Η κυβέρνηση σε μια προσπάθεια να συκοφαντήσει τον απεργιακό αγώνα των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και ειδικότερα στο Μετρό, έκανε λόγο για παχυλούς μισθούς των εργαζομένων.
Ποια είναι η πραγματικότητα, με βάση την οποία αντιδρούν και αγωνίζονται οι εργαζόμενοι;
Πριν τρία χρόνια ο εισαγωγικός βασικός μισθός ενός τεχνικού (ΔΕ) ήταν περίπου 1.450 ευρώ τον οποίο έπαιρνε επί 14 φορές. Σήμερα ο μισθός αυτός έχει μειωθεί κατά 35% (περίπου 950 ευρώ μεικτά) τον οποίο παίρνει επί 12 φορές. Με την ένταξη των συγκοινωνιών στο νέο μισθολόγιο η μείωση στους μισθούς θα φθάσει μέχρι και 25%.
Δεύτερο παράδειγμα: οδηγός της ΕΘΕΛ, έγγαμος με ένα παιδί και 25 χρόνια προϋπηρεσίας έπαιρνε καθαρά το 2009, 1.950 ευρώ επί 14 φορές. Σήμερα, με 28 χρόνια προϋπηρεσίας παίρνει 1.100 ευρώ επί 12 φορές.
Πού ακριβώς είναι οι παχυλοί μισθοί; Γιατί συκοφαντεί η κυβέρνηση, όπως έχει κάνει παλιότερα για τους ναυτεργάτες αλλά και άλλους εργαζόμενους; Έχουν στόχο να κάμψουν τον αγώνα τους.
Στο ίδιο μήκος κύματος, από νωρίς το πρωί της Δευτέρας, ο Πορτοσάλτε του ΣΚΑΪ σε ραδιόφωνο και τηλεόραση, αναπαρήγαγε ό,τι πιο αντιδραστικό, ό,τι πιο χυδαίο, ό,τι πιο αντεργατικό. Έλεγε πως οι εργαζόμενοι που απεργούν, βάλλουν τους συμπολίτες τους που χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς που τα χρησιμοποιούν επειδή δεν έχουν χρήματα για να κυκλοφορούν με αυτοκίνητο. Έλεγε ότι οι απεργοί δεν στρέφονται κατά του Σαμαρά, του Βενιζέλου, του Χατζηδάκη, αλλά κατά των εργαζομένων και των ανέργων που θέλουν να χρησιμοποιούν και έχουν ανάγκη το δημόσιο Μέσο Μεταφοράς.
Αν ενδιαφέρεται για τους εργαζόμενους και τους άνεργους γιατί δεν είπε λέξη για δωρεάν μετακινήσεις των ανέργων, των μαθητών, των φοιτητών; Γιατί δεν λέει να μειωθεί η τιμή του εισιτηρίου για τους εργαζόμενους, τους ανέργους για τους ανέργους; Που δεν έχουν ούτε τα 90 λεπτά του ευρώ, τα 1,2 και τα 1,4 ευρώ για το λεωφορείο και το μετρό;
Και βέβαια, δεν σταμάτησαν εκεί. Το υπουργείο έδωσε στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία, 1.300 εργαζόμενοι δήλωσαν ρεπό χτες. Μόνο που όπως δήλωσαν οι εργαζόμενοι, η μέρα στην οποία αναφέρεται το υπουργείο ήταν ...ΚΥΡΙΑΚΗ και άρα η πλειοψηφία των εργαζομένων είχε ρεπό.
Είναι απλά άθλιοι...
Δεύτερο παράδειγμα: οδηγός της ΕΘΕΛ, έγγαμος με ένα παιδί και 25 χρόνια προϋπηρεσίας έπαιρνε καθαρά το 2009, 1.950 ευρώ επί 14 φορές. Σήμερα, με 28 χρόνια προϋπηρεσίας παίρνει 1.100 ευρώ επί 12 φορές.
Πού ακριβώς είναι οι παχυλοί μισθοί; Γιατί συκοφαντεί η κυβέρνηση, όπως έχει κάνει παλιότερα για τους ναυτεργάτες αλλά και άλλους εργαζόμενους; Έχουν στόχο να κάμψουν τον αγώνα τους.
Στο ίδιο μήκος κύματος, από νωρίς το πρωί της Δευτέρας, ο Πορτοσάλτε του ΣΚΑΪ σε ραδιόφωνο και τηλεόραση, αναπαρήγαγε ό,τι πιο αντιδραστικό, ό,τι πιο χυδαίο, ό,τι πιο αντεργατικό. Έλεγε πως οι εργαζόμενοι που απεργούν, βάλλουν τους συμπολίτες τους που χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς που τα χρησιμοποιούν επειδή δεν έχουν χρήματα για να κυκλοφορούν με αυτοκίνητο. Έλεγε ότι οι απεργοί δεν στρέφονται κατά του Σαμαρά, του Βενιζέλου, του Χατζηδάκη, αλλά κατά των εργαζομένων και των ανέργων που θέλουν να χρησιμοποιούν και έχουν ανάγκη το δημόσιο Μέσο Μεταφοράς.
Αν ενδιαφέρεται για τους εργαζόμενους και τους άνεργους γιατί δεν είπε λέξη για δωρεάν μετακινήσεις των ανέργων, των μαθητών, των φοιτητών; Γιατί δεν λέει να μειωθεί η τιμή του εισιτηρίου για τους εργαζόμενους, τους ανέργους για τους ανέργους; Που δεν έχουν ούτε τα 90 λεπτά του ευρώ, τα 1,2 και τα 1,4 ευρώ για το λεωφορείο και το μετρό;
Και βέβαια, δεν σταμάτησαν εκεί. Το υπουργείο έδωσε στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία, 1.300 εργαζόμενοι δήλωσαν ρεπό χτες. Μόνο που όπως δήλωσαν οι εργαζόμενοι, η μέρα στην οποία αναφέρεται το υπουργείο ήταν ...ΚΥΡΙΑΚΗ και άρα η πλειοψηφία των εργαζομένων είχε ρεπό.
Είναι απλά άθλιοι...
902.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ
Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.
Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog
ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.
Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.