4 Φεβρουαρίου 2014

Η Αγλαϊα Κυρίτση για την υποψηφιότητά της με τον ΣΥΡΙΖΑ



Την πρώτη της συνέντευξη ως υποψήφια περιφερειάρχης Βόρειου Αιγαίου του ΣΥΡΙΖΑ έδωσε η δημοσιογράφος Αγλαϊα Κυρίτση μιλώντας τη Δευτέρα το πρωί στο ραδιοσταθμό "Στο Κόκκινο" και στον Κώστα Αρβανίτη. Η Αγλαϊα Κυρίτση απέφυγε τα πολιτικάντικα κλισέ (όχι ιδιαίτερα όπως θα δούμε παρακάτω) και παραδέχτηκε ότι αισθάνεται περίεργα στο νέο της ρόλο ο οποίος, ας σημειωθεί, αν και εγκρίθηκε χθες από την ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ, δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί αλλά βρίσκεται σε καλό δρόμο. Η Α. Κυρίτση είπε ότι αιφνιδιάστηκε από την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ να τεθεί επικεφαλής του ψηφοδελτίου του παρά το γεγονός ότι δεν ανήκει σε αυτό τον κομματικό χώρο (είναι γνωστό ότι προέρχεται -όπως και η Μαρία Δαμανάκη, ο Μίμης Ανδρουλάκης, και πολλοί άλλοι εξάλλου- από το χώρο του ΚΚΕ).

Τόνισε ότι παρά το γεγονός ότι η ίδια δεν είναι ΣΥΡΙΖΑ, αισθάνεται ότι έχει έναν κοινό στόχο με το κόμμα της Κουμουνδούρου και αυτός δεν είναι άλλος από την ανατροπή της πολιτικής της κυβέρνησης και των Μνημονίων (αθώα του αίματος η ΕΕ και οι πολιτικές της για την τέως "συναγωνίστρια") που οδήγησαν τη χώρα σε αυτή την κατάσταση. Εξήγησε ότι βλέπει τις αυτοδιοικητικές εκλογές ως μια μάχη που μπορεί να αποβεί νικηφόρα και με αυτό τον τρόπο θα μπορέσει να δώσει ώθηση στον αγώνα του ελληνικού λαού κατά των Μνημονίων. «Θέλω να πιστεύω ότι θα φτάσουμε μέχρι το τέλος» (δηλαδή τις καρέκλες) είπε χαρακτηριστικά.

«Πήρα μια απόφαση, λες να έκανα λάθος που την πήρα;» αναρωτήθηκε (όπως το πάρει κανείς. Αν κοίταξε την καριέρα της η κοπέλα, ολόσωστη ήταν η απόφαση και όποιος πει κουβέντα -πιπέρι!)  Για τον χαρακτηρισμό που της αποδίδεται ως σύμβολο του μεγάλου αγώνα της ΕΡΤ ενάντια στο λουκέτο, είπε ότι απλά της «έλαχε ο κλήρος» να γίνει το πρόσωπο αυτού του αγώνα ως παρουσιάστρια του δελτίου ειδήσεων αλλά πραγματικό σύμβολο του αγώνα θεωρεί τους ίδιους τους εργαζόμενους της ΕΡΤ και όσων στάθηκαν πλάι τους. «Μάνα, προχώρα αν πιστεύεις ότι μέσα από αυτή την ιστορία θα μπορέσεις να στηρίξεις περισσότερο τον αγώνα των εργαζομένων της ΕΡΤ» της είπε ο 16χρονος γιος της (οπότε και τα διλήμματα κρίθηκαν. Πάλι καλά που δεν έχει και τρίχρονη κόρη να ρωτήσει αυτήν), όπως η ίδια εκμυστηρεύτηκε στο ραδιοσταθμό.

 Παραδέχτηκε ότι με τα νέα της καθήκοντα ένας κύκλος κλείνει και ανοίγει ένας άλλος αλλά δεν θεωρεί ότι με το νέο της ρόλο γυρίζει την πλάτη της στον αγώνα των εργαζομένων στην ΕΡΤ αλλά πιστεύει ότι από το νέο της μετερίζι θα μπορέσει να ενισχύσει και να αναδείξει τη μάχη της ΕΡΤ περισσότερο. Όπως υπογράμμισε, μόνο η ανατροπή της πολιτικής της κυβέρνησης και των μνημονίων που μας οδήγησαν σε αυτή την απελπιστική κατάσταση θα επιτρέψει να λειτουργήσει ξανά μια δημόσια και ελεύθερη ραδιοτηλεόραση μέσα από το ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής. «Χρειάζεται αγώνας και πολλή δουλειά» κατέληξε η υποψήφια.

