7 Ιανουαρίου 2013

ΕΙΝΑΙ Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ-ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ …ΗΛΙΘΙΕ...

Πόσοι είμαστε οι ανεργοάφραγκοι σήμερα; Γύρω στο 1.500.000 ψυχές.

Πόσοι είναι οι εργαζόμενοι άφραγκοι σήμερα; Τόσοι και πολλοί παραπάνω.

Κι αν προστεθούν και οι φαμίλιες μας; Ξεπερνάμε τα 5.000.000 με 6.000.000 εκείνοι που μας έχει απαγορευτεί να ζούμε αξιοπρεπώς οικονομικά.

ΓΙΑΤΙ;;;
Είμαστε άχρηστοι; Ανίκανοι; Ηλίθιοι; Τεμπέληδες; Ακαμάτηδες;

ΟΧΙ!!!
Τότε; Γιατί;

Μήπως η Ελλάδα δεν μπορεί ν’ ανταποκριθεί στις βασικές ανάγκες όλου τού πληθυσμού;

ΟΧΙ!!!

Αντίθετα, έχει δυνατότητες ν’ ανταποκρίνεται εσαεί σ’ όλες τις σύγχρονες διευρυμένες ανάγκες ενός πληθυσμού, πολύ μεγαλύτερου απ’ τα 10-12.000.000 ανθρώπων. Ίσως να μην είναι υπερβολή και τα 20.000.000 από κάποια στιγμή και μετά...

Τόσο(!) μεγάλο πληθυσμό μπορεί να ικανοποιήσει και με το παραπάνω, η μικρή μα εξαιρετικά όμορφη και πλούσια χώρα μας!!!


Ελάτε λοιπόν να κάνουμε μαζί μια βόλτα στις ομορφιές και τον πλούτο της.

Τι βλέπουμε λοιπόν εδώ;

Ότι η Ελλάδα διαθέτει τις βάσεις για όσα απαιτούνται για την εξάλειψη της ανεργίας και για να ζούμε όλοι αξιοπρεπώς.

Ας τις απαριθμήσουμε:

1) Εργοστασιακή-βιομηχανική παραγωγή μέσων παραγωγής.

2) Ορισμένο επίπεδο ανάπτυξης σύγχρονης τεχνολογίας.

3) Εμπορικό δίκτυο.

4) Ορισμένο επίπεδο ανάπτυξης σύγχρονης τεχνολογίας.

5) Έμπειρο και πολυάριθμο εργατικό δυναμικό, με βελτιωμένο μορφωτικό επίπεδο και εξειδίκευση

6) Πολυάριθμο επιστημονικό δυναμικό.

(Το ότι όλα αυτά, άψυχα και έμψυχα βρίσκονται υπό την εκμετάλλευση μιας δράκας ντόπιων και ξένων κηφήνων, είναι κάτι που θα το συζητήσουμε μετά).

Πάμε παρακάτω:

Μπορεί η Ελλάδα ν’ αναπτύξει επαρκώς κι επαρκέστερα τη βιομηχανική και αγροτοκτηνοτροφική της οικονομία, ώστε να περιοριστούν στο ελάχιστο οι εισαγωγές;

ΝΑΙ!!!

Πώς;;;

Με αξιοποίηση του τεράστιου αναξιοποίητου ορυκτού πλούτου της (απαραίτητη προϋπόθεση για ανάπτυξη της βιομηχανίας).

Ας κάνουμε λίγο πιο συγκεκριμένη την αναφορά μας, στο τι υπάρχει σ’ αυτήν τη χώρα που κάποιοι θεωρούν «ψωροκώσταινα»…

Διαθέτει λοιπόν η Ελλάδα:

1) Βωξίτη (για ανάπτυξη βιομηχανιών που αφορούν προϊόντα που έχουν ως πρώτη ύλη το αλουμίνιο).

2) Νικέλιο (για την παραγωγή ανθεκτικών κραμάτων με χάλυβα).

3) Ψευδάργυρο και χρυσό (χρυσάφι...)

4) Λευκόλιθο, μάρμαρο (που λόγω τής ποιότητάς του κατέχει εξέχουσα θέση στη διεθνή αγορά).

5) Λιγνίτη (για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας).

6) Τεράστιο υδάτινο δυναμικό (για την παραγωγή επίσης ηλεκτρικής ενέργειας).

7) Πλούσια κοιτάσματα πετρελαίου και φυσικού αερίου( στο Βόρειο Αιγαίο, στη λεκάνη Ρόδου, νότια της Κρήτης, στο Ιόνιο, στον Πατραϊκό Κόλπο).

8) Υψηλό αιολικό δυναμικό και πηγές γεωθερμίας, (ιδιαίτερα στα νησιά του Αιγαίου).

9) Αναπτυγμένη βιομηχανία χάλυβα, σιδήρου, χαλκού.

10) Αμυντική βιομηχανία.

11) Βιομηχανία πλαστικών.

12) Παραγωγή τσιμέντου και άλλων οικοδομικών υλικών.

13) Η μηχανοποίηση του κλάδου των κατασκευών μπορεί να καλύψει γενικά τις ανάγκες κατασκευής δημόσιων έργων - κατασκευών, λαϊκής κατοικίας.

14) Η λαϊκή κατοικία όμως χρειάζεται πλακάκια, τζάμια, είδη υγιεινής, χρώμα, στρωσίδια κλπ. κλπ.

15) Η Ελλάδα έχει δάση για ξυλεία και προϊόντα ξύλου. Άρα, μπορεί να γίνει ανάπτυξη εργοστασίων και βιομηχανιών για παραγωγή των όποιων προϊόντων με βάση το ξύλο.

16) Ναυπηγεία (τα περισσότερα τα κλείσαν και κλείνουν και τα υπόλοιπα)

Απ’ τις 16 ενδεικτικές παραπάνω περιπτώσεις όμως, προκύπτουν πολλαπλάσιες δραστηριότητες. Π.χ. μεταποιητικές βιομηχανίες, καταστήματα, υπηρεσίες.

Ποιο το αποτέλεσμα συνεπώς, αν επιλεγεί αυτή η βιομηχανική ανάπτυξη;

Και ποιο το αποτέλεσμα αν σ’ αυτά προσθέσουμε:

α) Τα λιμάνια (τώρα τα πουλάνε και τα ξεπουλάνε…).

β) Τον εμπορικό κι επιβατικό στόλο (τώρα τον εκμεταλλεύονται οι εφοπλιστές, κι επιπλέον τον κατασκευάζουν και τον επισκευάζουν εκτός Ελλάδας).

γ) Τα τρένα, τα αστικά και υπεραστικά μέσα μαζικής μεταφοράς (που επιπλέον θα κατασκευάζονται και θα επισκευάζονται εδώ).

Δεκάδες ακόμη δραστηριότητες μπορούμε να προσθέσουμε.

Ποιο λοιπόν το αποτέλεσμα αν μπει μπροστά αυτή η παραγωγική μηχανή;;;

Ποιο;;;

Εύκολη η απάντηση.

Έλλειψη εργατικών χεριών!

