Θαυμάστε "αντιεξουσιαστές", θαυμάστε βάθος θεωρητικής κατάρτισης, θαυμάστε πολιτικό κριτήριο, θαυμάστε αγωνιστικότητα
(από σχόλια στο indymedia σχετικά με την τραμπούκικη επίθεση των "παιδιών" σε διαδηλωτές στο πολυτεχνείο)
ΚΚΕ= Χρυση Αυγη
1574246
από @ 16/11/2015 8:46 πμ.,
σιγά ρε παιδιά πώς κάνετε έτσι
1574247
από ένας που δεν ήταν εκεί 16/11/2015 8:49 πμ.,
Με την ίδια λογική που "ο φασισμός τσακίζεται στο δρόμο" και όχι με κείμενα καταγγελίας, στο δρόμο τσακίζονται και τα ΚΝΑΤ. Μου φαίνεται ότι κάποιοι, μέσα στην πρεμούρα σας να γίνετε αρεστοί στην κοινωνία και να επιδείξετε πιστοποιητικά πολιτικής σοβαρότητας, έχετε ξεχάσει ότι ένα από τα βασικά στοιχεία που διακρίνουν την αναρχία από την αριστερά είναι ο αυθορμητισμός και η άμεση δράση.
Φυσικά μπορεί και πρέπει να γίνει αυστηρή κριτική στην πρόχειρη προετοιμασία της συγκεκριμένης ενέργειας και τις σοβαρές επιχειρησιακές ανεπάρκειές της, που οδήγησαν σε ό,τι έγινε, έτσι ώστε την επόμενη φορά να υπάρχει καλύτερο αποτέλεσμα. Όχι όμως και να καταντήσουμε αριστερότεροι των αριστερών.
Τα λάθη είναι ανθρώπινα. Τα παιδιά είχαν ευγενή σκοπό και έκαναν την αυτοκριτική τους. Μακάρι την επόμενη φορά να μην επαναλάβουν τα ίδια λάθη και να έχουμε μπόλικους κνίτες στο νοσοκομείο, όπως πρέπει. Ε, και αν φάει καμιά ψιλή και κανένας αριστερός δεν τρέχει και τίποτα. Και αυτοί αντίπαλοί μας είναι, ως εξουσιαστές κομμουνιστές που, μάλιστα, κατεβαίνουν στις εκλογές.
Και είναι αηδιαστικό να βλέπεις άτομα που όλη τους η δράση περιορίζεται σε συγγραφή κειμένων, αφισσοκολλήσεις και ειρηνικές πορείες να φτύνουν τόση χολή ενάντια στο πιο υγιές κομμάτι του χώρου. Υγιές επειδή διατηρεί τη ζωντάνια, τον αυθορμητισμό και την επιθετικότητα που το μεγαλύτερο μέρος του χώρου έχει απωλέσει στο πλάισιο πολιτικάντικων και αριστερίστικων λογικών απεύθυνσης σε μια κοινωνία εθελόδουλων κωφαλάλων.
μπραβο στους συντροφους
1574250
από @ 16/11/2015 9:42 πμ.,
Μπραβο στους συντροφους για την διαθεση να πανε να την
πεσουν σε αυτους που εκαναν τον κομμουνισμο βρισια στην ελλαδα,δυστηχως
εγινε μεγαλο λαθος και χτυπηθηκαν ατομα τις ροσιναντε και του εεκ αλλα
επειδη ειμουν παρων οι συντροφοι μολις καταλαβαν οτι δεν ηταν κνατ αυτοι
που χτυπηθηκαν γυρισαν με ρισκο στο πολυτεχνειο αφου η περιοχη ειχε
γεμισει ματ για να ζητησουν συγνωμη και να βοηθησουν οπως μπορουσαν τους
τραυματιες.
Σημερα βγηκε και κειμενο που ζητανε και δημοσιος συγνωμη...
τα λαθη ανθρωπινα ειναι συντροφοι ο καθενας θα μπορουσε να ειναι σε αυτη τη θεση.
Και θα πει κάποιος "έλα μώρε, κάποιοι μαλάκες στο Internet τα κάνουν αυτά τα σχόλια, δεν χαρακτηρίζουν τον "χώρο"". Ελα όμως που ο "χώρος" έχει δείξει άπειρες φορές με την συμπεριφορά του στις κινητοποιήσεις ποιός είναι ο στόχος του...
Λαγωνικάκης Φραγκίσκος(Poexania)
ΥΓ: Και αν κάποιοι του "χώρου" θέλουν να δείξουν ότι δεν έχουν σκατά και φασισμό στο μυαλό τους να το δείξουν στην πράξη.
Σημερα βγηκε και κειμενο που ζητανε και δημοσιος συγνωμη...
τα λαθη ανθρωπινα ειναι συντροφοι ο καθενας θα μπορουσε να ειναι σε αυτη τη θεση.
