4 Ιανουαρίου 2013

Μια διευκρίνιση προς το 902

Περί "Εργατικού Αγώνα" ο λόγος. Γράφει το 902: "Πλήρης σύμπτωση απόψεων εμφανίζεται το τελευταίο διάστημα μεταξύ της ιστοσελίδας «Εργατικός Αγώνας» και των κάθε λογής οπορτουνιστών («Αυγή», «Εποχή», «Πριν», «Iskra» κλπ.), όσον αφορά τη στάση τους απέναντι στο ΚΚΕ και ιδιαίτερα απέναντι στις Θέσεις της ΚΕ για το 19o Συνέδριο."
Φοβάμαι πως η περιγραφή αφήνει χώρο για παρεξηγήσεις. Σωστή είναι η παρατήρηση για σύμπτωση απόψεων με τους οπορτουνιστές, αλλά δίνει την ευκαιρία στους του Εργατικού Αγώνα να αυτοκολακευτούν ότι κατηγορούνται ως οπορτουνιστές.
Στο δικό μου όμως χωριό, οι "οπορτουνιστές" δεν φτιάχνουν τέτοιες αφίσες για να συνοδεύσουν την "κριτική" τους:
Τέτοιες πρακτικές εγώ δεν έχω δει από "οπορτουνιστές." Ως "παρακρατικούς", "Μανιαδάκηδες", και "ασφαλίτες" τους ξέραμε κάποτε. Εκτός αν ντρεπόμαστε πια να χαρακτηρίσουμε τον χαφιεδο-υπόκοσμο --είτε πριμοδοτεί τους οπορτουνιστές είτε όχι-- με το όνομά του.
Πηγή: Lenin reloaded

50 σχόλια:

  1. Ο οπορτουνιστής εγκαταλείπει την επαναστατική ιδεολογία-πολιτική επειδή αποζητά αγκαλίτσες με τον καπιταλισμό.
    Ε, απ' την στιγμή που οι αγκαλίτσες γίνουν πραγματικότητα, ο άνθρωπος δεν είναι οπορτουνιστής, αλλά θιασώτης τού καπιταλισμού.
    Δεξιός, σοσιαλδημοκράτης, φασίστας... Όπου τελοσπάντων επιλέξει να σταθεί...

    Κάποια "φαινόμενα" όμως τύπου "site ...Εργατικός αγώνας", δεν έχουν σχέση με τα παραπάνω. Άλλο πράμα είναι...
    Είναι μια διάφανη κουρτίνα πίσω απ' την οποία κρύβονται χαφιεδοπρακτοροπροβοκάτορες στην υπηρεσία τού καπιταλισμού.
    Κι είναι αδιανόητο να μην τους "βλέπουμε" εφόσον η "κουρτίνα" είναι διάφανη...

    ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μιλάνε για εργατικό αγώνα οι συριζαίοι!!!Σαν να μιλάνε για πατρίδα η ναζιστές ενα πράγμα!!!
    Τι άλλο θα δούμε ρε παιδιά προβλέπω το 2013 να γελάσουμε πολύ με τους χαφιεδο οπορτούνες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ασχετο με το θεμα αλλα καλο:http://www.alexa.com/siteinfo/902.gr#

    το πορταλ εχει την πλειοψηφια των επισκεπτων απο ηλικιες μεταξυ 35-40, το ρανκ του διεθνως ειναι οχι απλα αξιολογο, αλλα πολυ καλο που σημαινει πολυ μεγαλη επισκεψημοτητα, τα υπολοιπα στοιχεια μπορειτε να τα δειτε, Βολος και Αθηνα εχουν τα σκηπτρα στην επισκεψιμοτητα, υπαρχουν και αλλα ενδιαφεροντα στοιχεια μετα απο 3 μηνες λειτουργιας που ειναι πολυ ενθαρυντικα αλλα χρηζουν και μελετης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχθες το πορταλ του 902 ειχε 18.5% αυξηση επισκεψιμοτητας, το δε ρανκ του βελτιωθηκε κατα 7000 περιπου μεσα σε 2 μερες...τολμω να πω απιστευτο και ομως αληθινο.

      Διαγραφή
  4. @ Tassos

    Όμορφα τα νέα που μας φέρνεις! Και σ' ανώτερα! Να γίνει το portal τού 902 ο κυρίαρχος χώρος ενημέρωσης όσων ενημερώνονται απ' το ίντερνετ!

    Κι εδώ που τα λέμε, είναι εξαιρετικά καλό!!! Μπράβο στους συντρόφους που με μεράκι, υπευθυνότητα και ανιδιοτέλεια το φροντίζουν!

    ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα επιχειρησω μια αναλύση των στοιχειων και συγκριση με αλλα πορταλ πολυ παλιοτερα, εκει κατα τη γνωμη μου θα φανει η διαφορα,απο πειρα εχω να πω οτι συνηθως ενα καινουριο site ξεκινα με rank καπου στο 1:50000000 και οτι χρειαζεται αναλογα το περιεχομενο του αρκετους μηνες για να φτασει εκει που εφτασε το δικο μας πορταλ η και χρονια, ουτε εγω περιμενα τετοιο rank, ηταν μια ευχαριστη εκπληξη οπως και πολλα αλλα στοιχεια που ειναι καπως δυσνοητα για τους μη εμπειρους γιαυτο και θα κανω οτι μπορω τις επομενες μερες για να σας παρουσιασω μια αναλυση.

      Διαγραφή
  5. ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
    http://www.xronika05.blogspot.gr/2013/01/blog-post_1973.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαρεθηκαμε να διαβαζουμε link του καθε ανωνυμου αστου, ασφαλιτη κτλ και να γελαμε, με μετρο παιδια, πριν λιγους μηνες γραφατε μια στο τοσο, τι παθατε τωρα, γιατι τοσο αγχος?? διαβαστε με προσοχη τα αρθρα που εχουμε την ευκαιρια να βρισκουμε εδω και ισως αλλαξετε και σεις θεσεις σιγα σιγα.
      ουτε παιδακι δημοτικου δε θα μπορουσε να μη γελασει με το αρθρο..βαριεμαι αφανταστα να σχολιασω μια μια τις παραγραφους....
      αντε ομως αν θες βρες μια, τη ποιο δυνατη τουλαχιστον να δουμε αν εισαι και πονηρος.
      νκ

      Διαγραφή
    2. σιγα το χαζοκειμενο, χοντροκομενος αντικουκουεδισμος της πλακας.

