Χθες το βράδυ μου στάλθηκε προς προώθηση, το παρακάτω συνομωσιολογικό "θέμα", το οποίο κάνει θραύση ανάμεσα σε ανθρώπους που απ'οτι φαίνεται, δεν κατέχουν απλές γνώσεις ... όχι Φυσικής ή Χημείας, αλλά του "Εμείς και ο κόσμος", βιβλίο εαν θυμάστε των πρώτων τάξεων του δημοτικού.
Θα μου πείτε, ασχολούμαι με χαζομάρες, αλλά θεωρώ πως ορισμένες φορές πρέπει να απαντάμε, ακόμα και σε αυτές τις γελοίες θεωρίες συνομωσίας, ειδικά όταν η άγνοια οδηγεί αρκετούς ανθρώπους στην υιοθέτησή τους.
Ως γνωστόν λοιπόν, το αεροπλάνο είναι ένα μέσο μεταφοράς που λειτουργεί με κινητήρες καύσης υδρογονανθράκων, η καύση των οποίων ελευθερώνει στην ατμόσφαιρα νερό, διοξείδιο του άνθρακα και διάφορα άλλα χημικά απόβλητα, ανάλογα με τον τύπο της καυσίμου και το είδος της καύσης.
Καύσιμο (μίγμα κηροζίνης) + Ο2 = H2O + CO2 + θερμική ενέργεια (+άλλα παράγωγα, πχ CO)
Το νερό (H2O) καθώς παράγεται απο την καύση, βρίσκεται λόγω της μεγάλης θερμοκρασίας του κινητήρα σε αέρια μορφή (υδρατμοί). Μόλις όμως ελευθερώνεται στην ατμόσφαιρα, ψύχεται απότομα λόγω της διαφοράς θερμοκρασίας και υγροποιείται (νερό) ή στερεοποιείται (παγοκρύσταλλοι), σχηματίζοντας τα νέφη που φαίνονται. Κάτι δηλαδή σαν τα χνώτα μας τον χειμώνα ...
Όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά της θερμοκρασίας μεταξύ κινητήρα και ατμόσφαιρας, τόσο πιο απότομα ψύχονται οι υδρατμοί και τόσο πιο έντονο είναι το φαινόμενο.
Μάλιστα ορισμένες φορές παίζει τον ρόλο του και η διαφορά πίεσης που δημιουργείται απο το αεροδυναμικό σχήμα ενός αεροσκάφους.
Τα φτερά, λόγω του σχήματός τους, δημιουργούν μια διαφορά πίεσης ανάμεσα στον αέρα που βρίσκεται στο πάνω μέρος τους και στον αέρα που βρίσκεται στο κάτω μέρος τους. Αυτός είναι βασικά και ο λόγος για τον οποίο τα αεροσκάφη πετούν.
Αυτή η διαφορά πίεσης σχηματίζει στροβιλισμούς οι οποίες μειώνουν την πίεση και τη θερμοκρασία με αποτέλεσμα ξανά να σχηματιστεί αυτό το λευκό νέφος πίσω από το αεροσκάφος.
Σας παρακαλώ να προωθήσετε με όλες σας τις δυνάμεις το θέμα των αεροψεκασμών!
Σκεφτείτε πως οι νέες γενιές θα ζούν με τους αεροψεκασμούς για όλη τους την ζωή!
Σκεφτείτε πως οι νέες γενιές θα ζούν με τους αεροψεκασμούς για όλη τους την ζωή!
Θα μου πείτε, ασχολούμαι με χαζομάρες, αλλά θεωρώ πως ορισμένες φορές πρέπει να απαντάμε, ακόμα και σε αυτές τις γελοίες θεωρίες συνομωσίας, ειδικά όταν η άγνοια οδηγεί αρκετούς ανθρώπους στην υιοθέτησή τους.
Ως γνωστόν λοιπόν, το αεροπλάνο είναι ένα μέσο μεταφοράς που λειτουργεί με κινητήρες καύσης υδρογονανθράκων, η καύση των οποίων ελευθερώνει στην ατμόσφαιρα νερό, διοξείδιο του άνθρακα και διάφορα άλλα χημικά απόβλητα, ανάλογα με τον τύπο της καυσίμου και το είδος της καύσης.
