7 Ιανουαρίου 2014

ΚΚΕ: Ανακοίνωση για την απαγόρευση των διαδηλώσεων



Σε ανακοίνωση για την απαγόρευση διαδηλώσεων κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων για την ανάληψη της ελληνικής προεδρίας της ΕΕ το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ τονίζει:

«Η απόφαση της κυβέρνησης και της αστυνομίας για την απαγόρευση των διαδηλώσεων, κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων έναρξης της ελληνικής Προεδρίας της ΕΕ, δημιουργεί σοβαρά ερωτηματικά. Ιδιαίτερα το γεγονός ότι απαγορεύονται οι κινητοποιήσεις, επειδή έχουν σκοπό αντίθετο με τις παραπάνω εκδηλώσεις. Αυτό το αιτιολογικό ανοίγει το δρόμο για παρεμπόδιση λαϊκών κινητοποιήσεων, όταν το περιεχόμενό τους έρχεται σε αντίθεση με την πολιτική της κυβέρνησης και της ΕΕ. Τέτοιου είδους απαγορεύσεις δε μπορούν να σταματήσουν την αντίθεση μεγάλου τμήματος του λαού μας, όπως και άλλων λαών σε χώρες της Ευρώπης, ενάντια στη λυκοσυμμαχία του κεφαλαίου που είναι η ΕΕ».

Δειτε σχετικα:


20 σχόλια:

  1. Να χαίρονται τη "δημοκρατία" τους, εγχώρια και ευρωπαϊκή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Σε όσους δεν αρέσει η απαγόρευση συναθροίσεων να πάνε στη Β. Κορέα".
      Aντώνης Βενιζέλου Κρανιδιώτης του Δένδια και της Ασημακοπούλου ... βεβαίως-βεβαίως!

      Διαγραφή
    2. @spiral architect:
      Αν θα πήγαινα λέει...
      http://images.theage.com.au/2010/10/10/1977509/north-korea-420x0.jpg
      Αλλά δεν πρόκειται να τους κάνω την χάρη...

      Διαγραφή
  2. ναι αλλα μονο η ανταρσυα και η υπολοιπη εξωκοινοβουλευτικη αριστερα εσπασαν εμπρακτως την απαγορευση, ουτε ο Συριζα ουτε το ΚΚΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ να θυμάται την εναντίωση με την Ε.Ε. καθημερινά στο εργατικό κίνημα και όχι μόνο όταν θέλει να δόσει παράσταση. Γιατί αυτή τη "συγκρουση" την ξεχνά όταν γίνονται λαϊκές κινητοποιήσεις. Να θυμίσω ότι το 2011 οι δυνάμεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ μαζί με το ΣΥΡΙΖΑ κατηγορούσαν το ΠΑΜΕ ότι προέβαλε σεχταριστικά συνθήματα γιατι στις μαζικές απεργιακές κινητοποιήσεις πρόβαλε το σύνθημα "ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε.". Όταν στήνουν προγραμματικά προεδρεία με τις δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ τη σύγκρουση με την Ε.Ε. την ξεχνούν. Ή μήπως όταν σύρρονταν πίσω από τις συνδικαλιστικές δυνάμεις του ΠΑΣΟΚ πρόβαλλαν τέτοιο θέμα; Τα περί απαγορεύσεων και εξόδου από την Ε.Ε. να τα θυμούντα όταν κάνουν τις κολεγιές με το ΣΥΡΙΖΑ στα σωματεία με τα κοινά τους πλαίσια ή με το σχέδιο Β του Αλαβάνου και το εθνικιστικό ΕΠΑΜ που ζυμώνουν συνεργασίες. Το ΚΚΕ δεν έχει ανάγκη να το παίζει αντιΕ.Ε. μια φορά το χρόνο. Άλλωστε η τοποθετηση του είναι ξεκάθαρη για την απαγορευση. Μάλλον κάποιοι άλλοι έχουν ανάγκη να αποδείξουν ότι κάτι κάνουν, για εσωτερική κατανάλωση, κρύβοντας τον οπορτουνισμό και τη γραμμή ενσωμάτωσης που ακολουθούν. Για αυτό οι εξυπναδούλες αλλού!
      Αλήθεια,δεν είδα κανένα κανέναν από αυτούς να ασχολείται ιδιαίτερα με τις δεκάδες διώξεις στελεχών του ΚΚΕ και συνδικαλιστών του ΠΑΜΕ-ΠΑΣΥ. Αλλά είπαμε,για αυτούς "σύγκρουση" είναι ότι παίζει η τηλεόραση, χωρίς επι της ουσίας να έχουν κάνει τίποτα!
      Υ.Γ. Αλήθεια,ο Μπιτσάκης προταξε και αυτός τα στήθη του ή και αυτός βρίσκει πολύ σεχταριστικό και για τη "δευτέρα παρουσία" την αποδεσμευση από την Ε.Ε.;
      Ή μήπως ορισμένες συνιστώσες ξεχνούν να θέσουν τέτοιο ζήτημα όταν υποστηρίζουν ότι πρέπει να στηριχτεί μια κυβέρνηση υπό τον ΣΥΡΙΖΑ;
      kk-1