      Διαγραφή

  6. πως ξεχωρίζει ο ασφαλίτης από τον ΚΚΕ ;
    Την απάντηση την δίνουν οι παραπάνω:

    ....παριστάνοντας τον ΚΚΕ !!

    Αν εσεις όλοι οι παραπάνω δεν ειστε ασφαλίτες και είστε ΚΚΕδες πως μπορείτε να το αποδείξετε?.

    και

    Αν ένας ειναι ασφαλίτης θα μπεί εδώ και θα κανει κριτική στο ΚΚΕ, ή, θα ΨΑΡΕΥΕΙ παριστάνοντας τον υπερεπαναστάτη ΚΚΕ;

    και

    γιατι όποιος διαφωνεί με τις επιλογές της ηγεσίας ειναι ασφαλίτης
    και
    όποιος συμφωνεί ειναι επαναστάτης;

    Με την ιδια λογική όποιος συμφωνούσε με το Φαράκο και το Σιάντο ηταν επαναστατης !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοιτα σιγα σιγα τους καταλαβαινεις ευκολα, αλλοι ειναι ασφαλιτες αλλοι συριζα που το παιζουν κκε αλλοι σκετο συριζα, αλλα ποτε δε λενε τι ειναι και τρολαρουν συνεχως...εσυ τι εισαι?
      παντως κυβερνηση δε θα γινετε ποτε

      Διαγραφή
  7. Προς εργατικό αγώνα για να μαθαίνετε...
    Στο ΚΚΕ ξεκινάς από μέλος γίνεσαι στέλεχος, μετά προδότης και τέλος (μετά από καμιά 40 χρόνια) ήρωας. Αν εχετε καλή τύχη θα γράψει αφιέρωμα ο Ριζοσπάστης του μέλλοντός σας...και θα αποκατασταθείτε τουλάχιστον πολιτικά..κομματικά ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθεις να ταυτιστεις με το Βελουχιωτη με αυτο σου το σχολιο; Ε ρε κατι ψωναρε που εκτρεφει ο Συριζα

      Διαγραφή
    2. @Poe
      Δεν διεκδικώ τέτοιο τίτλο τιμής να ταυτιστλώ με το Βελουχιώτη. Αλλοι θεωρούν τους εαυτούς τους μοναδικούς επαναστάτες και τους υπόλοιπους οπορτουνιστές,ασφαλίτες,προδότες, κλπ...κλπ....κλπ...καθαρό παράδειγμα αυτά που γραφονται στην ανάρτηση του 902

      αστυάνακτας

      Διαγραφή
    3. Δεν νομιζω κανεις κομμουνιστης να βλεπει μονο τον εαυτο του ως επαναστατη, ως επαναστατικο βλεπει το κομμα και ολα τα μελη και τους φιλους του που συμπορευονται μαζι του, μην κανεις πως δεν τα ξερεις.

      Διαγραφή
    4. δηλαδη εσυ γιατι θα εντασοσουν στο ΚΚΕ?Για να χαιρεις τιμης και προνομιων απο τα πρωτα σου βηματα?Για να γραφει αφιερωματα το Ριζοσπαστης για την παρτη σου απο τις πρωτες σου ωρες σα κομματικο μελος?Γιατι πραγμα ωρε ρωμιε θα γινοσουν μελος του ΚΚΕ?Γιατι εγω ξερω μεσα απο δεκαετιες εμπειριας οτι ο τιτλος αυτος ειναι τιτλος τιμης, ειναι τιτλος αιματος, θυσιας, προσφορας και ανιδιοτελειας, δεν ειναι τιτλος πρωσοπικης προβολης, ανταλαγματων, απολαβων, μεσολαβησεων και αλλων "προνομακιων" οπως εσυ τα εκλαμβανεις, θελει κοτσια ρε για νασαι μελος του ΚΚΕ, και συ μικρε δεν τα χεις και ουτε θα τα αποκτησεις ποτε, ακριβως γιατι δειχνεις εδω μεσα το ταξικο σου μισος απεναντι στο Κομμα, και το μισος ξεπλενεται μονο με βαθεια αυτογνωσια που δεν νομιζω οτι την εχεις...

      Διαγραφή
    5. Για ακροδεξιό κόβω τον αστυάνακτα , όχι για ΣΥΡΙΖΑ

      Διαγραφή
    6. @αστυάνακτας:
      Και εσένα τι σε ενδιαφέρει, αφού ούτε πολιτικά ούτε κομματικά πρόκειται να αποκατασταθείς ποτέ, πολύ περισσότερο να θεωρηθείς και "ήρωας".
      Για το ΚΚΕ μιλάω πάντα. Στον δικό σου χώρο προφανώς θα είσαι αξιοσέβαστος...

      Διαγραφή

  8. ωρε κάτι αγωνιστές !
    στην σχετική κινηματογραφική ταινία οι ινδιάνοι ονόμασαν τον αμερικάνο που χόρευε με τους λύκους, .."ο χορεύοντας με τους λύκους"..

    εσας εδω υπερεπαναστάτες του πληκτρολογίου με επικεφαλής τον Αντωνη που μερα νυχτα "αγωνίζεται" - αφού το κράτος των καπιταλιστων πληρώνει καλά-

    εγω ο σερβιτόρος που δεν εχω χρόνο να γραφω, θα σας ονομάσω - ως άλλος .."Απάτσι" -

    .. "οι πετάει ο γάιδαρος πετάει"
    :-)))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλαρακο, τοσα χρονια πασοκ νδ, δεν φταιει το γεγονος οτι εισαι σερβιτορος που δεν μπορεις να γραψεις, αλλα ολη η κουλτουρα μεσα στην οποια γαλουχηθηκες.
      Τωρα και καλα μας την ειπες και φανηκες πιο εξυπνος; Αισθανεσαι μεγαλος και τρανος επειδη την λες σε καποιον που μπορει να βαλει δυο λεξεις τη μια μετα την αλλη;
      Μηπως ειστε φασιστακι κυριε;
      Ρωτω επειδη αυτοι ειναι που κανουν την αμορφωσια τους και την ασχετοσυνη τους σημαια...
      ...ειναι και της μοδας.

      Και εισαι και συναδελφος παναθεμα σε...

      Διαγραφή
    2. ωπα ρε τι ειπε το παλληκαρι τωρα;;; μου σηκωθηκε η τριχα καγκελο!!!!
      αληθεια ρε πραγματικε επαναστατη, εχεις απεργησει ποτε;
      ουστ βρωμοσκυλο

      Διαγραφή
    3. γεια σου Μοντέστε,
      Όχι βρε εγω ειμαι ασφαλίτης και μπαίνω εδω για να "ψαρεύω".

