9 Σεπτεμβρίου 2013

Λοιπόν , Σωκράτη Μάλαμα, έκανες το χρέος σου; Απέναντι σε ποιους όμως;


Μεγάλη απογοήτευση εχτές το βράδυ (Σάββατο 7-9-2013) στο θέατρο Πέτρας.
Ως φαν του Μάλαμα έχουμε βγάλει εισητήρια μια μεγάλη παρέα να τον απολαύσουμε στο θέατρο της πόλης μας.
Συμμετέχοντας στην Ένωση Γονέων Πετρούπολης, μαζί με εκπαιδευτικούς της Β/θμιας και Α/θμιας εκπαίδευσης έχουμε αποφασίσει να κάνουμε παρέμβαση-διαμαρτυρία στη συναυλία.
Το ίδιο άλλωστε κάναμε και το περασμένο Σάββατο, στον ίδιο χώρο, στη συναυλία-αφιέρωμα στο Θεοδωράκη "Ποιος τη ζωή μου".
Τι κάναμε;
Πριν την είσοδο και 1 ώρα πριν τη συναυλία κρατούσαμε ένα πανώ που έλεγε "Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΕΝ ΒΟΛΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΟΥΡΑΝΟ - ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ - Γ' ΕΛΜΕ - ΕΝΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ - Δ. ΓΛΗΝΟΣ" μοιράζαμε κείμενο ενημερωτικό με τις εξελίξεις στο χώρο της παιδείας και πριν αρχίσει η συναυλία ανεβήκαμε με το πανώ στη σκηνή και ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ της περιοχής μας είπε δυο λόγια για την ισοπέδωση του δημόσιου σχολείου και προέτρεψε τον κόσμο να αντιδράσουμε όλοι μαζί για την ανατροπή της παρούσας κατάστασης. Όλο αυτό είχε διάρκεια περίπου 3 λεπτά.
Το ίδιο θελήσαμε να κάνουμε και στη συναυλία του Μάλαμα. Πριν την έναρξη της συναυλίας ζητήσαμε από την υπεύθυνη παραγωγής να μας επιτρέψει αυτή την παρέμβαση. Μας απάντησε πως αυτό δεν επιτρέπεται, δεν το έχει επιτρέψει ο Μάλαμας σε κανέναν φορέα, σε καμμία προηγούμενη συναυλία του, οπότε ούτε και σ' εμάς.
Ζητήσαμε να το ξανασκεφτεί λόγω της κρισιμότητας των ημερών, ενώ απευθυνθήκαμε και στο Δήμαρχο Πετρούπολης και τον αντιδήμαρχο Παιδείας να παρέμβουν και να αιτηθούν κι εκείνοι να μας επιτραπεί η είσοδος, αλλά πήραν την ίδια απάντηση μ' εμάς. Τότε, παρόλο που δεν είμασταν πολλοί, αποφασίσαμε να μπούμε στο χώρο της συναυλίας παρά την απαγόρευση.
Στην είσοδο όμως, παρεμβαίνουν οι "μπράβοι" του κ. Μάλαμα και μας εμποδίζουν να μπούμε μέσα με το πανώ. Αρχίζουν οι φωνές "Αφήστε μας να μπούμε, Είναι δικαίωμά μας, Έχουμε ελευθερία λόγου, Τα πάντα καταρρέουν, 1 πανώ θα ανοίξουμε, δυο λόγια θα πούμε" εκείνοι μας έσπρωχναν, δεν μας άφηναν, προσπάθησαν να πάρουν το πανώ, οι τελευταίοι θεατές που έμπαιναν στο συναυλιακό χώρο αντέδρασαν και μας υποστήριξαν λέγοντας ότι είναι άδικο να μην αφήνουν μια 3λεπτη παρέμβαση στις δύσκολες εποχές που ζούμε, πέσανε και κάτι μπουνιές, και στην αναμπουμπούλα, δύο μέλη της πρωτοβουλίας πήραν το πανώ και τρέχοντας μπήκαμε στο θέατρο (εννοείται με τα εισιτήριά τους ανά χείρας μιας και οι "τζαμπατζήδες" στις εποχές μας δολοφονούνται!).
Κι ενώ η υπόλοιπη παρέα μας περίμενε στο κέντρο του θεάτρου στο δεύτερο διάζωμα, καθήσαμε μαζί τους, ανοίξαμε το πανώ και μεταξύ των τραγουδιών που άναβαν τα φώτα το σηκώναμε να το βλέπει ο κόσμος. Και το είδε ο κόσμος και μας ενθάρρυνε ο κόσμος.
Ο Μάλαμας δεν είπε τίποτε. Δεν έκανε κανένα σχόλιο. Δεν μας εξήγησε γιατί δεν μας επέτρεψε την παρέμβαση-διαμαρτυρία. ΑΙΣΧΟΣ!!!!!
Κι όχι μόνο δεν έκανε σχόλια αλλά ξεκινώντας τη συναυλία είπε στον κόσμο ότι "απ' ότι λένε ΚΑΠΟΙΟΙ!!!! η κατάσταση που ζούμε είναι απάνθρωπη!!!!!!!". Προφανώς ο ίδιος δεν τη βιώνει.
Τι λες "πουλάκι μου"; Εσύ ζεις σε άλλο πλανήτη και το μόνο που ακούς είναι τιτιβίσματα; Δεν βλέπεις τι γίνεται γύρω σου;
Δεν σας κρύβω ότι απογοητεύτηκα πάρα πολύ γιατί τον ακούω χρόνια και μου αρέσουν πολύ τα τραγούδια του, αλλά μετά από αυτό ένιωσα ένα βάρος και μια εμετική διάθεση. Στενοχωριέμαι αλλά του βάζω ένα μεγάλο Χ γιατί οι καιροί είναι χαλεποί κι άτομα που γυρίζουν την πλάτη στον αγώνα για την αξιοπρέπεια για την ίδια τη ζωή θα πρέπει να μας αφήνουν εντελώς αδιάφορους! Ακόμη περισσότερο όταν πρόκειται για καλλιτέχνες που θα έπρεπε να υψώσουν τη φωνή τους, πρώτοι αυτοί, για να υπερασπίσουν τον απλό κόσμο. Εγώ δεν θέλω να πιστέψω σε μια τέχνη που την εκπροσωπούν μια Δημουλά, μια Διβάνη κι ένας Μάλαμας.
Θεωρώ πως όλα όσα αναφέρω παραπάνω πρέπει να γίνουν γνωστά στον κόσμο και προτείνω σε όποιον συμφωνεί μαζί μου να το αναρτήσει στον τοίχο του για να ενημερωθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι.

