Το λογότυπο που πήρε το 1ο βραβείο |
Σε ανακοίνωσή της η ΚΕ του ΚΚΕ
για την ολοκλήρωση του διαγωνισμού σχετικά με την επιλογή λογότυπου -
σήματος για τα 100 χρόνια από την ίδρυση του Κόμματος, αναφέρει:
«Η Κεντρική Επιτροπή του ΚΚΕ ανακοινώνει την
ολοκλήρωση του ανοιχτού διαγωνισμού για τη διαμόρφωση λογότυπου -
σήματος, το οποίο θα σηματοδοτεί και θα ενοποιεί τις πολύπλευρες
δραστηριότητες εορτασμού των 100 χρόνων του ΚΚΕ με κεντρικό σύνθημα: ΚΚΕ 100 χρόνια. Με το λαό για το σοσιαλισμό! «Σεμνή υπογραφή του λαού μας, στις λεωφόρους του μέλλοντος» Γ. Ρίτσος.
Ο ανοιχτός διαγωνισμός ολοκληρώθηκε με μεγάλη
επιτυχία στις 28 Φλεβάρη 2015. Η ΚΕ ευχαριστεί θερμά όλους τους
συμμετέχοντες, που συνολικά έφτασαν τους 79, με 104 έργα. Ευχαριστεί
τους εικαστικούς καλλιτέχνες, τους γραφίστες, τους εργαζόμενους στην
επικοινωνία και τη διαφήμιση, τους σπουδαστές των Σχολών Καλών Τεχνών,
των Γραφικών Τεχνών, των Σχολών Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, όλους όσοι
συγκινήθηκαν και εμπνεύστηκαν από τους αγώνες και το όραμα του ΚΚΕ για
μια κοινωνία χωρίς εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο και εκτιμούν το
ρόλο του ως σταθερού υπερασπιστή των λαϊκών συμφερόντων, των κυριαρχικών
δικαιωμάτων, της ειρήνης και της αλληλεγγύης των λαών, όπως και την
προσφορά του στην ανάπτυξη των τεχνών και του προοδευτικού καλλιτεχνικού
έργου, και τελικά συνέβαλλαν με τη δημιουργική συμμετοχή τους για την επιτυχία του διαγωνισμού.
Η διαδικασία της επιλογής των τριών πρώτων λογότυπων
έγινε και με την συμμετοχή των ίδιων των συμμετεχόντων που έστειλαν τις
δημιουργίες τους και πληρούσαν τις προϋποθέσεις της προκήρυξης. Η τελική
βαθμολογία βγήκε από το άθροισμα των μέσων όρων της βαθμολογίας των
συμμετεχόντων και της κριτικής επιτροπής. Με βάση τα τελικά
αποτελέσματα: 1ο κατά σειρά λογότυπο είναι του γραφίστα - εικαστικού Κλεφτογιάννη Γιάννη, 2ο κατά σειρά είναι το λογότυπο της γραφίστριας Μαριάννας Τσαγκάρη και 3ο κατά σειρά το λογότυπο που δημιουργήθηκε με ομαδική δουλειά από την Λιλή Ευθυμία, Παπαστεργίου Δέσποινα, Παπαστεργίου Πολυξένη.
Όλα τα σήματα που πληρούσαν τους όρους της προκήρυξης
θα τυπωθούν σε ειδική έκδοση και θα εκτεθούν σε ειδική εκδήλωση το
Σάββατο 30 Μάη ώρα 7 μ.μ. Όλοι οι συμμετέχοντες του διαγωνισμού θα
παραλάβουν σε ειδική εκδήλωση, ως αναμνηστικό της συμμετοχής τους,
εικαστικό έργο, σε ψηφιακή εκτύπωση, μοναδικό αντίγραφο από το Ιστορικό
Αρχείο του ΚΚΕ.
Οι 3 πρώτοι εικαστικοί θα πάρουν ως επιβράβευση της συμμετοχής τους στο διαγωνισμό τα παρακάτω συμβολικά βραβεία:
- 1ο Βραβείο: Η χρήση του σήματος για τις εκδηλώσεις των 100 χρόνων και Βιβλίο - Έκδοση της «Σύγχρονης Εποχής».
- 2ο Βραβείο: Βιβλίο - Έκδοση της «Σύγχρονης Εποχής».
- 3ο Βραβείο: Βιβλίο - Έκδοση της « Σύγχρονης Εποχής».
Η κάθε συμμετοχή και δημιουργική πρόταση θα
αξιοποιηθεί ως συνεισφορά στην ευρύτερη ανάπτυξη των καλλιτεχνικών
μορφών και μέσων έκφρασης του Κόμματος, καθώς και των σχέσεών του με
τους δημιουργούς. Καλούμε όλους τους δημιουργούς, εικαστικούς,
καλλιτέχνες να συμμετέχουν ενεργά και να συμβάλλουν με τις δημιουργίες,
τις προτάσεις, τις ιδέες τους στις εκδηλώσεις εορτασμού των 100 χρόνων
ζωής και δράσης του ΚΚΕ».
Πηγή: 902
1Π / 2
Κλεφτογιάννης Γιάννης κερνάει Κλεφτογιάννης Γιάννης πίνει! http://www.rizospastis.gr/story.do?id=8255404. Μέλος της οργανωτικής επιτροπής δεν θα έπρεπε να συμμετέχει στον διαγωνισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαριάννα Αναστασοπούλου-Τσαγκάρη:
ΔιαγραφήΣύντομο Βιογραφικό:
«Γεννήθηκα το 1976 στην Αθήνα και είμαι μόνιμη κάτοικος Θρακομακεδόνων. Απόφοιτος του τμήματος «ΟΠΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ-ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ» της σχολής Βακαλό Εργάζομαι στο τμήμα παραγωγής του εκδοτικού οίκου «Σύγχρονη Εποχή» ως γραφίστας...»
