10 Οκτωβρίου 2013

Ψήγμα αιτιολόγησης του ταξικού μίσους

Η γυναίκα που έβλεπε τα Μετρό να περνούν - Κορυφαία Cult ανάρτηση

"Για πρώτη φορά στην ζωή μου αναγκάστηκα να χρησιμοποιήσω Μετρό. Ειλικρινά γνώριζα ότι τα κατώτερα κοινωνικά, πολιτισμικά και πνευματικά στρώματα χρησιμοποιούν αυτό το μέσο, αλλά οι φάτσες που έβλεπα, οι κουβέντες που άκουσα, τα ρούχα που φορούσαν, ειλικρινά με ξεπέρασαν. Είδα μέχρι και μετανάστες που μύριζαν από τα 10 μέτρα! Όσο και να με έχει αγγίξει η κρίση, ορκίστηκα, πως δεν θα ξαναπροδώσω το αγαπημένο μου ταξάκι, εκτός αν το εισιτήριο στο μετρό φτάσει στα 10-15 ευρώ και μπαίνουν κανονικοί άνθρωποι εκεί μέσα."
Σημείωση της πηγής: Δεν είναι τρολ!

Δικό μας (όχι και τόσο άσχετο) σχόλιο:
Σε λίγες μέρες από σήμερα (16/10/1793), είναι η επέτειος της εκτέλεσης της Μαρίας Αντουανέτας. 
...τους συνειρμούς μου, μέσα!

21 σχόλια:

  1. ΤΕΛΜΑ... Πραγματικά δεν ξέρω τι συνιστά μεγαλύτερη καφρίλα.... η δήλωση της πριγκήπησας κατερίνα η ο συνειρμός σου TRASH...fuck εχω μπερδευτεί...

    ΡεδΒουλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΡεδΒουλ:
      Ξεμπερδέψου όσο είναι καιρός...

      Διαγραφή
    2. apofasisa... h gilotina panta einai megalyterh kafrila kai poso mallon otan milame gia kathysterhmenous...

      Redboul

      Διαγραφή
    3. @Redboul:
      Μάλιστα.
      "Καφρίλα" η Γαλλική επανάσταση λοιπόν.
      Εδώ θα αναγκαστώ να δανιστώ τα λόγια του μεγάλου φιλόσοφου Χελάκη:
      "Δεν σχολιάζω άλλο!"

      Διαγραφή
    4. Η πιο αιματοβαμμένη επανάσταση στην Ιστορία... η αστική γαλλική επανάσταση...και χωρίς να θίγω την αναγκαιότητα της , θίγω τα μέσα της
      Με έναν δανεισμό λοιπόν και εγώ ενός άλλου μεγάλου φιλοσοφου: " Ρε είδες τι ωραία στα εξηγώ;... μαθε μπαλιτσα" :)
      ΡεδΒουλ

      Διαγραφή
    5. @ΡεδΒουλ:
      Πως μπορείς να διαχωρίζεις μία επανάσταση από τα μέσα που αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει για να επικρατήσει;
      Αυτό με δεδομένο πως χωρίς την "τρομοκρατία", κανείς δεν έχει αμφισβητήσει πως θα καταπνίγονταν στα πρώτα της βήματα.

      Διαγραφή
    6. @TRASH
      οταν τελειωσαν ( κα;ι λιγο πιο πριν ισως ) τα κεφαλια των φεουδαρχών , περασαν απο την γκιλοτίνα και οι οι ριζοσπαστικοποιημένοι νεο-προλετάριοι....

      Μπορώ και είναι ηθικό και ταξικό καθήκον μου να διαχωρίζω την αναγαιότητα (αντικειμενικό) απο τους περαιωτές της (υποκειμενικό) ειδικά οταν οι τελευταίοι αποδυκνύονται πιο ανηθικοι απο τους προκατόχους τους. Η Γ.Ε. ηταν γέννημα θρέμα του αστισμού και μέσα της είχε όλα τα "καλα" και τα "κακα" της τάξης ποθ καθιστούσε την πρωτοπορία της.