Από ’κεί δηλαδή που σήμερα περισσεύουν 1.500.000 άνεργοι,

«αύριο» θα μας λείπουν 1.500.000 εργαζόμενοι, τουλάχιστον!!!

Γιατί;;;

Θ’ απαντήσουμε μ’ ένα και μόνο παράδειγμα:

Δε νοούνται βιομηχανικές περιοχές με δεκάδες κι εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους, χωρίς τις απαραίτητες υπηρεσίες. Σχολειά,σχολές, πανεπιστήμια, νοσοκομεία, θέατρα-ψυχαγωγία,γυμναστήρια, κολυμβητήρια, spa, κομμωτήρια, καταστήματα κλπ.Κι άλλα, πολλά!

Πάμε όμως επιγραμματικά και παρακάτω:

Ανάπτυξη της αγροτοκτηνοτροφικής παραγωγής τής Ελλάδας, σε βαθμό που θα καλύπτει τις διατροφικές της ανάγκες και θα κάνει αβέρτα εξαγωγές, αντί αβέρτα εισαγωγές όπως σήμερα...

Υπάρχει, επίσης, μεγάλη μηχανοποίηση της αγροτικής παραγωγής.

Η Ελλάδα έχει σημαντική παραγωγή σιταριού, καλαμποκιού, άλλων δημητριακών, πατάτας, φασολιών, διαθέτει υψηλής ποιότητας λάδι, οπωροκηπευτικά, κρασί, ροδάκινα, εσπεριδοειδή, σταφίδα, μέλι κ.ά.

Η κτηνοτροφία της Ελλάδας παρουσιάζει υψηλό βαθμό συγκέντρωσης, και με κεντρικό σχεδιασμό μπορεί να καλύψει το μεγαλύτερο μέρος των εγχώριων αναγκών κατανάλωσης σε πρόβειο γάλα, κρέας κ.λπ., αλλά και αναπτυγμένη βιομηχανία τροφίμων και ποτών.

Επίσης, η αγροτική παραγωγή μπορεί να στηρίξει τη βιομηχανία τροφίμων.

Έχουμε και πολύ καλής ποιότητας βαμβάκι.

Αντίστοιχα, διαθέτουμε σημαντική βάση παραγωγής κλωστοϋφαντουργίας, ένδυσης, υπόδησης καθώς και σχετική τεχνογνωσία.

Πόσες μεταποιητικές βιομηχανίες συνεπώς θα προκύψουν απ’ την αγροκτηνοτροφική παραγωγή;

Π.χ., εκτός απ’ την κλωστοϋφαντουργία, θα έχουμε βιομηχανίες υποδημάτων, κατασκευής ρούχων υφασμάτινων και δερμάτινων, κατασκευής τσαντών, κλπ. κλπ.

Να προσθέσουμε επίσης, ότι είναι επόμενο πως με τέτοια βιομηχανική και αγροτοκτηνοτροφική ανάπτυξη θα πάρει φωτιά κι ο κλάδος τής οικοδομής.

Νέες σύγχρονες κατοικίες πάμφθηνες, διότι η στέγη είναι ανθρώπινο δικαίωμα. Φυσικά, χωρίς τη θηλιά τού τραπεζίτη…

Κι οι κατοικίες, θέλουν πλακάκια, είδη υγιεινής, ηλεκτρικά είδη, χρώματα, τζάμια, έπιπλα κλπ.

Κι επειδή μια τέτοια ανάπτυξη στα χέρια τού λαού, πάει πακέτο κι η αγάπη για το βιβλίο, θα έχουμε και τεράστια παραγωγή στο χώρο των εντύπων.

Είναι λοιπόν δυνατόν μια τέτοια ανάπτυξη να μην εξαλείψει την ανεργία και να μην απαιτήσει επιπλέον εργατικά χέρια;

Είναι ποτέ δυνατόν μια τέτοια ανάπτυξη να μη χρειάζεται όλο και περισσότερους επιστήμονες, δάσκαλους, γιατρούς, ηθοποιούς,θεατρολόγους, γυμναστές, οικοδόμους, τσαγκαράδες,κομπιουτεράδες, εργατοτεχνίτες, ηλεκτρολόγους, ηλεκτρονικούς,κομμώτριες, καθαρίστριες, μάγειρες, τουριστικά επαγγέλματα,ναυτικούς, κλπ;

Είναι ποτέ δυνατόν μια τέτοια ανάπτυξη να μην γιομίσει τη χώρα με θέατρα, κινηματογράφους, θέρετρα αναψυχής, εστιατόρια,σχολειά, πανεπιστήμια, παιδικούς σταθμούς, παιδικές χαρές, πάρκα,γυμναστήρια, κολυμβητήρια, γήπεδα, κλπ;

Είναι ποτέ δυνατόν σε μια τέτοια ανάπτυξη να χωράνε τα ναρκωτικά και οι άλλες επιβλαβείς εξαρτήσεις για την νεολαία και γενικά τον άνθρωπο;

Είναι τόσες πολλές οι σύγχρονες και όλο διευρυνόμενες ανάγκες τού ανθρώπου, που αυτός ο κατάλογος ικανοποίησής τους τελειωμό δεν επιτρέπεται να έχει.

Όπως δεν επιτρέπεται να επιτρέπουμε να μας στερούν δια της ανεργίας και της φτώχειας την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών μας.

Στο δια ταύτα τώρα:

Γιατί μέχρι τώρα αυτή η ανάπτυξη δεν έγινε ουδέποτε πραγματικότητα;

Γιατί;;;

Εύκολη η απάντηση.

Διότι οι καπιταλιστές επενδύουν μόνο όπου μυρίζονται χοντρά κέρδη και όχι για την κάλυψη των λαϊκών αναγκών.

Συνεπώς, η ανάπτυξη που προαναφέραμε δεν χωρά στα καπιταλιστικά πλαίσια, πολύ δε περισσότερο δεν χωρά στα πλαίσια της ΕΕ και του ΝΑΤΟ.

Μια τέτοια ανάπτυξη, που θα κάνει την Ελλάδα όνειρο των λαών όλου τού πλανήτη, μπορεί να προκύψει μόνο με κεντρικό σχεδιασμό οικονομίας.

Κεντρικός σχεδιασμός οικονομίας όμως, εφαρμόζεται μόνο στοσοσιαλισμό-κομμουνισμό.

Δηλαδή, μόνο η Εργατική-Λαϊκή Εξουσία, μπορεί να προχωρήσει σε κεντρικό σχεδιασμό οικονομίας.

Κι όποιος είναι πραγματικός πατριώτης, δεν μπορεί να θέλει τίποταλιγότερο για τούτη τη χώρα. Για τη χώρα του. Για την Ελλάδα.

Διότι πατριωτισμός είναι η φροντίδα, η μέριμνα καθενός να είναι η πατρίδα του ισχυρή. Και μια ισχυρή πατρίδα απαιτεί δυνατό λαό. Κι έναςδυνατός λαός, παίρνει την υπόθεση της πατρίδας του στα χέρια του, για ν’ αναπτύξει όλες τις παραγωγικές της δυνατότητες.

