Μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη του ολυμπιονίκη της άρσης βαρών Πύρρου Δήμα στον Κυριακάτικο Ριζοσπάστη http://www.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6437277
«Θα
παλέψουμε, θα υπάρξει αντίδραση»
Ο
πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αρσης Βαρών
μιλά στον «Ρ» για την έλλειψη σχεδιασμού
και τη διάλυση του αθλητισμού λόγω των
κυβερνητικών πολιτικών
«Αυτό
που γίνεται τώρα είναι ό,τι χειρότερο
μπορεί να τύχει. Δεν την πληρώνει μόνο
ο μεγάλος αθλητής. Την πληρώνει
και το σωματειάκι που είναι στην Αριδαία,
στα Γιάννενα κ.λπ. Που είναι στη γειτονιά,
έχει παιδιά της περιοχής. Που ο ένας του
γονιός είναι απολυμένος, ο άλλος δουλεύει
και βγάζει 500 - 600 ευρώ, έχει το δάνειο,
το ενοίκιο κ.λπ. Αυτό το παιδάκι πού θα
βρει τα λεφτά να πληρώσει να κάνει
αθλητισμό; Γιατί τώρα κλείνουν και τα
στάδια και θα είναι όλα επί πληρωμή.
Κάτσε ρε μεγάλε, πώς γίνονται αυτά; Τι
θα κάνει αυτό το παιδί;».
Τετάρτη
πρωί στα γραφεία της Ομοσπονδίας Αρσης
Βαρών (ΕΟΑΒ). Απέναντί μας ο - 3 φορές
κάτοχος Ολυμπιακής, παγκόσμιας και 1
ευρωπαϊκής πρωτιάς - πρόεδρός της, Πύρρος
Δήμας. Αφορμή της συζήτησής μας η
απόφαση της κυβέρνησης να περικόψει
σχεδόν στο μισό την έτσι και αλλιώς
πενιχρή επιχορήγηση των Ομοσπονδιών.
Ο ερασιτεχνικός αθλητισμός - και με τη
δικαιολογία της καπιταλιστικής κρίσης
- οδηγείται σε ακόμα μεγαλύτερο μαρασμό,
ουσιαστικά σε αφανισμό.
Δεν
ήταν μια τυπική συνέντευξη. Ακόμα και
αν το θέλαμε, δε γινόταν. Ο συνομιλητής
μας βιώνει έντονα τη ζώσα πραγματικότητα.
Οχι μόνο ως άνθρωπος του αθλητισμού
αλλά και ως πατέρας. Που αγωνιά για τα
παιδιά. Τα δικά του αλλά - ίσως και
περισσότερο - και τα υπόλοιπα. Αυτά
(πλειοψηφία) που στερούνται ή άμεσα θα
στερηθούν, λόγω των κυβερνητικών
επιλογών, τα οφέλη της φυσικής αγωγής
και της άθλησης. Ετσι συχνά - πυκνά
γίνεται «χείμαρρος».
«Ο
αθλητισμός πρέπει να ξεκινάει στο
σχολείο»
Οργισμένος,
χαρακτηρίζει όσα γίνονται «πρωτάκουστα
πράγματα» και προσθέτει: «Δε γίνεται
να τον διαλύσουμε τελείως. Αυτό το
πράγμα δεν είναι διάλυση μόνο του
αθλητισμού. Είναι της κοινωνίας, της
ίδιας της χώρας. Ειδικά σε αυτές τις
εποχές, δίνεις πιο πολύ βάρος». Οσο και
να προσπαθεί, δεν μπορεί να το «χωνέψει».
«Το κράτος θα την πληρώσει αύριο με
παχύσαρκα παιδιά, με κακή υγεία. Γιατί
αυτά τα παιδιά στα 30 θα αντιμετωπίσουν
σοβαρά προβλήματα. Επίσης θα βρουν
άλλους τρόπους εκτόνωσης, κινδυνεύουν
να παραστρατίσουν.
Είχαμε
κάνει ένα εργομετρικό πρόγραμμα πριν
από 3 - 4 χρόνια. Και έβλεπες ότι τα παιδιά
από το κέντρο της Αθήνας, σε σχέση με
αυτά που ζουν σε χωριά, έχουν μεγάλη
διαφορά. Τα παιδιά στην πόλη είναι πιο
παχύσαρκα, πιο αργά, πιο δυσκίνητα. Τα
παιδιά στην επαρχία είναι "σπίρτα".
Εχουν την αλάνα, κινούνται. Εμένα αυτό
με ενδιαφέρει. Αν εγώ έχω τα γυμναστήρια
γεμάτα θα βγει ένας Πύρρος, θα βγει ένας
Κάχι (σ.σ. Καχιασβίλι). Αμα έχεις τη
δεξαμενή γεμάτη θα βγει ένας. Αμα είναι
άδεια τι να περιμένεις;
Δεν
κόβεις από τον αθλητισμό. Οργάνωσέ τον
καλύτερα, βάλ' τον στο σχολείο. Ο
αθλητισμός θα έπρεπε να ξεκινήσει από
το σχολείο, αυτό είναι το μεγάλο καζάνι.
Σχολικός αθλητισμός. Από κει να ξεκινήσει
να φτάσει στην Ομοσπονδία και τον υψηλό
αθλητισμό. Οχι να ξεκινήσει από την
Ομοσπονδία και ό,τι μπορέσουμε εμείς
να μαζέψουμε με τα χίλια δύο ζόρια. Αν
θέλουμε να έχουμε πραγματικό αθλητισμό
πρέπει να ξεκινήσουμε από τον σχολικό
αθλητισμό».
«Κατεβάζουμε
ρολά»
--
Η νέα μείωση στις επιχορηγήσεις τι
σημαίνει πρακτικά για την ΕΟΑΒ;
--
«Κατεβάζουμε ρολά. Δεν υπάρχει λειτουργία
της Ομοσπονδίας. Το πρώτο πράγμα που
έκανα είναι να μειώσω δραστικά την
αποστολή για το Ευρωπαϊκό Νέων
(Βουκουρέστι). Ηταν 12 αθλητές στην
αποστολή. Αναγκαστήκαμε λοιπόν να
στείλουμε μόνο έναν προπονητή με δύο
παιδιά. Ισα ίσα για να πούμε ότι ήρθαμε.
Ακυρώνονται
οι 2 ημερίδες που πραγματοποιούνται
κάθε χρόνο. Δεν μπορούμε να τις κάνουμε.
Και επειδή δεν υπάρχουν και πολλοί
αγώνες κάποια παιδιά δεν έχουν άλλες
ευκαιρίες. Προπονούνται ένα χρόνο για
να αγωνιστούν σε μια ημερίδα. Οταν εσύ
δεν του δίνεις τη δυνατότητα να έχει
έναν αγώνα, να πάρει ένα δίπλωμα, ένα
μετάλλιο, να νιώσει τη χαρά της συμμετοχής
θα φύγει το παιδάκι.
Από
το Μάη ως τώρα έχουμε επενδύσει - φαγητό,
διαμονή, μετακινήσεις, οδοιπορικά σε
20 άτομα - στην ομάδα που ήταν να πάει στο
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα (Γαλλία). Τώρα
πλέον σταματάμε τη λειτουργία της,
διαλύουμε την Εθνική ομάδα. Και υπάρχει
περίπτωση να πάμε στη διοργάνωση με
έναν αθλητή. Δεν μπορούμε να διεκδικήσουμε
ούτε την πρόκριση για τους Ολυμπιακούς
Αγώνες. Ακόμα και να βρω τα λεφτά για να
πάει (Δεκέμβρη) η ομάδα, είναι περίπου
ενάμισης μήνας που δε θα γίνει προετοιμασία.