      Οπως και να εχει: Γκιλοτίνα και θανατική ποινή το 2013 είναι αντίθετα και αποκρουστικά με την ηθική μας, πόσο μάλλον όταν υπάρχουν πιο αποδοτικές και πιο ενδιαφέρουσες τακτικές σωφρονισμου (κοιτα πιο κατω στο ποστ)

      Ρεδβουλ

      Διαγραφή
    7. @Ρεδβουλ:
      Αν δεν υπήρχαν οι καρμανιόλες δεν θα ήταν επανάσταση, αλλά μεταρύθμιση.
      Και φυσικά δεν σε πήρε ο πόνος για το αίμα των sans-culottes. Από την Μαρία-Αντουανέτα άρχισε η συζήτηση. Την δική της εκτέλεση αποκάλεσες "καφρίλα".
      Θα ήθελες λοιπόν μία επανάσταση δίχως τον Μαρά και τον Ροβεσπιέρο.
      Τι θα ήταν όμως η μεγάλη γαλλική επανάσταση δίχως τους Γιακωβίνους;
      Ότι η ρώσικη χωρίς τους μπολσεβίκους που έκαναν την "καφρίλα" να ξεπαστρέψουν την φάρα του Νικόλαου...

      Όσο για το "αποδυκνύονται πιο ανηθικοι απο τους προκατόχους τους", ηχεί τουλάχιστον γελοίο όταν μιλάμε για τον "αδιάφθορο" Ροβεσπιέρο που πέθανε σχεδόν πάμφτωχος, και τον Μαρά που έφτασε να κοιμάται ως και τους υπονόμους. Ποιά "ηθική" θα κρίνει τους γίγαντες της επανάστασης πιο ανήθικους από τους διεφθαρμένους ως το κόκκαλο αριστοκράτες σαν τον Ντε Σαντ, τον προδότη του Γαλλικού έθνους Λουδοβίκο, ή τους αντεπαναστάτες χασάπηδες της Βανδέας;

      Και πολύ σημαντική η παρατήρηση του "Ένας ανώνυμος προλετάριος".
      Το αίμα που έχυσαν οι επανάστες δεν αντιπροσώπευε ούτε κλάσμα του αίματος του λαού που έχυσαν οι τύρρανοι.

      Ξαναγυρνάμε λοιπόν στο αρχικό πρόβλημα. Η επανάσταση για να εδραιωθεί ήταν υποχρεωμένη να χρησιμοποιήσει το ίδιο σκληρά με των εχθρών της.
      Ήταν ή όχι ιστορική αναγκαιότητα η επανάσταση (και ακολούθως τα μέσα που την συνόδεψαν);
      Υ.Γ.
      Αν βρεις, ρίξε μία ματιά στα κείμενα του Ροβεσπιέρου. Πριν την επανάσταση είχε αφιερωθεί στον αγώνα για την κατάργηση της θανατικής ποινής.
      Εγώ δεν βλέπω καμμία αντίφαση. Εσύ;

      Διαγραφή
    8. @ TRASH, Ανώνυμος Προλετάριος

      1.Δεν έχω μάθει να κρίνω τις κοινωνικές διεργασίες σε προσωπικό επίπεδο αλλά σε ταξικό. Και ο ίδιος ο τζιζους να ήταν στους πρωτεργάτες της επανάστασης πάλι αυτή θα κρινόταν από την ταξική της πορεία...

      2.Δεν με απασχολουν ούτε οι μπανιέρες , ούτε οι λουτήρες ούτε οι υπόνομοι... με απασχολεί , για να σε επαναφέρω στο αρχικό θέμα του ποστ, ο συνειρμός σου με την εκτέλεση της “κατερίνας” και κάθε “κατερίνας” και “κατερίνου” σαν ιδεολογικά παιδιά των Μαρατ και σια ( μην φρικάρεις εννοώ την τάξη τους). Ο Ροβεσπιέρος ( που τόσο θαυμάζεις) από ποιόν εκτελέστηκε , τους Κλίνγκον?