Ο Κώστας Αρβανίτης στη συνέχεια συνέκρινε την περίπτωση και την επιλογή της Αγλαϊας Κυρίτση να συμπορευτεί με τον ΣΥΡΙΖΑ με τη δική του (που έγινε διευθηντής σταθμού) καθώς όπως είπε και ο ίδιος δεν προέρχεται από το χώρο του ΣΥΡΙΖΑ. Ο διευθυντής του «Κόκκινου» εξήρε την «εντιμότητα» και την τόλμη της ηγεσίας της Κουμουνδούρου να εμπιστευτεί πρόσωπα που δεν ανήκουν στο χώρο του ΣΥΡΙΖΑ και υποστήριξε ότι με αυτή τη γραμμή συμμαχιών εκφράζεται η αντίληψη για ενότητα στη βάση (και όχι βέβαια μέσα στο συνδικαλιστικό κίνημα και άλλα τέτοια παρωχημένα και παλαιολιθικά).
Πηγή: MAO.gr*
*Οι προσθήκες με θαλασσί είναι δικές μας
  Υ.Γ.
Ταυτόχρονα ο συνυποψήφιος της κ.Κυρίτση, Οδυσσέας Βουδούρης, δηλώνει πως δεν μετανιώνει που ψήφισε το μνημόνιο από την μία, και από την άλλη κάνει μία δήλωση-καρμπόν με την ίδια, για τους λόγους της συνεργασίας του με τον ΣΥΡΙΖΑ...

28 σχόλια:

  1. Η Αγλαία Κυρίτση ηταν μέλος του ΚΚΕ;
    Κατερίνα Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Κατερίνα Κ.:
      Ενεργή συνδικαλίστρια στις υποστηριζόμενες από το ΚΚΕ παρατάξεις.
      Ο πατέρας της γνωστός αγωνιστής, ενώ υπάρχει και μια προσφορά της (και του πατέρα της) στο κόμμα στο ποσό των 500 Ευρώ, τον Απρίλη του '11

      http://www1.rizospastis.gr/columnPage.do?publDate=11/4/2010&columnId=763

      http://www.ellinismos.gr/content/%CE%BA%CF%85%CF%81%CE%B9%CF%84%CF%83%CE%B7%CF%83-%CE%BB%CE%B1%CE%B6%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%83

      Διαγραφή
  2. μη σας φαινεται τιποτα παραξενο ετσι γινεται παντα με τους ΔΗΛΩΣΙΕΣ του ΚΚ. παντα η αστικη ταξη τους ανταμοιβη με καλες καρεκλες και με προνομια. εμεις συνεχιζουμε με το κεφαλι ψηλα ατα λαντευτα στο δρομο που εχουμε χαραξει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. απο οτι καταλαβα το μονο τρεμουλο που εχει το μπλογκ ειναι να πιανει εναν εναν τους υποψηφιους του ΣΥΡΙΖΑ και να λεει αυτο αρκετος κοσμος και να προσπαθει να κανει πολιτικη αντιπαραθεση να γραφετε μονο μεταξυ σας 3 μπραβο κατω απο καθενα αρθρο?
    ΚΛΑΪ ΜΑΪ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΚΛΑΪ ΜΑΪ:
      Εσύ τώρα θεωρείς πως μας διέψευσες σε κάτι, ή πως έκανες "πολιτική αντιπαράθεση";

      Για να μην μου στεναχωριέσαι λοιπόν σου το λέω από τώρα. Ένα από τα καθήκοντα που έχουμε βάλει στον εαυτό μας είναι το ξεμπρόστιασμα των απατεώνων.

      Και φυσικά ο εξαναγκασμός σε πολιτικό ξεγύμνωμα κάτι σαν του λόγου σου που το μόνο που έχουν να μας αντιτάξουν είναι το "κυρία ο Γιωργάκης με λέει κεφάλα"...

