Ένα κείμενο (παραθέτω απόσπασμα) που μου άρεσε. Πρόκειται για τους μακράν πιο
αδικημένους ανθρώπους εν Ελλάδι. Ο πιο εύκολος στόχος "κάποιων" -που τι να τους
χαρακτηρίζω τέλος πάντων- αλλά που ακόμα και φίλια πυρά δέχονται ορισμένες φορές
έστω και σαν πρακτική, όχι ως άνθρωποι, όχι στο στυλ που γίνεται συνεχώς να
κολλιέται ο άλλος (ο αριστερός, ο αναρχικός, ο πατριώτης που θέλει να κρεμάσει
τους προδότες, ο οποιοσδήποτε) μούρη με μούρη και να βρίζει, πάντα χωρίς
απάντηση φυσικά.
Από εδώ: http://mygranma.wordpress.com/2011/10/23/perifrourhsh/
Ψύχραιμο το κείμενο θα έλεγα, ας το διαβάσουν ιδίως όσοι θα ήταν απ' έξω απ' τις αλυσίδες (και στους μέσα βέβαια κακό δεν κάνει).
Από εδώ: http://mygranma.wordpress.com/2011/10/23/perifrourhsh/
Περιφρουρώντας τη συγκέντρωση του Π.Α.ΜΕ., 20/10/2011
Τί συνέβει τη Πέμπτη;
Τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο από το ότι το Π.Α.ΜΕ. έβαλε σκοπό να μείνει μπροστά από τη Βουλή και να μην κάνει πίσω, ό,τι κι αν γίνει. Νομίζω πως όχι μόνο εγώ, αλλά πάρα πολλοί σύντροφοι, όπως και κάθε ένας που έχει κάτσει κάτω και σκεφτεί λογικά από την έναρξη των “αγανακτισμένων συγκεντρώσεων”, ξέραμε μέσες άκρες το τί θα ακολουθούσε.
Κάποια στιγμή έπρεπε να το κάνουμε. Κι αν όχι τη Πέμπτη, πότε; Εξάλλου ψηφίζονταν στη Βουλή ο πιο βάρβαρος νόμος από του …αγίου ανήμερα.
Αν όχι τη Πέμπτη λοιπόν, πότε;
Σκέφτομαι πως θα εκραγώ με όσα διαβάζω και ακούω από τότε. Μου ‘ρχεται ώρες ώρες να βάλω τα κλάματα από τη διαστρέβλωση που βλέπω μπροστά στα μάτια μου. Δεν είναι δυνατόν. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!
Όπως σκεφτόμουν πως θα εκραγώ και την ώρα της περιφρούρησης.
Η τύχη το θελε να ‘μαι στην άλλη άκρη της συγκέντρωσης από τις επιθέσεις που δεχτήκαμε, γωνία Όθωνος και Αμαλίας αρχικά. Από τις 10 στημένος, όπως και 1000άδες άλλοι σύντροφοι, να περιφρουρούμε τη συγκέντρωσή μας.
Κατά τις 11 ανεβαίνει την Όθωνος μπλοκ απόστρατων των Ειδικών Δυνάμεων. Όχι και λίγοι. Ένα μπλοκ 400 ατόμων με ελληνικές σημαίες, κάποιοι και με παραλλαγή, προσπαθούν να μπουν στη συγκέντρωση του Π.Α.ΜΕ. Τους κόβουμε αποφασιστικά το δρόμο (μέχρι τότε ο χώρος ήταν εντελώς ανοιχτός στον οποιονδήποτε). Πέρα από κάποιες λεκτικές αψιμαχίες, δεν υπήρξε κάτι άλλο. Απλά παρέμεναν σταθερά στο μισό μέτρο από εμάς, κολλητά δηλαδή. Γύρω στις 12:00, μιας και είδαν εκεί γύρω τους απόστρατους, σκάνε μύτη και γύρω στα 30 άτομα ακροδεξιάς ομάδας με ελληνικές σημαίες, καμιά 10αριά εξ αυτών των σημαιών σε καδρόνια. Αρχίζουν να λένε τα αγαπημένα τους συνθήματα…
Μέχρι τις 14:30, οπότε και γίνανε τα επεισόδια στην άλλη πλευρά, είμαστε προσοχή κοιτώντας κατάφατσα τον ήλιο.
Μέχρι εκείνη την ώρα πρακτικά ΚΑΝΕΝΑΣ δεν εμποδιζόταν, ΑΤΟΜΙΚΑ, να μπει στο χώρο που ήταν συγκεντρωμένο το Π.Α.ΜΕ. Άλλωστε λίγο πριν αρχίσουν τα επεισόδια είδα άτομα με πικέτες της “εργατικής αλληλεγγύης” να βγαίνουν μέσα από τη συγκέντρωσή μας για να πάνε να πάρουν καφέ. Απλώς δε μπαίνανε από όπου να ‘ναι, ειδικά εκεί που ήμασταν φάτσα-κάρτα με απόστρατους και ακροδεξιούς. Όπως δε μπαίνανε και οργανωμένα μπλοκ.
Οι αντιδράσεις ποικίλανε. Υπήρχαν δεκάδες που σχολιάζανε. Σε ηλικίες μέχρι τα 25, φοιτητόφατσες, συναντούσες κυρίως μια αποστροφή, ειρωνεία. “Μπράβο, μπράβο, ωραία τους φυλάτε”, “Τουλάχιστον τα ΜΑΤ μας μιλάνε ρε, εσείς ούτε αυτό!”, “Κοιτάχτε πίσω, κοιτάξτε τους να πίνουν αραχτοί τον καφέ τους όσο τους φυλάτε” κτλ. Το ίδιο και σε ηλικίες μετά τα 50-55, συνταξιούχους δηλαδή.
Στις ηλικίες από 25 εως 40-45 όμως η πλειοψηφία πέρναγε και είτε μεταξύ τους είτε κατευθείαν σε εμάς κάνανε σχόλια ενθαρρυντικά. “Μπράβο ρε παιδιά, έτσι πρέπει να γίνεται περιφρούρηση”, “αν έτσι γίνονταν κάθε φορά, δε θα ‘χαμε φτάσει εδώ” κτλ.
Προφανώς παρακινδυνευμένα τα παραπάνω σαν συμπεράσματα, ειδικά σαν γενικεύσεις και για ηλικίες. Αλλά προσωπικά έτσι μου φάνηκαν.
Ανάμεσα στους μπροστά μου συγκεντρωμένους απόστρατους και ακροδεξιούς πάντως διακρίναμε και 1-2 άτομα που τη προηγούμενη μέρα είχαμε αναγνωρίσει ως ασφαλίτες. Επίσης είμαι σχεδόν σίγουρος πως η “κυρία” που φαίνεται σε αυτό το “φωτορεπορτάζ” στην εικόνα νούμερο 4 να κατευθύνεται και να αρπάζει το Μανουσογιαννάκη, νωρίτερα είχε βρεθεί στην άλλη άκρη της πλατείας, μπροστά μου, να “διαμαρτύρεται” πως δε την αφήνουμε να διαδηλώσει…
Φτάνει η ώρα 14:30, γίνεται ό,τι γίνεται στην απέναντι άκρη της πλατείας. Εμείς μόνιμα γυρισμένοι πλάτη, δεν είδαμε τίποτα. Φέρνουνε μία συντρόφισσα χτυπημένη από μάρμαρο στο κεφάλι, “ένας από τη περιφρούρηση μαζί της, να την πάει σε σταθμό του μετρό για να πάει Ευαγγελισμό”. Ξεκινάμε μαζί, της ανοίγω δρόμο, κάποια στιγμή φτάνουμε Μοναστηράκι, μπαίνει στο μετρό, γυρίζω τρέχοντας πίσω, ξαναμπαίνω στην αλυσίδα.
Εκείνη την ώρα, κάπου 15:15-15:30 (;), μιας και ο χώρος στο Σύνταγμα είχε γίνει πλέον κάπως αποπνικτικός λόγω χημικών, διαδηλωτές, αλλά και “οργανωμένα” μπλοκ κινούνται πάνω στην Αμαλίας προς τη μεριά της Συγγρού, περνούν δηλαδή ακριβώς μπροστά μας και σταματούν μπροστά από την στάση του τράμ στο Σύνταγμα.
Είναι θλιβερό να κρατάς αλυσίδες, παρότι σε πιέζουν όλοι όσοι θέλουν να οπισθοχωρήσουν, να κρατάς προκειμένου και οι από μέσα και οι από έξω να μην ποδοπατηθούν και η οπισθοχώρηση να γίνει ομαλά, αλλά παράλληλα, ενώ εσύ κρατάς με υπομονή και επιμονή χωρίς κανέναν απολύτως εξοπλισμό μέσα στα χημικά, να βλέπεις τύπους με φουλ κομπλέ αντιασφυξιογόνες, χίλιες δυο διαφορετικές μάσκες για τα μάτια, καταβαμμένους με mallox, να περνάνε μπροστά σου βρίζοντάς σε.