      3.Η εργατική τάξη ΠΟΤΕ δεν διέπραξε εκδικητικές γενικευμένες εκτελέσεις (~ 40000 στην Γ.Ε.) και οι επαναστάσεις της ήταν σχεδόν (και πάντα σαν συγκρίσιμο μέγεθος) αναίμακτες... η μήπως κατά τον ορισμό σου η Κουβανική επανάσταση ήταν μεταρρύθμιση, η η Οχτωβριανή ?????.

      4.Μπορεί να μας τσαντίζουν , να μας διασκεδάζουν αλλά δεν είμαστε ούτε θα γίνουμε χρυσαβγουλα , η Βία είναι η μαμή της ιστορίας... όχι η μάνα της...

      5.γελάσαμε ήταν πολύ όμορφο να τρολλάρουμε και εμείς την “κατερίνα” αλλά το αστειάκι περί γκιλοτίνας μην προσπαθείς να το δικαιολογήσεις σαν επαναστατική τακτική... η “ κατερίνα δεν είναι ούτε Μαρια Αντουανέτα ούτε Αναστασία Ρομανοφ, είναι ενα απλα χαζό τσουλάκι ... η προτροπή για θανατική ποινή για αυτή ήταν και παραμένει ΚΑΦΡΙΛΑ!

      6.Οσο για τον ανώνυμο προλετάριο συμφωνώ με τον Twain αλλά δεν σημαίνει ότι πρέπει να αποσκοπώ στις εκτελέσεις επειδή το κάνουν αυτοί πάνω μου.

      7. TRASH προσπαθείς να μετακυλίσεις την συζήτηση μας η οποία άρχισε με την ΚΑΦΡΙΛΑ που σου ήρθε στο μυαλό, σε μια συζήτηση για την Γαλλική Επανάσταση όπου δεν θα διαφωνήσουμε. Σε παρακαλώ μείνε στο topic... θανάτωση ζώων και λοιπών συγγενών...

      ΡεδΒουλ

      Διαγραφή
    9. @ΡεδΒουλ
      1)Εάν δεν έχεις μάθει (και σωστά εάν ισχύει) να κρίνεις σε προσωπικό, αλλά σε ταξικό επίπεδο, τότε τι ήταν η ατάκα περί «ανηθικότητας» των Γάλλων επαναστατών που πέταξες; Αυτή μόνον σε προσωπικό επίπεδο μπορεί να κριθεί (και έχει κριθεί εξάλλου). Εάν ήταν ταξικό το «ηθικό» ζήτημα, τότε η Γαλλική επανάσταση αποτελεί την πιο ηθική μέχρι τον καιρό της, πράξη της ανθρώπινης ιστορίας. Την πήγε αιώνες μπροστά, και την γλύτωσε από πολύ περισσότερο αίμα από αυτό που έχυσε. (Ρίξε μία ματιά στον «Πόλεμο των χωρικών» του Ένγκελς).
      2)Ο Ροβεσπιέρος δολοφονήθηκε από τους ίδιους που προκάλεσαν την παλινόρθωση αργότερα. Αυτά είναι λυμένα. Και φυσικά κανείς από τους ηγέτες της μεγάλης επανάστασης δεν ήταν αστός (πλην του Νταντόν). Η ιστορία της δείχνει μία λυσσαλέα ταξική πάλη σε όλα τα επίπεδα, ακόμη και μεταξύ των επαναστατών. Ο Ουγκώ έγραψε πως ήταν το Παρίσι (το Παρισισνό προλεταριάτο δηλαδή) εναντίον της Γαλλίας, και η Γαλλία εναντίον του κόσμου.
      Ο Ροβεσπιέρος (μικροαστός ο ίδιος) δεν δίστασε να αναγνωρίσει τους αβράκωτους σαν την «ψυχή» της επανάστασης. Οι προλετάριοι (Μαρά) και οι μικροαστοί (Ροβεσπιέρος) στο τέλος ηττήθηκαν. Ούτε λόγος! Δεν θα τους φορτώσουμε και ό,τι έγινε αργότερα. Ρίξε εάν θέλεις μία ματιά στο «1793»(Ουγκώ) ή στο «οι θεοί διψούν» του Ανατόλ Φράνς. Το γαλλικό προλεταριάτο ήταν από την αρχή εκεί, με την δική του αντζέντα και τους ηγέτες του. Τουλάχιστον μέχρι την Θερμιδώρ. Το εάν τα αιτήματα του ήταν ιστορικά πρόωρο να ικανοποιηθούν, είναι μία άλλη κουβέντα...
      συνεχίζω...

