Για την κατάσταση των νηπιαγωγείων στην Ηλιούπολη
Πριν από ένα μήνα περίπου είχαμε καταγγείλει τη δημοτική αρχή για την επικίνδυνη απόφασή της να στείλει νήπια και βρέφη σε παιδότοπους, ένα επικίνδυνο είδος «παρκινγκ ιδιωτών» για μικρά παιδιά και πριν συμπληρωθεί ο μήνας, κλείνει ένα ακόμα τμήμα νηπιαγωγείου στην γειτονιά της Αγ. Μαρίνας λόγω έλλειψης νηπιαγωγού!!!
Είναι γεγονός ότι το «αγκάθι» στη λειτουργία των σχολείων των νηπιαγωγείων και των παιδικών σταθμών αποτελεί η έλλειψη προσωπικού, που αυξάνεται, καθώς αποχωρούν εκπαιδευτικοί χωρίς να υπάρχει πρόσληψη νέων για να τους αντικαταστήσουν.
Μια τέτοια περίπτωση είναι και αυτή του 23ου Νηπιαγωγείου Ηλιούπολης μετά την αποχώρηση του νηπιαγωγού. Έτσι τα μισά παιδιά που φοιτούν στο νηπιαγωγείο είτε παραμένουν αναγκαστικά στο σπίτι είτε ψάχνουν οι γονείς να βρουν άλλο που θα τους δεχτεί αφού δεν αναπληρώνεται το κενό που προέκυψε.
Μια τέτοια περίπτωση είναι και αυτή του 23ου Νηπιαγωγείου Ηλιούπολης μετά την αποχώρηση του νηπιαγωγού. Έτσι τα μισά παιδιά που φοιτούν στο νηπιαγωγείο είτε παραμένουν αναγκαστικά στο σπίτι είτε ψάχνουν οι γονείς να βρουν άλλο που θα τους δεχτεί αφού δεν αναπληρώνεται το κενό που προέκυψε.
Αυτό το γεγονός έρχεται με τραγικό τρόπο να προστεθεί στα ήδη τεράστια προβλήματα που υπάρχουν στα νηπιαγωγεία της περιοχής μας. Αρκετά είναι τα νηπιαγωγεία που στεγάζονται σε εντελώς ακατάλληλα κτήρια, που δεν πληρούν ούτε τις ελάχιστες προϋποθέσεις, που δεν παρέχουν ούτε τη στοιχειώδη ασφάλεια για τα νήπια.
Στην Ηλιούπολη, με τους αγώνες των κατοίκων, έχουν κατοχυρωθεί μια σειρά καταπατημένα οικόπεδα ως δημόσια με τα οποία θα μπορούσαν να έχουν καλυφτεί οι ανάγκες σε σχολική στέγη. Κι όμως χρόνια τώρα δεν έχει γίνει βήμα πάρα πέρα στην αξιοποίηση τους!
Οι ελλείψεις εκπαιδευτικών στα σχολεία της περιοχής μας, όπως και πανελλαδικά, οι ακατάλληλες κτιριακές υποδομές, έχουν επιβαρύνει ανεπανόρθωτα γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικούς.
Οι ελλείψεις εκπαιδευτικών στα σχολεία της περιοχής μας, όπως και πανελλαδικά, οι ακατάλληλες κτιριακές υποδομές, έχουν επιβαρύνει ανεπανόρθωτα γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικούς.
Αντιμετωπίζουν τα παιδιά μας κυριολεκτικά σαν αριθμούς και την εκπαίδευση τους σαν κόστος! Κυβέρνηση, Ευρωπαϊκή Ένωση από νωρίς τα σπρώχνουν έξω από το σχολείο, τα θέλουν φτηνό εργατικό δυναμικό για τις επιχειρήσεις.