Αυτό σημαίνει, ότι πρωτίστως απαλλάσσει την πατρίδα του κι απαλλάσσεται κι ο ίδιος απ’ τους εκμεταλλευτές του. Απ’ τους καπιταλιστές και τον καπιταλισμό. Ανατρέπει δηλαδή την εξουσία των μονοπωλίων.

Το πώς και το πότε θα γίνει αυτό όμως κατορθωτό, δεν είναι δυνατόν να το αναλύσουμε σ’ αυτήν την ανάρτησή μας. Πάντως, φτάνει να τ' αποφασίσει ο υποκειμενικός παράγοντας. Ο λαός.

Τελειώνοντας, οφείλουμε να επιβεβαιώσουμε αυτό που ήδη έχετε υποπτευτεί. Ότι δηλαδή όλο αυτό που διαβάσατε και με το οποίο φανταζόμαστε πως δεν διαφωνείτε, είναι εν πολλοίς η πολιτική πρόταση - διέξοδος του ΚΚΕ.

Κι ομολογουμένως, είναι μονόδρομος για φιλολαϊκή έξοδο από την κρίση και ανάπτυξη σε όφελος των εργαζομένων.

Σας παραπέμπουμε λοιπόν για καθημερινή αληθινή ενημέρωση ΕΔΩ,καθώς και στον 902gr, και σας προτείνουμε να σκεφτείτε ανεπηρέαστα όσα διαβάσατε εδώ.

Πάρτε λοιπόν τις αποφάσεις σας:

Διαχείριση του καπιταλισμού που σαπίζει όλο και πιο επικίνδυνα, ή σοσιαλιστική-κομμουνιστική επανάσταση;;;

Απαντήστε με το χέρι στην καρδιά και τα υπόλοιπα θα τα πούμε και θα τα βρούμε στην πορεία…

Να θυμάστε μόνο, πως με εξουσία τα μονοπώλια, τον καπιταλισμό δηλαδή,
όλες οι κυβερνήσεις στα πλαίσιά του, τον καπιταλισμό υπηρετούν και θα υπηρετούν,
είτε από …Δεξιά, είτε από …Αριστερά.



Πηγη: Revolt

36 σχόλια:

  1. @ redpower

    Μωρέ τέλεια είναι η πολιτική πρόταση-διέξοδος του ΚΚΕ, που ομολογουμένως, είναι μονόδρομος για φιλολαϊκή έξοδο από την κρίση και ανάπτυξη σε όφελος των εργαζομένων.
    Κι επειδή το κείμενο απλά αναπαράγει αυτή την πρόταση, έχεις δίκιο. Δεν μπορούσε να μην είναι καλό.

    Κι όποιος απ' το λαό διαφωνεί με την πολιτική πρόταση του ΚΚΕ:

    Ή τρέφει αυταπάτες (πιστεύει ότι σε μια κοινωνία που καταρρέει, την καπιταλιστική, αυτός θα μείνει όρθιος μες στα χαλάσματα...)

    Ή είναι αρρωστημένος αντικομμουνιστής-φασιστοναζί, φανερός ή με φερετζέ (μαντρόσκυλο δηλαδή τού καπιταλισμού).

    ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε περίπτωση που δεν το προσέξατε, στο κείμενο υπάρχει " Ορισμένο επίπεδο ανάπτυξης σύγχρονης τεχνολογίας." γραμμένο δύο φορές.
    [Παρατήρηση ως προς τη μορφή και όχι ως προς το περιεχόμενο]
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Ανώνυμος

    Στα μεγάλα κείμενα, συμβαίνουν τέτοια λάθη, ειδικά σε περίπτωση βιασύνης. Αμελητέα όμως, εφόσον δεν έχουν αρνητικές επιπτώσεις.

    Μπράβο πάντως που το εντόπισες. Έχεις παρατηρητικότητα. Μακάρι να την διαθέτεις πάντα για το κοινό καλό.

    Γεια σου.

    ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εκατομυρια ηρθαν απο τον σοσιαλισμο στον καπιταλισμος..
    και εσεις θελετε να πατε στον κομμουνισμο ;;;

    ειστε.....;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν "ηρθαν" τους εφεραν με το ζορι εκεινοι που προδωσαν τον σοσιαλισμο, αλλωστε και τα προσφατα γκαλοπ σε μια σειρα χωρες της Ανατολικης Ευρωπης αυτο δειχνουν, οι λαοι τους την "πατησαν" επειδη προδοθηκαν απο τις ιδιες τις ηγεσιες των ΚΚ σε αυτες τις χωρες-το 65% των ερωτηθεντων σε προσφατη ερευνα στην Ρωσσια δηλωσε οτι ηταν μεγαλο λαθος η καταργηση της ΕΣΣΔ, αναλογα ποσοστα δειχνουν ερευνες και σε αλλες χωρες, χαραχτηριστικο το παραδειγμα της Ρουμανιας του "αιμοσταγους" Τσαουσεκου που ακομη περιμενουμε στοιχεια για τις "Σφαγες" του αλλα φαινεται καπου χαθηκαν στον δρομο, οπου το 73% των Ρουμανων δηλωσαν πριν λιγο καιρο σε ευρεια ερευνα οτι ζουσαν καλυτερα επι σοσιαλισμου.

      Διαγραφή
  5. συμφωνώ με όλα όσα γράφεις, αγαπητέ μου θεματογράφε, πλήν εκείνου του ''σκεφθείτε ανεπηρέαστα όσα διαβάσατε εδώ''.

    δύσκολο αυτό, όταν έχει κανείς ένα παρελθόν σοσιαλισμού 70 και ετών, για το οποίο ποτέ κανείς κομουνιστής ή ριζοσπάστης δεν έκανε μιά ουσιαστική κριτική και ανάλυση !

    το ΚΚΕ θα πρέπει να μιλήσει και να αναλύσει ''πώς'' και ''γιατί'' ο υπαρκτός σοσιαλισμός ξέφυγε από το μαρξισμό - και μετά, τα λέμε !



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και σου απάντησε ορθά πιο κάτω ο blogsevikos,

      Αν και δεν πρόκειται να μπεις ποτέ ξανά σε αυτό το thread για να δεις τα αποτελέσματα της λάσπης σου,

      Αν και δεν πρόκειται ποτέ, αν και στο εύχομαι, να αλλάξεις συνείδηση,

      Τουλάχιστον μάθε πριν πετάξεις το μελάνι σου σαν τη σουπιά, δηλαδή την προπαγάνδα που σε δίδαξαν Βήματα, Ελευθεροτυπίες, Καθημερινές, Τυλέτυποι, Left.gr, Αυγές, Πριν και λοιπά αστικά και ψευδοαριστερά μέσα της κυρίαρχης ιδεολογίας, την οποία και υπερασπίζεσαι άθελά σου, γιατί δεν φαντάζομαι να είσαι ο Αλαφούζος και να τουιτάρεις,
      κι επειδή φαίνεσαι πράγματι ξύπνιος για να θυμάσαι πως η προσπάθεια σοσιαλιστικής οικοδόμησης κράτησε πάνω από 70 χρόνια,

      Μάθε πρώτα να διαβάζεις τις πηγές και τα κείμενα, αυτών των οποίων αμφισβητείς -βασικά σιχαίνεσαι- και μετά να εκφέρεις γνώμη.