Μήπως και εδώ Μαριάννα κερνά Μαριάννα πίνει;
@Ανώνυμος9 Απριλίου 2015 - 12:57 π.μ.:
ΔιαγραφήΗ επιλογή δεν έγινε από την οργανωτική επιτροπή, αλλά από την ΚΕ του ΚΚΕ, ενώ λαμβάνουν μέρος σε αυτήν και (όλοι) οι συμμετέχοντες (άλλα κόλπα, κομμουνιστικά):
Διαδικασία αξιολόγησης και επιλογής του σήματος
Για την αξιολόγηση του σήματος η ΚΕ του ΚΚΕ ορίζει Κριτική Επιτροπή όπως κοινοποιήθηκε.
Όλες οι προτάσεις τίθενται σε αξιολόγηση και βαθμολόγηση από 1 έως 100. Στην επιλογή λαμβάνουν μέρος και οι συμμετέχοντες στο διαγωνισμό οι οποίοι ψηφίζουν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με βαθμολογία 1-20 για κάθε κατατεθειμένη πρόταση, η οποία τους κοινοποιείται ηλεκτρονικά. Από τη βαθμολογία τους προκύπτει ως μέσος όρος ένας βαθμός από το 1-20. Οι συμμετέχοντες (άτομο ή ομάδα και ανεξάρτητα από τον αριθμό των κατατεθειμένων προτάσεων του καθενός ή τον αριθμό των μελών της ομάδας) καταθέτουν μια λίστα βαθμολογίας. Στη συνέχεια η Κριτική Επιτροπή βαθμολογεί με κλίμακα από 1-80 μετά από αξιολόγηση και συζήτηση με βάση τους όρους και το πνεύμα του διαγωνισμού. Από τη βαθμολογία τους προκύπτει ως μέσος όρος ένας βαθμός από το 1-80. Στη συνέχεια οι δύο βαθμολογίες προστίθενται και προκύπτει η συνολική για τον κάθε διαγωνιζόμενο. Το αποτέλεσμα της πρότασης εγκρίνεται από την ΚΕ του ΚΚΕ. Τα βραβεία απονέμονται σύμφωνα με την τελική βαθμολόγηση.
http://logo100.kke.gr/content/blog/blog-entries/-100-/
Επίσης η οργανωτική επιτροπή, δεν είχε καμμία σχέση με την κριτική επιτροπή.
ΔιαγραφήΑπό το λινκ που δίνεις ...ο ίδιος(!!!):
Τη διενέργεια του διαγωνισμού έχει αναλάβει η Οργανωτική Επιτροπή που συγκροτήθηκε, ενώ τα έργα θα αξιολογήσει Κριτική Επιτροπή, η οποία αποτελείται από τους: Βαρελά Τάκη, εικαστικό, μέλος του ΔΣ του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδας, Γκιόκα Γιάννη, μέλος της ΚΕ και επικεφαλής του Γραφείου Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ, Δαραδήμο Μπάμπη, εικαστικό, πρόεδρο του ΟΣΔΕΤΕ (Οργανισμός Συλλογικής Διαχείρισης Εργων των Εικαστικών Τεχνών και των Εφαρμογών τους), Δημητρέα Βαγγέλη, ομότιμο καθηγητή στη Σχολή Καλών Τεχνών Θεσσαλονίκης, Εύα Μελά, εικαστικό, πρόεδρο του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδας, Μηλιαρονικολάκη Ελένη, μέλος της ΚΕ και επικεφαλής του Τμήματος Πολιτισμού της ΚΕ του ΚΚΕ, Φαρσακίδη Γιώργο, εικαστικό - αντιστασιακό, Χιώνη Θοδωρή, μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ και Γραμματέα του ΚΣ της ΚΝΕ.
http://www.rizospastis.gr/story.do?id=8255404
Να διαβάζουμε το τι λινκάρουμε τουλάχιστον....
Στο 3ο λογότυπο που βραβεύτηκε που αναφέρεται στα 100 χρόνια του ΚΚΕ, δεν υπάρχει το 100, η αναφορά του οποίου ήταν στους όρους του διαγωνισμού.
ΑπάντησηΔιαγραφή«Χαρακτηριστικά λογότυπου:
Το σήμα – λογότυπο θα πρέπει να είναι πρωτότυπο προϊόν δημιουργικής εργασίας, που θα εκφράζει το πνεύμα και το περιεχόμενο της σχετικής Ανακοίνωσης της ΚΕ του ΚΚΕ.
Υποχρεωτικά στο σήμα θα πρέπει να υπάρχουν τρία στοιχεία: ΚΚΕ (με κεφαλαία γράμματα), σφυροδρέπανο και το «100 χρόνια».
Ο σχεδιασμός να είναι ανυσματικής μορφής.
Να υπάρχει πρόβλεψη για μονόχρωμη, δίχρωμη, πολύχρωμη εφαρμογή. Θεωρείται σημαντική η παρουσία του κόκκινου χρώματος ως σύμβολο αγώνων.
Να διατηρείται η ευκρίνεια σε μεγέθυνση – σμίκρυνση.»
Το 100 βρίσκεται πίσω από το χρόνια σχηματιζεται από τις μαυρές γραμμες το 1 από το κύκλο το ένα 0 και από το σφυροδρέπανο το άλλο.
ΔιαγραφήΠαντού συνομωσίες.
S.L.FOR.
Πράγματι στο 3ο λογότυπο, το "100" μόνο ευκρινές δεν είναι για το μη-εκπαιδευμένο μάτι.
ΔιαγραφήΓια αυτό μάλλον και ήρθε 3ο.
Κατά την ταπεινή μου άποψη, ήταν ίσως η καλύτερη ιδέα, αλλά το χάλασε στην εκτέλεση.
Κατά τα λοιπά, ούτε διαγωνισμός με δώρο home cinema για το λογότυπο της coca cola π.χ. ήταν, ώστε να "αποκλείωνται οι εργαζόμενοι στην εταιρεία", ούτε κριτικοί τέχνης είμαστε.
