Την Πέμπτη 17 Γενάρη πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη συνεδρίαση του ΔΣ της ΟΛΜΕ.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης του έκτου θέματος της Ημερήσιας Διάταξης («Εκτίμηση κατάστασης. Προγραμματισμός δράσεων, Γ.Σ Προέδρων») η εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ και Οργανωτική Γραμματέας της ΟΛΜΕ παρουσίασε τα πρακτικά της συνεδρίασης της επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων της Βουλής (8/1/2013), όπου συζητήθηκε το νομοσχέδιο «Οργάνωση και Λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης και Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού και άλλες διατάξεις».
Η εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, διαβάζοντας μέσα από τα πρακτικά, αναφέρθηκε στην τοποθέτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Γιάννη Γκιόκα στην επιτροπή, η οποία, όπως δήλωσε η εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, είναι υπέρ της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών!
Η τοποθέτηση του Γιάννη Γκιόκα είναι εξής:
«(Συνέχεια ομιλίας κ. Γιάννη Γκιόκα, Ειδικού Αγορητή του ΚΚΕ)
Σε σχέση με τις υπόλοιπες διατάξεις, θα επικεντρώσω σε αυτές που εστιάζουμε τις αντιρρήσεις μας και τις διαφωνίες μας. Διαφωνούμε με το άρθρο 32 που αφορά την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και δεν αφορά η διαφωνία μας αυτή καθεαυτή την παράταση, αφορά το ίδιο το περιεχόμενο και τα κριτήρια της αξιολόγησης και η όποια παράταση δεν θα αλλάξει στο ελάχιστο αυτό το περιεχόμενο». (σελίδα 32 των πρακτικών).
Πιο συγκεκριμένα, έχουμε να κάνουμε παρατηρήσεις επί του άρθρου 32, έκδοση Προεδρικού Διατάγματος Αξιολόγησης – Παράτασης στην ουσία του χρόνου έκδοσης προεδρικού διατάγματος της αξιολόγησης, έχουμε επανειλημμένα καταθέσει την άποψή μας ότι η αξιολόγηση είναι μία διαδικασία που δεν μπορεί να συνδέεται τιμωρητικά καθηλωτικά με τον ν.4024, άρα πρέπει άλλες διαδικασίες που στο σύνολο θα αποτιμούν το εκπαιδευτικό έργο και την προσφορά των εκπαιδευτικών και αυτή η παράταση αν δεν ανοίξει μία ολόκληρη συζήτηση για το πώς πρέπει να είναι οι δομές, η αξιολόγηση, θεωρούμε ότι δεν έχει κανένα νόημα».
Ορίστε λοιπόν ποιος σπέρνει αυταπάτες για μια «άλλη, καλή αξιολόγηση» (άλλες διαδικασίες), που θα αποτιμά το εκπαιδευτικό έργο και δεν θα συνδέεται τάχα τιμωρητικά με τον ν.4024 (νέο μισθολόγιο-βαθμολόγιο).Και πως η εκπρόσωπος της ΟΛΜΕ και στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ λέει ουσιαστικά ναι στην παράταση της κατάθεσης του Προεδρικού Διατάγματος για την αξιολόγηση, αρκεί ν’ ανοίξει μια συζήτηση για το πώς πρέπει να είναι η αξιολόγηση! Δηλαδή, να συνδιαμορφώσει το συνδικάτο με την κυβέρνηση μια καλή αξιολόγηση.
Αυτές είναι οι θέσεις της πλειοψηφίας της ΟΛΜΕ και αυτές είναι οι θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ! Και να σκεφτεί κανείς ότι ακόμα δεν έχουν γίνει κυβέρνηση! Πού να γίνουν κιόλας!
