22 Μαρτίου 2013

ΚΚΕ για τη συνεργασία ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ: Οι μάσκες έπεσαν!

Κοινό μέτωπο πολιτικων απατεώνων με στόχο την εξαπάτηση του ελληνικού λαού.
Δεν έχουν καμία λύση, υπηρετούν την τάξη των επενδυτών, είναι η βολική και ακίνδυνη αντιπολίτευση για την τρικομματική κυβέρνηση.
Σχόλιο του Γραφείου Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ για την πολιτική συνεργασία ΣΥΡΙΖΑ - Ανεξάρτητων Ελλήνων
Με αφορμή τη συνάντηση Α. Τσίπρα και Π. Καμένου και τις δηλώσεις που έκαναν, το γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ σχολίασε:

«Οι μάσκες έπεσαν! Η πολιτική συνεργασία ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ στο Κοινοβούλιο και κυρίως στο κοινωνικό επίπεδο, με πρόσχημα τη συμπαράσταση στον κυπριακό λαό, επιβεβαιώνει για μια ακόμα φορά ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ένα κόμμα με πολιτική υπέρ των μονοπωλίων, αφού δε διστάζει να συνεργαστεί και με εθνικιστές. Υλοποιείται η πρόθεση του ΣΥΡΙΖΑ για κυβέρνηση από τη «λαϊκή δεξιά»
μέχρι την ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Το «νέο» ΠΑΣΟΚ βήμα το βήμα διαμορφώνεται. Άραγε τι είδους διαπραγμάτευση λένε στον κυπριακό λαό να κάνει; Μήπως τύπου «σχεδίου Ανάν», που ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν ένθερμος υποστηρικτής του; Ή συνεργασία με τον «αντιιμπεριαλιστή» Πούτιν;»

Σημειώνεται ότι μετά τη συνάντησή τους ο μεν Π. Καμένος μίλησε για "δημιουργία μεγάλου κοινωνικού πατριωτικού και δημοκρατικού μετώπου" ενώ ο Α. Τσίπρας αναφέρθηκε σε "πλατιά παλλαϊκή συσπείρωση, ένα πλατύ μέτωπο πέρα και έξω από πολιτικά κόμματα". Και οι δυό στήριξαν την επιλογή τους επικαλούμενοι τις εξελίξεις στην Κύπρο, όπως και ζητήματα λειτουργίας του κοινοβουλίου.
902.gr 

86 σχόλια:

  1. ...Αντε τωρα που πηραμε φορα...ο επομενος αρραβωνας με τον Μιχαλολιακο και μετα με τον τεως β.Κωνσταντινο... Ρε ουτε τον εμετο μου δεν σας χαλαλιζω... Γιαννης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ---------------Ο ΠΑΡΕΙΣΑΚΤΟΣ---------
    «Υπεγράφη» στη Βουλή η συμμαχία Τσίπρα και Καμμένου.
    ΒΙΟΝ ΑΝΘΟΣΠΑΡΤΟΝ!! ΕΛΑ ΜΟΥ,,, ΣΤΟΝ
    ΤΟΠΟΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ατσα, ΑΑΔΜ από το συριζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλάτι ψιλό, αλάτι χονδρό,
    έχασα ΤΗ μάνα ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗ πάω βρω
    Παπούτσια ΔΕΝ ΜΟΥ ΝΑ πήρε πάω ΣΤΟ χορό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ρε κοντοφθαλμοι.. ο αλεξακης ειναι μεχρι να¨"τρουπωσει" στο πρωθυπουργικο γραφειο και να κατσει στη καρεκλα. Κι ετσι και "τρουπωσει" μετα τρεμετε κεφαλαιοκρατες και μονοπωλια,εφοπλιστες και μεγαλοκαρχαριες. θα τους χωρεψει στο ταψι που λενε και στο χωριο μου.. ΚΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τσιπροκαμμενοκαραμανλισμος=ο πασοκισμος της εποχης..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλόοοοο... τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ θα λέει ότι μας ψεκάζουν κιόλας!!!

      http://kokkiniepithesi.blogspot.gr/2013/03/blog-post_5099.html

      http://kokkiniepithesi.blogspot.gr/2013/03/blog-post_22.html

      Διαγραφή
    2. Σε λιγο θα πάρουν και τον Λιακόπουλο μεταγραφή

      http://www.youtube.com/watch?v=U6NgqDZBP4c Κορυφαίο!

      Διαγραφή
  7. Εμεις φταιμε που δεν συνεργαστηκαμε μαζι του και τον αφησαμε να παρει τον κακο το δρομο!

    Συγνωμη Αλεξη, δεν το ειχαμε φανταστει....not

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η πιο γελοία είδηση που έχω διαβάσει ποτέ... Πραγματικά του Κουτρούλη ο γάμος... Αηδιαστικό από ένα κόμμα (καλά τους ΑΝΕΛ δεν τους βάζω καν στο λογαριασμό...) που εντόπιζε το πρόβλημα στο Στουρνάρα. Αν ήταν άλλο πρόσωπο τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά και παρόμοιες αρλούμπες! Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε και να μη ακούγεται η φράση: αιτία είναι ο καπιταλισμός. Αλλά ξέχασα, αυτός έχει και ανθρώπινο πρόσωπο, απλά πρέπει αν το βρούμε κάπου δίπλα στις νεράιδες, τα ξωτικά και τον Αη Βασίλη...
    Φαίδρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που εκπλήσσει είναι το πως τα καταπίνουν όλα οι του συριζα σε κάθε νέα κωλοτούμπα που κάνει ο Αλέξης και το επιτελείο του.
      Τι Καραμανλή, τι Καμμένο, τι πατριωτισμό των εφοπλιστών, τι Μπλερ και νέους εργατικους στην Αγγλία, τι εισβολές πεινασμένων στα super market της Αργεντινής(χώρα πρότυπο του συριζα), τι οι Ρώσοι που θα μας σώσουν, τι να δηλώνει ο κολλάς, ο συνδικαλιστης τους στην ΓΣΕΕ, πως είναι εθνικοσοσιαλιστής.
      Τα γεγονότα τους "φτύνουν" και αυτοί κάνουν πως ψιχαλίζει

      Διαγραφή
  9. και το κονε με την ρωσια ξαφνικα εγινε, μην αφησει ο τσιπρας ιμπεριαλιστη παραπονουμενο.
    ρε αλεξη ξερεις τι παθαινουν οσοι προσπαθουν να τα εχουν με ολους καλα;;;;
    αληθεια μαρμαραδες και λοιποι συντροφοι του καμμενου που εχουν χαθει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΙΣΚΡΑ: Στη Μόσχα αδελφές μου, στη Μόσχα…
      … ή «Η αριστερήν νπλαντφόρμαν του ΣΥΡΙΖΑν»

      http://kokkiniepithesi.blogspot.gr/2013/03/blog-post_5099.html

      Διαγραφή
  10. Σήμερα είναι το αύριο, που φοβόμασταν χθες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Που είναι τα τρολλς των ανεξάρτητων συριζαίων?Θέλω τόσο πολυ να ακούσω τη γνώμη τους...έχω καιρο να δω καλό stand up comedy...
    Jack

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι στην Μόσχα. Κάνουν τεμενάδες στον Πούτιν, αλλά η ρώσικη αρκούδα δεν τους ακούει. Ισως αν έπαιρναν τον Λιακόπουλο μαζί τους, κάτι να κατάφερναν,

      Διαγραφή
  12. paidia ena einai to thema eimai 25 xronon kai eimai sto kke 10 xrwnia exw ena erotima giati koitate ti kanei o syriza kai o kathe syriza? kai den koitate to komma mas pou einai teleyteo stis dimoskopoiseis kai pos na allaxoume kapoia pragmata kai epishs megalh gafa ths alekas mas pou otan eixe th dinatotita me to syriza na ginei kyvernish eipe oxi opos kanei synithos!!!! as dioxoume epitelous thn konth na doume xara kai se mas kai sto komma pou agapame kai stirizoume!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. -----------------------------Ο ΠΑΡΕΙΣΑΚΤΟΣ------------------------------
      ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΛΕΜΕ ΑΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ ΜΟΝΟΜΙΑΣ ΘΑΡΘΕΙ ΑΝΑΠΟΔΑ Ο ΤΟΥΝΙΑΣ. ΤΩΡΑ
      ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΑΚΟΜΑ

      Διαγραφή
    2. Ούτε κατα διάνοια δεν είσαι ΚΚΕ.
      Αλλιώς αυτά θα στα είχαν εξηγησει ή στην ΚΟΒ ή ο "Ρ" ΚΟΜΕΠ ή κάποιος σύντροφος.
      Αλλού οι πασοκικού τύπου εξυπνάδες,
      Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν γίνεται κυβέρνηση και ποντάρει σε εθνική ενότητα,
      Κολυμπήθρα του Σιλωάμ για ΔΗΜΑΡ-ΠΑΣΟΚ και με τον Κουβέλη πρόεδρο της δημοκρατίας.

      Διαγραφή
    3. Αν είσαι εσυ στο κουκουε 10 χρόνια εγώ ειμαι ο Χαηλάντερ.
      Βρε παιδια πρέπει να αλλάξετε λίγο τον τρόπο που κάνετε τέτοια κολπάκια..Γιατί γίνεστε ρεζίλι..Τόσα χρόνια είχαμε τη σοσιαλδημοκρατία πάνω απο το κεφάλι μας.Εχουμε μάθει τις μεθόδους σας.Μην το κάνετε αυτό στον εαυτό σας..
      Jack

      Διαγραφή
    4. prwton sthn kob den exw rotisei kati tetoio giati apexw apo thn bash mou eimai se eparxeia filaraki kai den exw kapoion na mou pei tous logous kai leipw apo athens konta ena xrono twra!!!! deyteron giati afou thelei na petaxei mnhmonio kai e.e ektos elladas den symaxise me tsipra pou arxika eitan full antimnimoniakos? kai triton sxedon oloi oi sygeneis mou einai n.d kai mou lene pos antexw me thn paparhga ti na tous pw dhladh? an eitan kaneli xalvantzis pafilhs gramateis sygoura me ton tropo kai tis gnoseis tous tha eimastan se kalyterh moira!!! apla twra vlepw na ginomaste laos kai oikologoi prasinoi na min ksanadoume vouli pote!!!

      Διαγραφή
    5. ρε φιλε κανε μας την χαρη, θα μπορουσες να διαβασεις και καμια εφημεριδα εαν και εφοσων, μην το συνεχιζεις παντως γινεσαι πολυ γελοιος με αυτα που γραφεις.

      Διαγραφή
    6. modesto esy pou tyxon ksereis kalytera apo mena loipon gia dwse mou apantish se ayta pou rotw?

      Διαγραφή
    7. Λοιπόν για να τελειωνουμε..:
      http://www.rizospastis.gr/wwwengine/searchResults.do?id=14523&publDate=22%2F3%2F2013&searchUID=4563daf9%3A13d83df0025%3A-7bb4&searchIndex=80&lastPageNo=30&storyId=&direction=-1&pageNo=1

      ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ....
      Jack

      Διαγραφή
    8. copy το λινκ και paste στη URL bar
      Jack

      Διαγραφή
    9. Αν δεν σου ανοίγει πηγαινε στο rizospastis.gr και αριστερά στην ΣΥΝΘΕΤΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ γραψε ΣΥΡΙΖΑ.
      Θα σου λυθεί κάθε απορία.
      jack

      Διαγραφή
    10. Ρε αντε μου και στο διαολλο ανωνυμε που σε και μέλος εσύ ,μέλος σε σπείρα με σπουργητια είσαι άντε γελοιε τραβά να παίξεις αλλου ...

