ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΟ ΟΛΕΘΡΟ
Ευθύνη κάθε συνδικάτου, κάθε εργάτη η καλή προετοιμασία της απεργίας
Να απορριφθούν τα βάρβαρα μέτρα και η πολιτική που τα εκφράζει, να δυναμώσει η πάλη για αλλαγή συσχετισμού δύναμης στο κίνημα
Η καταδίκη των νέων εξοντωτικών
μέτρων που προωθούν η τρικομματική συγκυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΔΗΜΑΡ, η
τρόικα και η πλουτοκρατία από το σύνολο της εργατικής τάξης και των
άλλων λαϊκών στρωμάτων σε όλη τη χώρα, η οργάνωση της ενιαίας
αντιμονοπωλιακής δράσης και αντίστασης απέναντι σε αυτή την επίθεση
αποτελούν μονόδρομο. Οι εργαζόμενοι, οι άνεργοι, οι συνταξιούχοι, οι
φτωχοί αγρότες, οι αυτοαπασχολούμενοι, οι γυναίκες, τα εργατικά - λαϊκά
νοικοκυριά πρέπει και να αξιοποιήσουν την πείρα τους και να
συνειδητοποιήσουν ότι τα συμφέροντα των μονοπωλίων και τα συμφέροντα του
λαού είναι ασυμβίβαστα, ότι δε θα αποφύγουν την εξαθλίωση με θυσίες για
τη σωτηρία των επιχειρήσεων. Ισα ίσα. Μόνο μέσα από την οργάνωση και
πάλη ενάντια στην πολιτική που υπηρετεί την «ανταγωνιστικότητα» θα
μπορέσουν να προστατεύσουν τις οικογένειές τους.
Σ' αυτή τη βάση, το κάλεσμα του
ΠΑΜΕ για προετοιμασία γενικής απεργίας πρέπει να φτάσει σε κάθε χώρο
δουλειάς απ' άκρη σ' άκρη της χώρας.
Το ΠΑΜΕ στο κάλεσμά του για γενική απεργία υπογραμμίζει: «Η απεργία πρέπει να είναι δυναμική, να φέρει κάτι καινούριο. Να δώσει το έναυσμα για τη συνέχεια της πάλης μας. Να χτυπήσει η καμπάνα του αγώνα παντού. Σε κάθε χώρο δουλειάς, σε κάθε σωματείο, σε κάθε εργατική γειτονιά». Με βάση αυτή την κατεύθυνση, οι
Ομοσπονδίες, τα Εργατικά Κέντρα, τα Συνδικάτα, οι ταξικές δυνάμεις όπου
πλειοψηφούν αλλά και όπου μειοψηφούν αναλαμβάνουν πολύ σοβαρά καθήκοντα. Χρειάζεται η αγωνιστική παρέμβαση να μετρήσει νέα ποιοτικά και ποσοτικά στοιχεία.
Να δυναμώσει μέρα με τη μέρα η συσπείρωση νέων δυνάμεων στην πολιτική
καταδίκη της ανάπτυξης που γεννά κρίσεις και εξαθλίωση πολλαπλασιάζοντας
τα βάσανα του λαού.
Η επιτυχία της απεργίας θα εξαρτηθεί: Από το σε πόσους χώρους έφτασε το κάλεσμα της γενικής απεργίας. Σε πόσους χώρους συζητήθηκε οργανωμένα. Σε
πόσα σωματεία οι ταξικές δυνάμεις είτε πλειοψηφούν είτε μειοψηφούν
έβαλαν το ζήτημα της συζήτησης και της ανάληψης απόφασης για γενική
απεργία. Πόσα σωματεία συζήτησαν το χαρακτήρα των μέτρων
και το στόχο τους, έκαναν βήματα στην ιδεολογική διαφώτιση και θωράκιση
των εργαζομένων. Πήραν αποφάσεις για απεργία και
ταυτόχρονα συνέταξαν σχέδιο για την επιτυχία της μέσα σε κάθε χώρο.
Σχέδιο που θα ελέγχεται και θα αναπροσαρμόζεται σε καθημερινή βάση. Πώς
προετοιμάστηκαν και πραγματοποιήθηκαν μάχιμες, διαφωτιστικές και
ζωντανές συνελεύσεις για το χαρακτήρα της επίθεσης και την αναγκαιότητα
της ενιαίας μαζικής απάντησης από το σύνολο των λαϊκών στρωμάτων. Θα μετρηθεί από τον εντοπισμό και την ανάδειξη των δυσκολιών, ώστε να δημιουργούνται οι κατάλληλες συνθήκες για να ξεπεραστούν. Από
το πόσες νέες δυνάμεις απεγκλωβίζονται από λογικές αναμονής, φόβου και
προβληματισμού και συσπειρώνονται στις θέσεις και τη δράση του ΠΑΜΕ. Από
την ανταλλαγή της θετικής αλλά και αρνητικής πείρας.
Για παράδειγμα, δεν
είναι θετική πείρα που πρέπει να συζητηθεί και σε άλλους χώρους η δράση
που έφερε ως αποτέλεσμα το στήσιμο νέων επιχειρησιακών σωματείων, π.χ., στον κλάδο των ξενοδοχείων, αλλά και η προοπτική που αυτά ανοίγουν (επιχειρησιακό σωματείο στο ξενοδοχείο «Ζαφόλια»); Δεν
είναι θετική η πείρα που πρέπει να αξιοποιηθεί για τη στάση του
επιχειρησιακού σωματείου στο ξενοδοχείο «Σοφιτέλ» που συσπειρώνεται στο
κλαδικό σωματείο και δίνει με ζωντάνια και αποφασιστικότητα τη μάχη τόσο
για τα ιδιαίτερα ζητήματα του κλάδου, αλλά και τα γενικότερα; Δεν
είναι σημαντική η προοπτική που ανοίγεται, για παράδειγμα, από αυτή την
εξέλιξη στο χώρο συνολικά του αεροδρομίου των χιλιάδων εργαζομένων στην
κατεύθυνση της συσπείρωσης και δράσης για τα προβλήματα τόσο τα ειδικά
όσο και τα γενικά;
Στις σημερινές συνθήκες δε φτάνει απλά μια γενική καταγγελία για την τακτική του εργοδοτικού συνδικαλισμού. Απαραίτητος όρος σε αυτήν την αναμέτρηση και στην εξέλιξη της πάλης είναι η παρακολούθηση και η συστηματική, αποδεικτική αποκάλυψη του ρόλου και της αποστολής του. Η
ζωντανή και με επιχειρήματα συζήτηση εργάτη τον εργάτη που θα
ξεμπροστιάζει το ρόλο ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ αλλά και της «Αυτόνομης Παρέμβασης»,
που εξαντλούν τις προτάσεις τους σε άλλες μορφές διαχείρισης της ίδιας -
αντιλαϊκής στη ρίζα της - πολιτικής. Πρέπει να ανοίξει μέτωπο με τη μοιρολατρία και το συμβιβασμό που καλλιεργούν αυτές οι δυνάμεις.
Με τη στάση αναμονής που τηρούν ακόμα και στις σημερινές συνθήκες
κόλασης, να ξεπερνιούνται τα εμπόδια που βάζουν διευκολύνοντας το
πέρασμα των σαρωτικών μέτρων. «Φρέσκο» είναι το παράδειγμα στο
Εργατικό Κέντρο Ρόδου, όπου η όποια απόφαση για απεργία εξαρτάται από
την πλειοψηφία της ΓΣΕΕ για το πότε και αν θα αποφασίσει γενική απεργία.
Με ανάλογο περιεχόμενο απορρίφθηκε και η πρόταση των δυνάμεων του ΠΑΜΕ
στα Εργατικά Κέντρα Ξάνθης και Εβρου.
