20 Ιουνίου 2012

Συνηθίστε την εικόνα ...

Eκατοντάδες Αθηναίοι βρέθηκαν σήμερα το πρωί στο Πεδίο του Άρεως, προκειμένου να πάρουν δωρεάν ένα πακέτο λαχανικά, το οποίο διανεμόταν από τον αγροτικό συνεταιρισμό «ΑΝΑΤΟΛΗ» της Ιεράπετρας.

Από πολύ νωρίς σχηματίστηκε μια τεράστια ουρά, ενώ χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι αν και η διανομή είχε προγραμματιστεί να ξεκινήσει στις 10 το πρωί άρχισε από τις 8.30, λόγω της μαζικής προσέλευσης.

Προσωπικό της Δημοτικής Αστυνομίας είχαν διατεθεί για την τήρηση της ομαλότητας και για την εύρυθμη διαδικασία της διανομής, καθώς δεν ήταν λίγοι αυτοί που επιχείρησαν να πάρουν και δεύτερο κιβώτιο, γεγονός που προκαλούσε μικροεντάσεις.

Τα διανεμόμενα προϊόντα βρίσκονταν σε κλειστές συσκευασίες των 10-11 κιλών και συνολικά διατέθηκαν 2.700 κιβώτια. Το κόστος του κάθε κιβωτίου στο εμπόριο θα κοστολογούνταν στα 12 ευρώ και τα προϊόντα που περιείχε ήταν ντομάτες, αγγούρια, μελιτζάνες και πιπεριές από την περιοχή Ανατολή της Ιεράπετρας.

13 σχόλια:

  1. Και για να γινω ο κακος της υποθεσης....Σε αυτες τις εκλογες η αποχη ηταν γυρω στο 40% τα μνημονιακα κομματα (Πασοκ νδ δημαρ) 50% οι φιλοευρωπαικη και αντιμνημονιακη μαζι "αριστερα" (που απο οτι μαθαινω κιολας σε ενδιξη υποταγης δεν θα βγαλει τον κοσμο της στους δρομους) 27% και οι νεοναζι 7%!Γιατι να λυπηθω ολους αυτους που πανε και ζητιανευουν για λαχανικα και φρουτα οταν οι ΙΔΙΟΙ γυρισαν την πλατη στο μονο κομμα που τους ειπε την Αληθεια χωρις περιστροφες και κωλοτουμπες!
    Αυτοι το θελησαν αυτοι ας το λουστουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατι θα ερθει και η σειρα μας luis. Θα το λουστουμε και εμεις. Αλλος γρηγοροτερα αλλος πιο αργα.

      Διαγραφή
    2. Και εμεις καπως ετσι ειμαστε manny μου (οχι ακομη σε αυτο το σημειο αλλα πλησιαζουμε)αλλα ξερουμε τι φταιει αυτη ειναι η διαφορα μας...και το παλευουμε μπας και αλλαξει κατι δεν κοθαμαστε με σταυρωμενα χερια και περιμενουμε τον οποιονδηποτε τσιπρα να ερθει να μας σωσει!
      Και οταν τους λες συμπορευση με το ΚΚΕ σου λενε "ποιοι αυτοι που δεν θελουν να κυβερνησουν ή το καλυτερο αυτοι θα μας βγαλουν απο την ευρωπη" και αλλα τετοια!!!Ε συγνωμη δεν μπορω να τον λυπηθω!Εμεις του δειχνουμε το δρομο που δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ ευκολος και αυτοι κοιτανε το δαχτυλο μας!!!

      Διαγραφή
  2. Προτιμουν τη ζητιανα απο την αντισταση...
    και δεν κατηγορω που για να μην πεθανουν απο την πεινα πανε να βρουνε μερικα λαχανικα, αλλα οτι παραλληλα δεν κανουν τιποτα αλλο για να ξεφυγουν απο την κακομοιρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω φίλε τους ΚΑΤΗΓΩΡΩ που δεν πεθαίνουν από πείνα, γιατί μόνο το κουφάρι τους νοιάζονται να θρέψουν ενώ το κεφάλι σ' αυτούς χρησιμεύει ΜΟΝΟ να κρεμάνε κανένα γυαλί ήλιου ή κάποιο καπελάκι!

      Διαγραφή
  3. Οσο κι αν ειναι κουραστικο, όσο κι αν μας τη βαράει στα νευρα, πρεπει να τους πείσουμε. Χωρίς αυτούς δε γίνεται. Οχι όλους βεβαια, όλους δεν θα τους πεισουμε ουτε στον κομμουνισμό. Οι ηλίθιοι ειναι αναγκαιοι ακομη και για ποικιλία. Για να μην ειναι βαρετός ο παράδεισος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργος Σαρρής20 Ιουνίου 2012 2:55 μ.μ.
      xaxxxaxxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxax!!!! xaxaxaaxaxaxaa!!!!
      φαρμάκι όμως!!!