      Διαγραφή
    10. Συνέχια...
      3)Σκεπτόμενοι τα θύματα που προκάλεσε η ξένη επέμβαση, και η αντεπανάσταση στην Γαλλία, οι 40.000 είναι συγκριτικά μάλλον μικρός αριθμός. Της οκτωβριανής δε, οι αστοί της φορτώνουν κάποιες δεκάδες εκατομύρια! Παρότι αυτό είναι καταφανώς ψευδές, οι εχθροί της επανάστασης που εκτελέστηκαν από το 1917, μέχρι και την σχετική σταθεροποίηση της το 1945, μετρούνται σε κάποιες δεκάδες χιλιάδες. Κλάσμα βέβαια μπροστά στα εκατομμύρια που έπεσαν τα ίδια χρόνια από τα χέρια της αντεπανάστασης, αλλά...

      Την Κούβα δεν την συγκρίνω φυσικά, ούτε με την Γαλλία, ούτε με την Ρωσία. Αυτές οι επαναστάσεις άλλαξαν την όψη του κόσμου. Τα έβαλαν με τους αιώνες, η Κουβάνικη όχι.
      4)Δεν είμαστε, ούτε μπορούμε να γίνουμε «Χρυσαύγουλα»! Αγωνιζόμαστε για την ευημερία και την αξιοπρέπεια της κοινωνίας ξέρεις, και όχι για την μιζέρια και την υποδούλωση της. Νομίζω πως η διαφορά είναι εμφανής...
      5)Δεν αξίωσα τον Θάνατο της «Κατερίνας». Άλωστε κανά δύο μήνες δουλειά σε καμμία κλωστοϋφαντουργία θα της φαίνονταν χειρότεροι από το θάνατο. Από την άλλη ο συνειρμός με την κυρία «γιατί δεν τρώνε παντασπάνι;» ήταν αυθόρμητος...
      Τα ίδια μυαλά κουβαλάνε...
      6)Το που αποσκοπούμε δεν μπορεί να έχει καμμία σχέση με τις αναγκαιότητες που είμαστε υποχρεωμένοι να αναγνωρίσουμε.
      7)Αν δεν διαφωνήσουμε για την Γαλλική επανάσταση, προς τι όλα τα προηγούμενα σχόλια σου, που σχεδόν δικαιώνουν τους ....αριστοκράτες;
      Υ.Γ.
      Ευχαριστώ που έπιασα και μία ενδιαφέρουσα κουβέντα (καμία ειρωνία)

      Διαγραφή
    11. @ ΤΡΑΣΗ
      1.Ανηθικότητα της αστικής τάξης... Σε ένα λιγο πιο κοντινό παράδειγμα χωροχρονικά ... Στην Κομμουνα οι γκιλοτίνες σαπισαν...
      2.Καμιά διαφωνία!
      3.Το τι φορτώνουν οι conquest κτλ δεν με αφορά... πάντως στο χρονικό διάστημα που αναφέρεις για τους δεκαδες χιλιάδες εκτελεσθέντων της Σ.Ε. μεσολάβησαν ένας παγκόσμιος και μερικοί περιφερειακοί πόλεμοι...
      4.Οι “300 στο γουδί” τρανό παράδειγμα αστικής λογικής...
      5.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ της συζήτησης μας.... (περι παντεσπανιου... μύθος, η Μαρία έχασε το κεφάλι της το οποίο δεν ήταν καθόλου αφελές όσο αφήνει η ιστορία με το παντεσπάνι να υπονοεί... )
      6.κουλ
      7.τσ τσ τς... το ότι κατηγορώ (με δεδομένα του 21ου αιωνα) την καφρίλα των αστών σε αντιπαραβολή με την ηθική ανωτερότητα που οφείλει η εργατική τάξη στον εαυτό της, δεν δικαιώνει τους φεουδάρχες. Π.Χ. Κομμουνίστριες βιάζονταν από τους Ταγματασφαλήτες και με σχέδιο ... η ηθική ανωτερότητα μας έγκειται στο ότι όποιος ΕΛΑΣιτης σήκωνε χέρι σε γυναίκα `να την βιάσει εκτελούνταν. Επειδή κάποιος μας χτυπά για χρόνια και αιώνες δεν μας δικαιολογεί να απαντήσουμε έτσι... ουτε καν ΜΙΑ φορά.

