Το περίεργο είναι ότι κάποιοι απ’ τους απολυμένους τού Ριζοσπάστη, θεωρούν ότι ανήκουν σε ανώτερη φυλή, και ως εκ τούτου δεν επιτρέπεται να τους συμπεριφέρεται ο καπιταλισμός όπως στην πλέμπα…
Επειδή όμως δεν έχουν τα κότσια και τη θέληση να στραφούν ενάντια στον καπιταλισμό, στρέφονται ενάντια στο ΚΚΕ και το Ριζοσπάστη…
Τι απαιτούν συνεπώς αυτοί οι εργαζόμενοι που θεωρούν ότιανήκουν σε ανώτερη φυλή;
Απαιτούν να κόψουμε εμείς, …η πλέμπα, το λαιμό μας, να βρούμε λεφτά να τους καλοπληρώνουμε. Δηλαδή να μην απολυθούν.
Απαιτούν δηλαδή απ’ τους πεινασμένους να τους ταΐζουν και να τους καλοταΐζουν μάλιστα.
Γελοιότητες; Το λιγότερο…
================
Καλώς ή κακώς λοιπόν, διαβάζοντας στοneyrospastis.wordpress.com. το κείμενο με τίτλο Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ, μπήκα στον πειρασμό ν’ απαντήσω.
Αυτό το σχόλιό μου παραθέτω παρακάτω, δηλώνοντας με κάθε συνείδηση ότι νοιώθω απαίσια που τόσα και τόσα χρόνια τέτοιοι άνθρωποι μ’ ενημέρωναν μέσα απ’ το Ριζοσπάστη.
Νοιώθω απαίσια που το κόμμα μου, το κόμμα τής εργατικής τάξης, διατηρούσε στην εφημερίδα μου, στην εφημερίδα τής εργατικής τάξης, δημοσιογράφους τέτοιου ήθους.
Ο Ριζοσπάστης δεν είναι καμιά αστικοφυλλάδα όπου εκεί μπορεί να εργάζεται κάθε καρυδιάς καρύδι.
Δεν το ήξεραν αυτό οι υπεύθυνοι; Πώς τους προσέλαβαν εκεί; Με ποια κριτήρια;
Μωρέ, σε ολόμαυρες εποχές, χαρτί έκδοσης του Ριζοσπάστη ήταν τα κορμιά των κομμουνιστών και μελάνι το αίμα τους. Ποιος δεν το ξέρει αυτό;
Κι αν ξαναχρειαστεί, πάλι έτσι θα ξαναγίνει.
Ξέρετε γιατί;
Γιατί νόμος είναι το δίκιο τού εργάτη!
Ό,τι και να κάνουν λοιπόν αυτοί που στρέφονται ενάντια στο ΚΚΕ και το Ριζοσπάστη,
όσες βρωμιές και να χρησιμοποιήσουν,
ακόμη κι αν τα οικονομικά τού ΚΚΕ δεν επιτρέπουν να πληρωθεί κανένας εργαζόμενος πλέον,
ο Ριζοσπάστης θα συνεχίσει να κυκλοφορεί με χαρτί τα κορμιά μας και μελάνι το αίμα μας…
=================
Ακολουθεί το σχόλιό μου στο λίβελλο του neyrospastis.wordpress.com.
"Απολύονται απ' το Ριζοσπάστη εργαζόμενοι που δούλευαν 25-30 συνεχόμενα χρόνια εκεί;;; Τι λες βρε παιδί μου.
Εγώ και χιλιάδες άλλοι σαν κι εμένα, μετράμε δεκάδες απολύσεις στην εργασιακή μας πορεία, γιατί αγωνιζόμασταν ενάντια στις ορέξεις τής εργοδοσίας πρόσωπο με πρόσωπο, ενάντια στον ίδιο τον καπιταλισμό.
Κι αν κάνουμε προσθαφαίρεση, τον περισσότερο καιρόήμασταν (είμαστε και σήμερα) στην ουρά τής ανεργίας. Κι ούτε είδαμε ποτέ μισθό 1.400 ευρώ!
Ναι, συμφωνώ να λογοδοτήσουν οι υπεύθυνοι κομματικοί του Ριζοσπάστη και να τιμωρηθούν παραδειγματικά, επειδή είχαν φτιάξει εκεί μια σοσιαλιστική νησίδα καλοπέρασης και καλοβολέματος των εργαζομένων.
Μόνο που στον καπιταλισμό δεν υπάρχουν εντέλει σοσιαλιστικές νησίδες, παρά πολύ προσωρινά, ώσπου να βουλιάξουν μέσα του, με καπιταλιστική κρίση ή μη.
Ξέρεις φίλε, εσύ που έγραψες αυτό το κείμενο, τι εντύπωση μου δίνεις;
Του μικροαστού που ο καπιταλισμός τάιζε καλά και τώρα τον ρίχνει εκεί που πάντα βασανιζόταν η φτωχή εργατιά.
Κι ο μικροαστός διαμαρτύρεται και σκίζει τα ιμάτιά του, γιατί τόσα χρόνια μια χαρά έκλεινε τα μάτια μπρος στην ανεργία και την φτώχεια των άλλων, ώστε απρόσκοπτα να συνεχίζεται το δικό του καλοτάισμα.
Είμαστε 1.500.000-2.000.000 άνεργοι, άφραγκοι και χωρίς 25-30 χρόνια καλοπληρωμένης δουλειάς πριν.
Λέξη δε λέτε γι' αυτό! Δεν έχετε καν τη διάθεση να συνδέσετε την ανεργία μας με την πραγματική της αιτία. Τον καπιταλισμό και την καπιταλιστική κρίση; Γιατί;;;
Εύκολη η απάντηση.
Για να κρύψετε ότι και η δική σας απόλυση, η ανεργία σας σήμερα, οφείλεται ακριβώς στην ίδια αιτία.