----
Και θα πει κάποιος "έλα μώρε, κάποιοι μαλάκες στο Internet τα κάνουν αυτά τα σχόλια, δεν χαρακτηρίζουν τον "χώρο"". Ελα όμως που ο "χώρος" έχει δείξει άπειρες φορές με την συμπεριφορά του στις κινητοποιήσεις ποιός είναι ο στόχος του...
Λαγωνικάκης Φραγκίσκος(Poexania)
ΥΓ: Και αν κάποιοι του "χώρου" θέλουν να δείξουν ότι δεν έχουν σκατά και φασισμό στο μυαλό τους να το δείξουν στην πράξη.
Είναι απλό επειδή εαν τολμούσαν χτύπημα στην ΚΝΕ την ίδια στιγμή θα άνοιγαν τους λάκκους των τάφων τους (το δοκίμασαν κατα το παρελθόν με πολύ οδυνηρές επιπτώσεις για τους δράστες) τραμπούκισαν εκεί που τους παίρνει επικαλούμενοι αργότερα "παρεξήγηση" δήθεν οτι τους πέρασαν για Κνίτες!!!!!!!Ηξεραν πολύ καλά που το έκαναν και το έπραξαν συνειδητά με σκοπό οτι επειδή δεν μπορούν να χτυπήσουν το γάιδρο χτύπησαν το σαμάρι με σκοπό να φοβίσουν τον γάιδαρο.Και ολο αυτό το έστησαν εν όψη επετείου του Πολυτεχνείου και λόγο του πανικού που έχει πιάσει το σύστημα μετά την τεράστια επιτυχία που είχε η απεργία που έδειξε οτι το κίμ βγαίνει σιγά σιγά απο τον λήθαργο όπως και τις πρώτες διαθέσεις ενος σημαντικού τμήματος του κόσμου που φαίνεται να μη μπορεί να τον χειραγωγήσει πλέον η πρώτη φορά αριστερά και να περνά πλέον στην αντεπίθεση διεκδικώντας οτι έχασε ιδιαίτερα τα χρόνια της κρίσης και το σημαντικότερο κοιτάζοντας ακόμα παραπέρα ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ.Ο
Το περίεργο επίσης είναι ότι στα site που που συνδέονται με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ υπάρχει μια παράξενη υποβάθμιση του θέματος, αν εξεραίσει κανείς τη δημοσιεύση των καταγγελιών των οργανώσεων τους και των συνιστωσών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού μας "πρήξανε" για το "κακο" ΚΚΕ και τάχα τους τραμπουκισμούς του στη Λέσβο...ξαφνικά αφηνουν να ξεχαστεί το επεισοδιο στο Πολυτεχείο(Αν γινόταν κάτι με το ΚΚΕ σκεφτείτε πως θα έκαναν). Σημειωτέον ότι στη κοινή καταγγελία που εκδόσαν όλες οι οργανώσεις αποφέυγουν να κατονομάσουν την ομάδα σαν αναρχική/αντιεξουασιστική. Το ίδιο κάνει και η Νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ! Αντίθετα είναι εξαρχής φανερό ότι κύκλοι των αναρχοαυτόνομων που συνδέονται με το γνωστό χαφιεδοsite indymedia παίρνουν ουσιαστικά την ευθύνη και μάλιστα τονίζουν ότι στόχος τους ήταν η ΚΝΕ και το ΚΚΕ. Το τελευταίο μάλιστα οι της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και της ΡΟΣΙΝΑΝΤΕ, δεν φαίνεται να τους απασχολεί καθόλου...Μάλλον τους είναι παγερά αδιάφορο...
Και καλά, οι άλλοι λένε ότι πήγαν στα στελέχη του ΝΑΡ και ζήτησαν "συγνώμη". Οι ΝΑΡιτες εξακολουθούν να τους αντιμετωπίζουν σαν τμήμα του κινήματος; Όλα μέλι-γάλα μετά; Μπράβο παιδιά!
Ο κοινός αντικομμουνισμός τους τυφλώνει και τελικά συγχωρεί !!!!!
kk-1
Υπαρχουνε παρα πολλα τα δρωμενα
Διαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=fYGNYaILE8I
Να τα λέμε όλλα, η ΡΟΣΙΝΑΝΤΕ έβγαλε την πιο σωστή ανακοίνωση από όλους:
Διαγραφήhttp://rocinante.gr/index.php/enantia-ston-ekfovismo-i-allilengii/
Κώστας
Την "είδηση" φροντίζει να αναπαράγει το γνωστό βοθροsite της ναζιστικής Χ.Α. ethnikismos, που αφού δημοσιεύει αυτούσιες τις ανακοινώσεις,κάνει στο τέλος το εξής σχόλιο:"(ΥΓ): Είναι προφανές, ότι εδώ μυρίζει… μπαρούτι. Προβλέπουμε συνέχεια του αριστερού εμφυλίου στην πορεία της 17ης και επέμβαση των… ΚΝΑΤ!".