Καύσιμο (μίγμα κηροζίνης) + Ο2 = H2O + CO2 + θερμική ενέργεια (+άλλα παράγωγα, πχ CO)
Το νερό (H2O) καθώς παράγεται απο την καύση, βρίσκεται λόγω της μεγάλης θερμοκρασίας του κινητήρα σε αέρια μορφή (υδρατμοί). Μόλις όμως ελευθερώνεται στην ατμόσφαιρα, ψύχεται απότομα λόγω της διαφοράς θερμοκρασίας και υγροποιείται (νερό) ή στερεοποιείται (παγοκρύσταλλοι), σχηματίζοντας τα νέφη που φαίνονται. Κάτι δηλαδή σαν τα χνώτα μας τον χειμώνα ...
Όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά της θερμοκρασίας μεταξύ κινητήρα και ατμόσφαιρας, τόσο πιο απότομα ψύχονται οι υδρατμοί και τόσο πιο έντονο είναι το φαινόμενο.
Μάλιστα ορισμένες φορές παίζει τον ρόλο του και η διαφορά πίεσης που δημιουργείται απο το αεροδυναμικό σχήμα ενός αεροσκάφους.
Τα φτερά, λόγω του σχήματός τους, δημιουργούν μια διαφορά πίεσης ανάμεσα στον αέρα που βρίσκεται στο πάνω μέρος τους και στον αέρα που βρίσκεται στο κάτω μέρος τους. Αυτός είναι βασικά και ο λόγος για τον οποίο τα αεροσκάφη πετούν.
Αυτή η διαφορά πίεσης σχηματίζει στροβιλισμούς οι οποίες μειώνουν την πίεση και τη θερμοκρασία με αποτέλεσμα ξανά να σχηματιστεί αυτό το λευκό νέφος πίσω από το αεροσκάφος.
Μπραβο σου που το ανέβασες. Εχω και στην οικογένεια δικούς μου ανθρώπους, που ζουν όχι με τον φόβο αλλά κυριολεκτικά με την πεποίθηση, ότι είναι "πειραματόζωα". Και για να το χοντρύνω και λίγο,
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν θεωρώ πως για να οικοδομήσουμε τον σοσιαλισμό πρέπει όλοι να ξέρουμε Φυσική και Χημεία, αλλά τουλάχιστον πρέπει όλοι να κάνουμε κτήμα μας τις βασικές αρχές του Διαλεκτικού Υλισμού, αρα κατ'επέκταση να διαβάζουμε πότε πότε και λίγη Φυσική και λίγη Χημεία.
Έχω όμως μια απορία. Η εξήγηση που παραθέτεις ισχυεί προφανώς για καθε αεροπλάνο, αλλά δεν παρατηρείται το φαινόμενο πάντα. Καμία φορά βλέπεις αεροπλάνο να πετάει ψηλά και να μην αφήνει την χαρακτηριστική ουρά ψυχόμενων υδρατμών. Ακόμα και κατακαλόκαιρο να είναι....εκεί ψηλά είναι πάντα ψυχρά και θα έπρεπε το αποβαλλόμενο καυσαέριο να ψύχεται άμεσα και να αφήνει την χαρακτηριστική αυτή λωρίδα που κάποιοι θεωρούν ως ψεκασμό.
Δεν συμβαίνει όμως πάντα.... ξέρουμε γιατί?
Ενας φίλος πιλότος μου είπε πως ορισμένοι τύποι αεροσκαφών καίνε διαφορετικα μίγματα. ίσως αυτή να είναι η εξήγηση...
Το παραπάνω φαινόμενο πραγματοποιείται πάντα. Η διαφορά υπάρχει απλά στο πόσο έντονα το αντιλαμβανόμαστε εμείς που βρισκόμαστε στο έδαφος.
ΔιαγραφήΌλα τα καύσιμα πραγματοποιούν πάνω κάτω την ίδια χημική αντίδραση κατα την καύση τους, αποβάλλοντας κυρίως νερό και διοξείδιο του άνθρακα. Ορισμένα καύσιμα, όντως έχουν κάποια πρόσθετα τα οποία ευνοούν την διαδικασία σχηματισμού σταγονιδίων και έτσι λειτουργούν ως καταλύτες.