Συνεπώς για να προβοκάρετε το ΚΚΕ, με την ελπίδα ότι έτσι δίνετε εξετάσεις στο μεγάλο κεφάλαιο, ώστε να πείσετε ότι θα καταντήσετε οι καλύτεροι υποστηρικτές του μέσα από τα αστικά τους ΜΜΕ.
Σας καταλαβαίνω. Σας είχε μάθει το ΚΚΕ στην καλοπέραση και τους καλούς μισθούς, την ίδια στιγμή που εμείς φτύναμε αίμα να μαζέψουμε οικονομική ενίσχυση για το ΚΚΕ, που ένα μέρος της κατέληγε στους καλούς μισθούς σας κι εξασφάλιζε τη μονιμότητά σας...
Συγνώμη, αλλά το κείμενό σας εδώ, δεν μου αφήνει κανένα περιθώριο να σας χαϊδέψω τ' αυτιά.
Τι να πω... Ντροπή σας; Δε νομίζω ότι έχετε διάθεση και δυνατότητα να νοιώσετε ντροπή.
Γι' αυτό θα σας αποκαλύψω κάτι που θα σας στενοχωρήσει.
Κανείς από εμάς που βιώνουμε άγρια στο πετσί μας τον καπιταλισμό, δεν ενδιαφέρεται για τα όσα διατυμπανίζετε, για τα όσα βρωμερά εκσφενδονίζετε ενάντια στο τιμημένο ΚΚΕ.
Όσα τερτίπια και να κάνετε, όσα μπλογκς και να φτιάξετε για να περιφέρνετε το μυξόκλαμά σας, συμμάχους στους ανεργοάφραγκους για να στρέψετε ενάντια στο ΚΚΕ, δε θα βρείτε.
Θα βρείτε βέβαια στα σαλόνια των διαχειριστών τού καπιταλισμού ή και των ίδιων των καπιταλιστών.
Συνεχίστε λοιπόν, αφού σας εκφράζει μια τέτοια κατάντια."
(Διαβάστε περισσότερα στον Κυριακάτικο ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ 3-3-13, σελίδα 2)
Απαιτούν να κόψουμε εμείς, …η πλέμπα, το λαιμό μας, να βρούμε λεφτά να τους καλοπληρώνουμε. Δηλαδή να μην απολυθούν.
Απαιτούν δηλαδή απ’ τους πεινασμένους να τους ταΐζουν και να τους καλοταΐζουν μάλιστα.
Γελοιότητες; Το λιγότερο…
================
Καλώς ή κακώς λοιπόν, διαβάζοντας στοneyrospastis.wordpress.com. το κείμενο με τίτλο Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ, μπήκα στον πειρασμό ν’ απαντήσω.
Αυτό το σχόλιό μου παραθέτω παρακάτω, δηλώνοντας με κάθε συνείδηση ότι νοιώθω απαίσια που τόσα και τόσα χρόνια τέτοιοι άνθρωποι μ’ ενημέρωναν μέσα απ’ το Ριζοσπάστη.
Νοιώθω απαίσια που το κόμμα μου, το κόμμα τής εργατικής τάξης, διατηρούσε στην εφημερίδα μου, στην εφημερίδα τής εργατικής τάξης, δημοσιογράφους τέτοιου ήθους.
Ο Ριζοσπάστης δεν είναι καμιά αστικοφυλλάδα όπου εκεί μπορεί να εργάζεται κάθε καρυδιάς καρύδι.
Δεν το ήξεραν αυτό οι υπεύθυνοι; Πώς τους προσέλαβαν εκεί; Με ποια κριτήρια;
Μωρέ, σε ολόμαυρες εποχές, χαρτί έκδοσης του Ριζοσπάστη ήταν τα κορμιά των κομμουνιστών και μελάνι το αίμα τους. Ποιος δεν το ξέρει αυτό;
Κι αν ξαναχρειαστεί, πάλι έτσι θα ξαναγίνει.
Ξέρετε γιατί;
Γιατί νόμος είναι το δίκιο τού εργάτη!
Ό,τι και να κάνουν λοιπόν αυτοί που στρέφονται ενάντια στο ΚΚΕ και το Ριζοσπάστη,
όσες βρωμιές και να χρησιμοποιήσουν,
ακόμη κι αν τα οικονομικά τού ΚΚΕ δεν επιτρέπουν να πληρωθεί κανένας εργαζόμενος πλέον,
ο Ριζοσπάστης θα συνεχίσει να κυκλοφορεί με χαρτί τα κορμιά μας και μελάνι το αίμα μας…
=================
Ακολουθεί το σχόλιό μου στο λίβελλο του neyrospastis.wordpress.com.
"Απολύονται απ' το Ριζοσπάστη εργαζόμενοι που δούλευαν 25-30 συνεχόμενα χρόνια εκεί;;; Τι λες βρε παιδί μου.
Εγώ και χιλιάδες άλλοι σαν κι εμένα, μετράμε δεκάδες απολύσεις στην εργασιακή μας πορεία, γιατί αγωνιζόμασταν ενάντια στις ορέξεις τής εργοδοσίας πρόσωπο με πρόσωπο, ενάντια στον ίδιο τον καπιταλισμό.
Κι αν κάνουμε προσθαφαίρεση, τον περισσότερο καιρόήμασταν (είμαστε και σήμερα) στην ουρά τής ανεργίας. Κι ούτε είδαμε ποτέ μισθό 1.400 ευρώ!
Ναι, συμφωνώ να λογοδοτήσουν οι υπεύθυνοι κομματικοί του Ριζοσπάστη και να τιμωρηθούν παραδειγματικά, επειδή είχαν φτιάξει εκεί μια σοσιαλιστική νησίδα καλοπέρασης και καλοβολέματος των εργαζομένων.
Μόνο που στον καπιταλισμό δεν υπάρχουν εντέλει σοσιαλιστικές νησίδες, παρά πολύ προσωρινά, ώσπου να βουλιάξουν μέσα του, με καπιταλιστική κρίση ή μη.
