3 Ιουνίου 2010

Το κατάστημα κλείνει ..... ξεπουλάμε ......

Η σοσιαλιστική κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, όπως το περιμέναμε άλλωστε και το λέγαμε καιρό τώρα, προχωράει ακάθεκτα σε ένα νέο πλιάτσικο της δημόσιας περιουσίας (όσης δηλαδή έχει απομείνει μετά το ξεπούλημα της τελευταίας 20ετίας απο τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ)ώστε να δημιουργήσει τον κατάλληλο ζωτικό χώρο για τις ανταγωνιστικές αρένες του μεγάλου κεφαλαίου !
Διότι κάπου πρέπει να "επενδυθούν" και τα συσσωρευμένα υπερκέρδη τους.....

Όλα βγαίνουν στο σφυρί λοιπόν, ..... απο την ενέργεια, στα λιμάνια, τα αεροδρόμια, τους σιδηροδρόμους και τους οδικούς άξονες, μέχρι το φυσικό αέριο, το νερό, τα καζίνο , τις τουριστικές υποδομές και διάφορα ακίνητα του δημοσίου,...... Θα μου πείτε.... μα δεν μένει και τίποτα !!!

Και στην ουσία συνεχίζουν ακριβώς την ίδια πολιτική που εφαρμόζουν 20 χρόνια τώρα , η οποία μας έφερε σήμερα σε αυτήν την κατάσταση . Αλλά είπαμε, όλα προαποφασισμένα είναι ..... όπως και οι χρεωκοπίες εξάλλου !

Απο κοινού μαζεύτηκαν χθες όλα τα χαρούμενα παιδάκια, .... οι Υπουργοί,  Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου, Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Λούκα Κατσέλη, Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Τίνα Μπιρμπίλη, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας και Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλος Γερουλάνος, και έβγαλαν πάγκο στην λαϊκή, ώστε να ξεπουλήσουν όχι δικά τους προϊόντα που παρήγαγαν στα χωράφια τους, αλλά την περιουσία του ελληνικού λαού !!!




Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος: Τον Ιούνη θα δοθεί στη δημοσιότητα το πρόγραμμα «εξυγίανσης», το οποίο θα προβλέπει την πώληση του 49% της ΤΡΕΝΟΣΕ σε «στρατηγικό επενδυτή» με την εκχώρηση και του management. Παράλληλα, θα συσταθεί ειδικά εταιρεία, στην οποία θα παραχωρηθούν σταθμοί και ακίνητα του Οργανισμού, προκειμένου να παραδοθούν σε ιδιώτες, μέσω συμβάσεων παραχώρησης. Από τους νυν εργαζόμενους, θα παραμείνουν, μετά από αξιολόγηση (;) ένα μέρος, ενώ οι υπόλοιποι θα μεταταγούν σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου. Προβλέπεται κατάργηση δρομολογίων, αύξηση εισιτηρίων, αλλά και η δημιουργία εμπορευματικών σταθμών στο Θριάσιο Πεδίο και στη Θεσσαλονίκη, τα οποία επίσης θα παραδοθούν σε ιδιώτες, μέσω μακροχρόνιων συμβάσεων. Θυμίζουμε πως ένας από τους μνηστήρες του ΟΣΕ και του Θριάσιου Πεδίου, είναι η κινεζική COSCO, που ήδη έχει βάλει πόδι στο λιμάνι του Πειραιά.

ΔΕΗ - ΔΕΠΑ: Μέσα στο καλοκαίρι θα προωθηθεί νομοσχέδιο για το άνοιγμα της χονδρικής και λιανικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας στις ιδιωτικές εταιρείες. Διαχωρίζονται οι εταιρείες ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ. Ο διαχωρισμός των δικτύων μεταφοράς και διανομής, μέσω εταιρειών (ΔΕΣΜΗΕ, ΔΕΣΦΑ κλπ.) ανεξάρτητων από τη ΔΕΗ και τη ΔΕΠΑ, στις οποίες θα μπορούν να συμμετέχουν και ιδιώτες ηλεκτροπαραγωγοί και έμποροι φυσικού αερίου, είναι ουσιαστικά το λεγόμενο τρίτο ενεργειακό πακέτο της ΕΕ, στο οποίο αναφέρεται η κυβέρνηση. Σκοπός του μεγάλου κεφαλαίου είναι να ελέγχει υπέρ της κερδοφορίας του τις υποδομές που δημιουργήθηκαν από τον ελληνικό λαό με αμύθητο κόστος, που κανένας ιδιώτης δεν θα επωμιζόταν. Η αναφορά σε «θεσμικές παρεμβάσεις» για το άνοιγμα της χονδρικής και λιανικής αγοράς, που έχουν ήδη «ανοιχθεί», παραπέμπει ευθέως σε αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού των χονδρικών τιμών και στην τιμολογιακή πολιτική, με τρόπο που θα ευνοεί ακόμη περισσότερο το μεγάλο ενεργειακό κεφάλαιο και θα οδηγήσει σε τιμές απόγνωσης για τα λαϊκά νοικοκυριά.



