20 Ιανουαρίου 2013

ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΣΗΜΕΡΑ...


Φασιστοειδή και συγκεκριμένα χρυσαυγήτες, δολοφόνησαν έναν εργάτη 26 χρονών, 
το χάραμα που κίνησε το παλικάρι για το μεροκάματο. 

 
Σερντάρ το όνομα του παλικαριού  
και μια δόλια μάνα τον περιμένει να γυρίσει απ' την ξενιτιά....

Τον Σερντάρ 1 τον αναζήτησαν χτες οι δικοί του στον εργοδότη του, κι αυτός απάντησε:
Δεν ήρθε σήμερα. 

Τον Σερντάρ 2 τον αναζήτησαν προχτές στο σπίτι του οι συμπατριώτες του κι ο σπιτονοικοκύρης του απάντησε: 
Δεν φάνηκε σήμερα.

Τον Σερντάρ 3 τον αναζήτησαν αντιπροχτές οι φίλοι του στο πάρκο, κι οι άλλοι που τον ήξεραν απάντησαν: 
Δεν πέρασε σήμερα.

Τον Σερντάρ 4 τον αναζήτησαν… μα δεν ήρθε σήμερα… 

Τα παιδιά σας, θα σας αναζητήσουν αύριο και οι γείτονες θα πουν: 
Δεν είδαμε τους γονείς σας σήμερα… 
Οι γονείς σου, θα σ’ αναζητήσουν αύριο και οι γείτονες θα πουν: 
Δεν είδαμε το παιδί σας σήμερα… 
Κι οι μαυροφορεμένες μάνες και τα ορφανά παιδιά, 
θα ξέρουμε ότι δολοφονηθήκαμε πισώπλατα, γιατί δεν σερνόμασταν σαν φασιτοναζιστικά σκουλήκια στου καπιταλισμού τα πατώματα, μόνο παλεύαμε να τα ξηλώσουμε, να φτάσουμε στα θεμέλια τού καπιταλισμού και να τον ανατρέψουμε. 

Τι κάθεστε λοιπόν και περιμένετε; Τι;;;

Δεν ξέρετε ότι πάντα μετά τούς «Σερντάρ» έρχεται η σειρά σας; 

Τι περιμένετε παθητικά; Τι;;; 

Ν’ αφήσετε ορφανά τα παιδιά σας,

ή να μαυροφορεθείτε για τα δολοφονημένα παιδιά σας;;;

Δεν καταλαβαίνετε ότι ο καπιταλισμός για να κερδίσει χρόνο θα πιεί το αίμα σας-μας;
Δεν αντιλαμβάνεστε ότι για να μας επιβάλλουν μια ζωή «κόλαση» επί γης, 
δε θα διστάσουν να μας στείλουν στον «παράδεισο» τ’ ουρανού; 

Και γιατί να μην το κάνουν δηλαδή;

Σήμερα άλλωστε, περισσεύουμε στην Ελλάδα 1.500.000 άνεργοι κι εκατοντάδες χιλιάδες υποαπασχολούμενοι. Σκασίλα τους αν μας εξολοθρεύσουν και μέσα σε μια νύχτα. 
Δεν θα τους λείψουμε. 
Αντίθετα, είναι η μόνη λύση για να μειώσουν προσωρινά την ανεργία. 
Κι εκείνο που ξέρουν πολύ καλά, είναι πως η ανεργία θα μεγαλώσει και θα συνεχίζει να μεγαλώνει, κι όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σ’ όλον τον καπιταλιστικό κόσμο. 

Δεν υπάρχει διέξοδος για τον καπιταλισμό. Δεν μπορεί να δώσει δουλειά στον κόσμο, μήτε τίποτα καλό γενικότερα. 
Βαραβαρότητα και μόνο βαρβαρότητα έχει να μας τρατάρει.  

Τι επιλογή έχουν λοιπόν τα μονοπώλια, μια κι αυτά είναι εξουσία;

Ν’ απαλλαγούν από καμιά 50.000.000 ανθρώπους, π.χ. στην Ευρωπαϊκή Ένωση (και στην Ελλάδα συνεπώς),

για να φρενάρουν το τέρας τής ανεργίας… και φυσικά, να δώσουν και ώθηση στα κέρδη τους... 
Σας θυμίζει τίποτα αυτό το νούμερο; 50.000.000 
Σας θυμίζει…

Τα 50.000.000 νεκρούς τού Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. 
Και μετά …ήρθε η ανάπτυξη… και χτίσαν κι άλλες περιουσίες οι καπιταλιστές πάνω στα 50.000.000 πτώματα κι άλλους τόσους σακατεμένους...


Για θυμηθείτε και κάτι ακόμη. 

Πότε ξεκίνησε να προετοιμάζετε αυτός ο πόλεμος;;;

Με το βάθεμα της καπιταλιστικής κρίσης τού 1929. Γύρω στα 1933… 
Μέχρι το 1939 είχε ξεκινήσει και η γενίκευσή του. Το 1940 τον Οκτώβρη έφτασε και στην Ελλάδα με τη μούρη τού Μουσολίνι. 
Το 1941 τον Απρίλη έφτασε και με τη μούρη τού Χίτλερ.

Πώς ξεκίνησε όμως η εντατική προετοιμασία του;;; 
Με την άνοδο του φασισμού στην Ευρώπη. 
Χίτλερ, Φράνκο, Μουσολίνι, Μεταξάς… 


Για να μην πλατιάζουμε, ας δούμε πώς ο άγνωστος φασιστοναζί Χίτλερ έφτασε να γίνει άρχοντας του Γερμανικού κράτους. 
Ξέρετε; Ξέρετε… Είναι κοινό μυστικό... 