Παρ'ολα αυτά η διαφορά θερμοκρασίας κινητήρα - περιβάλλοντος αποτελεί τον κύριο παράγοντα ο οποίος θα καθορίσει την ταχύτητα με την οποία ψύχονται οι υδρατμοί, άρα και την ένταση του φαινομένου (δηλαδή το πόσο εύκολα ή δύσκολα διακρίνουμε εμείς το νέφος), πριν αυτοί εξατμιστούν ξανά και το νέφος διαλυθεί.
Τι λέτε ρε παιδιά αφού το ΕΠΑΜ λέει ότι μας ψέκασαν για να μας έχουν υποταγμένους. Που είναι ο Λιακόπουλος να βγάλει τα βιβλία του στη φόρα και να πει :"Να κύριοι όλα τα στοιχεία του ψεκασμού μέσα στους τρεις τόμους μόνο με 19 ευρώ, τελευταία προσφορά. Τίτλοι βιβλίου "Ψεκασμός και Αριστερά", "Ψεκασμός και Ελοχίμ", "Ψεκάζουν ανάμεσά μας", κάμερα σε μένα"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλά δεν βρίσκω νόημα να ασχοληθώ παραπάνω με την κάθε συνομοσιολογία.
Βλάντιμιρ
ΥΓ ορισμένοι τίτλοι εμπνευσμένη από την γνωστή φάρσα της Ελληνοφρένειας.
Και μια διόρθωση γιατί από κεκτημένη ταχύτητα έγραψα το εμπνευσμένοι με -η στο τέλος
ΔιαγραφήΒλαντιμιρ
Πιαδιά ξεκολλάτε...Μας ψεκάζουν λέμε...δεν το λέει μόνο ο Λιακό. Το λέω κι εγώ! Καθίστε όλοι σε λαπτον, πισι, αιφον και διαβάστε ποιοι και γιατί μας ψεκάζουν:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://2310net.wordpress.com/2012/01/21/%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%88%CE%B5%CE%BA%CE%AC%CE%B6%CE%BF%CF%85%CE%BD/
θα έβαζα όνομα αλλά δεν έχει και πολύ νόημα να το κάνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να καταλάβει κάποιος τι σημαίνει αεροψεκασμός/ χημική ουρά εν αντιθέσει με το φυσικό φαινόμενο της καθιερωμένης εξάτμισης αρκεί να έχει μνήμη.
Οι ουρανοί δεν ήταν πάντα θαμποί/ θωλοι μέσα στο 90, αρχές 2000.
Ακρί κάποιος να μην κυττά μόνο αλλά να παρατηρεί τον ουρανό. Έχει διαφορά αυτό.
Πως εξηγεί δηλαδή ο αρθρογράφος το ότι περνάνε αεροπλάνα σε μια φαινομενικά καθαρή μέρα (για τον ουρανό πάντα λέμε) και μετά από 30-40-100 λεπτά ο ουρανός γίνεται μια σούπα γκρι που δε φεύγει καθόλου;
Προκαλώ τον αρθρογράφο εδώ να μετρήσει φέτος, το 2014 πόσες μέρες από το φθινόπωρο μέχρι το καλοκαίρι ο ουρανός θα παραμείνει γαλανός. Τον Ιούνιο θα τα ξαναπούμε. Μετρήστε.
Το ότι βγήκαν οι φασίστες σήμερα και γράφτηκαν τόνοι Gbs για τους αεροψεκασμούς και την υποβάθμιση δεν είναι άξιο σχολιασμού, με ότι ασχολείται η ΧΑ είναι για υποβάθμιση και χλευασμό, αφού κι η ίδια λειτουργεί για αυτόν ακριβώς το σκοπό, δηλαδή για την αποκτήνωση.
Αλλά πέραν τούτου, το οποίο εξυπηρετεί στο να αποτρέψει τον κόσμο να παρατηρεί, τίποτε δεν μπορεί να αποκρύψει τη διαφορά που έχει ο ουρανός τώρα, αυτή την περίοδο των ετών με την παρελθούσα εικόνα του.
Δε με νοιάζει αν έχει αλουμίνιο, βάριο ή άλλα τέτοια, με νοιάζει ότι δεν βλέπω γαλάζιο κι αυτό και μόνο μαζί με τα υπόλοιπα της προδοτικής συντεχνίας που μας έχει κάτσει στο σβέρκο, είναι αρκετό για να μου ρίχνει τη διάθεση.