Εμείς ένα έχουμε να πούμε: Όσο περνάει ο καιρός και ο ΣΥΡΙΖΑ δίνει εξετάσεις ως δύναμη διαχείρισης του συστήματος τόσο αντιγράφει τις θέσεις, όσο και τις τακτικές του αυριανισμού του ΠΑΣΟΚ απέναντι στο ΚΚΕ και στο ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα!
Κατά τα άλλα καλούν…σε «ενότητα της αριστεράς» ! Ματαιοπονούν. Το ΚΚΕ έρχεται από πολύ μακριά και πάει πολύ μακριά!
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης του έκτου θέματος της Ημερήσιας Διάταξης («Εκτίμηση κατάστασης. Προγραμματισμός δράσεων, Γ.Σ Προέδρων») η εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ και Οργανωτική Γραμματέας της ΟΛΜΕ παρουσίασε τα πρακτικά της συνεδρίασης της επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων της Βουλής (8/1/2013), όπου συζητήθηκε το νομοσχέδιο «Οργάνωση και Λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης και Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού και άλλες διατάξεις».
Η εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, διαβάζοντας μέσα από τα πρακτικά, αναφέρθηκε στην τοποθέτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Γιάννη Γκιόκα στην επιτροπή, η οποία, όπως δήλωσε η εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, είναι υπέρ της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών!
Συγκεκριμένα, διάβασε το παρακάτω απόσπασμα (το οποίο μάλιστα ήταν και υπογραμμισμένο):
«ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΚΟΚΑΣ: Σας ευχαριστώ πολύ, κύριε Πρόεδρε. Κύριε πρόεδρε, καταρχήν, σε σχέση με το ζήτημα που έθεσε ο Εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ, για την επιλογή των περιφερειακών διευθυντών εκπαίδευσης, θα ήθελα να πω ότι είναι σαφές και πάγια η θέση μας υπέρ της αξιολόγησης συνολικά στον χώρο του δημόσιου τομέα και ειδικότερα συνολικά στον χώρο της εκπαίδευσης». (σελίδα 65 των πρακτικών).
Και απευθυνόμενη στους εκπροσώπους του ΠΑΜΕ δήλωσε: «Ορίστε ποιοι είστε. Άλλα λέτε εδώ κι άλλα εκεί. Εδώ (στο ΔΣ της ΟΛΜΕ) καλείτε σε απειθαρχία στην αξιολόγηση και εκεί (στη Βουλή) το ΚΚΕ τάσσεται υπέρ»!
«ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΚΟΚΑΣ: Σας ευχαριστώ πολύ, κύριε Πρόεδρε. Κύριε πρόεδρε, καταρχήν, σε σχέση με το ζήτημα που έθεσε ο Εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ, για την επιλογή των περιφερειακών διευθυντών εκπαίδευσης, θα ήθελα να πω ότι είναι σαφές και πάγια η θέση μας υπέρ της αξιολόγησης συνολικά στον χώρο του δημόσιου τομέα και ειδικότερα συνολικά στον χώρο της εκπαίδευσης». (σελίδα 65 των πρακτικών).
Και απευθυνόμενη στους εκπροσώπους του ΠΑΜΕ δήλωσε: «Ορίστε ποιοι είστε. Άλλα λέτε εδώ κι άλλα εκεί. Εδώ (στο ΔΣ της ΟΛΜΕ) καλείτε σε απειθαρχία στην αξιολόγηση και εκεί (στη Βουλή) το ΚΚΕ τάσσεται υπέρ»!
Όπως όμως φαίνεται και από τα πρακτικά (που είχε στη διάθεσή της η εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ) αυτή δεν είναι η τοποθέτηση του Γιάννη Γκιόκα, αλλά του Χρήστου Γκόκα (βουλευτή του ΠΑΣΟΚ!)