Τον διαφήμισαν και τον αγαντάρισαν οι σοσιαλδημοκράτες. 
Η λεγόμενη δημοκρατία τής Βαϊμάρης τού έστρωσε το χαλί να περάσει… Του είχε θεσπίσει μάλιστα και νόμο που θα του έδινε υπερεξουσίες όταν θα τον έκαναν «πρωθυπουργό»… Καγκελάριο... 
Για λογαριασμό των μονοπωλίων βεβαίως-βεβαίως…  

Τα μονοπώλια, ο καπιταλισμός-ιμπεριαλισμός, διέταξαν τους σοσιαλδημοκράτες να στρώσουν χαλί στο Χίτλερ να περάσει. 
Τα μονοπώλια επέλεξαν το φασιστοναζί Χίτλερ και το κόμμα του, να κάνουν τη συγκεκριμένη βρωμοδουλειά για πάρτι τους… 
Να εξαπολύσουν και να γενικεύσουν έναν παγκόσμιο πόλεμο… 
Τώρα θα μου πείτε, γιατί δεν έβαζαν νεοφιλελεύθερους ή σοσιαλδημοκράτες να το κάνουν; 
Διότι μετά τον πόλεμο, τους χρειαζόντουσαν «άσπιλους» και «αμόλυντους» ν’ αναλαμβάνουν πάλι, εναλλάξ, τη διαχείριση του καπιταλισμού... 
Άλλος ο ρόλος των κοινοβουλευτικών αστικών κομμάτων και άλλος ο ρόλος των φασιστικοναζιστικών αστικών κομμάτων.  

Έτσι λοιπόν και σήμερα, που η καπιταλιστική κρίση βρίσκεται ήδη στο 4ο έτος της και βαθαίνει, τα μονοπώλια, ο καπιταλισμός-ιμπεριαλισμός, αναθέτουν και πάλι στο φασιστοναζισμό να παίξει τον ίδιο ρόλο. Την τελευταία πράξη τής προετοιμασίας τού μακελειού, μα και ν’ αναλάβει φυσικά το μακελειό…  

Κι ο ρόλος αυτός, απαιτεί όπως και τότε, ν’ αδειάσει ο τόπος από φωνές ενάντια στον καπιταλισμό, την καπιταλιστική κρίση και τα κέρδη των μονοπωλίων. 

Τυχαίο είναι ότι εν μία νυκτί η Χρυσή Αυγή από 0,00…% που είχε, βρέθηκε με κάπου 7%;;;

Ή μήπως είναι τυχαίο ότι ο ΣΥΡΙΖΑ (σοσιαλδημοκρατικό κόμμα γαρ…) εν μία νυκτί από 4% βρέθηκε στο 26%;;;

Ή μπας κι είναι τυχαίο ότι η τρικομματική κυβέρνηση Σαμαρά κάνει τον …κινέζο μπρος στα εγκλήματα των φασιστοειδών;;;

Και τι κυβέρνηση είναι αυτή; Νεοφιλελεύθερων, σοσιαλδημοκρατών και αριστερών… 

Φοβερές συμπτώσεις, ε...;;;

Αναρωτηθήκατε λοιπόν καθόλου γιατί τα φασιστοειδή ξεκίνησαν το δολοφονικό τους όργιο απ’ τους μετανάστες;;;

Απλά, κάνουν «πρόβες». 
Εξασκούνται στα κορμιά των ανυπεράσπιστων μεταναστών, για να συνεχίσουν το δολοφονικό τους έργο:

Πάνω σ’ εσάς και τα παιδιά σας. 
Πάνω σε μας και τα παιδιά μας.

Πάνω σε σένα και στο παιδί σου. 
Πάνω σε μένα και στο παιδί μου…

Για να κλείσουμε όμως το θέμα, πάμε και στο δια ταύτα.

Ορθά-κοφτά και ξάστερα. Αν δεν θέλουμε να ζήσουμε τα χειρότερα σ’ όλα τα επίπεδα, 
ένα τρόπος υπάρχει:

Ερχόμαστε σ’ επαφή με τους κομμουνιστές στη δουλειά μας, στη γειτονιά μας κι όπου τέλος πάντων κινούμαστε.

Ζητάμε τη βοήθεια και την καθοδήγησή τους, μια κι έχουν εμπειρία από οργάνωση.

Οργανωνόμαστε στους χώρους δουλειάς, στις γειτονιές, στις σχολές και τα σχολειά, ενάντια στη φασιστική, τραμπούκικη, δολοφονική, δράση των φασιστοειδών.

Μα για να ανασταλεί η δράση τους και να ξανακλειστούν στις τρύπες τους, 
πρέπει να στριμώξουμε τα αφεντικά τους. Τους καπιταλιστές και τον καπιταλισμό. 

Αυτό με τη σειρά του απαιτεί να αποδυναμώσουμε τα κόμματα που υπηρετούν τον καπιταλισμό, είτε ως κυβέρνηση είτε ως αντιπολίτευση…

Κι αυτό φυσικά απαιτεί, να φύγει απ’ τα χέρια αυτών των κομμάτων το συνδικαλιστικό και γενικότερα λαϊκό κίνημα.

Ανυπερθέτως δε, αποκαλύπτουμε, ξεσκεπάζουμε τα φασιστοειδή, κάτω από όποια μάσκα κι αν κρύβονται. Τους απομονώνουμε φανερά και αταλάντευτα. 

Είναι δικαίωμά μας να μην θέλουμε ούτε καλημέρα με όποιον έχει και διαδίδει φασιστικές απόψεις!

Δεν μας ενδιαφέρει να είμαστε αρεστοί. Εκείνο που έχει αξία, είναι να είμαστε σωστοί!

Συνήθως δε, αυτά τα θρασίμια δεν ομολογούν ότι είναι φασιστοειδή, χρυσαυγήτες ή άλλου ...ονόματος, διότι όπου το ομολόγησαν τους πρόγκηξαν.

Κρύβουν τη βρώμικη ταυτότητά τους, αλλά δεν μπορούν να κρύψουν τη βρώμικη ψυχή τους…

Δεν είναι λοιπόν καθόλου δύσκολο να τους εντοπίσουμε, να τους αποκαλύψουμε και να τους απομονώσουμε, ακόμη κι αν είναι συγγενείς μας.

Καμιά επιείκεια στο φασισμό και τους φασίστες, ΦΑΝΕΡΟΥΣ Ή ΚΡΥΦΟΥΣ!!!

Αλλιώς, θα συνεχίσουμε να μετράμε «Σερντάρ»…

ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ, 
ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ 
ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ, 
ΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΕΔΩ(!!!)
ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΠΛΟΥΣΤΕΡΟ:  
ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!

Καλή Γκέλμπεση 


29 σχόλια:

  1. Δυστυχως μερικοι ελπιζουν πως θα μπορεσουν να πιουν και εκεινοι μια γουλια απο το ζεστο αιμα του εργατη που αναβλυζει, και δεν μιλω για τους μεγαλοκαρχαριες, αλλα για τους νοικοκυραιους που νομιζουν πως καποιοι ανθρωποι ειναι πιο ανθρωποι απο αλλους, λογω κοινωνικης θεσης, χρωματος και φυλης. Εχουμε να δωσουμε μεγαλη μαχη μεσα στην κοινωνια, δυστυχως η Χ.Α κανει μια χαρα τη δουλεια της, ειχε καλλιεργηθει το εδαφος βλεπεις στις Μανωλαδες ολης της Ελλαδας, στα γιαπια, στα χωραφια, στις γειτονιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να τη δωσουμε σφε, να τη δωσουμε, δεν αρκει πια οπως στο παρελθον να παλευουμε, πρεπει να "διπλασιασουμε" το μποι μας, να το "πολλαπλασιασουμε" να κανουμε τη νυχτα μερα, να κανουμε κουβεντα με φιλους, γνωστους, συνεργατες, συναδελφους, να φωναξουμε το Κομμα στις κουβεντες μας οταν δεν μπορουμε μονοι, να κανουμε "Στοιχημα" δικο μας την επιτυχια του Συνεδριου που ερχεται, να φροντισουμε οι θεσεις να φτασουν σε εκατονταδες χιλιαδες αγωνιστες, οι φασιστες εχουν τα "ουγκ" τους, εμεις εχουμε τη φωνη της ταξικης μας συνειδησης, του ταξικου μας δικιου, εχουμε τις ιδεες μας που αστραφτουν σαν πυρινη ρομφαια, να τους "καψουμε" τους φασιστες και τα αφεντικα τους μια για παντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα,επίσης μην ξεχνάμε πως έχει φροντίσει το ΠΑΣΟΚ εδώ και δεκαετίες απο την μια να διαβρώσει τις συνειδήσεις,να απαξιώσει ο λαός τα συνδικάτα και την οργανωμένη δράση,να καλιεργήσει τον ατομισμό και την βόλεψη.Μην γελιόμαστε δεν είναι μαλάκες οι αστοί,ξέρουν πάρα πολυ καλά πως όλο αυτό το ''έργο'' που άφησε πίσω το ΠΑΣΟΚ σε συνθήκες βαθιάς κρίσης,θα οδηγήσει ενα μεγάλο μέρος του λαού στην Χρυσή Αυγή.Βέβαια μπορεί τα πράγματα να δυσκόλεψαν ακόμα περισσότερο,ομως αυτός είναι άλλος ενας λόγος παραπάνω που πρέπει να μας πεισμώσει,θέλω να πιστέυω πως ο λαός στο τέλος θα τους απομονώσει και ακόμα είναι σίγουρο πως δεν έχει πει την τελευταία του λέξη.Επειδή όμως το σενάριο του πολέμου κάθε μέρα φαίνεται και ποιό κοντινό,την Χρυσή Αυγή την κρατάνε και θα φροντίσουν να την κρατήσουν ζωντανή για να παίξει τον γνωστό βρώμικο ρόλο που κάποτε είχαν παίξει τα Τάγματα Ασφαλείας και η Οργάνωση Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Γιώργος Τσουκνίδας

      Δεν έχεις άδικο. Εξαιρετικά μεγάλο τμήμα τού πληθυσμού είναι πασοκοποιημένο, ό,τι κι αν ψηφίζει...

      Γι' αυτό άλλωστε προς το παρόν είναι ακινητοποιημένο.
      Κι αυτή η ακινητοποίηση σίγουρα μπορεί να το οδηγήσει προς αντιδραστικές απόψεις.

      Όμως, όλοι αυτοί, τουλάχιστον στην περιορισμένη πλειοψηφία τους, δεν είναι εκφασισμένοι, κι ούτε θα εκφασιστούν (αν εκφασιστούν) συνειδητά.

      Αυτό αποδεικνύεται με την απομόνωση και το πρόγκηγμα που απολαμβάνουν τα φασιστοειδή τής Χρυσής Αυγής όπου παρουσιάζονται με την πραγματική τους ταυτότητα.

      Αυτός είναι και ο λόγος που τα φασιστοειδή στους μαζικούς χώρους άλλαξαν τροπάρι.