Ξέρεις φίλε, εσύ που έγραψες αυτό το κείμενο, τι εντύπωση μου δίνεις;
Του μικροαστού που ο καπιταλισμός τάιζε καλά και τώρα τον ρίχνει εκεί που πάντα βασανιζόταν η φτωχή εργατιά.
Κι ο μικροαστός διαμαρτύρεται και σκίζει τα ιμάτιά του, γιατί τόσα χρόνια μια χαρά έκλεινε τα μάτια μπρος στην ανεργία και την φτώχεια των άλλων, ώστε απρόσκοπτα να συνεχίζεται το δικό του καλοτάισμα.
Είμαστε 1.500.000-2.000.000 άνεργοι, άφραγκοι και χωρίς 25-30 χρόνια καλοπληρωμένης δουλειάς πριν.
Λέξη δε λέτε γι' αυτό! Δεν έχετε καν τη διάθεση να συνδέσετε την ανεργία μας με την πραγματική της αιτία. Τον καπιταλισμό και την καπιταλιστική κρίση; Γιατί;;;
Εύκολη η απάντηση.
Για να κρύψετε ότι και η δική σας απόλυση, η ανεργία σας σήμερα, οφείλεται ακριβώς στην ίδια αιτία.
Συνεπώς για να προβοκάρετε το ΚΚΕ, με την ελπίδα ότι έτσι δίνετε εξετάσεις στο μεγάλο κεφάλαιο, ώστε να πείσετε ότι θα καταντήσετε οι καλύτεροι υποστηρικτές του μέσα από τα αστικά τους ΜΜΕ.
Σας καταλαβαίνω. Σας είχε μάθει το ΚΚΕ στην καλοπέραση και τους καλούς μισθούς, την ίδια στιγμή που εμείς φτύναμε αίμα να μαζέψουμε οικονομική ενίσχυση για το ΚΚΕ, που ένα μέρος της κατέληγε στους καλούς μισθούς σας κι εξασφάλιζε τη μονιμότητά σας...
Συγνώμη, αλλά το κείμενό σας εδώ, δεν μου αφήνει κανένα περιθώριο να σας χαϊδέψω τ' αυτιά.
Τι να πω... Ντροπή σας; Δε νομίζω ότι έχετε διάθεση και δυνατότητα να νοιώσετε ντροπή.
Γι' αυτό θα σας αποκαλύψω κάτι που θα σας στενοχωρήσει.
Κανείς από εμάς που βιώνουμε άγρια στο πετσί μας τον καπιταλισμό, δεν ενδιαφέρεται για τα όσα διατυμπανίζετε, για τα όσα βρωμερά εκσφενδονίζετε ενάντια στο τιμημένο ΚΚΕ.
Όσα τερτίπια και να κάνετε, όσα μπλογκς και να φτιάξετε για να περιφέρνετε το μυξόκλαμά σας, συμμάχους στους ανεργοάφραγκους για να στρέψετε ενάντια στο ΚΚΕ, δε θα βρείτε.
Θα βρείτε βέβαια στα σαλόνια των διαχειριστών τού καπιταλισμού ή και των ίδιων των καπιταλιστών.
Συνεχίστε λοιπόν, αφού σας εκφράζει μια τέτοια κατάντια."
(Διαβάστε περισσότερα στον Κυριακάτικο ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ 3-3-13, σελίδα 2)
Πηγη: Revolt
Τότε θα έπρεπε να αλλάξετε τη σημαία του ΣΔ και να βάλετε αυτη του ερυθρου Σταύρου . Ωραία ανάλυση !
ΑπάντησηΔιαγραφήαν δεν σαρεσει τραβα διαβασε καμια στο Βημα η την Ελευθεροτυπια, εκει εχουν βρει καποιοι καλοπληρωμενη δουλεια απο αυτους που τωρα βριζουν το "Ρ" ενω μεχρι χθες ηταν δημοσιογραφοι εκει και πληρωνονταν παντα με βαση τη συλλογικη τους συμβαση, αι σιχτιρ πια που θα μας λετε συνεχεια τα ιδια και τα ιδια,και αι διαβαστε ρε ποιος ηταν ο Βιδαλης που δουλευε αμισθι για την εφημεριδα και ποτισε με το αιμα του το δεντρο της Επαναστασης, παλιομικροαστοι....
ΔιαγραφήΚαλο ειναι το σφυροδρεπανο, γουσταρω να το βλεπεις και να βγαζεις σπυρακια
ΑπάντησηΔιαγραφήνκ
Ανώνυμε4:59 νοστάλγησες ελβετική σοκολάτα? Τράβα αλλού να διαβάσεις "ωραιοποιημένες" αναλύσεις παρέα με ένα καυτό ρόφημα.
ΑπάντησηΔιαγραφή- Άρης
ΑΥΤΟΚΛΗΤΟΙ ΜΕΣΙΤΕΣ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ! ΤΟ ΧΡΥΣΟΜΑΣ! ΤΟ ΝΕΡΟΜΑΣ! ΤΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΤΡΕΛΑΙΟΜΑΣ! ΤΗΝ ΧΩΡΑΜΑΣ! ΚΑΙ ΤΗΝ
ΠΕΖΟΥΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΑΣ
ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ!
ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!
αν δεν το ειχες παρει χαμπαρι, αυτο το πραγμα -το ξεπουλημα- γινεται απο καταβολης του νεοελληνικου κρατους. σε πειραζει η eldorado; αν ηταν η τερνα ας πουμε θα ηταν καλα; η πεσινε σε πειραζε αλλα τωρα που ειναι ο μυτηλιναιος δεν σε ενοχλει; δεν εβαζες απο την shell παλιοτερα αλλα τωρα που το ελληνικο κομματι το εχει ο τζιγκερ ολα καλα; δεν ψωνιζες carrefour μεχρι πριν 4 μηνες αλλα τωρα το κανεις; οι μινωικες δεν σε κλεβανε πριν 2 χρονια και σε κλεβουν τωρα που τις εχει ο γκριμαλντι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΣΥ ΞΥΠΝΑ ΦΛΩΚΟ!!