      εσυ ο κομμουνισταράς έχεις ποτέ σου μπει σε σωματείο να πάρεις ψηφους μη Κομμουνιστών ;
      είχες ποτέ σου θέση σε σωματείο πχ πρόεδρος, Γραμματέας, Ταμίας, που να αναδείχτηκες με τον αγώνα σου ως ΚΚΕς;

      δεν νομίζω ! ΞΕΡΕΙς ΓΙΑΤΊ;
      γιατι αν λες αυτά που λες εδω και λειτουργείς ετσι, δεν σε ακολουθεί κανείς εργάτης βρε "ερμο".
      δεν αφηνεις λιγο το πληκτρολόγιο και τον τυφλό φανατισμό λέω εγω;

      Ποε, επειδη δείχνεις μια άλλη κουλτούρα, θα σου πω οτι δεν ειναι "δαίμονες" αυτοί που αντιδρούν,

      Αυτά έχουν ξαναγίνει Πόε με οδυνηρές συνέπειες για τα μελη και το Κόμμα και ο φανατισμός με την προσκόλληση σε μια ηγεσία που πάει το ΚΚΕ στον αριστερο οπορτουνισμό ΞΕΚΑΘΑΡΑ, δεν ειναι, ουτε δειχνει πίστη στη γραμμή, δειχνει απλά ανοχή σε λανθασμένη πορεία.

      και η τυφλή υποταγή, όταν βλέπεις ότι, παρά την νομοτελειακά εμφανιζόμενη αντικειμενική πραγματικότητα που περίμενες να έρθει συμφωνα με τον Μαρξισμό (η καπιταλιστική κρίση), ώστε να τους φέρεις "τούμπα", ο λαός σου γυρισε την πλάτη (ο δικός σου κόσμος κυρίως).
      και εσυ προσπαθείς να αποδείξεις ότι αυτό είναι σωστό, πράγμα που σημαίνει τυφλή υποταγή σε λανθασμένες και αντικομματικές επιλογες, χωρίς να αντιδράς και να λες τη γνωμη σου, που σημαινει αποχώρηση από τις Κομμουνιστικες αρχές.
      (για διάβασε στην "7η ολομελεια του ΚΚΕ" την τοποθέτηση π.χ του Τσολάκη μόνο και θα καταλάβεις , για το αεροπλάνο των Αγγλων).

      Γιατι,

      το Κόμμα κάποιοι δεν το σεβάστηκαν ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ χωρίς άλλη απόφαση οργάνου και τωρα προσπαθουν να μας βαλουν φιμωτρο για να περάσουν ΤΙΣ ΗΔΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ως καταστατικο και πρόγραμμα του Κόμματος.

      Το Κόμμα ειναι τωρα στα χερια των μελών.
      και πρέπει να ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ.
      και
      Εγω δεν λέω συνεργασια με το ΣΥΡΙΖΑ και τετοια, αυτά τα λέει η σημερινη καθοδηγηση για να δικαιολογηθεί για το "θάψιμο" των θέσεων του προγράμματος και την αριστερη "υπερεπαναστατική φρασεολογία από τη μιά με την ταυτόχρονη ανυπαρξία μάχης από την άλλη με αποτελεσμα να περνα η αστικη ταξη τα μέτρα ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΗ!. (μάχη σημαίνει να σταματησεις τουλάχιστον ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ, να κόψεις τη φορα των αστών, π.χ το χαράτσι και τους φόρους, το κοψιμο μισθών και συντάξεων)ωστε ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΝΑ ΣΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ, ΟΠΩΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΕ ΤΟ ΕΑΜ.
      και αυτό δεν το κάνεις στο Σοσιαλισμό που "θα έρθει" αλλά ΤΩΡΑ !!

      ΚΑΙ
      για να το κάνεις απαιτείται η μέγιστη συγκέντρωση δυνάμεων και οχι μόνος σου γιατι δεν μπορείς αντικειμενικά.
      καταλαβες Μοντυ; (δεν νομιζω, τωρα βριζεις, φασιστα, οποτρουνα, !&*#$ κλπ)

      Εγω λέω όμως ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΟ ΛΑΟ και σε ολες τις οργανωσεις του το πρόγραμμα του ΚΚΕ με βαση το ΑΑΔΜ !!

      Να δεις που θα πηγαινε - ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ- ο τσογλανισμός του ΣΥΡΙΖΑ και ο φασισμός των υπολοιπων.
      Θα ειμαστε τωρα μπροστα - το κερατο μου !!

      ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.

      ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ !!
      μελετήστε, ερευνατε, κριτικάρετε, με βαση τον Διαλεκτικό Υλισμο, τον Μαρξ, τον Ενγκελς και το Λενιν, την Ιστορία του ΚΚΕ (δειτε πχ την περίοδο 1929-1942),

      και θα καταλάβετε.
      αυτά. και τελος.

      ανωνυμε 5 Ιανουαρίου 2013 5:30 μ.μ.,

      μην ετεροκαθορίζεις,
      ενταξει, ο Ε.Α λέει και σωστά, δες εκείνα, τα υπόλοιπα πέταξέ τα. φυσικά θα τα χρησιμοποιήσουν οι αστοί, αλλά τωρα όπως βέπεις δεν μας υπολογιζουν και αυτο έπρεπε να σε βαζει σε σκέψεις, όπως σε σκέψεις έπρεπε να σε βαζει αυτο που είπε ο Παπαχελας, ο καθαρόαιμος πράκτορας των ιμπεριαλιστών.
      τι ειπε ο Λενιν για τον αντίπαλο που σε επαινει;;

      Διαγραφή
    4. Βλέπω παρακολουθείς καιρό συμπεριφορές συγκεκριμένων σχολιαστών και μπλόγκερ ε?

      Διαγραφή
    5. καταρχην παπαρακο δεν ξερεις ουτε ποιος ειμαι, ουτε τι κανω στην ζωη μου, ουτε που εχω βρεθει και απο ποια ηλικια και αν εχω γινει "προεδρος/γραμματεας κτλ.
      ετσι απλα για να σου φυγει η καψα, απο το σχολειο (γυμνασιο) μεχρι και τωρα, εχω θητευσει σε παρα πολλες απο τις "θεσεις" που αναφερεις και παντα με ψηφους μη κομμουνιστων οπως σου αρεσει να τους αναφερεις.
      ξερεις γιατι; γιατι εκει που πιανει τοπο ξερω και να μιλαω και επιχειρηματα να δινω και κυριως με την καθημερινη μου δραση.
      επισης "κερδιζω" ψηφους γιατι ξερω να συμπεριφερομαι και σε απολειφαδια σαν του λογου σου και απο κει κερρδιζω περισσοτερους.

