17 Μαΐου 2014

Βέρα Κλώντζα-Γιάκλοβα - Κείμενο στήριξης στο ΚΚΕ


Στο πορτάλ 902.gr διάβασα το Κείμενο στήριξης του ΚΚΕ στις εκλογές από πανεπιστημιακούς στα Γιάννενα και θα ήθελα να επισυνάψω και τη δική μου υπογραφή. Συμφωνώ απόλυτα με ότι εκφράζουν οι συνάδελφοι. Ζούσα στην Ελλάδα για 14 χρόνια και συνειδητά δεν έλειψα από κανένα προεκλογικό αγώνα.. Μετακόμισα με την οικογένειά μου στην πατρίδα μου, στην Τσεχία για επαγγελματικούς λόγους και μαζί μου πήρα και την πολιτική μου δράση. Ομολογώ ότι ποτέ στη ζωή μου δεν ήμουν τόσο ικανοποιημένη με τη ψήφο μου όπως στην Ελλάδα όταν ψήφιζα το ΚΚΕ. Ταυτίζομαι απόλυτα με το πρόγραμμά του, την στρατηγική και τακτική του πρώτα και κύρια γιατί είναι αποτέλεσμα συλλογικής δουλείας και βαθιάς μελέτης της της ιστορικής και πολιτικής πραγματικότητας από τη σκοπιά των συμφερόντων αυτών που πραγματικά παράγουν τον πλούτο . Δεν είμαι «φαν» του ΚΚΕ. Το ΚΚ είναι απλά ο φυσιολογικός τόπος που ανήκω σαν εργαζόμενη άλλα και σαν επιστήμονας που βλέπει τη διαλεκτική της ιστορίας του ανθρώπου σε προοπτική χιλιάδων ετών. Εκεί με πάνε και οι εμπειρίες μου.

Γεννήθηκα και έζησα στη σοσιαλιστική Τσεχοσλοβακία μέχρι τα 19. Είδα να ανατρέπεται ο υπαρκτός σοσιαλισμός απ αυτούς που είχαν εκλεγεί για να τον υπερασπιστούν, Μετά για χρόνια ζούσα την Ελλάδα . Μπόρεσα να συγκρίνω το επίπεδο ζωής . Είδα να την παρασέρνει η καπιταλιστική κρίση και τώρα βρέθηκα ξανά στην καπιταλιστική Τσεχία... Η χώρα μου που είχε μηδενικό δημόσιο χρέος. Μέσα σε 20 χρόνια έφτασε να έχει δημόσιο χρέος σχεδόν 50% του ΑΕΠ Η χώρα που η ανεργία ήταν παράνομη, που η κατοικία ήταν δικαίωμα, που κάναμε διακοπές δυο φορές το χρόνο, γέμισε άνεργους, άστεγους, ζητιάνους... Η τεράστια αγροτική και βιομηχανική παραγωγή που ήταν στα χέρια του λαού, έγιναν λεία στα χέρια των μονοπωλίων. Η Τσεχία από βιομηχανική και αγροτική υπερδύναμη σε σχέση με τον πληθυσμό , έγινε Republica Banana με τις πολιτικές της Ε.Ε.


Δεν μπορούν να με πείσουν διάφορες ροζ μορφές του "σοσιαλισμού" και άλλες τρίπλες εκείνων που τράβηξαν το χαλί από τα πόδια του σοσιαλισμού. Δεν μπορούν να με πείσουν ούτε αυτοί που προπαγανδίζουν ότι μια αλλαγή προσώπων στην ηγεσία της Ε.Ε. μπορεί να φέρει θετικές εξελίξεις για τους λαούς. Η μοναδική λύση προς όφελος του λαού όχι μόνο στην Τσεχία και στην Ελλάδα φαίνεται πια ξεκάθαρα : Μονομερή διαγραφή των χρεών , Λαϊκή εξουσία, λαϊκός έλεγχος ,λαϊκή οικονομία την οποία θα οδηγούν ανάγκες των εργαζομένων και όχι το κέρδος. Ο σοσιαλισμός !

Το ΚΚΕ το έβλεπε και το έλεγε πως θα πάνε με τη λογική της ιστορίας τα πράγματα. Το έλεγε σε εποχές που φαινόταν εντελώς απίθανο, όταν οι πολλοί πίστεψαν στο καπιταλιστικό Ελντοράντο και χλεύαζαν τους κομμουνιστές . Οι καπιταλιστές, τα μονοπώλια οδηγήθηκαν από τα υπερκέρδη τους πια σε βαθιά κρίση η οποία φέρνει μόνο φτώχεια εξαθλίωση αλλά και πολέμους όπου Γης. Η ψήφος στο ΚΚΕ είναι σήμερα πιο σημαντική από ποτέ .

Καπιταλισμός σημαίνει σκλαβιά και καταστροφή .
Το δρόμος που δείχνει στο λαό το ΚΚΕ η μόνη ελπίδα για την ελευθερία μας .

Υ.Γ. Ελπίζω ότι η δική μου «χαμένη» ψήφος για το ΚΚΕ να αναπληρωθεί με χιλιάδες νέους.

Δρ. Βέρα Κλώντζα-Γιάκλοβα
Ινστιτούτο Αρχαιολογίας και Μουσειολογίας 
του πανεπιστημίου Μάζαρικ στο Μπρνο 
Ένωση Τσέχων Συγγραφέων 
Υποψήφια ευρωβουλευτής του ΚΚ Τσεχίας -Μοραβίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.

Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog

ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.