      Χρέος της επαναστατικής διαδικασίας είναι να τηρεί της αξίες με τις οποίες θέλει να αντικαταστήσει της καφριλες της προηγούμενης τάξης όχι να τις επαναλάβει.

      ΥΓ. Εν κατακλείδι δεν κρίνω τον πρωτοποριακό ρόλο της Γ.Ε. στην ιστορία, ούτε μεμονωμένα τους συντελεστλες της και δεν μου αρέσει καθόλου που παρουσιάζομαι (οχι πάντως με τα λεγόμενα μου) σαν απολογητής της αριστοκρατίας. Η αστική τάξη αντικατέστησε μια πολύ πιο καταπιεστική τάξη, εμείς ερχόμαστε να αντικαταστήσουμε την αστική με μια λιγότερο καταπιεστική...έχουν περάσει πολλά χρόνια... η μιζέρια του κόσμου βασίζεται στην ανηθικότητα της αστικής τάξης( ναι, αυτής που εδραιώθηκε με την ΓΕ)εμείς όμως δεν θέλουμε να πάμε πίσω... θέλουμε να πάμε μπροστά και μπροστά σε εμάς τα μέσα που έχουν χρησιμοποιήσει ακόμα και στη ΓΕ ... είναι καφρίλα.

      Δεν αθωώνω τους αριστοκράτες, ενοχοποιώ τους αστούς.

