Πολλές φορές έχει τύχει να συζητήσω με φίλους για παλιές διαφημίσεις, σειρές και σποτάκια στην τηλεόραση. Μου κάνει μεγάλη εντύπωση πως μετά απο τόσα χρόνια οι περισσότεροι μπορούν να θυμηθούν σλόγκαν και μελωδίες, ακόμα και απο διαφημίσεις της δεκαετίας του ’80 και αρχές ’90. Κάτι που πολλοί έχουν ξεχάσει, ή δεν το είχαν παρατηρήσει ποτέ, είναι πως παλιότερα πριν απο κάθε διαφήμιση εμφανιζόταν για 1 δευτερόλεπτο το σήμα της διαφημιστικής εταιρείας. Παρ’ ότι ήταν κάτι τόσο γρήγορο και ασήμαντο, πολλοί μπορούν ακόμα να θυμηθούν «το μπλε βελάκι», «το τόξο», και εκείνο το άσπρο σήμα σε μπλε φόντο που μοιάζει με S. Για δείτε τα παρακάτω σήματα, σας θυμίζουν κάτι?…
Δυστυχώς η τηλεόραση πλέον έχει φτάσει σε άλλο επίπεδο. Δεν μπαίνουν καν στον κόπο να περάσουν με τρόπο τα μηνύματα, αλλά κάνουν στεγνή και ξεκάθαρη πλύση εγκεφάλου. Αναρωτιέμαι, αυτή η διαφήμιση που βλέπουμε εδώ και χρόνια, η οποία φωνάζει «Έντεκα οχτώ ογδόντα! Ογδόντα! Ογδόντα! Ογδόντα!!!», δεν πρόκειται για πλύση εγκεφάλου? Δεν προσπαθεί να σου χώσει βαθιά μες το κεφάλι τον αριθμό ώστε να είναι το πρώτο πράγμα που θα σκεφτείς όταν σηκώσεις το τηλέφωνο για να πάρεις σε πληροφορίες καταλόγου? Δεν απευθύνεται στο υποσυνείδητο? Και δεν ισχύει σε αυτές τις περιπτώσεις ο νόμος περί υποσυνείδητων μηνυμάτων που ανέφερα παραπάνω?…
Τα προβλήματα που προκαλούν οι διαφημίσεις δεν είναι μόνο στον καταναλωτισμό, στην αποχαύνωση, στον έλεγχο της μάζας και σε άλλα κοινωνικά θέματα που όλοι γνωρίζουμε και έχουμε συζητήσει χιλιάδες φορές.Είναι και θέμα ψυχικής υγείας, παρ’ όλο που οι επιπτώσεις του καθημερινού βομβαρδισμού με διαφημίσεις στην ψυχολογία μας δεν είναι εύκολα εμφανείς. Ευτυχώς εδώ και πολύ καιρό έχω κλείσει την τηλεόραση και δεν βλέπω ποτέ μου. Και αν θέλω κάποια σειρά, την βλέπω την άλλη μέρα μέσω internet χωρίς διακοπές για διαφημίσεις. Πραγματικά έχει καθαρίσει το κεφάλι μου, και είναι διαφορά που την αισθάνομαι. Σας προτείνω να το κάνετε κι εσείς.
ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΥΜΒΟΛΑ ΔΗΑΛΔΗ;
ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.
ΤΑ ΕΣ ΕΣ; ΤΟ ΣΙΓΜΑΑ ΕΝΝΟΩ.
ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΓΕ ΚΑΛΑ Ο ΦΙΛΟΣ.
ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΕΙ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ ΣΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ.
ΤΩΡΑ ΓΕΝΙΚΑ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΝΑΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ ΒΟΝΤΑΦΟΝ ΑΥΤΟ ΦΑΝΗΚΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
ΤΟ 11880 ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΣΤΟ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΘΥΜΙΚΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΚΕΚΑΛΛΥΜΕΝΟ Η ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
ΟΤΑΝ ΔΗΛΑΔΗ Η ΒΟΝΤΑΦΟΝ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΣΗΜΑΙΑΚΙ ΤΩΝ ΝΗΣΩΝ ΜΑΡΣΑΛ ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙ ΤΗΝ ΣΚΙΑ ΤΟΤΕ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΟ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΕΣΤΕΛΝΕ ΑΛΛΑ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΕ ΠΙΟ ΥΠΟΥΛΟ ΤΡΟΠΟ.
ΟΙ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΤΙΚΣΕ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΩΝ ΕΙΧΑΝ ΦΤΑΣΕΙ ΚΟΡΥΦΗ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΦΗΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
«Τι να πεις, μας ψεκάζουν!» είπε και άναψε τσιγάρο …
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαμφάρας
Θερσιτη, μας εγινες και φροιντ τωρα;
ΑπάντησηΔιαγραφήααχαχαχ
ελα να σου πω ο θυμιος με ρωταει αμα του εγραψες τα στιγμιοτυπα απο τις συγκεντρωσεις