Είναι ενθαρρυντικό από την άλλη πως για κάθε 2-3 που από αυτό το πλήθος που οπισθοχωρούσε και μας έβριζε, βρισκόταν πάντα 1-2 ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥΣ, οι οποίοι μπαίνανε ΑΥΤΟΙ ανάμεσα στη περιφρούρηση και στους άλλους, μας υπερασπίζονταν, επιχειρηματολούσαν για την σημασία του ότι είμασταν εκεί. Ναι, ήταν μειοψηφία. Αλλά ήταν σίγουρα 1 στους 3.
Χαρακτηριστικά, έρχονται κάποια στιγμή 3-4 μπαχαλάκια (18-20 χρονών) που οπισθοχωρούσαν και αρχίζουν να βρίζουν, δείχνουν αρκετά οργισμένα, έτοιμα να αρχίσουν να σπρώχνουν κτλ. Μπαίνουν ανάμεσά τους 2 άλλοι, με φάτσες που ούτε αριστεριστές θυμίζανε, πιο πολύ 40άρηδες αναρχικούς μα ήρεμους ανθρώπους, τους λένε να αφήσουν ήσυχη τη περιφρούρηση, να πάνε παραπέρα, ακούνε και αυτοί χίλια δυο για το ΚΚΕ “τους”. Τα μπαχαλάκια τη κάνουν απογοητευμένα και οι 2 ψοφάνε στο γέλιο, που βρέθηκε άνθρωπος να τους χαρακτηρίσει ΚΚΕδες.
Λίγο μετά, πάλι 2 οργισμένοι με την περιφρούρηση νέοι κατευθύνονται πάνω μας, μπαίνει ανάμεσά τους ένας άλλος, από τον τρόπο ομιλίας σίγουρα οργανωμένος κάπου αλλού, προσπαθεί να τους ηρεμήσει και λέει χαρακτηριστικά “τουλάχιστον ρε μαλάκες, παραδεχτείτε το, το ότι είμαστε αυτή την ώρα ακόμη εδώ, οφείλεται στο Π.Α.ΜΕ. και στη περιφρούρησή του. Αν δεν ήταν εδώ το ΠΑΜΕ, η συγκέντρωση εδώ και 2 ώρες θα είχε διαλυθεί“.
Ακόμη, όταν κάποια στιγμή ομάδα περιφρούρησης ~20 ατόμων βγαίνει μέσα από τη συγκέντρωση του ΠΑΜΕ και αρχίζει να τρέχει προς στύλους ολυμπίου διός, συνδικαλιστής του ΣΦΙΕ (που βρισκόταν πλέον σαν “μπλοκ” μπροστά μας και μπροστά στο σταθμό του Τραμ), πιθανώς ΑΝΤΑΡτης, τους πλησιάζει λέγοντας “παιδιά έγινε τίποτα; Θέλετε βοήθεια; Να βοηθήσουμε;” (Φυσικά καταλαβαίνει κανείς πως μια ομάδα που τρέχει φορώντας κράνη είναι λίγο δύσκολο να απαντήσει εκείνη την ώρα σε τέτοιες ερωτήσεις, αλλά το αναφέρω για να γίνει αντιληπτό το κλίμα).
.
Τέλος, για να πάω και σε εκτιμήσεις, θα σταθώ σε σχόλιο συναγωνίστριας που εκείνη την ώρα έρχεται προς εμάς, ενοχλημένη μεν, αλλά όχι με τρόπο που εμένα τουλάχιστον να μου δείχνει οργή, και ρωτά: “Ρε παιδιά, ειλικρινά, για ποιό λόγο να μην είμαστε όλοι μέσα από τις αλυσίδες”.
Γιατί λοιπόν συναγωνίστρια;
Γιατί είσαι χυμαριό, γι αυτό. Γιατί δίπλα σου κάθεται ένας ασφαλίτης, όταν έρχεσαι εσύ καλοπροαίρετα να “μας την πεις” σουλατσάρει ανέμελα κι αυτός δίπλα, περιμένοντας μια περίεργη αντίδραση από κάποιον από εμάς για να χωθεί κι αυτός, για να κάνει την τρίχα τριχιά, για να αρχίσει σκηνικό, να πλακωθούμε, να θερίσει το κράτος απογοήτευση, διάλυση, μιζέρια.
Γιατί είσαι μάζα, γι αυτό.
Πώς είσαι μόνη στη διαδήλωση; Γιατί είσαι μόνη στη διαδήλωση; Σε μια σημερινή διαδήλωση, μετά από 3 θανάτους πέρσι, έναν χτες, με τα σκηνικά και τις προβοκάτσιες που γίνονται σε κάθε συγκέντρωση;
Πού είναι το μπλοκ σου;
Ποιός είναι ο μαζικός φορέας σου;
Γιατί δεν είσαι εκεί;
Γιατί είσαι απέναντί μου, ως ΆΤΟΜΟ, που θέλει ως ΆΤΟΜΟ να κάτσει απέναντι από τη Βουλή;
Κι αν δε σου κάνει ο φορέας σου, γιατί δε φτιάχνεις άλλον με άλλους συναγωνιστές;
Γιατί μου τη λες για τα “ατομικά σου δικαιώματα”;
Εδώ είναι διαδήλωση, εργατική διαδήλωση, ταξική διαδήλωση. Δεν υπάρχουν εδώ ατομικά θέλω. Κι αν υπάρχουν, να καταπνιγούν, να στραγγαλιστούν, να πάνε στον αγύριστο. Υπάρχουν συλλογικά θέλω, ταξικά θέλω. Αυτά καλλιεργούμε, αυτά θέλουμε.
Αλήθεια, φυλάγαμε τη Βουλή; Από ποιόν; Από ποιά εργατική συλλογικότητα; Ποιός, πού, πότε, σε ποιά συνέλευση, σε ποιό σωματείο, σε ποιά επιτροπή αγώνα έθεσε ζήτημα “να κάνουμε 20/10 ντου στη Βουλή” για να μην περάσει ο νόμος και αυτό έγινε αποδεκτό; Εξήγησέ μου εσύ συναγωνίστρια!
Πες μου, τί θα γινόταν αν κάναμε στην άκρη; Αν αφήναμε ευγενικά τα παιδιά να περάσουν, να ασκήσουν το “ατομικό τους θέλω”, να κάνουν την επίθεσή τους, να “ξεβολέψουν” τα ΜΑΤ που “ήταν θεατές”;
Τί παραπάνω θα γινόταν από ότι την πρώτη μέρα της 48ωρης, οπότε καθόσουν και χάζευες τα παιδιά να παίζουν κλέφτες κι αστυνόμους μπροστά στη Βουλή, με εσένα απλά να υποχωρείς όταν δεν άντεχες από τα δακρυγόνα, να επανέρχεσαι για να τα ξανακάνεις χάζι, να τρέχεις όταν τα ΜΑΤ κάνουν γιουρούσια, να βγάζεις φωτό όταν βαράνε τον διπλανό σου;
Ποιός βουλευτής των αστικών κομμάτων, ποιός κεφαλαιοκράτης, ποιός καναλάρχης, ποιός τηλεκπρόσωπος της αστικής τάξης σκιάχτηκε την πρώτη μέρα της απεργίας, όταν άρχισε ο πετροπόλεμος, η προσπάθεια να “σπάσει ο φράχτης”, τα μπάχαλα μπροστά στη Βουλή; Ποιός ανησύχησε; Ποιός χέστηκε στη τελική, απλά και κομψά;
Η μάζωξη, ακόμη και η πολυπληθής, ατομικοτήτων δεν είναι κίνημα. Είναι μάζα. Σήμερα όμως κίνημα έχουμε ανάγκη. Κίνημα εργατικό. Κίνημα λαϊκό. Κίνημα ανατροπής και ρήξης.
.
Αλήθεια λοιπόν, το Π.Α.ΜΕ. εμπόδισε να διαληλώσουν άλλοι μπροστά από τη Βουλή; Και, όπως επίσης ακούστηκε και ακούγεται, το ίδιο δεν το εμπόδισε ποτέ κανείς;
Πού τα είδατε αυτά; Πού τα ονειρευτήκατε;
Τί έγινε το καλοκαίρι, θα τα ξεχάσουμε; Δεν διώχτηκε την πρώτη μέρα της 48ωρης το Π.Α.ΜΕ. από τη Βουλή; Δεν αποχώρησε, προκειμένου να αποφευχθούν τα χειρότερα;
Την δεύτερη μέρα, δεν παρέμεινε στην Πανεπιστημίου επί ώρες, γιατί εμποδίστηκε να μπει στο χώρο του Συντάγματος;
Φανταζόσαστε τί θα είχε συμβεί εαν είχε πάρει απόφαση τότε να προχωρήσει βίαια προς τη Βουλή, εφαρμόζοντας στην τελική αποφάσεις εκατοντάδων εργατικών σωματείων;
Φανταζόσαστε τί θα ακούγαμε, τί επιπτώσεις θα είχαμε, τις επόμενες ημέρες, βδομάδες, μήνες;
Τώρα; Τα παιδιά είχαν δικαίωμα…
.