      Το παίζουν ...ακομμάτιστοι, συνεχίζοντας όμως τη ...μαύρη προπαγάνδα τους, κι έτσι ψαρεύουν επιτυχώς στα θολά νερά.

      Να λοιπόν γιατί απαιτείται η ασταμάτητη αποκάλυψη και απομόνωσή τους.

      Να το πω λίγο πιο χαρακτηριστικά;

      Ο κομμουνιστής, λέει με καμάρι, ΕΙΜΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ!

      Ο νεοδημοκράτης, λέει κάπως αμήχανα, ΕΓΩ ΨΗΦΙΖΩ Ν.Δ.

      Ο συριζαίος, λέει μεσοβέζικα, ΕΓΩ ΨΗΦΙΣΑ ΣΥΡΙΖΑ.

      Ο πασόκος, δε λέει τίποτα... Πιο σωστά, μιλά για ΣΥΡΙΖΑ κι αυτός.

      Ο φασίστας, τολμάει να πει ότι είναι ΦΑΣΙΣΤΑΣ;;; ΟΧΙ.
      Γιατί;

      Διότι ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ είναι καταδικασμένος στην πλειοψηφία τής λαϊκής συνείδησης.

      Ε, εκείνο που χρειάζεται, είναι ΝΑ ΕΙΠΩΘΕΙ, ΝΑ ΔΙΑΔΟΘΕΙ ΠΛΑΤΙΑ ΣΤΟ ΛΑΟ,
      σθεναρά, πεισματικά, βροντερά, ανυποχώρητα, χωρίς ανία και κούραση, η ΑΛΗΘΕΙΑ:
      Ότι δηλαδή ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΙΧΑΙΝΕΤΑΙ, ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ με άλλη φάτσα...

      Αυτή η διευκρίνηση θ' αποδειχτεί σανίδα σωτηρίας κυρίως για τα νέα παιδιά, που παρασύρονται απ' τις λαϊκίστικες κορώνες τής φασιστοναζιστικής Χρυσής Αυγής σήμερα, του φασιστοναζιστικού ΛΑ.Ο.Σ. χτες, κι αύριο μ' όποιο όνομα παρουσιαστεί ο ίδιος "χάρος"...

      «Ο Φασισμός είναι ο Καπιταλισμός σε σήψη»
      Βλάντιμιρ Ίλιτς Λένιν.

      ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ



      Διαγραφή
    2. Εχεις απόλυτο δίκιο ΑΝΕΡΓΕ και ΑΦΡΑΓΚΕ,συμφωνώ απόλυτα!!!!!

      Διαγραφή
  4. και ποιος δινει τροφη στον καπιταλισμο?
    πως βρισκουν ολοενα περισσοτερους ανεργους, για να κανουν αυτα που θελουν να κανουν?


    να σταματησουν να γεννοβολανε ανεξελεγκτα οι μαναδες λοιπον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τον φασισμο δεν πρεπει να τον υποτιμαμε καθολου κατα τη γνωμη μου, ουτε να εχουμε αυταπατες για το πως σκεφτεται ο ελληνικος λαος αυτη τη στιγμη. Δεν ειναι μονο το ζητημα ποσοι ψηφιζουν χρυση αυγη, αλλα και ποσοι υιοθετουν φασιστικη λογικη σε μικροτερο η μεγαλυτερο βαθμο. Γιατι οσο ο κοσμος τα βαζει με τον μεταναστη, με τον ανεργο, με τον απεργο, με τον δημ. υπαλληλο, με τον μικρομαγαζατορα που δεν κοβει αποδειξει, παει να πει οτι η Χ.Α και η φασιστικη νοοτροπια μια χαρα την κανει τη δουλεια της που ειναι να απενοχοποιησει τους απο πανω και να τα ριξει ολα στους απο κατω.

    εμεις απο την πλευρα μας πρεπει να βαζουμε το σωμα και το μυαλο μας να δουλεψει και να μην φοβομαστε να αντιμετωπισουμε στα ισια σκληρες αληθειες, το συνεδριο ειναι ευκαιρια να παμε μπροστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εννοειται δεν ειναι ολοι εκφασισμενοι, αυτο ελειπε, αλλα ουτε και στη ναζιστικη γερμανια ηταν, και επειδη ζουμε "ρευστες" εποχες που ειναι ικανες να γεννησουν ειτε τερατα ειτε "αγιους"(η και τα δυο) καλο ειναι να κραταμε πισινη και να ειμαστε 2 φορες πιο προσεχτικοι με τετοια φαινομενα. Και μην ξεχναμε την υποστηριξη που εχουν απο την αστυνομια, το ελευθερο που εχουν, την προβολη που τους γινεται, ολα αυτα θα τα βρουμε μπροστα μας οπως και να εχει.

    Συμφωνω παντως οτι το παν ειναι η πληροφορηση η διαπαιδαγωγηση μεσω της συμμετοχης και η ενημερωση, και πιστευω οτι δεν τα εχουμε δωσει ολα σε αυτον τον τομεα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Poe

      Συμφωνώ απολύτως μαζί σου. Απλά, έβαλα και την άλλη διάσταση.
      Επαγρύπνηση, επαγρύπνηση, επαγρύπνηση!

      "το συνεδριο ειναι ευκαιρια να παμε μπροστα", λες.
      Μ' αυτό κι αν συμφωνώ!!!

      Θέσεις, πρόγραμμα, καταστατικό,
      τα μελέτησα όλα
      και νοιώθω δυο φορές περήφανος που είμαι κομμουνιστής
      και δέκα φορές περήφανος για το ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΚΚΕ!!!

      ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ

      Διαγραφή
  7. @ Ανώνυμος20 Ιανουαρίου 2013 - 2:15 μ.μ.

    Tι, μόνο να σταματήσουν οι μανάδες να γεννάνε;
    Δεν φτάνει.
    Εγώ λέω να κάνουν ό,τι και ο Χίτλερ.

    Να μαζέψουν όλους εμάς τούς άνεργους, να μας κλείσουν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης,
    να μας βάζουν να δουλεύουμε τσάμπα ήλιο με ήλιο,
    να δυναμώσουν τα κέρδη των μονοπωλίων,
    και μετά να μας ρίξουν στους φούρνους,
    να μας κάψουν.

    Έτσι, όχι μόνο η ανεργία θα μειωθεί κάθετα,
    μα και μπόλικο σαπούνι θα αποθηκεύσουν για το μέλλον.

    Και μετά, επειδή πάλι θα προκύψει τρομερότερη καπιταλιστική κρίση,
    που θα δημιουργήσει εκ νέου εκατομμύρια άνεργους,
    να τους κάψουν κι αυτούς στους φούρνους.

    Και μετά...

    Πολύ μακάβριο (Ανώνυμε 20 Ιανουαρίου 2013 - 2:15 μ.μ.) το χιούμορ σου, αν πρόκειται για χιούμορ.

    Κι οι μάνες θα γεννάνε παιδιά και οι εργάτες θα οργανώνονται αγωνιζόμενοι, μέχρι την στιγμή που θα φέρουν τα πάνω κάτω να 'ρθεί ο ντουνιάς στα ίσα του.

    Κι εκεί που θ' ανατρέπεται ο καπιταλισμός, θα τσακίζεται ολοσχερώς μαζί του και φασισμός,
    εφόσον ο φασισμός είναι έκφραση του καπιταλισμού κι όχι κάτι ξέχωρο απ' αυτόν.

    Στο σοσιαλισμό-κομμουνισμό εξάλλου, οι γέννες αυξάνονται αλματωδώς. Παρόλα ταύτα, όχι μόνον δεν υπάρχει ούτε ένας άνεργος, αλλά απαιτούνται όλο και περισσότεροι εργαζόμενοι;

    Γιατί;

    Διότι αναπτύσσονται όλες οι παραγωγικές δυνατότητες της χώρας μέσω κεντρικού σχεδιασμού,
    κι επομένως αναπτύσσονται όλο και περισσότερο η βιομηχανία, οι υπηρεσίες κλπ.,
    για να ικανοποιούνται οι όλο και διευρυνόμενες σύγχρονες λαϊκές ανάγκες. Για να υπάρχει εντέλει διαρκής ευημερία για όλον τον πληθυσμό.

    Άρα λοιπόν..., να γεννάνε οι μανάδες παιδιά. Πολλά παιδιά!
    Και να παλεύουμε οργανωμένα για το μέλλον των παιδιών!
    Τίποτα λιγότερο!

    ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "....Τυχαίο είναι ότι εν μία νυκτί η Χρυσή Αυγή από 0,00% που είχε, βρέθηκε με κάπου 7%;;;

    Ή μήπως είναι τυχαίο ότι ο ΣΥΡΙΖΑ (σοσιαλδημοκρατικό κόμμα γαρ) εν μία νυκτί από 4% βρέθηκε στο 26%;;;

    Ή μπας κι είναι τυχαίο ότι η τρικομματική κυβέρνηση Σαμαρά κάνει τον κινέζο μπρος στα εγκλήματα των φασιστοειδών;;;

    Και τι κυβέρνηση είναι αυτή; Νεοφιλελεύθερων, σοσιαλδημοκρατών και αριστερών

    Φοβερές συμπτώσεις, ε...;;;........"

    Μπορει οντως τιποτα απο ολα αυτα να μην ειναι τυχαιο, αλλα οταν η Παπαρηγα ερωτηθηκε για το τι θα εκανε αν το ΚΚΕ εβγαινε κυβερνων κομμα αυτη χασκογελουσε με ενα υφακι "σιγα και μην κυβερνησει το ΚΚΕ".
    Οταν τους πεταξανε την μπαλα στις εκλογες δεν ηθελε παρτιδες με κανεναν.
    Τυχαιο?

    Μηπως ολα αυτα μας δειχνουν οτι το ΚΚΕ προτιμα να καθεται στην κερκιδα και να αμολαει τις κλασσικες φανφαρες παρα να βγει να παιξει παιχνιδι?

    Η ευκαιρια δοθηκε στο ΚΚΕ αλλα η συντροφος Παπαρηγα σας τα σκατωσε ολιγον τι.
    Αν θυμαστε καλα το ΚΚΕ στις προεκλογικες του συγκεντρωσεις τρβηξε πολυ κοσμο.
    Ολα εδειχναν οτι θα επαιρνε μεγαλα νουμερα.

    Αλλα απο την στιγμη που εκανε εκεινη την δηλωση μετα γελωτος πηγε all the way down.
    Τωρα ποιος σας φταιει γι'αυτο ΚΚΕδες? Το ΣΥΡΙΖΑ? Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ? Η μηπως οτι ποτε σας δεν θελατε τις μεγαλες ευθυνες?
    Αν κοτατε παρτε τα γκεμια στα χερια, αλλιως αστε τα παχια τα λογια γιατι σας πηραν πρεφα.
    Απο το μπαλκονι πολλοι ξερουν να φωναζουν. Στη σκηνη να σας δουμε πως παιζετε.
    Και οταν σας δοθηκε η ευκαιρια να παιξετε εσεις απλα αρνηθηκατε.



    Psiclops

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟ ΚΚΕ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΑΣΤΙΚΟ ΠΑΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ. ΕΣΕΙΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ-ΔΕΞΙΟΙ ΠΑΙΞΤΕ ΤΟ.
      ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΠΟΛΕΜΑΝΕ ΤΟΥΣ ΑΣΤΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ.