Λιμάνια: Προβλέπεται η δημιουργία μίας ή και περισσότερων εταιρειών, στον έλεγχο των οποίων θα περιέλθει ο έλεγχος των λιμανιών. Οι εταιρείες αυτές στη συνέχεια θα εισέλθουν στο Χρηματιστήριο, ενώ το Δημόσιο θα διατηρήσει το 51% του μετοχικού κεφαλαίου. Η ανάπτυξη των υπηρεσιών λιμένων θα γίνει σε συνεργασία με «στρατηγικούς εταίρους».
Αεροδρόμια: Σχεδιάζεται επέκταση της σύμβασης παραχώρησης του αεροδρομίου των Σπάτων στην γερμανική Χόχτιφ, ενώ η συμμετοχή του Δημοσίου (55%) εξετάζεται να δοθεί σε εταιρεία συμμετοχών, ή να υπάρξει είσοδος στο Χρηματιστήριο. Για δε τα περιφερειακά αεροδρόμια πρόκειται (και εδώ) να ιδρυθεί εταιρεία, η οποία μέσω συμβάσεων παραχώρησης, θα διαθέσει τα δικαιώματα διαχείρισης σε ιδιώτες «στρατηγικούς επενδυτές». Προβλέπεται επίσης ή είσοδος της εταιρείας ή των εταιρειών στο Χρηματιστήριο.

ΕΥΔΑΠ- ΕΥΑΘ: Για την ΕΥΑΘ προβλέπεται η πώληση του 23% των μετοχών σε ιδιώτες, ενώ θα πωληθεί και το 10% των μετοχών της ΕΥΔΑΠ.

Κτηματική Εταιρεία Δημοσίου - Τουριστικά - Ολυμπιακά Ακίνητα: Προβλέπται συγχώνευση των τριών αυτών εταιρειών σε μία, η οποία θα μπορεί να συνάπτει συμβάσεις παραχώρησης με ιδιώτες, να διαχειρίζεται το χαρτοφυλάκιο με εταιρείες συμμετοχών, να εισαχθεί στο Χρηματιστήριο. Προς... αξιοποίηση, μέσω ειδικών φορέων δίνονται οι εκτάσεις στο Ελληνικό και το Τατόι. Για τα ΞΕΝΙΑ προβλέπεται είτε πώλησή τους, είτε δημιουργία επενδυτικού σχήματος στο οποίο θα εισφέρουν τα δικαιώματα εκμετάλλευσης καθώς και υπογραφή συμβάσεων παραχώρησης. Είναι αδύνατον να αποτιμηθεί η αξία της δημόσιας τουριστικής περιουσίας. Ανάμεσα στα 340 ακίνητα που διαχειρίζεται η ΕΤΑ ΑΕ, πολλά από τα οποία έχουν παραχωρηθεί για δεκαετίες σε ιδιώτες, ξεχωρίζουν τα περίφημα ΞΕΝΙΑ, κάποια από τα οποία βρίσκονται και μέσα σε αρχαιολογικούς χώρους! Τα «φιλέτα» είναι πολλά κι αυτό που προωθείται είναι η αποποίηση όλης αυτής της περιουσίας από το ελληνικό δημόσιο και μάλιστα έναντι «πινακίου φακής», καθώς η εξαγορά της διαχείρισης - που είναι ουσιαστικά νομή και κατοχή - αποτιμάται πολύ λιγότερο από την εξαγορά των ίδιων των περιουσιακών στοιχείων.

ΟΤΕ - ΕΛΤΑ - ΦΑΣΜΑ Για τον ΟΤΕ υλοποιείται ήδη η σύμβαση πώλησής του στην γερμανική Ντόιτσε Τέλεκομ. Θα πωληθεί επίσης το 39% των μετοχών των ΕΛΤΑ, ενώ για το ΦΑΣΜΑ ΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ προβλέπεται παράδοση σε ιδιώτες μέσω της υπογραφής σύμβασης παραχώρησης.

Συμβάσεις Παραχώρησης Μέσω της υπογραφής συμβάσεων παραχώρησης, θα παραδοθούν στους ιδιώτες, η Εγνατία Οδός (αφού επιβληθούν τα διόδια), οι νέοι αυτοκινητόδρομοι της Αττικής, οι οδικοί άξονες της Κρήτης και τα εμπορευματικά κέντρα του ΟΣΕ στο Θριάσιο και στη Θεσσαλονίκη.

2 σχόλια:

  1. Καλά όλα αυτά φίλε Redfly. Επειδή όμως έχω καταλάβει ότι είσαι πολύ καταρτισμένος κι ενημερωμένος, εξήγησε στον απλό κόσμο πως το ξεπούλημα της κρατικής περιουσίας θα συμβάλει ακόμα πιο πολύ στην αύξηση του κρατικού χρέους.
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενδιαφέρουσα ιδέα .... και κακώς δεν το είχα σκεφτεί !!!!!

    Θα κάνω μια προσπάθεια και υπόσχομαι σχετικό θέμα , αυριο - μεθαυριο.... (Είναι και λίγο ζόρι αυτά τα κείμενα - επεξηγήσεις, μιας και δεν είμαστε και δημοσιογράφοι.....)

    Ευχαριστώ για την παρατήρηση, και για κάθε ιδέα είναι διαθέσιμο το Email του μπλογκ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.

Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog

ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.