Πώς θα πάνε αυτά τα παιδιά να παίξουν;
Προβληματίζομαι.
Ναι, να στηρίξω, να βάλω πλάτη, να μη
μιλάω, να κάνω, να ράνω. Μέχρι πού ρε
μάγκα; Πού 'ναι το αποτέλεσμα; Τα παιδιά
είχαν όνειρα. Ξέρεις τι είναι να σου
λένε δε θα πας; Οταν τους το ανακοίνωσα
10 παιδάκια (νέοι, έφηβοι) κλαίγανε». Η
φωνή του σπάει. «Τι να πω εγώ σ' αυτά τα
παιδιά; Τι να τους πω; Τους εξήγησα δε
βγαίνουμε, δεν υπάρχουν λεφτά κ.λπ. Εμένα
δε θα μου έφτανε αυτή η εξήγηση. Πώς να
τα πείσω να συνεχίσουν; Ηδη 2 γονείς με
ενημέρωσαν ότι τα παιδιά τους σταματούν.
Πέρυσι είχαμε 97 ενεργά σωματεία. Φέτος
17 από αυτά σταμάτησαν. Και δεν ξέρουμε
του χρόνου πόσα άλλα θα σταματήσουν.
Συρρικνώνεται ο αθλητισμός».
ο Πύρρος Δήμας είναι πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Άρσης Βαρών |
«Ανάπτυξη
χωρίς λεφτά δε γίνεται»
--
Η επιχορήγηση το 2008 είχε μειωθεί στο 1
εκατ. ευρώ (3,1 το 2003 και 1,8 το 2004, η μεγαλύτερη
περικοπή σε Ομοσπονδία, κατά τον
συνομιλητή μας). Είναι η χρονιά που
σχεδόν ολόκληρη η Εθνική βρέθηκε
ντοπαρισμένη. Κατά πολλούς υπάρχει
σχέση μεταξύ των δύο γεγονότων.
--
«Δε νομίζω ότι το ντόπινγκ ήταν η
ουσία. Θα έλεγες, εντάξει, έγιναν λάθη
αλλά η διάθεση της πολιτείας είναι όντως
να πολεμήσει το ντόπινγκ. Δεν υπάρχει
κάτι τέτοιο. Εχουν διαλύσει το ΕΣΚΑΝ,
τους ελέγχους. Στο εργαστήριο, αν γνωρίζω
καλά, ήρθε η 2η κίτρινη κάρτα και μάλλον
πάει για αφαίρεση της διαπίστευσης την
επόμενη χρονιά.
Εμείς
θεωρώ ότι είμαστε οι καθαρότεροι από
όλα τα αθλήματα. Ολες οι Εθνικές μας
ομάδες περνάνε ανά 20 μέρες ελέγχους.
Δεν αφήνουμε κανέναν έτσι. Αγαπάω αυτό
το άθλημα γιατί μου έχει δώσει πολλά,
γι' αυτό και είμαι εδώ. Σκέφτομαι πολύ
σοβαρά ότι όλο αυτό που έγινε μπορεί να
είναι και εσκεμμένο. Δε θέλω, δε με
νοιάζει να δικαιολογήσω κανέναν. Ούτε
Ιακώβου, ούτε Εθνική, ούτε Ομοσπονδία.
Δεν είμαι σαν αυτούς που λένε, μας
κυνηγάνε, μας κάνουνε. Οχι. Απλά θεωρώ
ότι δεν ήταν αυτό το θέμα. Ούτε τους
ένοιαζε, ούτε τους νοιάζει. Φαίνεται
αυτό. Αξιοποιήθηκε ένα λάθος για να
περικόψουν, να διαλύσουν, να καταστρέψουν.
Ολοι
πρέπει να κάνουμε την αυτοκριτική μας
πρώτα και μετά να μπει μια γραμμή. Στοπ,
μέχρι εδώ, από δω και πέρα ισχύει αυτό.
Για όλους. Δε χαριζόμαστε σε κανέναν. Οταν
εγώ ήρθα το 2008, είπαμε ότι υπάρχουν
κανόνες και έτσι λειτουργούμε. Είναι
Εθνική ομάδα. Δε φοράμε τη φόρμα και
πάμε για καφέ στη Γλυφάδα για να μας
βλέπουν. Κάνουμε δουλειά.
Ακολουθούμε
συγκεκριμένο πρόγραμμα, στην προπόνηση
δεν έχει κουβέντες, φασαρία, μιλάμε στο
κινητό. Δε φέρνουμε τίποτα απέξω, δεν
παίρνουμε τίποτα χωρίς την έγκριση του
γιατρού, δεχόμαστε ανά πάσα στιγμή
έλεγχο στο δωμάτιο από την Ομοσπονδία.
Εκανες παράβαση, έφυγες. Οποιος και να
είσαι. Αυτοί που δέχτηκαν τους κανόνες
έμειναν, οι άλλοι έφυγαν.
Θες
να προσφέρεις, θες να δουλέψεις και δε
σου επιτρέπουν. Είναι ντροπή. Αφιερώνω,
αφιλοκερδώς, χρόνο καθημερινά. Ερχομαι
το πρωί και φεύγω το βράδυ, τρέχω, αγωνιώ.
Μέρες τώρα, από το άγχος, δαγκώνω τα
χείλια μου. Αυτό το πράγμα με έχει
καταβάλει.
Είμαστε
μια Ομοσπονδία που είμαστε περιφερόμενοι
χρόνια σαν τους Τσιγγάνους. Εχουμε φέρει
τα περισσότερα μετάλλια, προσπαθούμε
να αναπτύξουμε το άθλημα. Εδωσαν το
κλειστό στη Νίκαια στο Πανεπιστήμιο
του Πειραιά. Είναι κλειστό 7 χρόνια και
ρημάζει. Γιατί το αφήνεις και ρημάζει;
Δώσε το στην Ομοσπονδία και εγώ θα βρω
τρόπο να το λειτουργήσω. Δώσε μου το
δικαίωμα να δουλέψω, να αναπτυχθώ. Πήγα
στη Νίκαια γιατί είναι φτωχογειτονιά,
έχει εργαζόμενους ανθρώπους, παιδιά
δυνατά. Δε θα πήγαινα στην Κηφισιά να
το κάνω. Πήγα στη Νίκαια για κάποιους
λόγους. Δώσε μου λοιπόν το δικαίωμα.
Εμένα
αυτό που με ενδιαφέρει είναι η ανάπτυξη.
Είχα σχεδιάσει διάφορα πράγματα. Να
πάμε σε δήμους, σε σχολεία. Αλλά ανάπτυξη
χωρίς λεφτά δε γίνεται. Θα προσπαθήσουμε
με όσες δυνάμεις έχουμε».
Σχεδιασμός
διάλυσης
--
Οι ιθύνοντες ισχυρίζονται πως απλά
κόβονται οι σπατάλες.
--
«Σίγουρα έχουν γίνει λάθη χρόνων. Τα
οποία δεν τα κάναμε εμείς. Οι
κυβερνήσεις επέτρεπαν να γίνονται όλα
αυτά τα αλισβερίσια. Είμαι καινούργιος
παράγοντας αλλά ήμουν αθλητής. Τα 'χω
δει».