      αλλα δεν μου απαντησες ομως, απεργια εχεις κανει ποτε;

      και για να συνεχισω τον συλογισμο του αντρεα, τοσο καιρο για να καταλαβεις αυτα;;;; αλλα μαλλον δεν βλεπεις καλα, γιατι ο σ/φος POE εχει τραβηξει κατι ξεγυρισμενα μπινελικια...
      την IP Μου την βρηκες ή ακομα;;;;

      αν θες να παρεις κανονικη απαντηση, γραψε σαν ανθρωπος και τοτε τα ξαναλεμε, οσο προβοκαρεις στον ιδιο ρυθμο θα παιρνεις απαντησεις

      Διαγραφή
    6. και επειδη τωρα διαβασα τι γραφεις ποιο κατω....
      λοιπον ακου πρακτορακο
      αν νομιζεις οτι υπαρχει θεμα καταστατικου βαλτο θεμα στην ΚΟΒ (λεμε τωρα γιατι εισαι τοσο μελος, οσο ειναι ασπρο το μαυρο αλογο), αν παλι δεν εισαι και νοιαζεσαι γραφτο στον προσυνεδριακο με το ονοματακι σου και τοτε ισως να σε ακουσουν περισσοτεροι και να ερθουν μαζι σου.
      μεχρι τοτε αντιμετωπιζεσαι ως ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΣ ΧΙΤΗΣ, θυμασαι την μοιρα τους ετσι;
      αν εσυ και το συναφι σου θεωρειτε οτι στραβα το καραβι πηγαινει, τραβατε μπροστα φιαχτε την Οργανωση για την Τηρηση του Καταστατικου του ΚΚΕ (ΟΤΚΚΚΕ) και να δουμε τι θα γινει. μεχρι τοτε ξανα στα λαγουμια του ιντερνετ να βλεπετε την βιρτσουαλ αυθεντια σας στον καθρεφτη και να την παιζετε λεγοντας ποσο γαματοι ειστε.
      οσο για τα ποσοστα των εκλογων, απο ποτε ενα κομμουνιστικο κομμα καθοριζει την πολιτικη του αναλογα την μοδα της μαζας; με τα δικα σου δεδομενα, τον απριλη του 17 ο λενιν επρεπε να μπει σε κυβερνηση με τους αστους και τους μενσεββικους και τους εσερους και στην κουβα επειδη εφτασαν 17 στο νησι να πανε για πουτανες.
      αντε ρε λαμογιο που θες να μιλησεις και σοβαρα

      Διαγραφή

    7. μπορώ άνετα να σου απαντησω το ιδιο, αλλά θα σε αντιμετωπίσω όπως αντιμετωπίζουν οι Κομμουνιστες τους παραπληροφορούντες.
      1): δεν εχεις σχέση με ταξικη πάλη ως ΚΚΕς (δεν απάντησες στο ερώτημα μου)
      2: εισαι και ψευτης γιατί λες ανοιστόρητες ψευτιές για να στηριξεις
      τις αντικομμουνιστικές θέσεις σου.

      Συγκεκριμμένα:
      α) στη Ρωσία τον Απρίλη του 1917 υπήρχαν τα ΣΟΒΙΕΤ ήδη.
      β) ειχε ανατραπεί το κράτος των Τσαρων και υπήρχε κατάρευση του κράτους των με τα Σοβιέτ να υπάρχουν ως δευτερη εξουσια.
      γ)στα ΣΟΒΙΕΤ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ Ως ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ μεχρι τον Απρίλη που αναφέρεις.
      δ) αποχώρησαν ρε μεγάλε "ιστορικέ" οι Μπολσεβίκοι από τα Σοβιέτ αν και μειοψηφία;; Ε;
      ε) καλούσε ο Λενιν τους Εσσέρους και τους Μενσεβίκους να πάρουν την εξουσια στα Σοβιετ στα οποία ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ οι Μπολσεβικοι ως μειοψηφία, ΝΑΙ Η ΟΧΙ ; Ε;
      στ) εχεις εδω ανατρέψει την αστικη εξουσια, εχεις ενοπλα Σοβιετ, τις Μεραρχίες του στρατού με το μέρος σου ( όπως π.χ τις στρατιές του Β. Μετώπου, το ναυτικό κ.λ.π) και παιζεται το πότε θα πάρεις την πλειοψηφια στα Σοβιετ για να πάρεις την εξουσια;

      ρε ποιόν κοροϊδευεις, ε;

      έχεις συναίσθηση που βρίσκεσαι, ή, ζεις σε όνειρα;

      τέτοια λες και νομίζεις ότι θα σε ακολουθήσει έστω και μισός εργάτης;;



      Διαγραφή
    8. Το ποιους ακολουθούν οι εργάτες, αυτό άστο να το ξέρουν καλύτερα αυτοί που αν μη τι άλλο πάνε να μιλήσουν μαζί τους. Πάντως επισημαίνω ότι και εσύ, όπως πριν μερικές μέρες και ένας άλλος γελοίος που ξεκίνησε ως ανώνυμος, μετά εμφανίστηκε ως ιμπεριαλιστής και τέλος ως LeftG700 στοχοποίησες αρχικά ενα συγκεκριμένο μπλογκ και τον συγγραφέα αυτού. Η χαφιεδοσυμπεριφορά σας δεν έχει όρια. Παρακαλώ να εξαφανιστούν τα σχόλια σου από την ανάρτηση και τα κόμπλεξ σου να τα βγάλεις στο ιστολόγιο που σε τσούζει.

      Διαγραφή

    9. Αντρέα,
      ποιοί "πάνε στους εργάτες"; μιλάς γιά άλλους; δηλαδη εσυ δεν πας;

      Όποιος βλέπει τι λεω εγω και τι λέτε εσεις και ΕΙΝΑΙ Κομμουνιστής και αγωνιστής ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ.

      Γιατί "παρακαλάς" να σβηστούν τα γραφόμενά μου;. Σβήστε τα, εχετε το μαχαίρι και το πεπόνι, εσεις αναλαμβάνετε την ευθύνη.