εσυ ξυπνα που τοσα χρονια σου κλεβουν τον πλουτο που παραγεις οι αστοι και μισανοιξες το ματι τωρα που φωναζουν για ξεπουληματα, τα αλλα ξεπουληταρια που ειναι στο κολπο με τους αλλους αστους που δεν τρωνε ακομα.
ξυπνα θυμαααααα!
ΦΛΩΚΟΣ
ΔιαγραφήΕκτός από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ ελέγχονται για μικρότερα δάνεια ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ, το οποίο όμως εχει λάβει δάνεια με υποθήκες σε ακίνητα, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ έχει δηλώσει ότι εξυπηρετεί το ποσό του δανείου που έχει λάβει.
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΠΟΘΗΚΕΣ ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΗΝ ΕΕ
ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ
ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ. ΠΟΛ/ΓΡΑΦΙΑ. ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ.ΕΝΟΙΚΙΑ. ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ. ΦΩΤΑ. ΝΕΡΑ. ΤΗΛΕΦΩΝΑ. ΔΑΝΕΙΑ. ΤΑΞΙΔΑΚΙΑ. ΑΛΑ ΓΑΠ
ΠΟΛ/ΙΔΡΥΜΑΤΑ. ΓΙΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΥΠΕΡ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΕΕ.
ΚΑΙ Η ΠΙΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΚΑΙ Ο ΣΚΥΛΟΣ ΧΟΡΤΑΤΟΣ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ
ΔΕΣ.
http://www.zougla.gr/blog/article/609102
ΔιαγραφήΑνώνυμος4 Μαρτίου 2013 - 6:53 μ.μ.ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΡΟΠΕΛΕΚΙ
ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΤΟ ΚΚΕ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΑΧΕΤΑΙ
ΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ. ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΕΘΕΛΟΔΟΥΛΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΠΟΥ 'Η
ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΘΑ ΛΕΝΕ 'Η ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ ΘΑ ΤΡΩΝΕ.
Απαράδεκτη η αναρτησή σας. Στρεφεστε ενάντια σε εργαζόμενους που έδωσαν τη ψυχή τους τόσα χρόνια για την εφημερίδα του κόμματος;Τι θέλετε ακριβως να κάνουν; Να μη διαμαρτύρονται; Ετσι είναι ο καπιταλισμός λέτε. Αλήθεια στο Ριζοσπάστη με όρους καπιταλιστικών σχέσεων δουλευουν οι εργαζόμενοι; Λέτε: "Τι απαιτούν συνεπώς αυτοί οι εργαζόμενοι που θεωρούν ότιανήκουν σε ανώτερη φυλή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαιτούν να κόψουμε εμείς, …η πλέμπα, το λαιμό μας, να βρούμε λεφτά να τους καλοπληρώνουμε. Δηλαδή να μην απολυθούν."
ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΗ ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΗ ΑΥΤΗ;
Το ίδιο δε θα μπορούσε μετά να ισχυριστεί κι ενας βιομήχανος που κλείνει το εργοστάσιό του και διώχνει τους εργάτες;
Έλεος! Μην ξευτιλίζετε άλλο την ιστορία του ΚΚΕ. Ας σας μαζέψει κάποιος.
Τάσσος.
ΔιαγραφήΤο κόμμα αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα, Δεν έχει και τα κρύβει. Δεν έχει να πληρώσει ούτε επαγγελματικά στελέχη του. Ούτε τα στέλνει σε λογαριασμούς σε off-shore ούτε ο Ριζοσπάστης είναι διοδκτησια Παφίλη Παπαρήγα ΜαΙλή.ο Ριζοσπάστης δεν ανήκει σε συγκεκριμμένους μετόχους. Ούτε κληρονομείται. Είναι όργανο προπαγάνδας του κόμματος και όχι πλουτισμού ή μέσο για πλουτισμό. Όλες ή σχεδόν όλες οι εφημερίδες είναι ελλειματικές. Το από που βρίσκονται λεφτά -πάντως όχι από τον ουρανό- ας κοιτάξεις αυτούς που τις εκδίδουν.
Στους εργαζόμενους είμαστε ανοικτοί στην κριτική τους και τους ακούμε με σκυμμένο κεφάλι. Στους "φίλους" που έχουν κάνει τον αντι-κκεδισμό επέγγελμα -και μαλιστα επικερδές- δεν έχουμε να πούμε τίποτα.
«ανομολόγητος σκοπός και διακαής, όλων των Ελλήνων της Αριστεράς είναι η κατάρρευση του ΚΚΕ με σκοπό τον μετασχηματισμό του σε νέες βάσεις, ούτως ώστε η ελληνική αριστερά να λάβει την θέση που της αρμόζει στην ελληνική κοινωνία»
(Β.Καϊμάκη, “Le Monde Diplomatique” 8/5/2012 δύο μέρες μετά τις πρώτες εκλογές της 6/5/2012)
Καλά ρε παιδιά...και εγώ είμαι από αυτούς που διάβαζαν τον Ρίζο και πίστευα ότι αυτή η ιστορική εφημερίδα γράφεται από ανθρώπους που ακόμα και εάν δεν είναι στελέχη του κόμματος, τουλάχιστον έχουν ανοίξει το ένα βιβλίο Μαρξιστικής θεωρίας, έχουν αγωνιστεί στους δρόμους, έχουν αντιμετωπίσει το σύστημα μέσα από την κομμουνιστική τους θεώρηση.