      Διαγραφή
    2. αγαπητε κλαι μαι....
      απο οτι καταλαβα εισαι ο συντακτης αυτου "redflyplanet.blogspot.com/2014/02/blog-post_6363.html". μπορεις -με δικα σου λογια, εστω αυτα του προεδρου του εδεσσαικου- να μας εξηγησεις τι λεει; το πανο;
      και κατι αλλο, πιστευεις οτι η αναγνωσημωτητα ενος αρθρου φαινεται απο τα σχολια;;;
      τι μας περασες να γραφουμε με 15 νικνειμ ο καθενας ή οτι αγοραζουμε φυλλα απο τα πρακτορεια για να φαινεται οτι η εφημεριδα μας εχει κινηση; ξερεις για ποια εφημεριδα μιλαω, αυτη ντε που ακομα και τωρα που ο πολιτικος της φορεας ειναι πλεον μεγαλο κομμα δεν περναει τα 1500 φυλλα ουτε με δεκα αρθρα της λατση μεσα

      Διαγραφή
  4. Απλά, ξευτίλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. απο την συνεντευξη της τα πραγματα ειναι καθαρα. Ο ΣΥΡΙΖΑ τους εχει ταξει οτι θα επανασυστησει την ΕΡΤ , θα τους επαναπροσλαβει και ο αγωνας θα δικαιωθει. Ακουστε την προσεκτικα δεν λεει τιποτα αλλο. Παντελης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ας λάβουμε υπόψη πως στην συγκεκριμένη εκλογική περιφέρεια, και με το σύστημα των τοπικών εκλογών με τους δύο γύρους, η εκλογή της είναι εξασφαλισμένη.

    Τον Βουδούρη τον έστειλαν να χρεωθεί την ήττα στην Πελοπόννησο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το βασικο καθηκον του κομμουνιστη ειναι το ξεβρακωμα του οποτουνισμου, ειναι η αστικη ιδεολογια μεσα στο εργατικο κινημα αποτελουν χολερα και γαγκραινα. αυτα που ξεραται απο το παρελθον με τα κολπακια περι συνεργασιας θα τα ξεχασεται εχουμε τετοια πειρα που δεν τσιμπαμε το δολαμα το 1991 δεν θα το ξεχασουμε ποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το 1951 καταδικασμενος σε θανατο ο ΜΠΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ εγινε προταση απο το Π.Γ ναι ειναι υποψηφιος στης εκλογες με την ΕΔΑ για να δυσκολευτη η εκτελεση το αρνηθηκαν με την απειλη της διασπασης οπως επισης και το να πεσουν ψηφοδελτια της ΕΔΑ με το ονομα του γραμμενο με το χερι αυτοι ειναι διαχρονικα οι οπορτουνιστες δεν πρεπει να μας ξεγελανε μας χωριζει το αιμα τον συντρο φων μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για τον ρατσιστή και φασίστα υποψήφιο του Σύριζα στη Δ. Μακεδονία κουβέντα;
    Τόσο εύκολα προσπερνάμε πια τέτοια θέμα;
    Απογοητευμένος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Απογοητευμένος:
      Όλοι θα πάρετε:
      http://fadomduck2.blogspot.gr/2014/02/fun.html

      Διαγραφή
    2. Παναγίωτης Μπαλτσαβιάς εχεις ξεφυγει ετσι: ειπαμε βολονταριστικο-οπορτουνιστικο λαθος η αγλαϊτσα, αλλα μη βιασουμε και την ιστορια εντελως? και δεν το λεω απ τη μπαντα του κυρκου..

      1918

      Διαγραφή
    3. @1918:
      Δεν μιλάει για τον ΛΕΩΝΙΔΑ ΚΥΡΚΟ, και αυτόι που λέει περί βέτο στην υποψηφιότητα Μπελογιάννη είναι ντοκουμενταρισμένο και μη αμφισβητίσιμο.

      Αν αναφερόσουν σε κάτι άλλο...