Το δίκιο της εργατικής τάξης πηγή αγωνιστικής αισιοδοξίας
Τα
καθήκοντα των σωματείων, των συνδικαλιστών, των πρωτοπόρων εργατών που
συσπειρώνονται γύρω από τις ταξικές δυνάμεις, το ΠΑΜΕ, στην πορεία της
οργάνωσης αυτού του διαρκούς, σκληρού και ανυποχώρητου αγώνα, είναι
αυξημένα και σοβαρά. Εδώ απαιτείται να δώσουν μεθοδευμένα και με σχέδιο τη μάχη. Να εξαντλήσουν κάθε περιθώριο στη συζήτηση εργάτη τον εργάτη για την αναγκαιότητα της συστράτευσής τους σε αυτή τη μάχη. Εδώ
απαιτείται σκέψη και πράξη, η πολυμορφία και η ευρηματικότητα που θα
υπηρετεί το στόχο της καθημερινής διαφώτισης των εργατών. Που θα
αφυπνίζει καθημερινά συνειδήσεις που θα μπαίνουν στη δράση πρώτα και
κύρια μέσα στον τόπο δουλειάς, αλλά και στη γειτονιά, σε κάθε μαζικό
χώρο, σε κάθε σπίτι.
Στην προετοιμασία της γενικής απεργίας εντάσσονται και μια σειρά αγωνιστικές παρεμβάσεις που
προετοιμάζονται σε διάφορες περιοχές και κλάδους, βεβαιώνοντας πως δεν
υπάρχει «επιμέρους» ζήτημα που να μην αναδεικνύει την ανάγκη να
δυναμώσει ο πανεργατικός ταξικός ξεσηκωμός. Συγκεκριμένα:
Σήμερα, Κυριακή 9 Σεπτέμβρη:
Η Ομοσπονδία Τύπου - Χάρτου διοργανώνει σύσκεψη στο Βόλο με τα σωματεία Θεσσαλίας και Φθιώτιδας.
Την Τετάρτη 12 Σεπτέμβρη:
Τα ναυτεργατικά συνδικάτα ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, ΠΕΕΜΑΓΕΝ, ΠΕΠΡΝ (Ενωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών Ναυαγοσωστικών), ΠΕΣ/ΝΑΤ και η Επιτροπή Ανέργων Ναυτεργατών διοργανώνουν σύσκεψη στις 10.30 το πρωί στην αίθουσα συνελεύσεων της Ενωσης Μηχανικών.
Την Παρασκευή 14 Σεπτέμβρη:
Η Γραμματεία Λάρισας του ΠΑΜΕ διοργανώνει πικετοφορία στις 7 μ.μ. που θα ξεκινήσει από το Εργατικό Κέντρο.
Την Τρίτη 18 Σεπτέμβρη, το Σωματείο εργαζομένων στη ΦΑΓΕ προχωρά σε στάση εργασίας 1 μ.μ. - 3 μ.μ. και Γενική Συνέλευση, με πρόταση της διοίκησης για στήριξη γενικής απεργίας.
Την Τετάρτη 19 Σεπτέμβρη:
Το Συνδικάτο
Εργαζομένων στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης Αττικής καλεί σε
Γενική Συνέλευση στις 6.30 μ.μ., στην αίθουσα του Συνδικάτου Οικοδόμων
Αθήνας (πλατεία Κάνιγγος, Βερανζέρου 1, 2ος όροφος).
Το Εργατικό Κέντρο Λάρισας (ΕΚΛ) οργανώνει συγκέντρωση, στις 7 μ.μ, στην κεντρική πλατεία, ενάντια στα νέα αντιλαϊκά μέτρα.
Την Κυριακή 23 Σεπτέμβρη:
Το Σωματείο Εργαζομένων του «ΛΙΝΤΛ» προχωρά σε συνέλευση. Οπως επίσης και το Συνδικάτο Καθαριστών - Καθαριστριών Ν. Αττικής, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Εργατικό Κέντρο Αθήνας.
Την Κυριακή 30 Σεπτέμβρη:
Το Σωματείο Εργαζομένων σε ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ - ΝΤΙΑ προγραμματίζει συνέλευση.
Στις απεργιακές αποφάσεις
που έχουν ληφθεί, προστέθηκαν αυτές των Ε' ΕΛΜΕ Αθήνας, Ε' Ανατολικής
Αττικής, των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
«Θουκυδίδης» (Αργυρούπολη, Αλιμος) και Π. Φαλήρου, του κλαδικού
Σωματείου Εργαζομένων στην ιδιωτική εκπαίδευση Αττικής «Ο Βύρωνας».
Ριζοσπάστης
via Lenin Reloaded
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλά όλα αυτα. Πότε θα γινει η γενικη απεργία τελικά?
Τα σωματεία που παραθετει ο "Ρ" δεν μπορουν να στηρίξουν μια γενικη απεργία, μην γελιόμαστε.
Το να γραφουμε επαναστατικές ανακοινώσεις χωρίς ουσία και περιεχόμενο, περιμένοντας πότε η ΓΣΕΕ θα κυρηξει Γενική απεργία, ειναι σχημα οξυμωρο.
Άρα εν γνωσει μας οι επαναστατικες διακυρήξεις ειναι κενές περιεχομένου στην ουσια.!!
και ...
η συνεχιση αυτης της ταχτικης δεν πρόκειται να δώσει λύσεις στο λαό.
και σε αυτο δεν φταιει ο λαός που..."δεν μας καταλαβαινει"...!!!
το λαό τον χάσαμε... και με "Ζαχαριάδικες μεθόδους" δεν επανερχεται ...!
Η διαδικασία δεν έχει τελειώσει. Γίνονται κινητοποιήσεις για να κυρηχθεί απεργία απο τα κάτω, πράγμα που δεν πέφτει απο τον ουρανό. Απο τον ουρανό πέφτουν μόνο οι "κινητοποιήσεις" και οι "νίκες" των μικροαστών. Οι εργατικές διαδικασίες παίρνουν χρόνο και πολύ ενέργεια και κόπο για να γίνουν. Πράγμα που ελπίζω να συμπεριλαμβάνει και εσένα, ε; Δεν είσαι άλλος ένας απο αυτούς που κάνει κριτική του καναπέ, ε;
ΔιαγραφήΥΓ. Το λαό τον χάσαμε; Πωπω συμφορά!!! Γρήγορα το Amber Alert!!!
YΓ2. Και αν τον χάσαμε, που πήγε; Γιατί ακόμα το κόμμα είναι αυτό που κάνει τις μαζικότερες κινητοποιήσεις. Μήπως εξαυλώθηκε αυτός ο κόσμος;;;;
Άλλο ένα κουρασμένο παλικάρι ξαναχτύπησε...! Σιγά ρε φίλε, σκέψου να σου λέγανε να κάνεις και επανάσταση, πως θα έκανες;;; Τα αλήστου μνήμης ΠΑΣΟΚικα των δεκαετιών του 1990 και του 2000 επαναφέρεις. Άμα φοβάσαι τόσο πολύ, υπάρχουν και οι ψυχολόγοι, μην αγχώνεσαι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεταλωρύχε
ΑπάντησηΔιαγραφήποιές κινητοποιήσεις των "μικροαστων" εννοείς. Παίρνουν κόπο? πόσο κόπο?
για ποιές κινητοποιήσεις μιλάς ? για πες μια..
Μιλάμε για πανελλαδικη απεργία και δεν μιλάμε για μενα. Μπορώ καλλιστα να σου πω οτι θελω εδω, άρα λάθος ερώτηση εθεσες και με προσωπικες επιθέσεις δεν πειθεις κανεναν.
Άλλο μαζικες κινητοποιήσεις και άλλο ΑΠΕΡΓΙΑ, μην μπερδευεσαι.