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίδατε κοινή φρασεολογία οι χρυσαυγίτες, οι αναρχοχαρούμενοι και oι musaferat:ΚΝΑΤ.
Και ο νοών νοείτω!!!
kk-1
Παιδιά ήταν όλα μια παρεξήγηση και τίποτα παραπάνω .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε την συνένωση των αστυνομικών τμημάτων ήρθαν «αντίεξουσιαστές" ε! "Αγανακτισμένοι Πατριώτες" ε! (γμτ όλα τα μπερδεύω σήμερα) αστυνομικοί ήθελα να πω από άλλα τμήματα περιφερικά που δεν έχουν σχέση με τα Πανεπιστήμια, οπότε είναι πολύ λογικό να μην ξέρουν τα παιδιά .
Στις Γειτονιές της Αθήνας επειδή δεν υπάρχουν παρά μόνο ΚΚεδες (μια και οι υπόλοιπές "επαναστατικές" δυνάμεις υπάρχουν μόνο στα ΑΕΙ και στις παρυφές του Πολυτεχνείου ) ήταν πολύ λογικό για αυτούς να μπερδευτούν δεν τους είχαν ξανά δει , μια και μόνο ένα κόκκινο έχουν δει εκεί στις γειτονιές της Αθήνας για να χτυπάνε οι Χ.Αήτες , Ε! η αστυνομική ντε ήθελα να πω .
Ήταν μια άτυχη στιγμή ,μια δημιουργική ασάφεια μεταξύ συναδέλφων .
Επίκουρος 1917
μαλλον θα συμφωνησω, παρεξηγηση ηταν, το ενα τμημα μπερδευτηκε με το αλλο!
Διαγραφήβγηκαν οι βαρδιες και δεν προσεξε κανεις οτι ηταν την ιδια ωρα 2 υπηρεσιες μαζι!
αυτο το "επιβεβαιωθηκε 2η φορα για το ποιοι ερχοντουσαν και ηταν κνιτες" μου εχει κατσει καπως.
ειχαν 2 "παρατηρητες" λοιπον να ελεγχουν ποιος περναει και απο που!
αυτοι -και οι 2- μας λεει η ανακοινωση οτι καταλαβαν και οι 2 λαθος! αγνοια; εγκεφαλικη βλαβη; αγχος να δωσουν "αποτελεσμα" οποτε δωσε κατι; αλλωστε τοσο πρωι που να φανταστουν οι ερμοι οτι θα ειναι κατι αλλο απο κνιτες;;;
παντως μετα απο αυτο εγω ειμαι σιγουρος οτι οχι ενα μεμονομενος τζιχαντιστης, αλλα λοχοι ολοκληροι περνανε, μαζι με τον οπλισμο, και οι υπηρεσιες δεν περνουν χαμπαρι!
για να σοβαρευτουμε τωρα, υπηρχει ενας που να πιστευει οτι δεν καταλαβαν που την επεφταν;
εκτος εαν:
1) η εμπροσθοφυλακη (γιατι οι συντακτες της ανακοινωσης ειναι σαφες οτι δεν ηταν μπροστα, αλλα ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ) ηταν τελειωμενα πρεζονια οποτε μεχρι να καταλαβουν οι αλλοι και να ερθουν μπροστα συνεχιζαν. για αυτο και καποιοι απο αυτους τις εφαγαν γιατι οι μπροστα ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΑΝ
2) οι μπροστα ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ οποτε λογικο να μην ξεχωριζουν τι οργανωση χτυπανε και γιατι δεν μπορουσαν οι αλλοι ευκολα να τους σταματησουν αφου υπηρχε το εμποδιο της γλωσσας.
απλες αποριες που μου ηρθαν βαζοντας με στη θεση του επιτηθεμενου
Modesto,
ΔιαγραφήΑκουσα και πιο προχωρημένες ερμηνείες, που δεν έχω και πολλούς λόγους να απορρίψω: Οι "υπηρεσίες" με την χοντράδα αυτή, εκτός από τα κλασσικά, τρομοκράτηση, χτύπημα της Πορείας, κλπ. πιθανώτατα καθαρίζουν και εσωτερικούς λογαριασμούς. Η χοντράδα προφανώς χρεώνεται στον επικεφαλής της ΕΥΠ, που, αν θυμηθώ ότι ανήκε στον στενό κύκλο του Παπατζή Β', είναι επίσης προφανές σε πιο νατοϊκό πόλο ανήκει και ποιοί προσπαθούν να του τραβήξουν το χαλί.
Λέω "χοντράδα" γιατί όλοι συμφωνούν (και οι Ροσινάντε) ότι καθόλου "λάθος" δεν μπορεί να ήτανε. "Λάθος εξεπίτηδες" ήταν, με πολλαπλούς αποδέκτες.