Παρουσιάστηκαν 70 σχέδια. Μπορεί ο καθένας από εμάς να προέκρινε και άλλο ως καλύτερο.
Στην τέχνη υπάρχει πάντα και ο υποκειμενικός παράγοντας.
sl for τωρα πλακα κανεις ή μιλας σοβαρα; εγω βλεπω ενα μαυρο σταυρο, ενα γκρι κυκλο και ενα καλλιτεχνικο σφυροδρεπανο. αυτο μονο ψεκασμενος μπορει να το δει 100. αλλα γιατι να μην το δει και 35;
ΔιαγραφήΑπατσης.
Βασικα το κομμα θα κανει την αυτοκριτικη του και θα αφιερωσει και ενα συνεδριο για να λυσει το προβλημα του τριτου λογοτυπου. Ικανοποιηθηκες;
ΔιαγραφήΣτην ουσια το συγκεκριμενο λογοτυπο περναει υποσυνειδητα μυνηματα, μην το κοιτας πολυ ωρα προσπαθωντας να βρεις το εκατο διοτι θα μετατραπεις σε κομμουνιστη και μετα δε σε σωζει τιποτα.
Τι είπες ρε; Ότι δεν είμαι κομμουνιστής; Παρ' το πίσω. Φοβερή εξυπνάδα είπες! Ρίχνεις φίλια πυρά. Μόνος σου το σκέφτηκες; χαχαχαχαχα
ΔιαγραφήΕπιχειρήματα;
Επιχειρηματα δινει κανεις οταν υπαρχει λογος
Διαγραφήγια την ακριβεια θα σου εδινα 100 επιχειρηματα, αλλα το κακο ειναι οτι δεν θα μπορουσες να τα δεις.
Σόρυ για το ανώνυμος, μετά διάβασα τους κανόνες σχολιασμού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα τρία παραπάνω σχόλια είναι του «Αριστείδη του δίκαιου», δηλαδή δικά μου.
για να καταλαβεις τωρα τι κοσμο πας να αλλαξεις......
ΑπάντησηΔιαγραφήτο ΚΚΕ εκανε ΑΝΟΙΧΤΟ διαγωνισμο για το επετειακο σημα του των 100 χρονων. αμοιβη; μηπως ηταν καμια δεκαρια χιλιαρικα; καμια κρουαζιερα; τιποτα παρομοιο;;;; οχι! μια ηθικη στην ουσια ανταμοιβη! γραφει τωρα ο αλλος οτι δεν θα επρεπε να συμμετασχει γιατι ειναι στην σ.ε.!!!
συγνωμη προκαταβολικα απο τους διαχειριστες, ΠΟΣΟ ΚΡΕΤΙΝΟΣ ΕΙΣΑΙ;;;;;;;;
χωρις εξηγηση χωρις κανενα αλλο σχολιασμο.
και συνεχιζει στον κρετινισμο σχολιαζοντας το 3ο σχεδιο!
αν ρε φιλε δεν μπορεις και δεν το κατεχεις το αθλημα αστο το ριμαδι, μην εκτιθεσαι κιολας.
η αληθεια ειναι οτι περιμενα γνωστα τσυριζοτρολ να ασχοληθουν, με εκπλησουν....
βαριεμαι να ξαναδιαβασω τους ορους, αλλα δεν θυμαμαι να εξαιρουσε οσους ειναι στον "Ρ" ή στην Σ.Ε. ή τα μελη του κομματος. επειδη εχουν προβαδισμα λογο ιδεολογιας θα επρεπε να μην παρουν μερος; ρε τι ακουμε.
Διαγραφήασε που μερος της αξιολογησης ερχετε συνολικα απο τους 70κατι συμμετεχοντες!
ας το βουταμε λιγο στο μυαλο πριν βγαλουμε -την εστω συγκαλημενη- χολη μας
@modesto:
ΔιαγραφήΛιγο κράττει στους προσωπικούς χαρακτηρισμούς. Μην το κάνουμε "βαθύ κόκκινο" εδώ πέρα...
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ – ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΚΚΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://logo100.kke.gr/content/blog/blog-entries/-100-/
Στο ίδιο σάιτ θα βρείτε και ότι άλλο θέλετε σε σχέση με τον διαγωνισμό για το λογότυπο, από την προκύρηξη του διαγωνισμου μέχρι και την επιλογή του.
Ρε γκάου μπόυ @modesto, δε μίλησα για αποκλεισμό κανενός. Ούτε για εύνοια κανενός. Ο διαγωνισμός ήταν ανοιχτός και οι κανόνες ορισμένοι. Τουτέστιν, τηρούμε τους κανόνες και όλα είναι φίνα. Λέω ότι ηθικά, δεοντολογικά, δεν μπορεί να παίρνει μέρος κάποιος που συμμετέχει στη «διενέργεια του διαγωνισμού», κατά τον TRASH. Δεν κάνω σχόλια ούτε για την επιτροπή, ούτε για τους κανόνες. Άμα ξέρεις μπάλα, μπαίνεις και παίζεις. Άμα δεν ξέρεις, κάθεσαι στην κερκίδα, σχολιάζεις και βρίζεις. Άμα ο διαιτητής είναι και τερματοφύλακας, δεν πρόκειται να φάει κανένα γκολ και δε θα μείνει και κανένας στην κερκίδα. Μοιραία, εκχυδαϊζουμε και λυπάμαι, λυπάμαι πολύ, τα 100 χρόνια ηρωικής δράσης του Κόμματος μας, αλλά επειδή οι κομμουνιστές δεν είναι κατηχητικόπαιδα, θα απαντήσω στη βολή του αρχηγού των κρετίνων - κρετίναρχο @modesto. Μπορεί να με παρασύρει στον κρετινισμό, αλλά τι να κάνουμε; Η ζωή έχει αντιφάσεις. Όσο για το αν το κατέχω το άθλημα, μάλλον όχι. Το δικό σου modesto, όχι. Δεν είμαι πικάσο σαν εσένα με τα πινέλα σου να λερώνω δεξιά αριστερά. Αν με συγκρίνεις με συριζοτρολ, σου επιστρέφω τη σύγκριση. Μάλλον πρέπει να διαβάσεις τους κανόνες σχολιασμού (Α). Αμυντική αδεία, απαντάω επιεικώς σεβόμενος το blog, γιατί αλλιώς έχω πολλά ράμματα για τη γούνα σου. Επειδή το Κόμμα μου δεν είναι Κόμμα σου, είναι το Κόμμα της εργατικής τάξης που εν προκειμένω ετοιμάζεται να γιορτάσει τα 100 χρόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφή@SL FOR
Οι κανόνες λένε ρητά ότι πρέπει να υπάρχει το 100. Δεν υπάρχει. Δεν έπρεπε να συμμετέχει στο διαγωνισμό, όχι να πάρει βραβείο.