      Giorgio Lazer

      Διαγραφή
    11. http://kokkiniepithesi.blogspot.gr/2013/03/blog-post_8894.html

      Πίσω προβοκάτορες, "ψαγμένοι" και μη

      Διαγραφή
  13. ---------------------------------Ο ΠΑΡΕΙΣΑΚΤΟΣ--------------------------------
    ΦΑΣΟΥΛΗΔΕΣ ΜΕ ΦΑΣΟΥΛΗΔΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΙΝΗΜΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ. ΓΙΝΕΤΑΙ ΦΑΣΟΛΑΔΑ
    ΤΣΙΠΡΑ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ. ΑΝ ΗΘΕΛΑ ΑΝ.ΕΛ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΟΝΟΣ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕ ΠΑΣ ΜΕ
    ΚΑΡΟΤΣΑΚΙ ΣΤΟΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΣΑΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ειμαι δεκα χρονια στο συν καναμε μεγαλη βλακεια που την καναμε απο το κκε και τωρα ζηταμε να συνεργαστουμε μαζι τους...δε μπορω να καταλαβω γιατι φυγαμε...τωρα με αυτον τον τσιπρα που μπλεξαμε δε βλεπω φως...μαλλον θα χασουμε ολους τους ψηφοφορους μας θα σας τους κανουμε δωρο με αυτα που κανει το πιτσιρικι. Επρεπε να μεινουμε στο κομμα και να το αλλαξουμε εκ των εσω, αφου μπορουμε να αλλαξουμε την ΕΕ εκ των εσω δε μπορω να καταλαβω γιατι δε το καταφεραμε με το κκε
    ασε μας ρε φιλαρακι
    νκ
    νκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ------------------------------Ο ΠΑΡΕΙΣΑΚΤΟΣ-----------------------------
      ΣΩΣΤΟΟΟΟΟΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Εγώ πάλι είμαι 8 χρονών και είμαι στον ΣΥΡΙΖΑ 6 χρόνια. Και έχω να πω οτι τέτοιος πρόεδρος σαν τον Τσίπρα δεν έχει ξαναπεράσει απο τα χρονικά, είναι ο καλύτερος και δεν τον αλλάζω με τίποτα.



    metalorixos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπορεις να παιξεις και με αυτα τα καινουργια τα gormiti ειναι καλυτερα

      Διαγραφή
    2. κι αν ποτέ τον άλλαζα,πάλι Τσιπράν θα έπαιρνα,κάνει τον καπιταλισμό αόρατο και την Ε.Ε κάτασπρη.....απίστευτη ασπρίλα.

      Διαγραφή
  16. εγω θελω να μιλησω λιγο σοβαρα σε σχεση με το τρολ
    ας πιασουμε τα κομματα ενα ενα και ας δουμε τι πρεσβευει το καθενα συμφωνα με τα λεγομενα του αλλα και με τις πραξεις του
    ΝΔ: δεξιο νεοφιλελευθερο με πολλους ακροδεξιους κτλ δεν νομιζω οτι θελει παραπανω εξηγηση
    χ.α: ναζι που το παιζουν απλα εθνικιστες
    πασοκ: η παλια σοσ/τια που πλεον εχει μετεξελιχθει σε καραμπινατο αστικο κομμα που απομακρινεται προς τα δεξια απο το κεντρο με γοργους ρυθμους
    καμμενοι: δηθεν ανεξαρτητοι, εθνικιστες με καθε καρυδιας καρυδι μεσα και ακρες με την αρκουδα
    κουβελης: λεει οτι ειναι σοσ/τια, αλλα τρεχει γρηγορα σαν τον μπολτ να γινει πασοκ
    τι εχει μεινει; μα φυσικα ο τσυριζα. τι κομμα ειναι αυτο; εδω σε θελω καβουρα...ειναι ενα κομμα που οταν θελει να μιλησει στην νικαια και στην καισαριανη το παιζει ριζοσπαστικη αριστερα, στις 3 του σεπτεμβρη υμνει το πασοκ του 81, εχει μαζεψει ολη την σαρα την μαρα και το κακο συναπαντημα του πασοκ που ολοι αγαπησαμε!!ταυτοχρονα δεν εχει αφησει ιμπεριαλιστη για ιμπεριαλιστη που να μην του εχει τριφτει (sic) και παει στην κηδεια του τσαβες ενω 12 ωρες πριν εχει πλεξει το εγκωμιο του καραμανλη. κερασακι στην τουρτα; ο συρφετος του ΝΑΙ στο σχεδιο αναν, υμνει την κυπρο που δεν ψηφισε (αρχικα) το κουρεμα
    εσυ δλδ ποιον βλεπεις απο ολους αυτους ποιο επικινδυνο; τους οριτζιναλ εχθρους της εργατικης ταξης (που δεν κρυβονται κιολας); ή αυτους τους δηθεν φιλους;
    Υ.Γ. ασε που δεν εχουν συνερθει ακομα απο τις αλλαξοκολιες του συνταγματος με τους χ.αυγιτες ακομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε Modesto ειλικρινά συγχαρητήρια. Τους "ξεβρακώνεις" απόλυτα. Σε 10 γραμμές συμπυκνώνεις ιδεολογία, θέσεις, κοφτερό λόγο και πλήρη αποκαθήλωση για την οποία άλλη πασχίζουν μερόνυχτα αλλά δεν τους βγαίνει. Είναι ταλέντο ο λόγος, προφορικός και γραπτός, δεν το έχουν όλοι. Εννοώ λόγος που βασίζεται σε γνώση, ανάλυση και επιχειρήματα, όχι ατελείωτες αρλουμπολογίες πασοκοΒενιζέλων. Να πού πάσχει ο δημόσιος λόγος του ΚΚΕ, στο άμεσο, στο συμπυκνωμένο, σε αυτό που, ακόμη και όταν το αποκλείουν από τα ΜΜΕ, μία ζωντανή τηλεφωνική παρέμβαση θα τους "έκοβε" στη μέση.

      Διαγραφή
  17. Ειμαι 10 χρονια στην νεολαια Καμμένου
    Πάντα είχα προβλημα με αυτο γιατι οι φιλοι μου δεν με επαιζαν στο σχολειο, δεν ημουν λεει αριστερος
    Τωρα επιτελους δοθηκε η λυση, ας ειναι καλα ο Αλεξης, με ενα σμπαρο δυο τριγονια, ειμαι και Καμμενος και αριστερος.
    Τωρα παμε για το επομενο σταδιο, τις αλλαξοκομματιες, θα αναλάβει ο Καμμενος το συριζα και ο Αλεξης τους ΑΝΕΛ, έτσι για να αλλάζουν παραστάσεις.

    Θα ήθελα να σφιξω το χέρι του Αλέξη, όμως είμαι μακρυά στην επαρχία σε ένα πυρηνικό καταφύγιο που έχω κληρονομήσει απο τον παππου μου, και έτσι δεν μπορώ να κατέβω Αθήνα. Πάντως αν ημουνα στην Αθήνα θα είχα πάρει μια κούτα γλυκά να πάω κουμουνδουρου να κερασω τους νεους συντροφους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Α επίσης να σημειωθεί ότι ΑΝΕΛ δεν σημαινει ανεξάρτητοι ελληνες αλλα ανουνακι ελ, που μαζι πολεμανε τα ρυόπαρα γεννη(Νεφελιμ και τα ρεστα). Το ανεξαρτητοι ελληνες ειναι για ξεκαρφωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αρχή έγινε με τον Τσίπρα για Καραμανλή. Η "εθνική ενότητα" του κεφαλαίου θέλει ιδεολογικές "συμφιλιώσεις". Όχι "απομονωτισμούς". Τι αριστερά και δεξιά, αυτά είναι "παλαιοκομματικά". Καταργήθηκαν στις "πλατείες". Μόνο το "παλαιοκομματικό" ΚΚΕ τα έχει στο μυαλό του.Ας πάρουμε λεφτά από Μόσχα, Πεκίνο, Ριο Ντε Τζανέιρο, Νέο Δελχί. Οι άνθρωποι τα δίνουν και δεν τα παίρνουμε γιατί φταίνε "οι προδοτες πολιτικοί".

      Αυτά έλεγαν. Ούτε καν που ρώτησαν Ρωσία-Ινδία-Κίνα-Βραζιλία αν εκείνοι θέλουν ή μπορούν να δανείσουν τα λεφτά. Μιλούσαν, λες και τα δις€ είναι φιστίκια, ήταν εξασφαλισμένα, και το μόνο που χρειάζεται είναι να "απλώσει το χέρι του" ένας "καλύτερος διαπραγματευτής".

      Τώρα που το παραμυθάκι της "σωστής διαπραγμάτευσης", της καλής και προστάτιδας Μόσχας, πήρε τέλος στην Κύπρο, δύσκολα όλοι αυτοί να πείσουν για την "πολυδιάστατη εξωτερική πολιτική" τους. Δύσκολα θα πείσουν τον κόσμο πως εκείνοι μπορούν να διαλέξουν άλλους, καλύτερους", ποιο "ανθρώπινους" ιμπεριαλιστές.

      Διαγραφή
    2. Δηλαδη καλοι καπιταλιστες δεν υπαρχουν;
      Βλακεις λες δεν σε πιστευω

      Διαγραφή
    3. Καλοί καπιταλιστές υπάρχουν. Όπως οι έλληνες εφοπλιστές στην ταινία του "όχι άλλο κάρβουνο" με τον Κούρκουλο. Οι κακοί καπιταλιστές είναι οι ξένοι και ειδικά οι Γερμανοί(πάντα).
      Είδε την ταινία ο Αλέξης, συγκινήθηκε το παιδί, και είπε στην Αυγή να καλύψει την συζήτηση της νυν συντρόφισσας Μαριάνας για την επιχειρηματικότητα.
      Συγκλονιστικές και οι δηλώσεις του νυν σύντροφου Δασκαλόπουλου που αναρωτιέται αν αυτά που λέει ο συριζα είναι του ΣΕΒ ή αν ο ΣΕΒ λέει αυτά του συρίζα.
      Που να τα καταλάβουμε ολα αυτά εμείς τα κομμούνια, οι κολλημένοι;

      Διαγραφή
  19. ------------------------------Ο ΠΑΡΕΙΣΑΚΤΟΣ-----------------------------
    ΑΝΕΛ-ΑΣΤΙΚΟ-ΣΥΡΙΖΑ.ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑ.ΣΥΡΥΖΑ-ΑΣΤΙΚΟ-ΑΝΝΕΛ
    ΧΥΣΑΝΕ-ΧΥΣΑΝΕ-ΧΥΣΑΝΕ, ΚΑΙ ΞΑΝΑΧΥΣΑΝΕ ΔΑΚΡΥΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΚΥΠΡΟ
    ΤΑ ΕΥΡΩΣΚΥΛΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΑΝΑΧΥΣΟΥΝ ΡΕ ΟΥΟΥΟΥΟΥΣΤ ΑΠΩ ΔΩ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΕΥΡΟΝΤΕΝΕΚΕΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι να κάνουμε τώρα για το ΚΚΕ Μάλλον ουδείς Έλληνας υπάρχει πλην μελών και οπαδών του. Πόσο μάλλον οι ανεξάρτητοι που είναι και "Εθνικιστές". Αλλά αν σκεφτόταν το ΚΚΕ του 40 με τα αγκυλωμένα σημερινά μυαλά ποτέ δεν θα υπήρχε το ΕΑΜ. Καλά βρε σύντροφοι του Μεγάρου πότε θα καταλάβετε ότι Εθνικό κίνδυνο διατρέχουμε; πότε θα καταλάβετε ότι η Εθνική ανεξαρτησία μας κινδυνεύει; όταν αυτοί που με την πολιτική αγκύλωση και τα πολιτικά σας ναζάκια, παραμένουν ακόμα στην κυβέρνηση και θα ξεπουλήσουν την Ελλάδα. ξυπνάτε ορέ Σύντροφοι δεν είναι όλοι οι ΈΛΛΗΝΕΣ φασίστες ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ ο μοναδικός και μεγαλύτερος εχθρός σας. μην σας τρομάζουν οι "Εθνικιστές", ποιος αγάπησε περισσότερο το Έθνος από τον Γλέζο και τον Σάντα; Μην φοβάστε δεν πρόκειται να χάσετε περισσότερους ψήφους μέσα σε ένα κίνημα απελευθερωτικό και πατριωτικό, από όσους έχετε χάσει παραμένοντας αγκυλωμένοι στα κελιά του μυαλού σας βλέποντας την ιστορία να περνά μέσα από τα κλειστά σας παράθυρα. ξυπνάτε ορέ γιατί σε λίγο το πρόβλημα συνεργασίας "Κουμμουνιστών" και "Εθνικιστών" δεν θα υπάρχει πλέον. Δεν θα υπάρχει Ελλάδα και Έλληνες ελεύθεροι για να συνεργαστούν ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο κύριε Sioula εμείς είμαστε ξύπνιοι. Και δεν αλλιώνουμε την ιστορία. Εσείς να δούμε πως θα δικαιολογήσετε στους οπαδούς σας την απόφαση του Eurogroup.