Ρούλα Τζιωρτζιώτη-Αλατζάκη

32 σχόλια:

  1. Ούτε με τον Μάλαμα, ούτε με την μόδα της παρέμβασης σε κάθε συναυλία. Καλό θα ναι οι καθηγητές και οι δάσκαλοι να οργανώσουν καμιά συνέλευση της προκοπής με την συμμετοχή όσο γίνεται περισσότερων συναδέλφων τους και να αφήσουν τις εύκολες λύσεις της συναυλίας με το έτοιμο κοινό για να ξεμπερδεύουμε. Η ταξική πάλη θέλει επίμονο αγώνα και δουλειά μυρμηγκιού.

    Αυτό που με εκνευρίζει στον Μάλαμα δεν είναι η καθαυτή άρνησή του, αλλά το γεγονός πως ενώ συμφωνεί με το μνημόνιο, δεν βγαίνει να το πει ξεκάθαρα στον κόσμο, να μην τον ταλαιπωρούν και αυτοί που θέλουν να κάνουν παρεμβάσεις. Σάπιος ως το κόκκαλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στα δύσκολα φαίνονται όλοι οι "φίλοι" του λαού.....
    Δεν εκπλήσσομαι καθόλου, όχι με τον Μάλαμα συγκεκριμένα - αδιάφορος μου είναι άλλωστε - αλλά με τη "τάξη" των καλλιτεχνών, που στην μεγάλη της πλειοψηφία έχει μικροαστικά χαρακτηριστικά και αντανακλαστικά.
    Ακόμη και στο "ανατολικό" μπλοκ από τους κόλπους αυτής της "τάξης"
    βγήκαν όχι λίγα "λουλούδια" της αντίδρασης. Και το χειρότερο είναι, ότι
    ως καλλιτέχνες περνούσαν πολύ καλύτερα από την εργατική τάξη!
    Δεν νομίζω ότι η εργατική τάξη μπορεί να περιμένει πολύ (ουσιαστική)
    συμπαράσταση από τους "πετυχημένους" καλλιτέχνες, οι οποίοι άλλωστε μια
    χαρά τα βολεύουν εντός του συστήματος, το οποίο γι' αυτό και τους αγκαλιάζει!
    Άλλωστε, το κοινωνικό τους "είναι", είναι που καθορίζει την συνείδηση τους.
    Κι αν κάποτε ξεκίνησαν από χαμηλά, τώρα τα μυαλά τους παίρνουν αέρα, και
    νοιώθουν όπως όλοι οι μικροαστοί ότι εχθρός τους είναι ο εργάτης.
    Κοινώς, κουλτουριάρηδες.....
    Δ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συντροφε το καλυτερο σχολιο απο ολα που διαβασα εδω μεσα, γιατι παρακατω καποιοι να μην τους χαρακτηρισω και διαγραφει το σχολειο μου, ειχαν καψα μηπως δεν μπορεσουν να δουν τον "αγαπημενο" τους "καλλιτεχνη", ενω αλλοι συνανθρωποι τους χανουν τις δουλειες τους, την γη κατω απο τα ποδια τους και αυριο τα 15 ευρω του εισητηριου δεν θα τους φτανει ουτε για τα βασικα. Μετα το παιζεται ψευτοθολοκουλτουριαρηδες με τα λεφτα του μπαμπα σας και το χαρτζιλικι του, να παμε να ακουσουμε κανα εντεχνο για να ανεβει η θεση μας στην παρεα. Αν θελετε καποιοι καλυτερη κοινωνια πρεπει να καταλαβετε οτι ακομα και η συναυλια ειναι μια εκφανση της κοινωνιας.
      Κωστας Κ.