      Διαγραφή
  4. Άθλια κομμουνιστική προβοκάτσια. Αυτές είναι ουρές στη Σοβιετική Ένωση όταν ο κόσμος εκεί πεινούσε και καταπιεζόταν, και εσεις οι ΚΚΕδες ένας θεός ξέρει πως τις παρουσιάζετε σαν ουρές στην Αθήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πείτε με προβοκάτορα αλλά είδατε που παράλληλα με κάθε κιβώτιο δινόταν "ένα φυλλάδιο και ένα dvd" με τις "ομορφιές" της Κρήτης; Αλήθεια, πόσο κοστίζει μια καλή καμπάνια διαφήμισης για τους μεγαλοξενοδόχους - τουριστικά γραφεία σε κάθε άλλη περίπτωση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν είναι ανάγκη να τους βγάλει κανείς στο δρόμο .... Βγήκαν από μόνοι τους αλλά για να ζητιανεψουν κι όχινάγωνιστουν !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ντουσας ευαγγελος-πραγματικα λυπηρο παιδια αλλα ας πεινασουν αν αυτο τους αξιζει!!!γιατι ειχα ως κριτηριο τη ψηφο στη χρυση αυγη ειδικα μετα τα συμβαντα-ο κοσμος θελει ρωμαικη αρενα μονο που θα πεσει ο ιδιος μεσα στο λακκο με τους λεοντες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σαν σχολιασμό θα παραθέσω ενα μέρος ενος κειμένου που διάβασα σε ενα blog και νομίζω πως αποδίδει την εικόνα της κοινωνίας που έχουμε σήμερα και εξηγεί πολλά
    --------------
    Είμαι Έλλην. Απόγονος του Περικλή και του Καραϊσκάκη. Δεν έχει σημασία τι δουλειά κάνω και πώς τα βγάζω πέρα, είμαι απλά Έλλην. Η τάξη μου είναι κάτι που αυτοκαθορίζεται, τη δουλειά μου μπορεί να τη χάσω ανα πάσα στιγμή, αλλά το ότι είμαι Έλλην είναι κάτι διαφορετικό. Είναι κάτι που δε μπορεί να μου το πάρει κανείς. Εγώ του δίνω ότι έννοια θέλω κι όποιος το αμφισβητεί είναι απλά εχθρός μου. Είμαι μάγκας, ο ικανότερος του κόσμου και κανείς δε μπορεί να με ξεγελάσει. Έχω ιστορία που ταυτίζεται με όλα τα κατορθώματα της ανθρωπότητας και όταν αυτό δε συμβαίνει έχω την κουλτούρα να τη κατασκευάσω στα μέτρα μου. Μισώ το αφεντικό μου αλλά δε θέλω το κακό του. Το οτι υπάρχει μου δίνει την ελπίδα οτι θα γίνω κι εγώ αφεντικό. Φοράω ό,τι φοράει, συχνάζω εκεί που συχνάζει κι εκείνος, ψηφίζω ό,τι ψηφίζει. Τι ψηφίζω? Ό,τι δε θα με σηκώσει από την καρέκλα μου. Είμαι πολύ σπουδαίος εγώ για να ασχολούμαι με μικροπράγματα, άσε να βγάζουν άλλοι το φίδι από την τρύπα. Όποιος θα μου πει οτι συμφωνεί με αυτό που θέλω να ακούσω , είναι ο ηγέτης μου.
    .......
    Απεργία? Τι είναι αυτό? Κάτι κομμουνιστές που κλείνουν τους δρόμους είναι, ταλαιπωρούν τον κόσμο και κάνουν κακό στον τουρισμό. Όχι έχω χρόνια να πάω διακοπές...πού λεφτά? Οι κομμουνιστές έλεγα που απεργούν...Δε μου αρέσουν ούτε οι απεργίες, ούτε οι κομμουνιστές. Λένε, λένε και μετά σου κουνάν το δάχτυλο και σου λεν ότι στα λέγανε. Ναι, μπορεί να μου τα λέγανε αλλά δε θα τους περάσει. Εγώ θα κάνω το δικό μου κι ας τρώω το κεφάλι μου. Δε μπορεί κάποια στιγμή θά’ρθει και η σειρά μου να τους κουνήσω το δάχτυλο. Ποιοι νομίζουν ότι είναι, εργάτες σαν κι εμένα είναι , δε μπορούν να μου το παίζουν έξυπνοι. Νά ταν τουλαχιστον τίποτα μεγαλοεπιχειρηματίες, μεγαλογιατροί, μεγαλοδημοσιογράφοι , άνθρωποι πετυχημένοι τέλως πάντων να τους άκουγα, γιατί όχι. Αλλά το χειρότερο είναι ότι δε σε αφήνουν να ξεχάσεις οτι είσαι εργάτης. Δε θέλω ρε παιδάκι μου να είμαι εργάτης πώς να το κάνουμε. Τι κι αν είμαι. Όλο σφαλιάρες είναι η ζωή πρέπει να μου το θυμίζουνε? Πρέπει να μου θυμίζουν τον πατέρα μου που δούλευε τριάντα χρόνια στην εταιρία και τον απέλυσαν όταν αρρώστησε. Τη μάνα μου που όταν χήρεψε ανεχόταν διακριτικά τα σαλιαρίσματα του κρεοπώλη για να της βάζει μερικά γραμμάρια κρέας παραπάνω και που ξεσκάτιζε τη θειά της μπας και της γράψει το διαμέρισμα? Το διαμέρισμα που όταν πια μας τό γραψε η θεία είχε υποβαθμιστεί τόσο η γειτονιά από τους ξένους που δε βρίσκαμε άνθρωπο να το νοικιάσουμε?