ΔιαγραφήΑνταυτού, από τις αστικές φυλλάδες μαθαίνω έκπληκτος, ότι οι αρθογράφοι, οι ρεπόρτερς και γενικά οι δημοσιογράφοι που υπογράφουν τα κείμενα που προάγουν τον αγώνα, δεν είναι αναγκαστικά στελέχη του κόμματος. Γιατί γιατί τέτοια λάθη σε ένα όργανο που αφορά άμεσα την εικόνα του κόμματος;
Γιατί να γράφουν( να αμαυρώνουν όπως αποδεικνύεται δυστυχώς) τις σελίδες μιας ιστορικής εφημερίδας, υπογραφές που όχι μόνο δεν έχουν σχέση με την κομμουνιστική ιδεολογία αλλά ούτε καν έχουν την διάθεση να τη στηρίξουν στα δύσκολα;
Ξέρω πολύ κόσμο που με χαρά θα έγραφε αμισθί στην εφημερίδα και ούτε καν θα έμπαινε στην λογική να πληρώνεται με 1400 ευρώ και πάνω(!!!) όπως πληροφορούμαι. Δεν έχουμε καμία ανάγκη τέτοιους δημοσιογράφους, όταν έχουμε νέους με όρεξη και ιδανικά που είναι έτοιμοι να προσφέρουν στο κόμμα από κάθε θέση. Ίσως τελικά είναι καλύτερο που έφυγαν αυτοί οι 'σύντροφοι’ από τον Ριζοσπάστη, να μείνουν μόνο οι άξιοι και οι πραγματικοί κομμουνιστές. Για όλους τους άλλους, υπάρχει και Αυγή άμα θέλουν.
Λυπάμαι μόνο που και μια προσωπικότητα που θαύμαζα για το πείσμα της, την Πόπη την Χριστοδουλίδου, την είδα στο blog της να πέφτει, άθελα της ελπίζω, θύμα της αστικής προπαγάνδας και να καταφέρεται και κατά της εφημερίδας και κατά του κόμματος...κρίμα!
Την ψυχη μας την εχουμε δωσει εμεις στο κομμα που τρεχουμε απο το πρωϊ ως το βραδυ για την υποθεση του λαου.Ενας λογος που ειμαι ανεργος εδω και παρα πολυ καιρο ειναι και η συνδικαλιστικη μου δραση,ενας λογος που ειχα ενα μεροκαματο και το εχασα και αυτο τωρα προσφατα,γιατι προτιμησα να μεινω ανυποτακτος και να θυσιασω τα παντα προκειμενου να μην καταντησω σκλαβος του 21ου αιωνα και να εκμεταλλευονται την αναγκη μου για να με βαζουν να δουλευω ηλιο με ηλιο με μεροκαματο ξεφτιλα,ειναι η ζωη μου αυτη,ξερω πως το ποιο πιθανο ειναι οτι δεν θα βρω δουλεια,δεν με πειραζει,ξερω πως το ΚΚΕ δεν ειναι κεντρο επαγγελματικης αποκαταστασης,ομως ξερω πως με διδαξε να μην φοβαμαι τους ισχυρους,με εμαθε να συγκρουομαι μαζι τους,οταν οι διαφοροι ''επαναστατες'' του κωλου κανουν πισω.Στεναχωριεμαι απιστευτα, που δεν μπορω να κανω ουτε οικογενεια,ενω καποιοι που δουλεψαν στον Ριζοσπαστη,εκαναν οικογενεια και εμειναν μακρια απο το πεδιο της συγκρουσης με την εργοδοσια,δεν την εχουν ζησει οπως εμεις οι απλοι ανθρωποι του μοχθου που στηριζουμε αυτο το κομμα.Μαλλον δεν εχουν καταλαβει σε τι χωρο δουλευαν τοσα χρονια,δεν εχουν καταλαβει πως ο ριζοσπαστης ανα πασα ωρα και στιγμη μπορει να κυρηχτει παρανομος οπως το κομμα,τοτε τι θα κανουν θα ζητανε τα λεφτουδακια τους;Θα μπορουσα και γω να κατηγορω το ΚΚΕ γιατι με διαπαιδαγωγησε ετσι,να συγκρουομαια και να ζω μια αβεβαιη ζωη,χωρις μεροκαματο,ομως ειναι μια ζωη τιμια και ανυποτακτη,ειναι μια ζωη τιμια,ξερω πως σημερα δεν μπορω να εχω μεροκαματο,αλλα αυριο ισως χρειαστει να θυσιασω την ζωη μου,ειναι κατι που το σκεφτομαι απο το πρωι ως το βραδυ.Απορω πως το σκεφτομαι εγω αυτο που δεν εχω ουτε μεροκαματο και δεν το σκεφτονται οι κυριοι που δουλεψαν στον ριζοσπαστη επι 15 και 25 χρονια και με μισθους που εγω ουτε στον υπνο μου τους εχω δει.Για να δειτε ομως το μεγεθος του μικροαστισμου τους φτανει να δειτε τα χρονια που δουλεψαν στον ριζοσπαστη.Επειδη εχω περασει απο την παραγωγη και οχι μονο,ενα θα σας πω,σχεδον σε καμια δουλεια δεν μενεις τοσα χρονια και αν μεινεις θα μεινεις επειδη εισαι καβατζωμενος και δεν σε πειραζουν.Αυτοι οι κυριοι που λενε τα οσα λενε για τον ριζοσπαστη,αν ειχαν παει σε ενα αλλο εργοστασιο του κλαδου τους να δουν τι γινεαι δεν θα εβγαζαν τσιμουδια.Δεν πρεπει να μιλανε γιατι ολοι τωρα θα τρεξουν να τους κανακεψουν για να πεταξουν λασπη στο ΚΚΕ,αλοιμονο απο μας που θα τρεχουμε απο τα ξημερωματα για την υποθεση της εργατικης ταξης και του λαου και χωρις καμια οικονομικη βοηθεια για ολα αυτα,πανω απολα για μας ειναι το ΚΚΕ,η εργατικη ταξη και ο λαος.Οποιος προτρεξει να με πει προβατο του ΚΚΕ(το εχω πει πολλες φορες και ισως να γινομαι κουραστικος),καλα θα κανει να λογαριασει καλα τα λογια του γιατι,ειμαι απο αυτους που ανηκαν στην απεναντι οχθη και η παραγωγη τον εφτασε να γινει αυτο το λιγο που ειναι,ακομα δεν εχω δωσει τιποτα στον αγωνα....
