο λαός". Σωστό, αλλά θα πρέπει να προσδιοριστεί στην πράξη και ποιό ΚΚΕ χρειάζεται ο λαός.
Και ξέρετε ελπίζω ότι δεν το λέω κακοπροαίρετα, αλλά με αγωνία μπροστά σ' αυτό που έρχεται και που δεν θα είναι εύκολο για κανένα, είτε βγάλει 8 είτε 18%. Τίποτε δεν πρόκειται να "χαριστεί" σε κανένα.
Υγ: Το σκηνικό με τους δημοσιογράφους ήταν φανερά στημένο και ήταν η εκδίκησή τους για την προεκλογική "αδικία" που ένιωσαν.
Το μαγαζάκι του μπαρμπαΝίκου αποκλείεται να προκαλέσει οποιαδήποτε συστημική εκτροπή για λόγους που δεν είναι της παρούσης. Πέραν, οι καφρίλες επιβάλλεται (και ελπίζω) να συνεχισθούν αμιγώς για λόγους πολιτικού μάρκετινγκ αν δεν επιθυμούν να παν άπατοι στις επόμενες εκλογές και για να ενισχύεται η συσπείρωση των ηλίθιων αριστερών μαζί με τα δημοκρατικά αντανακλαστικά των πολιτικά ορθών φούκων. Αντηντ μπονους είναι το απίθανα διασκεδαστικό σοου των άσβερκων και τα παραληρήματα που ακολουθούν όταν χτυπάν πίεση οι προαναφερθέντες ηλίθιοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως θα έχεις παρατηρήσει το σύστημα εκτρέπεται από μόνο του, ο μπαρμπαΝίκος απλά θρέφεται από την εκτροπή.
ΔιαγραφήΑντί για καψόνια ή έστω μετα, γιατί δεν τους έβαζες να ανο;iξουν τις... φωτοτυπίες της ιστορίας?? Η γνώση είναι το καλύτερο πολεμοφόδιο, και όπως είπε και κάποιος "Λαός που δεν γνωρίζει την ιστορία του, είναι καταδικασμένος να την ξαναζήσει"
ΑπάντησηΔιαγραφήFGK
Ο καπιταλισμός κερδίζει τη μάχη στα σχολεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα παιδιά βγαίνουν απο κει μέσα ενήλικες αμόρφωτοι και αστοιχείωτοι για πάρα πάρα πολλά πράγματα!
Μόλις μεγαλώσουν και παντρευτούν κιόλας, αντε και κανα κουτσούβελο, πάει το παιχνίδι χάθηκε οριστικά.
Χωρίς εφόδια και ελεύθερο χρόνο δε γίνεσαι άνθρωπος.
Εκει μέσα εκτρέφονται καταναλωτικά θηλαστικά, όχι άνθρωποι. Πολύ δύσκολο να ξεφύγει κανείς, συνήθως κάποιος πρέπει να τον τραβήξει προς τα πάνω.
Δεν έχεις άδικο! Προσωπικά τελείωσα το Λύκειο πριν 4 χρόνια χωρίς κανένα εφόδιο για να αναπτύξω πολιτική αντίληψη και με σκόρπιες και παραφρασμένες γνώσεις ιστορίας.
ΔιαγραφήΣτην σχολή άρχισα να έχω κάποια επαφή με την πολιτική και επειδή δεν μπορούσα στην αρχή να καταλάβω τίποτα το έριξα στο διάβασμα...
Όταν άρχισα να καταλαβαίνω το πρώτο μου συμπέρασμα ήταν
"ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΜΟΥ ΜΑΘΑΙΝΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ"
αλλα είναι και λογικό, αυτοί που έχουν την εξουσία στα χέρια τους ελέγχουν και την μόρφωση μας.
http://blackjackgreek.blogspot.com/2012/05/blog-post_08.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνέχισε την προσπάθειά σου, οι πιτσιρικάδες δεν έχουν τις δικές μας αντιφασιστικές παραστάσεις, πρέπει να βάλεις με ψυχραιμία και υπομονή μέσα τους το σπόρο της ιδέας ότι αυτό το πράγμα είναι λάθος. Δεν πρόκειται να αντιδράσουν αμέσως θετικά, όχι όλοι τουλάχιστον, αλλά ο σπόρος κάποια στιγμή θα βλαστήσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν αυτό είναι πραγματικό...
ΑπάντησηΔιαγραφήαν αυτο είναι πραγματικό, μπορεί να υποστείς βαριές συνέπειες.
και μάλλον αυτό θα γίνει όταν τα παιδιά αναφέρουν στους γονείς τους το τι συνέβη. Πιστεύω ότι καταλαβαίνεις πόσο αντι-δεοντολογικό ειναι το πείραμα, πόσο κατάχρηση εξουσίας έκανες και ποιες είναι οι αντι-παιδαγωγικές διαστάσεις περικλύει όλο αυτό.
Δεν θέλω να προβώ σε γενικεύσεις, παρόλα αυτά θα ήθελα να μάθω το τι επακολούθησε και θα επακολουθήσει τις επόμενες ημέρες.
αν το παρόν κείμενο αποτελεί αναδημοσιεύση ,παρακαλώ τα μέλη της συζήτησεις αν επιθυμούν να με ενημερώσουν
Αλέξανδρος
,παρακαλώ τα μέλη της συζήτησης* αν επιθυμούν να με ενημερώσουν
ΔιαγραφήΑλέξανδρος
Το κείμενο αποτελεί αναδημοσίευση και η πηγή βρίσκεται στο τέλος, πατώντας πάνω στην λέξη "Πηγή".
Διαγραφή