Ομως, το όλο συμβάν, όπως και να το ερμηνεύσει ο οιοσδήποτε, είτε ξεκάθαρη ασφαλίτικη ενέργεια, είτε "πρωτοβουλία", προϊόν τυφλού αντικουκουεδισμού του "χώρου", εκθέτει σε κάθε περίπτωση τον "Χώρο" και (λέω εγώ) κατά συνεπαγωγή και την Ασφάλεια/"Υπηρεσίες", που τον έχουν σαν προνομιακό εργαλείο πολιτικής χειραγώγησης, διαμόρφωσης, εκφοβισμού, και εν τέλει ποδηγέτησης της "κοινής γνώμης" (puppeteer media).
Aρα "φάουλ" γι αυτούς η "αβαρία", για πιο μείζονα σκοπό άραγε;
Θα δούμε τις επόμενες μέρες η μήπως και ώρες;
συμπεριλαμβανεται και η προσπαθεια να μπλεξουν την ΚΝΕ στην πρωινη τσιπριαδα;
ΔιαγραφήΞαναπήγαν εντωμεταξύ και το βράδυ για να κάψουν πανό
ΔιαγραφήΑς συνεχίσει το εξωκοινοβούλιο να τους χαϊδεύει, να δούμε στις πόσες μάπες θα καταλάβουν ότι τα "παιδιά" είναι τουλάχιστον για τα πανηγύρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήRossa Salonica
Αγαπητε Poe..αν κοιταγες καλα την εν λογω αναρτηση στο indymedia,θα παρατηρουσες,οτι απο τα 12 σχολια,τα 8 καταδικαζουν την αποφαση ή διαθεση για επιθεση στην ΚΝΕ (παρα τις οποιες διαφορες).
ΑπάντησηΔιαγραφήΩστοσο προτιμας να στοχοποιησεις τον "χωρο" δειχνοντας με εντονα και μεγαλα γραμματα 2-3 συγκεκριμενα σχολια ηλιθιων,απολιτικων,μπαχαλακηδων (κατ'εμε) που δεν ξερουν τι τους γινεται!
Επισης θα ηταν καλο να ανεφρες την ανακοινωση της "Αναρχοσυνδικαλιστικης Πρωτοβουλιας ΡΟΣΙΝΑΝΤΕ",η οποια καταδικαζει ΑΠΕΡΙΦΡΑΣΤΑ και την επιθεση γενικα,αλλα και την διαθεση για επιθεση στο ΚΚΕ.
Κραταω μια φραση απο καποιον σε σχολιο στο ιντιμιντια,την οποια προσυπογραφω
"..αν ήταν το μπλοκ της ΚΝΕ αποδέκτης της επίθεσης αντί των συντρόφων που εν τέλει στείλατε στο νοσοκομείο, θα ήσασταν ευχαριστημένοι; Αν είχατε ανοίξει κεφάλια άλλων νεαρών κομμουνιστών-στριών που για τους δικούς τους λόγους δεν βρίσκονται στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ ή την ΟΚΔΕ και το ΕΕΚ, αλλά στην ΚΝΕ, θα είχες επιτελέσει το ρόλο σου ως "αναρχικός"..; Ντροπή και μόνο ντροπή.."
ΑΚΑ
το κακο ΑΚΑ ειναι οτι τα 8 σχολια αυτα χλευαζονται απο τον υπολοιπο "χωρο", τα 4 ειναι αυτα που δινουν το κλιμα και οι 8 ειναι ανοργανωτοι και αφηνουν τους 4 να κατασυκοφαντουν τον χωρο.
Διαγραφήο οποιος, ειρησθω εν παροδω, χωρος εχει αρχισει και φιαχνει ενα σεβαστο καταλογο επιθεσεων με νεκρους και τραυματιες (μαρφιν, 20/11 συνταγμα, τωρα, επιθεσεις στις αναιρεσεις τουλαχιστον 2 ξερω εγω με ποιο κοντινη την περσινη κτλ κτλ.
ειναι σχεδον σαν να θελουν να προκαλεσουν αντιδραση, σαν επαναληψη του περλ χαρμπορ ενα πραμα ή σαν τις επιθεσεις στο παρισι
@ΑΚΑ,
ΔιαγραφήΜε συγχωρείς αλλά η ανακοίνωση της ΡΟΣΙΝΑΝΤΕ δεν μπορεί να γίνει και η κολύμβήθρα του Σιλωαμ. Είναι γνωστο ότι το indymedia είναι ο κοινός τόπος και εκφραστής των περισσότερων ομάδων του αναρχικού χώρου. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να ψαχτείτε λίγιο περισσότερο και να βγάλετε κανά συμπέρασμα. Τα σχόλια που ανφέρεις μπορεί να καταδικάζουν την επίθεση, αλλά τα περισσότερα από αυτά δεν καταδικάζουν τον αντικομμουνισμό και τις αθλιότητες ενάντια στο ΚΚΕ.Ξανακοίτα τι γράφει η Χρυσή Αυγή. Μπορεί να σε βοηθήσει να αναλογιστείς καλύτερα. Και επιμένω: οι οργανώσεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ πολύ light αντιμετωπίζουν το θέμα. Και μη μου πεί κανένας ότι το κάνουν για να μην τρομοκρατηθεί ο κόσμος μπροστά στο πολυτεχνείο ή να μην δημιουργηθεί κλίμα "εμφυλίου"...