      Η Ρωσία δεν επεμβαίνει άμεσα στην Κύπρο παρά την πολύ καλή σχέση που είχαν όλα αυτά τα χρόνια μαζί της. Και Ρώσοι αξιωματούχοι έβαλαν και τον παράγοντα Τουρκία. Ρώσικη εταιρία υδρογοναναθράκων έχει κάνει συμφωνία με το Ισραήλ για κοίτασμα του τελευταίου. Το Ισραήλ που τόσος ντόρος έγινε για την συμφωνία του με την Κύπρο ζήτησε συγγνώμη για το Μαβί Μαρμαρά από την Τουρκία, η αστική τάξη της Κύπρου (και η πλειοψηφία του ΑΚΕΛ) είναι υπέρ της ΕΕ και πάρα πολλοί με το Ευρώ. Το οποίο ευρώ ελέγχει η ΕΚΤ που μπορεί ανα πάσα στιγμή μπορεί να κλείσει την στρόφιγγα χρηματοδότησης.

      Μιλώντας γενικά, τα νομίσματα εξαρτώνται από αρκετούς παράγοντες όπως έλλειμα, χρέος, εμπορικό ισοζύγιο. Το κυριότερο την συνολική "αξιοπιστία" της χώρας που μεταφράζεται σε ένα μέρος και σε πολιτική κατάσταση, πολιτική δύναμη της κάθε αστικής τάξης. Αν η ΕΚΤ πραγματοποιήσει τον εκβιασμό της, θα σήμαινε νέο υποτιμημένο νόμισμα (περίπου μισό με ένα μήνα). Και θα χρειαστεί και κάποιο μεγαλύτερο διάστημα για να "σταθεροποιηθεί" στην "ελεύθερη αγορά" συναλλάγματος. Και τότε καλό θα ήταν όσοι βάζουν αποκλειστικά θέμα νομίσματος(κάποιοι εθνικιστές, και κάποιοι από τον συριζα) αλλά προσκυνούν την εξουσία της αστικής τάξης, στο τι θα λένε στους οπαδούς τους-καταθέτες τους. Πρακτικά, όχι σε κορώνες και φωνές.

      Λοιπόν το παραμύθι της "καλής διαπραγμάτευσης" τελείωσε. Τελείωσε η περήφανη στάση των αστικών κυβερνήσεων της Κύπρου. Τελείωσε η Ευρώπη των λαών και των εθνών. Τελείωσε η δημοκρατία στην ΕΕ όταν ένας μη εκλεγμένος αξιωματούχος κρίνει το μέλλον ολόκληρου νησιού. Τελείωσε η προστάτιδα Ρωσία που τα περιθώρια πολιτικής επέμβασής της είναι σαφώς ποιο περιορισμένα και μικρότερα από ότι πριν από 15 ημέρες. Όλα αυτά δικαιώνουν το ΚΚΕ, τόσο για την στάση του απέναντι στην ΕΕ όσο και το που βάζει θέμα αλλαγής τάξης στην εξουσία όχι την "Δευτέρα Παρουσία" του καλού καπιταλισμού όπως πιστεύουν τα κόμματα της ΕΕ, αλλά αύριο(Δηλώσεις Παπαρήγα - Παφίλη - Μαϊλή).

      Διαγραφή
    2. Σε τι ακριβώς δικαιώνετε το ΚΚΕ Κύριε Ανωνυμέ μου .... στο ότι δεν γίνετε τίποτα τέτοια δικαίωση εγω δεν την θέλω .... εμένα αφησέ με να πιστεύω ότι οι λαοί της ευρώπης και όλου του κόσμου δηλαδή μπορούν να κάνουν κάτι αλλιώς την κάτσαμε την βάρκα παλικάρι μου και τί να λέμε δηλαδή;;;; Τα φιλικά ΑΚΕΛ ΚΚΕ ΡΩΣΙΕΣ Και άλλα τέτοια έρχοντε και παρέρχοντε ο ενωμένος αγώνας του λαού μπορεί να κάνει κάτι και στο παρελθόν το έκανε μαζί με το ΚΚΕ το ΚΚΕ στην πρωτοπορία στην καθοδήγηση βτου λαού και όχι πίσω από τον οποιονδήποτε Τσίπρα Τσίπρες φτιάχνει ο λαός όταν τους χρειάζετε η ιστορία Τσίπρες με ότι όνομα γουστάρεις τους άλλους τους αφήνει πίσω και προχωρά γιατί βρε παιδιά δεν πέρνετε άλλα σημερινά παραδείγματα 'οπως στις χώρες του Τσάβες που Τουπαμάρος Τσουπαμάρος παπάδες και εθνικιστές προσπαθούν να ανοικοδομήσουν τις χώρες τους ενάντια στους κλέφτες και πάτε σε παραδείγματα πουλημένων πρώην φίλων σας Ρώσων και Κυπρίων .... δεν μου το βγάζετε απ το μυαλό ότι σας βολεύει όλο αυτό .... δεν θέλετε να γίνει κάτι .... πατάτε φρένο και έχουν αρχίσει να βρωμάν τα φερμουίτ .........

      Διαγραφή
    3. Δεν θέλετε τέτοια δικαίωση. Τι είδους δικαίωση θέλετε; Να μας πείτε.

      Αν πιστεύετε ότι δεν χρειάζεται θεωρία για να ερμηνεύσει την πράξη γίνεστε μέλος της μικροαστικής ανυπομονησίας. Όταν η ίδια η πραγματικότητα όμως αναιρεί αυτά που λέτε,
      τότε το πρόβλημα το έχει η πολιτική σας ή η πραγματικότητα; Τα παραδείγματα που σας άφησα είναι και κοντινά και πολλά. Δυστυχώς η μικροαστική λογική την οποία μάλλον υιοθετείται, πάει στο δεύτερο.

      Το τί έκαναν κατά πλειοψηφία οι εθνικιστές στον β παγκόσμιο πόλεμο είναι γνωστό. Στην πλειοψηφία 3 κατευθύνσεις. Ή πήγαν με τους γερμανούς, ή πήγαν με τους άγγλους. Ακολούθησαν τις γραμμές της αστικής τάξης που ήταν διαιρεμένη, Ιστορικές λαθροχειρίες παρακαλώ να κάνετε αλλού.

      Όσο θυμάμαι, είναι τουλάχιστον αφελής(η στοχεύει σε αφελείς) η προσπάθεια να προσεγγιστεί ο Τσίπρας μέσω Τσάβες.
      Για τον Τσάβες στην Βενεζουέλα, μπορείτε να μας πείτε ποια θέση είχε η Αυγή; Γιατί θυμάμαι άλλα. Ότι έγραφε KAI ενάντια στον Τσάβες. Eιδικά την ημέρα που ο Τσάβες έκλεισε τον ιδιωτικό RCTV.
      Τις ημέρες του θανάτου του Τσάβες που έγινε το σχετικό ψάξιμο στην Αυγή ως δια μαγείας εξαφανίστηκαν. Ευτυχώς έχουν μείνει κάποια links σε άλλους δικτυακούς τόπους που την εκθέτουν

      Πριν παρακαλούσαν τους Ρώσους. συριζα ανελ και χ.α. καζάκης κ.α μας έλεγαν για τους ρώσους με το χοντρό πορτοφόλι που με ΄νεύμα θα μας έδιναν χρήμα. Τα δις€ ξέρετε δεν είναι φιστίκια. Τωρα που είναι οι ρώσοι καπιταλιστές να βάλουν το χρήμα και προστασία;

      Το ποιοι θέλουν και ποιοι δεν θέλουν να γίνει κάτι το αποδεικνύει η καθημερινή παρέμβαση του ΚΚΕ στην νεολαία, στην εργατική τάξη, στους αυτοπασχολούμενουςμ στις λαϊκές επιτροπές στις γειτονιές. Το δείχνει το συνέδριο της ΓΣΕΕ με τις άδειες καρέκλες από τις άλλες δυνάμεις, με μόνο το ΠΑΜΕ να παρίσταται
      http://www.youtube.com/watch?v=apxKluHxYls

      Αν από όλα αυτά είσαστε μακρυά, οφείλεται τουλάχιστον να αναγνωρίσετε αυτούς τους ανθρώπους που έχουν λιώσει τα παπούτσια τους για να μπορείτε εσείς να κάνετε εκ του ασφαλούς κριτική είτε σε blogs και στο facebook

      Και για να το πω στην δικιά σας γλώσσα. Το ΚΚΕ αρνείται να κάνει τον βαστάζο των μικρομεσοαστών. Έχει βάλει ζήτημα εξουσίας της εργατικής τάξης μαζί με σύμμαχα της στρώματα αυτοαπασχολούμενους φτωχούς αγροτες μικρές εβε μπλοκάκηδες. Όχι για "δευτέρα παρουσία"αλλά για αύριο.

      Δύο είναι οι κύριες τάξεις. Σε συνθήκες κρίσης, όποιος δεν είναι με την μία αργά ή γρήγορα θα καταλήξει στην άλλη.

      Π.χ. Γιατί οι αντιμνημονιακοί ήταν αντίθετοι στην πρόταση νόμου του ΚΚΕ για την κατάργηση των μνημονίων των εφαρμοστικών νόμων και της δανειακής σύμβασης;(αρχές νοέμβρη 2012, οικονομική επιτροπή της βουλής).
      Εκεί γιατί δεν ήταν "όλοι μαζί" αλλά έκαναν "τις πάπιες";
      Υπάρχουν τα πρακτικά με τις αποψεις των κομμάτων πάνω στην πρόταση νόμου του ΚΚΕ

      Διαγραφή
    4. ------------------------------Ο ΠΑΡΕΙΣΑΚΤΟΣ-------------------------
      Για το 65ωρο
      Στις 5 Νοεμβρίου 2008, ο ευρωβουλευτής του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε μαζί με τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ την «έκθεση Σέρκας» στην Επιτροπή Απασχόλησης και Κοινωνικών Υποθέσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Η συγκεκριμένη έκθεση νομιμοποιεί τις πιο αντιδραστικές επιδιώξεις του ευρωενωσιακού κεφαλαίου σε ότι αφορά την οργάνωση του χρόνου εργασίας. Η έκθεση προβλέπει:

      Τη διατήρηση (και όχι την άμεση και χωρίς όρους κατάργηση) της «ρήτρας
      αυτοεξαίρεσης» από το 48ωρο (ρήτρα «optout») για μια τριετία, δίνοντας χρόνο στο κεφάλαιο να πετύχει την επ’ αόριστον γενικευμένη εφαρμογή της. Η ρήτρα «optout» σημαίνει επί της ουσίας εφαρμογή του 65ωρου. Δηλαδή, δουλειά 65 ωρών την εβδομάδα σε 5ήμερη εργασία, αφού ο εργοδότης απαλλάσσεται από τον όρο να απασχολεί τον εργαζόμενο 48 ώρες κατά μέσω όρο τη βδομάδα και μπορεί πλέον να τον απασχολεί μέχρι και 13 ώρες τη μέρα. Την πρόταση για τριετή εφαρμογή της ρήτρας «optout» είχε καταθέσει και η ίδια η Ευρωπαϊκή Επιτροπή του Ευρωκοινοβουλίου. Το 2005 ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ είχε απορρίψει αυτά που ψήφισε το Νοέμβρη του 2008.
      Το «σπάσιμο» του χρόνου της εφημερίας σε «ενεργό» και «ανενεργό»
      περίοδο. Ο όρος που βάζει η έκθεση να θεωρούνται και τα δυο μέρη σαν χρόνος εργασίας είναι «δώρο άδωρο», αφού το κεφάλαιο πετυχαίνει να νομιμοποιήσει μια από τις βασικότερες αξιώσεις του: Να σπάσει το χρόνο εργασίας στα δυο και μόλις δημιουργηθεί το κατάλληλο έδαφος να χαρακτηρίσει «μη εργάσιμο» και άρα απλήρωτο χρόνο το «ανενεργό» τμήμα της εφημερίας.
      Καθιερώνει 12μηνη περίοδο αναφοράς στην διευθέτηση του χρόνου εργασίας
      (από 4μηνη και 6μηνη). Δίνει έτσι την δυνατότητα στους εργοδότες να εναλλάσσουν περιόδους υπεραπασχόλησης (65ωρο) και υποαπασχόληση (3ωρα – 4ωρα, άδειες, διαθεσιμότητες, ρεπό) σε μεγαλύτερο διάστημα και να βαθαίνουν την εκμετάλλευση, αποδιοργανώνοντας πλήρως την προσωπική, οικογενειακή και κοινωνική ζωή των εργαζομένων.