--
Ισχυρίζονται επίσης ότι δε μαραζώνει
ο αθλητισμός, υπάρχει σχεδιασμός.
--
«Δεν υπάρχει σχεδιασμός, υπάρχει διάλυση.
Να υπήρχε ένας στόχος, κάτι, να βάλω και
εγώ πλάτη. Δεν υπάρχει τίποτα. Να μου
λες "ω πολλά λεφτά ο υψηλός αθλητισμός,
να κάνουμε σχολικό αθλητισμό, να κάνουμε
μαζικό". Μάλιστα. Να συμμετέχουμε. Μα
δεν υπάρχει τίποτα. Τίποτα. Αυτό είναι
που σε τρελαίνει.
Υπάρχει
προπονητής μας - 43 χρόνων και ακόμα
γυμνάζεται τουλάχιστον 2 ώρες τη μέρα
- που δουλεύει στην Πυροσβεστική. Δύο
χρόνια τώρα έχει μαζέψει, στο υπόγειο
του Μίλωνα, 20 παιδάκια. Από 9 ως 12 χρόνων.
Τα προπονεί, τους παίρνει κρουασάν.
Οποιος (σ.σ. χαμογελάει) κάνει την καλύτερη
προπόνηση θα φάει και παγωτό μετά. Πολύ
όμορφα πράγματα.
Παίρνω,
λοιπόν, τον διοικητή και τους ανωτέρους
του και τους λέω: "Δε ζητάω χάρη, να
κάνει κανονικά τις υπηρεσίες του. Μόνο
μην τον βάζετε απόγευμα. Εχουμε 20
παιδάκια, θα τα χάσουμε. Βάλτε τον πρωί
ή βράδυ". Η απάντηση που πήρα; "Δε
γίνεται αυτό". Ρε σεις, θα χάσουμε 20
παιδάκια. Τι θα κάνουνε; Να πάνε στα
ναρκωτικά, να τ' αφήσουμε στους δρόμους;
Τι θέλουνε, να γίνουν αλητάμπουρες; Δεν
τους νοιάζει τίποτα. Τι θα γινόταν αν
δούλευε πρωί ή απόγευμα; Είναι τόσο
τραγικό;
Οι
σωματειακοί προπονητές είναι απλήρωτοι
2 - 3 χρόνια γιατί δεν υπάρχουν λεφτά. Και
μη φανταστεί κανείς ότι παίρνουν
τρομερούς μισθούς. Στην ουσία τις
βενζίνες τους, 300 - 400 ευρώ το χρόνο. Γιατί
κάποιοι νομίζουν ότι οι προπονητές μας
έχουν γίνει εκατομμυριούχοι, ότι έχουν
συμβόλαια ποδοσφαίρου. Νιώθω χάλια.
Ξέρεις
τι είναι να είσαι εν ενεργεία αθλητής
και να δουλεύεις στο δημόσιο ή σε δήμο;
Σου λένε, κάνε προετοιμασία στην Εθνική
για να πας, π.χ., στο Παγκόσμιο. Με 300 - 400
ευρώ (διατροφή - διαμονή από την
Ομοσπονδία). Γιατί η άδεια είναι
άνευ αποδοχών. Ο καθένας λοιπόν -
ειδικά αν έχει υποχρεώσεις, οικογένεια
- σου λέει, θα χάσω εγώ τους μισθούς μου
για να κάνω άρση βαρών; Δεν είσαι
καλά. Ξέρεις πόσοι πρωταθλητές
έχουν σταματήσει. Πάνω από 400, απ' όλα τα
αθλήματα».
Κατευθυνόμενες
βολές, φτάνει πια!
Πρώην
πρωταθλητής, νυν παράγοντας. Αυτό που
βιώνει τώρα «είναι πολύ πιο ψυχοφθόρο».
Ισως και από «χτυπήματα κάτω από τη
μέση». «Βάζουν δημοσιογράφους, πώς να
το πω (σ.σ. προβληματίζεται μην πει
"βαριά" κουβέντα) να γράψουν
"πληρωμένα" άρθρα. Υπήρξε την
περασμένη Κυριακή ένα στο ΒΗΜΑ. Εχει
τεράστια φωτογραφία εμένα και τον Κάχι
και γράφει για Ολυμπιονίκες με μηδαμινή
προσφορά και προνόμια όταν στους άλλους
κόβονται από το υπουργείο Εθνικής
Αμυνας.
Μέχρι
τώρα μας έπλεκαν το εγκώμιο, έβγαιναν
μαζί μας φωτογραφίες. Κάποια στιγμή θα
μαζέψω τις φωτογραφίες με πρωθυπουργούς,
υπουργούς κ.λπ. που έρχονταν να
φωτογραφηθούν δίπλα μας. Αυτοί έρχονταν,
δεν πήγαινα εγώ. Τώρα μας λοιδορούν.
Δε
ζήτησα ειδική μεταχείριση, ό,τι λέει ο
νόμος. Εγώ τον έκανα; Γιατί βάζεις τον
δημοσιογράφο τώρα; Αλλοι κυβερνούσαν
τότε ή από άλλη χώρα ήρθαν αυτοί; Ολα
αυτά με ενοχλούν και με θυμώνουν. Απλά
βλέπω γύρω μου αυτά που περνάει ο κόσμος.
Ζορίζεται πάρα πολύ και δεν ξέρω αν τα
έχουμε περάσει όλα. Και λέω, μη μιλάς.
Αλλες ώρες όμως θυμώνω. Και λέω, δεν
είναι δυνατόν. Να είμαι και φταίχτης
από πάνω;
Τι
έκανα; Τη δουλειά μου σωστά. Πήγα σε 4
Ολυμπιακούς Αγώνες, πέτυχα αυτά που
πέτυχα, όχι να τα ακούω και από πάνω. Ναι
μεν δεν είναι ονομαστικό, με φωτογραφίζεις
όμως. Το ΒΗΜΑ χρόνια τώρα είχε την άρση
βαρών στα όπα όπα. Και ξαφνικά βγαίνει
τώρα... Τι βγάζεις τώρα; Δεν είναι τυχαίο.
Μου θυμίζει κατευθυνόμενο δημοσίευμα.
Για
όλες αυτές τις αλλαγές που κάνουν με
τους Ολυμπιονίκες δεν έχω φέρει αντίρρηση.
Ούτε καν πήγα στη συνάντηση. Μπήκα με
την Πατουλίδου το 1992. Με παρακάλεσαν,
δεν παρακάλεσα. Και μπήκα τιμής ένεκεν.
Οχι να είμαι σε μονάδα και να υπηρετώ.
Αλλά και σ' αυτό δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Εχω βοηθήσει και στους στρατιωτικούς
αγώνες. Εδώ και 3 χρόνια η Ομοσπονδία
τους κάνει δωρεάν. Πήγα, πήρα το φύλλο
πορείας, τη μετάθεσή μου. Με βάλανε στη
διεύθυνση εκπαίδευσης σε θέματα σχετικά
με τον αθλητισμό. Δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Το
θέμα είναι γιατί το κάνει αυτός. Γιατί
δημιουργεί ένα κλίμα; Δε νομίζω ότι
κανείς από τους Ολυμπιονίκες, άντε με
εξαίρεση 2 - 3, είπε εγώ δε θέλω να
παρουσιάζομαι. Δεν είναι θέμα δικό μου
που δε μας αξιοποιούσαν. Να μου έλεγαν,
Πύρρο, πάμε στις μονάδες, στα σχολεία
να μιλήσουμε στα παιδιά για τα ναρκωτικά,
το ντόπινγκ, τον αθλητισμό. Οτιδήποτε
και οπουδήποτε. Απλά αυτό το κατευθυνόμενο
πράγμα, "οι Ολυμπιονίκες που δεν
προσφέρουν, δεν κάνουν"... Δηλαδή, τι
κάνεις, στρέφεις τον κόσμο εναντίον
μου; Οτι εγώ είμαι αυτός που απολαμβάνω
κλπ. Δεν κατάλαβα...».