      Διαγραφή
  3. Σύντροφοι μιλάμε για τον μάλαμα ο οποίος ποτέ δεν ήταν στο χώρο μας αλλά και ο τρόπος ζωής του(αλκοόλ σε μεγάλη ποσότητα)και η μοιρολατρία και ο ατομισμός που εκφράζουν πολλά τραγούδια του δικαιολογεί και τη στάση του απέναντι στο λαό και τους αγώνες του.εδώ άλλοι και άλλοι έχουν περάσει από το χώρο μας και έχουν γίνει σήμερα βασιλικοτεροι του βασιλέως...Τάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έχεις δικιο: το "αλκοολ του σε μεγαλη ποσοτητα" είναι που φταιει... :P

      Διαγραφή
    2. ε, τώρα να κάνουμε προσωπικές επιθέσεις δεν είναι ωραίο! τι σχεση έχει άμα πινει πολύ; Και τα τραγουδια του για μένα ούτε ατομικιστικά είναι, ούτε μοιρολατρικά! Αυτά είναι θέματα γούστου...

      Διαγραφή
  4. Χθες βράδυ στη συναυλία του Θανάση Παπακωνσταντίνου στο φράγμα της Θέρμης (Θεσσαλονίκη) έγινε αντίστοιχη παρέμβαση. Όποιος γνωρίζει λεπτομέρειες ας μας ενημερώσει...

    Ακροατής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι έγινε η παρέμβαση στην συναυλία του Θανάση Παπακωνσταντίνου στο φράγμα της Θέρμης .Ήταν μια σύντομη , περιεκτική παρέμβαση που πήρε το χειροκρότημα όλων!

      Ακροβατιστής

      Διαγραφή
  5. Αισχος με τον Μαλαμα.

    Δεν εκπλησσομαι κιολας. Νομιζω ηταν σκαι σε καποια γκλαμουρους γιορτη σχετικα προσφατα αν δεν απατωμαι. Νομιζω του mad...Ισως κανω λαθος.

    Τελος παντων συμφωνω με τον Δ.Α.

    Γιγαντωθηκαν πατωντας σε μια ''αριστερη'' ιδελογια και τωρα καραβολευτηκαν και καθονται και τα παιρνουν απο την ΑΕΠΙ και απο τις αλλες εταιρειες/χορηγους τους.

    Ωρες ωρες λεω προτιμω τον Ρουβα που ποτε δεν το παιξε κουλτουρα παρα αυτους τους δηθεν ξεφτιλισμενους.

    Τελος θελω να ρωτησω κατι: Οκ οι παπακωνσταντινιδες κτλ για ους χαλυβουργους ουτε ειδαν ουτε ακουσαν, γνωριζει ομως κανεις αν και ποιοι καλλιτεχνες ενδιαφερθηκαν (για τους χαλιβουργους);;

    Ευχαριστω.

    Δημ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε παιδιά για τη συγκεκριμμένη συναυλία έκανε διθυραμβικό ρεπορτάζ το mega!!! Τι περιμένατε δηλαδή; Εξάλλου το κασέ του Μάλαμα είναι πολύ υψηλό. Αν δε κάνω λάθος, το καλοκαίρι του 10, που ήρθε στη Κύμη, πήρε 17000 ευρώ. Μετά τη περιοδεία με την Αλεξίου ανέβηκε πολύ η τιμή του.
      Καμία αυταπάτη δεν πρέπει να έχουμε, το "είναι" καθορίζει τη συνείδηση.
      "Εναλακτικό παιδί" του συστήματος είναι.
      Κ.Τ.