kk-1
modesto δυστυχως (για εμενα) εχεις απολυτο δικιο...Δυστυχως στον αναρχικο χωρο,απο τον Δεκεμβρη του '08 και μετα υπαρχει ενα "καρκινωμα",το οποιο δεν εχει εξαλειφθει..Ατομα με μηδενιστικες τασεις,χωρις να εχουν ανοιξει ουτε ενα βιβλιο,χωρις να εχουν νιωσει την κρατικη καταστολη στο πετσι τους, δυσφημουν ανελλιπως το αναρχικο κινημα.
ΔιαγραφήΠροσωπικα,ειμαι απο αυτους που στις 20/10 του 2011,μολις αρχισαν οι πρωτες συμπλοκες με το ΠΑΜΕ,εφυγα αηδιασμενος...
Ειμαι απο αυτους,οπου στην πρωτη συνελευση της Αντ.Κινησης Αθηνας (της οποιας ειμαι μελος,κ το λεω,δεν εχω προβλημα) μετα τη μαρφιν,εθεσα θεμα αυτοκριτικης,προβληματισμου και ξεριζωματος του "καρκινωματος" αυτου.Βγηκε μια ανακοινωση,αλλα καμια ανακοινωση δε μπορει να φερει πισω ουτε τους υπαλληλους της τραπεζας,ουτε τον ταξικο αδερφο Δ.Κοτζαριδη.
Προσωπικα δεν συμπαθω το ΚΚΕ,ποτε ομως δε θα συμμετειχα σε ανανδρη επιθεση,ουτε καν να φωναξω χλευαστικα συνθηματα για ενα κομμα (με τα οποια μεγαλα λαθη του κατα καιρους) εχει συμβαλλει στην αναπτυξη του εργατικου κινηματος στην Ελλαδα.
ΑΚΑ
διείσδυση της ασφάλειας στον αναρχικό χώρο έχεις διαπιστώσει;
ΔιαγραφήΑΧΠ
ΑΧΠ ξερεις ποσες προβολες ταινιων και συζητησεις εχουν καταληξει σε κυνηγι ασφαλιτων στο Πολ/νειο? Εκει ομως ειναι ευκολο να τους εντοπισεις..στο δρομο ειναι πολυ δυσκολο ομως..καλυτερα βεβαια να μην κανουμε την κουβεντα αυτη απο δω!
ΔιαγραφήΑΚΑ
Καταρχην ακα οπως γραφω και στο υστερογραφο, οι πραξεις δειχνουν οτι οι "λογικες" αυτων των σχολιων ειναι που κυριαρχουν στον "αντιεξουσιαστικο" χωρο
ΑπάντησηΔιαγραφήΤωρα αν εσενα αυτες οι ναζιστικες τους καφριλες δεν σε ενοχλουν, το βρισκο λογικο, τις εχετε συνηθισει εκει στον αντεξουσιαστικο χωρο και δεν σας κανουν καμια εντυπωση πια... αλλα οχι και να βγειτε και απο πανω...
Βρε Poe,κοιτα τη δημοσιευση μου στις 5.16.. Τι αλλο να σου γραψω? Στα γραψα ολα...
ΔιαγραφήΑΚΑ
Και το κυριως αρθρο απαραδεκτο επισης
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι τοσα αλλα που δημοσιευτηκαν στο indymedia απο χθες με τους "αντιεξουσιαστες" να δηλωνουν οτι εμεις τους κκεδες πηγαμε να δειρουμε αλλα συγνωμη λαθος
ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΔΕΙΡΕΙ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ!!!!!!!
ΔιαγραφήΑΛΛΑ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ
ΟΚ ΟΙ ΚΚΕΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΙ ΚΑΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ
ΟΙ ΓΣΕΕΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΑΝΤΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ;
ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥ ΑΝΤΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ, ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΚΚΕΔΕΣ!!!
και για να μην παρεξηγηθω, δεν λεω οτι αμα δερνανε τους γσεεδες θα ηταν οκ... απλα ως παραδειγμα το φερνω.
Να ξεκαθαρίσει άμεσα ο α/α χώρος από μπαχαλάκηδες-ανεγκέφαλους(?),βαλτούς παρακρατικούς(?),περίεργους τύπους γενικώς(?).Ποιοί είναι επιτέλους όλοι αυτοί?Η Ροσινάντε τους έκραξε κανονικά.Ας δούνε οι του χώρου πως μπορούν να τακτοποιήσουν το θέμα αυτό.Αν φυσικά θέλουν.Μυαλό έχουν.Η επίθεση είναι καταδικαστέα και θλιβερή,παραμονές μάλιστα της επετείου για την Μεγάλη Φοιτητική,Λαϊκή εξέγερση του Πολυτεχνείου.