--
Νιώθεις εξιλαστήριο θύμα;
--
«Ε, βέβαια. Εχω θυμώσει πάρα πολύ με αυτό
το πράγμα. "Τέρμα η λούφα και παραλλαγή";
Εγώ λουφάριζα; Εκανα προπόνηση 8 - 9 ώρες
τη μέρα. Από 7,5 χρόνων που ξεκίνησα μέχρι
που τελείωσα στους Ολυμπιακούς Αγώνες
της Αθήνας έκανα 25 χρόνια βάρη. Από το
πρωί μέχρι το βράδυ. Εμαθα να δουλεύω
σκληρά, ό,τι έκανα το έκανα με τις πλάτες
μου. Δε θα βγει τώρα το κάθε... Δε γίνονται
αυτά. Θυμώνεις, τρελαίνεσαι.
Φτάνει
πια αυτό το πράγμα με τους Ολυμπιονίκες.
Για να πετύχουν έχουν κάνει και μια
πορεία. Δεν είναι τυχαία. Αν κάποιοι
προσπάθησαν με αθέμιτα μέσα, φάνηκαν.
Δεν μπορεί να μπούνε όλοι στο ίδιο
τσουβάλι. Οπως κάνανε με τους γιατρούς,
με τους δικηγόρους. "Φωτογραφίζουν",
τα βάζουν με κάποιους και στρέφουν τον
κόσμο εναντίον τους».
Δεν
τα παρατάμε, θα παλέψουμε
--
Η προπαγάνδα, λοιπόν, εστιάζει στους
Ολυμπιονίκες, τις σπατάλες ερασιτεχνικών
Σωματείων, Ομοσπονδιών κ.λπ. Εχει - τι
σύμπτωση! - «ξεχάσει», π.χ., τη σπατάλη
πακτωλού χρημάτων (κατασκευές κ.ά.) στους
Ολυμπιακούς της Αθήνας, τα χρωστούμενα
των ΠΑΕ κ.λπ. Σου κάνει εντύπωση;
--
«Μου κάνει εντύπωση. Μου κάνουν εντύπωση
πολλά πράγματα. Δεν ξέρω πώς σκέφτονται
και τι θέλουν να κάνουν. Αυτό που
βλέπω είναι ότι θέλουν να τα διαλύσουν
όλα. Να το κάνουν όπως με τον ΟΠΑΠ. Που
τον έκαναν εταιρεία. Δεν ξέρω αν το
γνωρίζει ο κόσμος, στον ΟΠΑΠ υπάρχουν
τα λεγόμενα μικροποσά που δεν
εξαργυρώνονται. Κερδίζει, π.χ., κάποιος
1 - 2 ευρώ και δεν πάει να εισπράξει. Ξέρετε
πόσα είναι αυτά το χρόνο; Διπλάσιο ποσό
από το φετινό προϋπολογισμό της ΓΓΑ. Θα
μπορούσε δηλαδή ο αθλητισμός να
λειτουργήσει μόνο από αυτά. Ο ΟΠΑΠ
δημιουργήθηκε για να στηριχθεί ο
αθλητισμός και ο πολιτισμός. Και τον
έχουν κάνει ιδιωτική εταιρεία, η οποία
υπάγεται στο υπουργείο Οικονομικών.
Κάποιοι
προπονητές μας έχουν απογοητευτεί και
σιγά σιγά φεύγουν, κάποιοι δεν έχουν
όρεξη, διάθεση. Τα παιδιά απογοητεύονται
καθημερινά. Ακόμα και μεις απογοητευόμαστε.
Στεναχωριέσαι μέχρι που θα πεις άι
σιχτίρ». Το ξανασκέφτεται. «Αλλά πάλι
δεν μπορείς να το πεις. Δεν τα παρατάμε.
Θα προσπαθήσουμε όσοι αγαπάμε το άθλημα.
Δέκα θα μείνουμε; Δέκα. Θα το παλέψουμε
και θα "πέσουμε" τελευταίοι.
Εχεις
να κάνεις με παιδάκια και γονείς. Οταν
βλέπεις τι προσπάθειες κάνουν οι γονείς,
πώς τρέχουν γι' αυτά τα παιδιά. Στους
αγώνες, καθημερινά τα πηγαινοφέρνουν
στο γυμναστήριο. Βλέπω εγώ από τα παιδιά
μου. Τα απογεύματα που τα πηγαινοφέρνω
είναι γολγοθάς. Οχι γιατί είναι μεγάλες
οι αποστάσεις αλλά κίνηση κ.λπ. Ξέρουμε
πώς είναι η ζωή στην Αθήνα.
Οταν
σε παίρνει ο γονιός και σου λέει τι θα
γίνει με το παιδί μου, θα πάει στην
διοργάνωση; Του λες, δεν μπορώ να το
πάρω, δεν υπάρχουν λεφτά. Και αναγκάζεται
και λέει να τσοντάρω και εγώ κάτι. Είναι
ντροπή. Να αναγκάζεται να επωμιστεί
άλλο ένα βάρος. Είναι η ώρα να διορθώσουμε
τα κακώς κείμενα, αν θέλουμε να πούμε
ότι κάνουμε πέντε πράγματα. Θα υπάρξει,
μαζί με άλλες Ομοσπονδίες, αντίδραση».
Γιώργος
ΚΑΝΤΖΙΛΙΕΡΗΣ
ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΠΥΡΡΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΑ ΘΥΜΗΘΗΚΕ ΛΙΓΟ ΑΡΓΑ. ΔΙΟΤΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ.
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΟΥΝΕ ΦΥΣΙΚΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΤΟΠΑ ΣΤΗΝ ΑΡΣΗ ΒΑΡΩΝ ΟΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΜΑΘΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΚΑΘΩΣ ΥΠΗΡΧΕ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ.
ΜΙΑ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΡΔΕΛΟ Ο ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΔΗΜΑΣ ΘΥΜΗΘΗΚΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ Η ΚΑΝΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΚΟΝΟΜΑ, ΚΑΘΩΣ ΑΠΟ ΤΙ 1992 ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΡΩΜΕΡΗ ΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΛΟΧΑΓΟ ΤΟΝ ΕΚΑΝΑΝΕ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ.
ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ Η ΦΟΥΡΝΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΥΠΑΡΚΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ ΨΑΧΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΒΡΕΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΛΙΚΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝΕ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝΕ ΧΟΝΤΡΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΓΩΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΑ ΤΡΩΝΕ ΟΠΩΣ ΤΟ 92.