      Δεν μου λες σε παρακαλώ, το ιστολόγιο σας αναφέρει ότι είναι Κομμουνιστικό ιστολόγιο, τι λοιπόν αντικομμουνιστικό λέω εγω και πρέπει να σβηστεί και πες μου σε παρακαλώ, τι έχετε απαντησει εσεις στα γραφόμενά μου με επάρκεια ωστε να κατανοήσω και εγώ ότι κάνω λάθος.

      ΚΚΕ ειμαι, δεν μπορώ να σας το αποδείξω με προσωπικά στοιχεία εδω, όπως και εσεις δεν μπορείτε σε μένα, απλά - σας παρακαλώ να με πιστέψετε - ΚΚΕ είμαι.

      Ναι εχω τις αντιρρήσεις μου και τις λέω εδω. Αν δεν θέλετε να μπαινω και νομίζετε οτι "ενοχλώ" υπόσχομαι δεν ξαναμπαινω, ειλικρινα σας το λέω.

      Ναι, προφανως δεν φαίνεται το IP μου. Ειναι ευκολο να το καταλάβετε γιατι. (ad-ons του mozila).

      Εγω βλέπω ότι το Κόμμα δεν πάει καλά. Ναι χρειάζεται διάλογος, από τα μη μελη, οπως εγω που ειμαι οπαδός, γιατί εγώ μπορώ να τα πω δεν εχω τη δέσμευση του μέλους.

      Αν θέλετε να συζητησουμε, καλώς.
      Αν ειναι να μπαινω εδω και να με βρίζετε, τοτε να μην σας ενοχλώ βρε παιδια.
      Γειά χαρά.

      Διαγραφή
    10. 1) μαλλον εισαι κουτος και δεν καταλαβαινεις, εκτος και αν περιμενεις να σου πω και αριθμο δελτιου ταυτοτητας.
      2)μαλλον κοιτας τον εαυτο σου στον καθρεφτη

      α)δεν ειπα οτι δεν υπηρχαν, ηταν μειοψηφια στα σοβιετ, αλλα παρολα αυτα διαφωνουσε με το να μπουν τα σοβιετ στην κυβερνηση, αντιθετα ελεγε ολη η εξουσια στα σοβιετ, χωρις μεσοβεζικες λυσεις, ολη η εξουσια στον λαο δλδ.
      β)εισαι τελειως ορτσα, οι τσαροι ειχαν πεσει και υπηρχε "επαναστατικη" κυβερνηση με εσερους,μενσεβικους και αστους με την ολιγαρχια εντος εκτος και επι τα αυτα
      γ)συμμετειχαν με δικο τους πλαισιο και προγραμμα και ακομα και οταν οι ηγετες των σοβιετ συμμετειχαν στην κυβερνηση καλουσαν σε απεργιες/πορειες κτλ. το ΚΚΕ ειναι σε ολες τις βαθμιδες του εργατικου κινηματος, με διακριτο πολο (ΠΑΜΕ) και διακριτη πολιτικη που καλει σε ρηξη με την πουλημενη ηγεσια ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ-ΑΠ.
      δ)σου απαντησα στο (γ). αν θεωρεις το οτι δεν συμμετεχουμε στο προεδριο της γσεε ειναι αποχωρηση απο κει (δες το ηλιθιος και το πανηλιθιος και ψαξε να βρεις ποιος απο τους 2 εισαι), μπορει βεβαια να χρειαστει να αποχωρησεις σε καποια αλλη στιγμη πραγματικα
      ε)οχι, καλουσε τα σοβιετ να το κανουν και οχι τους εσερους και τους μενσεβικους, αυτους τους καταχεριαζε. μαλιστα οταν στο συνεδριο τους τα εχωνε και πηγαν να τον κατεβασουν λογο χρονο, αντεδρασαν οι συνεδροι και εμεινε και συνεχιζε να τα χωνει.
      ποιος ειπε οτι εχουμε επαναστατικη κατασταση; εχει πει ποτε κανεις απο το ΚΚΕ οτι ειμαστε ετοιμοι να παρουμε την εξουσια;;;
      μαλλον με εχεις μπερδεψει με "σ/φους" που ειχαν ονειρωξεις με τις πλατειες και τον δεκεμβρη του 08.
      οσο για τα υπολοιπα και το αν με ακολουθει κανεις, ασε να το κρινουν αλλοι. εσενα ο πολιτικος ισκιος σου δεν σκεπαζει ουτε εφημεριδα (καθημερινη οχι κυριακατικη με τα εξτρα), οποτε η γνωμη σου για το ατομο μου με αφηνει παγερα αδιαφορο

      αν πραγματικα εισαι οπαδος και θες να τα πεις και να πιασουν τοπο, θα πας και θα τα πεις εκει που πρεπει.
      θα βρεις το κομματικο μελος της γειτονιας σου ή στην δουλια σου, θα μιλησεις με το κομμα, θα μιλησεις οπου γινουν δουλιες για το συνεδριο ή στις συσκεψεις που κανουμε γενικα και εκει αν εχουν νοημα τα λεγομενα σου θα σε ακολουθησουν και περισσοτεροι, γιατι θα εχεις και ονοματεπωνυμο και αν ειμαστε και στην ιδια εκδηλωση θα με ταπωσεις κιολας και θα με κανεις ρομπα αφου εγω δεν ειμαι ΚΚΕς και εσυ εισαι ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΑΡΑΣ.
      για να στο πω και κομμουνιστικα,εδω αυτο που κανεις και ο τροπος που προσπαθεις να το κανεις λεγετε φραξιονισμος και ψαρεμα.
      και το εχω ξαναπει, οποιος θελει κουβεντα θα την εχει, οποιος προβοκαρει θα περνει αναλογες απαντησεις.
      Υ.Γ. μην μπερδευεις τα εκλογικα ποσοστα με το πως "πηγαινει" το κομμα, δεν ειμαστε σε γυαλα, λειτουργουν και αλλοι και με πολλους τροπους, ειδικα οι 5ες φαλαγγες

      Διαγραφή

    11. θεωρώ περιττη κάθε απάντηση, όποιος ξέρει βλέπει και καταλαβαινει.

      Το ζητημα ειναι οτι ανεβηκες στο "βαθρο" και αυτοαποκαλείσαι "τιμητής" του ΚΚΕ.

      Αν βεβαια το ΚΚΕ αλλάξει γραμμή στο 19ο Συνέδριο, ή, στο 20ο, θα αλλάξεις νικ ή, θα λες οτι λες και τωρα;.
      να υποθέσω έστω και εγω μια φορά, παίρνοντας παράδειγμα από το "κομμουνιστικό" σου " ήθος" και επίπεδο και να πω οτι: εσυ όπως ο κάθε "Φάνης" ποτέ δεν θα γινεις ο "χορεύοντας με τους λύκους"
      αλλά το άλλο, ξέρεις.