Φυσικά, TRASH, και ο Καντίνσκυ παίρνει το πρώτο και το τρίτο βραβείο. Αλλά, πάλι στους κανόνες, αναφέρεται ότι το λογότυπο πρέπει να είναι προϊόν έμπνευσης του δημιουργού και όχι αντιγραφή. Επίσης, έχω την πεποίθηση, χωρίς καμία προκατάληψη, ότι ήταν φάουλ το γεγονός ότι μέλος της Ο.Ε. συμμετείχε και βραβεύτηκε στο διαγωνισμό. Ο διαγωνισμός όντως εκπλήσσει, ίσως πολλούς, είναι ένα τολμηρό εγχείρημα-ρίσκο που μόνο εμείς οι κομμουνιστές το επιχειρούμε. Ωστόσο, κακά τα ψέματα, δεν έπρεπε να γίνει αυτός ο πειραματισμός στα 100 χρόνια. Οι δε διοργανωτές και επιτροπή βαθμολογούνται εκ του αποτελέσματος, κάτω απ' τη βάση, παρά στα πόστα που είναι.
λες λοιπον οτι δεν θελεις να αποκλειστει κανεις και μια σειρα ποιο κατω λες οτι δεν θα επρεπε να συμμετεχει καποιος που συμμετεχει στην διενεργεια του διαγωνισμου.
Διαγραφήπαμε λοιπον -γιατι που και που πρεπει να καταλαβαινουμε που καναμε πατατα και να το βουλωνουμε- οι 2 που αναφερεις δεν ειναι ουτε στην οργανωτικη επιτροπη ουτε στην κριτικη επιτροπη, αν και εμεσα συμμετεχουν αφου ολου οι δημιουργοι ψηφισαν.
δεν εστειλε εργο ο γκιοκας ουτε ο χιωνης.
εμμεσως πλην σαφως κατηγορεις τους υπολοιπους για μη αντικειμενικη κριτικη γιατι οι συγκεκριμενοι ειναι σε κομματικους χωρους. οποτε λοιπον δεν θα επρεπε για λογους δεοντολογιας να αποκλειστουν ολα τα μελη του κομματος, του 902 ή αν καποιος ειναι στον μηχανισμο του κομματος.
ωραια λογικη μη αποκλεισμου.
συνεχιζουμε στο αν καποιος κατεχει η οχι το αθλημα. προφανως και δεν το κατεχεις αφου ακομα και με σκονακι δεν βλεπεις το 100 στο τριτο σχεδιο. για να σου φυγει και ο προβληματισμος δεν ειμαι ζωγραφος αλλα 2 πραγματα μπορω να δω και σε οτι δεν καταλαβαινω δεν εκφερω γνωμη και μιλαω παντα υποκειμενικα για αυτο και εκφερα την προσωπικη μου γνωμη στο τι μου αρεσε και δεν ειπα οτι ειναι καλυτερο. στο αντικειμενικο -αν υπαρχει το 100 ας πουμε, εκει ναι ειμαι απολυτος.
για τον χαρακτηρισμο ζητησα απο πριν συγνωμη και οι διαχειριστες ειναι ελευθεροι να το κατεβασουν οποτε θελουν (δεν θα παρουν και την αδεια μου).
δεν ζητησα ποτε τιτλους ιδιοκτησιας για το ΚΚΕ (.........τρομερος συλογισμος και αν εχεις ραμματα αφου με διαβαζεις πες μου ποτε ειπα τετοιο πραγμα)
στην τοποθετηση σου παντως αναγνωριζω εναν φιλη στα καλυτερα του απο την κοντρα με τον σοφιανο!
για να το καταλαβεις, οταν αναφερθηκα στα τσυριζοτρολ αφησα ενα κενο που σαφεστατα υποδηλωνει αλλαγη θεματος, την επομενη φορα θα στο κανω πενηνταρακια για να το καταλαβαινεις (εδω δεν βλεπεις το 100, θα επιανες την αλλαγη;;;)
το κομμα ποτε (παροτι οι αντιπαλοι το ισχυριζονται) δεν εχει μουχλα και τολμαει, αν δεν εκανε για τα 100 χρονια τον διαγωνισμο γιατι θα το εκανε;;;;;
οπως λοιπον βαθμολογεις κατω απο την βαση κατι που ειναι υποκειμενικο, ετσι λοιπον για κατι αντικειμενικο να δεχτεις οτι εχεις κανει πατατα και να το κοψεις εδω!
εκτος και αν θεωρεις οτι εισαι πολυ ποιο πανω απο την κριτικη επιτροπη που αποτελειται εκτος απο τα μελη της Κ.Ε. και απο επαγγελματιες εικαστικους, εμμεσως λοιπον κατηγορεις και αυτους για μεροληψια και οτι δεχτηκαν αμεσες ή εμμεσες πιεσεις να βραβευσουν τα συγκεκριμενα. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!