Mάθε πρώτα ΠΩΣ να πεισεις εργατες που δεν ειναι Κομμουνιστες να απεργήσουν και μετά έλα εδω να μας πεις για το amber alert.
KK
Κάνε βρε ΚΚ εσυ επανασταση, τι κάθεσαι? αντε μπες μπροστα βρε.!! "επαναστατη" και ασε με εμενα τον κουρασμένο, που φοβαμαι κιόλας...
Οχι λόγια όμως έργα !! αν μιλας για επανασταση και δεν μπορεις να κανεις ΤΙΠΟΤΑ,
ΔΥΟ ΤΙΝΑ ΕΙΣΑΙ
η χαφιες
η
τσαρλατάνος
διάλεξε !
Να σου πω ποιές κινητοποιήσεις μικροαστών εννοώ. Εννοώ τις μούτζες στη Βουλή, τα κινήματα της πατάτας, τα κινήματα του facebook("ανοιχτές σχολές" κτλ), ρατσιστικά πογκρόμ, τα πάντα.
ΔιαγραφήΕπίσης, μια χαρά ξέρω να πείθω, στο μέτρο των δυνατοτήτων μου, εργάτες που δεν είναι κομμουνιστές να απεργούν. Στα Τρόφιμα-Ποτά και στη Χαλυβουργία δεν ήταν πάνω απο ένας κομμουνιστής στο ΔΣ του σωματείου. Απο κει και πέρα, ακριβώς για αυτό το λόγο είναι που είναι δύσκολες οι εργατικές κινητοποιήσεις. Γιατί έχουν κόστος. Γιατί παίρνουν χρόνο για να γίνουν. Και πολύ κόπο. Για να μην ξέρεις πόσο, μάλλον έχω δίκιο για όσα σου καταλογίζω στο μυαλό μου.
Κανείς δεν σου είπε να κάνεις επανάσταση. Και στο κάτω κάτω σιγά μην ασχολιόταν και κανένας για να σε πείσει να συμμετέχεις. Σε απεργία σε καλούν, για την οποία γνωρίζεις πολύ καλά τις προσπάθειες που γίνονται για να οργανωθεί. Το να θεωρείς, όμως, ότι είναι φοβερή επαναστατική πράξη η οργάνωση μιας γενικής απεργίας δύο πράγματα αποδεικνύουν: 1) ότι η πάλη για να έχει αποτελέσματα πρέπει να είναι πολιτική με επίκεντρο το ζήτημα της εξουσίας.
Διαγραφή2)Και μόνο το κάλεσμα για γενική απεργία έχει ενοχλήσει την κυβέρνηση, το ΣΕΒ και εκείνες τις δυνάμεις που στηρίζουν τον ευρωμονόδρομο παρά τις αγωνιστικές κορώνες.
Τα ίδια με σένα λένε οι βιομήχανοι και τα παπαγαλάκια τους. Λίγο πολύ και θα μας πείς ότι το ΚΚΕ με την τακτική του το πάει για εμφύλιο. Μήπως θές να βγεί και παράνομο; Και άσε αυτές τις αθλιότητες για τον Ζαχαριάδη. Καταλαβέ το, σιγή νεκροταφείου στην Ελλάδα δεν θα υπάρχει. Το πραγματικό ζήτημα είναι υποταγή ή ρήξη, διάλεξε λοιπόν!
Οχι μωρε, ο λαος δεν φταιει σε τιποτα, αυτος μια χαρα τα κανει ολα τοσα χρονια, εμεις φταιμε που δεν βρηκαμε τροπο να του τα σφηνωσουμε στο κεφαλι με το ζορι...
ΑπάντησηΔιαγραφή...απορω ολοι εσεις που ειστε επαναστατες διαμαρτυρομενοι, οταν γινει η επανασταση τι δραση θα έχετε; Θα κατσετε στους καναπεδες; Θα αρχισετε να λετε οτι καναμε μαλακια που την ξεκινησαμε την επανασταση και επρεπε να περιμενουμε τελικα αναπτυσσοντας παραλληλα και αντεπαναστατικη δραση(τροτσκι ζεις εσυ μας οδηγεις), τι απολα αραγε;
gribiani, εμεις τις δυναμεις μας θα τις κατεβασουμε και στις απεργιες και στις κινητοποιησεις ετσι και αλλιως. Το αν αυτες ειναι δυσκολο να γινουν τα παραπονα σου οχι σε μας, να τα κανεςι στον πρωην μηχανισμο πασοκ, νυν συριζα και στους συμπολιτες σου που ακομα και ανεργοι δεν κανουν τον κοπο να πανε σε μια απεργιακη κινητοποιηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτα φιλικα.
γιατι οπως λενε, με τα λογια ο καθενας χτιζει ανωγεια και κατωγεια
ΑπάντησηΔιαγραφήεπισης να σου θυμησω ποιο ητανε κεινο το κομμα που στηριξει μηδενος εξαιρουμενης και με καθε τροπο ολες εκεινες τις κυλιομενες απεργιες σε επιχειρησεις και κλαδους, ειναι τουλαχιστον θρασυ να μας ζηταει κανεις και τα ρεστα
Γεια σου Γιάννη κουκιά σπέρνω!.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο να φτιάχνεις εσύ υποθέσεις ως βάση της δικής μου θέσης και μετά να απαντάς σε αυτό που έφτιαξες εσύ και όχι σε αυτό που υποστηρίζω εγώ σημαίνει: είτε ότι δεν καταλαβαίνεις τι λέω, είτε ότι δεν ξέρεις τι να απαντήσεις σε αυτά που λέω.
Εγώ μιλάω για την Γενική απεργία εσυ (Μεταλλωρύχος) το μετέτρεψες σε «κινητοποιήσεις»
Και επειδή δεν έχεις τι να πεις . κατασκευάζεις μόνος σου την «αντίπαλη» θέση περί των «αγανακτισμένων» κ.λ.π,.
Είμαι σαφής όταν αναφέρομαι στην απεργία μιλώ για ΑΠΕΡΓΙΑ που όπως ξέρεις δεν την κάνουν οι μικροαστοί –χαζοβιόληδες της πλατείας, αλλά το συνδικαλιστικό κίνημα και η Γενική Απεργία δεν είναι απεργία ενός κλάδου, ή, μιας επιχείρησης!.
ΚΚ καταλαβαίνεις τι λες; αντιγράφω:
«Κανείς δεν σου είπε να κάνεις επανάσταση. …. Σε απεργία σε καλούν, για την οποία γνωρίζεις πολύ καλά τις προσπάθειες που γίνονται για να οργανωθεί. Το να θεωρείς, όμως, ότι είναι φοβερή επαναστατική πράξη η οργάνωση μιας γενικής απεργίας δύο πράγματα αποδεικνύουν: 1) ότι η πάλη για να έχει αποτελέσματα πρέπει να είναι πολιτική με επίκεντρο το ζήτημα της εξουσίας.»
η πρόταση σου αλληλοαναιρείται !!!
α)η απεργία για να έχει αποτέλεσμα « πρέπει να είναι πολιτική με επίκεντρο το ζήτημα της εξουσίας.»
β)«Κανείς δεν σου είπε να κάνεις επανάσταση. …. Σε απεργία σε καλούν».
Όταν αναφέρεσαι για πολιτική με επίκεντρο το ζήτημα της εξουσίας τι είναι?
ΠΟΕ.
Ώστε θεωρείς ότι πρέπει να «σφηνώσεις» ότι δηλαδή ο λαός έπρεπε να ακουει τις θέσεις του ΠΑΜΕ, του ΚΚΕ, και να αφού τις "βαλει στο μυαλό του" να κινηθεί κ.λ.π.
Δηλαδή το συνδικαλιστικό κίνημα πρέπει να παρέμβει στα μυαλά του λαού ως επαναστατικό υποκείμενο;.