      Διαγραφή
  21. πρωτα απο ολα αληταρα δεν θα μας αποκαλεις συντροφους. η λεξη ειναι πολυ μεγαλη μεγαλη για να την ξεστομιζει το βρωμοστομα σου.
    δεν εχεις παρει γραμμη τπτ. το προβλημα σου ειναι να σε εξουσιαζει ελληνας καπιταλιστης; χεστηκα αν με εξουσιαζει ελληνας μολδαβος απο την ανταρκτικη αστος, εγω θελω την εξουσια της εργατικης ταξης και οτι κανω εχει σκοπο αυτο. οταν υπερασπιζομαι αυτο που ονομαζεται κυριαρχικα δικαιωματα της χωρας, τα υπερασπιζομαι γιατη η εργατικη εξουσια θα χρειαστει πρωτες υλες, πωρους για να λειτουργησει. δεν με ενδιαφερει να κρατησω κρατικη την δεη σε ενα καπιταλιστικο κρατος γιαττι ως κρατικη θα κανει καλο, την υπερασπιζομαι και για την κρισημη ωρα αλλα και για το μετα.
    εθνικη ανεξαρτησια θα ερθει μονο στην λαικη εξουσια.
    ή μηπως θεωρεις οτι εθνικη ανεξαρτησια υπαρχει οταν ο τσιπρας στηνει κωλο στους εφοπλιστες επειδη ειναι ελληνες; ή εχουμε εθνικη ανεξαρτησια επειδη η λατση ειναι ελληνιδα και εχει 8αστηλα στην αυγη;
    η επομενη ερωτηση μου ειναι προσωπικη. εισαι Α)αφελης, Β) πολιτικα νεαντερταλη Γ)απλα λακες;
    ποια κυβερνηση του συριζα θα εκανε κατι διαφορετικο; ολα τα μετρα ειναι μετρα που επιβαλονται λογο της συνθηκης του μααστριχτ, της εκθεσης σερκας κτλ που τα εχετε ψηφισει με τα μπουνια. οτι κορωνες βγαζατε πριν τις εκλογες εχουν γινει νιαουρισματα και κωλοτουμπες πριν ακομα γινεται κυβερνηση. τα περηφανα "θα επαναφερουμε μισθους και συνταξεις την επομενη μερα" εγιναν να δουμε πως θα μας παραδωσουν την οικονομια. τα "θα τα παρουμε απο τους πλουσιους" εγιναν παρακαλετα στους εφοπλιστες να δειξουν πατριωτισμο και "αναλυσεις";;;;;; στα think tanks των ιμπεριαλιστων. (αληθεια τωρα με τον κατσε καλα γερασιμε τα λετε και γελατε για τοτε που το παιζατε αντιπολιτευση;;;) με διαμονες στα 5αστερα ξενοδοχεια του σεντραλ παρκ.
    εμεις δεν ειμαστε χαμελεοντες να κανουμε κωλοτουμπες για τις ψηφους. εμεις παλευουμε να πεισουμε τον κοσμο με την δικια μας ιδεολογια. δεν ειμαστε ΟπουΦυσαειΑνεμος κανοντας λαστιχο την ιδεολογια μας προσαρμοζοντας τα πιστευω μας με την μοδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Modeeeestoooo ...

      Δεν πιστεύεις πως το σχόλιο θα ήταν καλύτερο,
      χωρίς το "αληταρά" ?

      Διαγραφή
    2. με τον συγκεκριμενο, κατεξακολουθηση ψευτη/προβοκατορα οχι. αν θες κοψε το το "αληταρα" αφου παραβιαζει τους ορους. απλα να γραφτει στα πρακτικα οτι σκεφτηκα πολυ πριν αποφασισω με ποια λεξη να τον στολισω τον συγκεκριμενο.
      να συμπληρωση επισης οτι εβαλα φιλο να ρωτησει μεσω της οδου που πρεπει για τους ισχυρισμους του για το παρελθον του και δεν υπαρχει τπτ απο αυτα που ελεγε

      Διαγραφή
    3. Δεν πιστεύω να περιμένεις απάντηση από έναν Αληταρά φίλε μου αγαπημένε της υψηλής ραπτικής αλλά τα σχολιά μας έχουν κοινοπιηθεί στην ΣΕλίδα μου και σε επιλεγμένες ομάδες .... να μας διαβάζουν και άλοι δηλαδή δεν έχει ουσία να συζητάμε μεταξύ μας μια τέτοια εποχή υψηλής τεχνολογίας .... 1) http://www.facebook.com/ChristosSioulasSfika/posts/525492967493343 ..... 2) http://www.facebook.com/ChristosSioulasSfika/posts/141668832676849 και πιστεύω να μπορείς να βρείς και τις κοινοποιήσεις ευγενεστατέ μου συντροφάκο ......

      Διαγραφή
    4. Για ρωτήστε εδώ να μπορούμε να λέμε και ονόματα sioualtec@gmail.com Αλλά τι λέω αφού έχω κάνει και εγγραφή στο blog αλλά και στις σελίδες μου στο φβ έχω ακόμα και τηλέφωνο βρε Δον Κιχώτες !!!!!!!!!

      Διαγραφή
    5. Μοdesto όσο ανθρώπινο και κατανοητό είναι να εκνευρίζεσαι, η απάντηση στα ψέματα και στα νεφελώδη ιδεολογήματα γίνεται με στοιχεία-γεγονότα.

      Τα στοιχεία που παρέθεσα στον κ.Sioula( 24 Μαρτίου 2013 - 3:35 μ.μ. ) και σε όσους είναι της ίδιας ιδεολογικής (σοσιαλδημοκρατικής) σχολής δύσκολα θα μπορέσουν να απαντηθούν εκμέρους τους.

      Άσε λοιπόν την ίδια την πραγματικότητα να τους εκθέσει για άλλη μία φορά σε λίγους μήνες
      ("επαναδιαπραγμάτευση" αντι διαγραφής του χρέους, Αργεντινή με είσοδο πεινασμένων σε σουπερ μαρκετ, Βραζιλία με πάμφτωχους, πεινασμένους, ακτημονες, "αριστερή κυβέρνηση" στην Κύπρο του ΑΚΕΛ, ομιλία στο ίδρυμα Καραμανλή, χέρι-χέρι με τον Καμμένο, δήλωση του Κολλά στην ΓΣΕΕ πως είναι εθνικοσοσιαλιστής κ.α.).

      Από μόνος του ο θίασος του συριζα προσφέρει άφθονο γέλιο για να μπορέσεις να τον πάρεις πολύ στα σοβαρά. Ο κόσμος τους με τις μικροαστικές βεβαιότητες που είχαν καταρρέει, και μαζί του, τα όποια επιχειρήματα είχαν. Ευτυχώς που έχουν και τον Λάκη για να κάνει το αντι-ΚΚΕ τρίλεπτο του στο τσατήρι του. Που τα θεωρησε όλα καλά που πήγε ο Τσίπρας στο ινστιτούτο καραμανλή και τον "αθώωσε" από πολύ μαύρες στιγμές της μεταπολεμικής αλλά και της μεταπολιτευτικής Ελλάδας,

      Σύγγνώμη για την παρέμβαση.
      Με συντροφικούς χαιρετισμούς(φυσικά όχι προς εσάς κ.Sioula)

      Διαγραφή
    6. Σίγουρα τι αγωνιστικούς χερετισμούς να στείλεις σε μ@λ@κες και αληταράδες σαν και μένα και τον Γλέζο βρε συντροφάκο .... πολούς οπουρτουνιστές ο κόσμος αδερφέ μην το ψάχνεις αφου το λές και συ τίποτα δεν γίνετε αν είσαι ο ίδιος ανώνυμος που μίλαγα και πρίν δηλαδή .... να τον κλαίω τον χαμένο σου αγώνα λοιπόν εγώ στα 55 μου προσπαθώ ακόμα ....

      Διαγραφή
    7. συντροφικούς χαιρετισμούς έστειλα και φυσικά όχι σε εσάς
      Και σας μίλησα ευγενικά. Που πήγε ο πολιτικός πολιτισμός σας;
      Μόνο όταν σας χαρακτηρίζει ο Μοντέστο φωνάζετε;

      Δεν σας έβρισα. Και φυσικά δεν ανέφερα πότε κάτι για τον κ.Γλέζο παρα μόνο για εσάς.
      Και μόνο ότι δεν σαν δίνω χαιρετισμούς,
      Για να μιλάτε εκ μέρους του κ.Γλέζου, μήπως τον εκπροσωπείτε;
      Αναμένω να με διαφωτίσετε κύριε.

      Διαγραφή
    8. Να χαρώ εγώ ευγένεια μάθε να διαβάζεις και εφόσον αναφέρεις τον μοντεστο καταλαβαίνεις πολύ καλά τι λέω πολιτικά έυγενικέ μου ανώνυμε οι ευγένεια ζητά ο΄ταν αναφέρεις το ονομά μου να χαιρετάς και μένα και αν δεν μπορείς αγωνιστικά μην με αναφέρεις καθόλου το θεωρώ ειρωνικό κι τουλάχιστον τόσο υβριστικό όσο και τα σχόλια του μοντέστου και για μένα αλλά και για τον Γλέζο που δεν ακούει καθόλου να απαντήσει αν μιλάω ακόμα στον ίδιο ανώνυμο φυσικά Έρρωσο λοιπόν και Αγωνιστικά ....

      Διαγραφή
    9. ------------------------------Ο ΠΑΡΕΙΣΑΚΤΟΣ-------------------------
      Ο ΣΥΝ και τα ιδιωτικά πανεπιστήμια (1)
      Ο Πρόεδρος του ΣΥΝ, Αλέξης Τσίπρας, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα της Κύπρου η «ΣΗΜΕΡΙΝΗ» δήλωσε: «Δεν είμαστε εχθρικοί προς τα ιδιωτικά πανεπιστήμια» και ότι «το κύρος του δημοσίου πανεπιστημίου δε θίγεται από τα ιδιωτικά πανεπιστήμια».

      Ο ΣΥΝ και τα ιδιωτικά πανεπιστήμια (2)
      Σε δελτίο Τύπου, στις 29 του Αυγούστου 2002 ο τότε ευρωβουλευτής του ΣΥΝ Αλ. Αλαβάνος εξέδωσε δελτίο Τύπου σχετικά με την απάντηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην ερώτησή του για τη μη αναγνώριση των «πτυχίων» που παρέχουν τα Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών στην Ελλάδα, με τίτλο: «Η Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο γιατί δεν αναγνωρίζει τους πανεπιστημιακούς τίτλους αλλοδαπής που παρέχουν τα Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών», έδειχνε την υποστήριξή του στα Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών.

      Διαγραφή
    10. "Σίγουρα τι αγωνιστικούς χερετισμούς να στείλεις σε μ@λ@κες και αληταράδες σαν και μένα και τον Γλέζο βρε συντροφάκο "

      Η κριτική απευθύνεται σε πολιτικές θέσεις όχι άτομα. Αυτό το ξέρει όποιος γνωρίζει από κάποια στοιχειώδη της πολιτικής.

      Δεν είμαστε "σύντροφοι". Νομίζω πως αυτό είναι ξεκάθαρο.

      Το αν παίρνετε ειρωνικά το ότι δεν σας χαιρετίζω, και θέλετε ντε και καλά να σας χαιρετίσω είναι δικό σας θέμα. Όχι δικό μου.

      Το να το παίζετε δήθεν θιγόμενος από τον Modesto και από την άλλη να χρησιμοποιείτε βρισιές βάζοντας και το όνομα του κ.Γλέζου στην προσωπική αντιπαράθεσή σας με τον modesto, είναι τουλάχιστον κουτοπονηριά. Εκτός αν εκπροσωπείτε και τον κ.Γλέζο. Τον εκπροσωπείτε; Να μας το πείτε.
      Όποιος ξέρει να διαβάζει, και δεν διαβάζει αυτά που θέλει να διαβάζει, καταλαβαίνει ότι οι χαρακτηρισμοί του modesto(δεν μιλάμε για την πολιτική κριτική) απευθύνονται σε εσάς.
      Το να βάζετε στο ίδιο καλάθι με εσάς και τον κ.Γλέζο είναι τουλάχιστον μία λαθροχειρία. Για τον κ.Γλέζο τον σεβόμαστε για τους αγώνες του. Ακόμα και σε αυτή την ηλικία το λέει "η περδικούλα του". Οι πολιτικές μας θέσεις όμως διαφέρουν. Ευχόμαστε περαστικά για την υγεία του (ήταν στο νοσοκομείο).