ΑπάντησηΔιαγραφήspartakos17
http://rocinante.gr/index.php/enantia-ston-ekfovismo-i-allilengii/
επειδη πολυς λογος γινεται για την ροσιναντε
Διαγραφήη ροσιναντε (τουλαχιστον δεν ξερω εγω αν εχει βγαλει συμπαθατε με αλλα δεν μπορω να τα παρακολουθω και ολα) δεν εβγαλε ανακοινωση οταν κολημενη πανω στην περιφρουριση λειτουργησε ως προπετασμα οταν μας πηγαιναν με τα χημικα καροτσακι μεχρι συγγρου φιξ, καλυπτοντας τους περιεργους που σπαγανε στο πεζοδρομιο, που ισως να ηταν και αυτοι που τους την επεσαν κιολας!
εγω συμφωνω με τον ΑΚΑ, διαφωνω με την λογικη τους, αλλα δεν ξυπναω το πρωι να λυσω τις διαφορες μου με τους αναρχικους στηνοντας ενεδρα!
και ρωταω ξανα εγω! τι κανει ο χωρος για να μην αμαυρωνεται; ΤΙΠΟΤΑ! τι κανει ο χωρος για να περιφρουρει την δραση του; ΤΙΠΟΤΑ!
ποιους βολευει αυτο; προφανως το κρατος! οποτε παλληκαρια του χωρου, οσοι εχετε ακομα λιγο κουραγιο και μυαλο κοιταξτε να δειτε τι θα κανετε.
η ιστορια οτι καποιοι καπου που ναι μεν αλλα οχι και να τους δωσουμε δεν περναει!
δυστηχως η μπαλα με τετοιες συμπεριφορες δεν παιρνει μονο τον "χωρο" αλλα γενικοτερα ολο το κινημα!
αν σημερα ειδε κανεις ειδησεις ή πως παρουσιαζεται γενικα απο το ΜΜΕ, ειναι χλευη για την καταντια γενικα ολων, που δεν φτανει οτι σφαζονται με λογικες μαφιας (ενεδρα, ανανδρα πεσιματα σε γυναικες κτλ κτλ) αλλα δεν μπορουν ουτε να καταλαβουν με ποιους σφαζονται!
κανεις δεν εχει απαντησει ακομα ποιοι ειναι αυτοι που εδωσαν την εικονα οτι ερχονται κνιτες, γιατι χρειαστηκε ναερθουν οι απο πισω για να ενημερωσουν τους μπροστα οτι δεν ειναι κνιτες!!!!!!!!!
και πραγματικα ο εμπνευστης της ατακας της ανακοινωσης προς τους ναριτες οτι σφαλαμε και αμα γουσταρετε πλακωστε μας και εσεις ειναι ολα τα λεφτα!
τι να πω! η πουστια, η φασιστικης λογικης ανανδρη επιθεση η ηλιθιοτητα που αποπνεουν και οι 2 ανακοινωσεις με κανουν να πω ενα πραγμα σε οσους εχουν μεινει εκει σαν τον ΑΚΑ με την κοινη λογικη, καλο κουραγιο και το νου σας γιατι με αυτους που εχετε μπλεξει σας βλεπω στη μπουζου και χωρις να φταιτε
Μοντεστο μην ειμαστε αδικοι. Διαφωνουμε προφανως με τη Ροσιναντε αλλα στο σκηνικο τοτε ημουν μπροστα. Κρατησε καλη σταση. Ηταν κοντα μας και οπισθοχωρουσε συγκροτημενα. Δεν εφταιγε η Ροσιναντε τοτε. Τα αλλα τα ασφαλιτομπαχαλα χρησιμοποιησαν σαν καλυψη εμας και αυτους και την εκαναν με ελαφρα οταν οι Δελταδες πεσαν πανω μας.
ΔιαγραφήΗ Ροσιναντε εβγαλε τοτε ανακοινωση που τους εκραξε.
ratm
υποχωρουσε συγκροτημενα αναμεσα στην περιφρουριση και τους μπαχαλους που εσπαζαν. μπορει να το εκαναν απο ενστικτο αυτοσυντηρησης να εχουν τα νοτα τους φυλαγμενα και η αληθεια ειναι οτι ακομα απο το συνταγμα φωναζαν στους μπαχαλους να μην επιτιθονται σε εμας, αλλα αυτοι σαν να μην καταλαβαιναν ρε γμτ, με το βλεμα της αγελαδας, ρε τι μου λενε αυτοι τωρα!
ΔιαγραφήΔεν εχω απαιτηση απο τη Ροσιναντε να λειτουργει οπως εμεις Μοντεστο. Εχω απαιτηση να περιφρουρει οπως μπορει τα μπλοκ της και να μην επιτρεπει να γινονται καλυψη προβοκατωρων και παρακρατικων.
