«Δεν ασχολούνται οι του ΚΚΕ με την κοινωνία, αλλά μόνο με την κοινωνία του ΚΚΕ.»
Αυτά δηλώνει σε άρθρο του ο Γιάννης Μακριδάκης, ξεμπερδεύοντας με τη Λαϊκή Συσπείρωση και το ΚΚΕ, ώστε να τεκμηριώσει το όνειρό του, τη συμπόρευση της «Χιακής Συμπολιτείας» και της «Πρωτοβουλίας για τη Χίο».
Θα μπορούσε βέβαια να μην ασχοληθεί καν με τη ΛΑΣ, αλλά προτίμησε να κάνει ένα πέρασμα από τη «μοναξιά» μας, ώστε με δυο-τρεις αράδες να αποστασιοποιηθεί από την πραγματικότητα, που είναι όμως ως γνωστόν πολύ πεισματάρα.
Εμείς λοιπόν της Λαϊκής Συσπείρωσης, του ΚΚΕ, ρωτάμε:
Είναι κοινωνία του ΚΚΕ να παλεύεις για φτηνό και ποιοτικό νερό; Είναι κοινωνία του ΚΚΕ να αγωνίζεσαι για απαλλαγή των λαϊκών οικογενειών από τα τροφεία στους Βρεφονηπιακούς; Είναι κοινωνία του ΚΚΕ να ματώνεις για τα χαράτσια, για τους εργάτες, τους ψαράδες, τους κτηνοτρόφους, τα μαγαζιά με λουκέτα που αυξάνονται για να θησαυρίζουν τα πολυκαταστήματα, να φέρνεις τα προβλήματά τους μέσα στο Δημοτικό συμβούλιο, να παλεύεις για τα αυτονόητα, σταθερή δουλειά, μονιμότητα και μάλιστα σ’ αυτή τη μάχη να διώκεσαι από θρασύτατους «επιχειρηματίες» των ΚΟΙΝΣΕΠ, που βλέπουν σαν αγελάδα το Δήμο για να την αρμέγουν; Είναι κοινωνία του ΚΚΕ η μάχη ενάντια στις τεράστιες ανεμογεννήτριες στην οποία δράσαμε και παράλληλα με το Γιάννη Μακριδάκη;
Πάρα πολλά θα μπορούσαμε να αναφέρουμε στα 4 περίπου χρόνια της δράσης μας που αποδεικνύουν ότι παλεύουμε για την κοινωνία όχι των Πολιτών, αλλά των αδικημένων!
Οι πολιτικές εξαγορές και συγχωνεύσεις του Πολύδωρου Λαμπρινούδη με το Βρουλή , μιας και αυτό συζητείται ευρέως ή της «Χιακής Συμπολιτείας» με την «Πρωτοβουλία» για την οποία μιλά ο Γιάννης, αφορά όντως σε Πολίτες. Γιατί πολίτης είναι και ο αστός, πολίτης και ο προλετάριος, πολίτης ο θύτης, πολίτης και το θύμα.
Τέτοια λοιπόν σχήματα, σαφώς και χρειάζεται το σύστημα και η κοινωνία του. Τέτοια σχήματα σαφώς λειτουργούν εντός και επί τα αυτά, σαφώς αργά ή γρήγορα συνεργάζονται, γιατί έχουν κοινό τόπο: Τον καπιταλισμό!
Στην «κοινωνία του ΚΚΕ» δεν υπάρχουν κοινωνιολογικά πολίτες. Υπάρχουν εργάτες, αγρότες, απόμαχοι της δουλειάς, αυτοαπασχολούμενοι, εργάτες της διανόησης, μικροί επαγγελματίες. Σ΄ αυτούς απευθυνόμαστε, αυτοί πληρώνουν το μάρμαρο, αυτοί θυσιάζονται για τα κέρδη της ολιγαρχίας του πλούτου, μ’ αυτούς θέλουμε να συναρτηθούμε σε ένα μεγάλο λαϊκό ποτάμι που θα ανατρέψει τη σημερινή κατάσταση στο δήμο και στη χώρα ολόκληρη , που θα αγωνιστεί για το γκρέμισμα της καπιταλιστικής βαρβαρότητας, την οικοδόμηση της κοινωνίας που η εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο θα είναι παρελθόν.
Πράγματι λοιπόν, εδώ μπορούμε να μιλάμε όχι για κοινωνία του ΚΚΕ, αλλά για ιδεολογία του ΚΚΕ, που δεν την καταθέτουμε σε «Πολίτες», αλλά στης γης τους κολασμένους. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας διαλέγει αυτό που του ταιριάζει:
ΜΑΡΚΟΣ ΣΚΟΥΦΑΛΟΣ.Δημοτικός Σύμβουλος.
Υποψήφιος Δήμαρχος Χίου με τη Λαϊκή Συσπείρωση.