      Διαγραφή

    12. 1)Σου είπα πως νομίζω πως το μόνο συγκρίσιμο μέγεθος με της Γαλλικής επανάστασης είναι η Ρώσικη. Η κομμουνα δεν κατάφερε να επιβληθεί για να ξέρουμε το τι θα έκανε αν και εφόσον... Τους όμηρους πάντως τους εκτέλεσαν στην υποχώρηση (και πολύ ορθά έπραξαν).
      3)Μα και την περίοδο της «τρομοκρατίας» στην Γαλλία είχε εισβάλει σχεδόν όλη η Ευρώπη, ενώ ταυτόχρονα οι αντεπαναστάτες στο εσωτερικό υποστηρίζονταν από τα ισχυρά βασίλεια της Ευρώπης ποικιλοτρόπως.
      Μέσα σε αυτές τις συνθήκες θα κρίνουμε τους Γάλλους επαναστάτες. Ταυτόχρονα κερδοσκόποι και μαυραγορίτες πλούτιζαν σε βάρος του λαού, και προκαλούσαν λοιμούς. Υπονόμευαν την μαχητική ικανότητα του στρατού κερδοσκοπόντας από τις προμήθειες του. Δεν ξύπνησαν ένα πρωί στραβά οι Γιακωβίνοι και στήσανε καρμανιόλες...
      Ούτε φυσικά «κάφροι» ήταν αυτοί που βγήκαν μπροστάρηδες για να προχωρήσουν την ανθρωπότητα κάποιους αιώνες μπροστά.
      Κοίτα λίγο την σύνδεση της «τρομοκρατίας» με τον νόμο για την διατίμηση στο ψωμί. Η ιστορική αλήθεια λέει πως το χέρι της «τρομοκρατίας» δεν άφησε καθόλου ανέγγιχτους τους αστούς. Για αυτόν τον λόγο εξάλλου τους ήταν απαραίτητη η Θερμιδώρ.
      4)Αυτό δεν έχει καμμία φυσικά σχέση με εμένα. Εγώ ούτε διαταξικά, «ούτε απολίτικα» μιλάω. Οπότε απορώ γιατί το αναφέρεις.
      5)Δεν είναι εξακριβωμένο αν είναι μύθος τα περί παντεσπανιού. Είναι πάντως μια ιστορία δηλωτική (ακόμη και αν είναι καθαυτή μύθευμα) για την επαφή που είχαν οι αριστοκράτες με τον λαό. Και πράγματι όταν ήταν να συνομωτήσει κατά της δημοκρατίας, καθόλου αφελής δεν αποδείχτηκε η «Αυστριακή». Πράγμα που αποδυκνύει πως η εκτέλεση της μόνο «καφριλίκι» δεν ήταν...
      6)???????????
      7)Οι βιασμοί δεν έχουν θέση σε αυτήν την κουβέντα, καθώς είναι περισσότερο μέσο προσωπικής ευχαρίστησης του βιαστή. Εμείς μιλάμε για εντελώς διαφορετικό πράγμα.
      Και φυσικά μιά επανάσταση συνίσταται στην ανατροπή ενός άδικου καθετώτος. Η πράξη αυτή από μόνη της, κόβει την οποιαδήποτε κουβέντα περί εξομοίωσης των επαναστατών με τους δυνάστες.
      Γαι την κουβέντα περί «ηθικής» πάλι, παρότι τεράστια εγώ θα είμαι συνοπτικός. Αν δεχτούμε ως μέγιστη «ηθική» (εκτός των άλλων) πράξη, την ανατροπή ενός ανήθικου καθεστώτος, τα αναγκαία μέσα για την πράξη αυτή κρίνονται αυταπόδεικτα θεμιτά και ως εκ τούτου ηθικότατα, και τα ίδια.
      8)Η Γαλλική επανάσταση οδήγησε στην κυριαρχία της αστικής τάξης γιατί μόνον εκεί μπορούσε να οδηγήσει ιστορικά. Πολιτικά οστώσο αυτό έγινε μόνο μετά την Θερμιδώρ. Αυτά δηλαδή που ονομάζεις «καφριλίκια» έγιναν ΠΡΙΝ την οριστική πολιτική επικράτηση της αστικής τάξης, και όχι από τους εκπροσώπους αυτής. Στις σφαγές των αριστοκρατών π.χ. πρωταγωνίστησαν οι γυναίκες που καθάριζαν ψάρια στην ψαραγορά, που μόνο αστές δεν τις έλεγες. Οπότε κάνεις έναν αναχρονισμό και χτίζεις επάνω σε αυτόν.
      9)Από εκεί και πέρα:
      Η ίδια η αστική τάξη δεν θέλει να θυμάται τις επαναστάσεις της. Είμαστε οι τελευταίοι υπερασπιστές των ιδανικών τους. Διαφωτισμός, ορθός λόγος, ελευθερία-ισότητα-αδελφότητα. Κάτι πρέπει να μας πει αυτό.
      Όταν «ενοχοποιείς τους αστούς» σε μία κουβέντα για την Γαλλική επανάσταση, είναι αυταπόδεικτο πως «ενοχοποιείς» την επανάσταση την ίδια, και προφανές πως αθωώνεις έτσι τους εχθρούς της, τους αριστοκράτες.
      Υ.Γ.
      Δεν ερχόμαστε να αντικατάστησουμε την αστική τάξη με μία "λιγότερο καταπιστική". Εμείς ερχόμαστε να καταργήσουμε τις τάξεις και την καταπίεση, έργο απείρως δυσκολότερο...

      Διαγραφή
    13. Πάλι προσπαθείς να με βάλεις σε συζήτηση για την ΓΕ ... δεν θα τσιμπήσω πάλι...