      ΕΣΥ PSICLOPS ΘΕΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ; ΚΑΙ ΕΑΝ ΝΑΙ ΤΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ;

      Διαγραφή
    2. Φίλε δεν θέλω να σε στεναχωρήσω,αλλά ίσως αν διάβαζες λίγο ιστορία θα ανακάλυπτες τι απίστευτη κοτσάνα πέταξες.Χώρια πως φιλολαϊκή κυβέρνηση στα καπιταλιστικά πλαίσια δεν γίνεται....μην ξεχνάς και το ΚΚ Ν.Αφρικής σε καπιταλιστική κυβέρνηση βρίσκεται και μια χαρά αναμείχτηκε στην δολοφονία των 37 απεργών......

      Διαγραφή
    3. @Psiclops Δεν ήταν καθόλου τυχαία η δήλωση της Αλέκας, παρόλο που ξάφνιασε πολλούς (σε ένα βαθμό και μένα)! Αλλά για άλλη μια φορά αποδείχτηκε σοφή και ορθή. Παρά το ότι ακόμα δεν κυβέρνησε ο Συριζα, οι κωλοτούμπες του θυμίζουν κινέζο ακροβάτη. Πρέπει να είναι το μόνο κόμμα που χωρίς να εκτεθεί στην κυβέρνηση εχει αναθεωρήσει προς το δεξιότερο όλες τις θέσεις του. Έχει σαρώσει την Ευρώπη, μέχρι και τον κατοχικό Σόιμπλε, ενώ μεθαύριο παέι και στην μητρόπολη μπας και πάρει το χρίσμα.
      Πολύ σοφή, ειλικρινής και μπροστά από την εποχή της η δήλωση λοιπόν. Μόνο και μόνο για αυτή την δήλωση θα έπρεπε να ψηφίσεις ΚΚΕ, αν είχες μυαλό, γιατί είναι το μόνο κόμμα που σε θέλει στο προσκήνιο (σαν κομμάτι του εργαζόμενου λαού, αν είσαι τετοιος).
      Που σου λέει να πάρεις την τύχη στα χέρια σου γιατί χωρίς εσένα (το εσένα τρόπος του λέγειν) γρανάζι δεν γυρνά.

      Διαγραφή
    4. μια απαντηση θα σου δωσω γιατι μαλλον απο ιστορια δεν σκαμπαζεις, το '40 το ΚΚΕ ειχε ολα και ολα 20000 μελη σε ολη τη χωρα, σηκωσε ομως με τις λιγοστες δυναμεις του, μονο αυτο,το βαρος του εθνικοαπελευθερωτικου, αντιφασιστικου αγωνα,τις ευθυνες λοιπον δεν τις φοβαται, αλλα ευθυνες διαχειρησης του συστηματος σε βαρος του λαου, για να τον κοροιδεψει για τις κυβερνητικες καρεκλες, δεν θα αναλαβει, μπορει εσενα μικροαστε μου να μην σου αρεσει αυτο επειδη εχεις συνηθισει να βγαζει αλλος το φιδι απο την τρυπα, αλλα ετσι ειναι η τιμια επαναστατικη πολιτικη, και οταν ερθει η ωρα να μιλησει πραγματικα ο λαος αρπαζοντας την εξουσια απο τους εκμεταλευτες του, τοτε το ΚΚΕ θα βρεθει μπροστα, στις πρωτες θεσεις της μαχης οτι και να σημανει αυτο......τι δεν καταλαβες?

      Διαγραφή
  9. Πηρε την ευκαιρια να κανει τι; Να συγκυβερνησει με τους "η κοινωνια του θεου και ο σοσιαλισμος;"
    Η Αλεκα ειπε την αληθεια, που δεν αρεσει γιατι ακομα ο κοσμος ειναι εθισμενος στην παραμυθα

    Ειπε οτι αστικη διακυβερνηση δεν σημαινει εξουσια, και οτι εξουσια λαικη, χωρις τον λαο να πρωτοστατει δεν γινεται. αν ακουσες επισης ολη τη συνεντευξη, και οχι μονο οτι αποσπασματικα μεταδωσανε τα ΜΜΕ που μερα νυχτα τα βριζει ο κοσμος αλλα μια χαρα τα αναπαραγει, θα εβλεπες πως οταν της καναν την ερωτηση "τι θα κανει το κκε αμα βγει πρωτο αυτοδυναμο κομμα", ειπε οτι θα εκανε οτι μπορουσε και απο εκεινη τη θεση για να ξεσηκωσει το λαο να παρει τα μεσα παραγωγης.

    Τωρα αν εισαι απο αυτους που περιμενουν να δουν το ΚΚΕ σε κυβερνηση της αριστερας, λυπαμαι αλλα θα στη χαλασουμε, εμεις δεν θα παρουμε στην πλατη μας τον λαο να τον ριξουμε στα κατεργα της πλουτοκρατιας, αυτα τα κανει η σοσιαλδημοκρατια με ολες τις τις εκφανσεις, αμα γουσταρεις σοσιαλδημοκρατια ριξτο Συριζα φιλε, η και ΔΗΜΑΡ αλλα μετα μην κλαιγεσε και να λες οτι σου φταιει το ΚΚΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με αυτους τους ξεφτυλισμενους σαλτιμπαγκους θα κανει ο λαος το αλμα στον ουρανο; Εκτος και αμα γουσταρεις αλμα στο κενο

    http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/01/c-c.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Ανώνυμος20 Ιανουαρίου 2013 - 3:05 μ.μ.