ΠΟΥΣ ΗΣΟΥΝΑ ΟΤΑΝ Η ΓΙΑΝΝΑ ΕΣΤΗΝΕ ΤΙΣ ΚΟΜΠΙΝΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΚΚΤΑΓΚΟΝ;
ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΟΤΑΝ ΠΕΤΑΓΑΝΕ ΤΑ C4I ΚΑΙ ΤΑ ΖΕΠΠΕΛΙΝ ΣΤΗΝ ΣΤΡΑΤΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΗ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΦΟΙΒΟΥ;
ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΟΤΑΝ Η ΠΑΣΟΚΙΚΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΜΕ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΟΥΝΤΑ ΤΟΝ ΛΑΛΙΩΤΗ ΕΦΤΙΑΧΝΕ ΤΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΕΡΓΑ;
ΠΟΥ ΗΣΟΥΝΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;
ΤΩΡΑ ΜΟΝΟ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΤΗΝ ΨΙΛΙΑΖΕΤΑΙ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΠΩΣ Η ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ ΜΟΛΙΣ ΑΠΟΜΥΖΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΕΔΟΥΛΙ ΑΠΟ ΟΠΥ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑ ΟΛΟΥΣ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΕΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΛΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΠΙΣΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΟΥΣΑΣ ΤΑΞΗΣ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Έχεις δίκιο, αλλά θα το βρεις πιο εύκολα αν γράφεις με μικρά γράμματα, πίστεψέ με ;)
ΑπάντησηΔιαγραφήEitan ekei pou eprepe sto gymnasririo kai ekane sosta ti doulia tou,makari oli na kaname to idio!
ΑπάντησηΔιαγραφήανώνυμε, 20 Σεπτεμβρίου 2011 5:42 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν γίνετε να είναι όλοι Τεόφιλο Στίβενσον.
Ο Δήμας είναι ένας αθλητής που ήρθε απο την Αλβανία (Χιμάρα) χωρίς τίποτα . (Μάλιστα ο ίδιος είχε πει κάποτε ότι αν δεν έπαιρνα τα μετάλλια θα ήμουν άλλος ένας Αλβανός στην Ελλάδα με προφανές το υπονοούμενο.)
Σε μια περίοδο όπου το κλίμα στην Ελλάδα ήταν πάμε να γίνουμε η νέα δύναμη στα Βαλκάνια είχε ένα ταλέντο και βγήκε απο την φτώχεια. Σαν αθλητής που κάνει πρωταθλητισμό, και ειδικά σε τόσο υψηλό επίπεδο (μέσα στον Καπιταλισμό)το μόνο ενδιαφέρον σου είναι το άθλημα η Ολυμπιάδα 25 χρόνια πρωταθλητισμός σε αυτό το επίπεδο σημαίνει θυσία και ασκητική ζωή (πόσο μάλλον να πρωταγωνιστής σε 4 Ολυμπιάδες )να δεχτώ ότι "ντοπάρονταν" ? αυτό δεν μειώνει την προσπάθεια γιατί και ντοπαρισμένος αν δεν ματώσεις δεν παίρνεις μετάλλια (δεν επικροτώ διαπίστωση κάνω) γιατί σε αυτό το επίπεδο δεν πιστεύω να πιστεύεις ότι όλοι γυμνάζονται με χυμό πορτοκάλι και γάλα . Και για να είμαστε ρεαλιστές και ειλικρινής η ντόπα δεν ήταν μόνο προνόμιο της "Δύσης" και του "κακκού" καπιταλισμού. Για να προλάβω παρανοεί σεις αναφέρομαι αποκλειστικά μόνο σε επίπεδο Ολυμπιακού-Παγκόσμιου Πρωταθλητισμού και όχι για τον λαϊκό αθλητισμό(τα αυτονόητα δεν τα συζητώ) .
Πρέπει να ξέρεις άλλο Αθλητής και άλλο ο Παράγοντας-Προπονητής (πάντα μιλάμε στα πλαίσια του καπιταλισμού)ο Αθλητής καλός κακός (κακός)το μόνο που τον απασχολεί είναι η επίδοση και δεν θα ασχοληθεί με τον Μεγααλο εργολάβο που έχτισε το γυμναστήριο άλλα με το τι θα του κάνει ποιο εύκολη και αποδοτική την προπόνηση.
Είναι σαν να έβγαινε το ΠΑΜΕ και να έλεγε "κουφάλες δημόσιοι υπάλληλοι καλά να πάθετε γιατί μπήκατε όλοι με ρουσφέτι και στηρίζετε τους ξεπουλημένους στην ΑΔΕΔΥ τόσα χρόνια" .
Πρόσεξε θα κάνω κριτική π.χ. στην Σακοράφα και στον (πολιτικό και αθλητικό αλήτη)Φτου, Φασούλα που περάσαν απο το Κόμμα και κάνανε την επιλογή τους.
Για όσους δεν έχουν κάνει πρωταθλητισμό (σε τόσο υψηλό επίπεδο )είναι δύσκολο να αντιληφθούν τον τρόπο σκέψης του Αθλητή και μην ξεχνάμε μιλάμε για νέους ανθρώπους που αν δεν έχουν σχέση απο το οικογενειακό τους περιβάλλον με το κόμμα (και γενικότερα με κίνημα) από που θα αποκτήσουν την πολιτική εμπειρία? π.χ. Κοφίδης , Χατζηπαναγής που ήρθαν από την ΕΣΣΔ.
Η του Παμπλο Γκαρσια που ο πατέρας του ήταν κομουνιστής με 15 χρόνια εξορία και ο ίδιος όποτε εμφανίζετε στην τηλεόραση και στις βραβεύσεις πάει με μπλουζάκια του Τσε.
Τον Δήμα θα τον κρίνω τώρα με το ποια θα είναι η στάση του .
A ρε Θερσιτη! Ποταμός είσαι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΕΙΑ ΣΑΣ
ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ 20 Σεπτεμβρίου 2011 9:44 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΖΗΤΩ ΕΓΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΒΕΝΣΟΝ ΟΥΤΕ ΤΟΝΙ ΣΜΙΘ ΟΥΤΕ ΤΖΟΝ ΚΑΡΛΟΣ.
ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑ.
ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΕΝΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΘΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΑΓΕΙ ΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ ΕΝΟΣ ΨΕΥΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑΤΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΣΤΡΕΒΛΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΗ ΧΑΡΙΣ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΤΗΣ
ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΙ Σ’ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΘΩΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΠΑΡΟΛΑ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΜΑΤΑ.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ;
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Ο ΔΗΜΑΣ ΕΙΧΕ ΤΑΛΕΝΤΟ. ΤΡΟΜΕΡΟΣ ΑΘΛΗΤΗΣ ΗΤΑΝ. ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ; ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΑΘΛΗΤΗΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ;
ΘΕΩΡΩ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΠΙΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΙ ΟΔΗΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΣΗΣ ΒΑΡΩΝ.
Ο ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΥΦΑΣΜΕΣΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΒΙΑ, ΤΗΝ ΠΡΕΖΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΤΟΠΑ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ Ο ΔΗΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΡΣΗΣ ΒΑΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ.
ΘΑ ΠΕΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΑ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ; ΜΕ ΣΑΜΠΑΝΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ.
ΘΑ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΕΦΤΙΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΧΙΑΣΒΙΛΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ ΤΗΣ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗ;
ΘΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡ – ΤΙΤΑΝΙΑΣ ΣΠΟΥΔΑΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΙΚΗΤΗΣ DREAM TEAM ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΜΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΑΘΛΗΤΗΣ ΠΡΟΪΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΡΣΗΣ ΒΑΡΩΝ;
ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΑΡΣΗΣ ΒΑΡΩΝ ΤΟΥΣ ΦΤΙΑΞΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΣΧΟΥΝ ΕΡΓΟ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΠΟΥ ΒΓΑΛΑΝΕ;
ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ. ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΑΘΛΗΤΑΡΑΔΕΣ ΑΠΟ ΕΣΣΔ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.
ΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΤΗΣ ΑΡΣΗΣ ΒΑΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ Ο ΔΗΜΑΣ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΑ ΤΑΒΛΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΛΛΗΤΑΡΙ ΤΟΥ ΤΟΝ ΙΑΚΩΒΟΥ ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ.
Ο ΠΙΤΣΑΔΟΡΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΑΡΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΈΒΓΑΛΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΤΑΛΕΝΤΟ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΤΟΠΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΒΑΡΩΝ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ.
ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΟΣ Σ’ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΚΑΡΠΩΝΟΤΑΝΕ ΚΡΑΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΥΠΕΦΕΡΕ.
ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙΣ ΝΤΟΠΑ. ΕΠΑΙΖΕ ΠΟΛΥ ΝΤΟΠΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΑΥΤΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΤΗΝ ΕΣΣΔ ΟΜΩΣ;
Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ,ΚΑΚΩΣ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕ ΕΚΕΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΘΛΗΤΩΝ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΥΝΟΜΩΣΙΟΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.
ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΝΑΤΟΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΗ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΑΝ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ Η ΑΝΑΤΟΛΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΛΑΪΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΔΥΣΗ. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ Η ΜΑΜΑ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ. ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ. ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η ΧΟΥΝΤΑ ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΓΙΑ ΕΚΓΥΜΝΑΣΗ – ΕΚΤΟΝΩΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ. Η ΠΑΣΟΚΙΚΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΟ 81 ΥΠΟΣΧΟΤΑΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΒΛΑΚΑ ΤΟΝ ΚΟΥΛΟΥΡΗ ΛΑΪΚΟ ΜΑΖΙΚΟ ΛΑΪΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΤΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕ ΟΛΑ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ.
ΤΟΝ ΔΗΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟΝ ΚΡΙΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ. ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ.
Ο ΔΗΜΑΣ ΚΑΙ Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΠΑΡΕΑ ΠΟΥΛΑΓΑΝΕ ΕΛΛΑΔΑ. ΣΗΜΑΙΕΣ, ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ, ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΑ ΣΤΑΔΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ. ΟΙ ΔΥ ΨΑΧΝΑΝΕ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ.
ΚΑΙ ΠΗΡΑΝΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΟΧΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝΕ ΤΟΣΟ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ ΧΡΗΜΑ ΑΠΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΔΙΑΦΗMIΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ, ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΛΟΧΑΓΟΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΟΥN.
ΑΣΕ ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΑΕΙ. ΜΗΝ ΚΑΒΑΝΤΖΩΣΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ.
ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙ ΠΗΡΑΝΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ.
ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΙ ΠΟΥ ΤΥΧΑΝΕ Σ’ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΔΙΟΤΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΑΘΑΙΝΑΝΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΠΑΘΕ Ο ΚΗΠΟΥΡΟΣ ΝΙΚΟΠOΛΙΔΗΣ ΕΠΙ 1000.
ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΚΕΙΝΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΕΣ ΗΡΘΑΝ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ Η ΚΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΕΝΟΙΑΖΕ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ ΚΑΤΙ. ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙΣ. ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΝ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ.
ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ – ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΕΓΑΛΕΙΑ, ΚΑΜΕΡΕΣ, ΚΟΤΕΡΑ, ΓΚΟΜΕΝΕΣ, Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΑΗΔΙΑ.
ΛΕΣ Ο ΡΟΝΑΛΝΤΟ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΙΣΟ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΧΕΙΟΠΩΛΗ ΣΤΗΝ ΜΠΡΑΓΚΑ;
ΕΛΙΤΙΣΤΕΣ, ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΛΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΕΙΝΑ ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ ΚΑΙ ΓΕΛΟΙΟΙ
ΠΑΡΤΑΚΗΔΕΣ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
oti nane !
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεκινώντας από το παράδειγμα που έφερες, είναι εντελώς άκυρο: Υπάρχουν πάρα πολλοί δημόσιοι υπάλληλοι που δεν είναι βύσματα. Αλλοτριωμένοι από το περιβάλλον μπορεί να είναι, όμως αυτή η ιστορία με τα βύσματα θα πρέπει κάποτε να τελειώνει, γιατί ζούμε και σε περίεργες εποχές κι αυτό μπορεί να γυρίσει μπούμεραγκ: Σε πληροφορώ ότι αυτοί που κινδυνεύουν σήμερα πραγματικά είναι τα μη βύσματα και καλό είναι να μην τους βγάζουμε έτσι εύκολα στη σέντρα με γενικεύσεις τέτοιου τύπου, που ερεθίζουν τον κοινωνικό αυτοματισμό. Στο κάτω-κάτω μπορεί η ΑΔΕΔΥ να είναι πουλημένα τομάρια, όμως η "εργατική" ΓΣΕΕ είναι πάντα ένα βήμα μπροστά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντίθετα δεν υπάρχει ούτε ένας αθλητής σε επίπεδο πρωταθλητισμού παγκοσμίως που να μην είναι φίσκα στις ουσίες. Ο πρωταθλητισμός έχει φτάσει εδώ και καιρό τα ανθρώπινα όρια και πλέον προσπαθεί για καθαρά λόγους μάρκετιγκ να τα υπερβεί με τεχνάσματα και...σκευάσματα. Οι αθλητές μπορεί να υποφέρουν από την εντατική προπόνηση, μπορεί να τους εξοντώνουν κυριολεκτικά, όμως αυτό δεν αλλάζει ότι το σύστημα λειτουργεί έτσι, με αυτούς τους όρους, τους οποίους άτυπα αποδέχονται ΟΛΟΙ.
Όμως αν οι αθλητές έχουν όντως πολλές δικαιολογίες, οι παράγοντες δεν έχουν. Και ο Δήμας έχει πλέον θεσμική θέση σε αυτή την ιστορία, δεν είναι αθλητής, είναι πρόεδρος της ομοσπονδίας. Και το θέμα που τον κινητοποίησε και τον έκανε έξαλλο όπως λέει κι ο πρώτος "ανώνυμος" είναι η μείωση της επιχορήγησης. Βγαίνει λοιπόν και μιλά για παχύσαρκα παιδιά, κακή υγεία και παιδιά που...παραστρατίζουν!
Ε με συγχωρείς αλλά παραστράτισμα είναι και να τα φουσκώνουν με αναβολικά για να μπορούν ν' αντέξουν τις προπονήσεις. Προσωπικά θα προτιμούσα το παιδί μου απλά να...κάπνιζε αντί να παίρνει αυτές τις ουσίες που "στέλνουν" τους αθλητές στα 35 τους χρόνια.
Κι ας το θεωρήσει ο Πύρρος "παραστρατημένο" και "μη υγιές". Ας μην μπερδεύουμε την αριστερά με την υποκρισία του κατηχητικού.