      Διαγραφή
  6. ..θα'ταν "κόκκαλο" απ'τήν μαστούρα,γιαυτό δεν καταλαβαίνει τι γίνετε γύρω του..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πόσο φθηνό και άκυρο το σχολιο σου...πόσο ομως!!!!

      Διαγραφή
  7. Κάποιος "Τάκης" έγραψε "...η μοιρολατρία και ο ατομισμός που εκφράζουν πολλά τραγούδια του..."
    Επειδή η αμορφωσιά, η φασιστική ισοπέδωση και η ανοησία χτυπάει ταβάνι ώρες-ώρες θα ήθελα να πω ότι ένα μεγάλο μέρος των τραγουδιών που μελωποίησε ο Μάλαμας έχουν στίχους του Αλκη Αλκαίου. Τα τραγούδια αυτά, αποτελούν την συντριπτική πλειονότητα των σουξέ του Μάλαμα και εξιστορούν συνηθώς μεγαλειώδεις έννοιες που ο Τάκης δεν μπορεί να τις συλλάβει. Να προσθέσω ακόμη ότι τα σουξέ του Μάλαμα τα διαμόρφωσε ο απλός λαός που τον ακούει και όχι οι ραδιοφωνικοί π(α)ρ(ο)αγωγοί και οι δισκογραφικές. Πιστεύω ότι πρέπει να αντιμετωπίζουμε την τέχνη σε σχέση με την θέση του κάθε καλλιτέχνη την στιγμή που δημιουργούσε και όχι 10-20 χρόνια μετά (βλ. Νταλάρα, Μικρούτσικο, Λευτ. Παπαδόπουλο, Σαββοπουλο και τόσοι άλλοι). Άλλωστε το συστημα δεν είναι χαζό, αυτό που κάνει είναι να εξάγοραζει κάθε φορά τον καλλιτέχνη για να τον αποκόψει απο το λαό και να αλλοιώσει το έργο του. Συμπέρασμα: Για τον τωρινό Μάλαμα μπορούμε να ρίξουμε τσουβάλια καντίλια (όπως και για του προαναφερθέντες... ξέχασα επίσης τον Θεοδωράκη) αλλά για το προγενεστερο, καταξιωμένο στον λαό, έργο τους δεν θα πρέπει να βγάζουμε τσιμουδιά, ειδικά όταν είμαστε κομπλεξικοι "Τάκηδες"
    Ευχαριστώ, αντι-Τάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και όσο για τα "κόκκαλα" και τις μαστουρες να θυμίσω ότι πχ ο Βάρναλης χαρακτηρίζεται συνήθως (ακόμη και στα σχολεία) σαν μέθυσος. Ένα σκέφτομαι, ας έγραφαν όλα τα μαστουρια την μουσική του Μάλαμα, όλοι οι μεθυσοι του στοίχους του Βάρναλη και όλα τα πουστράκια τους στιχους και την μουσικη μεγάλων Ανδρών που χαρακτηρίζονται ως "τέτοιοι" και τί στον κόσμο...
    αντι-Τάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Νίκος Π.:
    Η πλάκα είναι πως εάν δεν μας "απειλούσες", δεν θα είχαμε πρόβλημα να δημοσιεύσουμε το σχόλιο σου.
    Όταν όμως εισαγωγικά μας λες "Για να είμαι ασφαλής και κατοχυρωμένος, κρατώ screenshot του σχολίου μου και σε περίπτωση αναίτιας διαγραφής θα το βρείτε αναρτημένο παντού", καταλαβαίνεις πως στο blog είσαι ανεπιθύμητος.
    Πήγαινε λοιπόν και σχολίασε "παντού", αλλά όχι εδώ.
    Από ότι βλέπεις και εγώ ευγενέστατος είμαι, ούτε σε έβρισα, ούτε σε πρόσβαλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Διάβασα το άρθρο της Κας Ρούλας (και με τίτλο: Το ξεφτιλίκι του Μάλαμα) και δε μπορώ να κατανοήσω την απερίσκεπτη επιμονή της - τους (και είμαι και εκπαιδευτικός...).
    Ο αγώνας είναι αγώνας κι όχι προπαγάνδα που κοντεύει να γίνει...
    Προσπαθήστε παρακαλώ να μη τα βλέπετε όλα μόνο κομματικά-πολιτικά.
    Η ζωή έχει κι άλλες όψεις...
    Η Παιδεία δεν είναι ούτε κομματική ούτε πολιτική. Είναι δημόσιο αγαθό.
    Ανεξάρτητα απ το Μάλαμα και τον κάθε Μάλαμα, οφείλουμε να σεβόμαστε τη βούληση του κάθε ένα που διοργανώνει και παρουσιάζει. Και αυτό είναι που πρέπει κατ΄ επέκταση να μαθαίνουμε και στα παιδιά.
    Είναι σημαντικότερο να μη γινόμαστε αρνητικό παράδειγμα προσπαθώντας να βελτιώσουμε την εκπαίδευση.
    Προκειμένου να διαμαρτυρηθούμε υπάρχουν πλήθος τρόπων, ευφάνταστων και μη. Ας δείξουμε έτσι τις ικανότητες μας. Με το να "κράζουμε" αυθαίρετα κάποιον που δικαιωματικά δε μας κάνει τα χατήρια είναι πολύ ρηχό για τους εκπαιδευτικούς...
    Κάτι τελευταίο. Έχουμε ξεχάσει στη χώρα μας την καλοπιστία.
    Ε δεν είναι και όλοι σαν τα μούτρα των πολιτικών μας.
    Μπορεί να τους έχουμε εκλέξει να μας εκπροσωπούν, όμως καθένας μας πρέπει να κρίνει και να κρίνεται το δυνατό αντικειμενικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις απόλυτο δίκιο ανώνυμε 11:13 π.μ.