Επίσης, ποιός εμποδίστηκε; Περιφρούρηση ήμουν, ξέρω ακριβώς τί κάναμε και τί δεν κάναμε. Μέχρι τις 11:00-11:30 δεν υπήρχαν καν αλυσίδες στα περισσότερα σημεία. Μέχρι τις 14:30-15:00 υπήρχαν σχηματισμένες αλυσίδες, αλλά και πάλι ο οποιοσδήποτε ατομικά μπορούσε να μπει από τα πλάγια. Μετά τις 15:00 και την δολοφονική επίθεση σαφώς τα πράγματα σφίξανε, αν και ακόμη και τότε είδα κόσμο να μπαίνει στη συγκέντρωση, ειδικά αν βλέπαμε ανθρώπους αρκετά φοβισμένους. Αλλά ούτως ή άλλως δεν είδα να γίνεται κριτική για εκείνη την ώρα και μετά. Θα ‘ταν και παράλογο.
Όχι λοιπόν, δεν εμποδίστηκαν άτομα. Εμποδίστηκαν μπλοκ, εμποδίστηκαν οργανωμένες δυνάμεις να μπούνε στη συγκέντρωση. Και γιατί όχι; Πότε λειτούργησε διαφορετικά το εργατικό κίνημα; Από πότε μια εργατική συγκέντρωση δεν εκφράζει μια συγκεκριμένη πολιτική στόχευση; Από πότε άλλα κομμάτια του εργατικού κινήματος που έρχονται στο ίδιο χώρο, αλλά έχουν άλλες πολιτικές στοχεύσεις (και καλά κάνουν και μαγκιά τους), δεν κάθονται παραδίπλα, οργανωμένα, εκφράζοντας, με τα πανό, με τα συνθήματα, με τις ανακοινώσεις τους, την δικιά τους λογική, την αντίθεσή τους (και) με τη λογική που βάζει ο κεντρικός ομιλητής, η “κεντρική εξέδρα”; Κίνημα είναι, θέμα συσχετισμών είναι το ποιός θα έχει την κεντρική εξέδρα, την κεντρική θέση, οπουδήποτε.
Έχουν δικαίωμα αυτά τα μπλοκ να διεκδικήσουν κάτι παραπάνω; Είχαν δικαίωμα να διεκδικήσουν λ.χ. να μπουν μπροστά στο φράχτη, μπροστά στον άγνωστο; Εγώ θα σας πω ότι έχουν. Έχουν, κρινόμενοι και οι ίδιοι για το πώς θα το διεκδικήσουν και οι “απέναντι” για το τί στάση θα κρατήσουν ως προς αυτό.
Εγώ θα σας πω επίσης ότι τα σπρωξίδια και η αντιπαράθεση με το “δεν πληρώνω” δε θα ήταν κάτι το ιδιαίτερο ή το μεμπτό.
Δε θα ήταν κάτι το ιδιαίτερο, αν σε αυτά δεν είχαμε δει ξεκάθαρα να συμμετέχει κάθε καρυδιάς καρύδι, που είναι αναγνωρισμένο πως δεν είναι απλά κάποιος τυχαίος “αγανακτισμένος πολίτης”, κάποιος απλός πολίτης που “δεν πληρώνει”.
Δε θα ήταν κάτι το ιδιαίτερο, αν δεν ήταν ακριβώς αυτά τα άτομα που πρωτοστατούσαν σε χυδαιότητα στις προκλήσεις απέναντι στην περιφρούρηση.
Κυρίως όμως, δε θα ήταν κάτι το ιδιαίτερο, αν αυτό το μπλοκ, την ώρα που αποφάσισε να κινηθεί προς την περιφρούρηση του ΠΑΜΕ και να διεκδικήσει το “κάτι παραπάνω”, δεν έβλεπε δίπλα του και πίσω του να έχουν μαζευτεί τα παιδιά, εξοπλισμένα, με σαφείς προθέσεις, έτοιμα να εξαπολύσουν επίθεση σε μια εργατική συγκέντρωση. Τους βλέπανε, ξέρανε τί πάνε να κάνουνε. Κι όταν αυτά τα βλέπεις, έστω ότι δεν έχεις τις δυνάμεις/φοβάσαι να τους διώξεις από δίπλα σου ο ίδιος, ε δεν πας εκείνη την ώρα να μανουριάσεις, να μπεις μπροστά τους, να τους παρέχεις κάλυψη στην προμελετημένη επίθεσή τους. Ξεκάθαρο.
.
Τα παιδιά λοιπόν, ο χώρος, η ανοχή απέναντί τους. Η αποδοχή τους.
Ανοχή/αποδοχή όχι μόνο, ούτε κυρίως, πρακτική. Αυτή κατά περιόδους στραπατσάρεται από την ίδια τη πραγματικότητα. Ανοχή/αποδοχή πρώτα και κύρια ιδεολογική.
Αρκετή κουβέντα έγινε για τις ανακοινώσεις διαφόρων οργανώσεων τις εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς, της Α.Κ., του ΣΥΝ, του ΣΥΡΙΖΑ. Κάποιες κατάφερα να τις διαβάσω, άλλες όχι. Η αλήθεια είναι πως δε με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα. Εως και καθόλου για να πω τη μαύρη αλήθεια.
Με ενδιαφέρει τί θα κάνουν από αύριο. Θα ανοίξουν μέτωπο, ιδεολογικό και πρακτικό, απέναντι στα παιδιά; Θα κοιτάξουν να εμφυσήσουν στα μέλη τους, στους νεολαίους τους, στο κόσμο που επιρρεάζουν, μια συνείδηση εργατική και όχι μικροαστική; Θα καλλιεργήσουν έναν τρόπο σκέψης/οργάνωσης που δε θα έχει σαν background τα ατομικά τους θέλω αλλά το συμφέρον, το συλλογικό συμφέρον, το συνολικό συμφέρον της τάξης τους; Θα καλλιεργήσουν πνεύμα προλεταριακής πειθαρχίας; Αν όχι, ας μη μπαίνανε καν στο κόπο των ανακοινώσεων. Τζάμπα χαρτί, μολύνεται και το περιβάλλον…
Και όσον αφορά στα πρακτικά, θα απομονώσουν ποτέ στις συγκεντρώσεις τους τα παιδιά; Θέλουν/μπορούν να το κάνουν; Θα προσπαθήσουν; Και ναι, περιφρούρηση δεν είναι κυρίως τα κοντόξυλα. Είναι οι ενιαία συνείδηση των διαδηλωτών για το τί θέλουν να πετύχουν. Είναι η επαγρύπνηση η δική τους. Είναι η συνειδητοποίηση πως η διαδήλωση δεν είναι γιορτή, δεν είναι εμπειρία. Είναι μάχη ταξική:
Τετάρτη, Πανεπιστημίου, μπλοκ σωματείου του ΠΑΜΕ. Συντρόφισσα έρχεται και μας λέει στη περιφρούρηση, “παιδιά είναι 2 γραμμές πίσω 4 άτομα, δε μοιάζουν για εργαζόμενοι του κλάδου, τους ξέρουμε;”. Τους απευθυνόμαστε. “Σε ποιό χώρο δουλεύετε συνάδελφοι;”. Πετάγεται γνωστή συναδέλφισσα και λέει “μαζί μου είναι, ο αδερφός μου και φίλοι του”. Αν δε τους ξέραμε και φανερά/από τις απαντήσεις τους φαινόταν πως δεν ήταν εργαζόμενοι του κλάδου, θα τους καλούσαμε να πάνε στο ανάλογο μπλοκ που μας απαντήσαν ή θα τους καλούσαμε να βγούνε από το μπλοκ εν πάσει περιπτώσει. Αν ήταν άγνωστοι εργαζόμενοι του κλάδου, κάποιος εκ του σωματείου, αναλόγως του χώρου που απαντήσανε, θα αναλάμβανε να είναι μαζί τους στη αλυσίδα, να κουβεντιάσουνε, να γνωριστούνε, προοπτικά να συμμετάσχουνε στις διαδικασίες του σωματείου, αλλά και την ώρα της διαδήλωσης “να τους προσέχει”, τόσο με την καλή όσο και με την “κακή” έννοια.
Είναι κακό; Είναι περίεργο; Είναι επιλύψιμο;
Όχι. Είναι, σε περιόδους όπως αυτή που ζούμε, ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟ.
Είναι ανάγκη άμεση και επιτακτική.
Οι ανάγκη οι σημερινές εργατικές, οι λαϊκές συλλογικότητες που κινητοποιούνται να δρουν έτσι. Αυτά είναι προλεταριακά χαρακτηριστικά, συναδελφικά χαρακτηριστικά, δεν είναι “μπατσίλα”. Όποιος θέλει, καλώς να τα ενισχύσει. Και τότε, πού ξέρετε, αν γίνουν τέτοια βήματα και από χώρους πέραν του ΠΑΜΕ, δεν ειναι απίθανο να μάθουμε να συζητάμε ήσυχα, ήσυχα κι απλά…
.
Ακόμη, ένα κομμάτι σχολίων και αναρτήσεων αναφέρθηκε στον “αστυνομικό”, “πρακτορολογικό” τρόπο που αντιμετώπισε την επίθεση το ΚΚΕ, μην ερμηνεύοντας τη σημασία του γεγονότος πως υπάρχουν κοινωνικές ομάδες που αυτόν τον τρόπο δράσης, της κουκούλας, του “ντου”, της “σύγκρουσης”, αντιλαμβάνονται ως την ουσία του όποιου κινήματος.