Υ.Γ. τωρα θυμηθηκα -μαλλον- γιατι εχεις "ραμματα". πριν καποια χρονια ειχες γραψει ενα σχολιο που ευκολα μπορουσε να παρερμηνευτει απο καποιον που δεν σε "ξερει" και στα ειχα χωσει παλι και καποιος απο τους διαχειριστες διευκρινησε οτι δεν το γραφεις για κακο!
δεν φταιω εγω λοιπον, ψαχτο!
Υ.Γ. η εκφραση ειναι γκαου μπιου και πρωτα βαζεις το @modesto και μετα το αλλο
και το κλεινω εδω γιατι βαριεμαι και δεν ειναι και ο χωρος
Διαγραφήαπλα δεν προκειται ποτε να σε "ξανασχολιασω", φοβαμαι τα ραμματα.
@Αριστείδης ο Δίκαιος:
ΔιαγραφήΤο να επιμένεις σε ένα λάθος, δεν είναι χαρακτηριστικό σοφού ανθρώπου.
Εφόσον η οργανωτική επιτροπή δεν είχε καμμία σχέση με την κρίση των έργων, δεν υπάρχουν (και ούτε και θα μπορούσαν εξάλλου) οποιαδήποτε "ηθικά, δεοντολογικά" ή άλλα ζητήματα, όπως πας να βγάλεις κυριολεκτικά από το καπέλο.
Είναι άτοπο να επιμένεις σε αυτό, όπως και στο γεγονός πως στο τρίτο σχέδιο "δεν βλέπεις" το "100" που βλέπουμε όλοι οι υπόλοιποι.
Και φυσικά το να εντάσσονται κάποια έργα στο ίδιο καλιτεχνικό ρεύμα δεν αποτελεί κάποιου είδους "αντιγραφή".
Εκτός εάν ο Καντίνσκι είχε φτιάξει τα συγκεκριμένα λογότυπα για τα ...100χρονα του ΚΚΕ, ή εάν όλοι οι κονστρουκτιβιστές ήταν απλοί αντιγραφείς του Καντίνσκι και το έργο τους ανάξιο λόγου ως τέτοιο.
Αν εγώ κάνω έναν ιμπρεσιονιστικό πίνακα δεν "αντιγράφω" τον Βαν Κονγκ, ή εάν ζωγραφίσω κυβιστικά δεν κάνω "αντιγραφή" του Πικάσο. Στοιχειώδες...
Κάτι θυμάμαι πως μου έλεγαν για την ημιμάθεια κάποτε...
@modesto Το γκάου μπόυ είναι δικό μου λογοπαίγνιο, το άλλο; συ είπας. Με τον Φίλη δεν είμαστε φίλοι. Για την σύγκριση, ο λαός λέει κάτι για το καντήλι, δεν στο λέω γιατί δεν το επιτρέπει η αγωγή μου. Για το χαρακτηρισμό πριν, δε ζήτησες συγγνώμη, λες ψέματα και συνεχίζεις τους χαρακτηρισμούς.
ΔιαγραφήΟ Φίλης εκφράζει μια εποχή που όλοι έπρεπε να τη φτύνουν, την οπορτουναρχία! Μια ταξική κοινωνία μετά τη δουλοχτητική, την καπιταλιστική που είναι ένας εφιάλτης για το σήμερα, είναι μέσα στο κενό του μυαλού των μικροαστών μια διέξοδος, είναι κάτι, που τους κάνει να νομίζουν πως γεμίζουν το ψυχικό και ιδεολογικό κενό τους ή μια προσπάθεια να το γεμίσουν με την γιαλατζί πολιτική θέση του «μπας και πάρει το μπράβο» από την μπουρζουαζία.
Δεν το βλέπω το 100 και κανείς δεν το βλέπει εκτός... μήπως, που δεν πίνω και δεν το βλέπω με τον δράκο;
Η τέχνη πρέπει να 'χει δύο σε αρμονία: μορφή - περιεχόμενο. Η δική σου τέχνη Μετριόφρονα είναι το κατασκεύασμα με το painting of mind που έκανες στο σχόλιο. Που, σαν ειδικός, το βάζω άριστα για ένα παιδί. Άριστα επίσης σου βάζω και στους δημόσιους χαρακτηρισμούς. Τα σχόλια είναι φυσικό να τα δεχτείς, απ' τη στιγμή που συμμετέχεις σε ένα διάλογο για έναν διαγωνισμό ομορφιάς και παίρνεις θέση κάτω από ιδιόμορφες συνθήκες, παραβλέποντας τους στοιχειώδεις όρους του διαγωνισμού. Σκέψου τις απόψεις και γίνε δημοκράτης για να πάει μπροστά το κόμμα, η κοινωνία μας. Μαθήματα περί τέχνης προσφέρονται σε πολλά μέρη, αν θέλει κανείς όμως. Αν όχι, μπορεί να αυτοεπαινείται, να αυτοβραβεύεται.
Τα έργα τέχνης δεν γίνονται υλικό για διαγωνισμούς logos, σε άλλη περίπτωση παρέχονται αυτούσια. Σεβασμό στον κόπο που έκανε ο Καντίνσκι για να μας χαρίσει τους πίνακές του. Το μόνο καλό είναι η αναφορά στον υπαρκτό. Καλός, όχι σε όλα, και δεν τρώγεται αμάσητος.
Δε μπαίνει γκολ από τ' αποδυτήρια, πρέπει να μπεις στο γήπεδο για να παίξεις μπάλα και πάλι μπορεί να τα φας...
Να χρησιμοποιούμε έργα άλλων είναι ευκολάκι. Είναι σκονάκι στις εξετάσεις, απέχεις από την τέχνη, με την οποία θέλεις να αποφαίνεσαι. Η τέχνη δεν είναι συσκευασία για πατατάκια. Αυτά προς το παρόν. Και μην με προκαλείς, μη με χαρακτηρίζεις.