      Για τη βοήθεια της πολιτικής σου και πολιτισμική σου προσαρμογής, να σου προσφέρω το παρακάτω γι' αρχή:

      "Eκτιμήσεις και συμπεράσματα από τη σοσιαλιστική οικοδόμηση στον 20ό αιώνα με επίκεντρο την ΕΣΣΔ. Η αντίληψη του ΚΚΕ για το σοσιαλισμό.

      Aθήνα, 18 - 22 Φλεβάρη 2009"

      http://www.kke.gr/18o_synedrio/apofash_toy_18oy_synedrioy_toy_kke_gia_to_sosialismo

      Όταν σταματήσεις λοιπόν να τρολάρεις ασύστολα, τα ξαναλέμε ευχαρίστως στη βάση της θέσης του πως και γιατί η σοσιαλιστική οικοδόμηση ξέφυγε από της αρχές του μ-λ κατά την ανάλυση του ΚΚΕ.

      Τα πως και γιατί, γιατί τα βάζεις σε εισαγωγικά άραγε;

      Διαγραφή
  6. @ ανώνυμε 8 ιανουαρίου 2013 10.58
    το ΚΚΕ "ξόδεψε" ένα ολόκληρο συνέδριο και πάμπολλα χρόνια για να βγάλει δημοσιευμένα τα συμπεράσματά του για το τί έγινε στα σοσιαλιστικά κράτη...σε αυτά τα ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΑ εδώ και χρόνια κείμενα θα βρεί όποιος ενδιεφέρεται με ακρίβεια και που, και πως έγιναν οι στρευλώσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια ερωτηση οταν λετε σοσιαλισμο σε αυτα τα κρατη ελπιζω να μην εννοειται τον σοσιαλισμο που περιεγραψε ο Μαρξ!ΑΣΔΦΓ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατι υπαρχουν "πολλοι σοσιαλισμοι"?

      Διαγραφή
    2. Αν ειναι ενας σιγουρα δεν ηταν στην ΕΣΣΔ παντως για προφανεις λογους που αν καποιος δε τους καταλαβαινει .....

      Διαγραφή
    3. αχα, για πες μας τους λογους ρε ανωνυμε 4:16mm, τυχαινει να εζησα επι χροναι σε σοσιαλιστικη χωρα, και να επισκεφθω αρκετες φορες αλλες δυο, θελω λοιπον να συγκρινω τους "λογους" σου με οτι εγω ειδα απο πρωτο χερι, να δω και ποσο καλα "πληροφορημενος" εισαι....επειδη πιστευω οτι δε εισαι?Razumes prijatelju?Ili hoces da ti objasnjem bolje sta kazem?

      Διαγραφή
    4. Αφου εζησες ειδες τα μαγαζια που ψωνιζαν τα μελη του κομματος και οι αθλητες και τα αλλα που ψωνιζε ο λαος με διαφορετικα ειδη προιοντων μεσα? Βεβαια για να υπαρχει σοσιαλισμος προυποθετει οπως γνωριζεις την καταργηση των ταξεων κατι που δεν εγινε αφου υπηρχε η ατυπη ταξη των διευθηνταδων των εργοστασιων που αμειβοταν διαφορετικα (και περισσοτερο) και το βασικο δεν ηταν αντικαταστασιμοι ανα πασα στιγμη απο αποφαση τν εργαζομενων των εργοστασιων.Δεν μειωνω τις κατακτησεις που υπηρχαν στις σιοβετικες χωρες αλλα μεχρι το 1990 που κατερευσε ο σχηματισμος απλα ρισκοταν στο μεταβατικο σταδιο!Γι'αυτο αλλωστε "ανακαλυφθηκε" και ο ορισμος "υπαρκτος" σοσιαλισμος!Δε πηρα κανα φιλο απλα διαβασα αν θελεις να καταλβεις κατι αλλο πες μου!Στοιχεια μπορεις να δεις στο εξαιρετικο βιβλιο του Καππου(κριτικη στο σιοβετικο σχηματισμο) που κανει κριτικη με βαση στοιχεια ερευνας και οχι επηρεασμενη απο την καπιταλιστικη προπαγανδα!

      Διαγραφή
    5. Karl Marx-Κριτική του προγράμματος της Γκότα
      [...] Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια κομμουνιστική κοινωνία, όχι όπως έχει εξελιχθεί πάνω στη δική της βάση, αλλά αντίθετα όπως ακριβώς προβάλλει από την καπιταλιστική κοινωνία, με μια κομμουνιστική κοινωνία, επομένως, που από κάθε άποψη, οικονομικά, ηθικά, πνευματικά, είναι γεμάτη με τα σημάδια της παλιάς κοινωνίας, που από τους κόλπους της βγήκε. Επομένως ο κάθε μομονωμένος παραγωγός -ύστερα από τις κρατήσεις- παίρνει πίσω ακριβώς ό,τι της δίνει.
      Αυτό που της έδωσε είναι η ατομική του ποσότητα εργασίας. [...]

      [...]Την ίδια ποσότητα εργασίας, που έδωσε στην κοινωνία με μια μορφή, την παίρνει πίσω με άλλη μορφή. Εδώ ολοφάνερα κυριαρχεί η ίδια αρχή που ρυθμίζει την ανταλλαγή εμπορευμάτων, εφόσον είναι ανταλλαγή ίσως αξιών. Το περιεχόμενο και η μορφή άλλαξαν, γιατί μέσα στις αλλαγμένες συνθήκες κανένας δεν μπορεί να δώσει τίποτε άλλο εκτός από την εργασία του, και γιατί, από την άλλη μεριά, τίποτα δεν μπορεί να περάσει στην ιδιοκτησία των μεμονωμένων προσώπων, εκτός από ατομικά μέσα κατανάλωσης. Όμως, σ' ό,τι αφορά στη διανομή των μέσων κατανάλωσης στους μομονωμένους παραγωγούς, κυριαρχεί η ίδια αρχή όπως και στην ανταλλαγή ισοδύναμων εμπορευμάτων, ανταλλάσσεται ίση εργασία σε μια μορφή με ίση εργασία σε άλλη μορφή.

      Ώστε εδώ το ίσο δίκαιο εξακολουθεί να είναι κατ' αρχήν το αστικό δίκαιο, αν και δεν μαλλιοτράβιουνται πιο η αρχή και η πράξη, ενώ η ανταλλαγή ισοδύναμων στην ανταλλαγή εμπορευμάτων υπάρχει μόνο σαν μέσος όρος, και όχι για την κάθε ξεχωριστή περίπτωση.