Διαγραφήσεβαστη η γνωμη σου και αντρικεια η απαντηση σου...ευχομαι το μελλον να ειναι καλυτερο για ολους τους ανθρωπους της εργασιας...στο χερι μας ειναι...
ΔιαγραφήΗ όλη στάση σας φίλοι του ΚΚΕ ειναί απαράδεκτη δεν λέω και εγώ εξοργίζομαι με ανθρώπους που πονάν μονο τους απολυμένους του ριζοσπάστη, ξέρω τι σημαίνει Ριζοσπάστης ιστορικά αλλά δεν μπορείτε να κουνάτε το δακτυλό σε ανθρώπους που ειναι μηνές απλήρωτοι και απολύονται θα έπρεπε να σκυβετέ το κεφαλί και να ζητάτε συγνώμη... αυτή την στιγμή ειστέ το μονο Κόμμα που μπορεί να ακουμπήσει ο εργάτης και αυτή η υποχρέωση ειναι πολύ βαριά... ψηφοφόρος
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι η ίδια αντιμετώπιση , τα ίδια επιχειρήματα με τη σταλινικη ΕΣΣΔ . Ευτυχώς είστε στο 4 και πάτε κι άλλο κάτω .
ΑπάντησηΔιαγραφή«ανομολόγητος σκοπός και διακαής, όλων των Ελλήνων της Αριστεράς είναι η κατάρρευση του ΚΚΕ με σκοπό τον μετασχηματισμό του σε νέες βάσεις, ούτως ώστε η ελληνική αριστερά να λάβει την θέση που της αρμόζει στην ελληνική κοινωνία»
Διαγραφή(Β.Καϊμάκη, “Le Monde Diplomatique” 8/5/2012 δύο μέρες μετά τις πρώτες εκλογές της 6/5/2012)
Ανωνυμε θα τα βρούμε οταν θα έρθει η ώρα και θα δουμε ποιος θα πάει στο 4 και ακόμα παρακατω και ποιος θα φύγει και με ελικόπτερο. Εμεις ζητήσαμε συγγνώμη. Ομως ο Ζηλακος αποκαλεί την ηγεσία του κομματαος συμμορία και το ''ρ'' καπιταλιστικη επιχειρηση. Ρωτάω το κύριο ζήλακο? Γιατι το θυμήθηκε τώρα? Ας βγει να απαντήσει. Γιατι το 2008 δεν ηταν και ειναι τώρα που το κόμμα βρέθηκε σε αδυναμία πληρωμής? Ο βιομήχανος τάσσο εχει λεφτά στην ελβετία απο τη δουλεια των εργατών. Ο ''Ρ'' βγαινει απο τις συνδρομές , τις οικονομικές εξορμήσεις και τη κρατικη χρηματοδοτηση. Αυτο μας λένε κοφτε το λαιμο σας και βρείτε λεφτά Παντελής
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν οι ανθρωποι απολύονται είναι οργισμένοι. θεωρώ βεβαίως ότιήταν λάθος από πλευρά του,αλλά να σας πω δεν ξερω και τι ακριβως άκουσε από ταμέλη της ηγεσίας του κόμματος. Ελπίζω ότι τον αντιμετωπίσανε με ευγενικό τρόποκαιόχι όπως τον αντιμετωπίζετε εσείςμάυτή τηνανάρτηση. Δεν θα πρέπει λοιπόν να είναι ίδια η απάντηση από μέλη του κόμματος που υπερηφανεύονται ότι υποστηρίζουν σθεναρά τη γραμμή του. Εσείς οι ίδιοι με την ανάρτησή σας εντάσσεται δυστυχώς τον "Ρ" στις καπιταλιστικές επιχειρήσεις. Λέτε στο τίτλο:Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ. ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ;;; εσείς λοιπόν εντάσσετε ως συνηθες φαινόμενο τις απολύσεις και στο "Ρ".Μη βγαίνετε λοιπόν από πάνω καικατηγορείτε ως "πολυτελείς εργαζομένους"τους δημοσιογραφους που χρόνια εργάζονταν στην εφημερίδα. Πρεπει να μην εχουμε την αναλγησία της κυβέρνησης που λεει,αφού δε βγαίνουμε τι να κάνουμε ας απολυθούν οι Δημόσιοι Υπάλληλοι,ας κατεβει ο μισθός,κλπ.
ΔιαγραφήΤάσσος
ΦΛΟΚΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το 65ωρο
Στις 5 Νοεμβρίου 2008, ο ευρωβουλευτής του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε μαζί με τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ την «έκθεση Σέρκας» στην Επιτροπή Απασχόλησης και Κοινωνικών Υποθέσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Η συγκεκριμένη έκθεση νομιμοποιεί τις πιο αντιδραστικές επιδιώξεις του ευρωενωσιακού κεφαλαίου σε ότι αφορά την οργάνωση του χρόνου εργασίας. Η έκθεση προβλέπει:
Τη διατήρηση (και όχι την άμεση και χωρίς όρους κατάργηση) της «ρήτρας
αυτοεξαίρεσης» από το 48ωρο (ρήτρα «optout») για μια τριετία, δίνοντας χρόνο στο κεφάλαιο να πετύχει την επ’ αόριστον γενικευμένη εφαρμογή της. Η ρήτρα «optout» σημαίνει επί της ουσίας εφαρμογή του 65ωρου. Δηλαδή, δουλειά 65 ωρών την εβδομάδα σε 5ήμερη εργασία, αφού ο εργοδότης απαλλάσσεται από τον όρο να απασχολεί τον εργαζόμενο 48 ώρες κατά μέσω όρο τη βδομάδα και μπορεί πλέον να τον απασχολεί μέχρι και 13 ώρες τη μέρα. Την πρόταση για τριετή εφαρμογή της ρήτρας «optout» είχε καταθέσει και η ίδια η Ευρωπαϊκή Επιτροπή του Ευρωκοινοβουλίου. Το 2005 ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ είχε απορρίψει αυτά που ψήφισε το Νοέμβρη του 2008.