Το δικαίωμα των παιδιών να φοιτήσουν 2χρόνια στο νηπιαγωγείο της γειτονιάς τους με τη φροντίδα την επίβλεψη του αναγκαίου αριθμού νηπιαγωγών πάει περίπατο μπροστά στα σχέδια των κυβερνήσεων που τα τελευταία χρόνια με ταχύτητα συρρικνώνουν και καταργούν σχολικές μονάδες.
Είναι άκρως επικίνδυνο για την ασφάλεια των παιδιών και την διαπαιδαγώγηση τους να συγχωνεύονται τμήματα και να αναγκάζονται παιδιά και γονείς να αναζητούν στη μέση του σχολικής χρονιάς άλλο σχολείο και σε άλλη γειτονιά.
Ο ρόλος του νηπιαγωγείου είναι η διαπαιδαγώγηση του παιδιού που με την κατάλληλη οργανωμένη παρέμβαση του νηπιαγωγού ανακαλύπτει τον κόσμο, αναπτύσσει τις αισθησιοκινητικές και τις ψυχοσωματικές του ικανότητές, κάνει τα πρώτα βήματα για την κοινωνικοποίηση του. Η ζωή αλλά και έρευνες δείχνουν ότι ένα παιδί χρειάζεται πάνω από δύο μήνες για να προσαρμοστεί σε αλλαγή εκπαιδευτικού, πόσο μάλλον όταν αναγκάζεται να αλλάξει ταυτόχρονα και περιβάλλον.
Είναι άκρως επικίνδυνο για την ασφάλεια των παιδιών και την διαπαιδαγώγηση τους να συγχωνεύονται τμήματα και να αναγκάζονται παιδιά και γονείς να αναζητούν στη μέση του σχολικής χρονιάς άλλο σχολείο και σε άλλη γειτονιά.
Ο ρόλος του νηπιαγωγείου είναι η διαπαιδαγώγηση του παιδιού που με την κατάλληλη οργανωμένη παρέμβαση του νηπιαγωγού ανακαλύπτει τον κόσμο, αναπτύσσει τις αισθησιοκινητικές και τις ψυχοσωματικές του ικανότητές, κάνει τα πρώτα βήματα για την κοινωνικοποίηση του. Η ζωή αλλά και έρευνες δείχνουν ότι ένα παιδί χρειάζεται πάνω από δύο μήνες για να προσαρμοστεί σε αλλαγή εκπαιδευτικού, πόσο μάλλον όταν αναγκάζεται να αλλάξει ταυτόχρονα και περιβάλλον.
Δεν είναι δυνατόν να επιτρέπουμε την εγκληματική πολιτική που αντί να δημιουργεί ισοροπημένους ανθρώπους, θα κατασκευάζει άβουλα όντα μόνο και μόνο για να ευημερούν οι «αριθμοί» για την Ευρωπαϊκή Ένωση, να αυγατίζουν τα κέρδη των επιχειρήσεων.
Η Δημοτική αρχή έχει τις δικές της ευθύνες για την κατάσταση που διαμορφώνεται, αφού από την πλευρά της όχι μόνο υλοποιεί τις αποφάσεις της κυβέρνησης αλλά και δεν λέει κουβέντα για την άθλια κατάσταση που διαμορφώνεται γύρω από την φροντίδα και την διαπαιδαγώγηση του παιδιού.
Καλούμε την δημοτική αρχή να πάρει θέση και να διεκδικήσει άμεσα από την κυβέρνηση την κάλυψη όλων των κενών σε προσωπικό στους παιδικούς σταθμούς, τα νηπιαγωγεία και τα σχολεία της πόλης.
Απαιτούμε από τα αρμόδια υπουργεία και την Κυβέρνηση να καλύψουν τώρα με το αναγκαίο προσωπικό τα νηπιαγωγεία και τα σχολεία της πόλης,
- Κανένα σχολείο και νηπιαγωγείο να μην κλείσει,
- κανένα χωρίς δάσκαλο και νηπιαγωγό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ
Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.
Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog
ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.
Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.