Δεν είναι έτσι. Ξαναρίχτε ματιές, ολοκληρωμένες κι όχι φευγαλέες, στις ίδιες τις δηλώσεις της Γ.Γ. της Κ.Ε. Διαχωρίζει σαφώς και αναγνωρίζει σαφέστατα πως αυτό είναι ένα υπαρκτό γεγονός, το οποίο, όπως επίσης λέει, αντιμετωπίζεται ιδεολογικά, πολιτικά.
Πήγα χτες στο ΟΑΚΑ, Παναθηναϊκός-Εργοτέλης. Η “Θύρα 13″ κρατούσε ένα και μοναδικό πανό στην εξέδρα:
“Πολιτικοί λαμόγια, Βουλή των βολεμένων – θα σας πνίξει η οργή των εξεγερμένων”
Από το 10ο λεπτό, σίγουρα επί ένα 10λεπτο, ίσως και τέταρτο, ΤΑ ΜΟΝΑ συνθήματα που “ρίχνονταν” να φωνάζονταν ήταν:
“Πουτάνας γιε πρωθυπουργέ”
“Να καεί, να καεί, το μπουρδέλο η Βουλή, και το γήπεδο του ΠΑΟ να φτιαχτεί σε αυτή”
“Πουτάνας γιοί πολιτικοί”
“Παπανδρέου, σε γαμάμε, στο μουνί της μάνας σου χοροπηδάμε” (βιτσιόζοι!)
…και κάποια ακόμη…
Όταν, δε, οι διαιτητές απείλησαν να διακόψουν τον αγώνα αν δε κατέβαινε το πανό, αν δε παύανε τα συνθήματα, άρχισε να τα φωνάζει όλο το γήπεδο (εξέλιξη λογικότατη βέβαια και ψιλοάσχετη από την αποδοχή του περιεχομένου από τους υπολοίπους).
Φυσικά εν τέλει οι διαιτητές κάνανε πίσω και το ματς συνεχίστηκε.
Είναι όμως αξιοπρόσεκτο και ενδεικτικότατο πως τέτοια συνθήματα φωνάζονται πλέον ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΝΤΑΣΗ που φωνάζεται και ένα “γαμιέται ο θρύλος κι ο Πειραιάς”.
Τί καλλιεργεί αυτό στη συνείδηση του έφηβου που χοροπηδάει στο πέταλο; Πώς θα αντιληφθεί το κίνημα όταν επιλέξει να κινητοποιηθεί στο σχολείο, ως φοιτητής, νέος εργαζόμενος, αν όχι μέσω της οπτικής των παιδιών; Και από την άλλη, πόσο μεγάλη, τεράστια, είναι η ευθύνη των ριζοσπαστικών (με και χωρίς εισαγωγικά) οργανώσεων στους χώρους νεολαίας, όταν επιλέγουν όχι να κριτικάρουν αυτά τα συνθήματα, τον τρόπο σκέψης και δράσης που αυτά φέρνουν μαζί τους, αλλά να καλέσουν σε “ιδεολογική ευθυγράμμιση της αριστεράς με τον σύγχρονο τρόπο σκέψης της νεολαίας, ώστε να βρεθούμε στο πλευρό της”, να τα βαφτίσουν “εν δυνάμει ριζοσπαστικά”;
ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΓΑΜΙΟΜΑΣΤΕ, λέω εγώ.
.
Άλλο ένα: Σχολιάζουν πολλοί, κερδισμένο είναι το κράτος από τη “βεντέτα” που άνοιξε και εντάξει, από τα παιδιά δε περιμέναμε και κάποια πιο υπεύθυνη στάση, αλλά από το ΚΚΕ, γιατί να επιλέξει μια τέτοια “βεντέτα” και να αρχίσει ένας αποπροσανατολισμός;
Καμία βεντέτα δεν άνοιξε. Καμία αντιπαράθεση δεν “επιλέχθηκε” από το ΚΚΕ. Το μόνο που έγινε την Πέμπτη είναι πως μια εργατική συγκέντρωση αποφάσισε να μην επιτρέψει σε παρακρατικούς μηχανισμούς να τη διαλύσουνε όποτε εκείνοι θέλανε. ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕ. Με βαρύ τίμημα, αλλά ΤΟ ΠΕΤΥΧΕ! Τη Πέμπτη είχαμε μια μεγάλη επιτυχία για το εργατικό κίνημα.
Και ξέρετε κάτι; Αυτό αναγνωρίζεται.
Έχω μιλήσει με αρκετούς συντρόφους, το είδα και ο ίδιος στη δουλειά μου: η αποδοχή από την επομένη στους χώρους δουλειάς για τα μέλη του ΚΚΕ και του ΠΑΜΕ από τους συναδέλφους ήταν υποδοχή ηρώων (οκ, υπερβολικό , αλλά προς τα εκεί ήταν το κλίμα). Τεράστιο ενδιαφέρον όλων ανεξαιρέτως να μάθουν όλοι τί ακριβώς και πώς, επίσης από όλους πλήρης αποδοχή της στάσης του Π.Α.ΜΕ. και της θέσης πως μιλάμε για κράτος-παρακράτος που πήγε να διαλύσει τη συγκέντρωση και αυτή αμύνθηκε, κανένα ίχνος πως αυτό επέδρασε αρνητικά ως προς τις προθέσεις τους μελλοντικά να κινητοποιηθούν στο πλευρό του Π.Α.ΜΕ., ίσα ίσα αρκετοί να υπόσχονται πως “δε θα ξαναλείψουν”, να προσφέρονται για τις περιφρουρήσεις που μέλλονται για να ‘ρθουν.
Ποιά λοιπόν βεντέτα αγαπητοί μου γρόθοι; Ποιοί κρανοφόροι αγαπημένε Παπαδημούλη; Αυτοί που από τη Παρασκευή έχουν πάρει σβάρνα τις γειτονιές με τις εφημερίδες τους και το υλικό τους; Αυτοί που εξορμούν με μεγαλύτερο πάθος και πείσμα από ποτέ και μιλάνε πολιτικά στον εργαζόμενο και στο λαό;
Κάφτε γραφεία, γράφτε συνθήματα στα σπίτια μας, απειλήστε! Άιντε καμάρια, δε πληρώνεστε για να κάθεστε! Give us all you ‘ve got! Αλλά, αν δε το ξέρετε, σας το ξαναθυμίζω:
“Το Κουκουέδικο πέρασε πολλές αντάρες και μπόρες, όμως να το ξεριζώσει κανένας δεν μπόρεσε, γιατί αυτό θα σήμαινε να ξεριζώσει τον ίδιο το λαό.” -Ν.Ζ.
.
Τέλος, καλή δύναμη στην οικογένεια του αδικοχαμένου συντρόφου. Την Πέμπτη, κάθε Πέμπτη, θα μπορούσα να ‘μαι στη θέση του. Ραντεβού στα γουναράδικα σύντροφε.
Υποχρέωση και τιμή μου που παραβρέθηκα στη κηδεία σου.
Ψύχραιμο το κείμενο θα έλεγα, ας το διαβάσουν ιδίως όσοι θα ήταν απ' έξω απ' τις αλυσίδες (και στους μέσα βέβαια κακό δεν κάνει).
Εγώ σκέφτηκα ότι -και- τέτοια κείμενα θα πρέπει να μπαίνουν στο Ριζοσπάστη, φυσικά μετά από εξέταση από τους εκεί συντάκτες, δεν μπορεί να αναιρείται ο ρόλος του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό την άλλη όμως βλέπω και ότι αυτοί που τα γράφουν -και κυρίως αυτοί που πράττουν κατά τα γραφόμενα- είναι εκείνοι που δεν έχουν χάσει Ριζοσπάστη εδώ και χρόνια.
Στην τελική σήμερα υπάρχει χώρος και τον επίσημο Ριζοσπάστη, τη φωνή της ΚΕ, και για παρεμβάσεις απλών ανθρώπων που θέλοντας και μη "μαζικοποιούν" τα όσα γράφει ο Ριζοσπάστης.
E καλά, όχι και οι "μακράν πιο αδικημένοι άνθρωποι στην Ελλάδα". Είπαμε, χεχε!
ΑπάντησηΔιαγραφήσας τρεξαμε καλα, μπατσοι... εεε, σορρυ, κνιτες ηθελα να πω
ΑπάντησηΔιαγραφήχα χα χα χα!
ΑπάντησηΔιαγραφήελα ρε γηπεδομπαχαλακια, μας τρεξατε ε; τι λε ρε; να σου πω, αν στην πει κανενας του λες ''θα φερω την παρεα μου;'' 12χρονο στο μυαλο και στην λογικη, 40χρονου δολοφονου στην πραγματικοτητα.
αφου μας ''τρεξατε'' γιατι εμεις φυγαμε απο το συνταγμα οταν θελαμε;
μπατσος με ολη την σημασια της λεξης εισαι εσυ και το συναφι σου. ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΣ ΤΟ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΕΙΣ, ΜΠΟΥΡΔΟΥΚΛΩΝΕΣΑΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ.