      Αναγκαστικά επανερχεται το αρχικό μου ερώτημα (5 Ιανουαρίου 2013 1:04 π.μ..)
      "γιατι όποιος διαφωνεί με τις επιλογές της ηγεσίας ειναι ασφαλίτης
      και
      όποιος συμφωνεί ειναι επαναστάτης;

      Με την ιδια λογική όποιος συμφωνούσε με το Φαράκο και το Σιάντο ηταν επαναστατης !!"

      Τα γραπτά μένουν πάντως.
      γεια χαρά. Τέλος.
      ο
      "χορεύοντας με τους λύκους"

      Διαγραφή
    12. το ποιος απανταει και το ποιος οχι φανηκε.
      αν σε κατι εγω διαφωνησω θα το πω εκει που πρεπει και αν ειναι κατι που ειναι βασικο για μενα θα την κανω, αλλα με αξιοπρεπεια και οχι σαν σκουληκι σαν τον Α.Χ. ή τον δικηγορο.
      το βασικο ειναι οτι κανεις το μαλακα και μπερδευεις ινδιανους κτλ.
      οποιος εχει προβλημα με την γραμμη του ΚΚΕ το λεει εκει που πρεπει με το ονοματακι του και την φατσουλα του και αν δεν ικανοποιηθει η πορτα ανοιχτη και τα σκυλια δεμενα.
      αυτο που προσπαθεις να κανεις εδω ονομαζεται φραξιονισμος και η μοιρα του καθε φραξιονιστη ειναι δεδομενη.
      οσο για τον σιαντο εχει απαντησει το δοκιμιο ιστοριας του ΚΚΕ, διαβασε το, αν συνεχισεις και μετα το διαβασμα του την ιδια πιπα τοτε επιβεβαιωνεις οτι εχεις IQ ραδικιου. για τον φαρακο το απεδειξε η ιστορια τι ηταν (τα στερνα τιμουν τα πρωτα).

      τελος, που ξερεις αν εγω συμφωνω ή διαφωνω με ολα που λεει το ΚΚΕ;
      ομως εγω ειτε μελος ειτε οχι λειτουργω με το βασικο χαρακτηριστικο ενος κομμουνιστικου κομματος νεου τυπου, τον ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΣΜΟ.
      ειτε λοιπον εγω συμφωνω ειτε διαφωνω με κατι το εφαρμοζω και οταν ζητιεται η γνωμη μου την λεω ή ακομα καλυτερα οταν εχω ζητηματα παω κατευθειαν και τα συζηταω εκει που πρεπει.
      τα υπολοιπα ειναι πουστιες τσυριζαιων για να προβοκαρουν

      Διαγραφή
  9. ( http://rizospastis.gr/columnPage.do?publDate=5/1/2013&id=14379&columnId=81 )
    (..)Δείξε μου το φίλο σου...

    Εχουμε αναφερθεί ξανά στην ιστοσελίδα που αυτοαποκαλείται «εργατικός» αγώνας. Η εν λόγω ιστοσελίδα φιλοξενεί μόνο κείμενα ενάντια στην πολιτική του ΚΚΕ. Οι συντάκτες τους θα ήθελαν ένα ΚΚΕ σαν τα μούτρα τους, δηλαδή να πίνει νερό στο όνομα της επανάστασης και του σοσιαλισμού, ενώ στην πράξη να καλεί σε συνεργασία με την αστική τάξη και τους οπορτουνιστές, γιατί η επανάσταση μπορεί να γίνει μόνο μαζί τους... δηλαδή ποτέ!

    Η ιστοσελίδα όσο και αν θέλει να κρυφτεί ο οπορτουνισμός δεν την αφήνει. Ποιοι έχουν πάρει αγκαλιά τον «εργατικό» αγώνα; Το left.gr (το επίσημο site του ΣΥΡΙΖΑ), το tvxs.gr (site του Κούλογλου...), το iskra.gr (του Λαφαζάνη) και άλλα site που τόσο πολύ «πονάνε» το ΚΚΕ. Τόσο πολύ που ο καλύτερος από αυτούς λέει τουλάχιστον 3 φορές τη μέρα ότι το ΚΚΕ είναι «σεχταριστικό», «δογματικό» και άλλα τέτοια. Αυτοί αναδημοσιεύουν κείμενα του «Εργατικού» Αγώνα.

    Και όχι μόνο. Ο αστικός Τύπος έχει ουκ ολίγες φορές αξιοποιήσει και αναπαραγάγει τα γραπτά τους: Από την «Εφημερίδα των Συντακτών» και το «Βήμα», μέχρι την «Ελλάδα αύριο»... Και ο κατάλογος δεν τελειώνει εδώ. Ο γνωστός για τα αγνά αισθήματα που τρέφει για το ΚΚΕ, ο Αδωνις Γεωργιάδης, αφού του στάλθηκε στο twitter link (σύνδεσμος) με την ιστοσελίδα που αναπαράγει την κριτική του «εργατικού» αγώνα για το σχέδιο Καταστατικού για το 19ο Συνέδριο του ΚΚΕ, το έκανε και αυτός retweet (επαναπροώθηση)!!! Μαζί τους και ο Αδωνις γράφει: «Πιο συντηρητικό το καταστατικό του ΚΚΕ». Μιλάμε τέτοιος «πόνος» για το Καταστατικό του ΚΚΕ.

    ΥΓ: Δεν αξίζει να σχολιάσει κανείς το πώς γίνεται είδηση μία ανώνυμη μπαρούφα που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο (άλλωστε δεν είναι η πρώτη που θα κυκλοφορήσει ευρέως για να νομιμοποιηθεί). Αλλά μπορούμε να θυμηθούμε και κάτι άλλες εποχές που διάφοροι εχθροί του ΚΚΕ έδιναν το χέρι τους στους οπορτουνιστές που ήθελαν να μεταλλαχθεί το ΚΚΕ σε κόμμα διαχείρισης. Γνωστή η τακτική τους. Ας γνωρίζουν ότι ούτε αυτή τη φορά θα τους περάσει.(..)Ilief

