30 Σεπτεμβρίου 2011

Giorgio Gaber: Καποιος ήταν κομμουνιστής επειδη ...

9 σχόλια:

  1. Γενικά αρκετά εύστοχος, αλλά γιατί αυτή η κατάθλιψη........
    περιμένω το part 2 πριν πω κι άλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω θυμαμαι οτι τα ελεγε περιεργα ο τυπος(το ειχα δει παλια) δεν θυμαμαι ακριβως τις ενστασεις μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προκειται για απόσπασμα απο τις αρχές της δεκαετίας του 90, τότε που η απογοήτευση θέριζε τους κομμουνιστές ανα τον κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καποιος ηταν κομμουνιστης γιατι δεν αντεχε πια αυτο το βρωμικο πραγμα που επιμενουμε να αποκαλουμε δημοκρατια...............!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ είμαι κομμουνιστής γιατί υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι δεν θα περπατήσω ποτέ σκυφτός. Και επειδή το έφερε η μοίρα η κόκκινη σημαία, βαμμένη από το αίμα των συντρόφων αλλά και την αγάπη τους για ζωή, να βρεθεί και στα δικά μου χέρια και θα την παραδώσω στους επόμενους χωρίς να την ατιμάσω

    ΒΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το βίντεο το δημοσιεύσα πριν πολύ καιρό, τον Νοέμβρη του 2009. Μού κάνει εντύπωση το "part I", γιατί ούτε τότε ούτε τώρα βλέπω πουθενά "part 2", και ο μονόλογος φαίνεται να τελειώνει. Αν έχετε το λινκ σε δεύτερο μέρος, μπορείτε να το βάλετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το έλεγξα Αντώνη μιας και ο yiok yiok δεν είναι παρόν να απαντήσει και εντόπισα πως δεν υπάρχει δευτερο τμήμα. Απλά ο τίτλος που μπήκε ήταν αυτός που συνόδευε το εν λόγω απόσπασμα και στο Youtube.

    Βγάζω το part1 απο την επικεφαλίδα, γιατί ο τίτλος λειτουργεί παραπλανητικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμένα μου θυμίζει περισότερο απογοητευμένους/συνασπισμένους παρά κομμουνιστές του σήμερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΕ

    ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΤΟΝ ΜΠΕΡΛΙΝΓΚΟΥΕΡ.

    ΠΡΟΣΕΞΕ ΚΑΙ ΕΔΒ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ.

    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΗ.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.

Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog

ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.