      Μερικές φορες πρέπει να προσέξουμε τον τρόπο και τους χώρους της δράσης, γιατί η ενέργεια και κυρίως το επικριτικό κείμενο της Τζιωρτζιώτη-Αλατζάκη, τελικά έχω την αισθηση ότι της γύρισε μπούμερανγκ.

      Καποιες εκφρασεις και χαρακτηρισμοι επρεπε να λειπουν, κυριως επειδη μιλαμε για εναν τραγουδοποιο που τελως παντων, ουτε προκλητικος ειναι, ουτε εχει δωσει πολλα δικαιωματα. Άλλο είναι να λες ένα παράπονο σου για κάποιον καλλιτέχνη και άλλο να τον "ξεσκίζεις". Αυτη ειναι η γνωμη μου

      Διαγραφή
    2. κλασικος οπορτουνας "εκπαιδευτικος", που εννοειται πως θα παλεψει για το καλο της παιδειας απο την ταξη την ωρα της απεργιας, για να μην πολιτικοποιησει το δικιο του... ε ρε ξεφτιλισμενοι ... για πολλες κλωτσιες!
      χ.κ

      Διαγραφή
  11. Προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατί όταν πληρώνω να δω έναν καλλιτέχνη να είμαι υποχρεωμένη να ακούσω την παρέμβαση του καθένα...Να αναρτούσατε το πανό σας ακριβώς έξω από την είσοδο πάλι όλοι θα το έβλεπε όλος ο κόσμος...Θέλετε να δημιουργείτε προβλήματα από το πουθενά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κάτω τα χέρια από το Μάλαμα. Όποιος πιστεύει ότι αυτοί είναι οι ταξικοί αγώνες με γεια του με χαρά του. Ο κοσμός πήγε εκεί να ακούσει μια συναυλία. Τα υπόλοιπα ας είναι εκτός αυτής στον χώρο που αρμόζουν και ανήκουν. Ο Μάλαμας ουδέποτε επέτρεψε αντίστοιχες παρεμβάσεις για να τις επιτρέψει τώρα. Και πώς να μη το κάνει άλλωστε. Θα πρέπει να γνωρίζεις εκ βάθους τι επιτρέπεις να εκφωνείται σε ένα βήμα που το αρχικό διάταγμα το έχεις και το πιστώνεσαι εν τέλει εσύ (εν προκειμένω ο Μάλαμας). Άρα θα έπρεπε να μπαίνει και στην ουσία κατ' εμέ του να κρίνει κατά πόσο κάθε τί που αξιώνεται σε μια παρέμβαση εν τω μέσω μιας συναυλίας του είναι δίκαιο ή άδικο και να έχει μια κατασταλαγμένη άποψη, κάτι που κατ' εμέ είναι ουτοπικό και μη εφικτό. Αν τηρούσε άλλη στάση θα ήταν τουλάχιστον υποκριτική. Επειδή όμως πιστεύω πως ο άνθρωπος παλεύει και αντιπαρέρχεται όλα τα γύρω μας τεκταινόμενα με το τραγούδι και το στίχο του και επειδή σε αυτό που είναι καλός αποδεδειγμένα, δλδ τη μουσική, είναι αφιερωμένος αποκλειστικά, θέλει και ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ στις συναυλίες του να αγωνίζεται από το δικό του μετερίζι μόνο με τα τραγουδάκια του, καταθέτοντας άποψη και ματιά σύγχρονη. Ο κόσμος πάει να ακούσει τραγούδι και όχι διαμαρτυρίες. Εξάλλου η τέχνη δεν θα πρεπε επ' ουδενί να στρατεύεται ποτέ για πολιτικούς σκοπούς με τους όρους της πολιτικής αλλά με τους όρους της μουσικής και μόνο. Οι αγώνες οι κοινωνικοπολιτικοί ανήκουν σε άλλα πεδία μάχης και όχι σε μια συναυλία μουσικής. ΣΩΚΡΑΤΑΡΑ ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ, ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ενταξει το κανατε νιανια.