Δε λέω ρε Θερσίτη, όντως τον έβαλαν τον Δήμα και τους άλλους, η τότε κυβέρνηση Σημίτη σαν κράχτες του κύρους της Ελλάδας, χώρα με καλό αθλητισμό σημαίνει ότι ευημερεί κιόλας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΉταν μικρός κι άβγαλτος όταν ήρθε και αγωνίστηκε με τα ελληνικά χρώματα, και φυσικά τον βγάλαν μπροστά. Ε, εντάξει, μπορεί και να έπαιρνε αναβολικά (στη συνέντευξη κάνει ένα σχόλιο που ψιλοαποφεύγει να βάλει ζήτημα αναβολικών) αλλά και πάλι, σάμπως όλοι οι μεγάλοι αθλητές της εποχής του δεν παίρναν;
Αλλά ο άνθρωπος, τώρα που βλέπει τα πράματα κι αλλιώς, σαν πρόεδρος της ομοσπονδίας μπορεί και άλλαξε μυαλά, μπορεί και ριζοσπαστικοποιείται! Καλό είναι να αλλάζει ο άνθρωπος προς το ριζοσπαστικότερο, άσχετα με τις αυταπάτες που έχει. Υπάρχουν και πολλοί κουκουέδες που πριν γίνουν ΚΚΕ, ήταν ΠΑΣΟΚ και η συνείδησή τους έκανε άλματα. Τι να κάνουμε τώρα, να τον βρίσουμε επειδή δεν πήρε θέση για την Γιάννα; Σιγά μην ήξερε τι γίνεται!
MA NAI ΦΙΛΕ ΑΛΕΞΔ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΛΕΩ ΚΙ ΕΓΩ ΠΩΣ ΗΧΩΡΑ ΕΥΗΜΕΡΟΥΣΕ ΑΠΛΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΕΝΕΡΓΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΕΣ ΑΠΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 2004 ΣΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ ΙΣΧΥΡΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΠΕΡΙΠΑΤΟ ΜΕ ΘΑΝΟΥ ΚΑΙ ΚΕΝΤΕΡΗ.
ΜΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΟ ΗΡΩΙΚΟ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΙΜΑΡΑ.
-ΜΑΖΙ ΝΤΟΠΑΡΟΜΑΣΤΑΝ.
ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΖΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.
ΠΟΙΑ ΕΛΛΑΔΑ;
ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ ΑΓΩΝΙΖΟΤΑΝ;
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΝΑ ΖΗΤΑΝΕ ΤΑ ΧΑΙΔΕΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΛΕΦΤΑ.
ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΘΡΑΣΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑΣΕΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝΕ ΚΙ ΑΛΛΑ.
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΑΝΑΧΘΕΙ ΚAI Ο ΝΤΟΠΕΡΜΑΝ ΣΕ ΛΑΙΚΟ ΗΡΩΑ.
ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΤΟ ΚΑΗΜΕΝΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ;
ΗΤΑΝΕ ΜΙΚΡΟ Ε;
ΚΑΙ ΤΩΡΑ; ΤΩΡΑ ΕΜΑΘΕ.
ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ.
ΑΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΩΣ ΠΑΝΤΑ ΗΞΕΡΕ ΤΙ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΗΜΑ ΕΙΣΕΠΡΑΞΕ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.
ΟΣΟ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΚΟΝΟΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΜΕΡΤΑ. ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΑΡΟΥΛΙ ΛΑΒΕΙ ΤΕΛΟΣ ΤΣΙΝΑΝΕ ΤΑ ΑΛΟΓΑ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
α) μάλλον παρεξήγησες το παράδειγμα με το ΠΑΜΕ χαίρω πολύ ότι δεν είναι όλοι τεμπέληδες κτλ άλλα και με ρουσφέτι μπήκαν η περισσότεροι (λίγο με τον ΑΣΕΠ μπήκαν και "άλλοι")για δήμους δεν το συζητώ ναι σίγουρα η ανάγκη ναι σίγουρα δύσκολα τα πράγματα έξω ναι τα παιδιά έξοδα κτλ. άλλα και οι παπούδες μας που πήγαν εξορία , εκτελέστηκαν, κυνηγήθηκαν είχαν παιδιά έξοδα ανάγκες κτλ, δεν μπορούμε πάντα να δίνουμε άλλοθι σε ότι παράγει "υπεραξία" έχει και αυτός ευθύνες και όταν πρέπει να την ακούει θα την ακούει. Όταν τους έλεγα σαν κόμμα στην εξόρμηση τι λέει η λευκή βίβλο με κορόιδευαν και με ειρωνευόντουσαν (και τι να γίνουμε Ρωσσία τον είδαμε και τον κομουνισμό κτλ)οκ το σύστημα έχει μηχανισμούς επηρεασμού άλλα αυτό δεν αποτελεί άλλοθι για τα πάντα την κολυμβήθρα του Σιλωάμ ο Δημόσιος είχε βολευτεί και δεν τον ενδιέφερε τίποτα άλλο από το που θα πάει Σ/Κ (δεν μιλάω για Στειτς και ορισμένου για μόνιμους μιλάω)) δηλαδή την ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚΕ τόσα χρόνια εγώ την βγάζω πρώτη???? έχετε μιλήσει με δημόσιους να δείτε τι λένε? με ΔΕΚΟ οι μεγαλύτεροι αντί κομουνιστές πραγματικά θεωρώ ήρωες όσους κομουνιστές άντεχαν τόσα χρόνια την αλαζονεία τους ? οχι τώρα που μπήκε το αυγό στον κώλο μιλάμε μία ημέρα πριν το "τα λεφτά υπάρχουν"
ΑπάντησηΔιαγραφή2)Δηλαδή η Κανέλλη που "ανακάλυψε" ιδεολογικά το ΚΚΕ στα 50 (προς τιμή της)τι να πούμε? δεν στήριζε χρόνια το σύστημα και ήταν από τους στυλοβάτες της προπαγάνδας του καπιταλισμού μέσο των ΜΜΕ ?
δεν λέω ότι ο Δήμας θα γίνει Λιάνα απλά είπα θα τον κρίνω ακριβός από τώρα που άλλαξε ρόλο και συμμετέχει στα κέντρα αποφάσεων για το τι θα κάνει .
Αγαπητέ τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα περιγράφεις με τους ΔΥ:
ΑπάντησηΔιαγραφή-Πρώτον ο ΑΣΕΠ δεν είναι κάτι που έγινε ακριβώς "τώρα τελευταία". Έχει πάνω από 10 χρόνια και ήδη υπάρχουν πολλοί υπάλληλοι που είναι διορισμένοι ΟΧΙ αξιοκρατικά -η αξιοκρατία είναι μεγάλη απάτη- αλλά διορισμένοι με κάποια κριτήρια διαφορετικά του βύσματος. Παλιά ως γνωστόν διορίζονταν έτσι μόνο οι εκπαιδευτικοί που είχαν την επετηρίδα και οι στρατιωτικοί με την Ευελπίδων. Ο ΑΣΕΠ μπορεί για τους εκπαιδευτικούς να ήταν παγίδα, για τους υπόλοιπους όμως ήταν λύτρωση.
-Δεύτερον το βύσμα στην Ελλάδα -επειδή ακριβώς ήταν τόσο γενικευμένο- είχε αρχίσει να αποκτά περίεργα χαρακτηριστικά: Ναι πάρα πολλοί γλύφουν και έρπουν με μια αξιοθαύμαστη συνέπεια, όμως δεν ήταν και τόσο λίγοι αυτοί που η επαφή τους με το βύσμα άρχιζε και τελείωνε με την τοποθέτηση/μετάθεση κλπ σε μια δουλειά. Άλλωστε μην ξεχνάς ότι αυτοί οι τύποι που είναι σήμερα στην εξουσία και παλιά ΚΑΙ σήμερα ζητάνε βύσμα ακόμη και για να κάνουν αυτό που δικαιούσαι!