ΔιαγραφήΕκεινη τη μερα δεν εστιαζω στο ποσο καλα τα καταφεραν αλλα στην προθεση. Ειδα με τα ματια μου να κραζουν και αυτοι βαλτους που μας προκαλουσαν εξοφυαλμα. Αυτο το χαιρετιζω σαν ενδειξη καλης θελησης. Αφου κατοχυρωθει αυτο μετα θα μπω και στη διαδικαδια να τους κριτικαρω για την αποτελεσματικοτητα. Η αληθεια ειναι οτι εκεινηβτη μετα εκεινο μπαχαλοχαφιεδοτσουρμο εγινε αιτια να χτυπηθει και το δικο μας μπλοκ και της Ροσιναντε απο την αστυνομια.
Βεβαια το θεμα ειναι οτι αυτο θα συμβαινει οσο ολος ο χωρος του εξωκοινοβουλιου και φυσικα του αναρχοσυνδικαλισμου θα δειχνει ιδεολογικη και πολιτικη ανοχη θεωρωντας τους κομματι του κινηματος. Κατι που μαλλον δυσκολα θα αλλαξει. Αν αλλαζε θα ηταν και η σταση ολων αυτων διαφορετικη απεναντι στο ΚΚΕ....
ratm
Οι ίδιοι που επιτέθηκαν στο ΠΑΜΕ τον Οκτώβρη του 2011, οι ίδιοι που μιλάγανε για "περιφρούρηση της Βουλής", οι ίδιοι που δεν έχουν απεργήσει ποτέ τους και που σαμποτάρουν και προβοκάρουν κάθε μεγάλη απεργιακή κινητοποίηση (βλ. Χαλυβουργία κ.α.), οι ίδιοι που ταυτίζουν ΕΛΑΣίτες και ταγματασφαλίτες αντλώντας πηγές από τη ...Μαύρη Βίβλο του Κομμουνισμού, οι ίδιοι που συναναστρέφοντας με πρώην ΕΚΑΜίτες και ποινικούς τύπου Βλαστού, οι ίδιοι που την πέσανε σε θαμώνες στο Φλοράλ επειδή πίνουν το καφέ τους ενώ οι μπάτσοι βαράνε συντρόφους τους, οι ίδιοι που "αγανακτούσαν" δίπλα σε χρυσαυγίτες, οι ίδιοι και οι ίδιοι. ΑΝΑΡΧΟΦΑΣΙΣΤΕΣ!!!!! Και αυτό το λέει ένας πρώην "χωρικός" που ευτυχώς σκέφτεται (και δρά) επιτέλους ταξικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλύτερα να μην αναφέρω ποιος είμαι για ευνόητους λόγους.
Είναι πολύ βαθύς ο εκφασισμός του αν. χώρου, ένα δείγμα: Θεσ/νίκη 2012
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια χουφτα ασφαλιτες παρεα με ουγκανα των εξαρχειων.Τιποτα αλλο.........................
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι κοινό έχουν οι τρομοκρατικές επιθέσεις στο Παρίσι και οι επιθέσεις των αναρχοτζιχαντιστών στο Πολυτεχνείο ;Μα είναι οφθαλμοφανές ότι αν ζούσε ο Ντε Μπορ θα έλεγε ότι και οι δύο είναι οπαδοί της κοινωνίας του θεάματος.Στο θέαμα της πτώσης των δίδυμων πύργων , οι αναρχοτζιχαντιστές απαντούν με το θέαμα της καμμένης μαρφιν.Όταν κάποτε ρώτησα έναν αναρχικό τί αποσκοπεί το κάψιμο μιας τράπεζας, εκείνος μου απάντησε ''στο συμβολικό θέαμα που η καμμένη τράπεζα αναπαράγει''.Όταν τον ρώτησα μήπως θα ήταν καλύτερα μέσω μαζικών αγώνων να κοινωνικοποιήσουμε τις τράπεζες, αυτός μου απάντησε ότι ο μόνος δρόμος είναι οι θεαματικές ενέργειες από οργανωμένες μειοψηφίες που θα λειτουργούν ως ''ξυπνητήρια του λαού''.Αυτό ακριβώς το θέαμα προσπαθούν να αναπαράγουν οι οργανωμένες μικρές ομάδες των τζιχαντιστών και των αναρχικών(τα βίντεο με κομμένα κεφάλια, οι βόμβες σε πολυσύχναστα μέρη ,οι επιθέσεις μικρών ομάδων κ.α).Και οι δύο απορρίπτουν τον μαζικό λαϊκό αγώνα, και πιστεύουν ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν το θέαμα λειτουργώντας οι ίδιοι ως ''πρωτοπορία'' που θα αφυπνήσει τους υπόλοιπους μέσω θεάματος.Μόνο που η κοινωνία του θεάματος δεν μπορεί να χτυπηθεί από το θέαμα της καταστροφής της.Χρειάζεται μαζικός λαϊκός αγώνας και όχι ελιτίστικες νοοτροπίες από ομάδες ''κρούσης'' που κατά βάθος απεχθάνονται τον ίδιο τον λαό που υποτίθεται ότι μιλούν εκ μέρους του.