Δηλαδή ο λαός έπρεπε να το καταλάβει μόνος του, και το ζητούμενο του συνδικαλιστικύ κινήματος είναι η αναληψη καθηκόντων υποκατάστασης του επαναστατικού υποκειμένου με παρέμβαση στο μυαλό του κοινωνικού Είναι, έτσι;.
Ή, το ίδιο το κοινωνικό Είναι θα έπρεπε να γνωρίσει μόνο του την αντικειμενική πραγματικότητα και να "βαλει" στο μυαλό του τις ιδέες του επαναστατικού υποκειμένου. ..
Θα κατεβάσετε; Εσυ μιλας εκ μέρους ποιών;
Και γιατι μιλας για «κινητοποιήσεις» σε ρώτησε κανεις για «κινητοποιήσεις»; για ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ μιλάμε, αν καταλαβα καλά.
Ξερω ότι το ΚΚΕ στηριζει τις απεργίες, έθεσα εγω τέτοιο ζήτημα; Γιατί το αναφέρεις;
Όταν το συνδικαλιστικό Κίνημα καλεί σε Γενική απεργία θέτει τα αιτήματα του, τα οποία στην ανακοίνωση του ΠΑΜΕ δεν αναφέρονται συγκεκριμένα, Μήπως το κοινωνικό Είναι θα πρέπει να τα έχει μόνο του επεξεργαστεί και να τα μετουσιώσει σε πράξη;
λέω εγώ τωρα.... μήπως..!
Δεν αφήνεις gribianis τις φθηνές απατεωνιές! Να αντιγράψω λοιπόν εσύ τι γράφεις:"Το να γραφουμε επαναστατικές ανακοινώσεις χωρίς ουσία και περιεχόμενο, περιμένοντας πότε η ΓΣΕΕ θα κυρηξει Γενική απεργία, ειναι σχημα οξύμωρο. Άρα εν γνωσει μας οι επαναστατικες διακυρήξεις ειναι κενές περιεχομένου στην ουσια.!!και ...η συνεχιση αυτης της ταχτικης δεν πρόκειται να δώσει λύσεις στο λαό.και σε αυτο δεν φταιει ο λαός που..."δεν μας καταλαβαινει"...!!!το λαό τον χάσαμε... και με "Ζαχαριάδικες μεθόδους" δεν επανερχεται ...!" Και να μην διαστρεβλώνεις τι γράφω γιατί δεν έγραψα για την απεργία, αλλά για την πάλη γενικά ότι πρέπει να έχει προσανατολισμό την εξουσία! Αλλά πάμε στην ουσία των γραφτών σου. 'Ώστε είναι "επαναστατικές διακηρύξεις" τα καλέσματα των συνδικάτων για γενική απεργία. Σοβαρά...δηλαδή τι θα έπρεπε, να καλούν τους εργάτες σε "κοινωνικό διάλογο", σε συνεργασία με τις υγιείς δυνάμεις των επιχειρηματιών, να αποδέχονται μειώσεις μισθών και δικαιωμάτων για να σωθεί η οικονομία και να περιμένουν οι εργάτες τον ΣΥΡΙΖΑ να κάνει κυβέρνηση; Και οι συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ κατηγορούσαν τους κομμουνιστές ότι κάνουν επαναστατική γυμναστική... Δηλαδή και εσύ κατηγορείς ότι κακώς σήμερα οργανώνουν την πάλη για την επιβίωση του λαού... Αύριο και η κυβέρνηση θα χαρακτηρίζει επαναστατική πράξη τις απεργίες για να τις απαγορεύσει. Και άσε τις εξυπνάδες για τις απεργίες, όταν η επίθεση είναι σε όλα τα μέτωπα, ανάλογη πρέπει να είναι και η απάντηση. Οι αρνητικοί πολιτικοί συσχετισμοί πρέπει να αλλάξουν, όχι να υποταχθούμε σε αυτούς. Εσύ όμως, ζητάς υποχώρηση, να "κάτσουμε στα αυγά μας", γιατί οι συνθήκες δήθεν δεν μας το επιτρέπουν. Έτσι, όμως μιλούν κάτι φοβισμένα ανθρωπάκια, κάτι μικροαστοί, που στις δυσκολίες του αγώνα "κλαψουρίζουν" σαν κοριτσάκια...μήπως και χάσουν το βόλεμα τους. Για να μην πώ ότι τέτοια διαδίδουν τα φερέφωνα της εργοδοσίας. Γράφεις: "Όταν το συνδικαλιστικό Κίνημα καλεί σε Γενική απεργία θέτει τα αιτήματα του, τα οποία στην ανακοίνωση του ΠΑΜΕ δεν αναφέρονται συγκεκριμένα, Μήπως το κοινωνικό Είναι θα πρέπει να τα έχει μόνο του επεξεργαστεί και να τα μετουσιώσει σε πράξη;λέω εγώ τωρα.... μήπως..!". Τώρα θέλεις και τα λές ή σου ξεφεύγουν; Γιατί ή κάνεις τον βλάκα ή είσια προβοκάτορας. Αλλά μόλις δεις τα αιτήματα θα γαβγίζεις ότι αυτά είναι ανέφικτα, δεν συσπειρώνουν, είναι για τη δευτέρα παρουσία κ.α. Λόγια μεγάλων οπορτουνιστών! Και μην κάνεις ότι δεν ξέρεις το πώς γίνεται προσπάθεια να συζητηθεί η απεργία σε όλους τους εργαζόμενους και τα συνδικάτα, γιατί τότε είσαι ψεύτης!
ΔιαγραφήΚαι ποιό είναι αυτό το "κοινωνικό είναι"που θα επεξεργαστεί τα αιτήματα; Υπάρχει διαπάλη και τα αιτήματα τα διατυπώνουν οι πιο πρωτοπόρες δυνάμεις που είναι οργανωμένες και προσπαθούν να τα κάνουν υπόθεση των εργατών. Αλλιώς τα διατυπώνουν οι εκπρόσωποι του κεφαλαίου ή οι συμβιβασμένοι συνδικαλιστές...που πάντα εμφανίζονται σαν απλοί εργαζόμενοι που δήθεν θέλουν το καλό όλων και των επιχειρήσεων. Αλλά υπάρχουν και κάτι δήθεν επαναστάτες που πιάνουν θεσούλες προέδρων σε Δ.Σ. σωματείων κρύβοντας την πολιτική τους στάση και παίζουν το παιχνίδι "ό,τι θέλει ο λαός" για να διατηρούν τις θεσούλες τους και να πουλούν παραγοντιλίκι.
Διαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφή.."Ο κύριος Ντίρινγκ το καταφέρνει μ' αυτό τον τρόπο να βάλει τον Μάρξ να λέει σκέτες ανοησίες. Και ύστερα έχει τα μούτρα να βρίσκει κωμικές τις ανοησίες που κατασκευάζει ο ίδιος. Όπως είχε φτιάξει έναν Δαρβίνο της φαντασίας του, για να δοκιμάσει πάνω του τις δικές του δυνάμεις, έτσι φτιάχνει εδώ ένα Μαρξ της φαντασίας του."....
Φρήντριχ Ένγκελς "Αντιντίρινγκ" σελ 163. εκδόσεις Σ.Ε
Αυτό για να καταλάβεις...
Εσύ δεν είσαι ο Ντίρινγκ βέβαια, αλλά τηρουμένων των αναλογιών, κανεις ότι κάνει και αυτός.
Τώρα, για όποιον καταλαβαινει δεν χρειάζεται να απαντήσω, γιατι οι απαντήσεις σου σηκώνουν και γέλιο.
Εσένα θα σου πω μόνο ότι: Φρόντισε να μάθεις ότι μερικές φορές όταν απαντάμε σκεφτόμαστε και δεν απαντάμε "για την απάντηση".