Το «σπάσιμο» του χρόνου της εφημερίας σε «ενεργό» και «ανενεργό»
περίοδο. Ο όρος που βάζει η έκθεση να θεωρούνται και τα δυο μέρη σαν χρόνος εργασίας είναι «δώρο άδωρο», αφού το κεφάλαιο πετυχαίνει να νομιμοποιήσει μια από τις βασικότερες αξιώσεις του: Να σπάσει το χρόνο εργασίας στα δυο και μόλις δημιουργηθεί το κατάλληλο έδαφος να χαρακτηρίσει «μη εργάσιμο» και άρα απλήρωτο χρόνο το «ανενεργό» τμήμα της εφημερίας.
Καθιερώνει 12μηνη περίοδο αναφοράς στην διευθέτηση του χρόνου εργασίας
(από 4μηνη και 6μηνη). Δίνει έτσι την δυνατότητα στους εργοδότες να εναλλάσσουν περιόδους υπεραπασχόλησης (65ωρο) και υποαπασχόληση (3ωρα – 4ωρα, άδειες, διαθεσιμότητες, ρεπό) σε μεγαλύτερο διάστημα και να βαθαίνουν την εκμετάλλευση, αποδιοργανώνοντας πλήρως την προσωπική, οικογενειακή και κοινωνική ζωή των εργαζομένων.
βρες και την θέση του ΠΑΠΑΔΗΜΟΥΛΗ για την συνθήκη Μποκλεστάϊν στην Ευρωβουλή
ΔιαγραφήΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!
Διαγραφήμήνες, το Συνδικάτο Μετάλλου Ελευσίνας «Η Μασίνα» και τα Σωματεία της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης δίνουν έναν αγώνα να μην εφαρμοστεί η συνθήκη Μπολκεστάιν, που αποτελεί ήδη Νόμο τους Κράτους (με την ψήφο ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΛΑΟΣ), στα έργα επέκτασης των ΕΛ.ΠΕ. στην Ελευσίνα και που επιτρέπει το «σκλαβοπάζαρο» χαμηλόμισθων και ανασφάλιστων εργατών, από χώρες με ισοπεδωμένα εργασιακά δικαιώματα.
ΔΕΣ ΠΑΠΑΔΗΜΟΥΛΗ
Ο ΣΥΝ για την ιδιωτικοποίηση των λιμανιών (2)
Στις 4 Σεπτεμβρίου του 2008 το θέμα της ιδιωτικοποίησης των λιμανιών επανήλθε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με τη μορφή Έκθεσης για την ιδιωτικοποίηση κερδοφόρων λιμενικών υπηρεσιών και τον περιορισμό (ως τη κατάργηση) των κρατικών επιδοτήσεων στους οργανισμούς των λιμανιών. Την έκθεση υπερψήφισαν οι ευρωβουλευτές της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και ο ευρωβουλευτής του ΣΥΝ Δ. Παπαδημούλης.
ΔΕΣ ΠΑΠΑΔΗΜΟΥΛΗ
Ο ΣΥΝ και η «Ευρωσυνθήκη» (1)
Στη συζήτηση που έγινε στην Ελλάδα για την «Ευρωσυνθήκη» (το κείμενο που αντικατέστησε το «Ευρωσύνταγμα» χωρίς να αλλάζει το περιεχόμενό του) το ΚΚΕ τάχθηκε εξ αρχής κατά. Νέα Δημοκρατία και ΠΑΣΟΚ τάχθηκαν υπέρ. Ο ΣΥΝ δήλωσε ότι καταψηφίζει την «Ευρωσυνθήκη». Όμως, κατά την προσφιλή τακτική του ΣΥΝ (άλλα λέμε έξω, άλλα λέμε μέσα), ο ευρωβουλευτής του ΣΥΝ, Δημήτρης Παπαδημούλης, ψήφισε (στις 12 Δεκεμβρίου 2007), ψήφισμα του Ευρωκοινοβουλίου το οποίο: «… χαιρετίζει θερμά την υπογραφή της Συνθήκης της Λισσαβόνας και καλεί τα κράτη – μέλη να της επικυρώσουν»!
Τα οικονομικ του ΚΚΕ δεν σηκωνουν πλεον τόσους δημοσιογράφους. τα οικονομικά ρε οχι τα κέρδη? Και κατι ακόμα κύριε Ζηλακέ. Τι σημαινει επαγγελαμτικη σχέση με το ''ρ'' που λέτε? Μονο απ' αυτο καταλαβαινουμε. Τωρα με αποφαση της ΚΕ ο ''Ρ'' στα χέρια των μελών του ΚΚΕ με μια ελαχιστη αποζημιωση επιβιωσης για τη δουλεια το πρωι και το απογευμα μετά τη εργασία μας οι υπολοιποί εθελοντικά .Οπως δεν μας πληρώνει το κόμμα να κάνουμε αφισσοκοληση ετσι δεν θέλουμε λεφτά για να βγάζουμε το ''ρ''. Παντελής
ΑπάντησηΔιαγραφήΒγάζετε ένα αποκρουστικό πρόσωπο με αυτήν την ανάρτηση.Παρακαλώ να το προσέξετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαλον σου αρεσουν τα προσωπα των τσιριζαιων αφου τα βλεπεις απο τη δικη τους πλευρα και δε μπορεις να εισαι αντικειμενικος, προσεχε το αυτο
Διαγραφήνκ
Καλώς έγινε γουστάρω σύριζα. Χαιρετώ.