Αυτά δηλώνει σε άρθρο του ο Γιάννης Μακριδάκης, ξεμπερδεύοντας με τη Λαϊκή Συσπείρωση και το ΚΚΕ, ώστε να τεκμηριώσει το όνειρό του, τη συμπόρευση της «Χιακής Συμπολιτείας» και της «Πρωτοβουλίας για τη Χίο».
Θα μπορούσε βέβαια να μην ασχοληθεί καν με τη ΛΑΣ, αλλά προτίμησε να κάνει ένα πέρασμα από τη «μοναξιά» μας, ώστε με δυο-τρεις αράδες να αποστασιοποιηθεί από την πραγματικότητα, που είναι όμως ως γνωστόν πολύ πεισματάρα.
Εμείς λοιπόν της Λαϊκής Συσπείρωσης, του ΚΚΕ, ρωτάμε:
Είναι κοινωνία του ΚΚΕ να παλεύεις για φτηνό και ποιοτικό νερό; Είναι κοινωνία του ΚΚΕ να αγωνίζεσαι για απαλλαγή των λαϊκών οικογενειών από τα τροφεία στους Βρεφονηπιακούς; Είναι κοινωνία του ΚΚΕ να ματώνεις για τα χαράτσια, για τους εργάτες, τους ψαράδες, τους κτηνοτρόφους, τα μαγαζιά με λουκέτα που αυξάνονται για να θησαυρίζουν τα πολυκαταστήματα, να φέρνεις τα προβλήματά τους μέσα στο Δημοτικό συμβούλιο, να παλεύεις για τα αυτονόητα, σταθερή δουλειά, μονιμότητα και μάλιστα σ’ αυτή τη μάχη να διώκεσαι από θρασύτατους «επιχειρηματίες» των ΚΟΙΝΣΕΠ, που βλέπουν σαν αγελάδα το Δήμο για να την αρμέγουν; Είναι κοινωνία του ΚΚΕ η μάχη ενάντια στις τεράστιες ανεμογεννήτριες στην οποία δράσαμε και παράλληλα με το Γιάννη Μακριδάκη;
Πάρα πολλά θα μπορούσαμε να αναφέρουμε στα 4 περίπου χρόνια της δράσης μας που αποδεικνύουν ότι παλεύουμε για την κοινωνία όχι των Πολιτών, αλλά των αδικημένων!
Οι πολιτικές εξαγορές και συγχωνεύσεις του Πολύδωρου Λαμπρινούδη με το Βρουλή , μιας και αυτό συζητείται ευρέως ή της «Χιακής Συμπολιτείας» με την «Πρωτοβουλία» για την οποία μιλά ο Γιάννης, αφορά όντως σε Πολίτες. Γιατί πολίτης είναι και ο αστός, πολίτης και ο προλετάριος, πολίτης ο θύτης, πολίτης και το θύμα.
Τέτοια λοιπόν σχήματα, σαφώς και χρειάζεται το σύστημα και η κοινωνία του. Τέτοια σχήματα σαφώς λειτουργούν εντός και επί τα αυτά, σαφώς αργά ή γρήγορα συνεργάζονται, γιατί έχουν κοινό τόπο: Τον καπιταλισμό!
Στην «κοινωνία του ΚΚΕ» δεν υπάρχουν κοινωνιολογικά πολίτες. Υπάρχουν εργάτες, αγρότες, απόμαχοι της δουλειάς, αυτοαπασχολούμενοι, εργάτες της διανόησης, μικροί επαγγελματίες. Σ΄ αυτούς απευθυνόμαστε, αυτοί πληρώνουν το μάρμαρο, αυτοί θυσιάζονται για τα κέρδη της ολιγαρχίας του πλούτου, μ’ αυτούς θέλουμε να συναρτηθούμε σε ένα μεγάλο λαϊκό ποτάμι που θα ανατρέψει τη σημερινή κατάσταση στο δήμο και στη χώρα ολόκληρη , που θα αγωνιστεί για το γκρέμισμα της καπιταλιστικής βαρβαρότητας, την οικοδόμηση της κοινωνίας που η εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο θα είναι παρελθόν.
Πράγματι λοιπόν, εδώ μπορούμε να μιλάμε όχι για κοινωνία του ΚΚΕ, αλλά για ιδεολογία του ΚΚΕ, που δεν την καταθέτουμε σε «Πολίτες», αλλά στης γης τους κολασμένους. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας διαλέγει αυτό που του ταιριάζει:
…υψώσου σαν το βαρύ σφυρί -
ή στάσου σαν το αμόνι.
ΝΑΙ, όποιος δε θέλει να ‘ναι
το αμόνι, πρέπει να γίνει το σφυρί!
- ΓΚΑΙΤΕ.
ΜΑΡΚΟΣ ΣΚΟΥΦΑΛΟΣ.Δημοτικός Σύμβουλος.
Υποψήφιος Δήμαρχος Χίου με τη Λαϊκή Συσπείρωση.
Πηγή: Aristera sti Mitilini.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ
Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.
Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog
ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.
Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.