      Διαγραφή
  22. παραδειγματα απειρα ας πιασουμε ομως καποια χαρακτηριστικα
    δεν πηραμε μερος στα εθνικιστικα συλλαλητηρια εκστομιζοντας το ειμαστε ολοι εδω πλην λακεδαιμονιων.
    στον πολεμο της γιουγκοσλαβιας δεν ειμασταν με τους ιμπεριαλιστες και διναμε κα ιτην μαχη με τα στρατευματα του ΝΑΤΟ την ωρα που αλλοι ποιουσαν την νησα γιατι αυτοι που βομβαρδιζανε ηταν αυτοι που τους λιβανιζε η αυγη οταν εκλεγηκανε, μαλιστα ειχατε τοσο θρασος που χρησιμοποιησατε το φιλικο της αεκ με την παρτιζαν στην ανακοινωση για τον φασιστοβλακα ποδοσφαιριστη της αεκ.
    τολματε να μιλατε για την περηφανη σταση των βουλευτων της κυπρου που δεν ψηφισαν το κουρεμα (ασε τις ηλιθιες δηλωσεις δραγασακη δεν ειναι της ωρας), εσεις που ΨΗΦΙΖΑΤΕ ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ σαν γνησιοι νενεκοι, ραγιαδες υποτελεις των αστων αφεντικων σας.
    αυτο με τις ψηφους μην το πολυ αναφερεις, ξερεις και ο χιτλερ πρωτος ειχε βγει και στις εκλογες.
    Υ.Γ. αντε βρε, μετα την συνεργασια στο κινημα με τους χ.α. στις πλατειες, νατα βρειτε και για το "καλο της χωρας" και στην βουλη. ετσι και αλλιως δεν λετε και πολυ διαφορετικα πραγματα στο οικονομικο σας προγραμμα
    Υ.Γ.1 ο γλεζος οταν κατεβαζε την σημαια την κατεβαζε ως κομμουνιστης και οχι ως ^$$#%@ οπορτουνιστης. ασε που απο το 80 ειχε βρει την κλιση του και παντα συμμετειχε στα πασοκ της εποχης
    Υ.Γ.2 το τι ειστε ικανοι να κανετε απεναντι σε κομμουνιστες το ξερουμε πολυ καλα, το ειδαμε στην γερμανια το 30, αλλωστε οι μισες συνιστωσες της γκρουπας σας υπερασπιζανε την επιχειρηση μπαρμπαροσα απεναντι στην ΕΣΣΔ
    Υ.Γ. 3 η ιστορια εγραψε τα εξης, οτι εχει πετυχει η εργατικη ταξη και οτι νικες και κατακτησεις εχει κερδισει τα εχει κανει γιατι εβαλαν το χερακι τους οι κομμουνιστες. οπου το εβαλαν οπορτουνιστες και λοιπα ειχαμε καταστροφες. να εισαι σιγουρος οτι η ιστορια εχει ηδη γραψει οτι για να καταργηθει τωρα το 8ωρο και οχι πριν 20 χρονια στην ελλαδα υπηρχε λογος, το οτι ακομα υπαρχει κινημα που το φοβουνται υπαρχει λογος, το οτι αυτο που φοβουνται δεν ειναιτα ροζ αστερακια του αποκοματος που ειναι στο προεδριο του ΚΕΑ, αλλα το ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΟ ΣΦΥΡΟΔΡΕΠΑΝΟ ΤΟΥ ΚΚΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοdesto είναι από την μία είναι ανθρωπινο να εκνευρίζεσαι, από την άλλη η απάντηση στα ψέματα και στα νεφελώδη ιδεολογήματα γίνεται με στοιχεία. ΚΑΙ από τους ιδιους τους Καπιταλιστές.

      Η αντεπανάσταση στην Τσεχοσλοβακία το 1968
      Η αντισοσιαλιστική - αντικομμουνιστική προπαγάνδα και η ιστορική αλήθεια

      http://www.rizospastis.gr/story.do?id=3511889&publDate=27/8/2006


      ...Ο ιμπεριαλισμός θεωρεί την οικονομία και την ιδεολογία σαν τα σπουδαιότερα όπλα ενάντια στα κράτη που έχουν απελευθερωθεί από την εκμετάλλευσή του. Την ιδεολογική επίθεση, που επίσημα χαρακτήριζαν «ψυχολογικό πόλεμο», περιέγραψε ο τότε εμπειρογνώμονας προγραμματισμού του Στέιτ Ντιπάρτμεντ και αργότερα σύμβουλος του Προέδρου Κάρτερ, Μπρεζίνσκι: «Η πιο επιθυμητή μορφή αλλαγής θα άρχιζε με μια εσωτερική φιλελευθεροποίηση των ανατολικοευρωπαϊκών κρατών... Η Ανατολική Ευρώπη με τους ιστορικούς δεσμούς της με τη Δύση και με τις προοδευτικότερες συνθήκες διαβίωσης πριν την κατάληψη της εξουσίας από τους κομμουνιστές, θα πραγματοποιήσει την αλλαγή αναμφισβήτητα γρηγορότερα από τη Ρωσία. Αυτό ισχύει κύρια για την Τσεχοσλοβακία και λιγότερο για την Ουγγαρία και την Πολωνία» (Μπρεζίνσκι: «Εναλλακτική λύση της διαίρεσης», Κολωνία, Δυτ. Βερολίνο, 1966, σελ. 179).

      Αυτές δεν είναι κάποιες προσωπικές σκέψεις του Μπρεζίνσκι, αλλά η κοινή στρατηγική του ιμπεριαλισμού. Ετσι, όπως είναι γνωστό, και ο Φραντς Γιόζεφ Στράους πριν χρόνια στο προγραμματικό φυλλάδιο «Προσχέδιο για την Ευρώπη», όρισε ως καθήκον της πολιτικής της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας να προωθεί «μια εξέλιξη που βρίσκεται στα πρώτα στάδια» σε μερικές ανατολικοευρωπαϊκές χώρες και «να την οδηγήσει στο σημείο, από το οποίο δεν υπάρχει επιστροφή» (Φραντς Γιόζεφ Στράους: «Προσχέδιο για την Ευρώπη»)

      Η ιδεολογία πρέπει να διοχετευτεί στη δημόσια ζωή των κομμουνιστικών χωρών με όλα τα μέσα της σύγχρονης προπαγάνδας με ψυχολογικά έντεχνο τρόπο. Με την αξιοποίηση εθνικών διαφορών, θρησκευτικών παραδόσεων, ακόμα κι ανθρώπινων αδυναμιών, πρέπει να καλλιεργηθεί η αδιαφορία για τους στόχους της κομμουνιστικής ηγεσίας. Οικονομικές, ηθικές και άλλες δυσκολίες πρέπει να ξεσκεπάζονται αμείλικτα, με σκοπό να οδηγείται ο πληθυσμός σε παθητική αντίσταση ("δούλευε αργά") και σε σαμποτάζ. Αν το κομμουνιστικό κράτος παίρνει μέτρα ενάντια σε μεμονωμένους αποστάτες, τότε αυτά τα μέτρα, που φαίνονται άδικα, πρέπει να γίνονται όσο το δυνατόν ευρύτερα γνωστά, για να προκαλούν συμπάθεια και νέα απέχθεια για το κομμουνιστικό σύστημα. Οι άνθρωποι στα κομμουνιστικά κράτη γίνονται μ' αυτό τον τρόπο συνειδητοί ή ασυνείδητοι φορείς δυτικών ιδεών, δημιουργείται το συναίσθημα γενικής δυσφορίας, που είναι προϋπόθεση για την εσωτερική αλλαγή και την ανατροπή αυτής της κρατικής δομής». (Α. φον Σακ, «Εξωτερική Πολιτική», Στουτγκάρδη, 1962, αρ. 11, σελ. 766)…

      Διαγραφή
    2. Τιμούν έναν αντεπαναστάτη
      http://www.rizospastis.gr/story.do?id=6604860&publDate=20/12/2011

      ..Θα θυμίσουμε σύντομα τι έγινε το 1968:
      ***

      Το 1968 εμφανίστηκαν ανοιχτά να δρουν ενάντια στο σοσιαλιστικό κράτος και το ΚΚ Τσεχοσλοβακίας, με σκοπό την παλινόρθωση του καπιταλισμού, αντικομμουνιστικές οργανώσεις, όπως η Κ-231 και η Λέσχη των λεγόμενων ακομμάτιστων ΚΑΝ, με επικεφαλής τον Β. Χάβελ, που είχαν διασυνδέσεις με διάφορα επιτελεία των ισχυρών καπιταλιστικών κρατών. Και που έκαναν δυναμική εμφάνιση την Πρωτομαγιά του 1968 στην Πράγα, με αντισοσιαλιστικά - αντικομμουνιστικά συνθήματα και διακηρύξεις για εγκαθίδρυση αστικού πολιτικού συστήματος. Στην ουσία, η αντεπανάσταση έκανε ανοιχτά την εμφάνισή της. Αλλά τόσο η ηγεσία του ΚΚ Τσεχοσλοβακίας, όσο και η κυβέρνηση δεν αντιμετώπιζαν την αντεπαναστατική πάλη, αφού κυριαρχούσαν οι οπορτουνιστικές δυνάμεις. Στην ίδια κατεύθυνση άρχισαν να δρουν, τόσο το Σοσιαλιστικό Κόμμα Τσεχοσλοβακίας, που καθοδηγούνταν από τη Σοσιαλιστική Διεθνή, όσο και το Λαϊκό Κόμμα, ενώ ανάλογη δραστηριότητα ανέπτυσσε και η εκκλησιαστική οργάνωση «Εργο της Εκκλησιαστικής Αναγέννησης». Ολες αυτές οι οργανώσεις ενοποίησαν την αντεπαναστατική τους δράση. Με ποιους είχαν επαφές; Πρώτ' απ' όλα με την Κρατική Υπηρεσία Πληροφοριών των ΗΠΑ (πρόκειται για τη CIA) και με το ΝΑΤΟ. Τον Ιούλη του 1968 είδε το φως της δημοσιότητας το «σχέδιο επιχειρήσεων», που επεξεργάστηκε το Πεντάγωνο και η Κρατική Υπηρεσία Πληροφοριών των ΗΠΑ ενάντια στις σοσιαλιστικές χώρες και ειδικά ενάντια στην Τσεχοσλοβακία. Στους πράκτορες που έστειλαν στην Τσεχοσλοβακία είχε ανατεθεί η αποστολή: «Η αποκατάσταση επαφών με τα ανατρεπτικά στοιχεία και η παροχή σ' αυτά της σχετικής βοήθειας για την οργάνωση δολιοφθορών και εξεγέρσεων». Η εφημερίδα του Λιβάνου «Αντ - Ντουνιά» στις 11 Σεπτέμβρη 1968 έγραφε: «To NATO ετοίμασε σχέδια για την έξοδο της Τσεχοσλοβακίας από το Σύμφωνο της Βαρσοβίας». Η φινλανδική εφημερίδα «Πιαβιάν Σανομάτ» στις 6 του Σεπτέμβρη του ίδιου έτους έγραφε: «Δεν είναι καθόλου μυστικό ότι το γενικό επιτελείο του NATO "ανέλαβε την προετοιμασία" του τσεχοσλοβάκικου ζητήματος μερικούς μήνες πριν από τα γεγονότα του Αυγούστου. Πρώτα απ' όλα, ενδιαφέρθηκε για το δυνάμωμα της έντασης στην Τσεχοσλοβακία. Το γενικό επιτελείο βρίσκεται στη Δυτική Γερμανία, στην περιοχή του Ρέγκενσμπουργκ. Από τον Ιούλη άρχισε να δρα ειδικό Κέντρο, αυτό το κέντρο το καθοδηγεί ο Δυτικογερμανός αντιπρόσωπος του NATO, ο οποίος κατάγεται από την Τσεχοσλοβακία, και έτσι είναι άριστα πληροφορημένος γι' αυτούς τους δραστήριους παράγοντες» (σ.σ. τους αντεπαναστάτες).
      ***

      Στις 14 του Ιούνη 1968 οι Τσεχοσλοβάκοι αντεπαναστάτες κάλεσαν τον Μπρεζίνσκι (μετέπειτα σύμβουλο Εθνικής Ασφάλειας του Αμερικανού προέδρου Κάρτερ) να κάνει διαλέξεις στην Πράγα. Εκεί ο Μπρεζίνσκι καλούσε να συντρίψουν το ΚΚ Τσεχοσλοβακίας και να διαλύσουν την πολιτοφυλακή και τα όργανα της κρατικής ασφάλειας, σε κλειστές συνεδριάσεις στο Ινστιτούτο της Διεθνούς Πολιτικής. Τι είχε προηγηθεί; Η επικράτηση οπορτουνιστικής ηγεσίας στο ΚΚ Τσεχοσλοβακίας και στην κυβέρνηση με τάσεις προσέγγισης των καπιταλιστικών κρατών. Η έλλειψη επαγρύπνησης του Κόμματος ήταν καταλυτική... Οι αντεπαναστάτες είχαν επίσης επαφές με Δυτικογερμανούς πολιτικούς και κόμματα της καπιταλιστικής Γερμανίας (τότε υπήρχε και η Γερμανική Λαοκρατική Δημοκρατία στο ανατολικό της τμήμα), όπως ο Γ. Στράους. Το Μάρτη του 1968 ο Στράους (σ.σ. ακροδεξιός Βαυαρός πολιτικός) σε συνομιλία με στελέχη του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος έλεγε ότι οι κυβερνήσεις των ΗΠΑ και της Δυτικής Γερμανίας έκαναν μεγάλη δουλειά για να διασύρουν την καθοδήγηση του ΚΚ Τσεχοσλοβακίας στα μάτια της τσεχοσλοβάκικης κοινής γνώμης και συνέχιζαν με την ίδια τακτική, με ένταση της αντισοσιαλιστικής προπαγάνδας. Στο ραδιοσταθμό του Μονάχου είχε δημιουργηθεί ειδική ομάδα ανταποκριτών, που ετοίμαζε προπαγανδιστική ραδιοφωνική εκπομπή για την Τσεχοσλοβακία σε συνεννόηση με τους αντεπαναστάτες.