Η τέχνη είναι κάτι που πρέπει να το σεβόμαστε. Δεν έχεις καθόλου δίκιο, έλα στη θέση του δημιουργού. Επίσης δεν μπορεί ο κάθε πονηρός να διαγωνίζεται με τέτοιο τρόπο και να βρίσκει συνοδοιπόρους ανθρώπους που έπρεπε να πρωτοστατούν στην διάδοση της τέχνης και του πολιτισμού.
Ένα λογότυπο κλεμμένο, ελαφρώς μεταχειρισμένο είναι αποδεκτό;
Σαφώς το πρώτιστο όλων είναι η ελεύθερη έκφραση. Σίγουρα οι δημιουργοί, οι νέοι ειδικότερα χρειάζονται ενθάρρυνση στο να ασχοληθούν με την τέχνη και το πολιτισμό. Αρετή όμως, είναι η αλήθεια και ο αυθορμητισμός, για έναν νέο. Ίσως η εμπάθεια να οφείλεται σ' αυτόν τον αυθορμητισμό, στο νεαρό της ηλικίας που είναι και καλό, καθώς οι νέοι είναι απόλυτοι και αμείλικτοι. Δεν είναι διπλωμάτες, δεν έχουν καταλάβει πως ζούμε σε μια κοινωνία με αντιθέσεις και αδικία ή δεν θέλουν να το αποδεχτούν. Όχι όμως στο ΚΚΕ και την ιστορία του. Να πούμε λοιπόν ότι είναι ανούσιες οι αντιπαραθέσεις αφού υπάρχει αρκετή δόση υποκειμενικότητας; Όχι! Τα σύκα σύκα.
Το πόσο επιδέξιος σ΄αυτό είναι ο καθένας είναι θέμα καλλιέργειας και επιδεξιότητας.
Να είσαι καλά λοιπόν και ελεύθερος να υποστηρίζεις τις απόψεις σου.
Μπέρτολτ Μπρεχτ - Πέντε δυσκολίες για να γράψει κανείς την αλήθεια.
Διαγραφή«Κι η τέχνη πρέπει, σ’ αυτούς τους καιρούς των αποφάσεων ν’ αποφασίσει. Μπορεί να κάνει τον εαυτό της όργανο µιας µικρής µερίδας ορισµένων που παίζουν τις θεότητες της µοίρας για τους πολλούς και που απαιτούν µια πίστη που πρέπει πρώτ’ απ’ όλα να είναι τυφλή, και μπορεί να σταθεί στο πλευρό των πολλών και να βάλει τη µοίρα τους στα δικά τους χέρια. Μπορεί να παραδώσει τον άνθρωπο στις συγχύσεις, τις αυταπάτες και τα θαύµατα, και μπορεί να παραδώσει τον κόσµο στον άνθρωπο. Μπορεί να µεγαλώσει την αµάθεια και μπορεί να µεγαλώσει τη γνώση. Μπορεί να κάνει έκκληση στις δυνάµεις που αποδείχνουν τη δύναµη τους καταστρέφοντας, και στις δυνάµεις που αποδείχνουν τη δύναµή τους Βοηθώντας.
Όποιος σήµερα θέλει να πολεµήσει την ψευτιά και την αµάθεια και να γράφει την αλήθεια έχει ξεπεράσει το λιγότερο πέντε δυσκολίες. Πρέπει να έχει το θάρρος να γράφει την αλήθεια παρόλο που παντού την καταπνίγουν, την εξυπνάδα να την αναγνωρίσει παρόλο που τη σκεπάζουν παντού, την τέχνη να την κάνει ευκολοµεταχείριστη σαν όπλο, την κρίση να διαλέξει εκείνους που στα χέρια τους η αλήθεια θ’ αποχτήσει δύναµη, την πονηριά να τη διαδώσει ανάµεσά τους.»
......
Διαγραφή@Αριστείδης ο Δίκαιος:
ΔιαγραφήΔικαίωμα σου να μην σου αρέσει το λογότυπο που επιλέχθηκε ή και τα 70 που φιλοτεχνήθηκαν.
Η κριτική επιτροπή (και οι ίδιοι οι καλιτέχνες) είχαν διαφορετική άποψη από εσένα, και το ζήτημα τελειώνει εδώ.
Αυτό που δεν είναι δικαίωμα σου να διαστρευλώνεις την πραγματικότητα.
Η οργανωτική επιτροπή δεν είχε καμμία σχέση με την αξιολόγηση των έργων παρά μόνο με την διοργάνωση του διαγωνισμού, οπότε πήγες να βάλεις ζήτημα εκ του μη-όντως.
Το "100" στο έδειξα κιόλας στο τρίτο λογότυπο, αλλά επιμένεις.
Από εδώ και εμπρός το θεωρώ τρόλλινγκ.
Πετάς κι ένα (ταλαίπωρο) Μπρεχτ κι εντάξει, τη πήρες τη πιστοποίηση...
Διαγραφή@zoot horn rollo Ακούς φωνές; Τουλάχιστον έχω καλύτερα γούστα από σένα.
ΔιαγραφήΟ κιθαρίστας που έχεις στο ψευδώνυμό σου ήταν-είναι χασικλής και έμπορος ναρκωτικών. Δες τι λέει στη συνέντευξη:
OV: Describe yourself at age 18.
BH: (...) And then I joined Timothy Leary's LSD cult. We weren't directly connected. He lived in Laguna Beach at the time. He had this thing called the Brotherhood. Basically it was just a way of selling LSD and hash and whatnot. And that was what we did. We had this little hippie store that sold records, beads and incense. And we were big omers, big meditators. We took a lot of drugs actually. I joined the band in '68. I went from one cult to another.
Ο δημοσιογράφος του ζητά να περιγράψει τον εαυτό του. Απαντά, λέγοντας ότι ανήκε σε μια κλίκα από βαποράκια και πουλούσε LSD. Στη συνέχεια αναφέρει ότι έπαιρναν πολλά ναρκωτικά, μεταξύ άλλων χασίσι και LSD. Τέλος, τονίζει πως άλλαζε κλίκες ναρκεμπόρων.