ρε συ αληθεια πες μου, μονοι μας ειμαστε. πληρωνεσαι με μισθο ή με μπλοκακι με αναθεση εργου; γιατι αν εισαι με μπλοκακι δεν θα πληρωθηκες την πεμπτη και θα εχεις προβλημα. το αναγνωριζω και εσας θα σας εχουν κοψει μισθους και επιδοματα, θα εχετε αναγκη. να κανουμε κανενα ερανο.
αν εισαι με μισθο να διεκδικισεις βαρεα μην σε πιανουν κοτσο.
ασε που τα ''πολεμοφοδια'' αν δεν πιανουν τοπο σας τα χρεωνουν; ντροπη ρε φιλε!!!!
να σου πω και κατι αλλο, αυτη την βδομαδα το παιζεις χρυασαυγητης; ή πατε ανα μηνα;
εγω προτεινω να το πατε ανα χρονο γιατι ετσι σας παιρνουν ευκολα χαμπαρι.
λαμογια απογονοι του μανιαδακη και του πατακου
modesto
τωρα για το τρεξιμο τα ποδαρακια σου το ξερουν και αν στην οδο αμερικης δεν σας γλιτωναν οι συναδελφοι σας(ματ-ασφαλιτες κλπ) θα σας ειχαν λιωσει
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος άνωθεν φασιστάκο
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Απορία έχω, πες μου αν ξέρεις από πρώτο χέρι ή από το χίτικο συνάφι που συναναστρέφεσαι, η Ασφάλεια έχει εξαιρεθεί του ενιαίου μισθολογίου ή δουλεύει με αντικομμουνιστικό πριμ; Το φονικό καλή ώρα πόσο κοστολογείται;
2. Ίσως άκουσες το περίφημο "τώρα ένα βήμα πίσω
για να κάνουμε μετά 5 βήματα μπρος". Άσχημα νέα φασιστάκο. Πέσατε (εσείς φονιάδες, το κράτος που σας μισθώνει και οι μεγιστάνες του πλούτου που επιδοτούν την αγορά εργασίας σας) σε κόμμα, κίνημα και εργατόκοσμο αποφασισμένο για τη λαϊκή νίκη. Όταν αυτή έρθει θα είναι αργά για εσάς φονιάδες, θανατερά ερπετά. Να απαιτήσετε από τα αφεντικά σας να εξαφανίσουν όλα τα στοιχεία σας τώρα....
Τιμή στο νεκρό αγωνιστή - Οργανωμένη ανυποχώρητη πάλη μέχρι την τελική νίκη του λαού μας
Φιλοι και Συντροφοι
ΑπάντησηΔιαγραφήτο μυαλο στην θεση του ..
και την γροθια σφιγμενη.
Οπως σχολισαε και καποιος αλλος συντρφος στο μπλογκ....
Δεν πρέπει να εντυπωσιάζει καθόλου η σφοδρή αντι - ΚΚΕ επίθεση που διεξάγεται και εξαπολύεται από προοδευτικούς μέχρι και φασίστες. Είναι ένα σύμπτωμα της απότομης όξυνσης της ταξικής πάλης ανάμεσα στην εργατική τάξη και την αστική τάξη σε μια ιστορική στιγμή όπου ακόμη η εργατική τάξη δεν έχει αποκτήσει πλήρη συνείδηση της αποστολής της και τα μικροαστικά στρώματα με δέος βλέπουν ότι ο οδοστρωτήρας του μονοπωλιακού καπιταλισμού έρχεται καταπάνω τους χωρίς έλεος ενώ ακόμη κατά πλειοψηφία είναι προσκολλημένα στην καπιταλιστική αυταπάτη ότι θα περισωθούν κάπως. Τι ακριβώς εξυπηρετεί η επίθεση; Εξυπηρετεί το σκοπό της απομόνωσης του ΚΚΕ από τα λιγότερο συνειδητοποιημένα τμήματα της εργατικής τάξης και της συνειδητής εργατικής τάξης από τους φυσικούς της συμμάχους. Πράγματι αν τμήματα των εργαζομένων πιστέψουν ότι το ΚΚΕ είναι αφερέγγυο ως πολιτικός εκφραστής της επαναστατικής πολιτικής της εργατικής τάξης, δηλαδή των συμφερόντων της, και διακοπεί η διαδικασία συνειδητοποίησης τους ο μόνος ωφελημένος είναι αστική τάξη. Μέσα σε αυτό το σχέδιο προβλέπεται να παρασύρουν το ίδιο το ΚΚΕ τα μέλη και τους φίλους, που πνίγονται από το απόλυτο δίκαιο που έχουν και με έναν ακόμη νεκρό στις γραμμές τους, σε οξυμένες ιδεολογικές και πολιτικές αντιπαραθέσεις μπροστά στα λιγότερο συνειδητοποιημένα μέλη της κοινωνίας μας ώστε να κουράσουν αυτά τα τελευταία και να τα οδηγήσουν να πιστέψουν ότι "δεν γίνεται τίποτα", "όλοι ίδιοι είναι" δηλαδή φανατισμένοι υπέρ του χώρου τους και χωρίς κριτική σκέψη. Προσοχή λοιπόν. Ο καθένας από μας έχει τη φαντασίωση του, του ζορό του εκδικητή, του σούπερμαν που τσακίζει τους εγκληματίες δολοφόνους κλπ κλπ.Ας μείνουν αυτά βαθειά μέσα μας. Η πολιτική και ιδεολογική διάσταση της προβοκάτσιας τους είναι πολύ πιο επικίνδυνη μακροπρόθεσμα από την άμεση φυσική βία που ασκούν οι αστοί με τα μακριά προβοκατόρικα χέρια τους. Θέλουν όλοι εμείς που υποστηρίζουμε το ΚΚΕ να χάσουμε την ψυχραιμία μας, να συγκρουόμαστε με έντονο στυλ στην καθημερινή μας ζωή στους χώρους δουλειάς και κοινωνικής ζωής με τους συνανθρώπους μας, ταξικούς αδελφούς ή εν δυνάμει συμμάχους. Προσοχή! Μην υποκύπτουμε στην εύκολη αγανάκτηση όσο μπορούμε. Να εξοπλισθούμε με απέραντη υπομονή και απέναντι στα πιο ηλίθια επιχειρήματα και να εντοπίζουμε τις αντιφάσεις τους. Αν παρασυρθούμε σε τσαμπουκάδες και εκνευρισμούς θα τους έχουμε εξυπηρετήσει άριστα. Εννοώ και διευκρινίζω πάλι στην καθημερινή μας επαφή στο χώρο εργασίας και στον ευρύτερο κοινωνικό χώρο. Αντίθετα με διάρκεια και χωρίς εμμονές να συνεχίσουμε να αποκτούμε την εμπιστοσύνη των συναδέλφων μας πάνω στην ίδια τη δουλειά και σε δραστηριότητες εκ πρώτης όψεως μη πολιτικές. Να γίνουμε παράδειγμα ανθρώπων χωρίς μικρότητες που δεν μας καθορίζουν οι αντιπάθειες και οι συμπάθειές μας αλλά μόνο ο ορθός λόγος και το δίκιο του αδικημένου. Να μη δώσουμε όσο περνά από το χέρι μας τη δυνατότητα στην αστική τάξη να μας απομονώσει από την πλατιά μάζα του πληθυσμού που πολύ σύντομα πρόκειται να δεχθεί και νέα πλήγματα που θα την αναγκάσουν να ξανασκεφτεί. Πρέπει εμείς να προετοιμαζόμαστε, να είμαστε εκεί από πριν και κοντά τους.
Έχουμε πολύ δρόμο ακόμη.
Πράγματι η ταξική πάλη δεν τελείωσε ούτε άρχισε στο Σύνταγμα.
Μάλλον δεν ήταν ούτε καν μια αποφασιστική της στιγμή το Σύνταγμα.
Καλή δουλειά κόντρα στο χειμώνα με υπομονή και διάρκεια
και πάντοτε με το χαμόγελο έστω κι αν κρύβει το δάκρυ μας για ένα ακόμη νεκρό σύντροφο.
PΠρος Ανωνυμο 2:12
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλο ένα ανύπαρκτο τυπάκι του διαδικτύου, το οποίο απευθύνεται σε ανενεργούς πολίτες, γνωρίζοντας πως ανάμεσά τους υπάρχουν και ζώα. Παρ’ τους μαζί σου ρε μεγάλε. Θα μας λείψουν; Ποτέ δεν ήταν μαζί μας, ποτέ δεν τους θέλαμε. Μία χούφτα ανεγκέφαλοι μπαχαλάκηδες, θα γίνετε ένα τσούρμο. Και;
Επίσης, σε αποκαλώ «τυπάκι του διαδικτύου», διότι προφανέστατα εσύ δεν ήσουν ΠΟΥΘΕΝΑ! Όλα αυτά που τάχα περιγράφεις με πάσα λεπτομέρεια, είναι αντίστροφα των πραγματικών γεγονότων.