ΑπάντησηΔιαγραφήζελεσνιάκοφ
Σφοι τα τελευταια χρονια (κυριως απο το 11 και την επιθεση στο ΠΑΜΕ ) εχουμε υπογειες εξελιξεις στον α/α χωρο .Βοηθα και η κριση που εντεινεται αλλα και για τους λογους που αναφερει ο Σεχταρ (καθαρα "υπηρεσιακους"),καθως και λογω της οποιας επιτυχιας μας να ανατραπει η κατασταση στο εργατικο κινημα και να δυναμωσει αυτο . Ολα αυτα εχουν βοηθησει και εναν κοσμο στο χωρο αυτον να δει πιο καθαρα και με ταξικα κριτηρια τα πραγματα και να φυγει αηδιασμενος μακρυα ή να απεχει απο τους υπολοιπους .Τελευταια πληθαινουν οι Αναρχικοι που μπορεις να μιλησεις σε αλλη βαση και χωρις να μπαχαλευτει η κουβεντα .Ο πιτσιτρικας ο Ρωμανος ειναι αρκετα καταρτισμενος ας πουμε και φαινομενο για τον μεσο ορο των παιδιων που ακολουθουν τον χωρο . Χαρακτηριστικο επισης παραδειγμα η Ροσιναντε που και εργατες ειναι και την οργανωμενη παλη αποδεχονται ,ισως γι αυτο οι υπολοιποι α/ασφαλητες τους κολλησαν την ρετσινια των "κρυφοκνιτων" ωστε να απομονωσουν το φαινομενο απο τον χωρο .Συνδικαλισμενοι Αναρχικοι (δεν τους φτανουν οι εργατες και οι κομμουνιστες) ειναι οτι χειροτερο για το συστημα .Προσωπικα παντοτε πιστευα πως υπαρχουν τιμια παιδια στο χωρο (που δεν ειναι α-πριορι αντικομμουνιστες, και οπαδοι του μπαχαλου) που απλα δεν εχουν κατανοησει και αποδεχτει την ανγκαιοτητα της Σοσιαλιστικης κοινωνιας για να περασει η Ανθρωποτητα στην κοινωνια που ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ εχουμε ως τελικη καταληξη !Την αταξικη . Συνηθως τους λεω επαναστατες ..που βιαζονται .Και αυτη την αδυναμια τους την εχω εντοπισει στον εγγενη μικροαστισμο που λιγο πολυ ολοι μας κουβαλαμε ...μια και η μαζα των μικροαστων ΠΡΕΠΕΙ κυριως να υποστουμε μαλακα και οργανωμενα την "μεταλλαξη" που θα μας απελευθερωσει απο την γαγγραινα της ατομικης ιδιοκτησιας και του αρρωστημενου μας "ΕΓΩ" ,απελευθερωση που μονο στο διαστημα των σοσιαλιστικων σχεσεων παραγωγης ειναι εφικτο να συμβει , εκει που η Εξουσια της εργατικης ταξης θα μας μαθαινει ταχυρυθμα γι αυτα ! Γι αυτο κανεναν Αναρχικο δεν απορριπτω εξ αρχης αν πρωτα δεν τον "τσεκαρω" σ αυτα : Αντικομμουνισμο- σταση στην ταξικη παλη και Ιδεολογικο (ανωτερο ) τεστ ...Το γεγονος μου επιβεβαιωσε ευχαριστα η ανακοινωση των "Ροσιναντε" που και πιο συγκροτημενη ηταν και πιο "αντρικια"...μαλιστα εκανε την ανακοινωση των Ανταρσυων -Ναριτων να μοιαζει με "παιδικη χαρα " μπροστα της
ΑπάντησηΔιαγραφήδιορθ."ανωτερω" και οχι (ανωτερο)
ΔιαγραφήΗμασταν παρα πολλοι και σημερα. Τεραστια πορεια, ατελειωτα συνθηματα. Πολυ μου άρεσαν οι τελευταιες ημερες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΚ
Το ωραίο είναι στο προηγούμενο ποστ είχαμε 208 δημοσιεύσεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα καμιά 30αριά...
Που πήγανε οι μπάχαλοι...ακόμα μας ψάχνουν για να μας βαρέσουν..?
Γελάει ο κόσμος...
Μπόχουμ Δέρνουνε;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://laikhexousia.blogspot.gr/2015/11/blog-post_73.html
Γελάει ο κόσμος
πγοσφυγκες τους λεν τα αβφεντικα ρε
Διαγραφή