      Διαγραφή
  10. ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ εκπροσωπος του αγωνα των εργαζομενων της ΕΡΤ, στην ιδια παραταξη με τον Βουδουρη που ψηφισε το μνμημονιο για να απολυθειτε ΕΣΕΙΣ, "....ελατε στο γιουσουρουμ...." "Δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ και δεν μετανιώνω που ψήφισα το μνημόνιο» δήλωσε στο ΒΗΜΑ 99,5 την Δευτέρα το πρωί ο υποψήφιος περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Οδυσσέας Βουδούρης, απαντώντας στις επικρίσεις στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ για την υποψηφιότητά του.
    ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ
    Ολαρία - ολαρά, γύρω - γύρω τα παιδιά
    ο μαρκήσιος Ντε Σαντ μ' ένα χίπη, ο φονιάς με το θύμα αγκαλιά
    ο γραμματέας μαζί με τον αλήτη κι η παρθένα με τον σατανά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολυ σωστα ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΥΡΚΟΣ και διαφοροι αλλοι. κανενας βουλευτης της ΕΔΑ δεν βρεθηκε στο δικαστηριο καμμια μερα. απο τοτε προσπαθουσαν για την δημιουργια καινουργιου ΚΚ με την ανοχη του αστικου κρατους και την συνδρομη της γιουγκοσλαβικης πρεσβειας οι συντροφοι επαιζαν με τον θανατο και τα παιδια εψαχναν απο τοτε για καρεκλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τον ιουλη του 1962 η κυβερνηση της ΕΡΕ ψηφισε νομοσχεδιο για την αρση εκτακτων μετρων του εμφυλιου πολεμου καταψηφισαν το νομοσχεδιο Ε.Κ ΚΑΙ Ε.Δ.Α γιατι λεει στρεφοταν εναντιον τους. δεν ηθελαν με τιποτα την νομοιμοποιηση του ΚΚΕ αυτοι που παντα παραμονες εκλογων μας αγαπανε ξαφνικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Παναγίωτης Μπαλτσαβιάς:
      Νομίζω πως κάνεις ένα "δομικό" θα έλεγα, λάθος.
      Αντιμετωπίζεις την ΕΔΑ σαν να ήταν κάποιο οπορτουνιστικό κόμμα, αλλά δεν ήταν αυτό.
      Η ΕΔΑ ήταν δημιούργημα του ΚΚΕ, και μάλιστα ως τέκνο της ανάγκης.
      Πράγματι εκεί μέσα συστεγάστηκε το ΚΚΕ με σοσιαλδημοκρτάτες (προκειμένου να μπορεί να έχει μαζική νόμιμη παρέμβαση) με ότι μπορεί αυτό να συνεπάγεται.
      Ο κορμός της ΕΔΑ οστώσο ήταν το ΚΚΕ. Ακόμη και σήμερα υπάρχουν στο κόμμα ένα σωρό αγωνιστές που ξεκίνησαν από την ΕΔΑ ή από τους Λαμπράκηδες.
      Η μάζα των ψηφοφόρων της ΕΔΑ ήταν επίσης κομμουνιστές.
      Και ας θυμόμαστε πως η ΕΔΑ ήταν από την πρώτη μέρα ενάντια στην ΕΟΚ.
      Πολύ μικρή σχέση με το ΚΚΕ εσωτερικού, το ΠΑΣΟΚ, τον ΣΥΝ, τον ΣΥΡΙΖΑ κλπ.
      Προσωπικά, με όλη μου την κριτική για πράγματα και καταστάσεις, την ΕΔΑ δεν την χαρίζω στους απατεώνες...