Η «δουλειά», την οποία ανέλαβες αυτοβούλως να κάνεις (διότι αποκλείεται να δόθηκε εντολή σε κάποιον του επιπέδου σου, ακόμα και από τα καμένα «κεφάλια» των μπαχαλάκηδων), είναι να προπαγανδίσεις εναντίον του ΚΚΕ, παραποιώντας την αλήθεια. Παραπληροφορώντας.
Όμως δύο είναι τα τινά:
-Από τη μία θα κερδίσεις ό,τι θα κέρδιζες ούτως ή άλλως, δηλαδή θα πάρεις με το μέρος σου 2-3 βλήματα που θα μασήσουν το κουτόχορτο.
-Από την άλλη δεν θα μπορέσεις σε καμία περίπτωση να πείσεις με τα παραμύθια σου σκεπτόμενους πολίτες. Πλέον όλο και περισσότερες οικογένειες έχουν μέλη τους στις διαδηλώσεις του ΠΑΜΕ. Είναι πλάι στο Κόμμα και γίνονται μάρτυρες της αλήθειας.
Όσο, λοιπόν και να παραπληροφορήσεις στον μικρόκοσμο ενός φόρουμ, ο λαός κατάλαβε πως με αντιδράσεις τύπου «Αγανακτισμένοι» γίνεται βορά στους υπεύθυνους προπαγάνδας του συστήματος και πλέον συμπορεύεται όλο και περισσότερο με το Κόμμα, το οποίο του προσφέρει βήμα ορθής διαμαρτυρίας. Όχι τρομοκρατίας και προβοκάτσιας…
FreeMind
RED. ΡΕ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ, ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ, ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ 300 ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΧΙ ΣΕ ΣΤΕΝΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΛΑΤΕΙΑ . ΤΙ ΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΑ 400 Μ1 ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ,ΑΦΟΥ ΑΥΤΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΗΣ ΜΟΛΟΤΩΦ ΟΛΟ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ!ΠΡΟΣΑΝΑΡΧΟΑΝΟΗΤΟΥΣ- ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΥΝΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ(ΠΟΙΟ ΜΥΑΛΟ?)ΠΕΤΥΧΑΤΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΝΙΚΗΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΤΑΞΙΚΟ ΕΧΘΡΟ ΤΟ ΩΡΑΜΑ ΤΗΣ ΑΤΑΞΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ Ο ΚΡΟΠΟΤΚΙΝ ΘΑ ΕΝΙΩΘΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ! ΑΝΤΕ ΡΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΞΕΦΥΓΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΑΠΟΥΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΤΟ ΜΠΑΣΚΗΝΑΡΙΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΚΑΠΝΟΓΟΝΑ ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ G3 ΑΙΣΧΟΣ ΣΤΟΝ 21 ΑΙΩΝΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΜΕ ΣΤΗΛΙΑΡΙΑ ,ΤΟΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΣΑΝ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ καλό το αρχικό κείμενο. Τα έζησα απο το ίδιο περίπου σημείο, χωρίς όμως να είμαι μέρος της περιφρούρησης. Μπορώ να επιβεβαιώσω ότι δεν παρεμποδιζόταν η είσοδος στα μπλοκ του ΠΑΜΕ. Ήμουν ακριβώς πίσω απο την περιφρούρηση που περιγράφει το κείμενο, κοντα στην ελληνική σημαία που λειτουργούσε ως απειλή (;) προς τα μπλοκ μας, επι της Αμαλίας απέναντι απο την Όθωνος. Βγήκα και μπήκα δύο φορές στα μπλοκ, μια κατά τις 12 και μία κατά τις 14:30 αφού είχαν αρχίσει να πέφτουν οι πρώτες κρότου-λάμψης. Μάλιστα απο την ίδια την περιφρούρηση μου είπαν απο που να εισέλθω. Απο ένα σημείο και μετά φυσικά και θα γινόταν πιο σκληρή η περιφρούρηση. Αυτό μόνο επιθυμητό ήταν και απο όλο τον κόσμο που ήταν εκεί. Δεν είναι και ψέμμα ότι αρκετός κόσμος "απ'έξω", ήρθε και αναζήτησε προστασία στα μπλοκ του ΠΑΜΕ. Όσοι, τώρα, μπλέχτηκαν στα διασταυρούμενα πυρά και αυτό από μόνο του τους είναι αρκετό για να "κρατήσουν ίσες αποστάσεις" ας οργανόνωναν σε δικά τους μπλοκ με δική τους προστασία. Το χυμαδιό είναι συνενοχή τους στην κρατική καταστολή. Επίσης όσες ηγεσίες καλλιεργούν την λογική κατεβαίνουμε και το παίζουμε Ιησούς Χρηστός που έφαγε τα δακρυγόνα, ας αναλογιστούν ποιός ο λόγος αναπαραγωγής τέτοιων συντηρητικών αστικών προτύπων και ότι ο κόσμος που τους υποστηρίζει ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΩΣΙΜΟΣ. Οφείλουν να τον σέβονται. Και να τον προστατεύουν. Όσοι απο την άλλη μιλάνε για προστασία του κοινοβουλίου και είναι αρκετά καθυστερημένοι ώστε να το πιστεύουν κιόλας: Εκεί είναι ακόμα το κτίριο, γιατί δεν πάτε; Γιατί δεν πήγατε στα καλέσματα των αγανακτισμένων, όπου υπήρχε ίδια μάζα κόσμου και χωρίς περιφρούρηση; Όσο για το άλλο χυδαίο περί συνεργασίας με την αστυνομία, κοιτάχτε και λίγο στο google τι παθαίνουν οι ασφαλήτες που μπλέκουν με το ΠΑΜΕ και μετά ελάτε να το ξαναπείτε. Και ένα τελευταίο: Διάβασα περί παρεμπόδισης κάποιων μπλοκ να επιστρέψουν στο σύνταγμα λόγω περιφρούρησης του ΠΑΜΕ. Τόσο πριν, όσο και μετά την επίθεση, η μισή Αμαλίας ήταν ελεύθερη, μη κατειλημμένη απο το ΠΑΜΕ. Αντίθετα αυτό που είδα με τα ματάκια μου ήταν κάτι μπλοκ νεολαίας Συριζα και κάτι ΚΚΕ(μ-λ) - και διάφοροι άλλοι που με την ένταση που επικρατούσε δεν ξεχώριζα - να φεύγουν προς τα πίσω και να κρύβονται δειλά- δειλά πίσω απο την περιφρούρηση. Να προσθέσω στα εμετικά σκηνικά ότι, κάποια στιγμή που ανοίξαμε για να περάσουν οι τραυματίες μας φωνάζαμε για να τους εμψυχώσουμε. Ενώ λοιπόν φωνάζουμε "εργάτη μπορείς χωρίς αφεντικά" μια συνδικαλίστρια (;) απ'έξω βρήκε ασχολία να λέει στον κόσμο μέσα ότι "έσεις έχετε αφεντικά". Πραγματικά, κοπελιά, (και ήσουν και μεσήλικας), βρήκες ζήτημα ουσίας να ασχοληθείς, σε πολύ κατάλληλη στιγμή. The masturbation goes cloud. Την ίδια ώρα λέμε που πέρναγαν οι τραυματίες που διασφάλιζαν την δυνατότητα και το δικαίωμα και το δικό μου και το δικό της, να είναι εκεί. Ένα γιγάντιο ΜΠΡΑΒΟ απο εμένα στα παιδιά της περιφρούρησης και ανεξάντλητο σεβασμό για τη δουλειά που έκαναν. Δεν είναι τυχαίος ο ενθουσιασμός με τον οποίο επιστρέφαμε στη συνέχεια στην αρχική μας θέση μπροστά στη βουλή, ούτε και η πρωτοφανής ένταση με την οποία ακουγόταν το σύνθημα "Η τρομοκρατία δε θα περάσει, του λαού η πάλη θα τη σπάσει".
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε, γιατί τα κράταγα μέσα μου τόσο καιρό.
Λιάκος
Υ.Γ.: Γειά σου μπαμπα! :)
Εάν δεν ξυπνήσουμε επιτέλους, να αφήσουμε τις ηλίθιες αντιπαραθέσεις μεταξύ δογματικών ξερόλων, και δεν δημιουργήσουμε ΕΝΙΑΙΟ ΜΕΤΩΠΟ για την ρήξη, ανατροπή αλλά και μια εναλλακτική εξουσία για το λαό, ΘΑ ΜΑΣ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ... το καταλαβαίνετε; Αμάν πια με όλες τις πριμαντόνες της Αριστεράς και του αντι-εξουσιαστικού χώρου... ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΚΑΤΟΧΗ ΚΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ... Καί όσο για την εξιστόριση, είμαι σίγουρος ότι έτσι τα εξέλαβε ο σύντροφος που έγραψε το κέιμενο, όμως μην ξεχνάτε ότι όσοι είμασταν εκεί είδαμε μέρος των γεγονότων, μέρος του όλου που δεν αποτελεί την όλη ιστορία... και πάντα όταν γίνεται σύνθεση της όλης ιστορίας, των συνολικών γεγονότων, τότε αυτός που την συνθέτει επιρεάζεται σαφώς από την ιδεολογική του τοποθέτηση, τις επιρροές του κλπ. Τέλος πάντων, να μπώ πάντως ως άτομο στη πλατεία Συντάγματος δεν μου επετράπει από αυτόκλητους.. πως να τους πω;;; εξουσιαστές. Απαράδεκτο. Άλλο να περιφρουρείς την πορεία σου και τα μπλόκ σου (απολύτως θεμιτό) και άλλο την Βουλή (και καλά από μπαχαλάκιδες, αλλά και από μεσήλικες διαδηλωτές;)
ΑπάντησηΔιαγραφήRED ΕΠΕΙΔΗ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΖΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΜΙΑ ΓΙΑΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΣΗΛΙΚΑ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙ Η ΠΑΤΕΡΙΤΣΕΣ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΗΣ ΜΟΛΟΤΩΦ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ(ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!) ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΙΘΕΤΕ ΣΤΟ ΠΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΦΥΛΑΓΕ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΝΑ ΠΑΕΙ ΕΜΠΡΟΣ !ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΕΦΥΓΕ ΤΟ ΠΑΜΕΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΜΕ ΕΦΟΔΟ ΚΑΙ ΑΕΡΑΑΑΑΑΑ!!!!! ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ?