      Παρ' όλη αυτή την πρόοδο, αυτό το ίσο δίκαιο υπόκειται πάντα σ' έναν αστικό περιορισμό. Το δίκαιο των παραγωγών είναι ανάλογο με την απόδοση της δουλειάς τους. Η ισότητα βρίσκεται στο γεγονός ότι μετρούν με το ίδιο μέτρο, με την εργασία. Όμως ο ένας υπερέχει από τον άλλο φυσικά ή πνευματικά, προσφέρει απομένως στον ίδιο χρόνο περισσότερη δουλειά ή μπορεί να δουλεύει περισσότερο χρόνο, και η εργασία, για να χρησιμεύσει σαν μέτρο, πρέπει να ορίζεται σύμφωνα με τη διάρκει ή με την έντασή της, αλλιώς θα έπαυε να είναι μέτρο.

      Αυτό το ίσο δίκαιο είναι άνισο δίκαιο για άνιση εργασία. Δεν αναγνωρίζει ταξικές διαφορές, γιατί ο καθένας δεν είναι παρά εργάτης όπως κι ο άλλος, αναγνωρίζει, όμως, σιωπηρά σαν φυσικά προνόμια τις άνισες ατομικές ικανότητες και επομένως την άνιση παραγωγική ικανότητα Στο περιεχόμενό του είναι λοιπόν δίκαιο της ανισότητας όπως κάθε δίκαιο. Το δίκαιο, από τη φύση του, μπορεί να υπα΄ρχειμόνο στην εφαρμογή ίσου μέτρου. Τα άνισα άτομα, όμως, και δεν θα ήταν διαφορετικά άτομα αν δεν ήταν άνισα) μπορούν να μετρηθούν μόνο με ίσο μέτρο, εφόσον τα βλέπει κανείς από την ίδια σκοπιά, εφόσον τα παίρνει μόνο από μια ορισμένη πλευρά, π.χ., στη συγκεκριμένη περίπτωση, εφόσον τα θεωρεί μόνο σαν εργάτες και δεν βλέπει σ' αυτούς τίποτε άλλο, εφόσον παραβλέπει όλα τα άλλα.

      Παραπέρα: ο ένας εργάτης είναι παντρεμένος, ο άλλος όχι, ο ένας έχει περισσότερα παιδιά από τον άλλο κλπ κλπ. Με ίση απόδοση εργασίας και επομένως με ίση συμμετοχή στο κοινωνικό καταναλωτικό αποτέλεσμα (Konsumtionsfonds), ο ένας παίρνει στην πραγματικότητα περισσότερα από τον άλλον, ο ένας είναι πλουσιότερος από τον άλλο κλπ. Για ν' αποφευχθούν όλες αυτές οι αδυναμίες, θα έπρεπε το δίκαιο να είναι μάλλον άνισο αντί να είναι ίσο. Αυτές οι ελλείψεις, όμως, δεν μπορούν ν' αποφευχθούν στην πρώτη φάση της κομμουνιστικής κοινωνίας, όπως ακριβώς έχει βγει ύστερα από μακρόχρονα κοιλοπονήματα από την καπιταλιστική κοινωνία. Το δίκαιο δεν μπορεί ποτέ να είναι ανώτερο από την οικονομική διαμόρφωση και την καθορισμένη από αυτήν πολιτιστική ανάπτυξη της κοινωνίας.[...]

      Διαγραφή
    6. Σε εχω δει Καππου Καππου σε ξερω, τα λογια σου αυτα μου ειναι τοσο γνωστα...

      Και δεν μου λες ρε φιλε, τα αποτελεσματα του 18ου συνεδριου γιατι δεν τα διαβαζεις πρωτα να δεις τι λεει το ΚΚΕ για το ζήτημα Ε.Σ.Σ.Δ, το τι πετυχε και το γιατι διαλυθηκε, εδω κοτζαμ βιβλιο διαβασες, πως θα διαβασεις καμια 30αρια σελιδουλες ακομα θα σου κανει τοσο κακο;

      Να δεις λοιπον οτι αυτο που φταιει για την διαλυση ειναι ακριβως η απομακρυνση απο τις Μαρξιστικες-Λενινιστικες αρχες, και οχι η τηρηση τους. Και ολα αυτα κατω απο ενα ψυχροπολεμικο κλιμα που δεν σταματησε ποτε να πιεζει ολες αυτες τις χωρες και που εκμεταλλευοταν καθε αδυναμια τους για να εισβαλει με καθε εμεσο τροπό σε αυτες(Βλεπε Βαλεσσα, βλεπε Αφγανισταν, βλεπε οικονομικο πολεμο κλπ).

      Διαγραφή
    7. [..]Σε μια ανώτερη φάση της κομμουνσιτικής κοινωνίας, όταν θα έχει εξαφανιστεί η υποδουλωτική υποταγή των ατόμων στον καταμερισμό της εργασίας και μαζί της και η αντίθεση ανάμεσα στην πνευματική και τη σωματική δουλειά, όταν η εργασία θα έχει γίνει όχι μόνο μέσο για να ζεις, αλλά και η πρώτη ανάγκη της ζωής, όταν με την ολόπλευρη ανάπτυξη των ατόμων θα έχουν αναπτυχθεί και οι παραγωγικές δυνάμεις και θα αναβλύζουν πιο άφθονα όλες οι πηγές του κοινωνικού πλούτου, τότε μόνο θα μπορεί να ξεπεραστεί ολότελα ο στενός ορίζοντας του αστκού δικαίου και η κοινωνία θα γράψει στη σημαία της: Από τον καθένα ανάλογα με τις ικανότητές του, στον καθένα ανάλογα με τις ανάγκες του! [..]

      [..]Άσχετα από όσα αναπτύξαμε ως εδώ, ήταν γενικά λάθος να δώσουν τόση σημασία στη λεγόμενη διανομή και να τονίζουν κυρίως αυτήν.

      Η κάθε φορά διανομή των μέσων κατανάλωσης είναι μονάχα συνέπεια της διανομής των ίδιων των όρων παραγωγής. Αυτή πάλι η διανομή εκφράζει το χαρακτήρα του ίδιου του τρόπου παραγωγής. Ο καφαλαιοκρατικός τρόπος παραγωγής π.χ., στηρίζεται στο ότι οι εμπράγματοι όροι παραγωγής είναι μοιρασμένοι σε μη εργαζόμενους με τη μορφή ιδιοκτησίας κεφαλαίου και με μορφή γαιοκτησίας, ενώ η μάζα είναι μονάχα ιδιοκτήτης του προσωπικού όρου παραγωγής, της εργατικής δύναμης. Εφόσον τα στοιχεία της παραγωγής έχουν διανεμηθεί μ' αυτό τον τρόπο, προκύπτει από μόνη της η σημερινή διανομή των μέσων κατανάλωσης. Αν οι εμπράγματοι όροι παραγωγής είναι συνεταιριστική ιδιοκτησία των ίδιων των εργατών, τότε προκύπτει επίσης μια διαφορετική από τη σημερινή διανομή των μέσων κατανάλωσης. Ο χυδαίος σοσιαλισμός (κι απ' αυτόν πάλι ένα μέρος απ' τους δημοκράτες) κληρονόμησε από τους αστούς οικονομολόγους την αντίληψη να θεωρεί ακι να χειρίζεται τη διανομή ανεξάρτητα από τον τρόπο παραγωγής, και έτσι να παρουσιάζει το σοσιαλισμό σαν να περιστρέφεται κυρίως γύρω από τη διανομή. Αφού όμως από πολύν καιρό έχει αποσαφηνιστεί η πραγματική σχέση, γιατί να γυρίζουμε ξανά προς τα πίσω; [..]