      κανω copy paste δυο δηλώσεις απο την αρχή της συζήτησης:

      1) Ανώνυμος11 Οκτωβρίου 2013 - 12:37 π.μ.
      "h gilotina panta einai megalyterh kafrila” Redboul

      2)TRASH11 Οκτωβρίου 2013 - 8:27 π.μ.
      @Redboul:
      Μάλιστα.
      "Καφρίλα" η Γαλλική επανάσταση λοιπόν.


      όσο για το ΥΓ.την κατάργηση των τάξεων δεν πιστεύω θα ζήσουμε να τη δούμε, την δικτατορία μας ελπίζω πως ναι...

      ΡεδΒουλ

      Διαγραφή
    14. @@Redboul:
      Το "h gilotina panta einai megalyterh kafrila” δεν έχει σχέση με την Γαλλική επανάσταση και τα όσα της καταλόγησες;
      Η αναφορά του ποστ είναι εξαρχής σχετική με την γαλλική επανάσταση (Μαρία Αντουανέτα), και οι απαντήσεις σου το ίδιο.
      Δεν έβαλα κάποιο θέμα από το παράθυρο...

      Διαγραφή
  2. Παιδιά ψυχραιμία.. Απλά, θα συνιστούσα στην κυρία Κατερίνα να δεί την ταινία "Η κρυφή γοητεία της μπουρζουαζίας" του Λουί Μπονιουέλ και "Το μεγάλο φαγοπότι" του Μάρκο Φερέρι, για να καταλάβει σε τι κόσμο ζεί ΑΥΤΗ. Αν και νομίζω πως το γνωρίζει ήδη..και απλά σχολιάζει για να διασκεδάσει την ανία της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @hellel:
      Εγώ πάλι θα της σύστηνα το Ζερμινάλ.
      Προς γνώση...

      Διαγραφή
  3. Εγώ πάντως δεν χαλιέμαι, καλό κάνουν τέτοιες δηλώσεις, μπορεί να ταρακουνήσουν κανένα... Ας κλάψει ο ΣΥΡΙΖΑ για την «κατάντια» της κυρίας. Αφού όμως της αρέσει τόσο πολύ η καθαριότητα στα δημόσια μέσα μεταφοράς της μαντάμ, μην ξεχάσουμε στην Λαϊκή Δημοκρατία της Ελλάδας να της εξασφαλίσουμε μια θέση καθαρίστριας στον ηλεκτρικό της Ομόνοιας που έχει και πολλές τουαλέτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προς τον κύριο ανώνυμο για το "αίμα" της γαλλικής επανάστασης έχει γράψει ο Μάρκ Τουαίην (ο συγγραφέας του Τομ Σόγιερ και Χωκ Φιν:
    Μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα το αίμα που έτρεξε στις γκιλοτίνες (στη γαλλική επανάσταση) ξέπλυνε το αίμα που έχυνε ο λαός (της γαλλίας) αιώνες ολόκληρους κάτω από το ζυγό του καθολικισμού και της φεουδαρχίας.
    Επίσης οι επαναστάτες χρησιμοποίησαν τα όργανα (γκιλοτίνες) που ήταν ΗΔΗ εκεί και τόσους αιώνες χρησιμοποιούνταν εναντίον τους από τους φεουδάρχες και αριστοκράτες. Δεν χρησιμοποιήθηκε χιλιοστό βίας παραπάων απλά η βία άλλαξε μεριά 180 μοίρες....
    (με δικά μου λόγια η απόδοση)...
    Η βία λοιπόν υπάρχει ήδη. Οι κρατούντες και ασκούντες τη βία μας παπαριάζουν τα μυαλά ακριβώς για αυτό το λόγο... ΤΡΕΜΟΥΝ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΒΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΞΕΣΠΑΣΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΖΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΥΠΟΜΕΝΟΥΝ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΚΑΙ ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΡΑ...!

    Ένας ανώνυμος προλετάριος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Της εύχομαι μια γερή σφαλιάρα απο την "κρίση"..ποτέ δεν είναι αργά για να συνέλθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. St.

    Κανένα link για διάβασμα σχετικά με Γαλλική Επανάσταση; Eυχαριστώ εκ των προτέρων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.

Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog

ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά