16 Ιουλίου 2010

Η Π.Ο.Σ.Τ. ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΠΕΡΙ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΛΤΑ.


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Αθήνα, 14/07/2010


Τα τελευταία δώδεκα χρόνια τα ΕΛΤΑ, ήταν μια υγιής και κερδοφόρα επιχείρηση. Πολιτικές σκοπιμότητες της προηγούμενης Κυβέρνησης, ανέκοψαν τη δυναμική του Οργανισμού με επακόλουθο μια φθίνουσα πορεία, που οδήγησε τον Οργανισμό να κλείσει το 2009 με έλλειμμα 37 εκατομμυρίων ευρώ, γεγονός που το τρέχον έτος αντιμετωπίζεται κύρια με τις περικοπές της μισθοδοσίας των εργαζομένων(Ν. 3833)

Ζητάμε, εδώ και καιρό, από την Κυβέρνηση, με παραστάσεις, επιστολές και εξώδικα, να αναλάβει πρωτοβουλίες για το Δημόσιο Ταχυδρομείο, όπως έχει υποχρέωση και ευθύνη.

Ζητάμε επίσης, με επιμονή, να διαμορφώσουμε και να υλοποιήσουμε από κοινού στρατηγικές ανάπτυξης και αντ’ αυτού, εισπράττουμε από την Κυβέρνηση κινήσεις και πολιτικές απαξίωσης του Οργανισμού όπως πρόσφατα, με την απόφασή της για την πώληση του 39% του Ταχυδρομείου και σήμερα, με την απόπειρα να οδηγηθεί ο Οργανισμός σε επαχθέστατους δανεισμούς, προβάλλοντας ως ανάγκη γι’αυτό, την έλλειψη της ταμειακής ρευστότητάς του.


Η έλλειψη όμως αυτή δεν έχει προκληθεί από τα οικονομικά αποτελέσματα του Οργανισμού, αλλά από τους οφειλέτες του, με κύριο και βασικό οφειλέτη το ίδιο το κράτος (πλέον των 70 εκατομμυρίων ευρώ), που πέραν αυτού δεν έχει καλύψει, όπως οφείλει και έχει υποχρέωση, για δέκα και πλέον χρόνια, ούτε ένα ευρώ για το Λειτουργικό κόστος των Καθολικών του Υπηρεσιών και το εκτεταμένο δίκτυο που αυτός συντηρεί, προκειμένου να καλύψει τις κοινωνικές ανάγκες των πολιτών μιας χώρας με τεράστιο ορεινό όγκο και εκατοντάδες κατοικημένα νησιά.

Τους διαμηνύουμε ότι οι εργαζόμενοι θα εντείνουν τον αγώνα τους για τη διασφάλιση της βιωσιμότητας του ΕΛΤΑ, την περιφρούρηση της παροχής των καθολικών Ταχυδρομικών Υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης των πολιτών σε όλη τη χώρα.

Το σενάριο δανεισμού του ΕΛΤΑ που επανέρχεται στο προσκήνιο ανά τακτά χρονικά διαστήματα τα τελευταία είκοσι χρόνια, χάρη στις συντονισμένες προσπάθειες των εργαζομένων, δεν ευδοκίμησε. Είναι ένα σενάριο που αν εφαρμοστεί θα καταστήσει τον ΕΛΤΑ νέο ΟΣΕ και Αστικές Συγκοινωνίες.

Έχουμε επισημάνει τα προβλήματα, έχουμε παρουσιάσει προτάσεις, έχουμε αποδείξει ότι οι εργαζόμενοι στα ΕΛΤΑ και ξέρουν και μπορούν να αναπτύξουν το Ταχυδρομείο.

Στον αγώνα αυτό έχουμε συμπαραστάτη τον Ελληνικό λαό που γνωρίζει πολύ καλά το ρόλο και τη σημασία του ΕΛΤΑ στην κοινωνική, οικονομική και πολιτιστική ανάπτυξη του τόπου.

Θα συμπορευτούμε με την Κυβέρνηση και τη Διοίκηση του ΕΛΤΑ μόνο σε αποφάσεις και πολιτικές που στοχεύουν στην ανάπτυξη του Δημόσιου Ταχυδρομείου. Σχέδια και αποφάσεις που δε διασφαλίζουν τη βιωσιμότητα του ΕΛΤΑ, που υποβαθμίζουν τη σημασία του στην οικονομική, πολιτιστική και κοινωνική ανάπτυξη του τόπου, δε θα περάσουν.

Καλούμε την Κυβέρνηση τώρα να αναλάβει πρωτοβουλίες ώστε:

·        Να καταβληθούν άμεσα οι οφειλές του Δημοσίου στον ΕΛΤΑ.
·        Να αποσυρθεί κάθε προσπάθεια να οδηγηθεί ο Οργανισμός σε δανεισμούς που με μαθηματική ακρίβεια οδηγούν σε οικονομική αφαίμαξή του και να μην ξανατεθεί αυτό ως θέμα στην ημερήσια διάταξη του Δ.Σ. του ΕΛΤΑ.
·        Να σταματήσει οποιαδήποτε διαδικασία ιδιωτικοποίησης του Δημόσιου Ταχυδρομείου.

Ο ΕΛΤΑ δε θα χρεοκοπήσει.
Ο ΕΛΤΑ δε θα ιδιωτικοποιηθεί.


ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.

Σχόλια :
Α) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Β) εκτός θέματος ανάρτησης
Γ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Δ) χωρίς τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο
Ε) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog

ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Παρακαλείστε να γράφετε τα σχόλια σας στα Ελληνικά

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.