      Να γιατί οι αστοί τιμούν τον Χάβελ...

      Διαγραφή
    3. Τα αντεπαναστατικά γεγονότα στη Σοσιαλιστική Δημοκρατία της Τσεχοσλοβακίας το 1968
      http://www.rizospastis.gr/story.do?id=5828729&publDate=12/9/2010

      ..και η εφαρμογή του

      Στις αρχές του Μάη ο αντιπρόσωπος του υπουργείου εξωτερικών των ΗΠΑ χαιρέτισε «με ενδιαφέρον και συμπάθεια» την εξέλιξη των γεγονότων στην Τσεχοσλοβακία. Ωστόσο, η ανοιχτή επιδοκιμασία, από την πλευρά της κυβέρνησης των ΗΠΑ της αμφίβολης δράσης των «φιλελευθεριστών» του σοσιαλισμού δεν περιλαμβανόταν στα σχέδια της Ουάσιγκτον.

      Στα επίσημα πρόσωπα είχε υποδειχτεί να τηρήσουν επιφυλακτική στάση, η δε φροντίδα για την ηθική υποστήριξη των αντισοσιαλιστικών δυνάμεων στην Τσεχοσλοβακία είχε ανατεθεί στον αστικό Τύπο.

      Ο αμερικανικός Τύπος είχε καταπιαστεί με την αναζήτηση διαφόρων μεθόδων «ενθάρρυνσης» της πορείας της Τσεχοσλοβακίας προς την αντισοσιαλιστική κατεύθυνση και σε πρώτη γραμμή, φυσικά, με τη βοήθεια επιχορηγήσεων σε δολάρια.

      «Δυστυχώς, ο πόλεμος στο Βιετνάμ και η λυπηρή κατάσταση του ισοζυγίου πληρωμών, έγραφε με θλίψη η εφημερίδα "Νιου-Γιορκ Τάιμς" δε δίνουν στις ΗΠΑ τη δυνατότητα να παίζουν προσεχώς ξεχωριστό ρόλο για τη βοήθεια της Τσεχοσλοβακίας».

      «Ωστόσο - συμπλήρωνε η εφημερίδα - η κυβέρνηση θα μπορούσε ν' αναλάβει μερικές ωφέλιμες ενέργειες, για να επιδείξει το ενδιαφέρον της και τη συμπάθεια, που εξέφρασε πριν λίγο καιρό για τα γεγονότα της Πράγας».

      Τέτοιες ενέργειες έγιναν κιόλας χωρίς αργοπορία. Στις 17 του Μάη η Γερουσία εξέτασε σχέδιο νόμου με την επωνυμία «Τσεχοσλοβάκικη εμπορική πράξη 1968». Μ' αυτό το νόμο ο Πρόεδρος των ΗΠΑ έχει το δικαίωμα να κλείνει εμπορικές συμφωνίες με την Τσεχοσλοβακία, παρέχοντας σ' αυτήν περισσότερο ευνοϊκούς όρους, καθώς και το δικαίωμα διευθέτησης του ζητήματος για τον τσεχοσλοβάκικο χρυσό, που πήραν οι ΗΠΑ στο Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, και τέλος, το δικαίωμα παροχής στη ΣΔ Τσεχοσλοβακίας δανείου ως 500 εκατομμύρια δολάρια.

      «Η Τσεχοσλοβακία ακολουθεί ανιούσα γραμμή - δήλωσε ο συντάκτης του νομοσχεδίου γερουσιαστής Ουόλτερ Μεντέιλ - στη χώρα αυτή χρειάζονται νέες επαφές με τη Δύση... Οι εμπορικοί περιορισμοί που χρησιμοποιήθηκαν ως τώρα μπορούν να βλάψουν το φιλελεύθερο κίνημα στην Τσεχοσλοβακία... Η ψήφιση του νομοσχεδίου δείχνει το ενδιαφέρον μας και τη συμπάθειά μας προς τα γεγονότα της Πράγας».

      Στα μέσα του Ιούνη οι ΗΠΑ δήλωσαν ότι είναι έτοιμες να πληρώνουν στη ΣΔ Τσεχοσλοβακίας 5 εκατομμύρια δολάρια για το λογαριασμό του χρέους στις κοινωνικές ασφαλίσεις. Στις 26 του Ιούλη οι ΗΠΑ αποκατέστησαν την πληρωμή συντάξεων στους μετανάστες, δημιουργώντας έτσι οικονομικό κίνητρο για τους Τσέχους μετανάστες στις ΗΠΑ, που γύρισαν στην Τσεχοσλοβακία για να μετάσχουν στο κίνημα των αντισοσιαλιστικών δυνάμεων.

      Η εφημερίδα «Νιου-Γιορκ Τάιμς» χαιρέτισε αμέσως αυτήν την απόφαση σαν «πρώτη συνετή προσπάθεια να φανεί, όχι μόνο στα λόγια, αλλά και στα έργα, ότι η Ουάσιγκτον ενδιαφέρεται σοβαρά να εκδηλώσει εκείνη τη "συμπάθεια" που εξέφρασε την άνοιξη σχετικά με τις νέες τάσεις της Πράγας».

      Στη γραμμή της «ήσυχης αντεπανάστασης» ανταποκρίνονταν πέρα για πέρα οι επόμενες κυνικές δηλώσεις του υποτακτικού του Κογκρέσου Τζον Σέιλερ: «Ο καιρός για την εξέγερση δεν ήρθε ακόμα. Δεν πρέπει να σπρώχνουμε το λαό της Τσεχοσλοβακίας σε ανοιχτή επίθεση, αφού για την ώρα ο καιρός γι' αυτό δεν ωρίμασε ακόμα». Ωστόσο, ο Σέιλερ τόνισε και πάλι ότι εκείνη η στιγμή θα «ωριμάσει» οπωσδήποτε...

      Διαγραφή
    4. υπαρχουν συγκεκριμενα γεγονοτα με αυτον τον τυπο.
      παλιοτερα εγραφε ανωνυμα με τον ιδιο τροπο με τις τελιτσες προσπαθωντας να δωσει και μια ποιητικη εσανσ τρομαρα του.
      επειδη ειναι μπετοβλακας ομως, εγραφε και αλλου πολλες φορες με τα ιδια ακριβως κειμενα οποτε τον πηραμε χαμπαρι. στην αρχη ελεγε για περιφροηρησεις στον περισσο και τι κριμα που ηταν, μετα οτι δουλευε μια απο κει και μια απο δω. στο τελος εριξε οτι δουλευε στο θριασιο και ηταν και "ταμιας" και πως ηξερε αυτος και ηξερε κα ιτην αλεκα κτλ κτλ.
      λοιπον ανθρωπος με τετοιο ονομα και σχεση με την ΕΣΑΚ και το ΚΚΕ δεν υπηρχε, δεν τον θυματε κανενας. η μονη εξηγηση, αν δεν ειναι τοσο %%$#%$# πια, να περασε κανα φεγγαρι για λιγο, να περασε και να μην ακουμπησε, αλλα οπως κανουν πολλοι φυσικα και το θεωρει παρασημο για να κανει την βρωμικη δουλια του.
      ειναι μοναδικος στο να διαστρεβλωνει, να κανει κωλοτουμπες σαν του αρχηγου του κτλ κτλ
      για να καταλαβει κανεις ποσο προστυχος ειναι αξιζει να αναφερθει το εξης.
      μας ετριψε στα μουτρα οτι την εποχη της τεχνολογιας αξιζει μονο να ποσταρεις στο φατσοβιβλιο. επειδη εγω δεν εχω τετοιο εβαλα ενα φιλο για να δω επιτελους τι στο διαλο ανεβασε και μας απειλει.
      ο τυπος λοιπον γραφει οτι επεσε ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ στο red fly planet. κατα λαθος.....
      εισαι μεγαλος...δεν μπορω να βρω λεξη αρκετη που να περιγραφει την κατασταση σου και να μην μου την ξαναπεσουν οι διαχειριστες.
      πες μου πραγματικα πλεον γραφεις εδω γιατι γουσταρεις να τα ακους, εισαι φετιχιστης, σαν το ανεκδοτο με την αρκουδα και τον κυνηγο στο δασος.
      Υ.Γ. οσο για τον γλεζο να βαζεις να ακους πρωι μεσημερι βραδι την δηλωση για εσωτερικο δανεισμο με τον φορο στις καταθεσεις που εκανε.
      ειστε πολυ μπροστα ειναι αληθεια δινεται ιδεες στην τροικα πριν καν τις σκεφτουν οι ιδιοι (η τροικα αποτελειται απο τα 2/3 απο την ΕΕ το ξερεις ετσι;)
      Υ.Γ. 2 στον επομενο αγωνα της εθνικης θα σας δωσει εισιτηρια η γαλανολευκη στρατια να θυμηθειτε τις μερες της πλατειας; αγκαλιασμενοι;

      Διαγραφή
    5. Καλά τόμους δεν μποεώ να διαβάσω αλλά με ένα γρήγορο πέρασμα έχω να πώ τα εξεις 1)ποτέ δεν έκρυψα την ταυτοτητά μου ο λογαριασμός μου στην google ποτέ δεν έχει αλάξει πρόσθεσα πράγματα παρά αφαίρεσα και αυτό είναι κάτι που μπορεί ευκολα να αποδειχτεί .... Στο Χρήστος πρόσθεσα το ΣΦΗΚΑ το blog μου δηλαδή και αργότερα και το και το Σιούλας πατώντα στο ονομά μου μπορείς να δείς τα πάντα και στh ΣΦΗΚΑ στον σύνδεσμο Αλουμίνια και τα τηλέφωνα και τις διευθύνσεις και τα email δεν κρύφτηκα ποτέ .... τώρα για το τυχαία αυτοί που με διαβάζουν ξέρουν και πότε έπεσα τυχαία .... γιατί έχω αναφερθεί αρκετές φορές στον Redfly planet και τον έχω πολύ καιρό τώρα στα προτεινόμενα της ΣΦΗΚΑΣ (sioualtec.blog.spot.gr) Δεν είμαι ανώνυμος λοιπόν και η απαντησή μου δεν είναι κάτι που σε αφορά θαμάσιε συνομιλητά μου αλλά αφορά εμένα για να μην διμηουργούντε παραννοήσεις ....

      Διαγραφή
    6. ------------------------------Ο ΠΑΡΕΙΣΑΚΤΟΣ---------------------------
      Ο ΣΥΝ για την ιδιωτικοποίηση των λιμανιών (2)
      Στις 4 Σεπτεμβρίου του 2008 το θέμα της ιδιωτικοποίησης των λιμανιών επανήλθε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με τη μορφή Έκθεσης για την ιδιωτικοποίηση κερδοφόρων λιμενικών υπηρεσιών και τον περιορισμό (ως τη κατάργηση) των κρατικών επιδοτήσεων στους οργανισμούς των λιμανιών. Την έκθεση υπερψήφισαν οι ευρωβουλευτές της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και ο ευρωβουλευτής του ΣΥΝ Δ. Παπαδημούλης.