      Διαγραφή
    2. @Ανώνυμος9 Ιανουαρίου 2014 - 11:47 π.μ.:
      Αρχικά ΔΕΝ έσπασαν την απαγόρευση. Πορεία Ομόνεια-Πολυτεχνείο (4 τετράγωνα) δεν απαγορεύτηκε ποτέ. Το σόου του πάλι μαζί τους βουλευτές του -το εθνικό μας νόμισμα είναι το ευρώ- ΣΥΡΙΖΑ, μια χαρά το έκαναν.
      Άντε γιατί κρατιόμουν μέχρι να τελειώσει διαδήλωση, -ζουάβοι!


      Κρίμα τα παιδιά που έφαγαν τα δακρυγόνα στα μούτρα για να κάνουν το κομμάτι τους οι παραγοντίσκοι του ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΣΥΡΙΖΑ...

      Διαγραφή
    3. Και μία απορία:
      Από που στα κομάτια ξέρουμε πως ο παραπάνω "ανώνυμος" (9 Ιανουαρίου 2014 - 11:47 π.μ.:) είναι όντως ΑΝΤΑΡΣΥΑ και δεν είναι ρουφιάνος που μας τσιγκλάει να αρχίσουμε στα μπινελίκια τους ΑΝΤΑΡΣΥους την ώρα που που έχουν φάει τα χημικά τους και έχουν και έναν υπόδικο;
      Γιατί το δεύτερο μου μοιάζει πιο πιθανό από το πρώτο;

      Διαγραφή
    4. ...Παρά την εξεγερτική συνθηματολογία και τη μαχητική στάση των πιο νέων διαδηλωτών, έκδηλη ήταν η απογοήτευση για την άσκοπη διαδρομή. «Οι φιέστες της προεδρίας γίνονται στο Μέγαρο Μουσικής, κι εμείς ούτε στα Προπύλαια δεν πλησιάσαμε», σχολίαζαν κάποιοι, ενώ τα μπλοκ διαλύονταν άδοξα. Αλλοι έθεταν το ρητορικό ερώτημα «Πού είναι ο ΣΥΡΙΖΑ;» και «Πού είναι το ΚΚΕ;», ωστόσο μέλη του ΣΥΡΙΖΑ αλλά και διαδηλωτές που δήλωναν «ανένταχτοι κομμουνιστές» έδωσαν ατομικά το «παρών»...
      Πηγή: Αφροδίτη Τζιαντζή - "Εφημερίδα των Συντακτών"
      Το βρήκαμε στο "βαθύ κόκκινο" για να μην λέτε
      http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2014/01/blog-post_2230.html

      Διαγραφή
    5. Ναι αλλά δεν έκαναν ντου στην βουλή τώρα που δεν την "προστάτευε" το ΠΑΜΕ οι εξωκοινοβουλευτικοί....
      Αλήθεια που ήταν οι "γνωστοί, γνωστοί"?
      Για εμένα έπρεπε τα σωματεία να μπουν μπροστά και ειδικά το ΠΑΜΕ... Αλλά εδώ σπάμε τα πόδια μας για να απεργήσει ο κόσμο που τον τσακίζουν και δεν λέει να σηκωθεί απο τον καναπέ.... Θα κατέβαινε για να υπερασπιστεί το δικαίωμα στην απεργία-πορεία την στιγμή που το έχει απαξιώσει? Και φυσικά το έχει απαξιώσει με ευθύνη των ξεπουλημένων εργατοπατέρων που μέσα σε αυτούς είναι και της Ανταρσίας.... Άπειρα τα παραδείγματα.....
      Αν δεν έχεις τον όγκο του κόσμου να περάσεις μπροστά απο την βουλή έτσι για να τρίζουν οι καρέκλες δεν παίζεις κυνηγητό με τους μπάτσους.....
      Αλλά πολύ θα ήθελα να δω την ανταρσία και τους άλλους αριστερούς μπροστά στο λιμάνι και το εργοστάσιο περιφρούρηση όταν βγάζουν την απεργία παράνομη... Αλλά που εκεί δεν έχει κάμερες......
      Ο Συριζα που κολλάει αφού είναι υπέρ της ΕΕ κτλ.....