      Διαγραφή
  13. σιγουρα ητανε τεκνο της αναγκης για μια νομιμη εκφραση εκεινη την περιοδο σιγουρα οια απλοι συντροφοι δεν εχουνε καμμια σχεση με ολα αυτα αλλα διαβαζοντας και εγω τον δευτερο τομο γιατι δεν τα εχω ζηση διαπιστωνω οτι τοτε μεσα απο εκει διαμορφωθηκαν καταστασεις και συνηδησεις που γιγαντωσαν το ΠΑΣΟΚ μετα το 1974 και υπαρχουν και πραγματα που τα πληρωνουμε ακομα οπως και απατεωνες οπως σημερα υπηρχαν και τοτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Παναγίωτης Μπαλτσαβιάς:
      Να σου πω που διαφωνώ. Πιστεύω πως οι τότε οπορτουνιστές ήταν απλά ...οπορτουνιστές!
      Θες η ήττα, θες οι άντοχες που στέρευαν σιγά σιγά από τις διώξεις για κάποιους, θες η επίδραση του 20ου Συνέδριου και της ΕΣΣΔ, διαμορφώθηκαν κάποιες αντιλήψεις.
      Εκείνοι λοιπόν οι άνθρωποι ήταν οπορτουνιστές, με την έννοια πως έψαχναν πράγματι έναν πιο "ανώδυνο" δρόμο προς τον σοσιαλισμό ή πως έβαζαν σαν πρώτη προτεραιότητα την φυσική επιβίωση των αγωνιστών εντός μιας αστικής (έστω) δημοκρατίας από την ανατροπή της. Και εκείνοι οι οπορτουνιστές βέβαια, είχαν συμμετάσχει και σε δύο επικούς ένοπλους αγώνες.
      Οι σημερινοί αντίθετα είναι απλά απατεώνες -και όχι οπορτουνιστές καν- με την έννοια πως σε κανέναν σοσιαλισμό δεν πιστεύουν, και κανέναν (σωστό ή λάθος) δρόμο για αυτόν δεν ψάχνουν. Οι σημερινοί τους επίγονοι είναι λυσσασμένα αντικομμουνιστικά σκυλιά των αστών και του ιμπεριαλισμού.
      Δεν θα κάνω την χάρη στον κάθε Δραγασάκη θα τον συγκρίνω με τον Βαφειάδη π.χ., ούτε στον κάθε Σταθάκη να τον συγκρίνω ακόμη και με τον Κύρκο.
      Σε τελική ανάλυση, ως και ο Κύρκος δήλωση δεν υπέγραψε ποτέ. Αυτοί εδώ κάνουν τεμενάδες, όχι γιατί δεν αντέχουν αλλά για την κουτάλα.
      Αυτή είναι η άποψη μου.

      Πολιτικά έχεις δίκιο. Πράγματι, το ΠΑΣΟΚ της δεκαετίας του '70 υιοθέτησε (και εξελέγη) με το πρόγραμμα της ΕΔΑ

      Διαγραφή
  14. TRASH. και ολα αυτα βεβαια σε συνδηασμο με την 6η ολομελεια του ΚΚΕ και την επικρατηση της δεξιας αναθεωρητικης ομαδας. το 1954 υπηρχε ετοιμο προσχεδιο προγραμματος που καταργουσε τα σταδια που αποσυρθηκε με την επιμονη της χρουτσοφικης ηγεσιας με αποτελεσμα να φτασουμε στο 1996 στο 15ο συνεδριο να γινει δυνατο. απο το 1958 ως το 1974 η η καταργηση των Κ.Ο ειναι ενα κενο που το πληρωνουμε μεχρι και σημερα απο την σκοπια της κομμουνιστικης διαπαιδαγωσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Παναγίωτης Μπαλτσαβιάς:
      20 Συνέδριο και 6η Ολομέλεια.
      Πολύ πονεμένες ιστορίες πραγματικά.
      Εάν σε αυτά προσθέσει και την απουσία του "φυσικού" ηγέτη του ΚΚΕ όλη αυτή την περίοδο που αναφέρεις...

      Το γεγονός είναι πως παρόλα αυτά, το ΚΚΕ το κράτησε ζωντανό ως ΚΚ η εργατική του βάση που δεν το εγκατέλειψε ποτέ.
      Αυτή είναι μια πολύ σημαντική παρακαταθήκη.

      Διαγραφή
  15. TRASH. δεν εχουμε καμμια διαφωνια και συμφωνο απολυτα οτι σε πολλους ανθρωπους ητανε και θεμα ανθρωπινης αντοχης και επιβιωσης θα μου επιτρεψης ομως ονοματα οπως ο παρτσαλιδης και ο μαρκος βαφειαδης να τους εχω σε διαφορετικη καταταξη απο αυτη των απλων ανθρωπων η ιστορια και των δυο νομιζω ειναι γνωστη απο την περιοδο 1941 1949 και του παρτσαλιδη και πριν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. TRASH. το θεμα του κυρκου που αναφερεις δες το λιγο καλυτερα και θα βγαλης αλλο συμπερασμα ακομα και απο δικες του περιγραφες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Παναγίωτης Μπαλτσαβιάς:
      την άποψη μου για τον Κύρκο την έψ γράψει αναλυτικά εδώ:
      http://fadomduck2.blogspot.gr/2011/08/blog-post_29.html

      Διαγραφή
  17. TRASH. το διαβασα αυτο που μου εστειλες η τοποθετηση σου σωστη κατα την γνωμη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.

Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog

ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.