    Όχι, καθόλου τυχαίο δεν είναι ότι το ΚΚΕ και οι κομμουνιστές δια στόματος Αλέκας Παπαρήγα αρνήθηκαν να παίξουν το βρώμικο παιχνίδι σε βάρος τού λαού αγκαζέ με το ΣΥΡΙΖΑ.
    Συνειδητά αφήσαμε το ΣΥΡΙΖΑ να παίξει μόνος του...
    Άλλωστε του πάει θαυμάσια ο ρόλος και τον παίζει θαυμάσια.

    Τέτοιους ρόλους υπεράσπισης του καπιταλισμού ένα ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ όπως το ΚΚΕ, ούτε δέχεται ούτε μπορεί να παίξει!

    Κι όσο για ανάληψη ευθυνών, το ΚΚΕ επωμίζεται πολύ περισσότερες απ' όσες αντέχουν οι δυνάμεις του. Είναι οι ευθύνες που αφορούν τα λαϊκά συμφέροντα.

    Τις άλλες, αυτές τις ευθύνες που αφορούν τα καπιταλιστικά συμφέροντα, δεν έχει κανένα λόγο να τις αναλάβει.
    Τις αναλαμβάνουν αυτοί που έχουν λόγους. Τα αστικά κόμματα, φιλελεύθερα, σοσιαλδημοκρατικά, φασιστικά.

    Όχι, ούτε θα συνεργαστούμε με τον σοσιαλδημοκρατικό ΣΥΡΙΖΑ, μήτε το ΚΚΕ θα καταντήσει σαν το ΣΥΡΙΖΑ και τους ΣΥΝ αυτώ.

    Πάρτε το χαμπάρι επιτέλους!

    Με πουλητάρια δε θέλουμε νιτερέσα. Τέλος.

    Άιντε που διαφημίσατε τη Χρυσή Αυγή με το "κίνημα" των ...αγανακτισμένων στο Σύνταγμα και τώρα κάνετε τους κινέζους.

    Με τα φασιστοειδή τακιμιάσατε οι συριζαίοι και οι συν εσάς εκεί, και το ξέρεις.

    Μέτρα τώρα "Σερντάρ". Μέτρα!

    Τραβάτε κύριοι συριζαίοι να βρείτε αυτή τη δόλια μάνα, να της ζητήσετε γονατιστοί συγνώμη,
    που ανοίξατε στα φασιστοειδή δρόμο προσέγγισης του κόσμου εκεί, στην ...πλατεία ...αγανακτισμένων..., για να βοηθήσετε τη Χρυσή Αυγή να βγει στο προσκήνιο σαν κοινοβουλευτικό κόμμα.

    Λίγη τσίπα μωρέ! Κολλεγιές με τους φασιστοφονιάδες στο Σύνταγμα...
    Σκέψου λιγάκι σε τι βοηθήσατε. Σκέψου!

    Εκτός... Εκτός αν δεν χρειάζεται, επειδή ξέρεις πάρα πολύ καλά...

    ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΑΝΕΡΓΙΑ και ΑΦΡΑΓΚΙΑ παλεύετε η βλακεία ποτέ!

      Διαγραφή
  12. Πολλοί από αυτούς πάντως, ψηφίζουν Χ.Α από βαθύτατη πολιτική ανωριμότητα, δε είναι φασίστες.

    Καμιά φορά μια καλή συζήτηση μπορεί να προκαλέσει μεγάλες ρωγμές και είναι προτιμότερη κατά τη γνώμη μου από την απομόνωση, όπου φυσικά κρίνει κανείς ότι γίνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφώνώ απολύτως μαζί σου Thanos,
      οι περισσότεροι από αυτούς είναι τέτοιοι, απλά πρεπει να ξεχωρίσουμε στη κουβέντα μας τους ψηφοφόρους απο τους οπαδούς. Απλά οι ψηφοφόροι της Χ.Α είναι ο μελλοντική πηγή των οπαδών της, όσο περνάει ο καιρος και εντοπίζονται απο τα μέλη της Χ.Α μη νομίζεις ότι τους αφήνουν εύκολα. Είναι μια μάχη με τον χρόνο, τους οπαδούς τους απομονωνουμε όμως χωρις πολλα πολλα, δεν είνα για κουβέντα αυτοί
      νκ

      Διαγραφή
  13. Ρε παιδεια να ρωτησω κατι εγινε το "19 Γενάρη: Αθήνα, Πόλη Αντιφασιστικη" γιατι το ΚΚΕ δε συμμετειχε?Με ποιο σκεπτικο?
    GREGG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ρητοτική η ερώτηση?
      «Έξω οι φασίστες από τις γειτονιές μας»

      Τη δολοφονία του Πακιστανού εργαζομένου έχουν καταγγείλει η ΚΟ του ΚΚΕ, η ΚΝΕ, το ΜΑΣ, το ΠΑΜΕ και άλλοι μαζικοί φορείς ενώ το βράδυ της Παρασκευής με μεγάλη συμμετοχή αλλά και πολύ θετική ανταπόκριση από τους κατοίκους πραγματοποιήθηκε η συγκέντρωση του ΚΚΕ ενάντια στη στυγνή αυτή δολοφονία στα Πετράλωνα.
      http://www.902.gr/eidisi/metanastes/7312/profylakisteoi-oi-dyo-gia-ti-dolofonia-toy-pakistanoy-metanasti

      Διαγραφή
    2. με το σκεπτικο-οπως το αντιλαμβανομαι εγω-οτι το ΚΚΕ δινει αλλο περιεχομενο στην παλη εναντια στον φασισμο σημερα-και καλα κανει-δηλαδη απο την σκοπια των σημερινων εξελιξεων, επισης με το σκεπτικο οτι και το '30 οι ιδεολογικοι προγονοι εκεινων που εκαναν την συγκεντρωση το Σαββατο "αντιφασιστες" το επαιζαν, αλλα τελικα εστρωσαν το χαλι στο Χιτλερ, ε ρε φιλε, δεν την "ξαναπαταμε" την πεπονοφλουδα, λυπαμαι που σας χαλαμε το "σκηνικο" αλλα σε τετοιο "καδρο" "αχταρμας ολοι μαζι οι αντιφασιστες" αλλα προσοχη μην θιχτει η μητρα που γεννα τον φασισμο, νομιζω το ΚΚΕ καλα κανει και δεν μπαινει...τι δεν καταλαβες?