      Υ.Γ. Καλή χρονιά με την ευκαιρία.....



      Ν.Τσάπης

      Διαγραφή
    6. @Ν.Τσάπης:
      Ο ΣΥΡΙΖΑ κολλάει με όλα:
      http://fadomduck2.blogspot.gr/2014/01/blog-post_9.html

      Διαγραφή
    7. TRASH,μπορεί να έχεις δίκιο για τον ανώνυμο. Ωστόσο έθεσες το βασικό παρακάτω: να αρχίσει να διαχέεται μια "μουρμούρα" που μοναδικό στόχο έχει το χτύπημα του ΚΚΕ, την εσωτερική κατανάλωση για να λυθούν δικές τους αντιθέσεις και μοναδικό αποδέκτη τους φίλους του ΚΚΕ. Για αυτό χρειάζεται απάντηση. Και από ό,τι φαίνεται κάποια επιτελεία (και δεν εννοώ την ΑΝΤΑΡΣΥΑ) πάνε να πασάρουν το γνωστό παιχνιδάκι για το " συστημικό" ΚΚΕ, με δημιουργία εντυπώσεων μπροστά στις εκλογές, προκειμένου να σπείρουν αμφιβολίες. Το σίγουρο πάντως είναι ότι τα ίδια επιτελεία "ενδιαφέρονται" να στήσουν τον δήθεν αντιευρώ πόλο με δυνάμεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, του Αλαβάνου, διάφορους δήθεν ανένταχτους-ανανήψαντες τυπού "Εργατικού Αγώνα" (πάντως σίγουρα αντιΚΚΕ) μέχρι και το εθνικιστικό ΕΠΑΜ.
      Άλλωστε δεν είναι άσχετο από το ότι θέσεις που προβάλλονται από αυτές τις δυνάμεις, αναπαράγονται από τμήματα του κεφαλαίου και εθνικιστικά αστικά κόμματα σε όλη την Ευρώπη. Σε κάθε περίπτωση είναι χυδαίο να συκοφαντείς το ΚΚΕ για τη στάση του. Αξιοπρόσεχτο είναι και το δήθεν αθώο ερώτημα «Πού είναι ο ΣΥΡΙΖΑ;»! Καλά και ποιός σοβαρός άνθρωπος έλπιζε ή πίστευε ότι είχε θέση ο ΣΥΡΙΖΑ σε κινητοποίηση ενάντια στην Ε.Ε.; Τελικά μάλλον κάποιοι φροντίζουν έντεχνα να φιλοτεχνούν το "αντισυστημικό" προφίλ του ΣΥΡΙΖΑ!
      kk-1

      Διαγραφή
    8. @ Ανώνυμος9 Ιανουαρίου 2014 - 11:47 π.μ.

