Η διαφήμιση στη βιτρίνα του γνωστού πολυκαταστήματος «Φωκάς» στην Αθήνα («Hungry but chic», δηλαδή «πεινασμένος αλλά σικ»), όπως και το μπαράζ, όσο πλησιάζουν οι γιορτές, προβολής από τα ΜΜΕ των εκμεταλλευτών που το «παίζουν» φιλάνθρωποι, αποτυπώνουν κάποια από τα μέσα που χρησιμοποιεί ο καπιταλισμός για να αποπροσανατολίσει, να απομακρύνει τα θύματά του από το να κατανοήσουν ποιοι είναι οι υπαίτιοι για όλα τα δεινά που βιώνουν, να τα αποτρέψει από την οργανωμένη δράση, για να υπερασπιστούν τις κατακτήσεις και τα δικαιώματά τους, για να διεκδικήσουν όλα όσα τους ανήκουν.
Αν όλοι αυτοί και αυτές, που σήμερα μέσα στην καπιταλιστική οικονομική κρίση βρέθηκαν να στερούνται και τα στοιχειώδη για να επιβιώσουν και αναγκάζονται να προστρέχουν στις πολυποίκιλες φιλανθρωπίες των εκμεταλλευτών τους, ταυτόχρονα κατανοήσουν τη δύναμή τους και συστρατευθούν στον αγώνα με τις ταξικές δυνάμεις, τότε και μόνο τότε προβάλλει η ελπίδα μιας ζωής με περηφάνια, με αξιοπρέπεια, μια ζωή που ο παραγόμενος πλούτος δεν θα μπαίνει στις τσέπες των λίγων, αλλά θα επιστρέφει με σχεδιασμό σ’ αυτούς που τον παράγουν, σύμφωνα με τις σύγχρονες ανάγκες τους, μέσα στις οποίες θα είναι και το αισθητικά καλό ρούχο. Μόνο τότε θα εξαφανιστούν οι εκμεταλλευτές «φιλάνθρωποι» που δημιουργούν τους πεινασμένους και τους θέλουν και σικ.
Εγω αυτο το εκλαμβανω σαν ειρωνια παντως στα μουτρα ολων των αστεγων και των οικονομικα εξαθλιωμενων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντελώς. Το πρώτο πράγμα που μου ήρθε (εδώ που τα λέμε και το τελευταίο γιατί όσο και να το σκέφτηκα το ίδιο μου βγάζει) ήταν πως ο οποιοσδήποτε πεινασμένος, αστεγος, άνεργος κ.λπ περάσει απ έξω θα θέλει να ΄΄κατεβάσει΄΄ την βιτρίνα!
ΔιαγραφήΕγώ προσωπικά δεν της δίνω πάνω από βδομάδα...
Χαριτωμένο Υ.Γ. Όταν το κόμμα είπε για τα τζάμια και για την επανάσταση, την είχε προβλέψει αυτή την προβοκάτσια?
Ιάκωβος
λολ
ΑπάντησηΔιαγραφή"Κατεβηκε" η συγκεκριμενη βιρτρινα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατάλαβαν την μαλακία και την κατέβασαν οι ίδιοι ή ΄΄κατέβηκε΄΄ με τον όμορφο τρόπο???
ΑπάντησηΔιαγραφήΙάκωβος