-Τρίτον ελπίζω να έχεις ακούσει ότι μόλις άρχισε να κλείνει η στρόφιγγα προς το δημόσιο πλέον το βύσμα έπεφτε βροχή ΚΑΙ στον ιδιωτικό τομέα, όπου άλλωστε πάντα τα κριτήρια ήταν κάπως..."υποκειμενικά" για να το πω εύσχημα. Και μην μπερδεύεσαι με την δήθεν απαίτηση του ιδιώτη για παραγωγικότητα και ικανότητες. Ο ιδιώτης θέλει κέρδος. Κι αν το δημόσιο του εξασφαλίζει το κέρδος, δεν έχει πρόβλημα να πάρει και 10 "ειδικά" στελέχη, αν καταλαβαίνεις τι εννοώ.
Θα μου πεις: Δεν είναι γεγονός ότι το δημόσιο στήριξε το σύστημα;
Είναι γεγονός. Εκτός από κομμάτια του δημοσίου που έδωσαν μεγάλους αγώνες (π.χ. εκπαιδευτικοί) σε γενικές γραμμές το στήριξε. Όμως ποιοί ΔΕΝ το στήριξαν; Έχεις υπόψην σου τα αποτελέσματα των βουλευτικών εκλογών του 2009;
ΠΑΣΟΚ+ΝΔ+ΛΑΟΣ=83,03%
Ποσοστό που παλιότερα το έβγαζαν προσαυξημένο ΜΟΝΟ το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ!
Και φυσικά δεν ψηφίζουν μόνο οι δημόσιοι υπάλληλοι...
Αν δεν ανήκουμε στην αριστερά του Κουβέλη θα πρέπει να ψάξουμε λίγο πιο βαθιά από το "πελατειακό κράτος". Πώς και γιατί απέκτησε την απόλυτη ιδεολογική κυριαρχία το σύστημα; Την απέκτησε και με δωροδοκίες και με εκμαυλισμό; Δεν ήταν ο μόνος λόγος αλλά ναι, είναι σωστό αυτό. Ο εκμαυλισμός όμως δεν αφορούσε μόνο τα "βύσματα". Ήταν ένα σύστημα πολύ πέρα από τους δημοσίους υπαλλήλους. Το "βόλεμα" και το "μπαξίσι" αφορούσε πολλούς, ακόμη και τύπους που παραπονιούνταν εντόνως για το δημόσιο και την αποτελεσματικότητά του. Γι αυτό άλλωστε και σήμερα μπορεί (ακόμη) να έχει μια κοινωνική βάση. Γι αυτό και σήμερα το βύσμα είναι παντοδύναμο παρόλο που αλλάζει χαρακτήρα.
Όμως δεν είναι μόνο αυτό: Το σύστημα υπηρετείται και μέσα από την "αξιοκρατία" μια χαρά. Γιατί ο υπάλληλος που μπήκε με ΑΣΕΠ μπορεί να μπήκε "αξιοκρατικά", όμως αυτό μπορεί να εντείνει πάνω του την ιδεολογική κυριαρχία του συστήματος: "ΕΓΩ είμαι ΑΞΙΟΣ να υπηρετήσω το αφεντικό, όχι το κωλόβυσμα που ξύνεται ολημερίς."
Αν λοιπόν θέλουμε να χτυπήσουμε την ρίζα του προβλήματος, το πρώτο μέλημα είναι να μην μπαίνουμε στον κοινωνικό αυτοματισμό ούτε άμεσα ούτε έμμεσα, με "ανοχή" δηλαδή της σπέκουλας που γίνεται προς άλλες κοινωνικές ή και πολιτικές ομάδες.
Βρίσκω πολύ άδικο το πώς σκέφτονται οι παραπάνω σχολιαστές για τον Πύρρο Δήμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι και τις δεκαετίες του '80 - '90 τα ιστορικά αθλήματα στην Ελλάδα συνδέονταν την παιδεία και τα αρχαία ελληνικά ιδεώδη. Ο αθλητισμός είχε (ακόμα) ικανούς παιδαγωγούς να εμπνέουν τη νεολαία με αυτά.
Το '80 και το '90 η παιδεία κατακρεουργήθηκε. Μαζί με αυτή κατακρεουργήθηκε και ο αθλητισμός, που σιγά σιγά βγήκε από τα σχολεία. Ο γυμναστής στο σχολείο κατάντησε να έχει διακοσμητικό ρόλο με 1-2 ώρες στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα. Αυξήθηκε παράλληλα και ο αριθμός των άλλων μαθημάτων, να κουράζονται τα παιδιά περισσότερο και να μην έχουν ελεύθερο χρόνο.
Όλα τα παραπάνω (αποσύνδεση από την παιδεία, περιορισμός ελεύθερου χρόνου, αύξηση του κόστους κάλυψης αναγκών) είναι κλασικά σε ένα καπιταλιστικό σύστημα. Το δίλημμα "παιδεία ή επαγγελματική αποκατάσταση" πέρασε στον αθλητισμό, αντικαθιστώντας τα αρχαία ελληνικά ιδεώδη όπου το σώμα και το πνεύμα συμβαδίζουν με το κυνήγι του χρήματος. Ο καπιταλισμός δε θέλει ανθρώπους ούτε έξυπνους ούτε υγιείς (αυτό άλλωστε αντικατοπτρίζεται και στα ποσοστά αναλφαβητισμού και στα ποσοστά ασθενών με ασθένειες σχετικές με διατροφή), του αρκεί να μπορούν να δουλεύουν.
Η λαϊκή οικογένεια που επωμίζεται τα οικονομικά βάρη αναγκάζεται να διαλέξει ή να αθληθεί το παιδί με την ελπίδα μιας διεξόδου από τη μιζέρια ή να μην αθληθεί καθόλου λόγω του κόστους. Για τα ίδια τα παιδιά οι συνέπειες αυτής της επιλογής είναι τραγικές από συναισθηματική άποψη, περιγράφηκαν παραπάνω από άλλους σχολιαστές με τη λέξη "θυσία". Όσα φτωχόπαιδα είναι ικανά είτε εξαντλούν τον εαυτό τους από αγάπη για τον αθλητισμό και τη συναισθηματική ανάγκη να αθλούνται, είτε σπρώχνονται από την οικογένεια μέχρι να επαναστατήσουν ως χαρακτήρες.
1) Ο Πυρρος ηταν ξεδιαλεγμενο ταλεντο απο ενα συστημα που ειχε τον μαζικο λαικο αθλητισμο ως ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ,τις υποδομες και τα κινητρα στα Ουρανια ....,τα της "ντοπας" τα αφηνω να τα κρινει η IAAF !!! και η FIFA !!!
ΑπάντησηΔιαγραφή2) ΑΣΕΠ δεν υπηρξε ΠΟΤΕ ...μονο στη φαντασια ορισμενων .Ηταν το αναγκαιο αλλοθι για να αποφευγουν οι Βουλευτες ΤΟΥΣ την ενοχλητικη πλεμπα των ψηφοφορων και να βολευουν οσους οι ιδιοι ξεδιαλλεγαν (συνηθως τους ντεμι ψηφοφορους) .Αν καποτε ψαχτει το θεμα θα γελασει ο καθε πικραμενος
3) Ποιος ΘΕΡΣΙΤΗΣ ρε παιδια ? Ενας που εγραφε στο εθνικιστικο "ΟΛΥΜΠΙΑ" ?