      Αφου στην πραγματικοτητα το ΚΚΕ εχει τις ιδιες θεσεις με τον Συριζα για την ΕΕ, γιατι να χαλασουν την φιεστα;
      Για “διαχείριση της κρισης και αλλαγη πολιτικης εντος ευρωπαικου πλαισιου” μιλαει ο Τσιπρας και η Παπαρηγα λεει οτι “αποδέσμευση από την Ευρωπαϊκή Ένωση χωρις την ανατροπή της εξουσίας του κεφαλαίου σε εθνικό επίπεδο δεν θα ωφελησει τον λαο. “ Αρα “μενουμε ευρωπη και βλεπουμε” ειναι το συμπερασμα και ικανοποιουνται και οι δυο τους σε ανεξοδη φρασεολογια.
      Τελικα η πιο ωμη, ειλικρινης και ξεκαθαρη δηλωση για την ΕΕ εγινε απο την Μαρίν Λεπέν: “Εύχομαι να διαλυθεί η Ευρωπαϊκή Ένωση. Πρέπει να αναμένουμε όλα αυτά να διαλυθούν, να συμβάλουμε σε αυτό αν είναι δυνατόν, ώστε να αναδυθεί η ιδέα μιας Ευρώπης ελεύθερων κρατών, όπως αυτή είχε διαμορφωθεί στο μυαλό του στρατηγού Ντε Γκολ”
      Η Λεπεν μονο αριστερη δεν τη λες, αλλα τουλαχιστον δεν φοβαται να πει την αποψη της για την ΕΕ καθαρα και όχι με μισολογα όπως εδώ που τρεμουν να μην χασουν τους ψηφους απο τους νοικοκυραιους.Εδώ μονο η Ανταρσυα, ΕΕΚ, OΚΔΕ και Ροσινάντε θα κανουν πραξη τον λογο τους ;
      ArpakolA

      Διαγραφή
    9. @ArpakolA:
      ΚΚΕ: Το πραγματικό δίλημμα είναι «ναι ή όχι στην ΕΕ και τα κόμματα του ευρωμονόδρομου»
      http://fadomduck2.blogspot.gr/2014/01/blog-post_4937.html

      Πιό βλάκας μάλλον πεθαίνεις...
      Υ.Γ.
      Οι ροσινάντηδες δεν είναι που πρόπερσι έκαναν γαργάρα την πορεία στην Ισραηλινή πρεσβεία γιατί (πολύ ατυχώς για δαύτους) την απαγόρευση την είχε σπάσει το ...ΚΚΕ;
      Μην επεκταθώ και για τους υπόλοιπους που αναφέρεις θαυμαστή της Λεπέν...

      Διαγραφή
    10. Η "γραμμή" "μένουμε ευρώπη και βλέπουμε" (σε ό,τι αφορά το ΚΚΕ), μπαγιάτεψε γρήγορα, βρείτε άλλη βλακεία να λέτε.
      Όσο για τη Λεπέν, όλη δικιά σου, δε σε εμποδίζει κανείς...