Στο παραπάνω κείμενό μου υπάρχουν σκόπιμα και "παγίδες" και κάποιου είδους "ειρωνία" τα οποία δεν αντιλαμβάνεσαι. Απλά φαίνεται η κενή περιεχομένου Μαρξιστικη - Λενινιστική σου Παιδεία. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ..!!
Καλά μην αρχίσεις τέτοια αντιπαράθεση γιατί πραγματικά δεν σε παίρνει, θα ξεφτιλιστείς. Μην προκαλείς λοιπόν! Βρήκες ένα απόσπασμα, το οποίο δεν λέει τίποτα απολύτως για την ουσία. "Ξέχασες", όμως όλο το υπόλοιπο έργο γιατί απλά θα δείς τα μούτρα σου. Αλλά αυτά που μου προσάπτεις, μέσω του Ενγκέλς, θα μπορούσε να τα πείς και ο ίδιος, δεν χρειαζόταν ο Ενγκελς. Ή μήπως δεν είσαι τόσο ικανός. Αλλά έτσι είναι όλοι οι οπορτουνιστές, τον Μαρξισμό τον θυμούνται για να παπαγαλίζουν φρασούλες, χωρίς να μιλούν επί της ουσίας. Μάλλον εσύ λοιπόν έχεις εφεύρει ένα Μάρξ της φαντασίας σου, κομμένο και ραμένο να μοιάζει με Μπερνστάιν!
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΚ
Στις απαντήσεις σου
kk11 Σεπτεμβρίου 2012 8:03 μ.μ.
kk12 Σεπτεμβρίου 2012 10:11 π.μ.
Δεν απαντας σε μένα αλλά σε κάποιον που φαντάζεσαι εσυ.
Σε μένα δεν μπορείς να απαντήσεις.
105 gribianiδες,
Διαγραφήούτε μιας κότας γνώση.
Μα παπαγάλος-αν το σκεφτείς,
του κεφαλαίου είναι ο κάθε οπορτουνιστής.
Η κωλοτούμπα
και η ξεφτίλα είναι πολύ,
Όμως για την ουσία...
την νήσσαν ε ποιεί!
κκ-ΑΠΑΝΤΑ, Τ.69,ΣΕΛ.3,ΚΕΦ.Ά,ΠΑΡ.9,ΣΤΡΟΦΗ IV, από το έργο "ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΤΟ ΜΑΚΡΥΤΕΡΟ".
ΚΚ
ΑπάντησηΔιαγραφήΘαυμάζω το "κομμουνιστικό" σου ήθος, την σαφήνεια των επιχειρημάτων σου, την "διαλεκτικη" σου ως μέθοδο ανάλυσης θέσεων και την Κομματική Παιδεία σου.
Θαυμάζω όλα αυτά που διανθίζεις με τις απαραίτητες βρισιές ως το απαύγασμα της θεωρητικής σου επάρκειας και του περίσσιου κομματικού σου ήθους.
Θαυμάζω αναγωγή του υποκειμενικού σε αντικειμενικό που καταλήγει στο έσχατο ανάχωμα που χρησιμοποιεί συγκεκριμμέος πολιτικα χώρος, τις ύβρεις.
και για να εμπεδώσω τις βρισιές θα σε ρωτήσω να αναφέρεις ακριβως:
1)Τι ειναι αυτο που έγραψα και με χαρακτηρίζεις οπορτουνιστή
2) Τι είναι αυτο που έγραψα και με αποκαλεις "κοτα"
3) Τι ειναι αυτο που έγραψα και με αποκαλεις παπαγάλο του κεφαλαιου.
4) Τι ειναι αυτο που έγραψα και με αποκαλεις κωλοτουμπα και ξευτίλα
5) Τι ειναι αυτο που έγραψα και θεωρείς ότι ποιώ την νήσσα (την κοτα)
Για να ακριβολογουμε.
ΘΑ αναφέρεις ΑΚΡΙΒΩΣ τι λεω (ολοκληρη πρόταση)με COPY από το δικό μου κείμενο και οχι δικό σου συμπέρασμα.
περιμένω
Προφανώς μας δουλεύεις! Και επειδή η δική σου παιδεία είναι αρκετά υψηλή για να χρησιμοποιείς τον Ενγκελς, αλλά και οι ιστορικές σου γνώσεις για να κάνεις αναφορά σε "Ζαχαριαδικές μεθόδους",(δεν κοροϊδεύω!) είμαι σίγουρος ότι γνωρίζεις τι σημαίνει οπορτουνισμός και την επιχειρηματολογία του διαχρονικά. Λοιπόν κοίταξε εσύ τι έγραψες και σύγκρινε. Όσο για τα άλλα ξυδάκι...Και όσον αφορά τη λέξη "νήσσαν" σημαίνει πάπια και όχι κότα!
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν απαντας γιατι εχες ηδη εξευτελιστεί δημοσίως και αδυνατεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο δε "παιδιακίστικο" "απαντα εσυ" να το λες στον μπαμπα σου.
Στην απέλπιδα προσπάθεια σου να με παρουσιάσεις ως "οπορτουνιστή" απέτυχες γιατι δεν υπάρχει κάτι να πιαστείς από τα γραφτά μου, γι' αυτό και δεν τολμας.
Αναμενω όμως, εχω μεγαλη υπομονή να γνωρίσω την πολιτικοκοινωνική σου επάρκεια και να "ξευτιλιστώ" όπως λες εδώ:
"Καλά μην αρχίσεις τέτοια αντιπαράθεση γιατί πραγματικά δεν σε παίρνει, θα ξεφτιλιστείς. Μην προκαλείς λοιπόν!"
Μπα!. ποτέ δεν προκαλώ, απλά εχω την υπομονη να αναδειξω τι κρυβεται πίσω από την ψευτοεπαναστατικη φρασεολογια και να εισαι σιγουρος ότι το έχω ήδη επιτυχει κατα ένα μεγάλο μερος.
Παντως μπορείς να έρθεις και με τον"κηδεμόνα" σου ..
και, να ξερεις ότι είναι πάρα πολλά ακόμα που δεν εχω πει, τα οποία θα λέω σιγα σιγα ωστε να παίρνω τις απαντησεις που θέλω και τις οποίες τις δινεις πανευκολα και με περίσσεια ορμή, σαν τον ταυρο στο κόκκινο πανι.
Για αυτο και θα συνεχισω να συζητάω μαζι σου, οσο και αν προσπαθεις με τις υβρεις να ξεφυγεις.
και κατι ακόμα:
αναφέρθηκες στους τυχοδιώκτες του ΣΥΡΙΖΑ, πρώην οπορτουνιτες, δηλαδη τον δεξιό οπορτουνισμό.
Για τον αριστερο όμως δεν μίλησες, και μην μου πεις για τα τροτσκια και τα διαφορα μ-λ, έχει και πολλούς άλλους.
αυτά
Υ.Γ περιμένω να δω την δεινότητα σου στην ρητορική να με κατατροπώσεις.
ναι νήσσα ειναι το αθώο παπακι, αλλά για μενα δεν εννοουσες την πάπια αλλά την κότα, η κάνω λάθος.
ΥΓ2 μπήκε μια λάθος λέξη για αυτο το 2ο σβήσιμο.