    φιλικά
    ΚακοΓιώργης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το παραπανω κειμενο θα μπορουσε να χαρακτηρισθει ανετα και ως ο υμνος-ευαγγελιο του φοβισμενου μικροαστου,του απολιτικου ανθρωπου,και ας μην ντρεπομαστε να το πουμε,του συγχρονου,μεσου δουλοπρεπους νεοελληνα.Ειδικα στην φραση"Το οτι υπαρχει(το αφεντικο μου),μου δινει την ελπιδα οτι θα γινω και εγω αφεντικο"βρισκεται ΟΛΗ η πεμπτουσια και το "Κολπο",οπως λεω εγω,του καπιταλισμου.Το τυρι στην φακα,η Παγιδα η αλλιως και το "ΚΙΝΗΤΡΟ" για την τονωση της προσωπικης επιθυμιας οπως υποστηριζουν οι θιασωτες του νεοφιλευθερισμου και της "ελευθερης"οικονομιας.Με αλλα λογια,απο μικρο παιδι σου διαμορφωνεται η ψευδαισθηση/ψευτοπροσδοκια,οτι εαν εισαι εργατικος,ικανος,"ξυπνιος"και λιγο εως πολυ τυχερος(θα προσεθετα αδιστακτος-ανηθικος)μπορεις και εσυ να πετυχεις τους στοχους σου,να πιασεις την "καλη",να κονομησεις βρε παιδι μου,να γινεις ο"μαγκας"της ζωης και οχι ο"δαγκας",χαλιφης στην θεση του χαλιφη.Ο "επιτυχημενος",εν αντιθεσει με τον αποτυχημενο φτωχο και εξαθλιωμενο "ανθρωπακο"(που στο φιναλε καλα να παθει και του αξιζε,γιατι προφανως ηταν τεμπελακος,αχρηστος,ανικανος,αναξιος).Ναι,υπαρχουν αυτες οι αποψεις και ακουγονται απο ουκ ολιγα μεγαλοαστικα και μικροαστικα φασιστικα γουρουνακια,που ΕΝΟΧΟΠΟΙΟΥΝ τον φτωχο,τον ανεργο,τον εξαθλιωμενο,τον αδυναμο,τον καθε λογης διαφορετικο,καταραμενο και αποκληρο αυτης της ζωης.Στην καλυτερη περιπτωση για ολους τους παραπανω υπαρχει ο οικτος,η λυπηση και ειδικα η φιλανθρωπια,αυτο το αστικο ξεπλυμα ενοχων συνειδησεων.Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ αυτος πυρηνας σκεψης Επιβαλλεται ν'αλλαξει.Αλλιως θ'αναμασαμε τα ιδια και τα ιδια εις το διηνεκες.....Το ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ειναι το ΠΕΡΑΣΜΑ απο την αυστηρα Ατομικιστικη λογικη στην ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ-ΤΑΞΙΚΗ σκεψη και συνειδηση αρχικα,και στην συνεχεια(και εδω ειναι το ΚΡΙΣΙΜΟ κομβικο σημειο)στην Πολιτικη,Ριζοσπαστικη,ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ,Ουσιαστικη και Αποτελεσματικη ΔΡΑΣΗ.Το ΠΩΣ θα γινει αυτο βεβαια,σηκωνει μεγαλη κουβεντα,της οποιας οι Πολιτικες,Κοινωνιολογικες ακομα και Ψυχαναλυτικες προεκτασεις,μπορουν να ερευνηθουν και να εντοπιστουν στο ΘΕΜΕΛΙΟ και στην ΚΑΡΔΙΑ της Κοινωνιας μας.Στην Ανθρωπινη Φυση-Ψυχοσυνθεση καθως και στην πολυπλοκοτητα τους.Αυτα....και να στε καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.

Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog

ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.