    προς τους υποστηρικτες του καθε μαλαμα μιλαω.
    ο μαλαμας δεν ειναι βισση, δεν το παιζει απολιτικ και ανυπεραστος κτλ κτλ. υποτιθεται οτι βγαζει αλλο προφιλ.
    υπαρχει σιγουρα το γεγονος πολλων ομαδων που προσπαθουν να "φανουν" σε τετοιες εκδηλωσεις για να καλυψουν την υπολοιπη μη δραση τους. δεν μιλαω για το συγκεκριμενο μιλαω γενικα.
    σιγουρα ηταν υπερβολη το γεγονος οτι ηταν ειδη απεξω να μπουν και μεσα για να τα ξαναπουν. ειδικα αν σκεφτεις το προφιλ των περισσοτερων που παρεβρισκονται στις συναυλιες του μαλαμα και του θαναση. (ναι τους αντιπαθω αμφοτερους και την καστα τους).
    αλλα ως εδω. το να μου αρχισει καποιος να μου υπερασπιστει τον καθε μαλαμα γιατι δεν ηθελε ενα πανω στην σκηνη του (που στην τελικη ηταν απο φορεα και οχι πολιτικο κομα), ειδικα με ορους καλλιτεχνικους ειναι τραγικο!!!!
    καληνυχτα μαλακα η ζωη εχει πλακα ελεγε ο σωκρατης παλιοτερα και ναι μιλαμε για στοιχουργια ολκης.
    συγνωμη κιολας αλλα να μου συγκρινεις τον βαρναλη με ενα τυπο που αν δεν γινει αλοιφη δεν μπορει να λειτουργησει ειναι εμετικο.
    ναι τον εχω δει τον κυριο μαλαμα παλιοτερα (αμαρτιες ακολουθοντας το αλλο φυλλο, τα εκοψα εδω και πολλα χρονια) και ξερω απο πρωτο χερι.
    για καθε κουλτουριαρη που με πρηζει με το "εντεχνο" και τις δηθενιες εχω μονο αυτο http://www.youtube.com/watch?v=xR5H51q34HA. το προσυπογραφω με χερια και με ποδια.
    αντε καληνυχτα θολοκουλτουριαρηδες της μιας νοτας και των ακαταλυπτων στοιχων.
    Υ.Γ. και μην μου αρχισετε με ενα τραγουδι στον καθενα. ακομα και η αντζελα μπορει να εχει και ενα και δυο τραγουδια "καλα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά εσύ αυτό κατάλαβες, ότι συνέκρινα Μάλαμα με Βάρναλη; Αν δεν είσαι χαζός τότε απλά πρέπει να ξαναδιαβάσεις το σχόλιο. Η ουσία του ήταν ότι δεν μπορεί να κρίνουμε ένα γεγονός, μια ιδιότητα με άσχετα κριτήρια. Αν θες άλλες τέτοιες φασιστικές κριτικές εκτός απο τον μέθυσο Βάρναλη, έχω:
      Ο αναπηρος Σόιμπλε, Η χοντροκόλα Παπαρήγα, Ο χοντρός Καραμανλής, Η λεσβία Κανέλλη, Ο πούστης Μάνος Χατζηδάκις και τόσα άλλα...
      αντι-Τάκης

      Διαγραφή
    2. χαχα, σε καταλαβαίνω απόλυτα Modesto, κυρίως εκεί που λες για το άλλο φύλο. Έχω φάει και εγώ τρέξιμο με την σέσουλα, για έντεχνους αρτίστες,κιθαρίτσες, κουλτούρα και δηθενιά, κάνοντας το χατήρι για μια κοπελίτσα και στο τέλος το σκυλομετάνιωσα, αφού ούτε το ψευτοέντεχνο άντεχα και μου βγήκε και οπορτουνίστρια η τύπισσα. Δε πειράζει, εμπειρία είναι και αυτό...cck