      [..] Τότε θα αναρωτηθεί κανείς: ποιες μεταβολές θα υποστεί το κράτος σε μια κομμουνιστική κοινωνία; Μ' άλλα λόγια, ποιες κοινωνικές λειτουργίες απομένουν εκεί που να είναι ανάλογες με τις σημερινές κρατικές λειτουργίες; Αυτό το ερώτημα μπορεί ν' απαντηθεί μόνο επιστημονικά και δεν προσεγγίζουμε ούτε στο ελάχιστο το πρόβλημα όσες χιλιάδες φορές κι αν συνθέσουμε τη λέξη λαός με τη λέξη κράτος.

      Ανάμεσα στην καπιταλιστική και την κομμουνιστική κοινωνία βρίσκεται η περίοδος της επαναστατικής μετατροπής της μιας στην άλλη. Και σ' αυτή την περίοδο αντιστοιχεί μια πολιτική μεταβατική περίοδος, όπου το κράτος της δεν μπορεί να είναι τίποτε άλλο παρά η επαναστατική δικατορία του προλεταριάτου. [..]

      Η κριτική του προγράμματος της Γκότα του Κ.Μαρξ τα λέει απλά. Όσοι θέλετε να κάνετε αριστερή ή κομμουνιστική κριτική προς ΚΚ, διαβάστε πρώτα μερικά(όχι πολλά) σαν και αυτό βιβλιαράκια του Μαρξ, και μετά να την κάνετε. Η αμορφωσιά που έχει πέσει από «αριστερούς κριτικούς», είναι το κάτι άλλο. Υπάρχει αμφιβολία αν κάποιοι έχουν διαβάσει και το «Κομμουνιστικό Μανιφέστο». Αλλά για όλα τους φταίει το «μονολιθικό σεχταριστικό» ΚΚΕ(αυτή η καραμέλα πάει σύννεφο)

      Διαγραφή
  8. πως να το κανουμε πιο λιανα δηλαδη ? μαλλον εχει παθει ο κοσμος ιδρυματισμο και δεν μπορει να διακρινει ουτε καν απλα πραγματα που τον συμφερουν ....μενω αναυδος με τα σχολια ....ενταξει λοιπον ασ συνεχισουμε το παιχνιδι του καπιταλισμου , λιγοι να πλουτιζουν πολλοι να αγκομαχουν με την ιδεα οτι καποτε μπορει και να πλουτισουν .... γιαννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν δεχτούμε πως δεν είναι βαλτοί όλοι αυτοί που γράφουν κατά καιρούς σχόλια σαν του παραπάνω ανώνυμου (και εγώ το πιστεύω πως πολλοί δεν είναι), τότε υπάρχει μεγάλη αμορφωσιά και πολλή τεμπελιά συσσωρευμένη στα μυαλά των ανθρώπων...

    Ρε μάγκες, πριν εκφράσουμε μια άποψη, ας σκεφτούμε και ας ψάξουμε λίγο πρώτα.
    Ήθελα να μάθω για τον Σούπερ Γκούφη, μπήκα wiki και βρήκα (επειδή δεν μπορούσα να ρωτήσω τον ίδιο).
    Θες να μάθεις για τις θέσεις του ΚΚΕ, μπες στο site του ή στον ΄΄Ρ΄΄ και ψάξε...
    και για να βοηθήσω με ένα ΄΄πρόχειρο΄΄ κείμενο: http://www.kke.gr/ypoloipa/gia_to_sosialismo_ntokoymenta_18oy_synedrioy?act=3&morf=1&tab=1

    Ιάκωβος

    και βάλτε και κανένα ψευδώνυμο...
    ΤΑΝΤΑΧ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοώ τον ανώνυμο στις 8 Ιανουαρίου 2013 10:58 π.μ.
      Γαμώ την ανωνυμία μου...

      Ιάκωβος

      Διαγραφή
  10. δυο λογια μονο απο μενα, το "προβλημα" του λαου για το τι "θελει" ειναι και προβλημα παιδειας, μιας ανυποφορης "μη-παιδειας που μαθαινει στο μικρο παιδι να κυνηγα την ανταμοιβη, το κερδος, να ανταγωνιζεται τους φιλους του, στο σχολειο, το παιγνιδι, την παρεα, παντου ανταγωνισμος, ετσι μεγαλωνουν τα παιδια στον καπιταλισμο, σημερα, χθες, κυνηγουν την επιβεβαιωση, την αναδειξη με βαση το ποσο χρημα εχουν στην τσεπη, τι αυτοκινητο, ποσο μαγκες ειναι, ειναι λοιπον θεμα και κουλτουρας, ηθικης, συνειδησης, δυστυχως με κυριαρχη την αστικη ιδεολογια που στηριζεται στον ατομικισμο, τον ανταγωνισμο, ειναι οντως δυσκολο να κατανοηθει απο πλατιες λαικες μαζες η αναγκαιοτητα της αλλης κοινωνιας, το μυαλο των λαικων ανθρωπων αυτο δεν το χωρα.