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 2 Ιανουαρίου 2013 8:17 μ.μ.
    Συνθήκη του Μάαστριχτ/ Πράσινη Βίβλο / Στρατηγική της Λισσαβόνας
    Ευρωσυνθήκη/ Συνθήκη του Άμστερνταμ/ Ευρωσύνταγμα»
    Ιδιωτικοποίηση των λιμανιών/ Σχέδιο Ανάν/ Μεταλλαγμένα προϊόντα
    Ιδιωτικά πανεπιστήμια/ Μπολόνια / 65ωρο / 3ωρα / 4ωρα
    όρια ηλικίας κτλπ, το στένεψα οσο μπορούσα για τα αρι στιπρα κομματα
    εγκληματα μεχρι το 2008 ασινχοριτα που πληρωνουμε τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  11. Προδοτες
    νδ
    πασοκ
    διμαρ
    συν.
    συνεχεια σαν συριζα δεν καταγγκελει δανειακη μνημονιο
    καταρα στο λαδεμπορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αστεγαστα φιλαρακια της ποε οτα, της
    γεσεε και της αδεδυ πσκε που δεν γεμιζαν
    περιπτερο ολοι μαζι. Χρονια πολλα και καλη χρονια στην κοινοπραξια πασοκ νδ δημαρ,ξυριζα και
    προδοσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μια και ο σχολιασμός έχει ξεφύγει με τους πολιτικούς χαρακτηρισμούς, που προσωπικά θα απέφευγα, ας βάλουμε το ζήτημα πολιτικά.
    Οι θέσεις και οι επιλογές των κομμάτων (ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ) προκύπτουν από τις αποφάσεις των μελών τους, μέσα στα καταστατικά τους όργανα (τουλάχιστον στα κόμματα που λειτουργούν δημοκρατικά). Αν σε κάποιον αυτές οι αποφάσεις δεν αρέσουν, τότε αποσύρει την υποστήριξη του από αυτόν τον πολιτικό σχηματισμό και την δίνει σε κάποιον άλλο με τον οποίο προφανώς και συμφωνεί. Και μετά ως υποστηρικτής ένος άλλου κόμματος, κάνει την κριτική που κάθε δικαίωμα έχει να κάνει. Καθαρό και έντιμο.
    Αν πάλι έχει διαφωνίες, αλλά όχι τόσο σημαντικές για να αποσύρει την υποστήριξη του στο κόμμα αυτό, τις καταθέτει συντροφικά στα αρμόδια όργανα προκειμένου να μην χρησιμοποιηθούν από "καλοθελητάδες" για να πλήξουν το κόμμα που υποτίθεται πως, παρά τις επιμέρους διαφωνίες του, στηρίζει.
    Το να εμφανίζεσαι όμως σαν υποστηρικτης του ΚΚΕ και να εξαπολύεις δημόσια λίβελους προκειμένου να δημιουργήσεις την εντύπωση "εμφυλίων πολέμων" ή ακόμη και να προσπαθήσεις να τους δημιουργήσεις εκ του μη-όντος, είναι ο ορισμός της προβοκάτσιας και της ρουφιανιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "με τους πολιτικούς χαρακτηρισμούς" = με τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς

      Διαγραφή
  14. οπως πολλοι θα εχουν καταλαβει, δεν ειμαι ψυχραιμος με τυπους σαν αυτους που περιγραφει ο TRASH ποιο πανω. αυτο γιατι κανουν μπαμ απο μακρια ποιος ειναι ο σκοπος τους και τυποι σαν τον θαυμαστη των ινδιανων μου γυριζουν τα αντερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. modesto , απλα του εδωσες αξια που ασχοληθηκες μαζι του, ηταν ξεκαθαρο απο την αρχη ποιος ηταν ο ρολος του και ο σκοπος του.
      Επισης πιστευω πως ηταν μεγαλο λαθος να τον αποκαλεσεις φραξιονιστη, γιατι αυτο προηποθετει να ειναι οντως μερος του κομματος (μελος ή οπαδος). Ο σωστος χαρακτηρισμος ειναι αυτος που του εδωσε ο TRASH : ΠΡΟΒΟΚΑΤΩΡΑΣ ΚΑΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ.
      Χ.Κ

      Διαγραφή
  15. Σκεφτομαι καμια φορα οτι ποσο θα ειχε αλλαξει η ιστορια αν ο Βελουχιωτης ηταν σαν κατι τυπους σαν το Μοντεστο και τον Τρασ που το μονο που ξερουν να λενε ειναι ζητω η γραμμη! Αλλα το χειροτερο ειναι οτι σκεφτομαι αν υπηρχαν μερικοι ακομα σαν το Βελουχιωτη και δε παραδιδαμε τα οπλα τοτε ισως να αλλαζε ολη η ιστορια παγκοσμια προςς το οφελος του λαου!Δε πειραζει ζηστε το παραμυθακι σας οπως ο Βελουχιωτης που ειναι αναγνωρισμενος (στον λαο εκει μετραει)πολυ πριν το ΚΚΕ θυμηθει να τον αποκαταστησει (πολιτικα μονο) ετσι και ολοι αυτοι που τους βριζεται ολη την ωρα απο εδω μεσα θα αποδειχθει οτι ειχαν δικιο!Οσο για σας θα σας θυμουνται οπως και ολα τα μελη που ηταν τοτε εναντιον του Βελουχιωτη μικρομυαλους και θρασυδειλους που η μοναδικη αποφαση που πηρατε στη ζωη σας ειναι ποσο ζαχαρη θα βαλετε στο καφε σας για ολα τα αλλα φροντισε το κομμα!Αλλα μη φοβαστε εκεινο το καιρο θα λετε παλι αλλα!
    κουκουρουκου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @κουκουρούκου:
      Αν ο Βελουχιώτης και χιλιάδες άλλοι εκείνη την εποχή, ΔΕΝ ακολουθούσαν την γραμμή του κόμματος:
      ΔΕΝ θα είχε υδριθεί το ΕΑΜ
      ΔΕΝ θα είχε υδριθεί ο ΕΛΑΣ
      ΔΕΝ θα τους θυμόταν κανείς
      ΔΕΝ θα κάναμε αυτή την κουβέντα
      Το αναφέρω για να υπενθυμίσω το αυτονόητο, πως ο Κλάρας έγινε Βελουχιώτης εφαρμόζοντας και όχι αντιτιθέμενος στην γραμμή του κόμματος.
      Φυσικά η αμετροέπεια του κάθε καραγκιόζη που φαντασιώνεται τον εαυτό του ...Βελουχιώτη (από την διαφωνία του μόνο και μετά όμως!), κρίνεται από τους αναγνώστες.
      Θα υπενθυμίσουμε ακόμη και τον χαρακτήρα του πρωτοκαπετάνιου, και την συμπεριφορά του απέναντι σε όλους όσους στράφηκαν ενάντια στο κόμμα του. Αν ζούσε θα έκοβε καμπόσες γλωσσίτσες που τολμάνε να τον επικαλούνται...
      Υ.Γ.
      Οι χαρακτηρισμοί "μικρόμυαλος" και "θρασύδειλος", σου επιστρέφονται με τους ανάλογους τόκους, ενώ από ότι είδες τεκμηριώνονται και τα δύο.
      Εννοείται ακόμη πως άλλα τέτοιου ύφους σχόλια, θα κοπούν πάραυτα, καθώς δεν είμαι υποχρεωμένος να ανέχομαι την εκτόνωση του κάθε κομπλεξικού, σε έναν διάλογο που συμμετέχω...