      Διαγραφή
    3. πολυ κακο για το τιποτα
      δεν με νοιαζει αν καποιοι προτιμουν την πριγκηπεσσα απο τον καρρα και οχι απο τον μαλαμα
      οι περισσοτερες αναλυσεις ταιριαζουν απολυτα με τα ρεπορταζ της τατιανας
      συντροφοι βγαλατε ολη την κατινια σας
      οσοι βεβαια γνωριζουν 3 τραγουδια του μαλαμα και τιποτε αλλο καλλο ειναι να μην μιλουν
      τι θα εκανε η δασκαλα αν καποιος τραγουδιστης ηθελε να μπει σε μια ταξη ωστε να καταγγηλει την μπιγιονσε και θελει να προτρεψει τα παιδια να μην ακουν την αμερικανοφερτη μουσικη?
      οταν καναμε διαμαρτυριες για τον πολεμο του ιρακ εξω απο συναυλιες με εντυπα ποτε δεν καναμε τσαμπουκα για να μπουμε μεσα
      οι αγωνες δινονται στον δρομο
      οχι σε παλκα

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  14. Βλέπω μεγάλο αριθμό σχολιαστών που λένε μπράβο στον μάγκα τον Μάλαμα που πέταξε έξω τα δασκαλάκια γιατί θα του χάλαγαν το σόου.
    Να του πω και εγώ ένα μπράβο λοιπόν να συμφωνήσουμε.
    Αλλά γιατί το κείμενο γράφτηκε κακώς; Δεν πρεπει να γνωρίζουν οι γονείς και οι δάσκαλοι, το τι ρόλο βαράει ο κάθε "ευαισθητοποιημένος καλιτέχνης" πριν του ακουμπήσουν τα λεφτά τους;
    Χρειάζεται μήπως και κάποιο είδος ομερτά πάνω στο ζήτημα;

    Υ.Γ.
    Εγώ Μάλαμα δεν άκουσα ποτέ. Προτιμάω του πιο αυθεντικούς καλιτέχνες όπως ο Τερλέγκας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγγνώμη που χαλάω τον αντιεκπαιδευτικό οίστρο σε κάποιους. Θα ήθελα να θέσω ενα ερώτημα.
    Η τέχνη δε λειτουργεί διαπαιδαγωγητικά; Δεν έχει σχέση με παιδεία με τη ευρεία έννοια; Ο καλλιτέχνης-διασκεδαστής-εκτονωτής δεν αντιστοιχίζεται ευθέως με τον αδιάφορο-απολίτικο-ρηχό εκπαιδευτικό; αυτόν που πάει στο σχολείο ισα ισα για το μεροκάματο; Στον εκπαιδευτικό αυτό, σωστά, ανάθεμα...στον "καλλιτέχνη;" τι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @jamal
    Το κειμενο της κυριας,ακομα κ εαν γραφτηκε με τις αγνοτερες προθεσεις, τελικα περισσοτερο κακο εκανε παρα καλο στον αγωνα των εκπαιδευτικων. Βοηθαει παντως να εχουμε τετοια παραδειγματα,για να καταλαβουμε, οπως λενε κ παραπανω καποιοι συντροφοι,οτι ενας πραγματικος αγωνας γινεται στους δρομους κ το κοινο το ελκυεις με τις ιδεες,με προσυλωση κ με επιμονη στο στοχο.Το να μπουκαρεις σε μια συναυλια,γιατι εχεις υποτειθεται ενα "ετοιμο"κοινο κ μετα αφου πεταξεις το πυροτεχνημα σου,να κατσεις κ να ακουσεις τραγουδακια,δεν αποτελει σοβαρη τακτικη ουτε βοηθαει στην αφυπνηση του κοσμου.Αν καποιος δει κ τα σχολια κατω απο την ειδηση με τον μαλαμα σε αστικα site θα διαπιστωσει οτι η κινηση των εκπαιδευτικων απεσπασε συντριπτικα αρνητικα σχολια.
    @cck
    Γελασα πολυ με το "οπορτουνιστρια".Μη σε νοιαζει,σε ολους μπορει να συμβει ακομα και σε μεγαλους ηγετες οπως π.χ. ο Ζαχαριαδης το 56
    Πετραν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. παει ο αλλος να ακουσει μια συναυλια και δεν θελει να δει ενα πανω,
    δλδ ξεχναει προσωρινα τα προβληματα του και ζει σε μια νιρβανα.

    Ε καλα κανουν και μας φερμαρουν ετσι διαφοροι.
    Εμεις φταιμε τα κουμουνακια που κανα μαγκες και πλουσιους κατι πασχαλιδιδες, μαχαιριτσες, μαλαμες και το λοιπο συναπαντημα του εγωκεντρικου εντεχνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. προς απανταχου ανωνυμους.
    δυστηχως για μενα και για διαφορους λογους εχω φαει στην μαπα ολη αυτη καστα και εχω ακουσει αν οχι το 100% αλλα το 90% σιγουρα απο την "ποιοτητα" τους.
    οποτε τα δεν ξερετε την μουσικη τους αλλου. και την φασολαδα τους ξερουμε και τους στιχους με την ψωλη τους τον χαβα συνεχεια και τις κουλτουριες. πες στα στους βλαμενους που γραψανε στο fb στο τραγουδι του καμπινε που εβγαλε το τυπακι ο μπραφ.