«(Συνέχεια ομιλίας κ. Γιάννη Γκιόκα, Ειδικού Αγορητή του ΚΚΕ)
Σε σχέση με τις υπόλοιπες διατάξεις, θα επικεντρώσω σε αυτές που εστιάζουμε τις αντιρρήσεις μας και τις διαφωνίες μας. Διαφωνούμε με το άρθρο 32 που αφορά την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και δεν αφορά η διαφωνία μας αυτή καθεαυτή την παράταση, αφορά το ίδιο το περιεχόμενο και τα κριτήρια της αξιολόγησης και η όποια παράταση δεν θα αλλάξει στο ελάχιστο αυτό το περιεχόμενο». (σελίδα 32 των πρακτικών).
Θα μπορούσε κάποιος καλοπροαίρετα να σκεφτεί ότι έγινε απλά ένα λάθος. Αυτό ισχυρίστηκε στη συνέχεια και η εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία αφού ζήτησε συγγνώμη,ανασκεύασε και την πρωτομιλία της λέγοντας: «Εγώ δεν είπα ότι άλλα λέτε εδώ και άλλα εκεί, εγώ ρώτησα το ΠΑΜΕ τι συμβαίνει, αν ισχύουν αυτά που είπε ο βουλευτής του ΚΚΕ στη Βουλή»!
Το ψέμα όμως έχει κοντά ποδάρια. Γιατί:
Τόσο το κείμενο της τοποθέτησης του βουλευτή του ΚΚΕ όσο και του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ ήταν στη διάθεση της εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ και μάλιστα ήταν και τα δυο υπογραμμισμένα. Συγκεκριμένα, στην πρώτη σελίδα των πρακτικών που παρουσίασε ήταν υπογραμμισμένο το κείμενο του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ (από την σελίδα 65) και στην αμέσως επόμενη σελίδα (από την σελίδα 32) ήταν υπογραμμισμένη η τοποθέτηση του βουλευτή του ΚΚΕ. Άρα, την είχε διαβάσει. Ακόμα λοιπόν κι αν καλοπροαίρετα μπέρδεψε τα ονόματα (παρόλο που είναι διαφορετικό τόσο το επίθετο, όσο και το μικρό όνομα) γιατί επέλεξε να αναφερθεί μόνο στην τοποθέτηση του ΚΚΕ; Και μάλιστα όταν είναι φανερό ότι λένε δύο τελείως διαφορετικά πράγματα και όταν είναι επίσης γνωστή η κρυστάλλινη θέση του ΚΚΕ ενάντια σε κάθε μορφή αξιολόγηση;
Η προβοκάτσια που επιχείρησαν να στήσουν έπεσε στο κενό!Τα γεγονότα όμως είναι πεισματάρικα και δεν κρύβονται εύκολα!
Για να μπορέσουν οι εκπαιδευτικοί να δούνε με τα ίδια τους τα μάτια ποιος πραγματικά είναι ενάντια στην αξιολόγηση και ποιος είναι υπέρ μιας «καλής αξιολόγησης» παραθέτουμε αυτούσια την τοποθέτηση της εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων της Βουλής (18/12/2012), κατά τη διάρκεια της ακρόασης φορέων για το ίδιο νομοσχέδιο. Εκεί, εκπροσωπώντας ασφαλώς την ΟΛΜΕ, δήλωσε:
Τόσο το κείμενο της τοποθέτησης του βουλευτή του ΚΚΕ όσο και του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ ήταν στη διάθεση της εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ και μάλιστα ήταν και τα δυο υπογραμμισμένα. Συγκεκριμένα, στην πρώτη σελίδα των πρακτικών που παρουσίασε ήταν υπογραμμισμένο το κείμενο του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ (από την σελίδα 65) και στην αμέσως επόμενη σελίδα (από την σελίδα 32) ήταν υπογραμμισμένη η τοποθέτηση του βουλευτή του ΚΚΕ. Άρα, την είχε διαβάσει. Ακόμα λοιπόν κι αν καλοπροαίρετα μπέρδεψε τα ονόματα (παρόλο που είναι διαφορετικό τόσο το επίθετο, όσο και το μικρό όνομα) γιατί επέλεξε να αναφερθεί μόνο στην τοποθέτηση του ΚΚΕ; Και μάλιστα όταν είναι φανερό ότι λένε δύο τελείως διαφορετικά πράγματα και όταν είναι επίσης γνωστή η κρυστάλλινη θέση του ΚΚΕ ενάντια σε κάθε μορφή αξιολόγηση;
Η προβοκάτσια που επιχείρησαν να στήσουν έπεσε στο κενό!Τα γεγονότα όμως είναι πεισματάρικα και δεν κρύβονται εύκολα!
