3 Ιανουαρίου 2012

Η ΕΛΛΑΔΑ ως προιον...για πωληση !!!!


7 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον βίντεο.
    Θα μπορούσε κανείς να εξάγει πάρα πολύ χρήσιμα στοιχεία και ιδέες, ακόμη κι αν είναι ομιλία ενός τεχνοκράτη με εμπειρία σε πολυεθνικές κλπ.
    Αν προσέξει κανείς κριτικά τα λόγια του και προσπαθήσει να τα "μεταφέρει" νοητικά σε άλλο σύστημα, άλλη κοινωνική-οικονομική οργάνωση, (προσθέτοντας βέβαια και το κατάλληλο υλικό υπόβαθρο συνθηκών), θα μπορούσαν να αποβούν πολύ χρήσιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπορεί να γίνει λίγο μεγαλύτερο για να βλέπουμε και τους πίνακες; Δεύτερον ελπίζω να αξίζει, γιατί αυτούς τους Ελληνονο-αφρικάνερς δεν τους έχω και σε πολύ εκτίμηση και δεύτερον ήδη τον άκουσα να λέει μια παπαριά, ότι η Ελλάδα έχει το μεγαλύτερο δημόσιο τομέα...

    Αλήθεια, πως μεταφράζεται το "brand?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά, αρκετές παπαριές είπε. Το ζήτημα είναι να τα ακούσουμε κριτικά και διαλεκτικά, δηλαδή ποιες αλήθειες κρύβονται πίσω από τα λεγόμενα και ποιες όχι.
    Εγώ το branding το μεταφράζω ως "πώληση μούρης".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χμμμ...αν καταλαβαίνω καλά το brand είναι κάτι σαν τα προϊόντα ονομασίας-προέλευσης, μόνο που το προϊόν είναι η Ελλάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Yuri:
    Αυτό εννοεί: brand είναι η φίρμα, όπως λέμε Apple, Microsoft, GM, Ελλάδα ... etc!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. http://www.youtube.com/watch?v=moPUH9LCPpc&feature=related
    ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΦΙΑ ΤΟΥ
    ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΕΙΔΗ!
    ΘΕΟΔΩΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ναι, τελικά βιάστηκα, το εξηγεί παρακάτω.
    Κι επίσης μιλά για το χρέος του δημοσίου τομέα κι όχι για το μέγεθος (πάλι ψέματα λέει βέβαια γιατί -τουλάχιστον- η Ιαπωνία έχει πολύ μεγαλύτερο, απλά έχει άλλα χαρακτηριστικά)

    Πάντως λίγο κακόμοιρο μου φάνηκε. Αυτοί οι τύποι είναι στην κοσμάρα τους. Νομίζουν ότι όλα είναι θέματα εικόνας, επικοινωνίας και...impression. Καμιά ώρα θα τους περάσουν την θηλιά στο λαιμό κι αυτοί θα σκέφτονται πως μπορούν να επικοινωνήσουν το γεγονός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.

Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog

ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.