2 Απριλίου 2012

«Αμαξοστοιχίες από Αυτοκίνητα»


Το πρόγραμμα Safe Road Trains for the Environment (SARTRE), ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες δοκιμές μιας «αμαξοστοιχίας πολλαπλών οχημάτων».
Ένα φορτηγό ήταν το Όχημα-Οδηγός του δοκιμαστικού στόλου, ενώ ακολουθούσαν τρία ρομποτικά οικογενειακά αυτοκίνητα που κινούνταν αυτόνομα με ταχύτητες μέχρι 90 km/h και απόσταση μεταξύ τους μικρότερη των 6 m.
Τη διεύθυνση του προγράμματος SARTRE έχουν αναλάβει επτά Ευρωπαίοι εταίροι και είναι το μοναδικό στο είδος του που ασχολείται με την ανάπτυξη μιας τεχνολογίας κατάλληλης για συμβατικούς αυτοκινητόδρομους, όπου μία αυτοκινητοπομπή μπορεί να συνυπάρξει και με τους άλλους χρήστες των ίδιων δρόμων.

«Η συμμετοχή μας στο πρόγραμμα SARTRE στοχεύει σε αποδοτικότερες και ασφαλέστερες μεταφορές, πολλές φορές σε συνδυασμό με μία οικονομία καυσίμου. Μας προσφέρει την ευκαιρία να διερευνήσουμε μελλοντικές λύσεις μεταφορών και να αξιοποιήσουμε την πλούσια τεχνογνωσία  της Volvo Trucks και Volvo Technology», δήλωσε ο Διευθυντής Κυκλοφοριακής & Προϊοντικής Ασφάλειας, Carl Johan Almqvist.

Οι Αμαξοστοιχίες από Αυτοκίνητα («Οδικά Τρένα») αυξάνουν την ασφάλεια στις μεταφορές καθώς ελέγχονται από έναν επαγγελματία οδηγό, π.χ. φορτηγού και οι χρόνοι αντίδρασης μεταξύ των αυτοκινήτων είναι πολύ ταχύτεροι.
Οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις μειώνονται επειδή η απόσταση μεταξύ των αυτοκινήτων είναι μικρή, με αποτέλεσμα να γίνεται πλήρης εκμετάλλευση της μειωμένης αντίστασης του αέρα. Η οικονομία ενέργειας εκτιμάται ότι θα φτάνει έως το 20%. Επίσης, η χωρητικότητα των δρόμων θα μπορεί να αξιοποιείται πιο αποδοτικά.
Αναγνωρίζοντας ότι η πρόκληση για την εφαρμογή της τεχνολογίας «Οδικών Τρένων» στους Ευρωπαϊκούς αυτοκινητόδρομους δεν είναι μόνο τεχνικού χαρακτήρα, το SARTRE περιλαμβάνει και μία σημαντική έρευνα προκειμένου να εξεταστούν οι απαραίτητες αλλαγές στην κοινωνική υποδομή για την υλοποίηση μιας τέτοιας ιδέας, όπως νομοθεσία, νομική προϊοντική ευθύνη και αποδοχή των αυτοματοποιημένων οχημάτων από τους οδηγούς. Η ανάγκη χρήσης μιας κοινής ορολογίας για αυτοκινητοπομπές, π.χ. κριτήρια για τον προσδιορισμό του επιπέδου αυτοματοποίησης των οχημάτων, καθώς και η αντιμετώπιση πολλαπλών και ποικίλων εθνικών νομοθεσιών και η εναρμόνιση των ρυθμιστικών νόμων.

Y.Γ Η τεχνολογια μας δινει την δυνατοτητα να κανουμε την ζωη μας πιο ευκολη...αρκει τα μεσα παραγωγης να περασουν σε αυτους που παραγωγουν και μοχθουν ,,τους εργαζομενους..
Το αρθρο δεν κανει καμια αναφορα για το σημαντικοτερο πλεονεκτημα  για τους καπιταληστες- ιδιοκτητες των μεταφορικων εταιρειων.....την αντικατασταση  3 οδηγων απο 1.

Πηγη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.

Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog

ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.