Για να μπορέσουν οι εκπαιδευτικοί να δούνε με τα ίδια τους τα μάτια ποιος πραγματικά είναι ενάντια στην αξιολόγηση και ποιος είναι υπέρ μιας «καλής αξιολόγησης» παραθέτουμε αυτούσια την τοποθέτηση της εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων της Βουλής (18/12/2012), κατά τη διάρκεια της ακρόασης φορέων για το ίδιο νομοσχέδιο. Εκεί, εκπροσωπώντας ασφαλώς την ΟΛΜΕ, δήλωσε:
«ΕΛΕΝΗ ΤΕΛΕΜΕ–ΖΩΓΡΑΦΑΚΗ (Εκπρόσωπος της ΟΛΜΕ): Σας ευχαριστώ πολύ, κ. Πρόεδρε.
Κύριε Υπουργέ, κύριε Υφυπουργέ, κύριε Πρόεδρε, κυρίες και κύριοι βουλευτές, η ΟΛΜΕ έχει μελετήσει αρκετές φορές το συγκεκριμένο νομοσχέδιο και από τότε που είχε μπει στην διαβούλευση και έχει καταθέσει και στο Υπουργείο και στα Κόμματα της Βουλής τις συγκεκριμένες προτάσεις και ειδικά σε συγκεκριμένα άρθρα.Πιο συγκεκριμένα, έχουμε να κάνουμε παρατηρήσεις επί του άρθρου 32, έκδοση Προεδρικού Διατάγματος Αξιολόγησης – Παράτασης στην ουσία του χρόνου έκδοσης προεδρικού διατάγματος της αξιολόγησης, έχουμε επανειλημμένα καταθέσει την άποψή μας ότι η αξιολόγηση είναι μία διαδικασία που δεν μπορεί να συνδέεται τιμωρητικά καθηλωτικά με τον ν.4024, άρα πρέπει άλλες διαδικασίες που στο σύνολο θα αποτιμούν το εκπαιδευτικό έργο και την προσφορά των εκπαιδευτικών και αυτή η παράταση αν δεν ανοίξει μία ολόκληρη συζήτηση για το πώς πρέπει να είναι οι δομές, η αξιολόγηση, θεωρούμε ότι δεν έχει κανένα νόημα».
Αυτές είναι οι θέσεις της πλειοψηφίας της ΟΛΜΕ και αυτές είναι οι θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ! Και να σκεφτεί κανείς ότι ακόμα δεν έχουν γίνει κυβέρνηση! Πού να γίνουν κιόλας!
Εμείς ένα έχουμε να πούμε: Όσο περνάει ο καιρός και ο ΣΥΡΙΖΑ δίνει εξετάσεις ως δύναμη διαχείρισης του συστήματος τόσο αντιγράφει τις θέσεις, όσο και τις τακτικές του αυριανισμού του ΠΑΣΟΚ απέναντι στο ΚΚΕ και στο ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα!
Κατά τα άλλα καλούν…σε «ενότητα της αριστεράς» ! Ματαιοπονούν. Το ΚΚΕ έρχεται από πολύ μακριά και πάει πολύ μακριά!
902.gr
το χαρτι το είχε στο ίδιο ντοσιε με τις φωτογραφιες στην ακροπολη...ειναι τραγικοι οι τυποι
ΑπάντησηΔιαγραφήνκ