ΑπάντησηΔιαγραφήρε ανωνυμε με τα ''εξυπνα'' και ''αντικειμενικα'' σχολια σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήμπορω να σε διαβεβαιωσω οτι σε κανεναν δεν απαγορευτηκε η ''εισοδος''. αν το ισχυριζεσαι εισαι ψευτης χειροτερος στην προβοκατσια και απο τους ασφαλιτες που μας επιτεθηκαν.
το αν σου χαλασαμε την ελευθερια και επρεπε να κανεις 4 μετρα παραπανω για να ''μπεις'' συγνωμη σου ζηταω γονιπετης!!!!!!!!
το τι εγινε και το πως μεταφερετε ΔΕΝ ειναι υποκειμενικο!
το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ λειτουργησε ως προπετασμα καπνου για να τους φερει σε αποσταση αναπνοης απο την απεργιακη συγκεντρωση και προσπασθησε να λειτουργησει και ως ΠΥΡΟΚΡΟΤΗΤΗΣ, αλλα δεν τους περασε.
το γιατι ανωνυμε -που δεν λες σε ποιο χωρο ανηκεις- δεν μπορουμε να δημιουργησουμε ''ενιαιο μετωπο'' οπως το λες, ειναι γιατι δεν καταλαβαινεις χριστό απο το τι διακυβεύεται.
δεν θελουμε ''εναλλακτικη εξουσια''. θελουμε ΛΑΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ. γκεγκε;;;;
επειδη φαινεται που το πας, δεν υπαρχουν πριμαντονες, ουτε ''εμφυλιος'' του κινηματος. απο την μια ειναι απεργοι και απο την αλλη ασφαλιτες. γιατην πεμπτη αυτο.
γιατι γενικα ειναι το ταξικο εργατικο κινημα και απο την αλλη ειναι τα κατακαθια οι λακεδες της εξουσιας που λειτουργουν ετσι ειτε γιατι ειναι προδοτες της ταξης τους ειτε γιατι δεν φτανει μεχρι εκει το μυαλο τους.
μεγαλε ξυπνα απο τις παπαριες του καζακη, δεν εχουμε ''κατοχη''. οι ιδιοι υπηρετες του κεφαλαιου ντοπιου και ξενου ειναι στην εξουσια απο το 45 και μετα.
ξερεις και κατι αλλο; ειμαι απολυτα πεποισμενος οτι για πολλααααα χρονια τους ψηφιζες ή τους στηριζες (οπως πχ πολλοι αριστερουληδες που τα χωνουν στο ΠΑΜΕ και κανουν κολεγιες σε εργατικα κεντρα κτλ με πασοκ-νδ ΚΑΙ ΛΑΟΣ βλεπε καλαματα) για αυτο τωρα κανεις σαν παρθενα στο κρεβατι.
ειναι ταξικος πολεμος και παρτο χαμπαρι, αν δεν εισαι με την εργατικη ταξη εισαι απεναντι της.
modesto
Ευτυχώς που δεν έχουν όλοι τα μυαλά σου στο ΚΚΕ, θλιβερέ υβριστή. Είσαι ακριβώς αυτό που έλεγα πριν, δηλαδή ξερόλας, κάτοχος μιας απόλυτης αλήθειας, που δεν συζητάς αλλά απαιτείς υποταγή. Φαντάσου να σου δίναν εξουσία. Μιλάμε θα γινόταν προγκρόμ ενάντια σε όποιον δεν ασπαζόταν τις απόψεις σου. Επαναλαμβάνω, ευτυχώς που το ΚΚΕ έχει πολλούς πιο νηφάλιους συντρόφους. Με ανθρώπους σαν εσένα, τύπου Μπέρια, ούτε είμουν ούτε θα είμαι σύντροφος. Με το ΚΚΕ, ναι. Άντε γειά, και κάτι ακόμα.... μην βάζεις στο στόμα σου τα λόγια του Άρη, γιατί κάτι τύποι σαν και εσένα τον υβρίσανε και τον προδόσανε.
ΑπάντησηΔιαγραφήmodesto lighten up a wee bit : ]]]]
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοιτα ανωνυμε αυτε οι γραμμες
""Άλλο να περιφρουρείς την πορεία σου και τα μπλόκ σου (απολύτως θεμιτό) και άλλο την Βουλή (και καλά από μπαχαλάκιδες, αλλά και από μεσήλικες διαδηλωτές;)""
δειχνουν οτι μονο συντροφικα δεν βλεπεις το κκε.
Εκ του αποτελεσματος και μονο θα επρεπε να δινει κανεις δικιο στο ΠΑΜΕ για την αναγκαιοτητα υπαρξης περιφρουρισης εναντιον των μπαχαλακηδων και οχι μονο! Εκ του αποτελεσματος! Το και καλα μπαχαλακηδες τι το θελες?
Ενιαιο μετωπο με ποιον?
Με οργανωσεις οι οποιες στις ανακοινωσεις τους δεν κανουν ΟΥΤΕ το αυτοοητο να καταδικασουν τα γεγονοτα?
ή με τους Αντιεξουσιαστες, με την μηδενικη παρεμβαση στην κοινωνια, των οποιων οι ταξεις ασφαλιτο/μπαχαλο/κρατουνται απ οτι φαινεται.
Μετωπο με το λαο : ]]
Σαφώς μέτωπο με το λαό, αλλά ο λαός εκφράζεται και μέσα από κινήσεις, παρατάξεις, συλλόγους, σωματεία, συνελεύσεις, οργανώσεις, κόμματα, που δεν είναι όλα ΚΚΕ ή ΠΑΜΕ. Επομένως, με το λαό σημαίνει και με όμορα σχήματα και ιδεολογίες. Δεν έχουμε όλοι ταυτόσημες απόψεις για το ποια μορφή θα έχει η ιδανική κοινωνία (ή πιθανώς αυτό να το έχουμε, αλλά το πως πιστεύουμε ότι θα φτάσουμε στην ιδανική κοινωνία μπορεί να διαφέρει). Αυτή η διαφορά θα πρέπει να είναι τροχοπέδη σε συλλογικές δράσεις (σε όλα τα επίπεδα) όπου μπορούμε να συν-βρεθούμε για να αγωνιστούμε για ζητήματα που έχουμε παρόμοιες ή ταυτόσημες ακόμα απόψεις; Εγώ πιστεύω πως όχι. Φυσικά, χρειάζεται να ξεφύγουμε από την αντίληψη ότι ο καθένας μας κατέχει την απόλυτη αλήθεια (που είναι ένα εντελώς μεταφυσικό-θρησκευτικό ιδίωμα). Η ρήση της Unidad Popular: El pueblo unido jamas será vencido, κάποιο νόημα θα πρέπει να έχει, δεν νομίζετε; Τέλος πάντων, ένας φίλος μου ΚΚΕς μου έστειλε το λινκ αυτού του μπλόκ, για να διαβάσω το αρχικό κείμενο. Έκανα το λάθος να πω την άποψη μου και την εμπειρία μου, και έφαγα ένα υποτιμητικό (πιο πολύ για τον αρθρογράφο) βρισίδι...
ΑπάντησηΔιαγραφήκαταρχην ανωνυμε πες που ανηκεις, ντρεπεσαι; τι πιστευεις ρε αδερφε; ποιος χωρος σε καλυπτει εστω και αν δεν εισαι οργανωμενος/η;
ΑπάντησηΔιαγραφήναι λαος ενωμενος ποτε νικημενος. στον ευρυτερο χωρο της αριστερας που ανηκεις αυτο πως μεταφραζεται απεναντι στο ΚΚΕ, γιατι ολες αυτες οι γκρουπες μικρες ή μεγαλυτερες ειναι γκρουπες που προεκυψαν απο αποχωρησεις μελων του ΚΚΕ ή διασπασεις αυτων.
το ΚΚΕ εχει συγκεκριμενη αποψη και προταση συνεργασιας προς τον λαο και τα συμμαχα στρωματα και ''μινιμουμ'' προταση (στο λεω ετσι για να το καταλαβεις εμεις δεν το αναφερουμε ως μινιμουμ). απο αυτο ΔΕΝ κανουμε πισω. δεν εχουμε μεσοβεζικες θεσεις τυπου να φυγουν και βλεπουμε. να φυγουν και κανουμε ''αυτο και αυτο''. συγκεκριμενα πραγματα.