      Διαγραφή
  14. http://www.thepressproject.gr/article/37101/I-Xrusi-ugi-kai-to-politiko-egklima

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το ξερω οτι καταδικαζει το ΚΚΕ την επιθεση που ηταν το κακο σαυτο το θεμα να συμμετεχει το Σαββατο δε ξερω.Δε ξερω ποιος ανακεινωσε πρωtος την συγκεντρωση δε με νοιαζει το ιδiο σχυει και για τη συγκεντρωση στις 19 επρεπε να συμμετεχουν και τη παρασκευη! Ρωταω ομως ξανα gιατι να μην συμμετεχει και στις 19 ?GREGG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στη συγκέντρωση μέλη του ΚΚΕ έκαναν εξόρμηση και μοίρασαν ενημερωτικό φυλλάδιο του Κόμματος για μετανάστες - πρόσφυγες. Και στο κάτω κάτω κάθε πολιτική δύναμη ή μαζικός φορέας παίρνουν πρωτοβουλίες και αναπτύσσουν τη δράση τους με βάση την πολιτική τοποθέτηση τους. Δεν καταλαβαίνω την απαίτηση σου να σου δώσει κάποιος εξηγήσεις για το τι έκανε το ΚΚΕ! Σε τελική ανάλυση γιατί είχε κάποια υποχρέωση να πάει ή να συνδιοργανώσει με πολιτικές κινήσεις (δεν συζητάμε για τους συλλόγους των μεταναστών) που καθοδηγούνται από οπορτουνιστικές οργανώσεις και περιορίζουν την δράση τους στην προάσπιση της αστικής δημοκρατίας; Κατάλαβε το, το ΚΚΕ δεν θα γίνει ουρά αστικών και οπορτουνιστικών δυνάμεων μέσω κάποιων "αντιφασιστικών" μετώπων που περιορίζονται στα όρια της αστικής δημοκρατίας! Ο καθένας κρίνεται καθημερινά και ιδιαίτερα στους χώρους δουλείας για το τι κάνει, όχι από διακηρύξεις και βαριές κουβέντες που περιορίζονται σε συναθροίσεις από γκρούπες με το ΣΥΡΙΖΑ να παίζει το κλαρίνο!!! Τα "καλέσματα" να τα θυμάσαι όταν κάποιοι θα σε καλούν για να ακούς τον Καμίνη να σου κάνει "αντιφασιστικά" κηρύγματα....
    kk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. GREGG,

    Εγώ δεν θα σταθώ στο πολιτικό πλαίσιο, που είναι μεν το πιο συμαντικό, αλλά έγραψαν ήδη άλλοι.
    Εγώ σαν φίλος του ΚΚΕ πραγματικά δεν καταλαβαίνω αυτή του την στάση.
    Γιατί να μην είναι σε μια εκδήλωση που συμμετείχαν:

    το παλιό καλό ΠΑΣΟΚ
    το νέο, ωραίο ΠΑΣΟΚ
    κόμματα και οργανώσεις που στις συνεδριάσεις τους βάζουν πλάνα πόσους ψηφοφόρους, φίλους, μέλη του ΚΚΕ και της ΚΝΕ θα κερδίσουν
    ομαδούλες που χαφιεδίζουν ακατάπαυστα το κόμμα (ναι ένα είναι) μέσω ιντερνετ και άλλων ΄΄καναλιών΄΄
    άλλες ομάδες, που μαζί με τους σημερινούς φασίστες, έχουν επιτεθεί πολλάκις στο ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ.(όχι γιατί κάποιοι νόμιζαν πως τα αφεντικά των μεγάλων ΠΑΕ θα τροφοδοτούν μέσα από τους συνδέσμους ΄΄αναρχικές΄΄ ομάδες... Τώρα θέλουμε ΧΑ, τον ίδιο μπαχαλογηπεδάκια τον στέλνουμε εκεί)

    Γιατί λοιπόν να μην είναι σε μια εκδήλωση που ξεπλένει κάποιους από τους υπαίτιους και αφήνει την αιτία (λέγε με καπιταλισμό) στο απυρόβλητο;
    Γιατί να μην είναι σε μια εκδήλωση μαζί με αυτούς, που ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ της πάνω πλατείας, του πέταγαν μπουκάλια, καφέδες, έβριζαν και προβόκαραν κάθε φορά που προσπαθούσε να πλησιάσει την βουλή;

    Γιατί να μην είναι εκεί και με το δικό του κόσμο, με τα δικά του συνθήματα, με τη δική του περπατισιά (που την έκανε την προηγούμενη μέρα) να ξεπλύνει όλους αυτούς που κρύβονταν ανάμεσα στους διαδηλωτές της Σαββατιάτικης συγκέντρωσης;
    Πραγματικά, όλα αυτά τα γιατί, μόνο μια απάντηση παίρνουν:

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ

    Ιάκωβος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.

Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog

ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.