14 Δεκεμβρίου 2011

Ακτοπλοϊκή σύνδεση Ικαρίας, Φούρνων και Σάμου.



Προς τον Υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας

Συνεχώς επιδεινώνονται τα προβλήματα των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, ως αποτέλεσμα της πολιτικής της ΕΕ και των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, ιδιαίτερα μετά την εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 3577/92, της άρσης του καμποτάζ, της προσπάθειας να φορτώσουν τις συνέπειες της κρίσης στους ναυτεργάτες, στους νησιώτες, στους εργαζόμενους, στη λαϊκή οικογένεια.
Σύμφωνα με απόφαση της εταιρείας Hellenic seaways, μετά τη μείωση δρομολογίων, σήμερα και με τη συναίνεση του Υπουργείου διακόπτεται η δρομολόγηση του «Νήσος Μύκονος» του μοναδικού πλοίου που εκτελούσε δρομολόγια προς τα νησιά της Ικαρίας, των Φούρνων και της Σάμου και στη θέση του θα δρομολογηθεί το 40χρονο «Ιεράπετρα», γεγονός που γυρίζει πολλές δεκαετίες πίσω την ακτοπλοϊκή σύνδεση αυτών των νησιών με τον Πειραιά και δημιουργεί σοβαρές ανησυχίες για την ασφάλεια και την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα.
Όλα αυτά τα χρόνια, οι νησιώτες βιώνουν στο πετσί τους την εγκατάλειψη τις βαριές συνέπειες της αντιλαϊκής πολιτικής των κυβερνήσεων του κεφαλαίου. Δυσκολίες στη μετακίνηση των κατοίκων από και προς τα νησιά μας, με ακριβά εισιτήρια, περιορισμένα δρομολόγια, ανύπαρκτη σύνδεση Ικαρίας με Φούρνους, Φούρνοι με Σάμο, πλείστες φορές ανύπαρκτη σύνδεση ακόμα και από Πειραιά προς Φούρνους και αντίστροφα, με καράβια σαπάκια τύπου ΣΑΜΙΝΑ, με ακτοπλοΐα τελικά στην υπηρεσία των μεγάλων συμφερόντων και όχι στην υπηρεσία των λαϊκών αναγκών. Η ελευθερία δράσης του κεφαλαίου «ευλογεί» τους εφοπλιστές να σταματάνε δρομολόγια πλοίων όποτε θέλουν, να προσλαμβάνουν όποιον θέλουν, να απολύουν ναυτεργάτες όποτε επίσης θέλουν, με μοναδικά κριτήρια αυτά της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας τους.


ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ Υπουργός,
Αν προτίθεται και ποια μέτρα θα πάρει ώστε στη γραμμή της Ικαρίας- Φούρνων- Σάμου να δρομολογηθούν παραπάνω από ένα πλοία ασφαλή και σύγχρονα, με φτηνό εισιτήριο, που θα εγγυούνται την απρόσκοπτη, τακτική, σταθερή και μόνιμη σύνδεση των νησιών με τον Πειραιά 365 μέρες αλλά και με τα γύρω νησιά, δικαίωμα που καταστρατηγείται από τους σχεδιασμούς και τα συμφέροντα των ακτοπλοϊκών εταιρειών.
Πως τοποθετείται στην απαίτηση των εργατικών - λαϊκών οικογενειών για ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες που θα εξασφαλίζουν σύγχρονα - ασφαλή πλοία όλες τις μέρες του χρόνου, αντιμετωπίζοντας την ακτοπλοΐα, όπως και όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, ως κοινωνικό δικαίωμα.


Ο βουλευτής

Γιώργος Μαρίνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.

Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog

ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.