      Διαγραφή
  3. Δε πειραζει που χανεις την ψιχραμια σου, αυτο δεν αλλαζει το γεγονος οτι το ΚΚΕ σχετικα με την ΕΕ παταει σε δυο βαρκες οπως ακριβως κανει και ο Συριζα. το εγραψα και πιο πανω, απο φρασεολογια εισαστε καλοι, αλλα οι πραξεις μετρανε και εγω όπως και πολλοι αλλοι συντροφοι προχθες καναμε πραξη την αντιθεση μας στο μορφωμα της ΕΕ.
    Το "εξοδος μεν, αλλα..." και το "...ο λαός πρέπει να καταδικάσει (!!;; Πως; Με το να κατσει σπιτι του όπως την Τετάρτη; )τις πολιτικές δυνάμεις που προβάλλουν την ΕΕ ως μονόδρομο" αφηνουν πολλα περιθώρια παρερμηνειών, επιτηδες.
    Η “ρήξη” με την ΕΕ, εγινε “αποδεσμευση” και μετα πήγαμε στο “η έξοδος δε σημαίνει και απαλλαγή από τα προβλήματα που έχει ο λαος, εαν δεν δημιουργηθούν και υποκειμενικά οι προϋποθέσεις για την ανατροπή της εξουσίας” ,δηλαδη ζησε μαη μου να φας τριφυλλι.
    ο Γιάννης Μπαλαμπανίδης εχει γραψει και συμφωνω "... Το ΚΚΕ διαχωρίζει τη θέση του με τρόπο έξυπνο και όχι εντελώς άστοχο: με τη θέση ότι όλες αυτές οι προοπτικές (έξοδος από το ευρώ κλπ) ενδέχεται κάποια στιγμή να επιλεγούν από το ίδιο το κεφάλαιο, ελληνικό ή/και ευρωπαϊκό (αποχώρηση ή αποπομπή από την ευρωζώνη), επομένως σημασία δεν έχει τόσο η πρόταση όσο ο συσχετισμός δυνάμεων που θα κάνει τις όποιες επιλογές, άρα η ουσία βρίσκεται στον (μακρινό) στόχο της ριζικής αλλαγής των συσχετισμών, πρώτα σε εθνικό επίπεδο, μέσα από τη λαϊκή κυβέρνηση και τη «λαϊκή εξουσία». Στην αντίθετη περίπτωση, εάν δηλαδή την έξοδο από το ευρώ κλπ την επιλέξει το κεφάλαιο, το ΚΚΕ θα έχει δικαιωθεί για τη γραμμή και θα μπορεί νομίμως να καταγγείλει την υπόλοιπη αντι-ΕΕ αριστερά για «οπορτουνισμό»."
    Δεν λεω, απο τακτικη "δικαιωσης"τα πατε περιφημα, αλλα μη μου λες οτι η το ΚΚΕ δεν προσαρμοζει την σχεση του με την ΕΕ αναλογα πως το βολεύει και μαλλον απεχει πολυ απο μια κρυσταλινη τοποθέτηση. Και μονο η ανακοινωση του ΚΚΕ που ζηταει απο το λαο μεσω των ΕΥΡΩεκλογων να καταδικασει την ΕΕ δειχνει το παραλογισμο και την παραζαλι που επικρατει στο κομμα.
    Α,και το παραδειγμα της φασιστριας Λεπεν το εβαλα για να δειξω την ξεφτιλα για τους δηθεν αντι-ευρωπαϊστες που δεν μπορουν να αρθρώσουν μια ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΞΕΚΑΘΑΡΗ θεση για την ΕΕ, μηπως και τρομαξουν η στενοχωρήσουν καποιους μελλοντικους ψηφοφόρους τους.Τα παιδια απο Ανταρσυα, ροσιναντε,κτλ μιλανε, γραφουν, το κανουν ξεκαθαρα και ας μη σωσουν να μπουν ποτε στη βουλη.
    ArpakolA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ArpakolA:
      Πράγματι, με την βλακεία δεν είμουν ποτέ ψύχραιμος, καθώς για να αντιπαρατεθείς με έναν ηλήθιο πρέπει να πέσεις στο επίπεδο του.
      Το να μην έχεις διαβάσει ποτέ και καμμία θέση του ΚΚΕ όσο αφορά την ΕΕ από τότε που αυτή ήταν «ένωση χάλυβα και άνθρακα» και το ΚΚΕ παράνομο εντός της ΕΔΑ, μέχρι σήμερα το θεωρώ απίθανο.
      Οπότε προβοκάρεις, και μάλιστα με εντελώς ηλήθιο τρόπο, γιατί προσπαθείς να αμφισβητήσεις μία αλήθεια πασίγνωστη, και την οποία μπορεί ο καθένας να την τσεκάρει εντός πενταλέπτου. Η θέση του ΚΚΕ εξάλου για «αποδέσμευση από όλους τους ιμπεριαλιστικούς οργανισμούς» (στους οποίους το ίδιο κατατάσει και την ΕΕ) είναι πάγια από την ...ύδριση του!
      Εσύ όμως δεν μέμφεσαι το ΚΚΕ επειδή είναι τάχα «υπέρ της ΕΕ» όπως μας είπες και καραφλιάσαμε, το μέμφεσαι επειδή κατά της ΕΕ και ταυτόχρονα κατά του καπιταλισμού που μπορεί να υπάρξει (και ύπηρξε) μια χαρά και εκτός ΕΕ.
      Γιατί αυτό ακριβώς μας είπες. Πως το πρόβλημα σου είναι πως το ΚΚΕ συνδέει την πάλη ενάντια ενάντια στην ΕΕ με αυτήν για τον σοσιαλισμό.
      Αυτού του εκμεταλευτικού δηλαδή συστήματος που εσύ δεν θέλεις να αμφισβητήσεις επ’ουδενί.
      Για αυτό ακριβώς και βγάζεις φλύκταινες όταν ένα επαναστατικό κομμουνιστικό κόμμα «τολμάει» να συνδέσει την τακτική (αποδέσμευση από ΕΕ) με την στρατηγική του (σοσιαλισμός).
      Για αυτήν την στρατηγική (σοσιαλισμός) είναι που δεν θες να ακούσεις κουβέντα.
      Για να σου φύγει λοιπόν και η κουτοπονηριά, το ΚΚΕ έχει δηλώσει με κάθε επισημότητα (μέσω ΓΓ) πως και «αύριο το πρωί να ρωτηθούμε για να βγούμε από ΕΕ-Ευρώ, ναι θα πούμε φυσικά, δεν θα περιμένουμε τον σοσιαλισμό» (Αλέκα Παπαρήγα).
      Για τον σουρρεαλισμό του να κάνεις αντι-ΕΕ διαδήλωση μαζί με βουλευτές του «εμείς είμαστε πιο ευρωπαϊστές από τους νεοφιλελεύθερους» ΣΥΡΙΖΑ, που είναι σαν να κάνεις αντιφασιστική πορεία μαζί με τον Κασιδιάρη, δεν έχω να προσθέσω κάτι.
      Δείχνει και το πόσο αντι-ΕΕ είσαστε στην πραγματικότητα.
      Γιατί δεν μπορεί ο κύριος Κωσταντίνου να καλεί από την μία την ΕΕ να παρέμβει στην Συρία και από την άλλη να κάνετε κριτική για το θέμα της ΕΕ(!!!!!!!!!!!!!!!!!!) στο ...ΚΚΕ(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
      Ουαί φαρισαίοι κλπ