ΔιαγραφήΑπο πάνω ανώνυμος
Στο καλο και να μη μας γραφεις .
ΔιαγραφήΘα τα πουμε στους δρομους... Ξερεις, στο δρομο με τους εργαζομενους κι εσυ στον καναπε με τον θεμο και τον Λακη...
Χ.Κ
Κάποιες ερωτήσεις πρός όλους που κριτικάρετε αρνητικά το άρθρο και χωρίς να μπαίνω στην ουσία των αντιρρήσεων ή απόψεων σας: οι περισσότεροι από σας χρησιμοποιείτε φράσεις όπως, "Βγάζετε ένα αποκρουστικό πρόσωπο με αυτήν την ανάρτηση", "Ευτυχώς είστε στο 4 και πάτε κι άλλο κάτω", "Η όλη στάση σας φίλοι του ΚΚΕ είναι απαράδεκτη...αυτή την στιγμή είστε το μόνο Κόμμα...". Από ό,τι καταλαβαίνω δεν είσαστε υποστηριχτές του ΚΚΕ. Υποθέτοντας ότι μιλάτε καλοπροαίρετα, μήπως θα πρέπει να ξεκινήσουμε από το δεδομένο ότι δεν συμφωνείται με το ΚΚΕ; Μήπως θα πρέπει και εσείς να μην παίρνεται υπό τη δήθεν προστασία σας κάποια γεγονότα για να κριτικάρετε το ΚΚΕ; Άλλωστε ούτε το ΚΚΕ και κανείς σε αυτό το site δεν έγραψαν και δήλωσαν ότι είναι ευχάριστη υπόθεση και κατάσταση οι απολύσεις. Στο αντικομμουνισμό δίνεται η απάντηση, στη σπέκουλα και τη συκοφαντία, καθώς και στην αντίληψη ότι στον καπιταλισμό μπορούν να υπάρχουν νησίδες σοσιαλιστικής ευημερίας που τάχα οι εργάτες θα ζουν σε μια όμορφη γυάλα έξω από την σκληρή πραγματικότητα του καπιταλισμού! Γιατί λοιπόν υπάρχει αυτή η ενόχληση και "αγανάκτησ" από μέρους σας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλσ τα πραγματα κ οχι πολλα πολλα.Ναι κυριοι κακως το κομμα μπηκε σε διαδικασια να εχει στα ηλεκτρονικα κ εντυπα οργανα του ανθρωπους που δεν δουλευαν για την υποθεση του κομματος.Ναι κυριοι κακως ολοι αυτοι δεν ηταν μελη δοκιμασμενα στην ταξικη παλη κ σε συνθηκες οξυνσης των αντιθεσεων κ κακως το κομμα δεν βγαίνει να κανει σκληρη αυτοκριτικη που αποδεχτηκε στις γραμμες του πολεμιους της πολιτικης του επειδη καποιοι απλα το βλεπαν ως εργαλαβο.Δεν φταινε οι απολυμενοι εχουμε ευθυνη για τον "φιλελευθερισμο"μας να δεχομαστε οτι να ναι στις γραμμες μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνωνυμε συμφωνώ απόλυτα μαζι σου. Γι' αυτό και ειπα παραπανω να περασει ο ''ρ'' στα χερια των κομματικών μελών. Η σχεση με το ''ρ'' δεν ειναι επαγγελματικη αλλα επαναστατική. Στο ''ρ'' πάμε για να κάνουμε δουλεια για την υποθεση του λαου χωρίς να ζητάμε αντάλλαγμα. ο ''ρ'' δεν εχει σχεση αφεντικου εργάτη ωστε να διεξάγετε ταξική πάλη οπως ειναι το ζήτημα της σύμβασης. Δεν υπάρχει η εννοια παλευω να μειώσω την εκμετάλλευση του εργοδοτή που μου αποσπά την υπεραξία. Ξανα λεω ζητήσαμε συγγνώμη. Επισης καταλαβαίνω οτι το φάσμα της πείνας μπορεί να σε κάνει γεννιτσαρο. Αν οι απολυμενοι κρατούσαν τιμια στάση παρα τις οποιες πικρίες και υπεράσπιζαν το ΚΚΕ θα τους προσλαμβανε κανείς? Κανείς. Τα παραδείγματα Πενταράκη- Κουφογιώργου ειναι χαρακτηριστικό
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβαζοντας το κειμενο η αληθεια ειναι οτι μου δημιουργησε αναμικτα συναισθηματα.Διαβαζοντας τα σχολια τωρα,ανακαλυπτεις οτι γινεται καλοπιστη κριτικη απο ορισμενους κι οι απαντησεις που δινονται σε σωστο πνευμα,βοηθουν πολλους νομιζω,που μονο διαβαζουν να δουν το προβλημα που προεκυψε στη σωστη του διασταση.Απαντησεις του του στυλ που δοθηκε στον ανωνυμο 9.06 δεν βοηθουν,γενικως.Οσο για τον ανωνυμο 7.23μμ,απο τα τεσσερα του χαριζουμε τα τρια. Βοηθεια του. Τις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΚΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΜΙΑ ΠΙΟ ΧΑΛΑΡΗ ΣΤΑΣΗ ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΑΠΟΛΥΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ Ρ ΣΑΝ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟΥΣ ΧΑΡΑΜΟΦΑΙΔΕΣ ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ!ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΜΟΙΒΗ ΤΟΥΣ APRIORI!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΣ ΜΑΣ ΓΙΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑ ΟΤΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
Βάλτε και κανένα ψευδώνυμο
ΔιαγραφήΣύντροφοι ολου του κόσμου λίγο σεβασμο στους νεκρους μας η οποίοι εδωσαν τη ζωη τους για τα ιδανικα του σοσιαλισμου χωρις ανταλλάγματα .............
ΑπάντησηΔιαγραφή