24 Οκτωβρίου 2013

Ηγεσίες ΓΣΕΕ – ΓΣΕΒΕΕ: Είναι τόσο σκυμμένοι που πιο κάτω …δεν πάει!!!

Σαν εργαζόμενος, θέλω να δω το τριτοβάθμιο όργανό μου να με ενημερώσει για τις ενέργειες που κάνει για να με υπερασπιστεί, σαν εργαζόμενο που με έχουν ξεσκίσει στα χαράτσια και στην εξαφάνιση των, όποιων τέλος πάντων, κοινωνικών υπηρεσιών μου παρείχε το κράτος μέχρι σήμερα.
Έρχονται σήμερα το πρωΐ από το ΠΑΜΕ και από την ΠΑΣΕΒΕ και μου λένε ‘‘Συνάδελφε στις 6 του Νοέμβρη έχουμε απεργία, πάρε μια ανακοίνωση και κάνε το βήμα να συσπειρωθείς μαζί μας, να κάνεις απεργία και να κατέβεις στη συγκέντρωση, για να γίνουμε δυνατοί και να ανατρέψουμε αυτή την βάρβαρη πολιτική που μας εξαθλιώνει’’.

Σκέφτομαι ποιος με καλύπτει νομικά για να κάνω απεργία; Είμαι ‘‘νόμιμος’’;
Ρωτάω ‘‘Ποιος την κάνει την απεργία ρε παιδιά, γιατί εμένα δεν μου έχουν πει τίποτα από το σωματείο μου και δεν γίνεται να κάνω απεργία, χωρίς να την έχει προκυρήξει η ΓΣΕΕ, γιατί θα με απολύσουν και όπως ξέρετε αν απεργήσω θα …κλπ, κλπ, κλπ’’.

Προσπαθούν να με πείσουν ότι: ‘‘… δυστυχώς συνάδελφε, υπάρχουν συμβιβασμένοι συνδικαλιστές, που δεν υπερασπίζονται τους εργαζόμενους, πρέπει να τους απομονώσουμε και μάλιστα όσο γίνεται πιο γρήγορα να απαλλαγούμε από αυτούς γιατί είναι επιζήμιοι. Έχουν πάρει απόφαση αλλά δεν πρόκειτε συνάδελφε να βγάλουν ούτε ανακοίνωση αυτοί, ούτε στα site τους δεν θα τα αναρτήσουν, όπως έκαναν και τις προηγούμενες φορές, μόνο στα site της λαϊκής συμμαχίας θα βρεις αναρτήσεις. Το θέμα συνάδελφε είναι αν θέλεις εσύ να δεις αυτό που προσπαθούν να σου κάνουν’’.

Φευγουν και μένω μόνος μου, μου βάλανε ιδέες, το σκέφτομαι. Τι κάνω; Δύσκολη απόφαση. Από τη μια έχουν δίκιο, από την άλλη όμως τι θα γίνει αν με σχολάσουν, πως θα ζήσω την οικογένεια;
Προσπαθώ να βρω λύση. Κάθε φορά που υπήρχε αυτό το δίλημα, έκανα αυτό που κάνουν οι πιο πολλοί …δεν απεργούσα. Που με οδήγησε όμως αυτή η τακτική; Μου τα πήραν όλα. Είμαι χωρίς γιατρούς, χωρίς δασκάλους για τα παιδιά, τα ταμεία κινδυνεύουν να κλείσουν, για ότι κάνω πρέπει να έχω χρήμα για να πληρώνω τα πάντα. Έλα όμως που ο μισθός, μειώθηκε πάνω από 50% τα τελευταία χρόνια της κρίσης. Από την άλλη, για να συνεχίσει το παιδί να σπουδάζει, εγώ πρέπει να μην χάνω ούτε ώρα, πόσο μάλλον ημέρα;

Σκέφτομαι αυτό που μου είπαν για τους συμβιβασμένους συνδικαλιστές και μπαίνω στο ιντερνετ να δω αν έχουν βγάλει κάποια ανακοίνωση για την απεργία. Ψάχνω στα site και βρίσκω μόνο από το ΠΑΜΕ και την ΠΑΣΕΒΕ αναρτήσεις και σε όλες τις οργανώσεις της ‘‘λαϊκής συμμαχίας’’ όπως μου είπαν οι συνάδελφοι.

Κοιτάζω την ημερομηνία 24 Οκτώβρη 2013, 12 μέρες δηλαδή πριν την εξαγγελθείσα απεργία για τις 6 Νοέμβρη και οι υποταγμένοι των τριτοβάθμιων συνδικαλιστικών οργανώσεων ΓΣΕΕ (κι ΕΔΩ), ΓΣΕΒΕΕ (κι ΕΔΩ) δεν έχουν κάνει τίποτα για την απεργία, εξακολουθούν να κάνουν την ‘‘πάπια’’. Δεν έχουν βγάλει όχι ανακοίνωση, ούτε αναφορά δεν έχουν κάνει, στα κατά τα άλλα ενημερωμένα site τους, σε ότι αφορά σε ‘‘πακέτα’’ και ΜΚΟ, σε συναντήσεις με τους υπουργούς και με τους εκπροσώπους των ‘‘κοινωνικών εταίρων’’.

Εξαίρεση αποτελεί η ΑΔΕΔΥ που έχει βγάλει ανακοίνωση από τις 17 Οκτώβρη, μέχρι και αφίσα έχουν βγάλει και μάλιστα είναι αναρτημένη στην πρώτη σελίδα του site της.

Τα ‘‘παίρνω στο κεφάλι’’. Ρε αυτοί μας περνάνε για ηλίθιους σκέφτομαι ή μήπως είμαστε ηλίθιοι;
Απόφαση τώρα, λέω στον εαυτό μου. Για πόσο καιρό ακόμα θα είμαι φυγόπονος; Για πόσο καιρό θα ψάχνω δικαιολογίες για να μην συμμετέχω; Στο κάτω – κάτω αν το δούμε σωστά έχω κι εγώ ευθύνη που φτάσαμε ως εδώ. Καθόμουνα και κοίταγα την ”ασφάλεια” που μου δίνει το μεροκάματο, χωρίς να μετράω τις συνολικές επιπτώσεις της αδράνειας μου απέναντι στην πολιτική των κυβερνήσεων.

Οριστικά στις 6 Νοέμβρη θα κάνω απεργία, το πήρα απόφαση και μάλιστα θα το φωνάξω κιόλας για να το ακούσουν κι άλλοι. ‘‘Τέρμα πια στις αυταπάτες ή με το κεφάλαιο ή με τους εργάτες’’ όπως λέει και το σύνθημα που φωνάζουν στο ΠΑΜΕ, θα είμαι εκεί να το φωνάξω κι εγώ, θα πάρω μαζί και τα παιδιά, όσο πιο πολλοί τόσο πιο δυνατοί.


1 σχόλιο:

  1. στις 16 Σεπτεμβριου η ΓΣΕΕΒΕ κατω απο την πιεσητη ΠΑΣΕΒΕ που ειχε προπροκυρηξει κινητοποιηση πανελλαδικη, αναγκαστηκε να κυρηξει και αυτη-η ΓΣΕΕΒΕ-πανελλαδικο κλεισιμο καταστηματων.ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ απο αυτες που ελεγχουν ΠΑΣΟΚΟΝΔΣΥΡΙΖΑΙΟΙ δεν πηρε αποφαση για συμετοχη, ουτε ενα σωματειο δεν καλεσε για κλεισμο και κινητοποιηση.

    Ταξικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.

Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog

ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.