Προφανώς για να θεωρείς τόσο "επαναστατική" μια ανακοίνωση του ΠΑΜΕ-Κάλεσμα για ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ, μάλλον διαφωνείς συνολικά όχι μόνο με τις ταξικές δυνάμεις στο συνδικαλιστικό κίνημα, αλλά προφανώς και με το ΚΚΕ (αυτό είναι δικαίωμα σου και πρόβλημα σου). Λοιπόν μέχρι τώρα έχεις κάνει τους αφορισμούς σου (και αυτό είναι δικαίωμα σου). Αλλά σε ό,τι γράφεις θα παίρνεις και ανάλογη απάντηση, και στο ανάλογο ύφος. Λοιπόν μέχρι τώρα αναπαράγεις όλη την επιχειρηματολογία που αναπτύσσουν σοσιαλδημοκρατικά κόμματα, όπως ο ΣΥΡΙΖΑ και παλιότερα το ΠΑΣΟΚ, και διάφοροι σύγχρονοι φορείς του οπορτουνισμού. Οπορτουνισμός=εισαγωγή της αστικής ιδεολογίας στο εργατικό κίνημα, χαρακτηρίζεται από την άρνηση της ταξικής πάλης για την εργατική τάξη και από την γραμμή ενσωμάτωσης στο σύστημα, κοινωνική του βάση το εξαγορασμένο στρώμα της εργατικής τάξης, μικροαστικά στρώματα και διάφοροι "βολεμένοι" σε κρατικές θεσούλες. Ο οπορτουνισμός, είτε "δεξιός" είτε "αριστερός", την ίδια γραμμή τραβά:την άρνηση της ταξικής πάλης, την άρνηση της σοσιαλιστικής επανάστασης, ανεξάρτητα από τις φανφάρες που το συνοδεύει ο καθένας. Για αυτό και όλοι αυτοί που ανέφερες ή υπονόησες καταλήγουν να συνεργάζονται με τη σοσιαλδημοκρατία (ΣΥΡΙΖΑ), είτε ανοιχτά, είτε συγκεκαλυμμένα στο συνδικαλιστικό κίνημα. Κοινή τους συνισταμένη είναι η αντιΚΚΕ εμπάθεια τους, η προσπάθεια τους να χτυπήσουν το ΚΚΕ, και η πίεση να αλλάξει στρατηγική το ΚΚΕ, δηλαδή να προσαρμοστεί στο σύστημα. Από εκεί και πέρα εσύ πρέπει να δώσεις εξηγήσεις ποιες είναι οι θέσεις σου. Κι κάτι ακόμα, τα κόλπα ενάντια στο ΚΚΕ είναι γνωστά, μόνο να ξέρεις ότι η καλή μελέτη της θεωρίας και της ιστορίας-την οποία κάνει συστηματικά το ΚΚΕ- είναι γερός σπόρος που φτιάχνει καρπερά φυτά και καταστρέφει τη νέα σπορά Λαφαζάνηδων που ξεφυτρώνει ζιζάνια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ.1 Το ποιός έχει χάσει την ψυχραιμία του φαίνεται από τα γραφόμενά του.
Υ.Γ.2 Δεν χρειάζεται να βάζω εκτεταμένα αποσπάσματα από τους "κλασσικούς". Άλλωστε δεν πρόκειται και να πεισθείς, γιατί δεν θέλεις (και αυτό δικαίωμα σου είναι)!
ΚΚ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο είπα σε όλες μου τις τοποθετήσεις παραπάνω με κάθε δυνατή παραλλαγή και με το παράδειγμα από τον Ένκγελς, πόσο αναλυτικά να στο ξαναπω.
Αντε μια φορά ακόμα.
αυτό που λες παραπάνω:
[.....] "Λοιπόν μέχρι τώρα αναπαράγεις όλη την επιχειρηματολογία που αναπτύσσουν σοσιαλδημοκρατικά κόμματα, όπως ο ΣΥΡΙΖΑ και παλιότερα το ΠΑΣΟΚ, και διάφοροι σύγχρονοι φορείς του οπορτουνισμού".[.....]
Δεν ειναι δική μου θέση, αλλά αυτό που εσυ νομίζεις - υποπτέυεσαι - υποθέτεις.
Το ότι κάποιος αμφισβητεί μια τακτικη, δεν σημαινει, αγαπητέ, ότι ειναι με τον αντίπαλο.
Απεναντίας, μπορεί αυτός να εχει δικιο και εσυ άδικο.
Ο Διαλεκτικός και ιστορικός υλισμός αγαπητέ, είναι η βαση της κοσμοθεωρίας μας, που σημαίνει ότι εξετάζουμε την αντικειμενική πραγματικότητα αναλύοντας την και συνθέτοντας την με εργαλείο την επιστημονικά τεκμηριωμένη Κοσμοθεωρία μας (Μαρξισμός - Λενινισμός).
δεν θα πω περισσότερα (αν και ειχα γραψει ενα σωρό).
ο Λαφαζάνης ειναι μικροαστός φιλισταιος, πολιτικός τυχοδιώκτης, που νομιζει ότι με την "αριστερίζουσα" φρασεολογια θα "τσιμπήσει" ο λαός για να τον πάει μαζι με τον Alexis στην αγκαλια της "καλής" "Ευρώπης των λαων", δηλαδη από το παράθυρο, εκει που ο Alexis προτείνει από την κεντρική είσοδο (ναι στην ΟΝΕ και την Ε.Ε). :-)))
Έχουν περάσει από το ΚKE και ξερουν, ειναι τυχοδιώκτες παιζοντας με τις λέξεις και προβοκάρουν ασυστολα εκμεταλλευόμενοι τις ...."αδυναμίες" και τα "κενα" για τους προφανείς λόγους,αλλά δεν μας είναι άγνωστοί, άρα μπορουμε να τους βαλουμε στη θέση τους, αλλά ......
Όποιος αμφισβητεί την ταχτική , στην ουσία διαφωνεί με την στρατηγική! Τα υπόλοιπα, είναι απλά μπλά-μπλά-μπλά...!
ΔιαγραφήΑκόμα κι αν αποδεχτώ αυτό που γράφεις, δηλαδή τα περί κάποιας αμφισβήτησης για την τακτική, από που απορρέουν οι κατηγορίες για τις "ζαχαριαδικές μεθόδους" που υποννοείς; Γιατί όλοι γνωρίζουν τι υποννοεί ένας τέτοιος χαρακτηρισμός και ξέρουν όλοι ποιοι τα λένε. Δεν έθεσες κάποια ερωτήματα, πήρες θέση (δικαίωμα σου). Από εκεί και πέρα, δεν μπορούμε να παίζουμε με τις λέξεις. Μέχρι τώρα, όσοι"αμφισβητούν" την ταχτική (πάντα για το καλό του ΚΚΕ!!!!) στο δια ταύτα συναντούν τους "Λαφαζάνηδες" και τους "Χάγιους".
ΔιαγραφήΏστε, τακτική και Στρατηγκή, το ίδιο. Συ είπας.
Και, το τι αποδέχεσαι εσυ, ή, όχι, δεν αποτελει θέσφατο νομίζω, ουτε κριτηριο για Κομμουνιστή.
Όπως το παραπάνω που λες.
Απεναντίας, η επιμονη στην συγκεκριμμένη ταχτικη, θυμιζει την εποχή Ζαχαριάδη, το επιβεβαιώνεις και εσύ άλλωστε με την εν γένει στάση σου εδώ.
και κατι άλλο.
Δικαίωση της θέσης κάποιου, κάποιων, δεν αποτελει η δικη του άποψη, αλλά προκειμένου περί Κόμματος, η αποδοχή του από το λαό. Νομιζω.
Λοιπόν, προφανώς είσαι από αυτούς τους νεοφώτιστους οπορτουνιστές που κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν τι διαβάζουν και σίγουρα δεν έχουν καταλάβει τίποτα από μαρξισμό. "Δικαίωση της θέσης κάποιου, κάποιων, δεν αποτελει η δικη του άποψη, αλλά προκειμένου περί Κόμματος, η αποδοχή του από το λαό. Νομιζω.", έτσι γράφεις. Δηλαδή η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, ο ΣΥΡΙΖΑ, ακόμα και η Χρυσή Αυγή έχουν σωστή στρατηγική και πολιτική σύμφωνα με τη λογική σου. Το ΚΚΕ λοιπόν έπρεπε να πάψει να είναι ΚΚΕ, γιατί δεν έχει αποδοχή από το λαό. Τώρα όλα τα άλλα περί Ζαχαριάδη, τα λένε όλοι οι οπορτουνιστές από τη δεκαετία του ΄50, ξέρεις όλοι αυτοί που βρέθηκαν στο ΠΑΣΟΚ και γενικά απέναντι στο ΚΚΕ από το 1974.