      Διαγραφή
    2. Δεν πειραζει ρε φιλε, γιατι αμα δεν υπηρχε σεβασμος προς τον δημοκρατικο συγκεντρωτισμο, δεν θα υπηρχε ποτε κομμα και δεν θα υπηρχε ποτε Βελουχιωτης. Αμα εσυ αυτο δεν μπορεις να το καταλαβεις δεν πειραζει, αυτος ειναι και ο λογος που αντι να συμμετεχεις στους αγωνες και να κανεις τις προτασεις στο στο ιδιο το κομμα, να κριθουν και να τεθουν υπο αξιολογηση(ευκαιριες σου δινει και ας μην εισαι και μελος), καθεσαι και κλαψουριζεις και τις λες εδω σαν τη χηρα στο κρεβατι.

      Στα ειπε και ο Τρας παραπανω

      Αμα δεν σας αρεσει το ΚΚΕ αυτο, φτιαξτε ενα δικο σας(δεν θα ειστε οι πρωτοι) ολοι εσεις να τελειωνουμε, να δουμε που θα πατε χωρις δημοκρατικο συγκεντρωτισμο και σεβασμο στις εσωκομματικες διαδικασιες.

      Διαγραφή
    3. εσενα σιγουρα σε ικανοποιει το γεγονος οτι δεν υπηρξαν πολλοι "Βελουχιωτηδες, ισως τις ανοησιες που κοτσαρεις εδω να μην τις κοτσαρες ποτε και να γλυτωναμε και μεις....

      Διαγραφή
    4. Ναι εφάρμοσε την πολιτική του ΚΚΕ και ιδρύθηκε το ΕΑΜ κι έγινε Βελουχιώτης και δεν την εφαρμοσε και κατέληξε στο θάνατο ως μιζέριας.

      αστυάνακτας

      Ακολουθεί για την Ιστορία:
      «Ανακοίνωση ΚΕ του ΚΚΕ
      Το ΠΓ ενέκρινε τη δημοσίευση στο «Ριζοσπάστη» της απόφασης της 11ης ολομέλειας της ΚΕ για τον Άρη Βελουχιώτη (θανάση Κλάρα ή μιζέρια). Ο Κλάρας αφού μια φορά πρόδωσε και αποκήρυξε το ΚΚΕ γιατί λύγισε μπροστά στη τρομοκρατία του Μανιαδάκη, ξαναζήτησε στο καιρό του απελευθερωτικού αγώνα να εξαγοράσει με το αίμα του την προδοσία του εκείνη που αναγνώρισε και καταδίκασε. Το ΚΚΕ τούδωσε τη δυνατότητα αυτή. Σήμερα όμως σε μια δύσκολη στιγμή, από δειλία και φόβο παρά τις υποσχέσεις και τη συμφωνία του που στα λόγια έδειξε, απειθαρχεί πάλι ξαναπροδίνει το ΚΚΕ με την τυχοδιωκτική και ύποπτη δράση του που μονάχα τον εχθρό ωφελεί. Στο ΚΚΕ δεν έχει κανένας θέση, οσοδήποτε ψηλά κι αν στέκει και οσοδήποτε μεγάλος κι αν είναι, όταν οι πράξεις του δεν συμβιβάζονται με το κοινό συμφέρον και όταν παραβιάζεται η δημοκρατική εσωκομματική Πειθαρχία»

      Διαγραφή
    5. @αστυάνακτας (εφόσον είσαι ο Ανώνυμος10 Ιανουαρίου 2013 5:36 μ.μ.)
      Βλέπω πως σιγχίζεσαι όταν στριμώχνεσαι με αποτέλεσμα να χάνεις το πνεύμα σου. Παλιότερα δεν θα υπέπεπτες στο λάθος ενός σχόλιου που μπορεί να το ανατρέψει μαθητής δημοτικού.
      Τον Θανάση Κλάρα, τον γνωρίζουμε ως Άρη Βελουχιώτη εξ'αιτίας της δράσης του στον ΕΛΑΣ. Ο ΕΛΑΣ ήταν το στρατιωτικό σκέλος του ΕΑΜ.
      Βάση των αποφάσεων ποιού ακριβώς:
      α)υδρίθηκε το ΕΑΜ;
      β)υδρίθηκε ο ΕΛΑΣ;
      γ)προσχώρησε στον ΕΛΑΣ ο Θανάσης Κλάρας σαν οργανωτικό στέλεχος;
      Απάντηση και στα τρία:
      Βάση αποφάσεων της ΚΕ του ΚΚΕ!
      Αν δεν είχε πειθαρχήσει στις τρεις παραπάνω αποφάσεις, θα τον γνωρίζαμε σήμερα; Και αν ναι, πως;
      Εδώ θα ήθελα να απαντήσεις...

      Διαγραφή
    6. Ακόμη:
      Το πρώτο φύλλο της εφημερίδας "ελευθερία" (έντυπο του ΕΑΜ) που κυκλοφόρησε λίγες μέρες μετά τον θάνατο του Βελουχιώτη, έγραφε χαρακτηριστικά:
      "το κίνημα αποκύρηξε ένα απείθαρχο μέλος του, αλλά ο δωσιλογισμός δολοφόνησε έναν εθνικό αγωνιστή"
      Αν θέλετε λινκ, να επανέλθω ευχαρίστως...

      Διαγραφή
  16. Να παρτε και αυτους, ξερουν να κανουν καλη κριτικη απο τον εξωστη

    http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20110325180960/muppet/images/3/3d/TMS-Statler%26Waldorf-BalconyBox.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είσαι καλά που θα τους χαρίσουμε τους παππούδες του muppet. Αυτών η κριτική ήταν πάντα για γέλια (κυριολεκτικά) όχι για κλάματα...

      Ιάκωβος

      Διαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.

Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog

ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.