      Υ.Γ.
      Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ με ποιό ακριβώς παραζαλισμένο πρόγραμμα κατεβαίνει στις Ευρωεκλογές; Καλεί τον λαό να κάνει τι, μέσω αυτών;
      Η βλακεία είναι πράγματι αήττητη...
      Υ.Γ.2
      Τους χαιρετισμούς μου στο Τσιπρέικο...

      Διαγραφή
    2. Y.Γ.3
      Για την "αποδέσμευση που έγινε ρήξη" κλπ, έχεις μπερδέψει τις θέσεις του ΚΚΕ με της ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
      Φιλική συμβουλή.
      Αν θέλεις να κάνεις κριτική και πολεμική στις θέσεις του ΚΚΕ, καλό είναι να τις μαθαίνεις πρώτα. Υπάρχει η ηλεκτρονική διεύθυνση http://www1.rizospastis.gr/ που μπορείς να τις βρεις, και είναι και δωρεάν!

      Διαγραφή
  4. Σαν πρώην ροσιναντέος, δε μπορώ παρα να πω οτι μάλλον έκλπηξη ήταν για μένα η συμμετοχή του Ρ στην πορεία αυτή. Δεν είναι κάτι που ταιριάζει με το συνδικαλιστικό-οικονομίστικο πνεύμα που(υποτίθεται οτι) εκπροσωπεί. Για αυτό και το πανό του δεν έλεγε ουσιαστικά τίποτα.

    Γενικά τον τελευταίο καιρό νομίζω οτι θέλουν λίγο καλυμπράρισμα στη στοχοπροσύλωση τους γιατί παρααναρχίζουν.

    Τώρα, για τα υπόλοιπα, αν είναι να πουλάτε τέτοια μαγκιά για μια συμβολική πορεία που κάνατε εκτός της απαγορευμένης περιοχής, αλίμονο στα νιάτα και στην ομορφιά... Εύχομαι την επόμενη να κρατήσετε το ίδιο επαναστατικό θάρρος και σε καμμιά επίταξη, και να μη ψάχνουμε τους συνδικαλιστές σας την ώρα που οι μπάτσοι θα μοιράζουν τα κωλόχαρτα. Αν θέλετε μαθήματα πως, κοιτάξτε προς λιμάνι μεριά. Το ΠΑΜΕ ξέρει...



    metalorixos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @metalorixos
    Τα ειπες ολα !εκει που βαρανε ολα τα σφυρια το ΚΚΕ και το παμε ειναι μονα τους και ειλικρινα βγαζω το καπελο στους εργαζομενους στο λιμανη και στο περαμα η επιθεση θα συνεχιστει δε τους βγηκε με την ΧΑ θα ψαξουν αλλους τροπους ... ποιο κοντρα με τις εντολες τις ΕΕ πεθαινεις (παραλιγο να ειχαμε νεκρους ) .

    Giorgio lazer

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ρε αρπακολα πραγματικα το προσπαθεις ή σου βγαινει αυθορμητα;;
    μην γραφεις μετα απο τα παρτυ σας. ειναι μπαγιατικο μαλλον και σας χαλαει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.

Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog

ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.