    το αν η τεχνη πρεπει να ειναι στρατευμενη ή οχι να το πεις στον ριτσο, στον θεοδωρακη (που μετα τις οπισθοχωρησεις -sic- δεν εβγαλε τιποτα της προκοπης) στα υπογεια ρευματα που μακραν της δευτερης η καλυτερη δουλια τους ειναι με θ. μικρουτσικο και τα πολιτικα. πες στο στον ιδιο τον μικρουτσικο κτλ κτλ.
    η τεχνη ΠΡΕΠΕΙ να στρατευεται, γιατι πρεπει να ακολουθαει τα παθη και τις χαρες του λαου. παντα αυτο ηταν.
    και αν θεωρεις οτι η κανα λεει εργατικα τραγουδια γιατι τραγουδαει με τους εργατες πλαι (χα χα χαχαχαχαχαχα) τοτε τι να πω.
    και παρε τι μου αρεσει να ακουω σε στοιχους στα τραγουδια μου. δεν ειναι "πολιτικο" δεν το λες στρατευμενο, αλλα αυτο ειναι βγαλμενο απο την ζωη και οχι να "κλαιω" απο το πρωι μεχρι το βραδυ επειδη εφαγα χυλοπιτα.
    You say it's because we're boisterous
    You hate us 'cause we got our dignity
    There's a difference between the two of us
    It's a sense of morality and what corrupts
    We stand together so proud and strong
    Is this a place where we belong

    We got loyal friends
    We keep our heads held high,
    We'll stick together you and I
    Don't need no guns or no drugs on our streets
    just a place to go and the boots on our feet.

    Young skinhead they call you a hooligan
    Just because you don't make any sense to them
    You're a hardworking man whose paid his dues
    But they still call you racist on the evening news
    And the blood that runs right down your wrist
    Don't come from a knife, but the cuts on your fist

    Your torn up knuckles and faded blue jeans
    Are the colors you wear and the life that you've seen
    You tell the truth look people in the eye
    Don't live your life in no baggy disguise.

    Never alone...
    The city streets are where we roam.
    Never alone...
    This is Boston it's our home.
    Never alone...
    The city streets are where we roam.
    Never alone...
    This is Boston it's our home.

    I don't need no gang to watch my ass
    Just loyal friendship and a pint of Bass
    In the midst of the chaos and insanity
    I'm a member of the working class society
    We'll sweat in the ring and bleed in the streets
    But our will and spirit can never be beat

    You can shoot and you can kick but together we'll stick
    Through thick and thin not stick nor stone
    Can break the bond that has here grown
    Arm and Arm We Fight As One.
    never alone - dropkick murphys

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και σε μενα μου αρεσει ο Μαλαμας αλλα εδω εκανε μια αστοχη ενεργεια δειχνοντας το ποσο ευαισθητοποιημενος και προοδευτικος καλλιτεχνης ειναι. Ο αγωνας των εκπαιδευτικων εχει σχεση με το σχολειο του μελλοντος που αποκλειει την φτωχολογια που ειναι δυστυχως η πλεοψηφια της ελληνικης κοινωνοιας απο την μορφωση. Αυτο τουλαχιστον θα επρεπε να το παρει πρεφα ο ευαισθητοποιημενος, προοδευτικος κλπ καλλιτεχνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ειπα να γραψω και 'γω μερικα λογακια αλλα "ειδα" οτι ο jamal (πιο πανω) με καλυψε απολυτα... Ειδικα εκει που λεει κατι περι κατινιας... Θα ηθελα μονο να πω οτι, ειναι πολυ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ να "συμπαθεις" μονο τα ατομα που συμφωνουν με σενα ή που τελος παντων επειδη εχουν καποιο "εργο" σε αφηνουν (μεσω αυτου) να "διαφημισεις" τις ιδεες σου και τις θεσεις σου... Δηλαδη, δεν εχει σημασια τι πραγματικα ανθρωπος ειναι ο Σωκρατης !!! αν εχει μια συνεπεια λογων και εργων !!! Αυτο που εχει σημασια ειναι αν ευνοει την αναρτηση πανων στις συναυλιες του ή αν ειναι ενταγμενος στο κομμα... Τοτε θα ηταν καλος ε??? Ελεος παιδια, ελεος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.

Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog

ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά