Απαιτούμε από την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να πάρει άμεσα πίσω την απόφαση της για τις καταργήσεις - συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων.
Με μια τέτοια απόφαση, οι μαθητές θα στοιβάζονται σε αίθουσες των 30 και πλέον ατόμων, ενώ παράλληλα θα εξαναγκάζονται σε εξοντωτικές μετακινήσεις.
Οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται στο αδιέξοδο της απώλειας οργανικών θέσεων ενώ θα οδηγούνται σε εργασιακή περιπλάνηση, σε εξοντωτικές εργασιακές συνθήκες και σε κατακόρυφη αύξηση των ελαστικών μορφών εργασίας (αναπληρωτές κανονικού - μειωμένου ωραρίου (ΑΚΩ-ΑΜΩ), ωρομίσθιοι).
Με μια τέτοια απόφαση, οι μαθητές θα στοιβάζονται σε αίθουσες των 30 και πλέον ατόμων, ενώ παράλληλα θα εξαναγκάζονται σε εξοντωτικές μετακινήσεις.
Οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται στο αδιέξοδο της απώλειας οργανικών θέσεων ενώ θα οδηγούνται σε εργασιακή περιπλάνηση, σε εξοντωτικές εργασιακές συνθήκες και σε κατακόρυφη αύξηση των ελαστικών μορφών εργασίας (αναπληρωτές κανονικού - μειωμένου ωραρίου (ΑΚΩ-ΑΜΩ), ωρομίσθιοι).
Η πολική των συγχωνεύσεων είναι σίγουρο πως θα πετάξει ολόκληρα κομμάτια της νεολαίας εκτός εκπαιδευτικής διαδικασίας και θα ανοίξει το δρόμο για μαζικές απολύσεις.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ , ΓΟΝΕΙΣ, ΜΑΘΗΤΕΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
- ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ – ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
- ΚΑΝΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΜΑΘΗΤΕΣ
- ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
- ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
- ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ στο 5% του ΑΕΠ, ώστε να καλυφθούν οι ζωτικές ανάγκες της δημόσιας εκπαίδευσης.
- ΕΝΙΑΙΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΩΡΕΑΝ ΔΩΔΕΚΑΧΡΟΝΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ
Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.
Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog
ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.
Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.