      Διαγραφή
    7. Τροϊκα σημαίνει:
      Ευρωπαϊκή Ενωση(Ε.Ε.), Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ), Διεθνές Νομισματικό Ταμείο(Δ.Ν.Τ.)
      Σε ποια από τα τρία δεν ανήκει η ελληνική αστική τάξη;
      Όταν λέμε "έξω η τροϊκα" σημαίνει έξω και από τους τρεις οργανισμούς. Ποιο κόμμα έχει πει έξω και από τους τρείς; Αν πούμε μόνο το ΚΚΕ θα έχουμε άδικο;

      Διαγραφή
  23. Τελικα δεν μας ειπες ακομα:Εισαι η δεν εισαι με το Αμερικανικο ονειρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ησουνα ανωνυμος πολυ πριν χρησιμοποιησεις τον λογαριασμο και αρχισες να τον χρησιμοποιεις οταν αρχισες να γινεσαι "γνωστος" για τους λογους που εξηγησα. επισης ΚΑΝΕΙΣ δεν σε ξερει εκει που ελεγες οτι ησουν.
    γραφεις ή δεν γραφεις οτι επεσα τυχαια. ελληνικα ξερουμε, οταν λες οτι καπου επεσες τυχαια εννοεις οτι συναντησες ενα συμμαθητη σου στην αλεξανδρουπολη ενω αυτος ειναι απο την γαυδο και πηγαινατε σχολιο στην κερκυρα, τυχαια επεσες σε σελιδα στον νετ γιατι ακολουθησες μια διαφημιση.
    οταν αναφερεσαι στο RFP δεν μπορεις να το πεις αυτο γιατι μπαινεις καθε μερα και το κοιτας. τραβας την δοση σου σαν τον κυνηγο. επομενως ή εισαι μπετοβλακας και δεν ξερεις να εκφραζεσαι, πραγμα που η ποιητικη σου φυση με αποτρεπει απο το να το πιστεψω, ή απλα τρολαρεις ασυστολα πλεον και τον εαυτο σου.
    βγαλε απο πανω σου την πουστια του τσυριζα εστω και για μια φορα και παραδεξου την αληθεια.
    εισαι ΟΦΑ οπως ο τσυριζα, εχεις μανια με την εξουσια, εισαι ναρκισιστης και εγω ειδικα σου δινω αυτη την τροφη, εχεις βαλει τα αστικα ταξικα παραμορφωτικα γυαλια και πλεον εισαι ποιο αστος και απο τον δασκαλοπουλο, σου εχει γινει τοσο εμμονη να προσπαθησεις να μας την πεις που οι δικαιολογιες σου ξεπερνανε σε ραγιαδισμο ακομαι και τις επισημες του συρφετου που ονομαζετε κομμα (τρομαρα σας) και ξερνανε τοση μουχλα που ουτε 4 κοτσακαδες και 5 ραυτοπουλοι μαζι δεν φτανουν για να βγαλουν.
    ασχετο, οι ψηφοφοροι σας διαβαζουν καθημερινη; η αυγουλα εκει καρφωμενη στα 1500 φυλλα, ρε τι διαφημισεις στην τηλεοραση τι καθε μερα στα καναλια, τι λεμοντ εκει 1500 και γυρευε ποσα ειναι μαιμου αγορασμενα απο τον τσυριζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω πως τα βγάζεις τα συμπεράσματα περί ανωνυμίας βρε σύντροφε της υψηλής ραπτικής με το κόψε ράψε σου δεν άφησες και τίποτα όρθιο το που σου απαντάω μαζοχιστικό είναι και δεν καταλαβαίνω πως σε ανέχοντε τα συντρόφια σου δηλαδή .... αλλά για δες εδώ και πες μου τι πληροφορίες μπορείς να βρείς (http://www.blogger.com/profile/01188798320412475154) και εδώ και δές και τις δικές μου (http://www.blogger.com/profile/05148231780703055074) για να μην μου κάνεις τον χαζό !!!! πως σε λένε ρε σύντροφε και πως μοιάζεις στείλε μας μια φωτογραφία να δούμε την φάτσα σου ποιος είσαι που ρωτάς για μένα και δεν μπορείς να με βρείς με τόσα στοιχεία στο προφίλ μου πότε μπήκες στο κόμμα και το θεωρείς δικό σου ρε "σουρεκλεμέ" πότε έδωσες το βιογραφικό σου και πια κλίκα το έκανε δεκτό ;;;; που θα μου πεις ότι με έψαξες και δεν με βρίσκεις .... μήπως μαζι με τα αυγά και τα καλάθια χάσατε και τα αρχεία ανθρωπάκια που έχετε και μούτρα να βρίζετε τον Γλέζο .... το ΚΚΕ που ήξερα εγώ από το 75 μέχρι το 89 και οι αρχές που μου έδωσε δεν μου επιτρέπουν να βρίσω παραπάνω αν μη τι άλλο μου δίδαξε ένα ήθος που από ότι φαίνεται δεν το έχει πια .....

      Διαγραφή
    2. ΥΓ : Τελικά απο ότι βλέπω με μια περανζάδα πάνω κάτω ο μόνος μ@λ@κ@ς που μιλά με το ονομα και την φωτογραφία του εδώ μέσα είμαι εγώ που δεν γνωρίζετε δηλαδή ξεκολλάτε δεν έχουμε ακόμα βγει στο βουνό τα όπλα τα πετάξαμε στο χώμα χαχαχα .....

      Διαγραφή
    3. ελα γιατι το παρακανες.
      εδω ξεκινησες να γραφεις ως ανωνυμος τρολαροντας ασυστολα, σου την λεγανε οι διαχειριστες και καποια στιγμη αναγκαστηκες να "εμφανιστεις" γιατι εγραφες και αλλου χρησιμοποιοντας τα ιδια κειμενα αλλα αυτη την φορα με υπογραφη. βλακωδος πιστευες οτι δεν θα σε παρουμε χαμπαρι.
      οταν στην αντιπαραθεση στριμοχνωσουνα αρχιζες τα "σ/φοι ξερετε αυτο και εκεινο και εγω που ημουνα παλια μελος κτλ".ελεγες ψεμματα για το που ησουνα, αν ησουνα, δεν σε ξερει κανεις εκει που ισχυριζεσαι οτι ησουνα και συνεχιζεις.
      την αναγκη φιλοτιμο εκανες να "φανερωθεις" γιατι ακολουθωντας τα ηλεκτρονικα ιχνη που αφηνες, ακομα και 12χρονο θα σε εβρισκε, αφου εχεις συνδεσει ολα τα προφιλ σου με το επαγγελματικο. δεν χρειαζοταν πολλα, ενα ποστ σε αλλο μπλογκ που ειχε την υπογραφη σου με το ιδιο κειμενο.
      εδω κανεις δεν σε υποχρεωνει να βγαζεις την φατσα σου φορα παρτιδα, ενα ρημαδι ψευδωνυμο θελει και να μην τρολαρεις.
      πραγματα που τα εκανες και τα 2.
      συνεχιζεις να κανεις επιθεση σε μενα, καντη, τιμη μου ειναι απο σενα, αλλα απαντα και σε τπτ. στα ουσιαστικα μουγκα στην στρουγκα.
      δεν θες να δεις την φατσα μου. φατσοβιβλιο δεν εχω αλλα αν συναντηθουμε δεν θα ειναι για καλο. θα ειναι στο "βουνο". το θεμα ειναι οτι θα ειμαστε σε αντιπαλα στρατοπεδα ομως, εμεις εκει που ειμαστε παντα και εσυ θα υπερασπιζεσαι τους νοικοκυραιους (ακα τσιπραςς στον χατζηνικολαου) και το "οπλο" σου θα ειναι χροηγια της λατσαινας, των εφοπλιστων, του σορος και μαλλον θα εχετε και καμια ομαδα εκπαιδευτων της μοσαντ, δανεισμενη απο τους φιλους σας στο ισραηλ, αφου περασετε κανα μηνα εκπαιδευσης απο τους us marines που τοσο φαν της δρασης τους καθως και του πολιτικου επικεφαλης τους ειναι ο alexis.
      υ.γ. να μας γνωρισετε τον καθηγητη που του φρεσκαρε τα αγγλικα του, αφου δεν το εχει, ας μιλαει στα ελληνικα δεν ειναι ντροπη

      Διαγραφή
    4. συνεχιζεις την καραμελα βλεπω! στο εχω ξαναπει εσυ αυτη την λεξη δεν θα την λες και πες με και σταλινικο και οτι θες. δεν ειναι για το στομα σας. εσεις το εχετε λερωσει με τον γλυφετε κατουρημενες ποδιες αστων και ειστε ηθικοι αυτουργοι σε δολοφονια συντροφου.
      εχετε βαψει (και οι συγχρονοι οπορτουνιστες) τα χερια σας με αιμα κομμουνιστων και απο τυχη δεν ηταν παραπανω απο ενας, και αυτο δεν ξεχνιεται.
      εγω το εχω δηλωσει οτι κουμασι σαν και εσας δεν προκειται κατα προσωπο να με αποκαλεσει ετσι και να φυγει ενας απο τους δυο μας ορθιος.
      οταν εχει δολοφονηθει διπλα σου συντροφος και εχετε παιξει ρολο για να προκληθει δεν εχετε κανενα δικαιωμα να εκφερετε αυτη την λεξη ουτε μεταξυ σας ουτε προς το ΚΚΕ.
      καταλαβες; αιντε γιατι αν εκφρασω ακριβως αυτο που αισθανομαι για την φαρα σας θα φαω ban απο το ιντερνετ γενικα και οχι απο δω μονο.
      το γεγονος οτι πολλοι απο εμας που ειμασταν εκει εκεινη την μερα και το ζησαμε, δεν εχουμε αντιδρασει δεν σημαινει οτι τα εχουμε ξεχασει.
      εκεινη την μερα λοιπον εκτος απο ενα εργατη δολοφονημενο, ειχαμε τραυματιες γυναικες και παιδια και γεροντες που τρωγανε μαρμαρα, πετρες, μολοτοφ κτλ απο πισω, υπουλα, οπως υπουλα κανατε και την προπαγανδα μεσα απο το ραδιοφωνο και την φυλλαδα σας.
      και αυτο ειχε ξεκινησει και ειχατε βαλει τα κουλα σας και στην προηγουμενη 48ωρη που το απογευμα κανατε το πεσιμο, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΠΑΡΕΟΥΛΑ, και ο μονος λογος που δεν ειχαμε εκει τπτ ητνα γιατι ειχαμε ψυχραιμια.
      για αυτους και για αλλους λογους λοιπον αυτη την λεξη, εσυ και ο κοπρος του αυγειου που στηριζεις, αυτη την λεξη δεν θα την λετε.
      ατιμωρητα τουλαχιστον
      Υ.Γ. επειδη απο πεμπτοφαλαγγιτες δεν θελω να εχω και αλλους νεκρους, μακρια και αλλαργα λακε των αστων

      Διαγραφή
  25. ------------------------------Ο ΠΑΡΕΙΣΑΚΤΟΣ---------------------------
    TO 1992, όταν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ και ο ΣΥΝ ψήφιζαν τη Συνθήκη του Μάαστριχτ, παραμύθιαζαν τον ελληνικό λαό για μια νέα λαμπρή σελίδα στην πορεία της χώρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. λοιπόν ακούστε κάτι τα πράγματα είναι απλά... η ελλάδα σήμερα αποτελείται απο παρατάξεις που θέλουνε να προτάξουνε ένα κοινό μέτωπο κατά των προγραμμάτων λιτότητας και απο αυτές που το ακολουθούνε.. όπως νδ πασοκ και δημαρ συνεργάστηκαν για να περάσουνε αυτά τα προγράμματα σόνι και καλά καθώς κανένας απο μόνος του δεν μπορούσε να τα περάσει λόγω μη αναγκαίας πλειοψηφίας , έτσι πρέπει να συνεργαστούνε κάποτε -ή τουλάχιστον να εξασφαλιστεί η στήριξη στη βουλή- αυτοί που είναι αναντίον των συγκερκιμένων προγραμμάτων.. το κκε όταν είχε συνεργαστεί (και με κόμμα τελείως διαφορετικών απόψεων) το κανε συγκεκριμένα για εξόντωση πολιτικού αντιπάλου , τώρα όποιος συνεργαστεί με αυτό τον τρόπο θα το κάνει για το σύνολο της ελλάδας και μιας πολιτικής και όχι απλά για να μην καλυφθεί κάποιος αντίπαλος, πράγμα π αποκτά μεγαλύτερη βαρύτητα. και αφήστε τις ταμπέλες, το συριζα με τους ανελ μπορεί να έχουνε διαφορετικές απόψεις σε κάποια θέματα όμως σε άλλα, στα μνημονιακοοικονομικά έχουνε πολλά κοινά..ή αφήνουμε την τριάδα να κυβερνά ή παλέυει ο καθένας μόνος τους και επειδή κανένας απο τους απο κάτω δεν είναι σε θέση να συγκεντρώσουνε την απαραίτητη πλειοψηφία τότε καλό είναι να υπάρξουνε συνεργασίες..εκτός και το κκε πιάσει κανα 40% και δεν χρειαστεί καμμία..θετικό και αυτό μεν αλλά προς το παρόν δεν γίνεται, οπότε γτ όχι συνεργασία. αλλιώς φάτε στη μάπα καμμια δεκαριά χρόνια την εσωτερική τρόικα να ηρεμήσουμε όλοι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχάς ξέχασες να γράψεις ψευδώνυμο. Διάβασε τους κανόνες σχολιασμού και βάλε ψευδώνυμο, ώστε να μην αναγκαστώ την επόμενη φορά να σβήσω το σχόλιο.