Διαγραφή"«Είμαστε υποχρεωμένοι να διαλέγουμε» - μ' αυτό το συλλογισμό προσπαθούσαν και προσπαθούν πάντα να δικαιολογηθούν οι οπορτουνιστές. Είναι αδύνατο να πετύχεις μονομιάς κάτι το μεγάλο. Πρέπει ν' αγωνίζεσαι για το μικρό μα κατορθωτό. Πώς όμως θα καθορίσεις αν ένα πράγμα είναι κατορθωτό; Με το αν συμφωνούν τα περισσότερα πολιτικά κόμματα ή οι περισσότερο «έγκυροι» πολιτικοί. Οσο περισσότεροι πολιτικοί παράγοντες συμφωνούν για μια κάποια μικρή βελτίωση, τόσο ευκολότερα μπορούμε να την πετύχουμε, τόσο πιο κατορθωτή είναι αυτή. Δεν πρέπει να είσαι ουτοπιστής, επιδιώκοντας το μεγάλο. Πρέπει να είσαι ρεαλιστής πολιτικός, να ξέρεις να συντάσσεσαι μ' εκείνους που διεκδικούν το μικρό, και αυτό το μικρό θα διευκολύνει την πάλη για το μεγάλο. Εμείς βλέπουμε το μικρό σαν τον πιο σίγουρο σταθμό στην πάλη για το μεγάλο.Το συμπέρασμα ότι δε χρειάζεται κανένα επαναστατικό πρόγραμμα, κανένα επαναστατικό κόμμα, καμιά επαναστατική τακτική. Χρειάζονται μεταρρυθμίσεις και μόνο μεταρρυθμίσεις... Δε χρειάζεται επαναστατική σοσιαλδημοκρατία. Χρειάζεται ένα κόμμα δημοκρατικών και σοσιαλιστικών μεταρρυθμίσεων... Ετσι ακριβώς σκέπτονταν οι Γερμανοί οπορτουνιστές σοσιαλδημοκράτες. Υπάρχει, έλεγαν, το σοσιαλφιλελεύθερο ρεύμα που ζητάει την κατάργηση των έκτακτων νόμων εναντίον των σοσιαλιστών, τον περιορισμό της διάρκειας της εργάσιμης μέρας, την ασφάλιση από τις αρρώστιες κτλ. Τα αιτήματα αυτά τα υποστηρίζει και μια αρκετά μεγάλη μερίδα της αστικής τάξης. Μην την απωθείτε με άστοχες ενέργειες, δώστε της το χέρι, υποστηρίξτε την. Τότε θα είστε ρεαλιστές πολιτικοί, θα προσφέρετε ένα μικρό μεν, αλλά πραγματικό όφελος στην εργατική τάξη και από την τακτική σας δεν έχουν να χάσουν παρά μόνο τα κούφια λόγια για «επανάσταση». Ετσι κι αλλιώς επανάσταση δεν πρόκειται να κάνετε τώρα. Είμαστε υποχρεωμένοι να διαλέγουμε ανάμεσα στην αντίδραση και στη μεταρρύθμιση, ανάμεσα στην πολιτική του Βίσμαρκ και στην πολιτική της «κοινωνικής αυτοκρατορίας»...Σύμφωνα με τη θεωρία του σοσιαλισμού, δηλαδή του μαρξισμού (για μη μαρξιστικό σοσιαλισμό δεν μπορεί κανείς να μιλάει τώρα στα σοβαρά), πραγματικός κινητήρας της ιστορίας είναι η επαναστατική πάλη των τάξεων. Οι μεταρρυθμίσεις είναι το δευτερεύον αποτέλεσμα της πάλης αυτής, δευτερεύον γιατί οι μεταρρυθμίσεις αυτές εκφράζουν τις αποτυχημένες απόπειρες να εξασθενήσει, να αμβλυνθεί αυτή η πάλη κτλ...Εφαρμόζουμε αυτοτελή πολιτική, προβάλλοντας συνθήματα μόνο για κείνες τις μεταρρυθμίσεις που συμφέρουν αναντίρρητα στην επαναστατική πάλη, που ανεβάζουν αναντίρρητα την αυτοτέλεια, τη συνειδητότητα και τη μαχητική ικανότητα του προλεταριάτου. Μόνο με μια τέτοια τακτική εξουδετερώνουμε τις μεταρρυθμίσεις από τα πάνω, που είναι πάντα μεσοβέζικες, πάντα υποκριτικές και συνοδεύονται πάντα με αστικές ή αστυνομικές παγίδες. Και δεν είναι μόνο αυτό. Μονάχα με μια τέτοια τακτική προωθούμε πραγματικά το έργο των σοβαρών μεταρρυθμίσεων. Αυτό φαίνεται παράδοξο, μα το παράδοξο αυτό το επιβεβαιώνει ολόκληρη η ιστορία της διεθνούς σοσιαλδημοκρατίας: Η τακτική των ρεφορμιστών εξασφαλίζει κατά το χειρότερο τρόπο την εφαρμογή μεταρρυθμίσεων και το πραγματοποιήσιμο αυτών των μεταρρυθμίσεων. Η τακτική της επαναστατικής ταξικής πάλης εξασφαλίζει κατά τον καλύτερο τρόπο και το ένα και το άλλο. Στην πραγματικότητα τις μεταρρυθμίσεις τις επιβάλλει ίσα ίσα η επαναστατική ταξική πάλη, η αυτοτέλειά της, η μαζική της δύναμη, ο πεισματικός χαρακτήρας της. Μόνο στο βαθμό που η πάλη αυτή είναι ισχυρή είναι πραγματοποιήσιμες και οι μεταρρυθμίσεις, που πάντα είναι απατηλές, διπρόσωπες, διαποτισμένες από ζουμπατοφικό πνεύμα. Συγχωνεύοντας τα συνθήματά μας με τα συνθήματα της ρεφορμιστικής αστικής τάξης εξασθενίζουμε το έργο της επανάστασης και, επομένως, και το έργο των μεταρρυθμίσεων, γιατί εξασθενίζουμε έτσι την αυτοτέλεια, τη σταθερότητα και τη δύναμη των επαναστατικών τάξεων...". ΛΕΝΙΝ-ΞΑΝΑ ΓΙΑ TO ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΜΑ.
Διαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήόταν αντιγράφεις, να διαβαζεις αυτο που αντιγραφεις και να το καταννοείς.