οποιος περι αλλων τυρβαζει, αναγκαστικα οταν ερθει η ωρα θα παρει θεση και η ιστορια εχει δειξει που καταληγουν.
σαφεστατα και μεσα στους συλλογους και τα σωματεια δινεται ''μαχη'' για το ποιος θα παει με ποιον και δυστηχως οι δυναμεις του ρεφορμισμου οταν πηραν χαμπαρι οτι θα φανε κραξιμο αν συνεχισουν να κανουν το δεκανικι του παναγοπουλου (κυβ. συνδικαλισμος) αντι να κανουν την αυτοκριτικη τους τι εκαναν;;;;
συντονισμος πρωτοβαθμιων σωματειων για τον τριτο πολο (τριτο δρομο τι μου θυμιζει τι μου θυμιζει...ελα ρε ΑΝΤΡΕΑ Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ) και να σε κατηγορουν οτι διασπας και το κινημα!!!!!!!
τι κανανε οι λεγομενοι αριστεροι του κινηματος στην ΟΛΜΕ; αρνηθηκαν να ψηφισουν το κειμενο για την χαφιεδικη επιθεση...αυτοι ειναι...
τι εχουν να πουν στο ΚΚΕ για συνεργασια ολοι αυτοι; με τα κειμενα συνεδριων για αυτιστικα κομματα και αλλα που μας στολιζουν; προσοχη οχι πολιτικη αντιπαραθεση, αλλα και καλα υποτιμητικα σχολια οπως τα σχολια του ΒΟΤΣΗ οταν μιλαγε στις εκλογες στην Ν. Ιωνια απεναντι απο κιοσκι του κομματος και εβριζε τους παππουδες που ηταν εκεινη την ωρα στο κιοσκι, γιατι οι νεολαιοι ηταν εξορμηση, σε σημειο μεχρι και φιλη μου κορη στελεχους του ΣΥΝ να φυγει αηδιασμενη. τετοια μπορω να σου λεω μερες!!!
και παρεξηγηθηκες για αυτα που ακουσες μετην τοποθετηση την δικια μου ή και αλλων εδω μεσα;
απο μπλοκ ''αριστερων'' με νεκρο σ/φο μας ακουγοντουσαν τα ''σκυλια φυλατε τα αφεντικα σας'', '' κκε το κομμα σου χαφιε'' και σχολια για τον κυριακιδη και οτι μας περιμενει η ιδια μοιρα!!!! αν δεν ξερεις ποιος ειναι ο κυριακιδης ρωτα κανενα να σου πει.
μετα απο ολα αυτα πιστευω οτι κραταω πολυ καλα την ψυχραιμια μου σε αθωα σχολιακια
Συγνωμη Manny, αλλα ακομα και μετα απο 5 μερες εχω μια δυσκολια να δεχτω ''πολιτισμενα'' σχολια, την στιγμη που ενα στηριγμα στην αλυσιδα διπλα μου για χρονια και παραδειγμα προς μιμηση δεν υπαρχει και καποιοι αντι να το βουλωσουν κανουν κριτικη κιολας με το αιμα ζεστο.
ειναι ευκολο να το παιζεις υπερανω οταν εισαι απο τους απεξω (για τον ανωνυμο μιλαω) και να σου πεταει και τα σχολιακια τυπου '' Έκανα το λάθος να πω την άποψη μου και την εμπειρία μου, και έφαγα ένα υποτιμητικό (πιο πολύ για τον αρθρογράφο) βρισίδι... ''
modesto
modesto σε καταλαβαινω. Ετσι νιωθω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι αυτο εκανα μερες να αφησω το πρωτο σχολιο μου μετα τα γεγονοτα.
Το κακο ειναι οτι τετοια υπουλα σχολιακια (οπως αυτο που παραθετεις στο τελος) απο διαφορους ανωνυμους, εχουν ως στοχο να μας εκνευρισουν ολους εμας και να αρχισουμε να κραζουμε και να βγαλουμε εναν εαυτο κακο.
Για να εχουν μετα να λενε (οπως εγινε στο δευτερο σχολιο του ανωνυμου).
Μην παταμε την μπανανοφλουδα.
Μπορουμε να τους αντικρουσουμε πολιτικα και με επιχειρηματα (οπως εκανες στο τελευταιο σου σχολιο).
μάλιστα... ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας (μοντέστο και μάννυ). Πειράζει ρε μοντέστο που δεν με εκφράζει απόλυτα κανένα κόμμα ή οργάνωση; Με εκφράζουν ιδέες και αξίες, που προσπαθώ να υπηρετώ, στο μέτρο των δυνατοτήτων μου. Γιατί θες να μου βάλεις κάποια ταμπέλα, δεν μπορείς δηλαδή να συζητήσεις στην βάση απόψεων που εκφράζονται και όχι προ-καθορισμένων κουτιών; Α... και τελικά, ναι, με καταλάβατε, ναι είμαι ύπουλος και προσπάθησα να σας την φέρω, αλλά με ξεσκεπάσατε. Τέλος πάντων, χαιρετώ και θα τα λέμε στους κοινούς αγώνες, και ας μην θέλετε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟκ δεν εισαι υπουλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο επετρεψε μου να το θεωρω flaming:
Άλλο να περιφρουρείς την πορεία σου και τα μπλόκ σου (απολύτως θεμιτό) και άλλο την Βουλή (και καλά από μπαχαλάκιδες, αλλά και από μεσήλικες διαδηλωτές;)
και αυτο συγκαταβαση:
Έκανα το λάθος να πω την άποψη μου και την εμπειρία μου, και έφαγα ένα υποτιμητικό (πιο πολύ για τον αρθρογράφο) βρισίδι...
Επισης, ασε εμενα ή τους υπόλοιπους διαχειριστες να κρινουμε αν ο Modesto ή ο καθε αλλος αναγνωστης του blog υποτιμα τον αρθρογραφο.
Μεγαλα παιδια ειμαστε. Οταν μπαινουμε σε δημοσια συζητηση πρεπει να γνωριζουμε οτι καποια απο αυτα που λεμε μπορει να προκαλεσουν οχι και τοσο ψυχραιμες αντιδρασεις και να ειμαστε σε θεση να τις αντιμετωπισουμε χωρις να κλαψουριζουμε οτι ο αρθρογραφος δεν μας προστατευει.
Αν θες να φυγεις, μη σε κραταμε : ]]]
ρε ανωνυμε το παιχνιδακι μπορω να το παιζω και εγω, να μπαινω σε σελιδες αλλου χωρου να το παιζω και καλα μη οργανωμενος και να υπερασπιζομαι το ΚΚΕ ή οποιον αλλο θελω. δεν το κανω και ελπιζω κανενας αλλος σ/φος. δεν εκφραζει τους κομμουνιστες (βλ. κουκουλα)
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν ξερω αν το κανεις, για την συνεχιση της κουβεντας θεωρω καλοπιστα μετα και την δηλωση σου οτι δεν ανηκεις καπου.
αυτο παντως μου θυμιζουν καποια παιδια στο σχολειο που λεγανε οτι δεν ειμαι με καμια ομαδα, αλλα εκαναν μπαμ οτι υποστηριζαν καποια και για τους δικους τους λογους δεν το ελεγαν.
δυστηχως τα γεγονοτα ειναι αμειλικτα και καλο θα ειναι, με ανθρωπους που δεν ανηκουν καπου, αρα δεν εχουν τα αντικκε γυαλια και ενστικτα μεσα τους, να περιμενεις να ακουσεις κατι περα απο την μαυρη προπαγανδα.
δεν σε προβληματιζει να βλεπεις η προπαγανδα ενος ''προοδευτικου'' χωρου να ταυτιζεται με αυτη του καρατζαφερη;
οταν λεω αντικκε δεν εννοω την διαφωνια, αλλα την εμμετικη συμπεριφορα αρκετων.
οπως και να εχειψυχη βαθια, καθεις παιρνει θεση και κρινεται.
και κατι τελευταιο, προηγουμενος αναφερθηκες σε αυθεντιες και ξερολες κτλ.
καταγκελεις ως ξερολες εμενα και αλλα μελη και οπαδους του κομματος που λενε την θεση του κομματος (επεξεργασμενες και ψηφισμενες απο χιλιαδες μελη και με γνωμες που συζητηθηκαν και απο αλλους χιλιαδες εκτος οργανωμενων γραμμων).
την συλλογικη γνωση και θεση την θεωρεις οπως την θεωρεις και την δικια σου προσωπικη θεση οπως ειπες, αφου δεν ανηκεις πουθενα, τι ακριβως την θεωρεις;;;; πανακεια;;; και τι περιμενεις δλδ; να σε δεχτουμε ως μεσια που μας ανοιξες τα ματια;;;;;
οι υπολοιποι χιλιαδες, ασε με εμενα εγω ειμαι υβριστης κτλ, πως πρεπει να σε αντιμετωπισουν;
modesto