      Πάμε παρακάτω
      Φυσικά και οι ΑΝΕΛ και ο ΣΥΡΙΖΑ μοιάζουνε. Είναι αστικά κόμματα, που εξυπηρετούν συγκεκριμένα αστικά συμφέροντα και δηλώνουν την υποταγή τους στις αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Είπαμε εμείς κάτι διαφορετικό ?

      Και φυσικά και να συνεργαστούν τα παιδιά, εαν είναι να ρίξουν την τρικομματική και να αναλάβουν την διαχείριση της αστικής εξουσίας οι ίδιοι. Ποιοί είμαστε εμείς που θα τους πούμε να μην το κάνουν ?

      Σε εμάς όμως γιατί το λες ? Σου είπε κανείς πως εμείς έχουμε σκοπό να γίνουμε προδότες της τάξης μας ?

      Διαγραφή
  27. όχι δεν είπα για το κκε τίποτα και να σου πω και γω κάτι προσωπικά είμαι ακοματίκ και δεν έχω συγκεκριμένα και με το κκε κανένα κόμπλεξ..μακάρι να έκανε και συνεργασία με το κκε γτ πιστεύω ότι είναι πολύ ικανό για να χτυπήσει εκ των έσω το σύστημα π λες ..άλλωστε και σαν πολίτης εκ των απέξω προσωπικά δεν πιστεύω ότι ήτανε λάθος και η προηγούμενη ας το πούμε συνεργασία του κκε για κείνο το σκοπό άσχετα με το άν κάποια μέλη απογοητεύτηκαν..και μακάρι και το κκε για μένα να πάρει και δεκα και δεκαπέντε και παραπάνω ποσοστά άν και δεν το βλέπω αυτό άμεσα..δεν είμαι κανένας αντικομμουνιστής και δεν έχω ψυχροπολεμικά κατάλοιπα..απλά στην προκειμένη θα θελα μια συμμαχία εναντίον των μέτρων λιτότητας και γενικά και δεν βλέπω άσχημα τη συνεργασία με τους ανελ άν γίνει βέβαια και στις εκλογές..γενικά πρέπει να φύγουνε αυτά τα φερέφωνα της τροικας και να δούμε τί μπορούνε να κάνουνε οι άλλοι..τώρα άν αποτυ΄χουνε και αυτοί ή ενδώσουνε εδώ είμαστε να τους αλλάξουμε, δεν χρειάζεται να προσκολλώμαστε σε κόμματα πιστεύω. γ αυτό άλλωστε έχουμε και τη δυνατότητα εκλογών..το δεδομένο πάτνως είναι ότι βλέπω την τριάδα να τα ξαναβρίσκει σε περίπτωση π βγει παλι πρώτη η νδ και δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα.. δάρδανος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. και όσον αφορά στον επίλογό σου δεν καταλαβαίνω τί τάξη εννοείς? λες και εσύ είσαι κανας δούλος στο φέουδο και οι άλλοι είναι οι φεουδάρχες..σιγά τώρα..στο τέλος θα πεις οτι έχουμε και κάστες όπως στην ινδία! 100 οικογένεις είναι οι νοματέοι στην ελλάδα οι άλλοι στα ίδια πάνω κάτω είμαστε, σιγά τους προνομιούχους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. οταν ο RF λεει ταξη δεν εννοει την πεμπτη ουτε την πρωτη γυμνασιου. εννοει την εργατικη ταξη. εργατικη ταξη ονομαζεται αυτη που δεν εχει στα χερια της τα μεσα παραγωγης (εργοστασια, μηχανες κτλ) αλλα παρολα αυτα πουλαει την εργασια της σε αυτους που τα εχουν, οι οποιοι με ενα "μηχανισμο" που εξηγησε ο μαρξ και ο ενγκελς που λεγετε υπεραξια κλεβουν αυτη την εργασια και συσσωρευουν κερδη. σε τρεις γραμμες λοιπον και πολυ απλοικα δειχνετε οτι υπαρχουν 2 (δυο) ταξεις, αυτη που εκμεταλευται και αυτη που την εκμεταλευονται. η πρωτην λεγετε αστικη και η δευτερη εργατικη.
    ΟΚ μεχρι τωρα; το ΚΚΕ λοιπον δεν ισχυριζεται οτι οταν η αστικη ταξη εχει την εξουσια μπορει να υπαρξει λυση. αιντε στην καλυτερη ανα εχεις δυνατο κινημα να κερδισεις κατι (8ωρο, αδειες, περιθαλψη) τα οποια με την πρωτη ευκαιρια θα τα παρουν πισω, οπως τωρα. επομενως λοιπον το ζητημα δεν ειναι να φυγει απλα η τρικοματικη ή να βγεις απο το ευρω.
    αιντε και βγηκες και εκανε κυβερνηση η δικομματικη ανελ-τσυριζα....και; θα καταργησουν την ΚΑΠ; αφου συμφωνουν. θα καταργησουν την εκθεση σερκας; αφου την ψηφισαν, θα εφαρμωσουν αυτο που λεει ακομα και αυτο το αστικο συνταγμα για δημοσια δωρεαν υγεια παιδεια; αφου ψηφισαν την συνθηκη του ΜΑΑΣΤΡΙΧΤ.
    θα προωθησουν την ειρηνη; αφου τα αδελφα τους κομματα βομβαρδισαν, εισβαλανε, σκοτωσανε ενα καρο λαους ανα τον κοσμο και ας θυμηθουμε τι ελεγε ο τσυριζα για τον πολεμο στην γιουγκοσλαβια ή τι ελεγε για το σχεδιο αναν..
    απλα πραματα
    Υ.Γ. καστες δεν εχεις αλλα αυτη την στιγμη ας πουμε η οικογενια κοκκαλη (τυχαιο το παραδειγμα) εχει ισχυρες επιχειρησεις στις τηλεποικοινωνιες, στις κατασκευες, στα τυχερα παιχνιδια και δεν ξερω και εγω που αλλου που εφαρμοζουν οτι ποιο αντιδραστικο υπαρχει.
    δλδ οταν ο μεσος μισθος αυτη την στιγμη ειναι στα 650 περιπου ευρω και οχι για 8ωρο (παραπανω) ποση διαφορα εχεις απο τον δουλοπαρικο;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. συμφωνώ σε όλα αυτά, δεν διαφωνώ..εγώ το μόνο π ήθελα να τονίσω είναι ότι η τριάδα π κυβερνάει τώρα είναι ακραία νεοφιλελεύθερη τελείως αυταρχική και άδικη προς το λαό, δεν αντιλέγω ότι και ο σύριζα με τους ανελ θα σώσουνε το πρόβλημα απλά τουλάχιστον σε κάποια ζητήματα να είναι πιο καλοί, έτσι φαίνεται δηλαδή, ας πούμε στον κοινωνικό και οικονομικό τομέα.δεν είπα ότι θα φέρουνε το σοσιαλισμό..τεσπα..το κκε άλλωστε πάντα παλέυει και θέλει ν ανατρέψει το σύστημα, άλλο να χεις απέναντι αυτούς και άλλο έναν σύριζα..πέρα απο αυτά να σταθώ σε κάτι π είπες..λες ότι υπάρχουνε ουσιαστικά 2 τάξεις, αυτοί π εκμεταλλεύονται και αυτοί π τους εκμεταλλεύονται..σε μια χώρα σαν την ελλάδα που δεν είναι τόσο ξεκάθαρα τα πράγματα οι υπόλοιποι τι αποτελελούνε? δημόσιοι υπάλληλοι (σε υπηρεσίες, στρατιωτικοί, αστυνομικοί, γιατροί και νοσοκόμοι και νοσηλευτές, πυροσβέστες, τα πάντα), μισθωτοί, μικροεπιχειρηματίες (μιλάω πχ για μια οικογενειακή επιχείρηση (ρουχαλάδικο καφενείο, εστιατόριο, συνεργείο, pet shop, φούρνο, βιβλιοπωλείο, περίπτερο κτλ) π δεν έχει εργαζομένους άλλους πλην απο τους ίδιους ας πούμε),ιδιωτικά γραφεία (πχ μηχανικοί, προγραμματιστές, αρχιτέκτονες, μεταφραστές) μικροαγρότες, γιατροί ιδιωτικοί ξέρω γω, όλοι αυτοί τί είναι? αυτοί ούτε εκμεταλλεύονται κανέναν αλλά ούτε και τους εκμεταλλεύονται, οικονομικά εννοώ.. δεν είναι στην ελλάδα ας πούμε το 80% εργάτες εργοστασίων και αγρότες που δουλευουνε σε μαγαλογαιοκτήμονες και το υπόλοιπο 20% είναι ξέρω γω μισθωτοί, υπάλληλοι διαφόρων υπηρεσιών και στρατιώτικοί..η οργάνωση δεν είναι κάπως αλλιώτικη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. αντε να κανουμε πολιτικη οικονομια σε ταχυρυθμα....
    υπαρχουν που λες οι 2 βασικες ταξεις που αναφεραμε πριν. εκτος απο αυτους λοιπον για λογους που δεν ειναι της ωρας, το κεφαλαιο ηθελε να υπαρχουν αυτοαπασχολουμενοι, μικροι εβε κτλ που ανεφερες. αυτοι ολοι λοιπον ειναι στρωματα που αναλογα με την κατασταση συμμαχουν ειτε με την μια ειτε με την αλλη ταξη. σε πολλα απο αυτα τα στρωματα υπαρχουν αυταπατες οτι θα γινουν μεγαλοι και οτι δεν υπαρχει περιπτωση να ακολουθησουν την αλλη κατευθυνση.
    στην φαση που βρισκομαστε τωρατο κεφαλαιο απαιτει την συγκεντρωση και την συγκεντροποιηση του, που σημαινει καταστροφη της πλειοψειφιας αυτων.
    και τα πραγματα ειναι απολυτα ξεκαθαρα, δεν υπαρχει καμια θολουρα.
    πληροφοριακα ακομα και ενας πολιτικος μηχανικος που δουλευει στον μπομπολα ως μισθωτος, εργατικη ταξη ειναι και αυτος, εργατικη ταξη ειναι και ο αποφοιτος πληροφορικαριος που δουλευει στο support της Hol. εργατικη ταξη δεν σημαινει οτι ειναι μονο ο εργατης της φαμπρικας και ο πωλητης σε ενα εμπορικο καταστημα εργατικη ταξη ειναι
    οσο για το αν ο τσυριζα θα ηταν καλυτερα απο το τωρα, απλα να σου θυμισω την λαιλαπα πασοκ ειδικα την 10ετια του 80 και που κατεληξε αυτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. -----------------ο παρείσακτος------------------
    Η προβοκατσια-----------------------------------
    Στη σύγχρονη ιστορία έχει αποδειχτεί ότι αποτελεί τον προσφιλέστερο τρόπο δράσης των μυστικών υπηρεσιών,
    ------------------------------------------------
    Απώτερος σκοπός αυτών που διενεργούν προβοκάτσια, είναι είτε η γενικότερη υιοθέτηση κάποιων ψευδών απόψεων που μπορεί να βλάψουν κάποιον ή κάποιους.
    ------------------------------------------------
    Εντιμο θαηταν να πης σε ποιο κόμμα ανήκεις να σου πω τη κόμμα ψηφίζεις,
    ------------------------------------------------
    εισαστε ετοιμοι προβοκάτορες για γέλια και για κλάματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.

Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog

ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.