Το κειμενο ξεχωρίζει τι πρέπει να προβαλλει και τι οχι το επαναστατικό Κόμμα. Από το κειμενο που έβαλες εδω αντιγράφω:
"Εφαρμόζουμε αυτοτελή πολιτική, προβάλλοντας συνθήματα μόνο για κείνες τις μεταρρυθμίσεις που συμφέρουν αναντίρρητα στην επαναστατική πάλη, που ανεβάζουν αναντίρρητα την αυτοτέλεια, τη συνειδητότητα και τη μαχητική ικανότητα του προλεταριάτου. Μόνο με μια τέτοια τακτική εξουδετερώνουμε τις μεταρρυθμίσεις από τα πάνω, που είναι πάντα μεσοβέζικες, πάντα υποκριτικές και συνοδεύονται πάντα με αστικές ή αστυνομικές παγίδες. Και δεν είναι μόνο αυτό. Μονάχα με μια τέτοια τακτική προωθούμε πραγματικά το έργο των σοβαρών μεταρρυθμίσεων. Αυτό φαίνεται παράδοξο, μα το παράδοξο αυτό το επιβεβαιώνει ολόκληρη η ιστορία της διεθνούς σοσιαλδημοκρατίας: Η τακτική των ρεφορμιστών εξασφαλίζει κατά το χειρότερο τρόπο την εφαρμογή μεταρρυθμίσεων και το πραγματοποιήσιμο αυτών των μεταρρυθμίσεων. Η τακτική της επαναστατικής ταξικής πάλης εξασφαλίζει κατά τον καλύτερο τρόπο και το ένα και το άλλο. Στην πραγματικότητα τις μεταρρυθμίσεις τις επιβάλλει ίσα ίσα η επαναστατική ταξική πάλη, η αυτοτέλειά της, η μαζική της δύναμη, ο πεισματικός χαρακτήρας της. Μόνο στο βαθμό που η πάλη αυτή είναι ισχυρή είναι πραγματοποιήσιμες και οι μεταρρυθμίσεις, που πάντα είναι απατηλές, διπρόσωπες, διαποτισμένες από ζουμπατοφικό πνεύμα. Συγχωνεύοντας τα συνθήματά μας με τα συνθήματα της ρεφορμιστικής αστικής τάξης εξασθενίζουμε το έργο της επανάστασης και, επομένως, και το έργο των μεταρρυθμίσεων, γιατί εξασθενίζουμε έτσι την αυτοτέλεια, τη σταθερότητα και τη δύναμη των επαναστατικών τάξεων..."."
Η συνεχεια στο επομενο..
Και επι του προκειμένου.
ΑπάντησηΔιαγραφήόταν λες ότι:
1) "Υποκειμενικές αδυναμίες έχουμε μπόλικες, δεν καθόρισαν αυτές το εκλογικό αποτέλεσμα. Αν ήταν βελτιωμένες οι αδυναμίες μας ενδεχομένως να παίρναμε - είναι αυθαίρετο τώρα αυτό - 5,5%."
http://www2.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=7020344
2)"Αν και το λαϊκό κίνημα στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια είχε σημαντική άνοδο και κινητοποιήσεις πανευρωπαϊκής απήχησης, δεν είχε ούτε τον προσανατολισμό ούτε τη μαζικότητα - οργανωτικότητα, ώστε άμεσα να απειλεί την αστική εξουσία του κεφαλαίου."
http://www2.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6906511
Τότε γιατί προβαλλεις την "Λαική Εξουσια" δηλαδή το Σοσιαλισμό, δηλαδη την δικτατορία του προλεταριάτου, ως το ζητούμενο σε αστικές εκλογές;
ενω τα ξέρεις όλα αυτα?
Με συγχωρείς, αλλά δεν έχω δει άλλο σε αυτό το Blog, που να μην καταλαβαίνει τι διαβάζει. Νομίζω, όμως, ότι το πρόβλημα σου ξεκινά από έλλειψη κατανόησης βασικών εννοιών. Για παράδειγμα, η έννοια "επαναστατική ταξική πάλη" σημαίνει πάλη για το σοσιαλισμό, για τη δικτατορία του προλεταριάτου. Εσύ, όμως αντιλαμβάνεσαι την έννοια ταξική πάλη, απλά σαν μαχητική πάλη με τους καπιταλιστές, για την βελτίωση των όρων πώλησης της εργατικής δύναμης, δηλαδή την περιορίζεις στο επίπεδο του οικονομικού αγώνα προσδίδοντάς της κάποια πολιτικά χαρακτηριστικά (ταξικά πάντα). Δηλαδή την περιορίζεις στο "κίνημα" και όχι στον "στόχο".
ΑπάντησηΔιαγραφή«…το εκλογικό πρόγραμμα υπάρχει κιόλας, έχει διαμορφωθεί κατά τρόπο φυσικό και αναπόφευκτο από τις αρχές του κόμματος και από την τακτική που το κόμμα καθόρισε ήδη…Τρία βασικά στοιχεία συνθέτουν αυτόν τον απολογισμό: 1)το πρόγραμμα του κόμματος 2)η τακτική του 3)η εκτίμηση από μέρους του των ιδεολογικοπολιτικών ρευμάτων της δοσμένης εποχής που κυριαρχούν ή είναι τα περισσότερο δεδομένα ή τα περισσότερο επιζήμια για τη δημοκρατία και το σοσιαλισμό…Ανακεφαλαιώνοντας, μπορούμε να διατυπώσουμε την ουσία και την κύρια κατεύθυνση του σοσιαλδημοκρατικού εκλογικού προγράμματος με τρείς λέξεις: υπέρ της επανάστασης!».(ΛΕΝΙΝ-Η ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-1911).
ΔιαγραφήΑπό την απόφαση του 2ου Συνεδρίου της Κ.Δ. για τις κοινοβουλευτικές κομμουνιστικές ομάδες, που πάρθηκε με την καθοριστική συμβολή του Λένιν και βασίστηκε στο θεωρητικό του έργο για τον "Αιστερισμό":
Διαγραφή«11. …Το Κομμουνιστικό Κόμμα μπαίνει μέσα στη Βουλή, όχι να κάνει δράση οργανωτική, αλλά να υποσκάψει από μέσα την κυβερνητική μηχανή και την ίδια τη Βουλή. 12. Η κοινοβουλευτική αυτή δράση, που κυρίως συνίσταται στη χρησιμοποίηση του κοινοβουλευτικού βήματος για το σκοπό της επαναστατικής προπαγάνδας για την καταγγελία των στρατηγημάτων του αντιπάλου, για την πολιτική συγκέντρωση των μαζών κλπ., πρέπει να υποτάσσεται τελείως στους σκοπούς και στα έργα του ομαδικού αγώνα που γίνεται έξω από το Κοινοβούλιο. 13. Αν οι κομμουνιστές πάρουν την πλειοψηφία στους κοινοτικούς οργανισμούς, πρέπει: α) να αντιπολιτεύονται την κεντρική αστική εξουσία, β) να κάνουν ό,τι μπορούν για να εξυπηρετούν το φτωχότερο μέρος του πληθυσμού (οικονομικά μέτρα, εισαγωγή ή προσπάθεια εισαγωγής οπλισμένης εργατικής εθνοφρουράς κλπ.), γ) να δείχνουν σε κάθε ευκαιρία τα εμπόδια που βάζει το αστικό κράτος για τις ριζικές μεταρρυθμίσεις, δ) πάνω σ' αυτή τη βάση να αναπτύξουν επαναστατική προπαγάνδα όσο το δυνατό έντονη, χωρίς να φοβηθούν τη σύγκρουση με την κυβερνητική εξουσία, ε) ν' αντικαταστήσουν, σ' ορισμένες περιπτώσεις, τα κοινοτικά όργανα με τοπικά εργατικά Σοβιέτ. Όλη, λοιπόν, η δράση των κομμουνιστών πρέπει ν' αποτελεί μέρος του γενικού έργου της καταστροφής του καπιταλιστικού συστήματος. 14. Και η προεκλογική δράση πρέπει να γίνεται όχι με το πνεύμα της επιτυχίας όσο το δυνατό περισσότερων βουλευτικών θέσεων, αλλά με το πνεύμα της κινητοποίησης των μαζών με τα συνθήματα της προλεταριακής επανάστασης. Η προεκλογική δράση δεν πρέπει να γίνεται μόνο από τους κορυφαίους του Κόμματος, αλλά από το σύνολο των μελών του Κόμματος. Κάθε κίνημα των μαζών πρέπει να χρησιμοποιείται (απεργίες, διαδηλώσεις, ταραχές μέσα στους στρατιώτες και τους ναύτες κλπ.). Όλες οι προλεταριακές οργανώσεις πρέπει να σπρώχνονται σε μια ζωηρή δράση…».