    Δεστε βιβλια στα σχολεια, σηριαλ, εκπομπες στην κρατικη και ιδιωτικη τηλεοραση, ακουστε συζητησεις απλων ανθρωπων, παντου αυτο κυριαρχει, ο ανταγωνισμος, εχει τις ριζες του την αρχεγονη, ανταγωνιστικη κοινωνια, υπαρχει στο DNA του ανθρωπου, οποιος γινεται Κομμουνιστης, πραγματικος, αυτοθεραπευεται, το ξεριζωνει απο πανω του, γινεται Ανθρωπος, ενα Ον με αλλη ποιοτητα, κατι που τα σουργελα που γραφουν εδω τις σαχλαμαρες τους, εννοω τους διαφορους "ανωνυμους" που το παιζουν αντιΚΚΕ,το επιβεβαιωνουν αθελα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "ανωνυμε" 5:51 της 8ης Ιανουαριου, αυτα που λες μεταφερομενα απο το βιβλιο του Καππου ειναι απλα ψεματα, εγω ουτε στην Γιουγκοσλαβια οπου εμεινα πολυ καιρο, ουτε στη Βουλγαρια, οπου εζησα επισης αρκετο καιρο, ουτε στην Ουγγραια οπου εμεινα 3 μηνες , αλλα ουτε και στην ΕΣΣΔ οπου εκανα αρκετα ταξιδια ειδα τετοιο πραγμα, να ψωνιζουν τα μελη του Κομματος απο ειδικα μαγαζια.Υπηρχαν ελειψεις με την ενοια που εμεις εδω στην καπιταλιστικη Δυση τις εννοουμε, δηλαδη μεγαλη πληθωρα διαφορετικων συσκευασιων για το ιδιο προιον-αποτελεσμα του ανταγωνισμου στον καπιταλισμο αναμεσα σε κατασκευαστες-καπιταλιστες που ετσι επιδιωκουν να "κερδισουν" τους λεγομανους καταναλωτες-αλλα ελειψη αγαθων δεν υπηρχε, ουτε "κουπονια" ουτε αλλες σαχλαμαρες.
    Ολοι ειχαν δικαιωμα στην υγεια, την παιδεια, την κατοικια, δεν υπηρχαν ανεργοι, ολος ο πληθυσμος απολαμβανε εξισου πολιτισμο και αθλητισμο, υπηρχαν επαρκη και αφθονα μεσα μαζικης μεταφορας, πουθενα δεν ειδα οπου και αν εζησα "ειδικες αστυνομιες" και κουραφεξαλα.
    Οι κατακτησεις των λαων σε αυτες τις χωρες ηταν ανυπερβλητες σε σχεση με τι ισχυε πριν η τι ειχαν το ιδιο διαστημα στη Δυση οι αντιστοιχοι λαοι.
    Κανεις δεν λεει οτι δεν υπηρχαν εκει προβληματα, η αδυναμιες, η ακομη και εκτροπες που σε καποια τμηματα του πληθυσμου δημιουργουσαν συνειρμους, αλλα αυτο απο την αληθεια απεχει παρασαγγας.
    Ο καθε Καπος την "φυγη" του απο το Κομμα την εξαργυρωσε με "περισπουδαστες" μελέτες για τον "κακο σοσιαλισμο" που τον αναγκασε στο τελος-τον καθε "Καπο"-να τον αποκυρηξει, δικαιωμα των "Καπων" αλλα ματια εχουν και αλλοι, και παντα η αληθεια στο τελος κερδιζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιλαμβάνεσαι ότι πολλοί μετανάστες από αυτές τις χώρες καταθέτουν στις συναναστροφές τους με τους Έλληνες τα ακριβώς αντίθετα, έτσι?

      Και δε μιλάω για επαγγελματίες προβοκάτορες.

      Είμαι σίγουρος πάντως, ότι όπως και στον καπιταλισμό, ο βαθμός ανάπτυξής του είναι διαφορετικός από χώρα σε χώρα, έτσι και στο πρώην σοσιαλιστικό μπλοκ, ο σοσιαλισμός της Αλβανίας, δεν ήταν ίδιος με της ΕΣΣΔ.

      Διαγραφή
    2. Αν πας μεχρι το μουσειο της ΣΤΑΖΙ στην ανατολικη Γερμανια και αν μιλησεις με ανθρωπους που εζησαν εκει και οχι αυτοι που πηγαν για σπουδες μονο οπως φανταζομαι πηγες εσυ(μιλαω για γερμανους -πολωνους-ρωσσους)θα δεις οτι αυτα που λες δεν ισχυουν!Με το να αρνειται καποιος την αληθεια δε βοηθαει σιγουρα ουτε την αριστερα ουτε τον κομμουνισμο που ονειρευομαστε καποια στιγμη!

      Διαγραφή
    3. Σοβαρά!!! Και τότε πως εξηγείται, σύμφωνα με δημοσκοπήσεις, ότι κατά πλειοψηφία και υψηλά ποσοστά, οι λαοί αυτοί αναπολούν την περίοδο του σοσιαλισμού; Μήπως παραδιαβάσεις μυθιστορήματα τύπου CIA...ή μήπως η δική σου εμπειρία από την προπαγάνδα που άκουσες σε κάποιο μουσείο...δηλαδή μια ακατάσχετη ψευδολογία και μπουρδολογία; Μήπως θές να ανοίξουμε για τις διώξεις, τις απαγορεύσεις, την καταστολή, τον χαφιεδισμό, τις απολύσεις λόγω πολιτικών φρονημάτων, τα πρακτορεία και τις πολιτικές δολοφονίες που γίνονταν, την ελεύθερη νεοναζιστική δράση στη Δυτ. Γερμανία; Μήπως θές να ανοίξουμε για τις απαγορεύσεις που έφερε ο καπιταλισμός σε αυτές τις χώρες και την ελευθερία των ναρκωτικών και της ανεργίας;
      kk

      Διαγραφή
    4. Και πάει πολύ όταν στην Ελλάδα υπήρχαν στρατόπεδα συγκέντρωσες και τόποι εξορίας μέχρι το 1974, με τις ευλογίες του "ελεύθερου" καπιταλιστικού κόσμου...να συνεχίζονται οι συκοφαντίες για τις χώρες του σοσιαλισμού!
      kk