Μαθήματα ήθους αλλού, λοιπόν. Ή το κατέχεις το αγγλικό ή δεν το κατέχεις και ακούς αυτά που ακούς. Μπράβο! Την πήρες και συ την πιστοποίηση.
Εισαι καλός στο Google, εμενα μου άρεσε το ψευδώνυμο, εχω υπόψιν μου όλα όσα λες,πολλοί απο αυτους που ακούμε (κι εσύ σιγουρα) δεν ειναι όπως θα θελαμε, ίσα ισα. Σε λιγο θα με πεις και πρεζακια ομως, αν νομίζεις οτι ξεπλενεσαι έτσι, άντε,προχωρα. Οι διαθέσεις σου φαίνονται απο την αρχή.
ΔιαγραφήΕντάξει ρε παιδιά, μην τρελαίνεστε, δεν είναι πολύ ξεκάθαρο αλλά εφόσον γράφει χρόνια αν ψάξεις το βλέπεις το 100, τώρα αν εσείς δεν το βλέπετε εντάξει, τι να πω, μπορεί να μου φαίνεται εμένα. Πάντως τα άλλα δύο είναι σαφώς ανώτερα για μένα, δίκαια πήραν καλύτερη θέση. Τα υπόλοιπα δεν τα είδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο δευτερο μου φαινεται καλυτερο απο ολα, η ταπεινη μου αποψη
ΑπάντησηΔιαγραφήΤαξικος
Συμφωνώ ταπεινά και εγώ.
ΔιαγραφήNtina
Εχει καλυτερη γραμματοσειρα
ΔιαγραφήΡεόλαχάλιατακάνειτοΚΚΕ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέμα χρόνου ήταν να μπεί κάποιος εδώ και να βρει "πρόβλημα". Κι άργησαν.
Μήπως στο διαγωνισμό να είχε κι επιλογή διαγραμμένου σφυροδρέπανου (όπως οι πινακίδες της τροχαίας στυλ), για να συμμετέχουν πολλοί που θα τους άρεσε κάτι τέτοιο (άντε,είχαμε δεν είχαμε τον αποκλείσαμε πάλι το πολύ το κόσμο...σεχταρισμός παντού παιδί μου...).
Για όσους δεν "βλέπουν" το "100" στο τρίτο λογότυπο, ταληράκια εδώ:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.flickr.com/photos/109877805@N04/16898678570/
Συνημίτονο του χ.
ΔιαγραφήΓιατί τα δυσκολεύεις τα πράγματα δεν υπάρχει το 100. Άρα γίνεται παράβαση των κανόνων του διαγωνισμού. Όπως και στο πρώτο που ο Γιάννης είναι στην οργανωτική επιτροπή. Έγινε στραβή δεν ξέρω γιατί. Τέλος. Ίσος αν δούμε τα υπόλοιπα 101 να βγάλουμε συμπέρασμα.
Α ο Δ
@trash ετσι δεν πειθεις τις μάζες. Βιαστικη δουλεια - ντροπη για τον δημιουργο της
ΔιαγραφήΑπατσης.
@Απατσης:
ΔιαγραφήΟ.Κ.
Εσύ τουλάχιστον τρολάρεις ανυπόκριτα από την αρχή...
Ναι ρε Τρας καλά στα λέει, και στο Σύνταγμα στις 10 το πρωι είναι νύχτα,κατάλαβες;
ΔιαγραφήΣυγκινητικό το "ενδιαφέρον" κατά τ'άλλα...
Γεια σου ρε TRASH. Κράτα γερά. Μετράς.
ΔιαγραφήΕμενα παιδια με πεισατε, για την ακριβεια με πεισατε τοσο πολυ που πλεον το 100 δεν το βλεπω σε κανενα απο τα λογοτυπα. Να ακυρωθει ο διαγωνισμος ή εναλλακτικα να ακυρωθουν τα εκατοσταχρονα του ΚΚΕ. Σεβαστειτε την ιστορια του κομματος, σεβαστητε και την γεωγραφια του και τη γεωμετρια του
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν ακυρώνουμε καλύτερα το ΚΚΕ μπας και ησυχάσουν? :-)
ΔιαγραφήΡε, αν είναι δυνατόν, ακόμα ασχολείστε μαζί τους?
Για μένα το δεύτερο είναι πολύ μπροστά. Αλλά δεν είμαι σίγουρος αν θα βοηθήσει κατά 90 ή 95% την εργατική τάξη να αντιληφθεί και να παίξει τον ιστορικό της ρόλο... Θα πειστουν λέτε οι μάζες τελικά?
Ιάκωβος (πρώην Δανιηλιδης)
Εχουν πλακα τα τρολ παντως που σκαβουν σκαβουν να βρουν ζητηματα και οταν δεν βρισκουν τα επιννοουν...
Διαγραφήεξαφανιζουν τον αριθμο 100, εξαφανιζουν σφυροδρεπανα, εξαφανιζουν γενικα και εξαφανιζονται, για να ξαναεμφανιστουν οταν και οπου χρειαστει, ως "καποιοι συντροφοι" και γενικα στοργικα και συντροφικα, σαν τον πατερα που βλεπει το γιο να παραστρατει και του δινει συμβουλες...
...ομορφα πραγματα στοργικα, οικογενειακα
αχ ποσο τους αγαπω
να τους δωσουμε το κομμα ρε παιδια να το κοψουν να το ραψουν να το κανουνε γαμηστερο
να βρουνε και ενα ωραιο σημα
να κατσουμε ολοι μαζι να χορεψουμε και να φαμε μουσακα και μπαμιες
ομορφα ομορφα
Μαρκιζα τελος
Α ο Δ
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει όρος στον διαγωνισμό που να υπογραμίζει οτι οσοι μετέχουν στην οργανωτική επίτροπή δεν έχουν το δικαίωμα να λάβουν μερος με τις προτάσεις τους;Αλητείες μούτρο στο σινάφη σου γιατι εδω αυτά δεν περνάνε που ήρθες σε μια όμορφη και σημαντική στιγμή του Κόμματος να την λερώσεις με την παρουσία σου.Στην τρύπα σου τώρα ..
Κ.Ο
Ρε Αγχος οι Σοσιαλφασιστες αν το ΚΚΕ θα πεισει τον λαο η οχι. Εχω συγκινηθει απο την αγωνια τους. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Διαγραφή@ΚΟ θύρα 7.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔίδαξε ήθος, γιατί εμείς ξέρεις...ταλιμπάν κτλ.
ΔιαγραφήΜας έχετε πήξει στο "επίπεδο" εδώ και κάτι χρόνια...
Σου απαντάω πιο πάνω για το ήθος, αλλά σε ποιους αναφέρεσαι δεν καταλαβαίνω. Φλυαρείς και χαρακτηρίζεις, χωρίς να ξέρεις. Τα σχόλια που έγραψα τα διάβασες ή μόνο τις απαντήσεις;
ΔιαγραφήΔε πουλάω σοβαροφάνεια σίγουρα, απο φλυαρία και σεντόνια, εχουμε χορτάσει,ακόμα χειρότερα απο σοβαροφάνεια. Πλάκα έχει που κανεις πως δε καταλαβαίνεις.
ΔιαγραφήΗ Οπορτουνα σου μιλαει για ηθος και κανει πως δεν καταλαβαινει γιατι πραγμα μιλας. Αγαπαει το ΚΚΕ ο ανθρωπος δεν το βλεπεις.Μιλαμε για τρομερη αγαπη η οπορτουνα ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΔιαγραφήΑφηστε ρε παιδια τα Οπορτουνιστικα σκυλια να σκουζουνε. Απο την στιγμη που το ΚΚΕ δεν εγινε σαν τα μουτρα τους λογικο ειναι να Γαυγιζουνε. Μα για το Μετωπο Βεβαιως βεβαιως ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο λογότυπο μού θυμίζει τα νιάτα μου. Η ελπίδα έρχεται απ' τη Ρωσία με τον Αλέξη. Μας φέρνει τη σωλήνα με τον αέρα τον κοπανιστό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦ.Π.
Ενημερωτικά,εδώ που έφτασε η κουβέντα αναγκάστηκα να πιάσω την ...ψαλίδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαζί με κάποια εμφανώς τρολοσχόλια, σβήστηκαν και κάποιες απαντήσεις σε αυτά.
Τα παραπάνω προς αποφυγή παρεξηγήσεων.
Τα υπόλοιπα σχέδια μπορούμε να τα δούμε κάπου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι ιδιαιτερα συγκινητικη η δηθεν αγαπη για το ΚΚΕ απο απο το Χαφιεδοτσουρμο που προσπαθησε να το κανουνε σαν τα μουτρα τους και αποτυχανε.Θα μας κανουνε και μαθημα οτι δεν πρεπει να κανουμε συγκεντρωση δυναμεων για την ανατροπη του Καπιταλισμου αλλα Πολιτικο Μετωπο με τον Οπορτουνισμο για να σωσουμε τους Αστους. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυντροφοι πρεπει να σοβαρευτουμε.Πρεπει να καταργησουμε το Προγραμμα του 15ου συνεδριου του 1996 και ολες τις επεξεργασιες και τον εμπλουτισμο του προγραμματος που γινανε μεχρι το 19ο. Να επιστρεψουμε στο Προγραμμα του 9ου και 10ου συνεδριου το 1973 1978 Με το εκλογικο στοχο για 17% δευτερη κατανομη το 1981 την Ανοχη στο ΠΑΣΟΚ την ψηφο στον Σαρτζετακη το 1985 το Κοινο Πορισμα με την ΕΑΡ και την συμμετοχη στις 2 κυβερνησεις μεσα στον Καπιταλισμο. Ετσι θα βοηθησουμε την Εργατικη Ταξη με τους συμμαχους της να συνδραμουνε τον καπιταλισμο στην κριση του. Παιδια μιλαω σοβαρα μην εισαστε Τροτσκιστες. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον κόψατε από εδώ και έβαλε πλώρη για άλλα άρθρα :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο ασχολούνται κάποιοι μαζί του θα είναι εδώ να ξερνάει τον αντικομμουνισμό του...
Ιάκωβος
Καλησπέρα φίλοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτα απόλα επειδή μου αρέσει να μιλάω με ανοικτά χαρτιά θέλω να πως πως δεν ανήκω ιδεολογικά στο ΚΚΕ και την αριστερά.
Είμαι επαγγελματίας γραφίστας και παρόλο που όπως έγραψα δεν έχω σχέση με τον χώρο πήρα μέρος στον διαγωνισμό απλά ως εμπειρία.
Οι λόγοι που γράφω είναι δύο:
αφενός για να ρωτήσω (αν γνωρίζετε) πότε ακριβώς έγινε η διαδικασία της επιλογής και με ποιο τρόπο είχαν οι συμμετέχοντες την δυνατότητα να πάρουν μέρος σε αυτή.
Γιατί όλο αυτό το διάστημα παρακολουθούσα στο σάϊτ του ΚΚΕ για να δω κάποια σχετική είδηση και την εξέλιξη του διαγωνισμού κοιτώντας στο σχετικό banner αλλά όταν προσπαθούσα να μπω μου έβγαζε πως δεν λειτουργεί.
Αφετέρου θα ήθελα να ρωτήσω μήπως υπάρχει κάπου μία σχετική λίστα κατάταξης με τα logos που συμμετείχαν?
Ευχαριστώ.
-Υπάρχουν αρκετές από τις σχετικές πληροφορίες στα λινκ που δίνουμε στα σχόλια παραπάνω.
Διαγραφή-Ο ανώνυμος σχολιασμός δεν είναι δεκτός από το μπλογκ.