      Διαγραφή
  12. προφανως "ανωνυμε 7:07-σαν πρακτορας ακουγεται αυτο αλλα τι να κανουμε, ας οψεται η "ανωνυμια" σου-θα ηταν καλα για σενα αν οι Σοβιετικοι και οι υπολοιπες σοσιαλιστικες χωρες δεν ειχαν κανενα συστημα αυτοαμαυνας, αυτοπροστασιας, αποκροσυης υπονομευτικων ενεργειων απο την μερια της "δημοκρατικης Δυσης" κλπλ, κλπ, θα σε ικανοποιουσε μαλλον αν αμεσως μετα το τελος του Β Πολεμου η CIA ειχε καταφερει σε ενα χρονο να τις ανατρεψει ολες, τοτε θα κυριαρχουσε η "δημοκρατια" της Δυσης με τα εκατομυρια πεινασμενους, ανεργους, ρακενδυτους, αλλα "ελευθερους" να απολαμβανουν τα αγαθα του καπιταλισμου, Ευρωπαιους και αλλους, ενω ο "κακος σοσιαλισμος" με την ΣΤΑΖΙ του και την ΚΑΚΕΜΒΕ του θα ειχε εκλειψει προς "οφελος" της ανθρωποτητας.Σε αφηνω να απολαυσεις λοιπον σηεμρα αυτον τον "ελευθερο Δυτικο κοσμο" με ολα τα καλα του και ελπιζω συντομα ο μισθος σου να ειναι 80 ευρω οσο ειναι στην Ρουμανια του παλαι ποτε "δικτατορα Τσαουσεκου", 120 ευρω οσο ειναι στη Βουλγαρια του "αιμοσταγη Ζιβκοφ", 60 ευρω οσο ειναι στις Βαλτικες χωρες, κλπ, κλπ.Και πουσαι αν μεινεις και αστεγος επειδη οι καπιταλιστες θα σου χουν παρει το σπιτακι σκεψου ποσο "χαλια" ενιωθαν οι Σοβιετικοι που δεν ειχαν ουτε ενα-ναι ουτε ενα-αστεγο απο το 1931.Περαστικα σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βέβαια, συκοφαντούν τις σοσιαλιστικές χώρες που είχαν λύση το πρόβλημα της θέρμανσης για όλους με πρωτοποριακούς μεθόδους και στην Ελλάδα της υψηλής τεχνολογίας του 2013, δεν έχουμε να βάλουμε πετρέλαιο...Στην ελεύθερη καπιταλιστική Πολωνία, όπως και στη Ρωσία, πεθαίνουν εκατοντάδες άνθρωποι από το κρύο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απλα λετε αρες μαρες κουκουμαρες δεν ειπε κανενας οτι ο καπιταλισμος ειναι καλυτερος απο αυτο που ζουσαν στις Σιοβετικες χωρες το μονο που ειπα ειναι οτι στις Σιοβετικες χωρες δεν ειχαν σοσιαλισμο (οπως εχει οριστει ο σοσιαλισμος με βαση τον Μαρξ)!Τα αλλα συμπερασματα τα βγαζετε κανοντας λαικισμο κακιστο κιολας!Επισης δε μιλησα για κακο σοσιαλισμο επειδη δε πιστευω οτι ηταν σοσιαλισμος.
    Τωρα να μου λες για τον Τσαουσεσκου σου βαζω καποια βασικα 1966 απαγορεψε την αντισυλυψη με αποτελεσμα να αυξηθει ο πλλυθησμος και τα παιδεια να παρατουνται στους δρομους πηρε δανεια απο ευρωπαικες χωρες καπιταλιστικες κτλ. που για να τα αποπληρωσει εξαθλιωσε το λαο.
    Φυσικα παιρνουσε ο λαος καλυτερα πριν το 1990 σαυτες τις χωρες απο οτι μετα αλλα αυτο δε σημαινει οτι ειχαν σοσιαλισμο.
    Επισης ο Θανος ειπε κατι που το προπερασατε ευκολα αλλη αναπτυξη η Αλβανια αλλη η Βουλγαρια αλλη η Πολωνια αλλη η Ρωσσια και αλλη η Τσεχοσλοβακια. Ειδικα σε χωρες οπως η Βουλγαρια ηταν ηταν πολυ ποιο λαιτ τα πραγματα απεναντι στο λαο οσον αφορα διωξεις αν ελεγαν κατι κακο για τον ηγετη!
    Απο εκει και περα ο Ζιζκοφ ειχε το θαρρος και ειπε την αληθεια τι συμβαινει απο το 1989 που παραιτηθηκε οταν εδω δεν ειχαν παει μυρουδια !!!
    ΑΣΔΦΓ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο Τσαουσεκου ειχε απαγορεψει και τις τσιχλες, τις καποτες, επισης δεν επιτρεποταν οι τουμπες, οι πορδες, και αλλα πολλα, οι παραβατες κατεληγαν στην μεση της πλατειας του Βουκουρεστιου με τα ποδια ψηλα και το κεφαλι κατω, εμεναν εκει μεχρι να πουν την Διεθνη 1000 φορες απεξω και ανακατωτα, μετα τους εδιναν χαρη η τους επεβαλαν να αποστηθισουν και το Κομμουνιστικο μανιφεστο και να το απαγγειλουν 10000 φορες....αν στο μεταξυ δεν ειχαν παθει εγκεφαλικο....ειδες ο Τσαουσεσκου.

      Διαγραφή
  15. ΑΣΔΦΓ, μας λες τα ίδια με άλλα λόγια. Αφού δεν ήταν σοσιαλισμός ήταν σύστημα καταπιεστικό και εκμεταλλευτικό, δηλαδή καπιταλισμός...Και άσε τον Μάρξ στην ησυχία του. Ο μόνος σοσιαλισμός που είναι στη σφαίρα της φαντασίας είναι αυτός που υπονοείς, αυτός που περιέγραψαν ο Κάουτσκι και ο Πουλαντζας και αναφέρει σήμερα ο ΣΥΡΙΖΑ. Δηλαδή αυτός που σίγουρα δεν θα υπάρξει ποτέ γιατί δεν είναι σοσιαλισμός! Όσο για τον Τσαουσέσκου, ρώτα καλύτερα τους συναγωνιστές σου στο ΣΥΡΙΖΑ, ειδικά όσους προέρχονται από το ΚΚΕ Εσωτερικού...αυτοί κάτι παραπάνω ξέρουν από "σοσιαλισμό" που τον είχαν τιμή και καμάρι τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωστε η σοσιαλισμος η καπιταλισμος ? το μεταβατικο σταδιο το ξεχναμε? Μαλλον δεν αξιζει καν να μιλαμε σας αφηνω η λογικη τους κομματος σας τοσα χρονια σας εκανε να αγνοειται και τα βασικα!Εχετε τελιωσει οχι εκλογικα διοτι δε ξερω μπορει σε ποσοστο να φτασετε και το 90% καποια στιγμη αλλα οσο αφορα τη πορεια σας για τον κομμουνισμο γιατι αγνοειται τα βασικα ΑΣΔΦΓ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες κιόλας πως οι άλλοι αγνοούν τα βασικά...
      Εσύ ανακάλυψες νέο ΄΄μεταβατικό στάδιο΄΄ ανάμεσα στον καπιταλισμό και τον σοσιαλισμό (λέγε με ματαβατικό στάδιο για τον κομμουνισμό, ή ανώριμο κομμουνισμό ή όπως αλλιώς θέλει ο καθένας).
      Της μετάβασης το κάγκελο, δηλαδή. Άντε να μεταβείτε (πολιτικά) στον άλλο κόσμο, να ησυχάσει και η ε.τ. από τους κάθε λογίς ΄΄αριστερούς΄΄ αβανταδόρους του συστήματος.

      Ζήτω η μετάβαση στην μετακαπιταλιστική, προσοσιαλιστική, μεταπροσοσιαλιστική, σοσιαλιστική, λιγομετάσοσιαλιστική, μεσοσοσιαλιστικο-κομμουνιστική, αρκεταπροκομμουνιστική, προκομμουνιστική,... και κομμουνιστική κοινωνία

      Ζήτω τα στάδια, Τούμπα ,Αλκαζάρ και Καλογρέζα μου!!!

      Ιάκωβος

      Διαγραφή
    2. δεν ξερω αν εισαι "θεωρητικος" του Μ-Λ αλλα πες μου σε παρακαλω που υπηρξε "μεταβατικο" σταδιο και μετα σοσιαλισμος, θα θελα να μαθω.

      Διαγραφή
    3. συμφωνα με τους θεωριτικους μαρξ, ενγκελς και λενιν μετα την καταληψη της εξουσιας απο το προλεταριατο υπαρχουν 3 σταδια,1.το μεταβατικο σταδιο(κρατος της δικτατοριας του προλεταριατου) 2.ο σοσιαλισμος οπου εχουν καταργηθει οι ταξεις,το κρατος αλλα ισχυει η παραδοχη ΄΄στον καθενα αναλογα με την εργασια του΄' 3.ο κομμουνισμος οπου ο καθενας παιρνει συμφωνα με τις αναγκες του. krist

      Διαγραφή
    4. απο ριζοσπαστη τα διαβασα αυτα http://www.rizospastis.gr/story.do?id=4922781&publDate=28/1/2009 krist

      Διαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.

Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog

ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.